Politie stopt bijeenkomst radicale moslims in Den Haag

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Sep 08, 2013 10:46 pm

Afbeelding

DEN HAAG - Vijf moslimmannen zijn zondagavond in het Haagse stadsdeel Segbroek aangehouden. Ze maakten deel uit van een groep van 41 radicale moslims die een bijeenkomst wilden organiseren op een speelveldje aan de Hondiusstraat.

Met de manifestatie wilden de mannen hun steun betuigen aan moslims in Syrië. Omdat de bijeenkomst niet officieel was aangevraagd, heeft de politie in samenspraak met de gemeente en het Openbaar Ministerie de groep van het speelveldje verwijderd.

Bij de ontruiming kwam het tot schermutselingen tussen de betogers en de politie waarbij klappen werden uitgedeeld. Vijf mannen weigerden zich te legitimeren. Zij zijn aangehouden en meegenomen naar het politiebureau.

Vorige week ontstond er onrust naar aanleiding van een foto waarop een groep moslimmannen te zien was. De foto was genomen op een voetbalveldje in de Haagse wijk Spoorwijk. Een van de mannen zwaaide met een moslimvlag.

Sinds het opduiken van de foto zijn de politie, de gemeente Den Haag en het Openbaar Ministerie extra alert op dit soort bijeenkomsten. Ze willen openbare ordeverstoringen voorkomen. Sociale media worden afgespeurd naar oproepen voor dit soort manifestaties. Een woordvoerder van de politie zegt te weten wie er tot deze groep behoort.

http://www.omroepwest.nl/nieuws/08-09-2 ... s-den-haag

LEUGENS roept een moslim die aanwezig was bij de bijeenkomst.

Valse media 08-09-2013 | 22:25

Wat een leugens zeg! Manifestatie? Helemaal niet. Een van onze vrienden is getrouwd en had etentje gemaakt en we zoudem het daar nuttigen onder het genot van een potje voetball en waren met kinderen al toen opeens 20 man politie binnenkwam stormen met knuppels intimideren. En degene die zijn opgepakt is omdat ze weigerden zich te laten intimideren en wegjagen terwijl we gewoon zaten te voetballen! Maar goed door de media hype van afgelopen bbq zijn wij blijkbawr verboden om gebruik te maken van openbare faciliteiten en word er een heksenjacht op ons geopend. Etentje hebben we elders voortgezet dus dat hebben we nog kunnen doorlaten gaan!
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Mahalingam

Re: Nieuws uit Den Haag.

Berichtdoor Mahalingam » Zo Sep 08, 2013 11:48 pm

Gruwelijk. Ze zijn van hun eigen trapveldje verdreven.
Ze " zaten te voetballen." Maar er was geen bal.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Ariel

Re: Nieuws uit Den Haag.

Berichtdoor Ariel » Ma Sep 09, 2013 7:42 pm

Onze ware religie buren hebben het ware verhaal over het BBQ feestje op hun site gepost. "Deel het" zeggen ze, en dat zal ik dus doen.

Politie Den Haag ontruimt onschuldig voetbalbijeenkomst

De politie in Den Haag heeft een grote groep moslims gedwongen te stoppen met voetballen. Daarbij zijn vijf moslims op gepakt. De groep moslims telde zo’n 40 mensen waaronder ook veel kinderen. Zij waren bij het Richard Krajicek Playground in de Hondiusstraat bijeengekomen om te voetballen en een gezellige dag te houden. Hoewel de dag gebroederlijk en sfeervol verliep, wilde de politie, die met tientallen agenten kwam opdraven, er een einde aan maken.

DeWareReligie.nl sprak met een aantal getuigen. “Wij waren gewoon aan het voetballen. Anderen waren gezellig aan het kletsen en weer anderen speelden met kinderen. Geen vuiltje aan de lucht dus,” aldus Abou Yazeed. “Ook de omwonende hebben niet geklaagd. Er was letterlijk niets aan de hand. Totdat er zo’n 40 agenten, soort ME’ers, het terrein opkwamen. Ze wilden onze identiteitsbewijzen zien waarna we het terrein moesten verlaten.” Een andere man, die niet met naam genoemd wil worden, vult Abou Yazeed aan: “Het tonen van een legitimatiebewijs is geen probleem. Maar waarom zouden wij het terrein moeten verlaten? Er was geen enkele aanleiding. De politie suggereerde wel dat we wilden barbecueën, maar er was niet eens een barbecue. Er stonden wat inklapbare tafels waar we het drinken op hadden neergezet.”

Volgens de twee mannen werd de sfeer grimmig toen de politie weigerde toe te geven dat het op een selectieve actie ging. “Het is een pure vorm van discriminatie. Op het moment zelf stellen ze dat het ging om een reguliere identiteitscontrole omdat het veldje als overlastgevend te boek staat, later moet je in het nieuws lezen dat ze doelbewust de bijeenkomst wilden verstoren. Zegt genoeg lijkt mij”, aldus Abou Moussa.

Alle drie de mannen bevestigen dat er een opstootje ontstond nadat de politie trachtte een man uit de menigte te trekken. Bij de schermutseling werden de moslims hardhandig geslagen met knuppels. Verschillende agenten kregen ook rake klappen. Vijf mannen werden opgepakt, de rest werd omsingeld. “Nadat de agenten ons had omsingeld, zijn we gaan zitten. Ik heb een korte lezing geven en ”en broeder heeft onderhandeld met de politie. Hij eiste onder andere de vrijlating van de opgepakte broeders,” zegt Abu Yazeed. De anonieme man valt hem in de rede: “Ze hebben hen uiteindelijk niet op dat moment vrijgelaten. Nu zijn ze wel vrij alhamdulilah.”

Volgens de mannen hebben ze zich uiteindelijk allemaal gelegitimeerd, maar zijn ze daarna vertrokken naar een andere locatie. Abou Yazeed: “Al sturen ze nog 50 man en nog meer helikopters, wij zullen door gaan met voetballen en dawah doen. Het is niet verboden, dus waarom zouden wij dat niet mogen doen?” ”De politie moet niet denken dat ze ons kunnen intimideren. Wij zijn leeuwen. Wij laten ons echt niet afschrikken door een paar VMBO’ers met een wapenstok,” zegt Abou Moussa. “Volgende week zijn wij er weer. Die week erop weer. En die week dáárop weer.”

De politie heeft na afloop van het protest in de media laten weten bewust de bijeenkomst te hebben verstoord. Welk doel daar achter zit, is niet duidelijk. “Dit zal alleen maar tegen hun werken”, zegt Abu Suhayb, huiscolumnist en kenner op dit gebied. “Je moet het zo zien; “als je iemand uitlegt dat de politie de moslims discrimineert vanwege de islam, dan kun je een uitgebreide discussie verwachten waarbij je dit standpunt breed moet beargumenteren. Met dit incident hoef je geen woord meer te zeggen natuurlijk.” Dit beeld wordt bevestigd door omwonenden. Meerdere aanwezigen hebben de omwonende horen klagen over het optreden van de politie. De omwonenden bevestigen dat de groep moslims niets meer deed dan slechts voetballen.

Uiteindelijk is de groep weer bij elkaar gekomen in de Schilderswijk. “We hebben ons programma afgemaakt en lekker met elkaar gegeten. En natuurlijk nog een groepsfoto. Al is het maar om te laten zien dat ze ons echt niet kunnen stoppen”, zegt Abou Yazeed ter afsluiting van het gesprek. “Ik en de andere broeders die zijn opgepakt zijn uiteindelijk weer vrijgelaten,” zegt Abou Moussa. “Het resultaat van vandaag voor de politie: ze hebben klappen gehad en vernederingen moeten ondergaan. En ze zijn niet eens geslaagd in hun opzet om ons te weerhouden van het bijeenkomen. Ons resultaat: we hebben een mooi praktijkvoorbeeld van de politiestaat in Nederland en we ondertussen zijn we gewoon doorgegaan met onze activiteiten.”

DeWareReligie.nl is nog in contact met meerdere getuigen die niet alleen hun verhaal doen, maar ook beeldmateriaal aanleveren. Andere getuigen kunnen hun verhaal doen bij en beeldmateriaal inleveren via [email protected]. Houd de website in de gaten, later meer!

Abou Moussa was ook van de partij, en twitterde deze geinige foto.

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Re: Politie stopt bijeenkomst radicale moslims in Den Haag

Berichtdoor Ariel » Ma Sep 09, 2013 8:15 pm

Abu Suhay, de Columnist heeft niet alleen een leuke foto gefotoshopt, maar ook nog eens een pittige column geschreven. Dat we het maar weten met wie we van doen hebben. Ik wil hem jullie niet onthouden. Alles wat de leden van de ware religie schrijven is namelijk heel belangrijk.

De Slag bij Hondius

Het ware gezicht van de Nederlandse politiestaat. Een nog niet eerder vertoond toneelspel waarbij eens te meer duidelijk wordt hoe er vanuit overheidswege tegen de moslims wordt aangekeken. Het zal de geschiedenis ingaan als de Slag bij Hondius. We hoeven er niet meer om heen te draaien. We hoeven niet ellenlange monologen te houden om het publiek ervan te overtuigen dat er een ware razzia gaande is. Het moet nu wel duidelijk zijn voor u en mij.

Vorige week was er ophef omdat er met een vlag werd gezwaaid waarop staat dat Allah de enige is die het recht heeft om aanbeden te worden. Voor het OM geen reden om actie ondernemen, was hun repliek. Ik citeer uit het Algemeen Dagblad van 3 september:

“Zwabberen met een vlag is niet zomaar strafbaar,” zegt woordvoerder Wim de Bruin van het Landelijk Parket. “Veel valt onder de vrijheid van meningsuiting. Uiteindelijk hangt het af van de omstandigheden. Als iets opruiend is, en er bijvoorbeeld opstootjes ontstaan, of als het aanzet tot haat, dan zouden dat redenen kunnen zijn om een onderzoek in te stellen. Maar die zijn hier niet te zien.”

Maar als er dan niets mis is, waarom komt er dan een heel peleton agenten om een voetbalpartijtje af te kappen? Of heeft het OM wellicht gelogen? Ik citeer van Nu.nl van 9 september:

“De politie werd vorige week geconfronteerd met een foto waarop orthodoxe moslims te zien zijn op een trapveldje in het Laakkwartier met een vlag die wordt toegeschreven aan jihadstrijders van de terreurgroep Isis. “We hebben daarna flink doorgerechercheerd en de internetsurveillance uitgebreid”, aldus de zegsman.”

Wat deden de mannen dan verkeerd?

“De 41 orthodoxe moslims, allen uit Den Haag, verbleven zonder aanwijsbaar doel op een sportveldje, zegt de woordvoerder, die eraan toevoegt dat ze niets illegaals deden. Een barbecue werd niet aangetroffen.”

Ze deden niets verkeerd, hebben in het verleden ook niets verkeerd gedaan, maar worden wel door minimaal 40 agenten gedwongen het veld te verlaten. Er is geen aantoonbare reden, waarom de ‘Driehoek’ (Burgemeester, OM en politie) hebben besloten om de bijeenkomst waar – ik kan het niet genoeg benadrukken – niets illegaals werd gedaan.

Ze zouden geen aantoonbare reden hebben waarom ze op het veld je zouden zijn. Opmerkelijk, want als de internetsurveillance echt zo goed had gewerkt als zou moeten, dan kon met zien dat er duidelijk verteld werd dat men er zou voetballen. Dat lijkt mij toch een duidelijke aantoonbare reden. Met andere woorden, weer een van de vele hulpeloze pogingen om dit provocatieve optreden te rechtvaardigen.

Dan het punt van actie zelf. Want vele zullen wellicht stellen dat het afgeven van een ID toch niet met zoveel commotie gepaard hoeft te gaan. Daar geef ik je volledig gelijk in. Ik vraag me dan ook oprecht af waarom een ID controle uitgevoerd moet worden door 40 agenten. Ik stel dat het onverwachts binnenkomen met 40 halve ME’ers een vorm is van provocatie. Een onnodige provocatie wel te verstaan. Want iedereen weet dat 40 agenten met pistolen en wapenknuppels niet om een pannenkoek met stroop komen vragen. Ik daag zowel de politie, het OM als de burgemeester persoonlijk uit om met een duidelijke verklaring te komen waarom een dergelijk machtsvertoon nodig was. Ik voorspel alvast de uitkomst; ze zullen niet reageren.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet. Als jij komt provoceren, dan zul je zien dat de groep die je provoceert, verontwaardigd, boos en wellicht agressief reageert. Want in dit geval gaat het niet meer om een ID controle. Het gaat hier om het bewust verstoren van een legale bijeenkomst van moslims die graag met elkaar een balletje trappen. Het gaat niet om de ID, het gaat om het principe, zoals een broeder mij vertelde. Ik kan niet anders dan dit beamen.

Ik hoop dat de politie beseft dat zij een enorme fout heeft begaan. Dat er nu onnodig vechtpartijen zijn geweest, foto’s op internet staan en men dit wangedrag heeft moeten zien van een overheidsapparaat dat juist het voorbeeld moet geven aan de maatschappij. Ik verwacht dan ook niet dat deze voetballers zullen stoppen. In een eerder artikel op deze site, kan met de quotes teruglezen:

“Al sturen ze nog 50 man en nog meer helikopters, wij zullen door gaan met voetballen en dawah doen. Het is niet verboden, dus waarom zouden wij dat niet mogen doen?”

En:

“De politie moet niet denken dat ze ons kunnen intimideren. Wij zijn leeuwen. Wij laten ons echt niet afschrikken door een paar VMBO’ers met een wapenstok,” zegt Abou Moussa. “Volgende week zijn wij er weer. Die week erop weer. En die week dáárop weer.”

Ik hoop dat de politie nog niet door haar budget heen zit, want men zal nog behoorlijk wat overuren en weekendtoeslagen moeten gaan uitbetalen als het van plan is om al deze komende voetbalwedstrijden te staken. Daarnaast vraag ik me af hoe lang men het nog pikt dat dergelijk onnodige acties plaatsvinden. Je hoeft geen psycholoog of antropoloog te zijn om vast te stellen dat een groep mensen zich niet keer op keer laat intimideren. Er zal, vroeg of laat, een einde komen aan het geduld. Kijk alleen al naar de verschillende Arabische landen. De revolutie is toch wel het meeste recente voorbeeld van de door mij hierboven geschreven verwachting.

Ik wens de politie veel sterkte toe.

Abu Suhayb
Columnist

gerard_m

Berichtdoor gerard_m » Ma Sep 09, 2013 10:02 pm

Er zal, vroeg of laat, een einde komen aan het geduld. Kijk alleen al naar de verschillende Arabische landen.

Dit artikel bewijst maar weer dat moslims hier gediscrimineerd worden.
Terwijl in een willekeurig islamitisch land iedereen die met een vlag zwaait waar een kruis op staat, gewoon zijn gang kan gaan. Hoe lang moeten moslims dit nog pikken?
Het geduld houdt een keer op natuurlijk.

Er is een kruistocht aan de gang. Dat moslims hier uitkeringen, gelijke kansen, godsdienstvrijheid en subsidie voor hun scholen krijgen, iets waar elke minderheid in een moslimland nog niet van durft te dromen, is maar schijn. De politie provoceert.

Tja, en als je mensen blijft discrimineren, radicaliseren ze uiteindelijk natuurlijk vanzelf.
Net als christenen en atheïsten in islamitische landen hevig geradicaliseerd raken vanwege discriminatie en overgaan tot aanslagen en geweld.

Voetbal is oorlog wordt wel eens gezegd, maar bij deze moslims was het precies andersom. Lijkt me trouwens lastig voetballen met die jurken.
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Sep 10, 2013 12:05 am

“De 41 orthodoxe moslims, allen uit Den Haag, verbleven[...] maar worden wel door minimaal 40 agenten gedwongen het veld te verlaten..."

" Ik vraag me dan ook oprecht af waarom een ID controle uitgevoerd moet worden door 40 agenten. "

"Er zal, vroeg of laat, een einde komen aan het geduld. Kijk alleen al naar de verschillende Arabische landen. "
Zo moeilijk is dat toch niet? De politie moet inschatten of ze al aan het eind van hun geduld zijn. Zoja, dan mag je blij zijn als je het met 40 agenten kan redden tegen 41 Boze Moslims. Dat kan levens gaan kosten.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Sep 10, 2013 9:45 pm

Ze raken niet uitgepraat op de site van de ware religie over het onrecht dat ze aan gedaan is. Dit is een grappig ingezonden artikel van ene Samir. Hij is flink pissig op de Haagse Burgemeester Jo(od)zias van Aartsen . Dat de goeie man afkomstig is uit een hervormd gezin doet er niet toe. Als men Moslims tegen werkt, dan ben je een Jood, of een NSB-er.

Wanneer een agent een NSB’er dreigt te worden

De ontruiming van het Hondiusveldje is een actie waaraan zelfs de Nazi’s in ’44 niet zouden willen deelnemen. Het denkvermogen van de gemiddelde agent is dusdanig laag, dat de razzia te veel zou opvallen. Maar goed, Jo(od)zias van Aartsen is geen goede leerling. Theoretisch is het ook al een probleem. Een jood die nazi-praktijken probeert te na te spelen met een groep agenten die zelfs bij de Josti-band eruit zijn geknikkerd.

Op de vraag waarom bepaalde acties van de politie plaatsvinden, hoor je zo’n agent gewoon letterlijk zeggen; “tja.. tja dat bepaal ik niet. Dat wordt hogerop bepaald.” En even later: “Ik doe slechts mijn werk.” Ik denk niet dat meinherr Boere zich met die woorden uit de voeten had kunnen maken. Maar daar eindigt het niet. Als hem de vraag wordt gesteld of hij wel zelf mag beslissen wanneer hij eet, antwoordt de agent ontkennend. Het is zijn vrouw die de scepter zwaait thuis. Zij bepaalt wanneer hij eet. Klinkt als de functie omschrijving van een kampbewaarder. In werkelijkheid is het de onderdrukking van deze agent op leeftijd.

Met andere woorden, je laat jezelf vernederen. Je denkt niet zelf meer na. Je voert blindelings bevelen uit zonder bij jezelf na te gaan of die bevelen wel ethisch te verantwoorden zijn. Is het collectieve geheugen van de joden dan zo kort? Ik stel mij op het standpunt dat als jij jezelf dusdanig vrijwillig verlaagt tot dierlijk niveau, wij jou ook als dieren mogen behandelen. Om botsingen te voorkomen, is Schiphol op het idee gekomen om ganzen te vergassen. Wat moeten wij doen om botsingen met deze dieren te voorkomen?

Samir Polak
Ingestuurd

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Sep 10, 2013 9:54 pm

:smile7: En we zijn er nog niet...Het zit de moslim baarden hoog . Ook Abu Suhayb de Columnist laat weer van zich horen. Ik verdenk de vrome baarden er van dat ze het heerlijk vinden dat ze even kunnen mopperen op de ongelovige honden die ze ( zoals we in de vorige column konden lezen ) graag willen vergassen. Maar als dat niet kan, dan lucht een lekker scheldpartijtje ook op.

Doen jongens.. :victory: Peace...Maak van je hart geen moordkuil.

Rouwadvertentie: Jozias van Aartsen is overleden

Een mediacursus zou de Haagse burgemeester Jozias van Aartsen niet misstaan. Wat een schijnvertoning was dit. Een man die al jaren in vak zit, kan en mag niet zo onderuit gaan. Want ook al wil je van alles beweren, het moet nog altijd meetbaar en controleerbaar zijn. In dit geval kraamt Jozias woorden uit die aantoonbaar onjuist zijn. Dit moet hij geweten hebben. Toch heeft hij het verzwegen. Het is bekend van politici dat zij liegen en bedriegen voor electoraal gewin. Maar jij, o Jozias, jij bent praktisch gezien al overleden. Jouw leven is voor bij. Over een aantal jaar brengen we jou naar een verzorgingstehuis waarin ze je dagen zullen gaan aftellen.

Hoe kan de burgemeester spreken over een demonstratie/manifestatie terwijl diezelfde burgvader opdracht heeft gegeven om de groep moslims onder andere op het internet beter in de gaten te houden? In de oproep, waarop de politie is afgekomen, staat toch echt heel duidelijk dat men wil barbecueën, voetballen en elkaar wil aansporen tot goed gedrag. Zaken die de politie juist blij moet maken, lijkt me. Het enige verschil met een ‘Nederlandse’ barbecue is dat er een vlag wordt gehesen waarop staat dat Allah de enige is die het recht heeft om aanbeden te worden.

Als vervolgens de ‘Dag van de Broederschap‘ aanbreekt, dan is er niet eens een barbecue. Men heeft blijkbaar iets anders geregeld, maar hoe dan ook er is geen barbecue. Toch komt de politie met een enorm peloton proberen de aanwezigen te intimideren. Er wordt niets illegaals gedaan, aldus de autoriteiten, maar toch moet de bijeenkomst worden verstoord. Van Aartsen die dan met droge ogen durft te beweren dat het om een niet aangemelde manifestatie gaat. Beste Jozias, ik verklaar je nu officieel tot seniel en ben bereid om een plekje voor je te zoeken waar je de rest van je levenstijd mag gaan zitten kwijlen. Je bent niet capabel genoeg om je huidige maatschappelijk functie uit te voeren. Je bent over datum.

In het verleden heeft deze groep zo vaak een protest georganiseerd. Vervolgens gaat de burgvader uitleggen hoe het aanmelden van een demonstratie in elkaar steekt. Schandalig. Zelfs ik weet de weg naar het aanmelden van een demonstratie nog sneller te vinden dan die parkinson-handen van Jozias! Op de georganiseerde demonstraties zie je nooit kinderen van anderhalf jaar. Maar goed, Jozias zal wel staar hebben ofzo. Hoe bedenk je het dan werkelijk dat er een demonstratie plaatsvindt terwijl er kleine kinderen met Kitty rondhuppelen?

Nog een ander bewijs waaruit blijkt dat onze burgemeester ongeneselijk ziek is; een demonstratie bij een basisschool/sportveldje voor Syrië?! Hoe logisch klinkt dat?

Alstublieft, iemand, rij deze Alzheimer-patiënt naar zijn laatste rustplaats.

Abu Suhayb

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Sep 13, 2013 10:54 am

Oh, dear... :ohmy2: De poppetjes zijn aan het dansen. Het OM onderzoekt de site van onze ware religie buren na de Nazi-vergelijking van Van Aartsen. Dat hadden ze niet moeten doen. Als de site maar niet gesloten wordt. De site is een genot om te bezoeken, en altijd goed voor een smakelijke lacht. Het OM gaat ons dat pleziertje toch niet ontnemen?

OM onderzoekt radicale site na Nazi-vergelijking Van Aartsen

Het Openbaar Ministerie (OM) in Den Haag heeft een onderzoek ingesteld naar de radicale islamitische website dewarereligie.nl. De reden voor het onderzoek is een stuk op de site waarin de Haagse burgemeester Jozias van Aartsen (VVD) wordt vergeleken met een Nazi en politieagenten NSB'ers worden genoemd.

Aanleiding voor het stuk is de ontruiming van een trapveldje in de Haagse wijk Segbroek waar radicale moslims zondag een onaangekondigde steunbetuiging voor jihadisten in Syrië hadden georganiseerd.

Op de site wordt frustratie geuit over het optreden van de agenten. Volgens de schrijver was het een actie 'waaraan zelfs de Nazi's in '44 niet deel zouden willen nemen'.

De Haagse burgemeester wordt vervolgens Jo(od)zias Van Aartsen genoemd. Hij wordt neergezet als een 'jood die nazi-praktijken probeert na te spelen'.

Politieagenten in de hofstad hebben verontwaardigd gereageerd op de beledigingen. Zij worden weggezet als NSB'ers die dom orders van de hoogste baas uitvoeren.

Van Aartsen weigert op het stuk te reageren. 'Wij zien alles, maar hebben geen behoefte om hierop te reageren,' laat een woordvoerder weten. Er is voor zover bekend geen aangifte gedaan.

http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws ... -1362914W/

King George

Berichtdoor King George » Vr Sep 13, 2013 11:33 am

Ariel schreef:Oh, dear... :ohmy2: De poppetjes zijn aan het dansen. Het OM onderzoekt de site van onze ware religie buren na de Nazi-vergelijking van Van Aartsen. Dat hadden ze niet moeten doen. Als de site maar niet gesloten wordt. De site is een genot om te bezoeken, en altijd goed voor een smakelijke lacht. Het OM gaat ons dat pleziertje toch niet ontnemen?

OM onderzoekt radicale site na Nazi-vergelijking Van Aartsen

Het Openbaar Ministerie (OM) in Den Haag heeft een onderzoek ingesteld naar de radicale islamitische website dewarereligie.nl. De reden voor het onderzoek is een stuk op de site waarin de Haagse burgemeester Jozias van Aartsen (VVD) wordt vergeleken met een Nazi en politieagenten NSB'ers worden genoemd.

Spoiler! :
Aanleiding voor het stuk is de ontruiming van een trapveldje in de Haagse wijk Segbroek waar radicale moslims zondag een onaangekondigde steunbetuiging voor jihadisten in Syrië hadden georganiseerd.

Op de site wordt frustratie geuit over het optreden van de agenten. Volgens de schrijver was het een actie 'waaraan zelfs de Nazi's in '44 niet deel zouden willen nemen'.

De Haagse burgemeester wordt vervolgens Jo(od)zias Van Aartsen genoemd. Hij wordt neergezet als een 'jood die nazi-praktijken probeert na te spelen'.

Politieagenten in de hofstad hebben verontwaardigd gereageerd op de beledigingen. Zij worden weggezet als NSB'ers die dom orders van de hoogste baas uitvoeren.

Van Aartsen weigert op het stuk te reageren. 'Wij zien alles, maar hebben geen behoefte om hierop te reageren,' laat een woordvoerder weten. Er is voor zover bekend geen aangifte gedaan.

http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws ... -1362914W/

Gelukkig laten ze hun straatcriminaliteit en -terreur ongemoeid.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Sep 13, 2013 12:19 pm

Ahhhhhh :cry: Dat is snel. De ware religie is niet meer....

This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

Update...Facebook Ware religie....Pffffff...

Beste volgers,

Er gebeuren op dit moment onverklaarbare zaken op de server. We zijn bezig om te uit te zoeken waar dat aan ligt. Met de wil van Allah zijn er snel weer online.

Ma3asalama

Waarschijnlijk rookt de server omdat ze teveel bezoekers krijgen. De vernieuwde site is zo wie zo te zwaar

King George

Berichtdoor King George » Vr Sep 13, 2013 12:44 pm

Al dan niet geënsceneerde zelfcensuur of de Internetgedapo?

Of mag men niet aan de onraakbare boven ons gestelden komen?

King George

Berichtdoor King George » Za Sep 14, 2013 2:32 am

Update: De Ware Religie is weer in de lucht.

Maar één artikel is in geen velden of wegen meer te bekennen... :rolleyes:

Zouden de subsidieslurpers dit gezelfcensureerd hebben om het versuikerde beeld van de Islam staande te kunnen houden en hun eigen subsidies veilig te kunnen stellen? Vragen, vragen, vragen....

Zelf zie ik overigens liever deze rotzooi gewoon ongehinderd op het www verspreid mogen blijven worden zolang het mij maar geen belastinggeld kost om hier subsidies aan mee te betalen. Liever dat dan dat ik me verarming moet laten welgevallen door over mijn zuur verdiende loon naar hard werken belasting mee te moeten betalen aan een misplaatst versuikerd beeld van de Islam(-isering) alsof wat ge(-zelf-)censureerd is er niet is.

Idiootje Samirtje Polak lijkt me overigens ook zo'n bekeerling die in het kader van een gesubsidieerd versuikerd beeld van de Islam te verspreiden kennelijk zichtbaar, hoorbaar en voelbaar horend doof is voor "...aan het gas!"-kretologie, luidkeels door Greetje Stoephoer, Balletje van Bommel en de Marokkaanse jongeren gescandeerd...

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Za Sep 14, 2013 11:07 am

Samir P. schreef:
Als hem de vraag wordt gesteld of hij wel zelf mag beslissen wanneer hij eet, antwoordt de agent ontkennend. Het is zijn vrouw die de scepter zwaait thuis. Zij bepaalt wanneer hij eet. Klinkt als de functie omschrijving van een kampbewaarder. In werkelijkheid is het de onderdrukking van deze agent op leeftijd.

en dit illustreert de gapende kulturele kloof tussen de kolonialisten en de inboorlingen.

De Mohammedaanse man eet wanneer die zin heeft. Hij kan op ieder moment, dag of nacht, onaangekondigd thuis komen en dan heeft het vrouwtje maar te zorgen dat er eten is. En de vrouwen moeten iedere dag vragen om huishoudgeld.

Bij ons is de vrouw degene die het huishouden bestiert. Zij is baas over het geld. De man krijgt zakgeld. Wie weet beter waar geld voor nodig is in een gezin dan de vrouw? Zij bepaald wat wanneer gegeten wordt. In veel gezinnen staan om 6 uur de aardappels op tafel te dampen. En kom je te laat dan kan je in deze moderne tijden jouw hap in de magnetron opwarmen.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Zo Sep 15, 2013 2:36 am

King George schreef:Zelf zie ik overigens liever deze rotzooi gewoon ongehinderd op het www verspreid mogen blijven worden zolang het mij maar geen belastinggeld kost om hier subsidies aan mee te betalen.

Helemaal mee eens. Sterker nog: als het aan mij ligt krijgen ze prime time bij Wauwel en Baardman. En andere media. Zodat ze zonder onderbreken kunnen vertellen wat ze willen.

Dat is namelijk het grootste probleem: zolang dit soort praatjesmakers wordt weggepoetst in plaats van te pronk gesteld worden domme gansjes verliefd op de suikerkoran. En blijft Nederland onwetend.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Sep 15, 2013 1:14 pm

Vanmiddag wappert de al Qaida vlag in Amsterdam
door Joost Niemoller

Afbeelding

Een manifestatie van de Ummah op trapveldje in Nieuw West.

Vanmiddag wappert de al Qaida vlag weer op een Nederlands voetbalveldje. Onder de kreet One Ummah One Flag wordt in Amsterdam een ‘voetbaltoernooi’ georganiseerd op het Piet Mondriaan Plein, bij de el Kadisiaschool, een ‘brede islamitische school’ in Nieuw West. (Zie hier de toelichting op de site De Ware Religie.) Er zullen ook ‘lezingen’ zijn. Maar er zullen vooral vlaggen tevoorschijn komen, zo valt op te maken uit het verkeer op Twitter. Zwarte vlaggen met witte, Arabische letters. Ook in Den Haag is vandaag weer een bijeenkomst aangekondigd.Dit komt van dezelfde groep jonge islamisten die in Den Haag aankondigden een Islamitische Staat te willen oprichten, en daarbij aandacht trok door op een voetbalveldje van ADO met een al Qaida vlag te zwaaien. Hierover ontstond consternatie.

Een tweede ‘manifestatie’ afgelopen zondag, ook met vlaggen, werd door het ingrijpen van de politie afgebroken. (Op deze beelden zijn uitgebreid de arrestaties te zien.) De burgemeester van Den Haag werd hierop, op de site De Ware Religie ‘Jo(od)zias Van Aartsen’ genoemd en de arrestaties van de politie werden vergeleken met de nazi’s. Het OM overweegt nu maatregelen tegen de site.

En nu, precies een week later, staan dus de bijeenkomsten in Amsterdam en Den Haag aangekondigd.

Wat moeten we eigenlijk denken van die vlag? Er werd nogal wegwerperig over gedaan door een aantal deskundigen. De Leidse Arabist Maurits Berger zei dat er eigenlijk niets over te zeggen viel, ondanks dat hij, blijkens dit filmpje van Omroep West met zijn neus op de bewuste vlag gedrukt werd. Zijn boodschap was dat mensen zich er niet zo druk over moesten maken. Het liep allemaal wel los. “Laat je nou niet meteen opfokken. We weten gewoon niet wat er aan de hand is.”

De antropoloog Martijn de Koning was aanwezig bij de tweede manifestatie van de groep in Den Haag. Ook hij vond het een ‘relletje’ van niets. We moesten het zo zien: “Voetballen met elkaar, gezellig eten en onze vlag erbij”

Toch nog eens goed naar die vlag op dat ADO veldje gekeken. Het is dezelfde vlag die nu ook weer bij de aankondiging van het ‘voetbaltoernooi’ in Amsterdam staat.

Dat is dus deze vlag. Het is de vlag van al Qaida in Irak. Het is dezelfde vlag die we nu ook steeds terug zien in Syrië, bij de terroristengroep Islamic State of Iraq and the Levant, oftewel ISIS.

Wie met deze vlag zwaait is net zo onschuldig als een extreemrechtse groep die zwaait met een swastikavlag, of een gestileerde afleiding daarvan, zoals bij De Gouden Dageraad in Griekenland.

ISIS zet zich met dit symbool als een merk neer, en is daar behoorlijk succesvol in. In dit artikel (in het Frans, maar met Google translate goed genoeg te begrijpen) wordt uiteen gezet dat de ISIS vlag sinds 2011 als banner verspreid raakt bij allerlei salafistische groeperingen in de wereld.

En nu dus op Haagse en Amsterdamse trapveldjes. Om de boodschap van de Ummah en de sharia te verspreiden. Hieronder nog een filmpje waarop de vlag te zien is in Syrië bij een openbare executie. Een van de velen.

Zo’n vlag hoort niet in Nederland

http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/ ... -amsterdam

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Sep 15, 2013 9:36 pm

"Zo, hebben wij even de politie een les geleerd " snoeven, de baardige bidders van DWR .

Lees het brallerig verslag van hun "feestje" en verbaas je over hun een hoogmoed.

Politie leert van fouten, voetbalbijeenkomsten rustig verlopen

De politie heeft vandaag niet met groot machtsvertoon de voetbalbijeenkomsten in Den Haag en Amsterdam verstoort. De twee agenten in Amsterdam zijn de enige die hun gezichten hebben laten zien. De totale opkomst van de bijeenkomsten in Den Haag en Amsterdam wordt geschat op zestig. Naast de aanwezig voetballers was ook de pers toegestroomd om verslag te doen van de wedstrijden. Daarbij werd een journalist van Omroep West in Den Haag het vuur aan de schenen gelegd omdat Omroep West met een eerdere reportage de stigmatisering in de hand zou werken. DeWareReligie.nl deed live verslag van de bijeenkomst in Den Haag.

In Den Haag was de veelbesproken vlag zoals altijd wel gewoon aanwezig. Met de vlag en het voetballen wilden de aanwezige voetballers aantonen dat zij zich niet uit het veld laten slaan door intimidatie van de politie. Toch werden de vlaggen niet uitgehangen voor de aanwezige pers. “We zijn geen circus dieren die een kunstje opvoeren voor camera’s. Als men actie wilt, gaat men maar lekker ergens anders heen,” aldus een van de voetballers.

Door de ontruiming afgelopen week was het vandaag nog spannend of de politie wederom met zoveel machtsvertoon zou komen opdraven. Immers, de aankondigingen van de twee bijeenkomsten werden wederom op internet geplaatst. De afgelopen week was dat voor de politie voldoende om een ME-peloton op de been te brengen. Toch bleef het rustig in zowel Den Haag als Amsterdam. Er werden sportieve wedstrijden gespeeld en de politie liet zich, op twee agenten in Amsterdam na, niet zien.

Volgens een van de aanwezigen toont de afwezigheid het gezichtsverlies van de politie aan. “Als het vorige week echt te doen was om onze bijeenkomst waar ‘mogelijk’ gebarbecued zou worden, dan hadden ze deze week er ook moeten staan. Maar door niet aanwezig te zijn, hebben ze aangetoond dat zij enkel werkten om het gezichtsverlies van Van Aartsen te beperken.” Volgens de man was de ontruiming van afgelopen week een actie van de Haagse burgemeester om antwoord te hebben op de kritische uitlatingen van de PVV.

Een andere veelgehoorde mening is dat de ‘Driehoek’ (burgemeester, OM en politie) geschrokken is van de ophef die is ontstaan na de actie van vorige week. Zo werd het breed uitgemeten in de media en was er met enige regelmaat forse kritiek op het optreden van de politie. Vooral het feit dat de mannen niets illegaals deden maar toch werden staande gehouden, werd door velen bekritiseerd. De politiek partij Islam Democraten stelt dat de afgebroken bijeenkomst onterecht was en stelde vragen in de gemeenteraad aangaande de actie.

http://dewarereligie.nl/actueel/politie ... -verlopen/

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Sep 22, 2013 9:05 pm

Oh, oh... :scratch: Wat sneu nou. De politie heeft waarschijnlijk toch geen les geleerd.

Arrestaties bij 'voetbaltoernooitje' in Haagse Spoorwijk

De politie heeft in Den Haag twee arrestaties verricht bij een voetbaltoernooitje in de Spoorwijk. Bij één van de arrestaties heeft de politie pepperspray moeten gebruiken.

Volgens een woordvoerder stond een groep mensen rond een voetbalveldje bij Sporthal 't Zandje aan de Schimmelweg in Den Haag. Omdat deze plek bij de politie staat aangemerkt als 'hot spot' vroeg de politie alle aanwezigen om legitimatie.

Een persoon weigerde zichzelf te identificeren en werd daarom aangehouden. Een andere persoon werd daarop zo agressief dat de politie pepperspray moest gebruiken om de man te stoppen. Beide mannnen werden door de agenten aangehouden.

Op het Twitteraccount van de radicale islamitische website dewarereligie.nl zijn foto's te zien van de arrestatie. 'Vorige week geen politie wel pers. Deze week geen pers wel politie. Verdacht?' meldt het account.

Op grond van de tweets bestaat het vermoeden dat het om dezelfde groep radicale moslims gaat die al eerder in aanraking kwam met de politie.
Reportage

Weekblad Elsevier maakte deze week een reportage over de groep jongeren die al jaren samen voetballen, maar sinds kort in de aandacht staan van de politie omdat ze vlaggen met radicale teksten tonen.

De politie vindt daarom dat zij zich schuldig maken aan illegale demonstraties. Of ook deze keer vlaggen zijn getoond, is onduidelijk.

http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws ... -1370804W/

Ik ga nu snel naar mijn vrienden van de ware religie, want ik wil die foto's graag zien, en jullie vast en zeker ook wel.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Sep 22, 2013 9:14 pm

Volgens de volgers van de ware religie...( dat is Islam vermoed ik :thinking: )

Politie laat zich wederom zien bij voetbalpartijtje Spoorwijk

Daar waar de politie vorige week nog verstek liet gaan, waren er deze week wederom een aantal agenten aanwezig om de mannen te controleren op hun identiteitskaart. Dat ging niet geheel zonder slag of stoot, de politie pakte twee mannen op. Daarbij is pepperspray gebruikt. Volgens de mannen gaat het, ook deze week, om een simpel voetbalpartijtje. “Dat hebben we ook vooraf op social media laten weten. Sterker nog, jullie hebben mij zelf geciteerd toen bleek dat de politie ons stond op te wachten,” aldus Abou Moussa.

De agenten stonden de mannen al op te wachten voordat zij aankwamen. Bij aankomst moest iedereen hun legitimatiebewijs tonen. Daarbij werden over en weer harde woorden geuit. De mannen die zijn aangehouden wilden bij de politie verhaal halen over het idee achter het vorderen van het legitimatiebewijs. Dat werd niet op prijs gesteld. Toen een van de mannen meegenomen werd ontstond er een opstootje waarbij de politie pepperspray inzette. Minimaal 1 man werd in zijn ogen gespoten. Toen hij meer water wilde halen bij de ingang van de sporthal, werd ook hij aangehouden en0in geladen in een politie busje. Nadat de mannen waren opgepakt, vertrok de politie.

“Ze kunnen het wel vervelend vinden dat ze met nazi’s worden vergeleken, maar ze roepen dat op zich zelf af”, zegt een man die anoniem wil blijven. “Natuurlijk is het smakeloos en op het randje van het wettelijk toelaatbare, maar als jij – week in, week uit – mannen die willen voetballen probeert te intimideren door continu aanwezig te zijn en legitimatiebewijzen te vorderen, dan moet je niet raar op kijken dat iemand die vergelijking trekt. De politie werkt zo radicalisering in de hand.”

“De beheerder van het veldje heeft nog, waar de politie bij was, gezegd dat we daar vaker komen en dat het heel goed gaat. We hebben een goede verstandhouding me deze vriendelijke man”, aldus een van de mannen. De mannen geven aan er iedere week terug te zullen komen. De mannen zijn overigens gewoon gaan voetballen, na het opstootje hebben ze nog uren gespeeld. ”Ik heb het eerder tegen jullie gezegd, we zullen er volgende week weer zijn, en die week daarom weer, en die week daarop weer,” zegt Abou Moussa als hij vertrekt.

http://dewarereligie.nl/2013/09/22/actu ... spoorwijk/

Foto valt tegen. Maar vooruit. Ik heb hem beloofd. Een vage foto van een huilende Mo.

Afbeelding

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Sep 25, 2013 8:32 pm

Staat die nu te huilen of snuit hij zijn neus in zijn petje?

Afbeelding

en ik vraag mij af; is dit nu het origineel (horloge linker pols) waaruit dit is geknipt en gespiegeld (horloge rechter pols)?

https://twitter.com/DeWareReligie/status/381752452040511488

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Sep 25, 2013 9:52 pm

Mahalingam schreef:Staat die nu te huilen of snuit hij zijn neus in zijn petje?

Nee, niet echt huilen of snuiten. De nazi police had traangas in zijn gezicht gespoten.

Terug naar “Samenleving & Integratie”