Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Pilgrim »

Arabische normen en waarden zijn gewoon anders dan die van ons en passen niet in de vrije westerse maatschappij, een onderwerp dat zorgvuldig door politici wordt vermeden, en dat verschil zorgt voor vele slachtoffers in alle “open grenzen” landen in Europa.

In het centrale opvangcentrum in Hamburg onderzoekt de politie een groepsverkrachting van een meisje van 7. Vijf Arabieren werden beschuldigd.
https://m.bild.de

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/11 ... handhaaft/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Pilgrim »

Groepsverkrachtingen – Bedankt, Merkel!

Geplaatst op 16 november 2019

Afbeelding
Merkel-hypocrisie: “Verkrachting is een oorlogswapen. Het zwijgen doorbreken, overlevenden sterker maken.”

In de afgelopen dagen werden opnieuw negen gevallen van groepsverkrachtingen in Duitsland bekend. Mühlheim, Ulm, Düsseldorf, ...

Groepsverkrachtingen zijn een fenomeen dat pas in het kader van de migratiecrisis echt een probleem in Duitsland werd. Bijvoorbeeld in oktober 2018, toen een groep Syriërs en Algerijnen een jonge vrouw, die onder invloed was van alcohol en drugs, in Freiburg een hele nacht steeds maar weer verkrachtte.

Van augustus 2016 tot januari 2018 verkrachtte een bende van 19- tot 24-jarigen in de deelstaat Nordrhein-Westfalen minstens zes 16-jarige scholieren. In Velbert hadden in april 2018 acht jongeren van 14 tot 16 jaar een 13-jarig meisje na een bezoek aan het open lucht zwembad verkracht. In Mühlheim (Nordrhein-Westfalen) werd een 18-jarige door drie jongen (12-14 jaar oud!) verkracht. Een van de daders zou zich het jaar daarvoor al aan een 13-jarige hebben vergrepen.

Nu is er een geval, waarin een 14-jarig meisje (die vermoedelijk een van de daders vluchtig kende) door drie jonge mannen (15, 16 en 26 jaar oud) uit Afghanistan, Irak en Iran tijdens de “Halloween”-nacht gedrogeerd en gezamenlijk verkracht.

Daar kwam een ander geval uit Düsseldorf bij: vier mannen (twee Brazilianen, een Angolees en een Marokkaan) hebben daar in de Volksgarten blijkbaar een 22-jarige vrouw verkracht. Een voorbijganger zag dit en alarmeerde de politie, die snel te hulp kwam.

Volgens het onderzoeksrapport van dit jaar, “Gezamenlijk gepleegde verkrachtingen”, van de federale recherche werd er in het jaar 2017 in totaal 380 keer aangifte gedaan van groepsverkrachting en werd er tegen 469 verdachten een onderzoek ingesteld. Dat wil zeggen: twee jaar geleden werd er bijna elke dag iemand (89,4% van de slachtoffers was vrouwelijk) door meerdere mannen verkracht. En: nog niet eens de helft van de gevallen kon worden opgelost!

Nieuwe cijfers zijn er niet, omdat groepsverkrachtingen in de statistiek van 2018 niet speciaal werden geregistreerd – waarom zou dat zo zijn? Wil men daar om politieke redenen iets verzwijgen? Vooral: alle bekend geworden gevallen tonen aan dat het bij de daders meestal om immigranten gaat – niet zelden om asielaanvragers of asielzoekers. Mensen, die hun archaïsche cultuur naar Duitsland brengen, wat door Groenen en linksen immers “cultuurverrijking” genoemd wordt...

Mede een reden voor de enorme toename van groepsverkrachtingen is o.a. ook Merkel´s “Wir schaffen das”, temeer omdat onder haar politieke verantwoordelijkheid in de afgelopen jaren waarschijnlijk de meeste van deze daders naar Duitsland kwamen. Dan kun je toch gerust een keer “Bedankt, Merkel!” zeggen, toch...?

Bron: www.contra-magazin.com

Door: Michael Steiner

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/16 ... kt-merkel/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Niet alle moslims zullen dit gebeuren goedkeuren. Zeker weten doe ik het niet. Want als er één groep niet te vertrouwen is, dan zijn het wel de leden van de mislukte mensensoort moslims.

Moslims keuren allemaal - zeker weten - de Koran goed.

Moslims horen niet thuis in onze beschaving. Zij weten dat als geen ander. Maar zij blijven. Zij zijn PARASIETEN op onze beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Pilgrim »

Vrouwen als loslopend wild: In Frankrijk vindt elke zes minuten een verkrachting plaats

Geplaatst op 23 november 2019

Afbeelding

In Frankrijk behoren verkrachtingen inmiddels tot het leven van alledag. Volgens het dagblad “Le Figaro” wordt in het land ondertussen elke zes minuten een jong meisje of een vrouw het slachtoffer van een voltrokken of gepoogde verkrachting. Onder de streep zijn dat zegge en schrijve elk jaar 112.800 vrouwen, die – volgens officiële informatie! – het slachtoffer van verkrachting of gepoogde verkrachting worden. Niet minder dan 235.000 echtgenotes of partners zijn de dupe van lichamelijk of seksueel geweld binnen hun relatie, benadrukt “Le Figaro”.

Afgezien van verkrachtingsdelicten werden alleen al dit jaar ongeveer een miljoen vrouwen minstens één maal met seksuele intimidatie op de werkplek of in de openbare ruimte geconfronteerd. In Frankrijk stierven 109 vrouwen door de klappen van hun partners of ex-partners. Elke drie dagen vindt er inmiddels een zogenaamde “femicide”, een vrouwenmoord, plaats.

Het aantal verkrachtingen en seksuele overvallen is in vergelijking met 2014 dramatisch toegenomen. In 2015 kopte “Le Figaro”: “Elke 40 minuten wordt er een vrouw verkracht”. Ruim vier jaar later zijn het nog maar iedere zes minuten.

Ook het aantal verkrachtingen van minderjarigen steeg sinds 2014 met meer dan 20%.

Over de achtergronden en de daderprofielen zwijgen de gevestigde media. Wellicht bestaat er een verband tussen massaverkrachtingen en de voortdurende massa-immigratie…

Bron: https://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/23 ... ng-plaats/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Pilgrim »

Net zoals de Taharrush (intimidatie) een islamitische normaliteit schijnt te zijn, moeten we daar ook extra alert op zijn. Taharrush is de gecoördineerde seksuele aanranding van een meisje of vrouw in het openbaar door een massa moslimmannen. De moslimmannen richten zich op een niet-moslimvrouw in een menigte, omcirkelen haar, sluiten haar in en randen haar aan.
www.billionbibles.org

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/24 ... rutte-iii/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Ariel »

Leidse studentes na derde aanranding op rij: ’Ik voel me gewoon onveilig’

Leidse studenten huiveren nu opnieuw een jonge vrouw in de binnenstad is aangerand. Na een verkrachting op 6 november en een aanranding op 11 november was het deze week in de nacht van dinsdag op woensdag weer raak. Een 24-jarige vrouw in de Doelensteeg werd plotseling vastgepakt door een man, die na de aanranding vluchtte. De studenten vinden dat de gemeente in actie moet komen.
Spoiler! :
„Ik ben gewoon geschokt, want ik wist niet dat er hier zulke gekken rondlopen en fietsen.” Vera Zwennes, student taalwetenschappen, kon haar oren niet geloven toen ze hoorde dat er opnieuw een aanranding in de Leidse binnenstad had plaatsgevonden. Ze wijst naar het bordje met ’Doelensteeg’. „Op deze plek nota bene. Ongelofelijk. Dat moet echt aangepakt worden!” Zwennes zelf heeft ook al het nodige meegemaakt, vertelt ze. „Ik ben weleens een keer achterna gefietst door iemand. Dat was ook heel eng. Maar toen ben ik zo snel mogelijk een drukke straat ingereden, waarna ik hem kon afschudden. Dat mannen hier blijkbaar in staat zijn om vrouwen veel ergere dingen aan te doen, had ik niet kunnen denken.”

’Altijd samen fietsen’
Ook drie vriendinnen, allen lid van de studentenvereniging Augustinus, huiveren van de incidenten. „Ik ken iemand die het overkomen is”, zegt een van hen. „En dan komt het toch wel heel dichtbij hoor. Ik ben geen aansteller, maar ik voel me gewoon onveilig. Daarom probeer ik ’s avonds en ’s nachts altijd met iemand samen naar huis te fietsen. Al lukt dat niet altijd, want je woont nu eenmaal niet allemaal bij elkaar.” Studenten krijgen van hun verenigingen ook het advies om het in de groepsapp te melden als ze naar huis gaan of onderweg met anderen te bellen. „Meestal app ik mijn vriendinnen dan ook met de vraag of iemand nog wakker is en of ik haar kan appen als ik thuis ben”, zegt een van de leden. „Zodat ze weet dat alles ok is.”

Een andere student deelt haar live-locatie met haar vriendinnen, zodat die haar in de gaten kunnen blijven houden. „Want je bent nergens meer veilig”, zegt ze. „De ene keer gebeurt het in een steegje, zoals deze week, maar de andere keer ben je de klos op een grote weg als de Haarlemmerstraat. Eerst stond ik er nooit zo bij stil dat dit me zou kunnen overkomen, maar nu wel.”

Open brief aan de burgemeester
De reeks incidenten is voor afgestudeerd verpleegkundige Lindey van Weers aanleiding om op Facebook een open brief te schrijven aan burgemeester Henri Lenferink. Ze vindt dat er door de gemeente te weinig gedaan wordt. „Leidse studenten, jonge vrouwen, voelen zich onveilig. Studentenverenigingen slaan de handen ineen. Ze hebben zelf maatregelen bedacht om onze eigen veiligheid te waarborgen. U gaf aan ’geen reden te zien tot extra maatregelen’. Hoeveel van dit soort gebeurtenissen moeten nog plaatsvinden voor er iets gebeurt? Hoeveel meisjes moeten nog voor hun leven getekend worden voor er meer blauw te zien is op straat? Hoeveel initiatief moet er nog vanuit onze kant komen voor het vanaf u komt? Wij voelen ons niet gehoord. Dus daarom, nogmaals, namens alle vrouwen uit Leiden: doe alstublieft iets!”

Ook Esther en Bente vinden dat het probleem keihard aangepakt moet worden. „Dan hoor ik mensen uit de politiek en de gemeente zeggen dat het aantal incidenten niet substantieel hoger is dan de afgelopen jaren”, snauwt Esther. „Maar daarmee wordt het alweer gerelativeerd, alsof het normaal is. Er moet juist publiekelijk afkeuring worden uitgesproken, zodat de daders echt weten wat ze aanrichten. Nog meer agenten kunnen ook helpen.”

Vraag naar sleutelhanger met alarm
Een student is online een petitie gestart, waarin gepleit wordt voor sleutelhangers met een alarm, gefinancierd door de gemeente, zodat vrouwen alarm kunnen slaan als ze in een noodsituatie verkeren. Inmiddels is de petitie bijna 1700 keer ondertekend (donderdag 13.00). Zwennes zou graag zo’n alarmsleutelhanger krijgen. „Voor de zekerheid. Ook al is het soms maar een klein stukje naar mijn huis, er kan toch net iets gebeuren.” Bente heeft er meer twijfels over. „Komt er dan echt binnen een paar seconden iemand naar je toe om je te helpen?”

Burgemeester Lenferink laat in een reactie weten de zaak heel serieus te nemen. „Een verkrachting of aanranding is een verschrikkelijke gebeurtenis, die mij met afschuw vervult. Zulk gedrag is onacceptabel: je blijft van andere mensen af.” Hij benadrukt dat iedereen wie iets overkomt, aangifte moet doen bij de politie. Volgens hem zijn er wel degelijk al maatregelen genomen, naar aanleiding van de incidenten.

’Extra hulp bij aangifte’
Lenferink stelt dat er sinds 12 november extra gesurveilleerd wordt in de binnenstad en dat de politie extra rechercheurs op het onderzoek gezet heeft om de dader zo snel mogelijk te vinden. „Samen met de politie en de studentenverenigingen gaan we hun leden ook extra hulp bieden bij aangifte.” Hij wilde nog niet ingaan op de vraag of de ’alarmsleutelhanger’ een goede oplossing zou kunnen zijn.

De politie meldt dat de verdachte van de aanranding van deze week een licht getinte man van tussen de 18 en 25 jaar oud is. Hij heeft een normaal postuur, is 1.75 à 1.80 meter lang en heeft kort gedekt donker haar. Het dadersignalement is bij de drie gebeurtenissen verschillend, meldt de politie. Het lijkt er dus op dat het om meerdere daders gaat. ,,Maar we zijn nog volop bezig met het vooronderzoek, dus dat kunnen we nog niet met zekerheid zeggen”, laat een woordvoerder weten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Aanranders en verkrachters castreren. Of op een andere manier hun wellust elimineren.
Bij Arabische moslims kunnen we denken aan het weg schroeien van hun testikels.

De mens heeft geen vrije wil. Maar dat rechtvaardigt niet hen ongemoeid te laten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Mahalingam »

In India zijn het ook vooral Moslim mannen die andergelovige vrouwen verkrachten.
Politie schiet Indiase verdachten in verkrachtingszaak dood, agenten als helden onthaald

De Indiase politie heeft vier mannen doodgeschoten die verdacht werden van de verkrachting van en de moord op een 27-jarige dierenarts. De reacties in India zijn opgetogen, omdat de frustratie groot is over het aantal verkrachtingszaken dat bij de rechtbanken blijven liggen.

Tien dagen geleden belde het slachtoffer haar zus dat ze ergens buiten de stad Hyderabad met een lekke band bij een tolstation stond. Vrachtwagenchauffeurs boden hulp aan, zei ze. Vorige week vond een melkboer haar verkoolde lijk onder een viaduct. Ze was verkracht en daarna gewurgd.

De politie bracht de verdachten vrijdag naar de plaats delict voor een reconstructie. De politie zegt tegen de BBC dat de verdachten probeerden de vuurwapens van de agenten af te pakken en te ontsnappen, waarop een schietpartij volgde. Het doden van verdachten tijdens politieonderzoek is in India zo’n bekend fenomeen dat het een speciale naam heeft: encounters.

Lynchen

De moordzaak veroorzaakte enorme opschudding in India. Eerst was er woede over het lage tempo waarmee de politie op de aangifte van vermissing van de dierenarts reageerde. Daarna eisten betogers dat de vier jonge vrachtwagenchauffeurs die als verdachten waren aangehouden zo snel mogelijk moesten worden opgeknoopt. In drie steden gingen mensen massaal de straat op. Een politica riep op de daders in het openbaar te lynchen.

De boosheid wordt mede ingegeven door het grote aantal verkrachtingen dat onbestraft blijft. India is met negentig aangiftes van verkrachting per dag een van de gevaarlijkste landen ter wereld voor vrouwen. Nadat een jonge vrouw in 2012 in een rijdende stadsbus in Delhi werd verkracht en vermoord, zijn strengere wetten en snellere rechtbankprocedures ingevoerd, maar die sorteren weinig effect. Door overbelasting en achterstanden bij rechtbanken blijft de meerderheid van de strafzaken nog steeds onbehandeld op de plank liggen.

Dat vinden Indiërs zo frustrerend dat de politiemannen die de verdachten zonder enige vorm van proces doodschoten, vrijdag als helden worden onthaald. Bij wijze van steunbetuiging gooiden duizenden mensen bloemblaadjes naar de politiemannen die de verdachten neerschoten. Terwijl de buren vuurwerk afstoken en snoepgoed uitdeelden, uitte de moeder van het slachtoffer haar dankbaarheid: ‘Dit is gerechtigheid. Ik ben blij, maar ook verdrietig omdat mijn dochter nooit thuis zal komen.’
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b6a84093/
Verkrachte Indiase vrouw (23) in brand gestoken op weg naar rechtbank


In het noorden van India is een 23-jarige vrouw die in maart op straat verkracht was, in brand gestoken terwijl ze op weg was naar de rechtbank. In de rechtbank zouden twee verdachten in haar zaak worden gehoord. De vrouw heeft zware brandwonden opgelopen en verkeert in levensgevaar.

De vrouw was op weg naar een treinstation toen ze door een groep van vijf mannen werd aangevallen. De mannen sleepten haar naar een veld, waar ze haar overgoten met kerosine en in brand staken.

De politie laat weten dat alle vijf de mannen zijn aangehouden. Onder de vijf verdachten die zijn opgepakt, zit ook de hoofdverdachte in de verkrachtingszaak van de vrouw. Hij was op borgtocht vrij volgens de politie.

Seksueel geweld tegen vrouwen in India is al tientallen jaren een groot probleem. Sinds de protesten rondom de groepsverkrachting en moord van een Indiase studente in 2012 in de hoofdstad New Delhi is er, ondanks de aandacht en protesten, nog steeds weinig verbeterd.
https://www.trouw.nl/buitenland/verkrac ... ~b04a9763/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Mahalingam »

Ze hebben een naam voor gevalletjes waarin verdachten overlijden door handelen van de politie: "Encounter ".
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Pilgrim »

Italiaans ministerie: 42% alle verkrachtingen gepleegd door migranten

Posted on 13/12/2019

Afbeelding
Afbeelding: (3).

Doorgaans zeer lage straffen voor verkrachtende migranten: Afghaan krijgt in Frankrijk slechts 2 jaar cel voor aanranden 5 jarig meisje

Uit de jongste cijfers van het Italiaanse ministerie van Binnenlandse Zaken blijkt dat maar liefst 42% van alle verkrachtingen in het land wordt gepleegd door migranten, en dat terwijl die (inclusief Italianen met een migrantenachtergrond) nog ‘maar’ 10% van de bevolking vormen. De statistieken in heel ‘divers’ Europa vertonen hetzelfde onthutsende beeld.

De meeste verkrachtingen (62,7%) worden door partners uitgevoerd, 9,4% door vrienden en 3,6% familieleden. In bijna 1 op de 4 gevallen is een onbekende de dader. Vrouwen van Italiaanse afkomst zijn vaker slachtoffer van aanranding, terwijl migrantenvrouwen juist vaker slachtoffer zijn van gewelddadige verkrachting.

88% groepsverkrachters in Zweden heeft migrantenachtergrond
Vorig jaar bleek uit uitgebreid onderzoek in Zweden dat 58% van alle veroordeelde verkrachters, en zelfs 85% van alle veroordeelde gewelddadige verkrachters in het land niet-Europese migranten zijn. Bijna 40% van de verkrachters komt uit islamitische landen in Afrika en het Midden Oosten. In Zweden is de dader bij liefst 80% van alle verkrachtingen een onbekende.

De grootste Zweedse krant Aftonbladet verrichtte een eigen onderzoek naar de stil gehouden politie- en overheidscijfers, en ontdekte dat in de afgelopen 6 jaar een duizelingwekkende 88% van de groepsverkrachters een migrant of Zweed met migrantenachtergrond was.

Afghaanse migrant slechts 2 jaar cel in voor misbruiken 5 jarig Frans meisje
Dagelijks worden er in Italië, Zweden, Duitsland, Frankrijk, Nederland, en de rest van West Europa weer nieuwe vrouwen en meisjes opgeofferd op het voor de EU-elite zo heilige altaar van open grenzen, massa immigratie, diversiteit en islamisering.

En als er al eens een migrant wordt opgepakt, dan is de kans heel groot dat hij er met een zeer lage straf vanaf komt. De 27 jarige Afghaan Aub Miakhel kreeg slechts twee jaar gevangenisstraf opgelegd voor het aanranden van een 5 jarig meisje. Naar goed Frans gebruik zal de dader waarschijnlijk over een jaar alweer vrij rondlopen.

Tegen RN leider Marine Le Pen werd een hogere gevangenisstraf geëist nadat ze had gewaarschuwd voor de martelpraktijken van de islamitische terreurgroep ISIS, en daar ter illustratie een video van had geplaatst.

In Afghanistan is kindermisbruik een wijd verspreide gewoonte. Bacha bazi is het ‘culturele’ gebruik dat veel oudere mannen kleine jongens als schandknapen gebruiken, wat ook in Pakistan veelvuldig voorkomt. Beiden landen behoren al jaren tot de hofleveranciers van het almaar groter wordende aantal verspreiders van de culturele ‘diversiteit’ in Europa. (2)

Xander

(1) Paul Joseph Watson / Summit News via Zero Hedge
(2) Paul Joseph Watson / Summit News
(3) Afbeelding: Pixabay (rechtenvrij)

https://www.xandernieuws.net/algemeen/i ... migranten/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Pilgrim »

Bonte jaarwisseling: Alleen al in Nordrhein-Westfalen 4800 politieagenten ter bescherming tegen geweld en “seksuele overvallen”

Geplaatst op 31 december 2019

Afbeelding
De politie zal ook vannacht weer haar handen vol hebben.

Düsseldorf – Het “nieuwe Duitsland” past zich ook tijdens de jaarwisseling aan de volledig verrijkte nieuwe feiten aan: alleen al in de Duitse deelstaat Nordrhein-Westfalen moeten vannacht 4800 speciaal daarvoor vrijgemaakte politieagenten overvallen en veiligheidsrisico´s indammen. “Speciaal gekwalificeerde” vrouwelijke agenten dienen zich bovendien met de “verzorging bij seksuele delicten” bezig te houden.

Wanneer, zoals men ons bij elke zich biedende gelegenheid verzekert, de veronderstelde toename van verkrachtingen en seksuele overvallen sinds 2015 berust op cognitieve verdraaiing en de massamigratie van overwegend jonge mannen uit patriarchale achtergebleven cultuurkringen zogenaamd niet zorgde voor meer criminaliteit; wanneer ook Duitse mannen altijd al jonge vrouwen in de openbare ruimte lastigvielen, met machetes tot seks dwongen, hen in een gangbang verkrachtten (zoals in Freiburg, Mülheim, München en in veel andere plaatsen gebeurde) – waarom, vraag je je dan af, neemt de politie in de deelstaat met de meeste inwoners dan zulke voorzorgsmaatregelen?

De nagalm van de “ontmoeting van de culturen” d.m.v. het massale seksuele intimidatiefeest bij de Dom van Keulen met Oud & Nieuw 2016 zit natuurlijk diep in Nordrhein-Westfalen – maar de inschakeling van speciale contingenten politieagenten met de jaarwisseling toont aan dat de autoriteiten de veiligheidssituatie intern vermoedelijk toch heel anders inschatten dan zij de bevolking sussend willen wijsmaken.

“Dat was altijd al zo” – ach, echt waar?
Het Oud & Nieuw-decreet van het ministerie van Binnenlandse Zaken zou “voorzien in een offensief en consequent optreden van de politieagenten” wanneer het “tot verstoringen van de openbare veiligheid en tot gewelddadigheden” zou komen. Ook dit klinkt heel erg naar ervaringen met desbetreffende groepen daders.

En de in seksuele delicten gespecialiseerde vrouwelijke agenten – waaruit bestaat eigenlijk hun bijzondere kwalificatie? Uit kennis van de Arabische taal? Minister van Binnenlandse Zaken Herbert Reul (CDU) verzekerde in ieder geval: Vrouwelijke en mannelijke politieagenten zullen alles doen om seksuele overvallen en geweld te verhinderen.”

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/12/31 ... vervallen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Pilgrim »

Er is weer een blank meisje verkracht door moslim-immigranten. Deze moslim-immigranten hebben de verkrachting, waarbij de verkrachters Allah prezen en citaten uit de Koran aanhaalden, zelfs gefilmd en op sociale netwerken geplaatst. De twee verkrachters zijn gearresteerd, maar het laat zien hoe velen die naar de Koran leven, denken over blanke meisjes en vrouwen…
https://sonsoflibertymedia.com

https://ejbron.wordpress.com/2020/01/02 ... -kiespijn/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Pilgrim »

GB: Bijna 19.000 kinderen werden officieel het slachtoffer van grooming-bendes – “hoog aandeel aan mannen van Pakistaanse afkomst”

Geplaatst op 5 januari 2020

Afbeelding

In Groot-Brittannië zorgt een schokkend cijfer voor krantenkoppen: volgens officiële informatie werden er verleden jaar bijna 19.000 kinderen het slachtoffer van seksueel misbruik na doelbewust te zijn aangesproken. Het fenomeen wordt “grooming” genoemd. En de gemelde gevallen zijn blijkbaar lang niet de volledige waarheid.

Zoals de Labour-afgevaardigde Sarah Champion tegenover “The Independent” verklaarde, zou het verkrijgen van het vertrouwen van kinderen met het doel tot seksueel misbruik (grooming) “nog steeds een van de grootste vormen van kindermisbruik in het land zijn”. Al in 2018 beloofde de toenmalige Britse minister van Binnenlandse Zaken, Sajid Javid, een onderzoek naar de specifieke “karaktertrekken” van grooming-bendes. Volgens de tot nu toe beschikbare informatie bleken “prominente zaken” een “hoog aandeel aan mannen van Pakistaanse herkomst” te bezitten.

Bij hun seksuele rooftochten gebruiken de bendes drugs en alcohol om vooral jonge vrouwen gewillig te maken en daarna te verkrachten of op andere wijze seksueel uit te buiten. In andere gevallen wordt een liefdesrelatie gesimuleerd om de slachtoffers later tot seksuele handelingen met handlangers te dwingen. Ook online dating is een populaire manier om latere slachtoffers doelgericht aan te spreken. Veel slachtoffers van misbruik vinden zichzelf later terug in de klauwen van mensenhandelaars.

In de jaren 2018/2019 werden door de lokale autoriteiten meer dan 18.700 vermoedelijke slachtoffers van seksuele uitbuiting van kinderen geregistreerd. Vijf haar geleden waren dat er nog “maar” 3300.

Bron: https://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2020/01/05 ... e-afkomst/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Pilgrim »

Nieuw schandaal: Britse politie moest bende moslim verkrachters van 57 blanke meisjes laten lopen

Posted on 17/01/2020

Afbeelding

Rechercheurs kregen bevel op zoek te gaan naar blanke daders, terwijl bekend was dat het om moslims ging – ‘Politieke correctheid leidde tot seksueel misbruik van kinderen op industriële schaal’ – Britse statistieken: 84% van ronselaars (/ loverboys) van meisjes is moslim

Groot Brittannië is opgeschrikt door het zoveelste schandaal rond een bende moslim verkrachters van overwegend Pakistaanse afkomst. De politie in Manchester had zo’n 15 jaar geleden gedetailleerde informatie dat bijna 100 personen – ‘bijna uitsluitend Aziatische mannen’- betrokken waren bij het systematisch misbruiken en verkrachten van zeker 57 blanke meisjes van 11 tot 17 jaar, waarvan er een werd vermoord met een overdosis heroïne. Van hogerhand werd echter besloten om de zaak tegen de bende te sluiten, omdat men bang was ‘spanningen in de gemeenschap’ te veroorzaken. Met andere woorden: omdat men bang was voor islamofoob en racist te worden uitgemaakt.

De Pakistaanse moslims gebruikten hun afhaalrestaurants als bases voor het massale misbruik. Ze konden zelfs openlijk opereren omdat de politie hen hun gang moest laten gaan. Diverse meisjes zouden hun verzorgers hebben gesmeekt te redden, of hen weg te halen uit Manchester. Desondanks werd er geen actie ondernomen, en werden zij niet beschermd door de Britse versie van Jeugdzorg.

Politie moest op zoek naar blanke daders
De autoriteiten grepen niet in vanwege ‘gevoeligheden in de gemeenschap… van overwegend volwassen Aziatische mannen uit lokale etnische wijken in het gebied.’ Een andere zaak waarbij Koerdische mannen waren betrokken zou namelijk ‘spanningen’ hebben veroorzaakt. Rechercheurs kregen zelfs het bevel om op zoek te gaan naar blanke daders, ondanks het feit dat reeds bekend was dat de daders Pakistaanse moslims waren. ‘Ons werd gezegd om te proberen andere etniciteiten te pakken,’ zei een agent.

Met andere woorden: de politie weigerde om tientallen meisjes uit de klauwen van hun verkrachters te redden omdat men bang was voor aanklachten wegens ‘racisme’ en ‘islamofobie’. Uiteindelijk werden slechts ‘zeer weinig’ daders veroordeeld; het overgrote deel loopt nog steeds vrij rond omdat de zaak gesloten moest worden.

De afgelopen jaren waren er tal van andere schandalen die om dezelfde politiek correcte redenen jarenlang niet werden aangepakt. In bijvoorbeeld Rotherham waren maar liefst 1500 jonge blanke meisjes het slachtoffer van een bende verkrachters van Pakistaanse en Bengaalse afkomst. Ook die konden jarenlang hun gang gaan omdat politie en politiek doelbewust wegkeken en in sommige gevallen zelfs meewerkten.

84% moslims, ‘seksueel misbruik van kinderen op industriële schaal’
Volgens cijfers van de Quilliam Foundation is in Groot Brittannië maar liefst 84% van alle veroordeelde ronselaars (/ loverboys) van meisjes moslim. Het afsluitende commentaar van de Britse journalist Paul Joseph Watson: ‘Onthoud dat liberalen beweren dat politieke correctheid enkel inhoudt dat je ‘aardig voor mensen bent’, maar zij hun politieke correctheid boven de veiligheid van jonge meisjes stellen. Dit heeft in heel Groot Brittannië geleid tot tal van gevallen van seksueel misbruik van kinderen op industriële schaal.’ (1)

Xander

(1) Summit News via Zero Hedge
Afbeelding (gecombineerd): Pixabay (1), Pixabay (2), (rechtenvrij)

https://www.xandernieuws.net/algemeen/n ... ten-lopen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door King George »

Deze Zweedse moeder heeft begrip voor andere culturen. Chapeau chapeau! Soms vraag ik me wel eens af of er in Zweden vergif of zo in het kraanwater zit.


Zweedse feministe weigerde asielzoeker aan te geven die haar 12-jarige dochter had aangerand: “Hij zou gedeporteerd kunnen worden”
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door King George »

Variatie op het Zweedse "Betast me niet"-polsbandje? Dat polsbandje sorteerde overigens geen effect. Wie had er anders verwacht?


Video! Finland presenteert anti-verkrachterstechniek na verkrachtingsgolf door asielzoekers – Succes niet gegarandeerd

Afbeelding
Foto: Vijf finse gemeenteraadsleden voeren een 'anti-verkrachtingsdansje' uit om asielzoekers te leren dat verkrachting niet oké is. Screenshot via Twitter Semita Salutis

Door Wout Willemsen 1 maart 2020

Ook andere landen kennen idiote gemeenteraadsleden. Raadsleden van de Finse gemeente Oulu spendeerden 2,5 miljoen euro aan een verkrachtingspreventie project genaamd ‘Safe Oulu’. Op deze manier deden presenteerden ze het project aan de buitenwereld.
Verkrachtingsgolf door asielzoekers
Oulu werd in december van 2018 geteisterd door een verkrachtingsgolf. Slachtoffers waren allemaal meiden van tussen de 10 en 14 jaar oud, op een 16- en 18-jarige na. Er kwamen steeds meer berichten en beschuldigingen naar buiten dat de daders asielzoekers zouden zijn. De Finse politie volgde het Nederlandse, Britse, Duitse, Belgische en Franse voorbeeld, en hield zich meer bezig met racismemanagement dan met het aanpakken van het daadwerkelijke probleem.

Het aantal slachtoffers bleef oplopen gedurende de eerste twee maanden van 2019. Het aantal opgepakte verdachten liep ook op. Medio januari waren er al 16 opgepakt. Allemaal buitenlanders. Dit liep uiteindelijk op tot 29 verdachten, waarvan 20 buitenlands.

In die periode moest de politie ook schoorvoetend toegeven dat de verkrachtingen in de meeste gevallen maanden hebben geduurd. Oh, en één van de minderjarige slachtoffers bleek zelfmoord te hebben gepleegd. Oeps! Gelukkig zijn er inmiddels maar liefst acht verdachten veroordeeld. Allen kregen een straf van tussen de 2 en 4 jaar, met de verplichting om schadevergoeding aan de slachtoffers te betalen. De bedragen liggen tussen de 3000 en 11.000 euro. Koop er wat leuks voor, dames!

Project: Safe Oulu
En met deze context in het achterhoofd, besloten deze raadsleden dus om een ‘anti-verkrachtingsdansje’ op te nemen. Daar is over vergaderd. Daar is over besloten. Daar is voor geoefend.

Het zou mij niet verbazen als een paar van die minderjarige slachtoffers óók zelfmoord plegen na het zien van dit filmpje! Dit is toch moedwillig in de gezichten van die slachtoffers spugen en het bagatelliseren van hun leed?!


DDS
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door King George »

Importeer Islamitische shit hole en je land klimt vanzelf op de verkrachtingsladder op. Wir schaffen das.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Ariel »

Video! Finland presenteert anti-verkrachterstechniek na verkrachtingsgolf door asielzoekers – Succes niet gegarandeerd.

“Stop, don’t touch me there, this is my no-no square”.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Pilgrim »

Een veel voorkomend probleem in Europa, waar te weinig over gesproken wordt, speciaal in de open grenzen landen, zijn de islamitische verkrachtingsbendes. Vele meisjes vallen ten prooi aan deze beesten, die de meisjes exploiteren en mishandelen. Hieronder een heel heftig verhaal van Jennifer die een moslim verkrachtingsbende heeft overleefd.
www.tr.news

https://ejbron.wordpress.com/2020/03/24 ... ldsysteem/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door King George »

In Manchester kon een Pakistaans Islamitische verkrachtingsbende ongehinderd hun gang gaan.


Grooming gangs: facing the truth
https://sister-hood.com/khadija-khan/gr ... the-truth/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Pilgrim »

Verkrachtingshoofdstad Berlijn: Merkel’s migranten verkrachten elke dag 2 Duitse vrouwen

By Urban Moving Systems - augustus 2, 2020

In rood-groene Berlijn komen gemiddeld twee verkrachtingen per dag voor. De gasten van Merkel – illegale migranten – zijn duidelijk oververtegenwoordigd als daders.

De Berlijnse politie registreert gemiddeld een dozijn seksuele overtredingen per dag, bericht Anonymous. Van 1 maart tot en met 7 juli van dit jaar hebben de agenten meer dan 1600 gevallen van seksuele intimidatie, verkrachting, verspreiding van pornografie en mishandeling geregistreerd, volgens een vraag van het parlementslid Marcel Luthe (FDP) aan de Binnenlandse Senaatsadministratie. Daarnaast waren er 66 pogingen tot verkrachting. Dit maakt van Berlijn een landelijke hotspot voor seksuele misdrijven.

Twee verkrachtingen per dag
Gemiddeld wordt in Berlijn elke 12 uur een Duitse vrouw verkracht. Alleen al in de bovengenoemde periode werden niet minder dan 234 gevallen en 25 pogingen geregistreerd. Het aantal niet-geregistreerde gevallen is iets wat men zich niet eens wil voorstellen. Berlijn bevestigt dus de trend naar een verkrachtings-El-Dorado. De alarmerende cijfers zijn al bijna drie jaar lang constant hoog. Een interventie van de politiek? Dat bestaat niet.

Migranten zijn meestal de daders
Wat een halfwakkere burger nauwelijks zou moeten verbazen: Migranten vertegenwoordigen het hoogste percentage zedendelinquenten in verhouding tot de bevolking. 40 procent van het seksueel geweld is toe te schrijven aan migranten, in bijzonder ernstige gevallen – wanneer ze bijzonder vernederend zijn of in een gezamenlijke inspanning zijn uitgevoerd – is het aandeel van de buitenlandse daders maar liefst 54 procent. En dan worden overtreders die al een Duits paspoort hebben niet eens meegeteld.

De gasten van de kanselier vielen ook op in de officiële statistieken, met 67 procent voor het veroorzaken van openbare overlast en 57 procent voor seksuele beledigingen. Zoals de leider van de Fractie De Groenen/Vrije Europese Alliantie, mevrouw Göring-Eckardt, in haar toespraak zei: “Ons land zal veranderen en drastisch veranderen. En ik kijk er naar uit!”

https://amalek.news/2020/08/02/verkrach ... e-vrouwen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Pilgrim »

Feestje in Zweden: Soedanees verkracht vrouw en vermoordt gastheer

Geplaatst op 28 oktober 2020

Afbeelding

Zweedse jongeren namen een hen onbekende Soedanees mee naar een feestje, nadat ze hem tijdens het feestvieren hadden leren kennen. Toen verkrachtte hij een jonge vrouw en vermoordde de gastheer, nadat deze probeerde de vrouw te beschermen.

Het had een vrolijk avondje moeten worden: de 19-jarige Zweed Tommie Lindh ging met zijn vriendin verschillende huizen bij langs om een feestje te vieren. Daarbij leerden ze een Soedanees kennen, die ze later meenamen naar Tommie´s woning om verder te vieren. Wat vrolijk begon, werd voor de jongeren een marteling: nu is Tommie dood.

Voorbeeldig geïntegreerd? Desondanks verkrachtte hij
Zo schetst het slachtoffer van de verkrachting het verdere verloop:

“Ik was op bed in de logeerkamer gaan liggen, Tommie was in zijn eigen kamer. Op zeker moment kwam Abubaker en trok een mes. Hij zei dat wanneer ik niet mee zou doen hij mij en Tommie zou doden.” De Zweedse volgde hem naar het toilet en werd daar verkracht. Tommie, die het geschreeuw om hulp van zijn vriendin hoorde, werd wakker en snelde te hulp.

Politie nam telefoontje niet serieus
De vrouw en Tommie belden meermaals naar de politie – maar er kwam niemand. Zoals later bleek, noteerde de agente die het eerste telefoontje aannam “niet geloofwaardig”. Het verkrachtingsslachtoffer heeft zware verwijten richting de politie. Een snel ingrijpen van de politie zou erger hebben kunnen voorkomen.

Soedanees nam politie niet serieus
Hij zou onverschillig meegeluisterd hebben bij de telefoontjes naar de politie, schetst het slachtoffer later. Toen de 23-jarige Soedanees merkte dat de politie sowieso niet zou komen, hij dus niets te vrezen zou hebben, stak hij op Tommie in. Uren later werd de Soedanees toch nog gearresteerd, op een moment dat Tommie al dood was. Abubaker zou later in de politiecamera gelachen hebben en op de foto het V-teken hebben gemaakt.

Terwijl Tommie doodbloedde, verkrachtte hij haar opnieuw
De 23-jarige Soedanees zou alleen maar gelachen en gezegd hebben: “Ja, nu heb ik hem gedood.” Terwijl Tommie langzaam doodbloedde, verkrachtte de Soedanees de jonge vrouw een tweede keer. Ze stond de hele tijd doodsangsten uit.

De Zweedse kreeg € 20.000,- smartengeld uitgekeerd. Ze heeft zware verwijten richting de politie: als de politie eerder gekomen zou zijn, zou Tommie nog kunnen leven. Het gedrag van de agenten wordt door de politie op dit moment intern onderzocht.

Bron: www.wochenblick.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2020/10/28 ... -gastheer/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door Pilgrim »

Verkrachtingsmetropool Berlijn: elke tien uur een nieuw delict

Geplaatst op 16 december 2020

Afbeelding

20% meer verkrachtingen dan vorig jaar!

Al in juni berichtte de “Wochenblick” over de toestanden in Berlijn. Daar zijn verkrachtingen aan de orde van de dag. Zoals blijkt uit de beantwoording van vragen van de AfD door de Senator Binnenlandse Zaken, wordt er in Berlijn elke tien uur een vrouw verkracht. Terwijl de groepsverkrachtingen dramatisch toenemen. De meeste daders zijn afkomstig uit het buitenland.


De afgevaardigde van de AfD, Marc Vallendar, stelde de vragen over de verkrachtingscijfers in Berlijn aan de Senator Binnenlandse Zaken. Nu werden ze beantwoord: volgens informatie van de politie werden er in 2019 864 personen verkracht. Zodoende is het aantal verkrachtingen in Berlijn met bijna 20% tegenover het jaar 2018 toegenomen. Hoeveel zogenaamde “paspoort Duitsers” zich onder de daders bevonden, werd niet duidelijk. Maar bijna de helft (46%) van de 560 verdachten waren buitenlanders (256) zonder Duits staatsburgerschap.

Groepsverkrachtingen nemen toe
In het jaar 2014 vonden er 82 gevallen van groepsverkrachting plaats. In 2019 94. In vergelijking met vorig jaar is dat een toename van 15%. Ongeveer de helft van de groepsverkrachtingen kwam in 2019 voor rekening van buitenlanders zonder staatsburgerschap. In 43 gevallen gingen ze in een groep op hun slachtoffers los.

Ook kinderen en bejaarden niet veilig
Het grootste deel van de verdachten was tussen de 30 en 40 jaar oud. Veel slachtoffers zijn nog kinderen. Zo waren twaalf van de verkrachtingsslachtoffers vorig jaar jonger dan 14 jaar. Maar ook bejaarden werden niet ontzien door de verkrachters. 19 van de slachtoffers waren al ouder dan 60 jaar!

De meeste verkrachtingen vonden plaats in woonhuizen. Af en toe kwam het tot seksaanvallen in parken, in het bos of op straat.

Bron: wochenblick.at

Vertaald uit het Duits door:E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2020/12/16 ... uw-delict/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

Bericht door King George »

Ahdel 'Eddie' Ali (32) stond aan het hoofd van een bende in Engeland die jarenlang schoolmeisjes -waarvan sommigen slechts 13 jaar oud- prostitueerde. De smeerpijp werd in 2012 tot 18 jaar cel veroordeeld, maar is nu vrijgelaten.
https://twitter.com/TheEdgyVeggie1/stat ... 3778087938


NO JUSTICE Leader of Telford grooming gang who abused up to 100 girls is freed after just eight years of 18 year sentence
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie