Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen niet meer

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Islam is een smerig primitief achterlijk Arabisch parasietenvirus dat uitsluitend ellende en geestelijke ziektes met zich meebrengt.
De meest verschrikkelijke ziektes worden overgebracht door zijn dragers. Wat het islamvirus betreft vormen achterlijke moslims de magnetische werking die het virus aantrekt.

Moslims deugen niet omdat islam niet deugt!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Moslims deugen niet omdat islam niet deugt!
Omgekeerd klopt het ook.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Toon mij uw vrienden en ik zeg u wie gij zijt.

Of: Toon mij uw leider en ik weet wat voor rottend vlees ik in de kuip heb. Ik denk hierbij onmiddellijk aan de schadelijke Arabische historische peace of shit profeet Mohammed. Ik snap moslims niet - er zijn toch ook intelligente moslims die geen booslim zijn? - die het verschil kennen tussen goed en kwaad. Tussen nuttig en waardeloos. Tussen vredelievend en moordzuchtig. Tussen een alcoholische versnapering als lekkernij door God teweeg gebracht en alcohol waamee vlammende car-races in de U.S.A. worden gehouden.

Zucht . . . Moslims deugen niet. Dit soort parasieten zijn schadelijk zijn voor onze gezondheid.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Ariel »

Opnieuw vrouwen aangerand in Duitsland

ESSEN - Met de massa-aanrandingen van oudejaarsavond nog altijd vers in het geheugen is Duitsland opnieuw opgeschrikt door seksueel geweld gepleegd door immigranten. Afgelopen vrijdag blijken vier jonge vrouwen te zijn aangerand tijdens een stadsfeest in Essen.

De slachtoffers werden in drie delen van de stad aangevallen door groepen Noord-Afrikaanse mannen. De aanranders dreven de vrouwen in een hoek, waarop ze zich aan hun slachtoffers vergrepen. Volgens de Duitse politie zijn de vier meldingen ’slechts het topje van de ijsberg’.

De manier waarop de vrouwen werden aangerand, doet denken aan het seksuele geweld in Keulen. Tijdens oud en nieuw werden vrouwen ingesloten door groepen jonge mannen en vervolgens uitgescholden, geslagen, betast en bestolen.

De meeste verdachten lopen nog vrij rond. De Duitse politie is op zoek naar getuigen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door sjun »

Meisje (17) van fiets getrokken en verkracht in Kampen
Een 17-jarig meisje uit Kampen is gisternacht langs de Flevoweg in haar woonplaats van haar fiets getrokken en mogelijk verkracht. Dat gebeurde rond drie uur, tussen de rotonde met de Marinus Postlaan en de Europa-allee. Dat meldt de politie.

Redactie 04-09-16, 15:35 Laatste update: 05-09-16, 12:01

De politie spreekt vanochtend van een zedenmisdrijf, nadat de eerste berichten spraken van verkrachting. Of dat het geval is, moet blijken uit het onderzoek. Met het slachtoffer gaat het intussen naar omstandigheden goed.

De dader is nog spoorloos, ondanks nachtelijk onderzoek met onder meer speurhonden. De politie wil hem hebben vanwege het plegen van een zedenmisdrijf en voor mishandeling.

Onderzoek
Mensen van de Technische Recherche hebben eveneens onderzoek verricht, maar voorlopig heeft de politie zelfs nog geen signalement van de dader. Ze hoopt daarom dat er eventuele getuigen zijn, die zich melden bij de politie.

De fiets van het meisje is is meegenomen naar het bureau voor sporenonderzoek. De witte tweewieler was deels ingepakt in papier om de sporen te beschermen.
AD 04.09.16

Interessant is of de man uit Kampen zelf of mogelijk uit de omgeving van Roggebotsluis kwam... Het slachtoffer zou daarover meer kunnen loslaten dan tot nu toe om een of andere reden in de media verscheen.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Ariel »

sjun schreef: Interessant is of de man uit Kampen zelf of mogelijk uit de omgeving van Roggebotsluis kwam... Het slachtoffer zou daarover meer kunnen loslaten dan tot nu toe om een of andere reden in de media verscheen.
Afbeelding
Instructies van de politie om haar mond te houden?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Ariel »

Ze hebben hem Sjun. En je vermoeden is terecht. Jij mag nooit meer raden.
Asielzoeker opgepakt voor zedenmisdrijf meisje (17) uit Kampen

De politie heeft gisteravond een 33-jarige man uit het asielzoekerscentrum in Dronten gearresteerd. Hij zou een meisje van 17 uit Kampen van haar fiets hebben getrokken en zich vervolgens aan haar hebben vergrepen.

De dader kon niet direct gevonden worden. Ook niet nadat er speurhonden waren ingezet. De Flevoweg was tot zondagochtend 08.00 uur afgesloten in verband met het onderzoek. Gistermiddag werd opnieuw onderzoek gedaan, waarna de man uit de azc in Dronten werd aangehouden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Ariel »

In de Duitse stad Essen zouden afgelopen weekend vrouwen zijn aangerand tijdens een driedaags stadsfestival. De politie kreeg tien klachten binnen van incidenten die herinneringen oproepen aan de aanrandingen van oudejaarsavond in Keulen.

Die deden zich vrijdag en zaterdag voor. Het festival, 'Essen Original', wordt al twintig jaar zonder noemenswaardige incidenten gehouden en had de reputatie gezinsvriendelijk te zijn. Het voorbije weekend arresteerde de politie zeven mannen die vrouwen zouden betast en aangerand hebben. Dat meldt de krant Westen Allgemeine Zeitung.

Het gaat volgens de krant om mannen "met een migratie-achtergrond" die in groep meisjes lastigvielen. De vrouwen zouden zijn belaagd op een manier die doet denken aan de aanrandingen van oudejaarsavond in Keulen. Ze werden ingesloten door groepen mannen en vervolgens betast of beledigd, mogelijk als afleidingsmanoeuvre voor zakkenrollerij.

De politie heeft zeven mannen aangehouden, waarvan er vier volgens politiebronnen migranten uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten waren die in nabijgelegen asielzoekerscentra wonen.

De verdachten werden na ondervraging weer vrijgelaten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
In de Duitse stad Essen zouden afgelopen weekend vrouwen zijn aangerand tijdens een driedaags stadsfestival.
De verdachten werden na ondervraging weer vrijgelaten.
Correct! Het betreft hier vast en zeker vrijheid van godsdienst.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Ariel »

Aanhouding asielzoeker in zedenzaak schokt buurt

- In Kampen heerst angst en opluchting over de aanhouding van een 33-jarige bewoner van een asielzoekerscentrum in Dronten. De politie verdenkt de man van de verkrachting van een 17-jarig meisje in de nacht van zaterdag op zondag aan de Flevoweg in Kampen. Ook een 23-jarige vrouw uit het azc is voor verhoor meegenomen. “Ze moeten hem in de IJssel gooien”, klinkt het boos op straat.

“Schokkend”, vinden Robin en Henny Bos uit de gezellige Wilhelminastraat in Kampen de geruchtmakende zedenzaak op steenworp afstand van hun arbeiderswoning. Op de veel guurdere Flevoweg, een drukke en lommerrijke straat die door veel asielzoekers uit Dronten wordt gebruikt om in Kampen boodschappen te doen, werd zondagochtend rond half vier een 17-jarige Kampense van haar fiets gesleurd en verkracht. “Je hoort er van op andere plaatsen, maar dat het hier nu zo dichtbij gebeurt. Gewoon eng”. De buurvrouwen die er bij zijn gekomen, zouden hun kinderen niet meer in het donker de straat op sturen, laten ze elkaar weten. De angst regeert.

Van boosheid over het feit dat de dader uit het asielzoekerscentrum komt, lijkt weinig sprake in de omgeving van het zedendelict. “Ze moeten hem in de IJssel smijten. Asielzoeker of niet”, is Antje van Werkendam stellig van mening, terwijl ze op een veldje aan de Flevoweg haar poedel uitlaat.

De impact in de stad is groot, zo merkt ook de politie. “We hebben er begrip voor dat mensen boos zijn”, zegt een woordvoerder. “We zien ook op sociale media dingen voorbij komen. Mocht het nodig zijn dan zullen wij maatregelen nemen tegen individuen of groepen die iets van plan zeggen te zijn, maar ik hoop dat iedereen begrijpt dat voor eigen rechter spelen de zaak geen goed doet.” Met het slachtoffer gaat het volgens de politie naar omstandigheden goed.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Islam is een verkrachtersreligie geleid door parasieten
REPORTAGE

"Man nummer zes heette Ramsi. Als ik lag te kermen, lachte hij"

Shirin stond op het punt eindexamen te doen toen IS-terroristen haar dorp bij het Sinjargebergte binnenvielen in augustus 2014. Samen met andere ongetrouwde vrouwen en meisjes uit het dorp werd ze meegenomen, verkocht als bruid en gebruikt als seksslavin. Dankzij de hulp van de negende man aan wie ze werd doorgegeven, kon ze vluchten naar Duitsland, waar ze samen met andere zwaar getraumatiseerde jezidivrouwen in een opvangtehuis voor vluchtelingen terechtkwam. In het boek ‘Shirin’ doet het 19-jarige meisje het verhaal van haar leven als seksslavin onder het terreurregime van IS. Een exclusieve voorpublicatie van 5 fragmenten.

Ontvoerd, verkracht & verkocht: Shirin was een seksslavin voor IS

Sinds een paar maanden woon ik met zestien andere jezidivrouwen in een huis in de Duitse deelstaat Baden-Württemberg. Er zijn ook veel kinderen bij. De jongste is 1,5 jaar; de oudste 43. De eerste tien dagen durfden we de deur niet uit. We waren bang dat we onmiddellijk aangevallen of ontvoerd zouden worden, of dat de mensen ons zouden naroepen: ‘Wat moeten jullie hier!?’ In het begin overheerste de angst alles. We zijn ondergebracht op een afgelegen plek, in een klein dorp aan de rand van een bos.
Elke dag praten de meisjes en vrouwen over wat er is gebeurd. En wanneer ik hun vraag om op te houden – ‘Ik wil het niet horen’ – gaan ze toch door. Allemaal willen we de verschrikkingen vergeten, maar dat gaat niet. We moeten er de hele tijd aan denken. Het lijkt wel alsof we geen controle meer hebben over wat er in ons hoofd gebeurt.

Zo is er een 3-jarig jongetje in de groep dat ons bijt en knijpt en zijn speelgoed kapottrapt. Zijn moeder heeft de kracht niet meer om zijn agressie in toom te houden. Vaak staart ze met een lege blik naar de muur. Zodra het jongetje het woord ‘gebed’ hoort, werpt hij zich op moslimwijze op de grond om te bidden en begint hij Koranteksten te mompelen.
Er zijn in dit huis evenveel verhalen als meisjes. Ze vertellen allemaal wat hun is overkomen, wat ze hebben gezien of meegemaakt. Over gevangenen die levend zijn verbrand. Over borsten die werden afgesneden of over zwangere vrouwen van wie de buik werd opengereten. Ze vertellen hoelang ze in slavernij hebben geleefd of hoeveel familieleden ze hebben verloren. Dat is moeilijk te verdragen. Wij hebben het overleefd, maar het voelt voortdurend alsof we dood zijn.

De overval
Om zeven uur ’s ochtends doken ze ineens op. In een grote stofwolk rolde een konvooi witte pick-ups en beige jeeps, waarschijnlijk terreinwagens die ooit van de Amerikanen waren geweest, ons dorp binnen. Wij waren nog in nachthemd. Vader was hoog in het noorden van Koerdistan op reis voor zijn werk. Dat heeft zijn leven gered.

Mijn mobiel rinkelde. Het was mijn vriend Telim. Hij klonk geheel buiten adem. IS-aanhangers waren zijn dorp binnengevallen. Ze hadden de dorpsbewoners gezegd dat ze niet bang hoefden te zijn. Mijn vriend sprak aan één stuk door. Hij was erin geslaagd met zijn familie de bergen in te vluchten. ‘Ze liegen! Ze doden de mannen en ze nemen de vrouwen en meisjes mee. Maak dat je wegkomt! Ze komen ook bij jullie! Maak alsjeblieft dat je wegkomt!’ Even abrupt als het gesprek begonnen was, hield het ook weer op. Verward hield ik de telefoon nog even aan mijn oor. Dat waren toch onze buren daarbuiten? We waren zo blind. We zagen het gevaar niet.

Gevangenschap
Op het schoolplein moest ik met zeven andere meisjes in een rij gaan staan. De IS-milities maakten ons uit voor uilskuikens en zeiden dat we per direct als moslims moesten bidden. ‘Wij maken goede moslima’s van jullie,’ benadrukte mijn oude leraar. Maar we stribbelden allemaal tegen. ‘Dat doen we niet!’ zei ik. ‘Nooit,’ vulde een ander meisje aan.
Resoluut pakten de IS-milities ons toen één voor één bij de haren, schouders of armen en sleepten ons als zakken achter zich aan door het zand. Wij verzetten ons, schopten om ons heen en schreeuwden. Met hun laarzen trapten ze ons in de buik en met hun handen sloegen ze op onze hoofden. Ik spuugde zand uit mijn mond. De volgende schop joeg me weer overeind.
Wankelend liepen we terug naar het schoolgebouw. Voor het eerst in mijn leven had iemand geweld tegen mij gebruikt. Ik heb me even niet meer de dochter van mijn ouders gevoeld. Zo vernederd was ik. ‘Hoe heet je?’ informeerde de Koerdische tolk. ‘Ik heet Shirin.’ ‘Hoe oud ben je?’ ‘Ik ben 25.’ ‘Ben je naar school geweest?’ ‘Nee.’ ‘Wil je met hem trouwen?’ Ik maakte een afwerend gebaar, alsof ik een lastige vlieg wilde verjagen. ‘Waarom zou ik met hem trouwen? Dat wil ik absoluut niet.’ ‘Wil je moslima worden?’ ‘Nee, ik ben jezidi en ik blijf jezidi.’ Ongeduldig mengde de Turkmeen zich in het gesprek: ‘Als ze niet wil, kom ik morgen terug en dan dwing ik haar om mee te gaan.’

Verkocht
Om verder te leven, moet je kunnen vergeten. Maar sommige dingen kun je nooit vergeten. Het huis in Tal Afar was geen bordeel in de gebruikelijke zin, want iedere man die daar kwam, had een meisje gekocht dat uitsluitend voor hem was. Het waren allemaal Turkmenen. ’s Avonds gingen ze naar hun huisgezin, maar als ze zin hadden in hun meisje kwamen ze naar ons huis om zich op ons af te reageren. Ze droegen allemaal een trouwring.
Eerst stuurde mijn koper, die Abu Saleh heette, de andere meisjes weg. Eén van hen had hem verklapt dat ik nog onberoerd was.‘Ik ga je nu ontmaagden,’ verduidelijkte hij mij in zijn kamer.
‘Kom nu!’ beval hij. In zijn kamer kleedde hij me helemaal uit en gooide me op bed. Ik schaamde me vreselijk om daar spiernaakt in bijzijn van een vreemde te liggen. Met zijn beide handen drukte hij mijn benen uit elkaar. Ik voelde hoe hij naar binnen probeerde te dringen. Maar het lukte hem niet omdat ik helemaal verkrampt was en van onderen wel uitgedroogd leek. Ondanks veel geweld wist hij niet bij mij binnen te komen. Voortdurend riep hij: ‘Relax, relax toch eens!’ Als een plank zo stijf lag ik erbij. Omdat het hem van voren niet lukte, draaide hij me gewoon om en verkrachtte hij me anaal. Toen hij klaar was, liet hij me, hard huilend, op bed achter. Hij was niet tevreden omdat hij me niet had weten te ontmaagden. Knorrig gooide hij de deur achter zich dicht. Ik moest me gaan douchen en dan terugkomen.

Het was de eerste keer in mijn leven dat ik een man naakt had gezien. De gebeurtenissen van die dag hebben bij mij zulke gevoelens van weerzin achtergelaten dat ik niet eens meer zonder bijgedachten naar mijn eigen vader kan kijken. Urenlang stond ik onder de douche. ’s Nachts stond ik verschillende keren op om nog eens mijn tanden te poetsen. Maar de vieze smaak bleef.
In het begin kon ik de pijnkreten van de andere meisjes nauwelijks verdragen. Ik voelde me zo hulpeloos in het donker. Eenzaam. Verlaten. Maar langzamerhand werden zelfs die kreten gewoon. Ik kon toch niet helpen. We konden niets voor elkaar doen. We zaten allemaal in dezelfde uitzichtloze toestand.

Van de één naar de ander
Abu Mustafa had een hoge positie bij IS. Van al mijn verkrachters was hij de oudste. Een grijsharige man van ongeveer 60 jaar. Van hem raakte ik in verwachting. Hij woonde in een buitenwijk van Tal Afar. Soms moest ik twee dagen lang tot zijn beschikking staan. Als een lijk lag ik dan onder hem. Hij was anders dan de anderen. Hij sloeg me niet. Hij had zelfs vriendelijke woorden voor me over. Misschien waren de oudere mannen wel minder ruw dan jongere, omdat ze zelf al kinderen hadden, hun eigen dochters hadden zien opgroeien.
Toen de oude Abu Mustafa een nieuwe jonge jezidische kocht, gaf hij mij door. Na hem kwam man nummer zes. Hij heette Ramsi. Drie dagen lang was ik overgeleverd aan zijn nukken. Weer het oude liedje. ’s Ochtends haalde hij me op en ’s avonds zette hij me af.

Bij mijn weten kwam deze IS-strijder oorspronkelijk uit Mosoel, maar was hij gestationeerd in Tal Afar. Een lange magere vent. Decadent, genotverslaafd en moreel verlopen. Kleine oogjes, lange haren. Ramsi was 33. Deze man dacht alleen maar aan zijn eigen pleziertjes. Hij was voortdurend aan het spotten en moest constant lachen, alsof hij onder de drugs zat.

Ook deze vent woonde in een schitterend huis dat ooit had toebehoord aan een sjiiet. Het was een verzamelplaats voor diverse activiteiten van IS. In één van de ruimtes kregen de strijders bijvoorbeeld hun geld uitbetaald. De kamers werden ook gebruikt om jezidische vrouwen en meisjes te verkrachten. Als ik lag te kermen, lachte hij. Als ik te hard schreeuwde, sloeg hij. Tweemaal heeft hij me anaal verkracht. Maar ik was niet meer bang. Ik was al zo vaak bang geweest dat er vrijwel geen angst meer over was. Misschien begon ik daarom een discussie over religie met Ramsi. ‘Wat je ook met me doet, ik blijf toch jezidi!’ Ik had de martelingen van die mannen lang genoeg zwijgend over mij heen laten gaan. En omdat ik had gezien en ondervonden hoe zij vrouwen behandelden, ging ik nog meer van mijn eigen geloof houden. ‘Ik heb jullie regels, jullie religie en de manier waarop jullie met meisjes omgaan, leren kennen. Nooit word ik moslima!’ Met een verstoord gezicht hoorde Ramsi me aan, terwijl hij een wegwerpgebaar maakte. ‘Voor jou is het jezidisme dood, je bent moslima. Of je dat nu wil of niet.’

Na mijn discussie met Ramsi, wilde hij me niet meer zien. Maar in Duitsland kreeg ik hem ongewild nog een keer onder ogen. Een jezidische kennis liet me een paar video’s van beruchte IS-soldaten zien. IS zit op vrijwel alle sociale netwerken, of het nu Twitter, Facebook of YouTube is. ‘Ken je die mannen?’ vroeg hij. Ik voelde me misselijk worden. Eén van hen was Ramsi.
Op de video is te zien hoe een klein blond meisje van een jaar of 8 op een bijeenkomst gedwongen wordt om met een microfoon in haar hand een Arabisch lied te zingen. Met angst op haar gezicht, maar heel dapper zingt ze het lied, terwijl een heleboel IS-strijders in een grote kring om haar heen zitten. Op de schouder van het jezidische meisje rust de hand van de presentator. Die hand is van Ramsi. Hij staat naast haar en in zijn andere hand heeft hij een microfoon. En dan begint het meisje hartverscheurend te huilen. Ramsi lacht. ‘Je hoeft toch niet bang te zijn. Vandaag is toch onze huwelijksdag.’
Kennelijk was de bijeenkomst een bruiloft. Voor zover ik weet is Ramsi inmiddels dood.

Dit artikel komt uit Humo van 30 augustus 2016
Moslims deugen niet. Zij die niet verkrachten of anderszins anderen niet terroriseren, hangen hoe dan ook dezelfde weerzinwekkende pervers ziekelijke verkrachtersreligie islam aan. Een virus waarvan moslim de dragers zijn en ontstaan is uit het gedachtegoed van de historische meest onsmakelijke oversekste Arabische pedofiele analfabeet en oorlogscrimineel Mohammed. Er bestaat niet één moslim die twijfelt aan de zegeningen van islam en de Koran.

Koran, handboek voor islamitische Arabische verkrachters en terroristen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door King George »

De impact in de stad is groot, zo merkt ook de politie. “We hebben er begrip voor dat mensen boos zijn”, zegt een woordvoerder. “We zien ook op sociale media dingen voorbij komen. Mocht het nodig zijn dan zullen wij maatregelen nemen tegen individuen of groepen die iets van plan zeggen te zijn, maar ik hoop dat iedereen begrijpt dat voor eigen rechter spelen de zaak geen goed doet.”
En wat zijn dan hun plannen? En met welke middelen? Kennelijk geen gebrek aan middelen, wat met al die bezuinigingen bij de politie doorgaans een nijpend probleem is. Gedapo praktijken richting de Nederlandse slachtoffers lijken prioriteit te genieten boven het tegengaan van verkrachtingen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door sjun »

Als iemand er met de nodige omzichtigheid voor zorgt dat zo'n jongen zich niet langer aan kinderen kan vergrijpen dan ben ik toch zeer benieuwd hoe dat voorkomen zou moeten worden. Sluit je de gewelddadige kinderverkrachter dag en nacht op in het asielzoekerscentrum Dronten dat bij Roggebotsluis in Flevoland tegen Kampen aan gesitueerd is? Zorg je voor permanente bewaking van deze permanente cumulerende kostenpost zoals dat nu ook nog steeds voor Volkert van der Graaf gerealiseerd en op gemeenschapskosten bekostigd wordt? Waar komt toch die grotere zorg voor het welzijn van de dader dan voor het welzijn van huidige en toekomstige slachtoffers van zo'n sujet vandaan en wie blijft dit faciliteren? Misschien iets voor de politieke agenda in de aanloop naar de verkiezingen? Want het hoeft natuurlijk niet zo te blijven...

Is er overigens al duidelijk welke Drontense partijen (ik vermoed CDA, PvdA, D66, GroenLinks en SP) zich sterk gemaakt hebben voor dit asielzoekerscentrum op die bosrijke plek nabij een fietspad dat elke schooldag door fietsende kinderen gebruikt wordt?
:thinking:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Als iemand er met de nodige omzichtigheid voor zorgt dat zo'n jongen zich niet langer aan kinderen kan vergrijpen dan ben ik toch zeer benieuwd hoe dat voorkomen zou moeten worden. Sluit je de gewelddadige kinderverkrachter dag en nacht op in het asielzoekerscentrum Dronten dat bij Roggebotsluis in Flevoland tegen Kampen aan gesitueerd is? Zorg je voor permanente bewaking van deze permanente cumulerende kostenpost zoals dat nu ook nog steeds voor Volkert van der Graaf gerealiseerd en op gemeenschapskosten bekostigd wordt? Waar komt toch die grotere zorg voor het welzijn van de dader dan voor het welzijn van huidige en toekomstige slachtoffers van zo'n sujet vandaan en wie blijft dit faciliteren? Misschien iets voor de politieke agenda in de aanloop naar de verkiezingen? Want het hoeft natuurlijk niet zo te blijven...

Is er overigens al duidelijk welke Drontense partijen (ik vermoed CDA, PvdA, D66, GroenLinks en SP) zich sterk gemaakt hebben voor dit asielzoekerscentrum op die bosrijke plek nabij een fietspad dat elke schooldag door fietsende kinderen gebruikt wordt?
:thinking:
Ik vind dit een prachtige tekst. Maar hoe zit het nu met jouw ambities ten aanzien van FFI met betrekking tot een gezellige ontspannende waardevolle nuttige leerzame aap-achtige ontmoeting tussen fascinerende vrienden van FFI? [icon_lol.gif] Nou? Voor de draad ermee!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door sjun »

Gaat niet lukken maar ik wens jullie natuurlijk een gezellige dag.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Ariel »

De verdachte van de zedenzaak Kampen wordt woensdag voorgeleid. In de Telegraaf lees ik.

Volgens de politie is er bewust voor gekozen om geen signalement van de verdachte te verspreiden en om, toen hij eenmaal was opgepakt, niet te melden dat hij in een azc zit. Vanwege de privacy van een verdachte noemen we alleen leeftijd, geslacht en woonplaats, aldus de politie in een verklaring. Ja, ja...De privacy van de verdachte was een stuk minder belangrijk geweest als de dader blank was. De politie had waarschijnlijk de identiteit van de asielzoeker veel liever niet vrij gegeven. Maar ja..Bang dat het meisje misschien toch ging praten...??? Dan maar eerlijk zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door sjun »

Hetgeen ons dus tot het welgemeende advies aan elk slachtoffer komt om de goede strijd te strijden en direct overal te gaan praten op de dader geadresseerd te krijgen en het land voor te lichten over de daadwerkelijke stand van zaken met betrekking tot veiligheid op straat en de rol van verschillende Nederlandse massamedia als het aankomt op goede voorlichting. Tegelijkertijd moeten er raadsvragen komen in zowel Kampen als Dronten over wat er concreet gedaan wordt om dit soort aanrandingen te voorkomen. Komt er bijvoorbeeld een avond en nachtklok op het AZC? Worden schenders ervan overgeplaatst of uitgewezen? En zo nee waarom niet?
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Islam maakt zich sterk als verkrachtersreligie

Verkrachten van vrouwen, van de waarheid, als ze maar verkrachten kunnen wat van waarde is voor onze kennisbeschaving. :sheik:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Ariel »

Er wordt zoveel rotzooi en verkrachtingen onder de pet gehouden vertelde iemand tegen mij die ergens werkt waar ze meldingen van dit soort rampspoed binnen krijgen. Maar ze mag daar niet over praten. Maar soms komt er een geval van aanranding in het daglicht. Zoals dit geval.
Asielzoeker Deventer probeerde meisje (6) te verkrachten'

Een 22-jarige asielzoeker uit Irak wordt ervan verdacht dat hij in maart van dit jaar een 6-jarig meisje heeft geprobeerd te verkrachten in de tijdelijke noodopvang van het COA in Deventer.
Dat bleek vanmorgen tijdens een pro forma zitting tegen de man voor de rechtbank in Zwolle.

Op schoot
De man zou het meisje benaderd hebben en aangeboden hebben om haar naar haar broer te brengen.
In plaats daarvan zou hij het meisje meegenomen hebben naar een ruimte in de voormalige Aupingfabriek aan de Laan van Borgele. Daar zou hij zijn broek naar beneden getrokken hebben en het meisje op schoot genomen hebben.
Niet meer gebeurd

Volgens de advocaat van de 22-jarige asielzoeker is er niet meer gebeurd dan het op schoot nemen van het meisje. "Nergens blijkt uit dat er meer is voorgevallen", aldus de advocaat, die de rechtbank vroeg om de man vrij te laten.
De 22-jarige verdachte ontkent en zegt dat hij het meisje helemaal niet kent.

Camerabeelden
Dat laatste is aantoonbaar gelogen, zegt de officier van justitie. Op camerabeelden is te zien dat de man samen met het meisje naar de ruimte loopt waar hij geprobeerd zou hebben haar te misbruiken.
Uit een rapport van een gedragsdeskundige wordt niet veel duidelijk. De man ontkent en heeft volgens de officier van justitie niet het achterste van zijn tong laten zien.

Voorlopig niet vrij
De rechtbank besloot dat de man niet vrij komt in afwachting van de inhoudelijke behandeling van zijn zaak. Die staat op 3 november.
(Advertentie)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Er wordt zoveel rotzooi en verkrachtingen onder de pet gehouden vertelde iemand tegen mij die ergens werkt waar ze meldingen van dit soort rampspoed binnen krijgen. Maar ze mag daar niet over praten. Maar soms komt er een geval van aanranding in het daglicht. Zoals dit geval.
Volgens mij noemen we dit een poging tot aanranding en niet verkrachten. Kijk, de grote Arabische onderwijzer Mohammed vingerde zich in Aisha van zes dat het hem een lust was. Hij kon haar pas penetreren toen zij negen was. Een wijsheid die ik niet van mijzelf heb, maar via het absolute waarheidsgehalte van islamitisch onderwijs. Ik neem aan dat Mohammed een klein pikkie had, want Aisha heeft nooit geklaagd over de verkrachting door Mohammed toen zij negen was volgens de rijkelijk op overleveringen gebaseerde en rond verspreidde ahadiths. Maar goed, we weten dat moslims het voorbeeld van Mohammed moeten opvolgen. Dat betekent in de dagelijkse praktijk van Europa dat in trek is bij moslims:

verkrachten, overvallen, berovingen en aanslagen plegen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door sjun »

Er is overgeleverd dat Aïsha geen kinderen kon krijgen. Wie zal er zeggen wat Mohammed de middenvijftiger bij dat arme kind beschadigd heeft?
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52286
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Mahalingam »

Tijdens het Welser Volksfest (Oostenrijk) gaan de vrouwen gekleed in dirndl jurken:
Afbeelding

Op 3 sept. om 01:00 kwam melding dat maar liefst 8 jeugdige Afgaanse asieligen bij deze aanblik hun handen niet konden thuis houden.
Sex-Afghanen treiben am Welser Volksfest ihr Unwesen!
https://www.wochenblick.at/sex-afghanen ... r-unwesen/
Das Dirndl, als österreichische Volkstracht, dürfte auf die Asylwerber besondere Anziehungskraft ausgeübt haben, weshalb sie sich auch nur solche Frauen aussuchten, um sich gegen ihren Willen auszugreifen.
https://www.wochenblick.at/asylwerber-m ... im-dirndl/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wanneer Europese regeringen eindelijk eens unaniem verklaren dat de Koran een pervers islamitisch kutboek is dat ongewenst goed genoeg is voor de vuilverbrandingsovens, zullen er bijna geen verkrachingen meer plaatsvinden door aanhangers van de verkrachings- en parasietenreligie islam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52286
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Mahalingam »

Het topje van een ijsberg in Noorwegen:
Iraqi gets seven year sentence for Oslo rapes
The rapes and rape attempts all occurred in Oslo between 2007 and 2010. The man acknowledged in court that he had been in contact with the women, but denied that he attacked them.

The man was charged with eight total counts of rape or attempted rape. Two of those charges were revised to having sexual intercourse without consent. The man was also acquitted of an attempted rape in which there was no any DNA evidence.

The prosecutor had sought nine years of detention, pointing to experts who claimed that the defendant was very manipulative, has psychopathic traits and was very likely to carry out more sexual attacks.

The Iraqi man came to Norway as an asylum seeker in 2005. When police suspected him of rape in 2010, he returned to his home country. He was arrested last year after one of the women who reported him recognized him on the streets of Oslo.
http://www.thelocal.no/20160907/iraqi-g ... oslo-rapes
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims verkrachten massaal Westerse vrouwen. We zwijgen

Bericht door Pilgrim »

Opnieuw een islamitische groepsverkrachting aan boord van een veerboot Finland-Zweden

Posted on september 9, 2016 by rommel

Afbeelding

Zweden – Vier Arabieren zijn woensdagochtend gearresteerd voor een groepsverkrachting aan boord van de Finse boot MS Galaxy (foto). “Het heeft zich in een scheepshut afgespeeld”, zegt politiewoordvoerder Lars Bystrom.

Volgens de website van de politie heeft de verkrachte vrouw afgelopen dinsdagavond het personeel aan boord gealarmeerd dat zij slachtoffer was geworden van een groepsverkrachting.

“Het heeft zich in een scheepshut afgespeeld”, zegt politiewoordvoerder Lars Bystrom.

Toen de boot op woensdag aankwam in Värtahamnen in Stockholm zijn de vier verdachte verkrachters gearresteerd en door de officier van justitie aangeklaagd.

– De vier verdachten zijn nog steeds in hechtenis, zegt Bystrom tegen Fria Tider op donderdagochtend.

– Ze worden nog steeds verhoord, daarna neemt de OvJ een beslissing of ze nog steeds in hechtenis moeten worden gehouden.

Islamitische immigranten
Alle vier de verdachten zijn mannen die de afgelopen tien jaar vanuit Turkije en Irak naar Zweden migreerden. De jongste van hen is 26 jaar oud, en de oudste is 37. Twee van hen zijn afkomstig uit de Koerdische stad Bismil in Turkije.

De vier verdachte mannen hebben nu de Zweedse nationaliteit. Eén van hen kreeg zijn Zweedse paspoort verleden jaar.

Twee van de mannen zijn al eerder gearresteerd voor verschillende misdaden, een van hen, een 26-jarige, is al twee keer veroordeeld voor zware deliccten. Ondank dat hij al twee keer eerder was veroordeeld voor misdaad, en bovendien in onderzoek was van een derde zware delict, kreeg de 26-jarige in 2013 Zweeds staatsburgerschap.

Een andere verdachte, een 35-jarige Koerd, heeft twee kinderen met een Zweedse vrouw in Stockholm, die hij heeft bedreigd en mishandeld. Ze heeft een bezoekverbod aangevraagd en ingewilligd gekregen.

Politie houdt de lippen stijf op elkaar
De politie wil niets vertellen over de verkrachte vrouw, haar relatie met de vermeende daders, of hoe oud ze is.

– Bij deze vorm van criminaliteit vertellen wij zelden iets over het slachtoffer, zegt Bystrom.

De officier van justitie heeft tot en met vrijdagmiddag de tijd om de vier gearresteerden te ondervragen.

Bron: http://www.friatider.se/blev-svensk-med ... ppvaldtakt

https://fenixx.org/2016/09/09/opnieuw-e ... nd-zweden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie