Moslims bezorgd na mishandeling.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Manon »

Is dit dan geen uitzonderlijk geval?

Nou ja, een gesluierde zuster die "mishandeld" werd door twee blanke mannen die haar sjaaltje aftrokken en op haar schouder klopten is natuurlijk wèl een uitzonderlijk geval.

Gewone blanke vrouwen die dagelijks "mishandeld" worden door moslimmannetjes, dàt is geen uitzonderlijk geval, daar gaan ze zelfs niet meer op zoek naar de daders.

toch wel interessant noteren: ineens hebben de heren 2.500 euro veil voor de gouden tip! Hoeveel subsidiegeld zou daar inzitten?

Hoe heette hun clubje alweer? De WWR of zoiets? kassa kassa soepsiedie?

Het wordt hoog tijd dat ook wij - niet-moslims - eens clubjes gaan maken waarvoor we subsidies krijgen. Kunnen we ook "de gouden tip" vragen voor de zoveelste blonde dame die werd mishandeld.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door King George »

Mahalingam schreef:Dr. Watson en Sherlock Holmes hebben als voorbeeld gediend voor deze twee mannen die een poging doen om sharia-conform naspeuringen te doen naar de daders van de aangevallen 'zuster'. Dat is een reclamefilmpje geworden voor hun zaak. (met jihad strijdliederen op de achtergrond) En ze hebben een beloning van 2500 euro in het vooruitzicht gesteld voor de gouden tipgever.


En scroll ook even naar minuut 8:35 door.

"Het is dus niet zo dat jullie ons kunnen ondersteunen door wat geld uit de pot te halen"

Ze ruiken dus weer gratis geld voor rekening van 't algemeen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Mahalingam »

En dat petje van die ene man. Daar staat de shahada op geborduurd (zonder zwaard). (Hier te koop: http://www.cafepress.com/+shahada_black_cap,7723318 cvoor $20 ) Zou dit de pet van van onze sharia-politie in de toekomst worden?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Ariel »

circe schreef:
Hoe heette hun clubje alweer? De WWR of zoiets? kassa kassa soepsiedie?
Hun clubje heet....World Wide Relief...en het heeft één werknemer.

Ik weet niet of ze subsidie krijgen, maar goed nieuws...Jullie in Belgie hoeven je niet buiten gesloten te voelen, want jullie hebben ook een afdeling World Wide Relief... Filip Dewinter schrijft er over, en het blijkt dat er genoeg geld binnen komt...
Een benefietactie in Utrecht, met als spreker onder andere Abdul-Jabbar van de Ven, bracht vlak voor Kerstmis bijna 100.000 euro op. [..]Het is dan ook waarschijnlijk dat de geldstromen van deze Nederlandste stichting deel uitmaken van de zogenaamde ‘money jihad’, zoals dat het geval is bij de gelijkaardige organisatie ‘Islamic Relief Worldwide’ (opgericht in Groot-Brittannië), een zogenaamde ‘internationale humanitaire organisatie’, maar eigenlijk een dekmantel voor de islamitische jihad die banden heeft met jihadi-terroristische groeperingen, zoals Hamas
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Manon »

"Het is dus niet zo dat jullie ons kunnen ondersteunen door wat geld uit de pot te halen"

Ze ruiken dus weer gratis geld voor rekening van 't algemeen.
Dus 2.500 + 2.500 voor dé tip? Ik denk dat er dan wel een horde Mohammedjes zullen opstaan om desnoods hun eigen moeder als dader aan te geven.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Ariel »

Er is beeld...En wat voor beeld. Kijk eens aan...Hier is een bijzonder gesprek met.. de mishandelmoslima!

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Ariel »

De mishandelmoslima klinkt niet nederlands, Ze spreekt een beetje zoals Maxima...en de dame wil zo graag met mensen in discussie over haar niqaab . Hoe moeten we haar bereiken? Via Youtube? Maar ik heb geen youtube account, anders zou ik haar uitnodigen op het forum

https://www.youtube.com/watch?v=G4qJBgpo4jw
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Eliabe »

Zouden het geen stormvogels geweest zijn die dachten dat het een pinguin was?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Manon »

Ze wordt blij als de mensen haar aanspreken? Wel goed kijken of je de juiste kant vasthebt. :muslima:

Dit creatuur moet toch alles in het donkergrijs zien? enfin, àls ze al iets ziet!

Leuk is natuurlijk wel als je zo aangifte gaat doen, kan je in shiften werken nietwaar. Vandaar misschien de verschillende verklaringen? Niqab A en Niqab B? Ik kan de video niet blijven bekijken, je staart toch ook niet op een zwart laken?

"Hey you come"? Afrikanen? dat verschil zie je niet achter dat zwart zeil.

En de "rechercheurs" hebben ook al gezocht in de supermarkt?

Wat kan je nu getuigen in zo'n geval? "ik zag een zwarte zak en ik zag iemand die ertegen sprak"?

scheldwoorden! en een duw geven? dat hebben onze roomblanke dochters nog nooit meegemaakt.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Manon »

Ariel schreef:De mishandelmoslima klinkt niet nederlands, Ze spreekt een beetje zoals Maxima...en de dame wil zo graag met mensen in discussie over haar niqaab . Hoe moeten we haar bereiken? Via Youtube? Maar ik heb geen youtube account, anders zou ik haar uitnodigen op het forum

https://www.youtube.com/watch?v=G4qJBgpo4jw
Die mishandelmoslima is idd. geen marokkaanse.

Hoe kan ze dan last krijgen van stoute foei-mensen die haar lastigvallen naar aanleiding van Wilders zijn uitspraken?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Ariel »

Je geloofd het niet...Ik denk dat ik ook maar moslim wordt, en een niqaab ga dragen. Dan wordt je pas goed beschermd in Nederland. De PvdA heeft net kamer vragen gesteld over de mishandelmoslima, en Minister Opstelten aan wie de vraag gesteld werd is ook erg bezorgd...
Ernstig, zorgelijk en onaanvaardbaar. Zo noemde minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie dinsdag in de Tweede Kamer de recente mishandeling van een gesluierde vrouw in Eindhoven. Twee mannen zouden haar nikab hebben afgetrokken en haar hebben geslagen. Er is terecht commotie over, vindt de bewindsman.

Het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders (SMN) is ongerust over geweld tegen Marokkanen en moslims. Volgens Opstelten gaat het om incidenten, maar toch worden er 'verdiepende' studies verricht naar moslimdiscriminatie. In augustus vallen er resultaten te verwachten.
Wel een beetje raar dat de PvdA nooit kamer vragen stelt over de hoer roepende criminele marokjes die stelen en blanke vrouwen mishandelen. :nietverstaan:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslims bezorgd om juiste toepassing koran

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Tsja . . . wie niet horen wil (niet integreren, niet aanpassen, niet assimileren, geen sociale vaardigheden willen leren, wel discrimineren, wel smerige propaganda voor de vuiligheid van de historische oorloscriminele sadist Mohammed bedrijven) moet maar WETEN en voelen! En ach, zolang het maar bij een paar corrigerende tikken blijft - overeenkomstig de leringen van de koran - en niet bij flinke trappen, is er niks aan de hand. :victory:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Manon »

Wel een beetje raar dat de PvdA nooit kamer vragen stelt over de hoer roepende criminele marokjes die stelen en blanke vrouwen mishandelen. :nietverstaan:
Iets dat we moeten onthouden.

Vrouwen en meisjes die nu nog door moslims worden lastiggevallen (lees: toegeschreeuwd, op de schouder geklopt, aan het haar getrokken) moeten dringend onmiddellijk klacht neerleggen, én PVV verwittigen zodat Geert telkens een kamervraag daarover kan stellen. Als het belangrijk genoeg is om de onbewezen feiten van een ingepakt sujet in de kamer te brengen, dan lijkt het me normaal dat ook telkens de belaagde Nederlandse vrouwen een aandachtspunt krijgen. Stuk voor stuk voor stuk voor stuk.

Nu komt zelfs een verkrachting niet aan de orde. En tenslotte: daarom zitten ze toch in de Kamer zeker hé? of heu?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Dhana »

Wel weer knap van een hier niet en geboren getogen moslima dat ze een "plat Limburgs accent" kan herkennen. Bovendien is het of, met een Limburgs accent spreken, of plat Limburgs spreken. Beide is niet mogelijk. Ze had er beter Rotterdams van kunnen maken. Dat was geloofwaardiger geweest. Rotterdamse voetbalhooligans zijn eerder geneigd "Hup Holland" te roepen, terwijl het "Limburgers met een plat accent" een worst zal wezen of Holland hupt of niet.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Manon »

Welkom terug Dhana.

Volgens het video-interview zeiden ze "Hey you come, daar komen "haarsoorten" (hààr soort? waarom getuigen die dan niet). Iets rond minuut 6.30

More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mahalingam op wo apr 16, 2014 7:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Schepsel! »

Dhana schreef:Wel weer knap van een hier niet en geboren getogen moslima dat ze een "plat Limburgs accent" kan herkennen. Bovendien is het of, met een Limburgs accent spreken, of plat Limburgs spreken. Beide is niet mogelijk. Ze had er beter Rotterdams van kunnen maken. Dat was geloofwaardiger geweest. Rotterdamse voetbalhooligans zijn eerder geneigd "Hup Holland" te roepen, terwijl het "Limburgers met een plat accent" een worst zal wezen of Holland hupt of niet.
Ha Dhana :smile4:
(^v^)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door H.Numan »

Een Limburger die Hup Holland roept, anders dan ladderzat gehuld in een oranje jurk tijdens de voetballen, moet nog geboren worden.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Mahalingam »

En thans deel 2 van de speurtocht naar de twee daders die hun handen niet van een omhulde zuster konden af houden.
De beloning is nu 3000 euro en er is signalement.
Er is een dikke en een dunne die allebei wit zijn. Ze hebben groene ogen, tatouages op/aan het hoofd en zien er onverzorgd uit.
Details zoals haarkleur en wel/geen baard mis ik.
Lees hier de flyer van ze:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/flyerposse.html
Onze twee volhoudende speurders kregen 500 aanmeldingen om mee te doen met flyers verspreiding. Dat zou chaos opleveren dus doen ze het nu met zijn vieren.



En ik zie dat ze er juist gekleed bij lopen: de broekspijpen tot boven de enkels.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Ariel »

Ik vraag me af wat de straf voor de daders moet zijn( als die bestaan)
Doodstraf? Stenigen, ophangen?

Dit lijkt me een gepaste straf..
5.33 De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslims uit op toepasselijke vergelding.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Dit lijkt me een gepaste straf..
5.33 De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet
Zal Obama dan meewerken aan zijn eigen doodvonnis? Wat we van hem weten doet het ergste vermoeden. :emm2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslims in rol van justitie loven beloning uit

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

De zwarte pinguin denkt warempel een goede beloning te krijgen door het dragen van haar stervenskleed. Misschien denkt ze als beloning ook aan flinke klappen van haar toegewijde echtgenoot. Of doelt dit geestesgestoorde wezen op haar taak als hoer in het hoerenparadijs van Allah wanneer zij door Allah weer als maagd wordt verklaard als zijnde een van de 72 voorbestemde hoeren die zich ter beschikking moet stellen aan wellustige moslims die vanuit hun islamitische godsdienstwaanzinnige overtuiging en vol van kokend verlangen en hartstocht, na hun dood in het paradijs zullen verzanden?

We weten allemaal godverdomme dat spoken wit zijn en niet zwart. Maar de ziekte van islam verordent namelijk dat alles tegengesteld moet zijn aan onze kennisbeschaving.

Wat deze zwarte piet vertelt komt overeen met een man met een afgezaagd been die het op prijs stelt wanneer mensen hem benaderen om aan de weet te komen waarom hij als invalide zijn afgezaagd been zo leuk vindt. Niet alle moslims zijn gek. Maar de echte gekken zijn bijna altijd wel moslims.

Zwarte Riek doet ook nog een aanbeveling op deze uiterst saaie YouTube vertoning, namelijk: “Zoek naar de waarheid. Want wat jullie lezen of horen klopt niet altijd." Haal je de koekoek. Nu lees ik de koran en wordt mij door deze kolenzak uitgelegd dat wat ik lees niet altijd klopt. Nou ja, in ieder geval wel soms. Nu staat de koran bijna van voor tot achter vol met vuiligheid, dus moet er wel iets van waar zijn, nietwaar? “Ga in discussie, maar niet met geweld,” zegt maanloze nacht, tot slot. Wel heb ik jou daar. Dan zit je op FFI goed, zwart geblakerde kip. Voor geweld in geloofszaken moet je voornamelijk bij islam zijn wanneer die het niet eens is met onze kennisbeschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Manon »

Zelfs al ben je getuige : hoe kan je getuigen dat je gezien hebt dat mevr. X "mishandeld" werd?

Het enige dat je kan zien is een zwarte hobbezak : niet wie eronder zit.

De zak werd niet mishandeld. De zak heeft ook geen klacht neergelegd. Had de mishandelmoslima schaafwonden? blauwe plekken? waarschijnlijk niet want van een duw op de schouder krijg je geen bloeduitstorting, van het aftrekken van een stuk van de hobbezak ook niet. Rara. hoe kan mevrouw "ik dien klacht neer" bewijzen dat zij onder de zak zat?

tja.... dat is dan een koekje van eigen deeg zeker?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Nederland wordt les gelezen in islamitische normen en waarde

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef: Onze twee volhoudende speurders kregen 500 aanmeldingen om mee te doen met flyers verspreiding. Dat zou chaos opleveren dus doen ze het nu met zijn vieren.


Commentaar op onze beschaving door een van de baard moslims: “Vrouwen mishandeling in Nederland moet verleden tijd zijn. Over en uit.”

Hier wordt ons door een‘wijze’ moslim op Nederlands grondgebied de les gelezen in normen, waarden en menselijkheid zoals ongeldig verklaard door de meest walgelijke sadistische sekte die er bestaat: islam. Makkelijk gezegd in Nederland. Maar hoe is de werkelijke stand van zaken op het hoofdkwartier van de islam in Mekka Saoedi-Arabië? Het in elkaar slaan van ‘eigenwijze’ slecht in het gareel lopende moslim vrouwen is een veel voorkomende gewoonte van onder invloed bij de sadistische en seksistische historische woestijn fantast en babbelaar Mohammed staande mohammedanen.

Afbeelding
Afbeelding
Collectie Pakistaanse vrouwen uit de prijzenkast van islam: Respect voor moslim vrouwen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Schepsel! »

Ik zag laatst op het station een meisje met letterlijk een half gezicht. Ze zag eruit alsof ze een zuuraanval heeft gehad, ze droeg een hoofddoek losjes en zag er Somalisch uit voor me, één helft van haar gezicht was letterlijk gesmolten, één vlak, de andere helft was er nog.

Dat arme mens.
(^v^)
Plaats reactie