Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Ali Yas »

Boudewijn Abma schreef:
mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef:Moslimmannen die de Koran onjuist interpreteren menen dat ze Westerse vrouwen mogen verkrachten omdat de Koran hun daartoe (in een bepaald verband) de ruimte geeft:

"En achtervolg de ongelovigen tot in hun huizen, zij die het pad niet volgen. Neem hun vrouwen en neem hun deugd opdat hun zonen het woord van Mijn Boodschapper zullen kennen. Ontzie hen niet.” Koran, Soera 115"
Als ik moslim was zou ik die tekst heel correct interpreteren en naar hartelust ongelovige vrouwen verkrachten en liefst zwanger maken. Er staat toch wat er staat ? Hoe kan je zoiets nu "onjuist" interpreteren ?
Je moet de tekst uiteraard in zijn historisch verband zien.
Hiermee wil je misschien de praktijken waar de koran opdracht toe geeft vergoelijken. Zoiets als "toen was dat normaal". Wel, dan was dat niet zo'n beste tijd en een boek dat in zo'n tijd opdracht geeft tot zulke daden is ook niet zo'n goed boek. Wat het nog erger maakt is dat het grote voorbeeld der moslims, Mohammed, dit soort instructies in de praktijk liet brengen, althans volgens de onder moslims zeer gerespecteerde verhalen. We hebben dus het "heilige boek" en het "heilige voorbeeld" die dezelfde taal spreken. Ik daag je uit een gezaghebbend mohammedaans geschrift te citeren dat hier afstand van neemt of zegt dat deze instructie in een "historisch verband" moet worden gezien en nu echt niet meer kan.

We kunnen wel hopen dat mohammedanen anno nu er een hogere moraal op na houden, en ik ben ervan overtuigd dat ze dat in meerderheid ook doen, maar de Koran en Mohammed leggen de lat erg laag en zijn daarom een geweldige legitimering, zelfs motivatie, voor mohammedaans wangedrag.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Boudewijn Abma »

Ali Yas en Hans van de Mortel doen zich hier graag voor als kenners van de Koran maar zagen niet dat de hierboven geciteerde tekst verzonnen is. Het is een idiote tekst die in de Koran niet voorkomt en zou kunnen voorkomen maar bij deze zelfverklaarde Korankenners geen enkel belletje doet rinkelen.
Hun kennis van islam en Koran is flinterdun en bestaat geheel uit het kritiekloos napraten van het islamofobe circus van leugen en verzinsel over de islam die deze halfintellectuelen zonder enige wetenschappelijke jeuk voor waar houden. Deze vorm van domheid is echter nodig om het islamofobe kaartenhuis overeind te houden. Met enig nadenken en een beetje waarheidsliefde kan je dat verhaal natuurlijk ook niet overeind houden.

Het is is pijnlijk maar waar.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Ariel »

Boudewijn Abma schreef:
"En achtervolg de ongelovigen tot in hun huizen, zij die het pad niet volgen. Neem hun vrouwen en neem hun deugd opdat hun zonen het woord van Mijn Boodschapper zullen kennen. Ontzie hen niet.” Koran, Soera 115"
Grapjas, de koran heeft maar 114 soera's.

U heeft weer eens pagina van Joop bezocht.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Boudewijn Abma »

Ariel schreef:
Boudewijn Abma schreef:
"En achtervolg de ongelovigen tot in hun huizen, zij die het pad niet volgen. Neem hun vrouwen en neem hun deugd opdat hun zonen het woord van Mijn Boodschapper zullen kennen. Ontzie hen niet.” Koran, Soera 115"
Grapjas, de koran heeft maar 114 soera's.

U heeft weer eens pagina van Joop bezocht.
Ariël is uiteraard wel een Korangeleerde van formaat.

[icon_lol.gif]
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Boudewijn Judas Abbas schreef:Ali Yas en Hans van de Mortel doen zich hier graag voor als kenners van de Koran maar zagen niet dat de hierboven geciteerde tekst verzonnen is. Het is een idiote tekst die in de Koran niet voorkomt en zou kunnen voorkomen maar bij deze zelfverklaarde Korankenners geen enkel belletje doet rinkelen.
Ik moet toegeven dat ik twijfelde aan de tekst en of deze inderdaad als zodanig in de Koran stond vermeld. Ik heb argeloos de soera als logisch beoordeeld. En daar sta ik nog steeds helemaal achter. Het vervelende kinderachtige ventje heer Abbas moet wel veel liefde in zijn leven tekort zijn gekomen. Als hij al vrienden heeft, kunnen we die zonder twijfel droogkloten noemen. Wie zelf op droog staat wegens gebrek aan originaliteitsdenken en daarbij een onbedwingbare behoefte ten toon spreidt in het verlangen naar een verslaafde bezigheidstherapie die voornamelijk bestaat uit de onnozele trol uithangen, moet zichzelf wel willen uitroepen tot houder van het enige echte trollendiploma dat FFI uitreikt aan de grootste lul op FFI. Dat bedoel ik geenszins denigrerend. Want een beetje trol is trots op zo'n groot geslachtsdeel. Dat het heer Abbas niet lukt hem overeind te krijgen, is ons inmiddels wel duidelijk geworden. Om de doodeenvoudige reden dat het niet één trol ooit gelukt is.
Boudewijn Judas Abbas schreef:Hun kennis van islam en Koran is flinterdun en bestaat geheel uit het kritiekloos napraten van het islamofobe circus van leugen en verzinsel over de islam die deze halfintellectuelen zonder enige wetenschappelijke jeuk voor waar houden.
De geallieerden hebben Duitsland plat gebombardeerd tijdens de laatste jaren van de oorlog. Gelsenkirchen werd in 1944 compleet van de kaart geveegd door een verschrikkelijk bombardement met brandbommen. Een weerzinwekkende oorlogsmisdaad gericht tegen de menselijkheid.

Wie dit gelooft verkeert niet in domheid vanwege de behoefte zijn nazifobe kaartenhuis overeind te houden. Het heeft ook geen trollendrol met waarheidsliefde te maken dat met voeten getreden wordt, maar alles met het gezonde verstand en oplettend gedrag om proberen bij de les te blijven. Niet Gelsenkirchen in het Ruhrgebied was door brandbommen in een menselijk kerkhof veranderd, maar Dresden. Alsof dit historische feit ook maar iets afdoet aan bedreven oorlogsmisdaden. De Koran staat vol met anti-beschavingsteksten, haatteksten, weerzinwekkend sadisme en een overdaad aan moordzieke islamitische geloofsmaterie. Heer Abbas weet dit, maar daar heeft hij geen boodschap aan. Een trol is alleen gelukkig als hij uitgekotst wordt. Het liefst op FFI. Want FFI is het beste forum inzake het bloot leggen van de ziel va de islam.

Mijn Conclusie? Heer Boudewijn Judas Abbas is een uiterst irritant achterbaks minderwaardig gluiperig mannetje dat waarschijnlijk vele tekortkomingen in zijn leven heeft moeten dulden. Dat hij qua tekstgedrag akelig dicht in de buurt van Teefje Teff komt, doet het vermoeden rijzen dat het hier mogelijk om dezelfde minderwaardige zielige in zijn leven mislukt persoon gaat.
Boudewijn Judas Abbas schreef:Deze vorm van domheid is echter nodig om het islamofobe kaartenhuis overeind te houden. Met enig nadenken en een beetje waarheidsliefde kan je dat verhaal natuurlijk ook niet overeind houden.
Het is helemaal niet pijnlijk voor trollenmans heer Boudewijn Judas Abbas. Een trol zoals heer Boudewijn Judas Abbas is ten enenmale op elk forum veroordeeld tot non acceptatie wegens zijn inhoudelijk strontvervelende uitingen van frustratie.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef:Ali Yas en Hans van de Mortel doen zich hier graag voor als kenners van de Koran maar zagen niet dat de hierboven geciteerde tekst verzonnen is
Ja zeg, zo kan ik ook wel teksten van Marx verzinnen en die jou op de mouw spelden, geen hond leest toch die gedateerde onzin? Maar bedenk dit s even: het is gewoon een FEIT dat moslims graag ongelovige vrouwen verkrachten dus of dat tekstje nu ante of post factum was gekomen had geen enkel verschil gemaakt. Als jij had verteld dat die tekst uit het laatste Ontwaakt! of Wachttoren nummer was gekomen hadden we allemaal terecht gezegd ga weg, daar zijn die Getuigen toch veel te braaf voor !

Maar je had mij schitterend beet, dat moet ik toegeven [icon_lol.gif] . Dank zij jou was ik goed op weg om een echte moslimgeleerde te worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Boudewijn Abma »

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef:Ali Yas en Hans van de Mortel doen zich hier graag voor als kenners van de Koran maar zagen niet dat de hierboven geciteerde tekst verzonnen is
Ja zeg, zo kan ik ook wel teksten van Marx verzinnen en die jou op de mouw spelden, geen hond leest toch die gedateerde onzin? Maar bedenk dit s even: het is gewoon een FEIT dat moslims graag ongelovige vrouwen verkrachten dus of dat tekstje nu ante of post factum was gekomen had geen enkel verschil gemaakt. Als jij had verteld dat die tekst uit het laatste Ontwaakt! of Wachttoren nummer was gekomen hadden we allemaal terecht gezegd ga weg, daar zijn die Getuigen toch veel te braaf voor !

Het is me bekend dat mensen zoals u de Koran niet nodig hebben om te weten wat er in staat,
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef:Het is me bekend dat mensen zoals u de Koran niet nodig hebben om te weten wat er in staat,
Dat klopt helemaal, ik voel geen enkele behoefte om daar mijn tijd aan te verspillen. Maar ik ben dan ook geen voldragen intellectueel zoals U . Mij zal het worst wezen wat er in dat boekje staat of wat er mee gebeurt. Ik zie het onaangepaste GEDRAG van moslims en of dat nu uit dat boekje komt of in de moslim zelf zit is een zelfde zinloze vraag als Is het leven ontstaan door Schepping of Evolutie?

De eerlijkheid gebiedt me om toe te geven dat ik een jaar of 7 geleden eens begonnen ben om de Koran te lezen maar na bladzijde 1 hield ik het al voor bekeken. Ik herinner me iets over een koe die bruin of wit moest zijn of juist niet, ik weet het niet meer.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Boudewijn Abma »

'Hans van de Mortel' schreef:
Boudewijn Judas Abbas schreef:Ali Yas en Hans van de Mortel doen zich hier graag voor als kenners van de Koran maar zagen niet dat de hierboven geciteerde tekst verzonnen is. Het is een idiote tekst die in de Koran niet voorkomt en zou kunnen voorkomen maar bij deze zelfverklaarde Korankenners geen enkel belletje doet rinkelen.
Ik moet toegeven dat ik twijfelde aan de tekst en of deze inderdaad als zodanig in de Koran stond vermeld. Ik heb argeloos de soera als logisch beoordeeld. En daar sta ik nog steeds helemaal achter. Het vervelende kinderachtige ventje heer Abbas moet wel veel liefde in zijn leven tekort zijn gekomen. Als hij al vrienden heeft, kunnen we die zonder twijfel droogkloten noemen. Wie zelf op droog staat wegens gebrek aan originaliteitsdenken en daarbij een onbedwingbare behoefte ten toon spreidt in het verlangen naar een verslaafde bezigheidstherapie die voornamelijk bestaat uit de onnozele trol uithangen, moet zichzelf wel willen uitroepen tot houder van het enige echte trollendiploma dat FFI uitreikt aan de grootste lul op FFI. Dat bedoel ik geenszins denigrerend. Want een beetje trol is trots op zo'n groot geslachtsdeel. Dat het heer Abbas niet lukt hem overeind te krijgen, is ons inmiddels wel duidelijk geworden. Om de doodeenvoudige reden dat het niet één trol ooit gelukt is.
Boudewijn Judas Abbas schreef:Hun kennis van islam en Koran is flinterdun en bestaat geheel uit het kritiekloos napraten van het islamofobe circus van leugen en verzinsel over de islam die deze halfintellectuelen zonder enige wetenschappelijke jeuk voor waar houden.
De geallieerden hebben Duitsland plat gebombardeerd tijdens de laatste jaren van de oorlog. Gelsenkirchen werd in 1944 compleet van de kaart geveegd door een verschrikkelijk bombardement met brandbommen. Een weerzinwekkende oorlogsmisdaad gericht tegen de menselijkheid.

Wie dit gelooft verkeert niet in domheid vanwege de behoefte zijn nazifobe kaartenhuis overeind te houden. Het heeft ook geen trollendrol met waarheidsliefde te maken dat met voeten getreden wordt, maar alles met het gezonde verstand en oplettend gedrag om proberen bij de les te blijven. Niet Gelsenkirchen in het Ruhrgebied was door brandbommen in een menselijk kerkhof veranderd, maar Dresden. Alsof dit historische feit ook maar iets afdoet aan bedreven oorlogsmisdaden. De Koran staat vol met anti-beschavingsteksten, haatteksten, weerzinwekkend sadisme en een overdaad aan moordzieke islamitische geloofsmaterie. Heer Abbas weet dit, maar daar heeft hij geen boodschap aan. Een trol is alleen gelukkig als hij uitgekotst wordt. Het liefst op FFI. Want FFI is het beste forum inzake het bloot leggen van de ziel va de islam.

Mijn Conclusie? Heer Boudewijn Judas Abbas is een uiterst irritant achterbaks minderwaardig gluiperig mannetje dat waarschijnlijk vele tekortkomingen in zijn leven heeft moeten dulden. Dat hij qua tekstgedrag akelig dicht in de buurt van Teefje Teff komt, doet het vermoeden rijzen dat het hier mogelijk om dezelfde minderwaardige zielige in zijn leven mislukt persoon gaat.
Boudewijn Judas Abbas schreef:Deze vorm van domheid is echter nodig om het islamofobe kaartenhuis overeind te houden. Met enig nadenken en een beetje waarheidsliefde kan je dat verhaal natuurlijk ook niet overeind houden.
Het is helemaal niet pijnlijk voor trollenmans heer Boudewijn Judas Abbas. Een trol zoals heer Boudewijn Judas Abbas is ten enenmale op elk forum veroordeeld tot non acceptatie wegens zijn inhoudelijk strontvervelende uitingen van frustratie.
Ik ontmaskerde de heer van de Mortel als een geborneerde fantast die wauwelt over de Koran zonder er werkelijk iets van te weten, laat staan te begrijpen, en ik snap dat dit pijnlijk is voor zijn ego. Het gaat me echter niet om de heer van de Mortel. Hij staat model voor een hele roedel verwarde randintellectuelen op het internet die een grote mond hebben over godsdiensten in het algemeen en de islam in het bijzonder maar nimmer de moeite nemen zich te verdiepen in de teksten zelf en, wat belangrijker is, de historische, maatschappelijke en spirituele context waarin ze ontstonden. Men koestert een racistische haat tegen moslims en op een woud van islamofobe sites op het internet worden moslimvijandige theorieën verzonnen en feiten bedacht.
FFI is een voorbeeld van zo'n site. Het staat bol van filmpjes en sterke verhalen over de verderfelijke moslims volgens het patroon van Der Ewige Jude en de Protocollen van de Wijzen van Zion. De islamitische verkrachtingsgolven worden net zo makkelijk verzonnen als de verhalen van de nazi's die zeker wisten dat de Joden er een gewoonte van maken christenkinderen bij het ontbijt te nuttigen.

Het zou komisch zijn als het niet zo tragisch was.

En, beste Hans, wat ik hier kom doen? Ik kom hier om dit soort gevaarlijke wartaal door te prikken en bedenkelijke figuren als u te kijk te zetten. U bent een verwarde man en gelukkig niet bijzonder snugger. U heeft zich vastgebeten in racistische moslimhaat en daarin staat u model voor veel boze blanke mannen. Het internet geeft u een podium voor uw haatzaaiende verhalen en daar is waarschijnlijk weinig kruid tegen gewassen. Ik doe mijn maatschappelijke plicht maar besef ook de beperktheid van mijn pogingen racisme en haatzaaierij te voorkomen.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Boudewijn Abma »

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef:Het is me bekend dat mensen zoals u de Koran niet nodig hebben om te weten wat er in staat,
Dat klopt helemaal, ik voel geen enkele behoefte om daar mijn tijd aan te verspillen. Maar ik ben dan ook geen voldragen intellectueel zoals U . Mij zal het worst wezen wat er in dat boekje staat of wat er mee gebeurt. Ik zie het onaangepaste GEDRAG van moslims en of dat nu uit dat boekje komt of in de moslim zelf zit is een zelfde zinloze vraag als Is het leven ontstaan door Schepping of Evolutie?

De eerlijkheid gebiedt me om toe te geven dat ik een jaar of 7 geleden eens begonnen ben om de Koran te lezen maar na bladzijde 1 hield ik het al voor bekeken. Ik herinner me iets over een koe die bruin of wit moest zijn of juist niet, ik weet het niet meer.
Uw gelul over de islam komt dus helemaal authentiek uit uw onderbuik.

Dat was me bekend, maar het is goed dat u het ook toegeeft.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef: Uw gelul over de islam komt dus helemaal authentiek uit uw onderbuik.
U leest niet goed, U zal opgemerkt hebben dat ik mij NOOIT moei in Koran exegese, hier niet en elders ook niet. Ik pretendeer ook niet daar iets van te (willen) weten, de observatie van moslims is genoeg voor me. Dat U het koranboekje met interesse doorbladert is een aangenaam tijdverdrijf voor U neem ik aan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef:Ik doe mijn maatschappelijke plicht maar besef ook de beperktheid van mijn pogingen racisme en haatzaaierij te voorkomen.
Dat idee geeft u mss een goed gevoel maar het is een leugen. Geen enkele moslim of neger heeft iets aan uw dagelijks geschrijf hier. Als u een van deze beklagenswaardige groepen wil helpen pakt u nu al uw spaarcenten op, springt in uw auto en gaat ze uitdelen aan de donkere zielenpoten op de Griekse eilanden. Of als dat wat te ver is: in Calais kan het ook al dat is gewoon even België doorrijden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Boudewijn Abma »

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef: Uw gelul over de islam komt dus helemaal authentiek uit uw onderbuik.
U leest niet goed, U zal opgemerkt hebben dat ik mij NOOIT moei in Koran exegese, hier niet en elders ook niet. Ik pretendeer ook niet daar iets van te (willen) weten, de observatie van moslims is genoeg voor me. Dat U het koranboekje met interesse doorbladert is een aangenaam tijdverdrijf voor U neem ik aan.

Weet ik toch, beste man. De meeste moslimhaters informeren zich bij de patatboer om de hoek en beseffen dat hoe meer kennis je verzamelt hoe meer cognitieve dissonantie je moet verdragen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef:De meeste moslimhaters informeren zich bij de patatboer om de hoek.
Dan ben ik niet archetypisch want mijn aversie tegen moslims( haat zou ik het niet willen noemen) komt niet voort uit een of ander vooroordeel of ideologische voorgeschiedenis maar louter door een jarenlange omgang met en nabijheid van moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Boudewijn Abma »

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef:De meeste moslimhaters informeren zich bij de patatboer om de hoek.
Dan ben ik niet archetypisch want mijn aversie tegen moslims( haat zou ik het niet willen noemen) komt niet voort uit een of ander vooroordeel of ideologische voorgeschiedenis maar louter door een jarenlange omgang met en nabijheid van moslims.

Je bent in elk geval geen uitzondering. Moslimhaters zijn overwegend laagopgeleide kansarmen die zich nergens in verdiepen en zich laten leiden door de vooroordelen van de straat. Ze noemen dat 'eigen ervaring'.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Ariel »

Boudewijn Abma schreef: Je bent in elk geval geen uitzondering. Moslimhaters zijn overwegend laagopgeleide kansarmen die zich nergens in verdiepen en zich laten leiden door de vooroordelen van de straat. Ze noemen dat 'eigen ervaring'.
Nou nou abma. : nono3: Doe niet zo neerbuigend. Mercator Is Universitair geschoold en geen straat schoffie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Ariel »

Is het de leden van dit forum al opgevallen dat abma zich met de dag boosaardig en valser gedraagt? IK vermoed dat hij geen weerwoord meer heeft. Abma loopt op zijn laatste tenen en zal nu snel verdwijnen van dit forum.

Zo ging het de vorige keer, en zo zal het nu ook aflopen..
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door mercator »

Je bent in elk geval geen uitzondering. Linksmensen zijn overwegend hoogopgeleide inactieven die zich nergens in verdiepen maar zich laten leiden door de indoctrinatie op school en kantoor.
Ze noemen dat " breeddenkend zijn ".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Is het de leden van dit forum al opgevallen dat abma zich met de dag boosaardig en valser gedraagt? IK vermoed dat hij geen weerwoord meer heeft. ...
Ja, hij vervalt helemaal in de gebruikelijke stereotypen en riedeltjes: racisme, haatzaaierij, islamofobie, enz. Hij lijkt ook erg geagiteerd te zijn. Ik heb hem trouwens al vaker gezegd dat hij hier zijn tijd zit te verdoen.

Het valt allemaal wel mee met die verkrachtingen... [icon_lol.gif] En dan te bedenken dat de meisjes in Zweden hun haar zwart verven om maar niet meer als Zweedse herkent te worden.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Pilgrim »

Boudewijn Abma schreef:De islamitische verkrachtingsgolven worden net zo makkelijk verzonnen als de verhalen van de nazi's die zeker wisten dat de Joden er een gewoonte van maken christenkinderen bij het ontbijt te nuttigen.

Het zou komisch zijn als het niet zo tragisch was.
Er staat in deze topic genoeg bewijsmateriaal met statistieken die aantonen dat die islamitische verkrachtingsgolven reëel zijn en geen fictie. Dit lees ik zojuist weer:
Ook bij verkrachtingen, zwartrijden en het vervaardigen van vervalste documenten is het aandeel van asielzoekers onder de verdachten buitenproportioneel.

viewtopic.php?f=31&t=26120#p423437
Dat verhaaltje van het bloed drinken van christelijke kinderen door Joden is inderdaad een kwaadaardig verzinsel, de agressie en de verkrachtingen van de moslims niet.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door King George »

Onder de Moslims is het een wijd verspreide mythe dat de Joden matzes van hun kinderen willen maken.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Pilgrim »

Officiële statistiek: Dagelijks negen seksaanvallen door buitenlanders!

Geplaatst op 28 april 2017

Afbeelding

Duitsland: Deze week werd de nieuwe criminaliteitsstatistiek voor het jaar 2016 gepresenteerd. De cijfers zeggen genoeg, de buitenlander-criminaliteit explodeert bijna. Volgens de Duitse minister van Binnenlandse Zaken, Thomas de Maizière, zou er aan de enorme buitenlander-criminaliteit “niets zijn mooi te praten”. Geweld, moord, diefstal – op alle gebieden is een heftige stijging waar te nemen.

3.329 seksaanvallen door buitenlanders in één jaar

“Delicten tegen de seksuele zelfbeschikking”, zo luidt het verzamelbegrip voor alle delicten betreffende seksueel misbruik. 3.404 van zulke delicten, gepleegd door immigranten, zijn er in 2016 geweest. Statistisch gezien vonden er dus ongeveer negen verkrachtingen per dag plaats.

In de statistiek zijn ingeburgerde migranten niet meegenomen, alleen echte buitenlanders en asielzoekers.
De criminaliteitsstatistiek van de politie onthult de schokkende cijfers hier in het IMK-rapport op pagina 75.

In een document van de Duitse binnenlandse veiligheidsdienst staat over seksuele delicten letterlijk: “Zodoende is voor het jaar 2016 een verdubbeling in vergelijking met het voorgaande jaar vast te stellen.” Concreet: “Werden er in het jaar 2015 nog 1.548 verdachte immigranten op het gebied van seksuele delicten geregistreerd, nu bedroeg dit aantal in het jaar 2016 in totaal 3.329. Dit komt overeen met een stijging van 115%.”

Al jarenlang steeds meer buitenlandse seksdaders
In Duitsland werd alleen al in één jaar onderzoek gedaan naar 3.329 buitenlandse seksdaders, het overgrote deel jonger dan 30 jaar. Een derde deel van alle verdachte immigranten was zelfs jonger dan 21 jaar. De meeste verkrachters kwamen in het jaar 2016 uit Syrië (716), Afghanistan (679) en Irak (313).

Letterlijk staat er in het criminaliteitsrapport: “In zoverre dienen de ogenschijnlijk grote stijgingen gezien te worden in relatie tot de immigratiecijfers.” In de vergelijking over een periode van vijf jaar (2012-2016) is het aantal delicten tegen de seksuele zelfbeschikking waarbij immigranten betrokken waren constant gestegen.

27.494 Duitse vrouwen waren het slachtoffer
Juist onder de zogenaamde “vluchtelingen” zijn de seksuele delicten binnen een periode van slechts een jaar bijna geëxplodeerd:
  • Syrië +318,7%
  • Afghanistan +259,3%
  • Irak +227,7%
Weliswaar worden buitenlandse vrouwen ook verkracht – bij het overwegende deel van de slachtoffers gaat het echter om Duitse vrouwen. De criminaliteitsstatistiek 2016 verraadt nog een verschrikkelijk detail: “De grootste stijging was te zien bij het seksueel misbruik van kinderen (+129%) en andere seksuele bedreiging met geweld (+120%).” 832 kinderen werden het slachtoffer van seksueel misbruik door buitenlanders.

Bron: www.wochenblick.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/04/28 ... enlanders/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Boudewijn Abma »

Spoiler! :
Pilgrim schreef:
Officiële statistiek: Dagelijks negen seksaanvallen door buitenlanders!

Geplaatst op 28 april 2017

Afbeelding

Duitsland: Deze week werd de nieuwe criminaliteitsstatistiek voor het jaar 2016 gepresenteerd. De cijfers zeggen genoeg, de buitenlander-criminaliteit explodeert bijna. Volgens de Duitse minister van Binnenlandse Zaken, Thomas de Maizière, zou er aan de enorme buitenlander-criminaliteit “niets zijn mooi te praten”. Geweld, moord, diefstal – op alle gebieden is een heftige stijging waar te nemen.

3.329 seksaanvallen door buitenlanders in één jaar

“Delicten tegen de seksuele zelfbeschikking”, zo luidt het verzamelbegrip voor alle delicten betreffende seksueel misbruik. 3.404 van zulke delicten, gepleegd door immigranten, zijn er in 2016 geweest. Statistisch gezien vonden er dus ongeveer negen verkrachtingen per dag plaats.

In de statistiek zijn ingeburgerde migranten niet meegenomen, alleen echte buitenlanders en asielzoekers.
De criminaliteitsstatistiek van de politie onthult de schokkende cijfers hier in het IMK-rapport op pagina 75.

In een document van de Duitse binnenlandse veiligheidsdienst staat over seksuele delicten letterlijk: “Zodoende is voor het jaar 2016 een verdubbeling in vergelijking met het voorgaande jaar vast te stellen.” Concreet: “Werden er in het jaar 2015 nog 1.548 verdachte immigranten op het gebied van seksuele delicten geregistreerd, nu bedroeg dit aantal in het jaar 2016 in totaal 3.329. Dit komt overeen met een stijging van 115%.”

Al jarenlang steeds meer buitenlandse seksdaders
In Duitsland werd alleen al in één jaar onderzoek gedaan naar 3.329 buitenlandse seksdaders, het overgrote deel jonger dan 30 jaar. Een derde deel van alle verdachte immigranten was zelfs jonger dan 21 jaar. De meeste verkrachters kwamen in het jaar 2016 uit Syrië (716), Afghanistan (679) en Irak (313).

Letterlijk staat er in het criminaliteitsrapport: “In zoverre dienen de ogenschijnlijk grote stijgingen gezien te worden in relatie tot de immigratiecijfers.” In de vergelijking over een periode van vijf jaar (2012-2016) is het aantal delicten tegen de seksuele zelfbeschikking waarbij immigranten betrokken waren constant gestegen.

27.494 Duitse vrouwen waren het slachtoffer
Juist onder de zogenaamde “vluchtelingen” zijn de seksuele delicten binnen een periode van slechts een jaar bijna geëxplodeerd:
  • Syrië +318,7%
  • Afghanistan +259,3%
  • Irak +227,7%
Weliswaar worden buitenlandse vrouwen ook verkracht – bij het overwegende deel van de slachtoffers gaat het echter om Duitse vrouwen. De criminaliteitsstatistiek 2016 verraadt nog een verschrikkelijk detail: “De grootste stijging was te zien bij het seksueel misbruik van kinderen (+129%) en andere seksuele bedreiging met geweld (+120%).” 832 kinderen werden het slachtoffer van seksueel misbruik door buitenlanders.

Bron: www.wochenblick.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/04/28 ... enlanders/
E.J. Bron.

Hoe brutaal kan je zijn?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Pilgrim »

Boudewijn Abma schreef:
E.J. Bron.

Hoe brutaal kan je zijn?
Bron: www.wochenblick.at

Hoe dom kan je zijn? Het is officiële statistiek!

(E.J. Bron geeft alleen maar vertalingen. :wink2: )
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Boudewijn Abma »

Pilgrim schreef:
Boudewijn Abma schreef:
E.J. Bron.

Hoe brutaal kan je zijn?
Bron: www.wochenblick.at

Hoe dom kan je zijn? Het is officiële statistiek!

(E.J. Bron geeft alleen maar vertalingen. :wink2: )
Officiele statistiek?
Wochenblick is het huissufferdje van het extreem-rechtse FPO.

Leugenaar Bron weet wel welke teksten hij moet vertalen.
Plaats reactie