Moslims bezorgd na mishandeling.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mishandeling van de vrouw hoort bij islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Schepsel! schreef:Ik zag laatst op het station een meisje met letterlijk een half gezicht. Ze zag eruit alsof ze een zuuraanval heeft gehad, ze droeg een hoofddoek losjes en zag er Somalisch uit voor me, één helft van haar gezicht was letterlijk gesmolten, één vlak, de andere helft was er nog.

Dat arme mens.
De islam kermis bedient zich van verschillende attracties naar de vrouw toe. Bijtend zuur in het gezicht gooien is er een van (Pakistan). Gepaste afranseling door zweepslagen, steniging, in het gezicht slaan, schoppen, straatverbod en ook wel hals doorsnijden of van balkon afgooien, is dus afhankelijk van het meer of minder positieve dat de leer van de historische sadist Mohammed in de geest van de islam-aanhanger teweeg brengt. De ervaring leert dat het totaal niets met emotie te maken heeft. Alles is conform regels en islamitische wetgeving overdacht en uitgevoerd.

O ja, de neus afsnijden bij de vrouw is ook een daad van Allah liefde en islam folklore die af en toe wordt toegepast. In dit geval in Pakistan, volgens mij. Maar Afghanistan kan ook natuurlijk. Die landen liggen naast elkaar en zoals we weten moedigen moslims elkaar graag aan in de leer van hun welbevinden.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door King George »

CarelBrendel.nl
Zelfbenoemde speurders met extremistische achtergronden

Door Carel Brendel, 21 april 2014



Het onbekende Platform Bewust Moslim begint een ‘klopjacht’ op de mishandelaars van een Eindhovens niqaabdraagster. Niet belicht tot dusver worden de extremistische achtergronden van deze club, die op 4 mei haar eigen Dodenherdenking organiseert.

Na bijna twee weken zijn er nog geen verdachten aangehouden van de mishandeling van Oem Hafsa, die op woensdag 9 april naar eigen zeggen in de omgeving van de Woenselsestraat in Eindhoven werd aangevallen door twee blanke mannen. Een van de twee zou haar een vuistslag hebben gegeven tijdens een poging haar niqaab af te rukken. Ook een “klopjacht”, opgezet door Platform Bewust Moslim en Stichting World Wide Relief heeft vooralsnog geen resultaat opgeleverd, behalve twee vage signalementen – ook al suggereren de organisatoren in hun tweede filmpje dat er door hun toedoen wellicht spoedig een doorbraak in het onderzoek zal komen.

De zaak doet in de verte denken aan de affaire rond de mishandelde niqaabdraagster, die vorig jaar juli voor enige opwinding zorgde in Den Haag. Toch zijn er duidelijke verschillen met de hoax van toen. Anders dan bij het vermeende incident in de Hofstad vond de Eindhovense mishandeling niet plaats bij een druk station, maar in een rustige zijstraat.

Oem Hafsa heeft aangifte gedaan van het voorval. Ze vertelde in interviews wat er gebeurde, terwijl het slachtoffer van de Haagse nepaanval vanaf het prille begin onvindbaar bleef. Zo’n aangifte is trouwens een stok achter de deur, voor de politie om werk te maken van het onderzoek, maar ook voor de aangeefster om juiste verklaringen af te leggen – en overtuigt alleen daarom al meer dan mishandelingen en/of bedreigingen zonder daadwerkelijke aangifte.

Eén overeenkomst is er wel tussen het nepincident in Den Haag en het (zolang het tegendeel niet blijkt) echte incident in Eindhoven: de bemoeienis vanuit extremistische hoek. Website De Ware Religie, het virtuele clubhuis van de Nederlandse jihadfans, maakte veel werk van de Haagse zaak, totdat men ontdekte dat men was beetgenomen door een ‘hoaxbroeder’. Een onduidelijk instituut, gerund door de Belgische sharia-militant Kamal A. broeder loofde zelfs een beloning uit van 3000 euro voor de gouden tip.

De radicale bemoeienis met de Eindhovense zaak komt uit Hilversum, van de stichting World Wide Relief (WWR), die onder leiding staat van Abou Hafs en Abou Dhar (voorheen Mohamed), de twee hoofdspeurders in de Eindhovense zaak. Het gaat om een islamitische hulpstichting die zich tijdens haar Syrië-campagnes mocht verheugen in de steun van extremistische platforms als De Ware Religie, Shaam al-Ghareeba en Moslims in Dialoog. Ook in deze zaak is 3.000 euro uitgeloofd voor het vinden van de daders.

Abou Hafs is bekend door de jihadistische nasheed “Onverslaanbare Ideologie”. Hij voegde begin dit jaar het martelaarslied “Je hebt overwonnen” aan zijn repertoire toe. De wintercampagne van WWR kreeg de hartelijke steun van Abdul-Jabbar van de Ven, Neerlands bekendste prediker met jihadsympathieën.

Afbeelding Platform Bewust Moslim is een tot dusver onbekende groepering. De opdracht aan WWR om de Eindhovense mishandeling te onderzoeken blijkt echter niet de eerste activiteit. Begin april kondigde Bewust Moslim een opmerkelijk evenement aan op Facebook. In het kader van de Dodenherdenking zal er op 4 mei een symposium plaatsvinden onder de naam “Palestina, de Schaduw Holocaust”. Plaats van handeling is de Al-Amal moskee in WWR-thuisbasis Hilversum. Als sprekers staan Abou Hafs en Abdul-Jabbar van de Ven aangekondigd.

Met alle kritiek die er mogelijk is op Israël van 1948 tot heden (van de arrogantie van de kolonisten in de bezette Palestijnse gebieden, het keiharde optreden in Gaza, en de starheid in het “vredesproces’) kan de zogenaamde Palestijnse Holocaust niet in de schaduw staan van de echte Holocaust, de grondig georganiseerde massamoord op miljoenen Europese Joden. Het aantal slachtoffers in het Israëlisch-Palestijnse conflict is aanzienlijk lager dan dodental in islamitische burgeroorlogen in landen als Algerije, Soedan, Syrië en niet te vergeten de onafhankelijkheidsoorlog van Bangladesh. Het is dan ook een stevige provocatie om uitgerekend 4 mei uit te kiezen voor deze “dodenherdenking”.

Hopen Abou Hafs en Abdul-Jabbar van de Ven stiekem op een verbod? Mijn advies: Gun ze dat plezier niet. Deze alternatieve dodenherdenking is juist een mooi mediamoment om te belichten waar de zelfbenoemde rechercheurs van Bewust Moslim werkelijk voor staan.

PS: Overigens mag het onherkenbaar over straat lopen in de Saoedische dresscode van mij zo snel mogelijk worden verboden. De niqab is de kleding van een totalitaire ideologie, die met een misplaatst beroep op de religie islam op straat sociale en politieke druk uitoefent. Om dat tegen te gaan werd ooit het uniformverbod ingevoerd. Verder moeten mensen, die vrouwen op straat mishandelen, zonder aanziens des persoons worden opgespoord en aangehouden.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mishandeling?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:
Een van de twee zou haar een vuistslag hebben gegeven tijdens een poging haar niqaab af te rukken.
NEE! Ik heb haar met haar eigen woorden horen zeggen dat men van achteren aan haar nikaab begon te trekken en dat zij een klap op haar schouder heeft gekregen. Zoals zij het vertelde, kreeg ik de indruk dat het allemaal niet veel voorstelde. Een storm in een glas water. Over een vuistslag is mij niets bekend. Vandaar dat ik na het zien van de video de zaak een typisch opgeblazen islamitische vertoning vond. :muslima:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Manon »

Het probleem is dat de versies van het gebeuren nogal wat van elkaar verschillen. Het artikel van Ben Zona zet het allemaal nog eens op een rij:

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 48#p342848
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Iznogoodh »

Het is altijd mogelijk dat iemand zo in de war is dat zij geen helder beeld heeft van wat is gebeurd. Getuigen vertellen soms wat ze denken dat is gebeurd.
Maar gezien de klederdracht van de dame is het bepaald aannemelijk dat ze een godsdienstgek is die de zaken verzonnen heeft voor haar goede doel. Geen beelden, geen getuigen. Alleen haar verhaal.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Mahalingam
Berichten: 52147
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Mahalingam »

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2783 ... eld__.html

Zijn Moslims bezorgd na deze mishandeling? Lopen de anti-discrriminatie en de anti-racisten niet te hoop daartegen? Komt er een protestmars? Een stille tocht? Kamervragen?
Nee, niets van dit alles.
De gehoofdoekte wordt verrot geslagen en getrapt door eigen broers en neefjes. Niet door inboorlingen, en dat scheelt.
Arrestaties na slaan meisje met hoofddoek
De politie heeft in Amsterdam-Noord twee jongens aangehouden die een meisje met hoofddoek hadden geslagen en geschopt terwijl ze al op de grond lag. Iemand had de mishandeling gefilmd en op Facebook gezet.

Het filmpje is sinds ongeveer twee dagen al zo’n 650.000 keer bekeken, aldus een woordvoerder zondag. Volgens hem was het filmpje „te walgelijk voor woorden.” De jongens zitten vast op verdenking van openlijke geweldpleging en worden zondagmiddag verhoord.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2783 ... eld__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie