Kosten immigratie

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

De kosten van immigratie (Frankrijk, economie)

Bericht door Mahalingam »

Een vraag die zelden gesteld wordt maar die serieuze aandacht verdient is:
"wat levert de verrijking van onze maatschappij ons op?" Hoe groot is het profijt in economische termen? Het is heel lastig om hier cijfers over te vinden.
In Frankrijk is er nu een rapport over gemaakt. Het document (pdf, 72 pag) is hier:
Contribuables associés
Een samenvatiing van de belangrijkste zaken is hier:
Salon Beige
En in het Engels wordt dit
France: The Cost of Immigration
In het kort:
- France has 6,868,000 immigrants, or 11% of the population.
- Immigration reduces by two thirds the growth of the GNP.
- The cost of immigration in France is 71.76 billion euros.
- The revenue from immigration in France is 45.57 billion euros.
- The deficit from immigration shouldered by the taxpayers is 26.19 billion euros.
- When an immigrant does not return home at the expiration of his work contract, it is the State (the taxpayer) who bears the cost of welfare and social benefits.
- Non-European immigrants and their descendants receive 22% of all social benefits.
- The unit-price of requests for asylum is 15,000 euros.
- The majority of immigration expenses do not depend on the Ministry of Immigration headed by Brice Hortefeux.
- Expenses for security linked to immigration amount to 5.2 billion euros.
- The black market involves at least 500,000 immigrants and represents a loss to the State of 3.810 billion euros.
- 65 to 90% of prostitutes are foreign.
- The unemployment rate of immigrants is twice that of non-immigrants.
- Social benefits constitute 14% of the average revenue of immigrant households versus 5% for non-immigrant households.
Ik denk dat verhoudingsgewijs de andere EU landen met vergelijkbare demografie weinig van dit beeld zullen afwijken.
Wat mij wel verbaast is de geschatte grootte van de zwarte markt. In economisch opzicht is de parallelle maatschappij al aardig ontwikkeld.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik vermoed dat er in Nederland ook onderzoek naar gedaan is, maar dat ze het resultaat van dat onderzoek niet vrij durven geven.

De balans kon wel eens heel nagatief uitslaan.
We geven het volk brood en spelen, en verder moet men ze niet wijzer maken dan ze nu al zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

dure hobby

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:Ik vermoed dat er in Nederland ook onderzoek naar gedaan is, maar dat ze het resultaat van dat onderzoek niet vrij durven geven.

De balans kon wel eens heel nagatief uitslaan.
We geven het volk brood en spelen, en verder moet men ze niet wijzer maken dan ze nu al zijn.
Zie:

Voor 9 miljard Euro per jaar kunnen we ze missen als kiespijn

en:

Nog even uit de knip ...
...Ik denk dan ook dat de 9 miljard van Henk Lomax een ondergrens is voor de kosten van de niet-westerse immigratie en de 97 miljard die we meer betalen dan de zwitsers een bovengrens, het werkelijke bedrag moet zich ergens tussen deze extremen bevinden.
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

:shock: Tja..... :? Ze hebben Nederland na de oorlog opgebouwd zullen we maar denken.
Hoe vaak heb ik die zin al gehoord... Heel vaak...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ariel schreef::shock: Tja..... :? Ze hebben Nederland na de oorlog opgebouwd zullen we maar denken.
Hoe vaak heb ik die zin al gehoord... Heel vaak...
Zelfde aangeleerde mantra als:

"Zij kwamen hier het vuile werk doen, dat "wij" niet meer wilden doen" waarbij men dan steevast vergeet: dat "wij" niet meer wilden doen tegen die veel te lage verloning....
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Volgens mij kwamen ze toen als gastarbeiders, als de koffie en koek op is, gaan mijn gasten naar huis.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door Peter Louter »

Schokkende conclusies over de baten en lasten van immigratie.

Bij toeval stuitte ik op een rapport van het Centraal Planbureau uit 2003: ‘Immigration and the Dutch economy’. Het Engelstalige rapport geeft onder meer antwoord op de vraag naar de kosten en opbrengsten van de immigratie van niet-westerse allochtonen. De conclusies zijn schokkend. De opbrengsten voor de economie als zodanig zijn nagenoeg verwaarloosbaar terwijl de bijdrage aan het inkomen van de overheid behoorlijk negatief is. Daarnaast is sprake van verdringen op de arbeidsmarkt van Nederlandse laaggeschoolden en een negatieve opbrengst voor het milieu. De belangrijkste conclusies zijn rechtstreeks uit het rapport overgenomen. De overall negatieve opbrengst wordt betaald door de belastingbetaler en door de laaggeschoolden in Nederland, die 33% van de bevolking uitmaken, en te vrezen hebben voor een verslechtering van hun positie op de arbeidsmarkt. Te berekenen valt dat het negatieve saldo de gemiddelde Nederlander jaarlijks 1500 euro kost.

Voor zover ik me kan herinneren is er in de media nauwelijks aandacht geweest voor de conclusies uit dit rapport. Dat is voorstelbaar. De gevonden resultaten dragen niet bij aan een positieve benadering van de immigratie van niet westerse immigranten die een belangrijk deel van hun inkomen ook nog eens naar het buitenland exporteren.



Belangrijkste resultaten

arbeidsmarkt

Het toetreden van immigranten tot de arbeidsmarkt heeft de volgende effecten:

• het bruto binnenlands product zal toenemen, maar deze toename zal grotendeels toevallen aan
de immigranten in de vorm van loon;
• het gezamenlijk voordeel voor de reeds aanwezige bevolking zal gering zijn en mogelijk zelfs
negatief uitvallen;
• de inkomensherverdeling tussen groepen in de reeds aanwezige bevolking is relatief
omvangrijk;
• hoe meer de opleidingsverdeling van de immigranten afwijkt van die van de reeds aanwezige
bevolking, des te groter zal de inkomensherverdeling zijn;
• ingezetenen met kennis en vaardigheden die vergelijkbaar en dus concurrerend zijn met die van
de immigranten zullen er op achteruit gaan;
• ingezetenen met kennis en vaardigheden die een aanvulling vormen op de kennis en
vaardigheden van de immigranten zullen er op lange termijn op vooruit gaan;
• kapitaalbezitters zullen er op de korte termijn op vooruitgaan, maar op lange termijn zal dit
voordeel verdwijnen;
• als gevolg van imperfecties op de arbeidsmarkt kunnen negatieve effecten voor werkende
ingezetenen ook de vorm aannemen van werkloosheid in plaats van een loondaling.

overheidsfinanciën
Het effect van immigratie op de overheidsfinanciën wordt bepaald door berekening van de nettobijdrage
van immigranten aan de overheidsfinanciën over hun resterende leven, alsmede hun
effect op het toekomstige financieringssaldo van de overheid. We concluderen dat:

• De invloed van een immigrant op de overheidsfinanciën sterk afhangt van zijn of haar leeftijd
bij binnenkomst in Nederland en sociaal-economische karakteristieken (prestatie op de
arbeidsmarkt). De uitkomst is het gunstigst als de immigrant bij binnenkomst aan het begin van
het werkzame leven staat en het goed doet op de arbeidsmarkt.
• Bij alle leeftijden van binnenkomst blijken immigranten echter een belastende factor voor de
overheidsfinanciën te zijn als hun sociaal-economische karakteristieken overeenkomen met het
gemiddelde van die van de huidige ingezetenen met een niet-westerse achtergrond. In
overeenstemming hiermee zal het toekomstige financieringssaldo van de overheid dan negatief
worden beïnvloed.
• Deze gemiddeld negatieve bijdrage van immigranten is niet alleen maar het gevolg van een
achterblijvende arbeidsmarktprestatie. Deels wordt deze veroorzaakt door het genereuze systeem
van collectieve regelingen.
• Immigranten die het op de arbeidsmarkt beter doen dan de gemiddelde Nederlandse ingezetene
zijn over een brede ‘range’ van leeftijden bij binnenkomst een ontlastende factor voor de
overheidsfinanciën.
• De resultaten geven aan dat immigratie geen belangrijke ontlastende factor voor de
overheidsfinanciën kan zijn en dus geen compensatie kan bieden voor de oplopende kosten die
gepaard gaan met de vergrijzing van de bevolking.

fysieke omgeving
Een toename van de bevolkingsdichtheid door immigratie kan economische gevolgen hebben.
Op basis van een globale verkenning komen we tot de volgende conclusies:

• het accommoderen van een toenemende bevolking en bijbehorende economische activiteit bij
een gegeven hoeveelheid land kan een negatief effect hebben op het bruto binnenlands product
per hoofd, maar niet noodzakelijkerwijs op het gemiddelde inkomen van de reeds aanwezige
bevolking;
• naarmate de bevolkingsdichtheid toeneemt wordt de kans groter dat schaalvoordelen niet
opwegen tegen negatieve externe effecten die samenhangen met verkeerscongestie, belasting
van het milieu en verlies van open ruimte en natuur.

bron: http://www.cpb.nl/nl/pub/cpbreeksen/bij ... bijz47.pdf
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door Ariel »

Tja, ik vermoed dat de meeste Nederlanders zich al bewust van het feit zijn dat immigranten meer kosten dan dat ze opbrengen. Ik noem het altijd binnenlandse ontwikkelingshulp.
En niet alleen wat geld betreft heeft de immigratie van niet-westerse allochtonen Nederland benadeeld, want ook wat kennis en scholing zijn we er enorm op achteruit gegaan.
Nederland moet het hebben van Kenniseconomie, en ook daar mee zakken we steeds verder op de lijst van kenniseconomie landen
Het is niet goed meer gesteld met de kenniseconomie in Nederland. We zijn geen slim land meer.
Dit zijn allemaal “zegeningen” van een multiculturele samenleving.

Enfin. De fabel van veel Marokkaanse jongelui die hier komen verkondigen dat hun ouders na de oorlog Nederland opgebouwd hebben, is nu weer achterhaalt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Re: Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door Peter Louter »

Dat zijn nog lang niet alle kosten:

De sociaal psychologische kosten voor de nederlandse samenleving zijn dan weerl niret in geld uit te drukken, maar zijn wel enorm.

Het is overigens ook niet duidelijk of allerlei indirecte kosten, bijvoorbeeld de enorme kosten voor preventie van terrorisme, misdaadbestrijding of inburgering zijn meegerekend
Laatst gewijzigd door Peter Louter op di mar 10, 2009 8:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door naar boven »

Peter Louter schreef:Dat zijn nog lang niet alle kosten:

De sociaal psychologische kosten voor de nederlandse samenleving zijn dan weerl niret in geld uit te drukken, maar zijn wel enorm.

Het is overigens ook niet duidelijk of allerlei indirecte kosten, bijvoorbeeld de enorme kosten voor preventie van terrorisme of inburgering zijn meegerekend
Al die kosten bestaan niet zolang je ze niet wil weten en er niet over praat, toch?

Nog even uit de knip ...
RTFM
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door Zwartmeer »

Wilders zegt in dit filmpje, op 6.25, dat de immigratie het Nederlandse volk 100 miljard euro heeft gekost. Toen ik dat voor het eerst hoorde vond ik het een asociaal getal. Echter ik heb niemand er meer over gehoord. Van Wilders en aanhang niet, maar ook van z'n tegenstanders niet. Waarom niet?

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door naar boven »

Zwartmeer schreef:Wilders zegt in dit filmpje, op 6.25, dat de immigratie het Nederlandse volk 100 miljard euro heeft gekost. Toen ik dat voor het eerst hoorde vond ik het een asociaal getal. Echter ik heb niemand er meer over gehoord. Van Wilders en aanhang niet, maar ook van z'n tegenstanders niet. Waarom niet?
Omdat het een nul te weinig is?
RTFM
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door Zwartmeer »

100.000.000 of 1000.000.0000, maakt dat ene nulletje nou zo veel uit?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door Pilgrim »

Een bemande reis naar Mars schijnt ook zo iets te kosten. :rongue:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Re: Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door Peter Louter »

In mijn beleving is het eigenlijk het schokkendst dat deze cijfers niet algemeen bekend zijn en de immigratie nog steeds door loopt.
Mij lijkt dat Wilders hier nog goede zaken mee zou kunnen doen.
Het tweede feit van belang is dat de vooral de autochtone laagopgeleiden het haasje zijn.
Twee partijen die daar iets aan zouden moeten doen, de SP en de PvdA, laten het onderwerp links liggen.
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door Zwartmeer »

Pilgrim schreef:Een bemande reis naar Mars schijnt ook zo iets te kosten. :rongue:
Als we voor dat bedrag anderhalf miljard passagiers kunnen vervoeren is het een koopje!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door Scarlatti »

Zwartmeer schreef:
Pilgrim schreef:Een bemande reis naar Mars schijnt ook zo iets te kosten. :rongue:
Als we voor dat bedrag anderhalf miljard passagiers kunnen vervoeren is het een koopje!
:razz: :turban: :razz: :turban: :razz: :knorrie: :knorrie: :razz: :razz:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door naar boven »

Zwartmeer schreef:
Pilgrim schreef:Een bemande reis naar Mars schijnt ook zo iets te kosten. :rongue:
Als we voor dat bedrag anderhalf miljard passagiers kunnen vervoeren is het een koopje!
Het lijkt niet verstandig om de broze vriendschapsrelatie met onze zusterplaneet op het spel te gaan zetten.

Maar 1,5 miljard zullen het op Mars wel naar hun zin hebben: Mars heeft twee manen!
RTFM
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door Zwartmeer »

naar boven schreef: Het lijkt niet verstandig om de broze vriendschapsrelatie met onze zusterplaneet op het spel te gaan zetten.
Och, ze hebben niet een hoge levensverwachting.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door Zwartmeer »

naar boven schreef: Maar 1,5 miljard zullen het op Mars wel naar hun zin hebben: Mars heeft twee manen!
Naar hun zin?! Je mag toch geen twee goden dienen?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door Links666 »

naar boven schreef:Mars heeft twee manen!
Correctie: twee miezerige kutmaantjes :) Als planeten en brokstukken naar goden worden vernoemd, dan mag er van mij ook wel een 'Allah' komen ... Ik zal de suggesties, waar we dat brokstuk voor kunnen gebruiken, maar voor mij houden :)


PS. Dankzij de Amerikanen hebben we ook nog een hele mooie foto van Mars-maan Phobos.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Schokkende conclusies over kosten immigratie

Bericht door Zwartmeer »

Links666 schreef:PS. Dankzij de Amerikanen hebben we ook nog een hele mooie foto van Mars-maan Phobos
Als we het over ruimtevaart hebben hebben we het over Amerikanen. Je moet echter moslims ook niet onderschatten. Hier het bewijs van Marokkanen op de maan:

Afbeelding
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Kosten immigratie

Bericht door Pilgrim »

De “immigratie-is-een-verrijking”-leugen: Immigranten kosten de Canadese belastingbetalers 23 miljard dollar per jaar. Ieder jaar opnieuw.

Posted on 21 juli 2013

Het sprookje van de “verrijkende” immigratie: in werkelijkheid een financiële nachtmerrie. Immigratie kost de belastingbetaler enorme sommen geld – wat echter voor hem verborgen wordt gehouden. Zonder immigratie zouden er in Duitsland geen ouderdomsarmoede, geen Hartz IV, geen afnemende reële pensioenen, geen toenemende nood voor jonge gezinnen…

Wat de immigratie in andere westerse landen kost, kun je lezen aan het eind van dit artikel.

Iedere Canadese belastingbetaler moet voor de immigranten jaarlijks 6.051 dollar belasting betalen


Zojuist bereikte me een van de uiterst zeldzame nieuwsberichten: het Canadese online-magazine NowPublic kopte op 17 mei van dit jaar: “Fraser Institute: Immigranten kosten de Canadese belastingbetalers jaarlijks 23 miljard dollar.”

Het resultaat van het onderzoek heeft het in zich: iedere Canadese belastingbetaler moet voor de immigranten 6.051 dollar per jaar betalen. Statistisch gezien. Dit is inclusief iedere Canadese man, iedere Canadese vrouw en ieder Canadees kind. (hetzelfde nieuwsbericht verscheen enkele dagen daarvoor op de website van het gerenommeerde Canadese dagblad “National Post”).

Linkse immigratielobbyisten storten zich als hyena´s op dit nieuws

Vanzelfsprekend stortten de linkse lobbyverenigingen zich onmiddellijk na de bekendmaking van het immigratierapport – een wetenschappelijk onderzoek van het Canadese Fraser Institute – als hyena´s op het ware, maar in hun ogen politiek incorrecte, resultaat van het onderzoek.

Dat kennen we immers ook uit Duitsland: de verwoestende PISA-resultaten werden destijds door een onafhankelijk instituut rondom de islamitische (meest Turkse) PISA-resultaten gezuiverd – en jawel: plotseling stond Duitsland niet meer op een beschamende plaats ergens onderaan in het tweede derde deel van de totale resultaten, maar kon helemaal vooraan meedoen met de wereldwijde toplanden Singapore, Finland, Korea en Noorwegen. Ook deze zuivering werd door de linksen (met voorop de vakbonden) met een ongelooflijke heftigheid aangevallen, de auteurs van het onderzoek werden voor racisten uitgemaakt.

Niet anders is dat bij het meest gevoelige thema van de immigratie, de daadwerkelijke kosten voor immigranten, te verwachten. Want wanneer de immigratielobbyisten in hun heftige opkomen voor massa-immigratie altijd de nadruk leggen op de zogenaamde verrijking voor de opnamelanden, dan zijn zulke resultaten voor hen natuurlijk desastreus – en moeten daarom strikt doodgezwegen worden. Of heeft een van de lezers van dit artikel hiervoor al iets over het Canadese onderzoek in de systeemmedia gehoord?

De grootste leugen van de immigratielobby: “We hebben immigratie nodig”

Ze worden bewaakt zoals de goudreserves in Fort Knox: nauwelijks een westers land laat doorschemeren hoe hoog de daadwerkelijke kosten voor de door de linksen geïnitieerde immigratiegolf naar Europa en de andere westerse landen zijn. Geen wonder: de lobbyisten van de immigratiemaffia spreken immers van “verrijkende immigratie”, ze bezweren zelfs de ineenstorting van complete westerse economieën mocht er geen vers bloed uit (meest islamitische) landen binnenstromen – bij nader inzien blijkt echter dat deze bezweringen niets anders zijn dan Potemkin dorpen*. In werkelijkheid is de door de linksen geïnitieerde en intussen door de overige burgerlijke partijen overgenomen immigratie een financieel bodemloos vat. Ten koste van de autochtone bevolking, die onvoorstelbare sommen uitgeeft aan de sociale uitkeringen van het merendeel van de immigranten – zonder daarover ook maar geïnformeerd te worden in de linkse media.

* Iets wordt een Potemkin dorp genoemd dat mooier wordt voorgesteld om de werkelijke, verwoestende toestand te verbergen. Oppervlakkig gezien komt het goed uitgewerkt en indrukwekkend over, maar het heeft echter gebrek aan substantie.

Overal hetzelfde resultaat: geen enkel westers land werd door de massa-immigratie verrijkt. Integendeel.

Wie een samenzwering tegen het Westen en onze liberaal-democratische gemeenschap zoekt, heeft deze hier gevonden. Politiek en media – het zogenaamde politieke establishment – zweren gezamenlijk tegen hun eigen volkeren samen. Het doel van dit establishment is de uitwisseling op de middellange termijn van de oorspronkelijke oerbevolking door massa´s met de cultuur en de civilisatie onverenigbare immigranten uit meest islamitische landen.

Sinds 1990 is de immigratie naar Europa voor 90% islamitisch – en geen blad, geen medium, geen tv-zender en al helemaal geen talkshow maakt hier een onderwerp van. Dit is een besloten zaak – en dient net zo lang te worden doodgezwegen totdat de oerbevolking voor voldongen feiten staat.

Ik heb al meerdere malen over de kosten van de immigratie geschreven. In alle landen die ik onderzocht heb, zijn dezelfde resultaten te zien als in Canada. Hieronder enkele voorbeelden uit eerdere artikelen van mij:

Wat ons de islamitische immigratie kost

1. Zweden: Islamitische immigranten kosten de Zweedse staat 18% van zijn jaarlijkse belastinginkomsten

Zweedse schattingen gaan er van uit dat de immigratie het land ieder jaar minstens 40 tot 50 miljard Zweedse Kronen (ca. 4 tot 5 miljard euro) kost, vermoedelijk echter meerdere honderden miljarden en dat deze immigratie er massaal aan bijgedragen heeft de ooit wereldwijd geroemde Zweedse welvaartsstaat aan de rand van het faillissement te brengen. De voor 2004 geschatte immigratiekosten ter hoogte van 225 miljard kronen (24 miljard euro), wat geen onwaarschijnlijke schatting is, zouden 17,5% van de Zweedse belastingopbrengsten van datzelfde jaar uitmaken, een zware last in een land dat al een van de hoogste belastingen ter wereld heeft. Maar hoewel ook in Zweden geldt dat de kosten van de immigratie vele malen groter zijn dan de baten, verlangt de sociaaldemocratische minister van Financiën Pär Nuder nog steeds onvermoeid:

“Zweden heeft meer immigranten nodig”

(Fjordman: “Wat kost de islamitische immigratie Europa?”, 23-06-2006)

zogenaamd, volgens Nuder, om het Zweedse sociale stelsel veilig te stellen. Hij verzwijgt bij zijn eis echter dat het ooit zo voorbeeldige Zweedse sociale systeem door precies die massa´s van de (overwegend) islamitische immigranten aan de rand van het faillissement werd gebracht, die door Zweedse politici worden aangeprezen als redding van het Zweedse systeem van de sociale welvaartsstaat. (Bron).

2. Duitsland: 1 biljoen euro voor immigratie

Udo Ulfkotte bewees in zijn boek “De verzwegen kosten van de immigratie” dat de Duitse belastingbetalers voor de immigratie tot nu toe het ongelooflijke bedrag van 1 biljoen euro (1.000.000.000.000) moesten uitgeven. Met deze som zou men van Duitsland een welvaartsparadijs kunnen maken, op iedere hoek van de straat de door de linksen gewenste kleuterscholen en crèches bouwen, Duitsland met scholen bestraten, de ziekenfondsbijdragen minimeren, en de pensioenen zouden hun naam weer verdienen.

Ook het aantal armoede-immigranten uit Roemenië en Bulgarije naar Duitsland is van 64.000 in het jaar 2007 naar 147.000 in het jaar 2011 meer dan verdubbeld. In het eerste halfjaar van 2012 steeg dit aantal in vergelijking met het voorgaande jaar nogmaals met 24%. En als vanaf 1 januari 2014 het volledige vrije vervoer van personen en goederen in Europa ook voor Bulgaren en Roemenen geldt, zou dit aantal nog wel eens kunnen toenemen. Bijzonder getroffen worden grote steden zoals Frankfurt, Mannheim, München, Dortmund of Duisburg. Zij allen vrezen vanaf 2014 een verdere stijging van de sociale kosten. Alleen Duisburg al houdt rekening met extra uitgaven van meer dan 18 miljoen euro per jaar, in Mannheim houden de stad en het arbeidsbureau rekening met extra kosten van bijna 30 miljoen per jaar.

3. Denemarken: Immigranten kosten de Deense belastingbetalers 6.7 miljard euro per jaar

Immigratie rechtstreeks in het Deense sociale stelsel.
Tegen de voortdurende en anders luidende beweringen van de politici in veroorzaakt ook de immigratie in Denemarken veel meer kosten dan aan de burgers wordt meegedeeld. Een Deense denktank schatte dit op 50 miljard Deense Kronen (ca. 6,7 miljard euro) per jaar. Het onderzoek noemt verder dat door een onmiddellijke stop op de (vooral islamitische) immigratie Denemarken enorme sommen zou kunnen besparen. Volgens een andere studie ontbreekt bij één op de twee immigranten zelfs de kwalificatie voor de gemakkelijkste en eenvoudigste werkzaamheden – vooral de immigranten uit de islamitische wereld. Net zoals in veel andere Europese landen vindt ook in Denemarken een rechtstreekse immigratie in de sociale stelsels plaats. Media berichten hier, politiek correct en islamitisch correct, nauwelijks over.

- Immigranten uit de Derde Wereld – de meeste van hen moslims uit landen zoals Turkije, Somalië, Pakistan, Libanon en Irak – vormen 5% van de bevolking, ontvangen echter meer dan 40% van de sociale uitgaven.

- De gemiddelde bijdrage per hoofd van de bevolking van de immigranten in Denemarken, van wie 80% uit islamitische landen afkomstig is, aan belastingen en het BNP ligt 41% onder die van de Denen.

4. Noorwegen: “Niet-westerse” immigranten zijn tien maal zo vaak ontvangers van sociale uitkeringen als autochtone Noren

In Noorwegen heerst, naast Zweden, een van de best gevestigde linkse dictaturen in de westerse landen. Bepaalde onderwerpen mogen niet meer in het openbaar worden aangesproken: debatten over immigratie, kosten van de immigratie enz. gelden sowieso als racistisch. Daarom zijn nauwkeurige cijfers uit Noorwegen al lange tijd niet meer verkrijgbaar. Maar enkele cijfers lekken ondanks alle geheimhouding toch steeds opnieuw uit:

Alleen al het budget sociale zaken van de Noorse hoofdstad Oslo wordt tot meer dan 50% in aanspraak genomen door zijn “niet-westerse” immigranten. Met het oog op de bekendmaking van deze feiten waarschuwde de (voormalige) burgemeester van Oslo, Erling Lae, in een gebruikelijke – politiek correcte – reflex onmiddellijk voor vooroordelen en beweerde dat zonder immigranten in Oslo de “complete chaos” zou uitbreken. Een bewering, die echter door niets gesteund wordt. Integendeel: een onderzoek van Tyra Ekhaugen van het Frisch Centrum voor Wetenschappelijk Onderzoek in samenwerking met de universiteit van Oslo leverde het exacte tegendeel van de bewering van Lae op. Als de huidige ontwikkeling – aldus het resultaat van het onderzoek – zou voortduren, dan zouden de kosten het Noorse welvaartssysteem binnen afzienbare tijd doen exploderen. In een lezersbrief merkt een Noorse burger over de sociale kosten van de moslims in Noorwegen op:

“Een groot deel van de moslims beslist uit eigen vrije wil om in parallelsamenlevingen te wonen, waar ze hun moedertaal spreken, naar buitenlandse tv-zenders kijken, de samenleving waar ze naartoe zijn gekomen, verachten en echtgenotes uit hun eigen landen halen. Het enige contact dat ze met de autochtonen hebben, vindt plaats bij de sociale dienst.” (Bron)

5. Zwitserland: 80% van de Zwitserse sociale uitkeringen gaat naar buitenlanders, asielzoekers en nieuw ingeburgerde immigranten

Zwitserland kent al lang hetzelfde probleem als de overige Europese landen. De migranten belasten de Zwitserse sociale stelsels in een verhouding, die zijn eigen bevolkingsaandeel in Zwitserland op de kop zet. Immigratie, vooral islamitische immigratie, vindt in Zwitserland, net zoals in de overige landen van West-Europa, grotendeels niet in de arbeidswereld plaats (wat steeds de motivering van de politici is), maar rechtstreeks in de sociale systemen van het land, dat de uit zijn oevers tredende kosten nauwelijks nog kan betalen. HET sociale probleem van Zwitserland is het probleem van de buitenlanders in Zwitserland – en vooral het probleem van de moslims in Zwitserland. Daarmee heeft Zwitserland al lang hetzelfde probleem als de overige westerse landen.

Bedroeg het aandeel van de werkenden aan de bruto-immigratie in het jaar 1990 nog 53,4%, 17 jaar later (2007) was dit nog maar 30,2%. In duidelijke taal: 70% van alle Zwitserland binnenkomende buitenlanders komen rechtstreeks in de sociale stelsels terecht, zonder zich ook maar voor een baan te interesseren, aldus de Zwitserse parlementariër Adrian Amstutz (“We hebben hetzelfde [probleem als de Duitsers”) in een interview in 2007. Amstutz verder:

“Vroeger kwamen mensen naar Zwitserland om er te werken. Ze hielpen op dankbare wijze mee onze welvaart op te bouwen. Nu laten we meer en meer mensen immigreren die onze welvaart plunderen: personen, die niet naar Zwitserland komen om te werken, maar vanwege de sociale voorzieningen.” (Bron)

6. Italië: Iedere niet-westerse immigrant kost de Italiaanse belastingbetaler € 45.000,- per jaar

Exorbitant hoge sociale kosten voor migranten, een historisch unieke hoge criminaliteit, de vorming van parallelsamenlevingen, terreur in naam van de islam: dat zijn de voornaamste gegevens van een immigratiepolitiek, die ook Italië in een historische identiteitscrisis heeft gebracht, aan het einde waarvan de islam de heerschappij zal overnemen, mocht Italië niet op tijd wakker worden.

In Italië zijn de immigratiekosten de afgelopen decennia exorbitant toegenomen. Schattingen gaan er van uit dat iedere immigrant de Italiaanse belastingbetaler de ongelooflijke, maar realistische som van € 30.000,- tot € 40.000,- per jaar kost – wat overeenkomt met het salaris van een doorsnee Italiaanse bankdirecteur. Niet één keer, maar ieder jaar opnieuw. Net als in de rest van Europa wordt ook in Italië de etnische bevolkng van de kant van de politiek, linkse immigratievoorstanders en delen van de industrie schaamteloos voorgelogen over deze reële kosten.

Bronnen:

http://hvv.amsterdampost.nl/HVV/www.het ... agina=9958 (1)

http://hvv.amsterdampost.nl/HVV/www.het ... agina=9973 (2)

http://hvv.amsterdampost.nl/HVV/www.het ... gina=10118 (3)

Bron: http://michael-mannheimer.info/2013/07/ ... more-22885

Auteur: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2013/07/21/ ... more-42720
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Kosten immigratie

Bericht door Pilgrim »

20 miljoen euro voor “vluchtelingen” – iedere dag

Geplaatst op 28 juni 2015

Afbeelding
De Duitse president Joachim Gauck laat zich graag fotograferen met “vluchtelingen”.

Iedere minuut komt er een “vluchteling” onze grenzen over, alleen dit jaar al 600.000, een complete grote stad. Iedere dag betalen wij minstens 20 miljoen euro aan deze mensen, vermoedelijk zelfs nog meer. Hoeveel pensioengerechtigden, die hun leven lang gewerkt hebben en nu door de staat op hun pensioenen gekort worden, zouden dit geld bitter hard nodig hebben? Hoeveel bouwvallige schoolgebouwen zou men voor dit geld kunnen restaureren? Hoeveel kindercrèches zou men iedere dag kunnen bouwen? “Asiel” – dat is allemaal leugen en bedrog en achtergehouden geld ten gunste van vreemde leugenaars en gemakzuchtige mensen, die het zoete leven zoeken in plaats van hun landen op te bouwen!

Alleen dit jaar al dringen 600.000 “vluchtelingen” Duitsland binnen, in de allermeeste gevallen leugenaars: “vervolgd”, zoals ze beweren, worden ze namelijk niet. Al deze personen worden gekleed en gevoed. Per “vluchteling” krijgen de Duitse mensensmokkelaarorganisaties, vooral de beide kerken als belangrijkste profiteurs, tussen de € 20,- en € 35,- dagelijks. Dat is alleen al voor de nieuwelingen 12 tot 21 miljoen euro – iedere dag. Omdat asielprocedures vaak jarenlang vertraagd worden om voldongen feiten en een juridisch voorwendsel voor de politiek gewilde permanente verblijfsvergunning te creëren, moet men bij deze aantallen nog de “bestands”-vluchtelingen tellen, die al jarenlang bij ons rondhangen. Dit bestand aan rondhangers kost ons iedere dag nogmaals ongeveer 3 tot 5 miljoen euro. Grof gerekend betalen we dus ongeveer 15 tot 25 miljoen euro aan “vluchtelingen” alleen om ze te voeden – iedere dag.

Daar komen dan ook nog de procedure kosten bij. Asielprocedures zijn niets anders dan dure theaters en hebben alleen maar tot doel om een pseudojuridische basis voor een permanente verblijfsvergunning uit de hoge hoed te toveren. Inhoudelijk zijn ze zinloos, omdat er sowieso niet uitgewezen wordt. Ieder van deze zonder toestemming ons land binnengedrongen mensen houdt dus een goed florerende industrie van asieladvocaten aan het werk, die op dit moment op kosten van de staat hun Porsche Panameras aanschaffen. Zoveel geld als een asieladvocaat verdient men op dit moment niet eens met maatschappijrecht. In de grote advocatenkantoren is het big party – en alles door ons betaald. Bij uurlonen van tussen de € 300,- en € 500,- en 600.000 nieuwe klanten alleen al dit jaar kan iedereen zelf uitrekenen in welke omvang wij belastingbetalers op dit moment een private economische beroepstak volstoppen. Bij deze gigantische bedragen moet je natuurlijk ook het belastinggeld rekenen dat in de zakken van private bouwondernemers verdwijnt, die voor “vluchtelingen”onderkomens bouwen op onze kosten. Een kleine rekenhulp: per “vluchteling” ongeveer 8 m² woonruimte, per m² ongeveer € 2000,- bouwkosten. Men zou hier eigenlijk nog veel meer bij moeten tellen, wanneer je ermee begint om de kosten en vervolgkosten van het grootste bedrog- en leugensysteem van de staat in de Duitse geschiedenis überhaupt te berekenen.

De schatting van Geert Wilders voor Nederland dat daar iedere “vluchteling” per dag in totaal ongeveer € 100,- kosten veroorzaakt, is vermoedelijk voor Duitsland ook niet helemaal onrealistisch. Als we deze cijfers gebruiken voor de 600.000 vluchtelingen in Duitsland dit jaar plus de rondhangende bestandsklanten uit de voorgaande jaren, dan komen we op het duizelingwekkende bedrag van 60-7- miljoen euro – iedere dag. Voor het jaar 2016 worden er nu al ongeveer 1,1 miljoen “vluchtelingen” verwacht. Dat zal ons dan, voor zover Geert Wilders enigszins goed ligt met zijn berekening, iedere dag zelfs 150 miljoen euro kosten!

Laten we het echter bij de 20 miljoen euro per dag houden, die we alleen voor het voeden van de personen betalen en die we daarom als ondergrens van de totale kosten kunnen afleiden. Dit geld verdwijnt overigens grotendeels in de kassen van de kerken, die als belangrijkste dienstverlenende ondernemingen van de mensensmokkel binnen de Duitse landsgrenzen fungeren, nauwelijks nadat de illegale binnendringers uit hun treinen uit het veilige Italië en nog veiligere Oostenrijk zijn uitgestapt. Geen wonder dat op dit moment geen enkele kerkvertegenwoordiger in zijn zondagse preek vergeet om de “vluchtelingen” zijn zegen te geven – voor zijn “eerbiedwaardige” winkel is dat namelijk vooral een geldzegen.

20 miljoen euro per dag. Hoeveel kindercrèches zou men daar iedere dag voor kunnen bouwen? Hoeveel duizend bejaardenverzorgers zou men iedere dag werk kunnen geven, die onze oude mensen in het bejaardentehuis wat meer persoonlijke aandacht zouden kunnen geven? Hoeveel scholen zou men iedere dag kunnen renoveren, hoeveel leraren zou men kunnen aanstellen, opdat onze kinderen in kleinere klassen zouden zitten en minder urenuitval zouden hebben? Hoeveel politieagenten zou men kunnen aanwerven, opdat we in Duitsland eindelijk weer, net zoals vroeger, rustig kunnen slapen? Hoeveel pensioengerechtigden, die na een hard en eerlijk arbeidsleven hun pensioen bijeen hebben moeten schrapen, zouden dankbaar zijn als ze met deze 20 miljoen euro per dag hun pensioen met slechts enkele euro´s, slechts enkele eurocenten zouden kunnen verhogen?

Maar in plaats daarvan stopt onze misdadige regering dit goede geld toe aan mensen van weet ik niet waar vandaan, mensen, die grotendeels liegen, die nooit vervolgd werden, die nooit voor oorlogen naar een van onze buurlanden gevlucht zijn, mensen, voor wie niet de geringste verplichting bestaat hen op te nemen. Mensen, die hun paspoorten met opzet weggooien, opdat men niet weet wie ze zijn, waar ze vandaan komen en welke delicten ze al hebben gepleegd. Mensen, die met opzet de gevaarlijke oversteek wagen. Botte, goedkope bedreiging, zodat wij ze moeten opvissen. Mensen, die de bewoners van andere landen met al deze onzuivere, verwerpelijke handelingen tot opname dwingen, alleen omdat zij zelf te lui zijn om in eigen land een eerlijke boterham te verdienen.

20 miljoen euro – iedere dag! Deze rekening mogen we nooit vergeten. Deze rekening zullen we op zekere dag persoonlijk aan onze politici presenteren!

Bron: www.pi-news.net

Auteur: M. Sattler

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/06/28 ... more-91880
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Kosten immigratie

Bericht door Mahalingam »

Er zijn schattingen van de kosten in Duitsland. Die zijn niet veel anders dan bij ons met 36.000 euro per jaar.
In dit artikel komt met uit op 24.000 per jaar.
http://www.pi-news.net/2015/08/asylbewe ... -pro-jahr/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie