Islam probleem opgelost!

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islam probleem opgelost!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Oplossing van het heidense islam probleem

Het kanker verwekkende islamitische terrorisme en haat tegen de joden en alles wat los en vast zit in onze kennisbeschaving, hebben we te danken aan het absurd lang tolereren van de naweeën van onze christelijke weerzinwekkende religieuze samenlevingsvorm:

ANGST.

Panische onberedeneerbare angst is de voedingsbodem voor elke valstrik in een door despoten geregeerde samenleving.

Oorlog is er altijd geweest en komt er onherroepelijk ook weer aan. Maar volgens mij zitten we hier goed. Mercator en ondergetekende hadden allang de angst onder de wereldpopulatie weggehaald. Simpelweg door alle bouwvallige islamitische constructies van de aardbodem te verwijderen. Je hebt van die moderne bommen die alleen maar gebouwen vernietigen en mensen sparen.

Leuk toch! Mogen die islamitische kloothommels weer van voren af aan beginnen. Maar dan letterlijk allemaal in de woestijn. Dat ze omkomen van de dorst. Is dit een sadistische weerzinwekkende gedachte van mij? Helemaal niet. Ik beleid mijn visie overeenkomstig de zegeningen van de heilige koran, het onaantastbare bewijs van de almacht van knecht 'allah' in dienst van de historische psychopaat en stuk onbenul Mohammed. Er gaat hoe dan ook - binnen de tolerantie van onze kennisbeschaving - niks boven een rotsvast geloof in 'allah' en zijn macabere in mijn ogen lachwekkende geestelijk ontwrichte wilsbeschikking van diezelfde 'allah'. Als klassieke eersteklas lul-de-behanger.

Hoe lang duurt deze achterlijke heidense weerzinwekkende poppenkast vertoning nu al met al die moslims? En het zwakt in het geheel niet af. Het wordt met de dag erger en erger. Dat is een héél slecht voorteken. Er zal waarschijnlijk - naar ik hoop en verwacht - definitief afgerekend worden met deze weerzinwekkende agressieve islamitische intolerante parasiet in het hart van onze kennisbeschaving. Ik zal 'allah' op mijn knieën danken wanneer het zover is.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Islam probleem opgelost!

Bericht door mercator »

Ja, de wereldwijde moslimplaag kan op enkele dagen of weken opgelost worden. Want heel die moslimwereld hangt aan een Westers infuus, als wij dat slangetje doorknippen is het onmiddellijk gedaan. Want in 1400 jaar hebben ze niets geleerd en niets gepresteerd . Of het zou de gammele Mohammed-bom van Iran moeten zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Islam probleem opgelost!

Bericht door King George »

De lijnen doorknippen en iedereen terug achter de lijnen zonder aanspraak op ons intellectuele kapitaal zal Darwinistisch meedogenloos zijn. Want dan blijkt bij natuurlijke selectie dat zij niet in staat zijn om op te gaan in de vaart der volkeren. Dan schudden wij die ballast van ons af. Waarom laten wij ons terug naar af duwen m.b.t. streven naar vooruitgang? Om die achterlijke Moslims die ons haten en ons willen uitroeien daartoe in staat te stellen? Moeten we soms nog innoivaties gaan bedenken hoe zij dit makkelijker kunnen gaan doen? Wie is er nou zo gek om de vijand die je haat en je wil uitroeien op eigen kosten een zwaard uit te reiken? De Moslims zijn en blijven achterlijk; Wanneer bereiken wij eindelijk eens het stadium van de gekte voorbij?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Islam probleem opgelost!

Bericht door op z'n kop »

'Hans van de Mortel' schreef:ANGST.
Ik zat laatst met mijn voormalig stoute oom te genieten van ons rokertje. Echt een prima vent.
In de tuin, heerlijk onbekommerd in het zonnetje. Met onszelf pratend over vroeger.
Hij heeft een klare blik en weet waar hij de vruchten kan plukken. Nu die behoefte is er niet meer zo.
Gelukkig maar, want hij durft bijna alles te zeggen,nou ja bijna..want plots is daar fokking angst.
Plaatsvervangende pijn van het venijn die de op onszelf betrekkende bewoordingen zijn.
Dus voor nu stopt hij daar met praten, maar ik ben een drammerd en een kwelgeest en
doe op zo'n moment of mijn neus bloedt en ik het wel begrijp. We zijn immers rustig rook aan het blazen.
Ik weet alles wel uit de beeldvorming die zich in mijn hoofd ontwikkeld heeft -zo hij als gelijke-,
maar ik wil dat hij met zijn vurige tong het zwaard laat zwaaien en gaat hakken als een bezetene!
Met in de ene hand het rokertje en in de andere een glaasje water. Heel beschaafd.

Plaatsvervangende schaamte wordt zomaar angst, angst is het verzamelputje waar we zelfs die waardeloze moslims bij in flikkeren.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Los islam probleem op met de massale verdwijntruc

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Stel mohammedanen, die zo graag willen vasthouden aan hun voor onze kennisbeschaving onaanvaardbare verwerping van diezelfde kennisbeschaving, de niet al te moeilijke keuze:

AANPASSEN OF VERDWIJNEN.

Hoe? Uiteraard met de Oosterzon.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kelin, groter, grootst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Klagende imams. Hoe pak je die aan?

De imam kwam op school klagen dat er een kruis aan de muur in de klas hing. En dat was hoogst ongepast. Hij dreigde dat alle islamitische kinderen van school gehaald zouden worden. De volgende dag hing een nog groter kruis aan de muur. Alleen zo lossen we de problemen met de intolerante haatbaarden op en zetten de godsdienstwaanzinnige islam weer op het spoor van onze tolerante kennisbeschaving.

Afbeelding
Opgegroeid in Schiedam-West, het Utrechtse Lombok of in een betere wijk of stad. Filosoof, wiskundige, historicus of zonder opleiding. Katholiek of atheïst. Progressief of conservatief. Hun bijdragen zijn politiekhistorisch, filosofisch, introspectief, direct waarde-uitdrukkend of anekdotisch. Heel persoonlijk of wat afstandelijker. Ja, de auteurs van deze bundel en de stukken die zijn geschreven, vertonen nogal wat verschillen, ook in stijl. De zes mannen hebben echter twee dingen gemeen: ze zijn vader en ze vrezen dat de westerse samenleving voor hun kinderen minder vrij zal zijn. In rechtstreeks aan hen gerichte brieven, leggen ze hun kinderen uit waarom ze zich zorgen maken.

Zes verhalen over de dreigende teloorgang van de vrije westerse samenleving, geschreven door zes vaders voor hun kinderen. Drie van de auteurs schrijven niet onder hun eigen naam; bij elk verhaal worden de auteurs kort geïntroduceerd. Rode draad is hun ongerustheid over de toename van de islam in Nederland, een 'ideologie', door hen consequent 'mohammedanisme' genoemd. Een van de mannen vertelt dat hij een verjaardagsfeestje verpestte door over islam en politiek te praten. Een ander kon niemand vinden die voor hem op de PVV wilde stemmen. Ze voelen zich allemaal op hun eigen manier onbegrepen. Fortuyn, Wilders en Janmaat zijn voor hen de mannen die zich openlijk durfden uitspreken. De auteurs hebben diverse achtergronden qua opleiding, beroep etc.

Op het omslag een nostalgische foto van vlak na de oorlog van een vader met kind op de fiets. Mede naar gegevens van drs. Marianne van den Heuvel.
Bezorgde vaders. Interessante reacties op de inhoud van het boek. Uitgegeven in 2011.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Kelin, groter, grootst

Bericht door King George »

'Hans van de Mortel' schreef:Klagende imams. Hoe pak je die aan?

De imam kwam op school klagen dat er een kruis aan de muur in de klas hing. En dat was hoogst ongepast. Hij dreigde dat alle islamitische kinderen van school gehaald zouden worden. De volgende dag hing een nog groter kruis aan de muur. Alleen zo lossen we de problemen met de intolerante haatbaarden op en zetten de godsdienstwaanzinnige islam weer op het spoor van onze tolerante kennisbeschaving.
Spoiler! :
Afbeelding
Opgegroeid in Schiedam-West, het Utrechtse Lombok of in een betere wijk of stad. Filosoof, wiskundige, historicus of zonder opleiding. Katholiek of atheïst. Progressief of conservatief. Hun bijdragen zijn politiekhistorisch, filosofisch, introspectief, direct waarde-uitdrukkend of anekdotisch. Heel persoonlijk of wat afstandelijker. Ja, de auteurs van deze bundel en de stukken die zijn geschreven, vertonen nogal wat verschillen, ook in stijl. De zes mannen hebben echter twee dingen gemeen: ze zijn vader en ze vrezen dat de westerse samenleving voor hun kinderen minder vrij zal zijn. In rechtstreeks aan hen gerichte brieven, leggen ze hun kinderen uit waarom ze zich zorgen maken.

Zes verhalen over de dreigende teloorgang van de vrije westerse samenleving, geschreven door zes vaders voor hun kinderen. Drie van de auteurs schrijven niet onder hun eigen naam; bij elk verhaal worden de auteurs kort geïntroduceerd. Rode draad is hun ongerustheid over de toename van de islam in Nederland, een 'ideologie', door hen consequent 'mohammedanisme' genoemd. Een van de mannen vertelt dat hij een verjaardagsfeestje verpestte door over islam en politiek te praten. Een ander kon niemand vinden die voor hem op de PVV wilde stemmen. Ze voelen zich allemaal op hun eigen manier onbegrepen. Fortuyn, Wilders en Janmaat zijn voor hen de mannen die zich openlijk durfden uitspreken. De auteurs hebben diverse achtergronden qua opleiding, beroep etc.

Op het omslag een nostalgische foto van vlak na de oorlog van een vader met kind op de fiets. Mede naar gegevens van drs. Marianne van den Heuvel.
Bezorgde vaders. Interessante reacties op de inhoud van het boek. Uitgegeven in 2011.

De ervaring leert dat toegeven aan jankdramdwang of zwichten voor (bedreigingen met) geweld alleen maar smaakt naar meer. Een volk dat voor Islamitische tirannen zwicht...
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie