Dom meisje: journaliste publiceert boek

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Dom meisje: journaliste publiceert boek

Bericht door Alba »

http://missyellowhairhello.nl/
Iris Hannema (1985) is freelance (reis)journalist/fotograaf. Zij reisde naar meer dan zestig landen en voer o.a. vanaf Ecuador de Amazone af, doorkruiste het snikhete Midden-Oosten, ging nachtenlang treinend van Amsterdam naar Beijing, nam het volgepakte openbaar vervoer door Zuid-Amerika en ontdekte West-Afrika in een rammelende auto. Ze publiceerde in onder meer HP/De Tijd, Zin, Trouw, Margriet, nrc.next, Algemeen Dagblad en FD.Persoonlijk.
Gisteren (19 februari) stond in de Metro een interview met Iris Hannema over haar nieuwe boek. Aan het eind vraagt de journalist wat ze nog meer wil gaan schrijven. Dom meisje Hannema zou dolgraag een boek willen schrijven over Saoedi-Arabië, maar dat is wat lastig omdat ze als vrouw alleen het land niet in mag. Ook zou ze een boek willen schrijven over de hadj naar Mekka. Ze is bereid om zich hier desnoods voor te bekeren. :shock:
Misschien kan ze daarna een boek publiceren over doodsbedreigingen aan een afvallige. :finger:
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Dom meisje: journaliste publiceert boek

Bericht door H.Numan »

Misschien kan ze inspiratie op doen uit de boeken van professor Snouck Hurgronje.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dom meisje: journaliste publiceert boek

Bericht door Ariel »

Lijkt me een goed plan om Moslima te worden. :victory: Doen. Je knapt er zo heerlijk van op.
Afbeelding Afbeelding
Iris voor,en na haar Mekka periode.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Dom meisje: journaliste publiceert boek

Bericht door H.Numan »

Ik denk dat dit de na mekka foto is:

Afbeelding
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Dom meisje: journaliste publiceert boek

Bericht door Manon »

Alba schreef:
Gisteren (19 februari) stond in de Metro een interview met Iris Hannema over haar nieuwe boek. Aan het eind vraagt de journalist wat ze nog meer wil gaan schrijven. Dom meisje Hannema zou dolgraag een boek willen schrijven over Saoedi-Arabië, maar dat is wat lastig omdat ze als vrouw alleen het land niet in mag. Ook zou ze een boek willen schrijven over de hadj naar Mekka. Ze is bereid om zich hier desnoods voor te bekeren. :shock:
Misschien kan ze daarna een boek publiceren over doodsbedreigingen aan een afvallige. :finger:
als vrouw alleen mag ze ook niet reizen zonder mahram. Ze mag ook geen auto rijden. Wat denkt "mevrouw alleen" dat ze dan gaat doen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kortzichtige journaliste vol dadendrang

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ach jongens, laten we hier maar om lachen. Ik ben jaloers op haar ontwikkelde activiteiten en gedrevenheid in het op zoek zijn naar avontuur. Waarvoor dank. Zij toont eens te meer aan wie de mens is. Vrije wil? Ik zeg al niks meer. Dat lieve kind is atheïst of een domme niet praktizerende christen en daar is niks mis mee. Laten we haar niet veroordelen om haar 'neutrale' houding tegenover mensonterendheid, ongewenste walging en intolerantie. Want ook ik kan de wereld niet veranderen. En laten we eerlijk zijn. Het komt voort uit haar beroep en haar missie: verslag doen van haar waarnemingen. We kunnen pas kritiek geven wanneer zij ook maar iets goeds durft te publiceren over de islam. Pas dan kunnen we concluderen dat zij geestelijk niet in orde is, psychopatisch onderlegd en rijp voor de sloop. :muslima:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie