Demonstreren tegen Israël

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Ariel »

Afbeelding
De Israëlische ambassade in Den Haag is dinsdag zwaarbewaakt. Er staan verschillende politiebusjes en dranghekken bij de diplomatieke vestiging.
De Israëlische ambassade in Den Haag wordt dinsdag zwaarder bewaakt dan normaal. Er staan verschillende politiebusjes en dranghekken bij de diplomatieke vestiging.

De aanleiding hiervoor is de pro-Gazademonstratie die rond het middaguur begint. Het doel van het protest is het afsluiten van de ambassade, zo zeggen de initiatiefnemers op hun Facebookpagina: ,,Let op! We gaan de wet breken. We gaan de ambassade of weg blokkeren en gaan daar niet vrijwillig weg totdat onze eisen worden ingewilligd. Wij zullen ons niet verzetten tegen de politie, maar laten ons indien nodig bewust arresteren."

De demonstratie op het Buitenhof is niet aangemeld op het stadhuis. Voor protesten is geen vergunning nodig, maar de gemeente Den Haag probeert wel altijd in contact te komen met de organisatoren. Dat is bij deze betoging niet gelukt, zo laat een woordvoerder van burgemeester Jozias van Aartsen weten: ,,We weten daardoor niet precies wat er gaat gebeuren. De politie houdt er rekening mee en weet wat te doen.”

bron

Volg Alexander Bakker op twitter
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

GeenStijl doet er ook verslag van.

Op de radio hoor ik nu dat er uit diversee riolen vandaan gekropen schreeuwerds richting de Israelische ambassade trekken.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Ariel »

Spannend. De demo is voorbij. Een flink aantal mensen is opgepakt. De helft van de demonstranten waren extreem links werkeloos tuig, en de andere helft bestond uit door-gefokte mohammedanen.

Tja...Even een kleine terug blik.
Afbeelding
Demonstranten weten niet hoe ze Palestijnse vlag moeten vasthouden.
Groepje van 20 gaat gearresteerd worden. Sommige demonstranten worden soms al slepend over de grond meegenomen. Weigeren mee te lopen. Applaus bij omstanders als demonstranten worden meegenomen door politie. Applaus is voor betogers. De straat is weer leeg. Iemand die er niet bij was blijven zitten roept morgen weer Den Haag
Afbeelding
Afbeelding
Laatste busjes met arrestanten vertrekken van het Buitenhof
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

Via door de organisatie uitgedeelde flyers weten ze bij welke advocaat ze terecht kunnen komen. Wie betaalt deze advocaten?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Ariel »

King George schreef:Via door de organisatie uitgedeelde flyers weten ze bij welke advocaat ze terecht kunnen komen. Wie betaalt deze advocaten?
Wat mij betreft krijgen deze demonstranten elk een boete van 1000 euro.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

Wettelijk zou dat misschien kunnen in een land waar de betuttelingsmaffia steeds bonnetjes wordt om de gaten van een falend begrotingsbeleid van de roverheid te dichten. Deze groep onaanraakbaren kunnen denk ik wel weer met succes rekenen op selectieve wetshandhaving.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Ariel »

De 39 mensen die dinsdag waren opgepakt tijdens een protest bij de Israëlische ambassade in Den Haag zijn weer vrij. Ze hebben het politiebureau dinsdagavond verlaten met een boete van ongeveer 100 euro op zak. Dat meldde de politie.

Volgens de politie zijn 37 mensen gearresteerd omdat ze de rijbaan van het Buitenhof in het Haagse centrum blokkeerden. Twee anderen zouden agenten hebben beledigd. De politie liet weten dat de aanhoudingen zonder incidenten zijn verlopen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Mahalingam »

Oh wat zijn ze blij ! Het is ze toch maar gelukt om de ambassade onbereikbaar te maken (door politie barricades). Maar het maakte toch niet uit want de zaak was gesloten vanwege een of andere Joodse feestdag.

Op de video van het wegslepen viel mij op hoe respectvol de agenten waren.
Wil je niet op je benen staan? Dan houden we je zo omhoog dat alleen je voeten over de grond slepen. Een beetje lager vasthouden en er waren heel wat knietjes open geschaafd aan de straatstenen.
Een ander uiterste is: de ene agent pakt de ene voet vast en de andere agent de andere voet. En dan maar trekken en slepen !
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door H.Numan »

Natuurlijk maakt dat wat uit. Als men in Bangkok een "grote" demonstratie houdt voor de NL ambassade op 1e kerstdag is enkel de bewaking aanwezig. En +400 agenten. <-- mogelijk zelfs meer Die demonstranten kunnen dan moeilijk claimen dat de ambassade door hun actie gesloten was. Dat wastie al!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Ariel »

kijk eens aan . Een pro-Gaza-demonstratie heet vanaf nu een vredesmars. :thinking: Klinkt erg sympathiek.
Geen voorwaarden Gaza-demonstratie Utrecht

Politie, justitie en de gemeente Utrecht hebben geen voorwaarden gesteld aan een vredesmars voor Gaza, die zondag in Utrecht wordt gehouden. Amsterdam verbood pro-Gaza-demonstranten afgelopen zondag om gezichtsbedekkende kleding te dragen dan wel vlaggen van de Islamitisische Staat (IS, voorheen ISIS) met zich mee te dragen.

Voor de vredesmars in Utrecht hebben zich al ruim duizend mensen aangemeld. De gemeente gaat ervan uit dat de demonstratie vredig zal verlopen. „We kennen in Utrecht niet de maatschappelijke onrust die er kennelijk wel in Amsterdam was”, aldus een woordvoerster.

Het uiten van racistische of discriminerende opmerkingen is wel verboden. „Maar dat is altijd zo”, merkt de gemeente op.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

„We kennen in Utrecht niet de maatschappelijke onrust die er kennelijk wel in Amsterdam was”, aldus een woordvoerster.
Die schreeuworgies en de roep om "Hitler" van al die Marokkaanse jongeren tussen het winkelend publiek op de Oudegracht in januari 2009 niet gezien en gehoord?

En in Utrecht geen Marokkanenprobleem?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Pilgrim »

Wanneer gaan ze nu eens een keer flink demonstreren tegen ISIS die Christenen, Jezidi's en anderen afslacht die niet in hun geloofsovertuiging passen. Alleen de 'zielige' Palestijnen hebben kennelijk recht op medelijden van de Gutmenschen en de moslims, inclusief die 'gematigde' moslims. Ik heb nog nooit een 'gematigde' moslim gezien die demonstreert tegen de slachtpartijen van zijn radicale geloofsbroeders. Ook heb ik nooit een 'gematigde' moslim ontmoet die geen antisemiet is.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

Wanneer gaan de Nederlandse politieke partijen in het parlement hun stem eens verheffen? Timmermans, de PvdA en Groen Links hebben het voorlopig weer te druk met meehuilen met die zielige woestijnratten in die Gazaghetto die hun eigen puinhopen volledig aan zichzelf te wijten hebben. Want als ze zich normaal hadden kunnen gedragen en hun gezond verstand hadden aangewend en hun handen uit de mouwen hadden gestoken, dan hadden zij als Singapore kunnen zijn. Zij kozen echter voor Islamitische verslaving aan oorlog, haat en vernietiging, hoog op de ranglijst van bevolkingsgroei en obesitas. En zolang er maar bakken vol van ons belastinggeld daar heen gaat, zolang zullen deze aanmoedigingspremies smaken naar meer gekkigheid. Hoe makkelijk kan het toch zijn deze subsidiestromen stop te zetten? Liever bezuinigen op gekkigheid dan op de zorg. Prioriteiten, nietwaar?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Pilgrim »

Waarom demonstreren moslims nooit als moslims elkaar vermoorden?

Geplaatst op 7 augustus 2014

Afbeelding

“Welt Online” publiceerde eergisteren het uitstekende commentaar “Zijn moslims werkelijk niet in staat tot zelfkritiek?”. De schrijver is Oliver Jeges, zoon van een Oostenrijkse moeder en een Egyptische vader. Hij benadrukt de absolute noodzakelijkheid van kritiek op de islam en bekritiseert dat het Westen deze “religie” van haar verantwoordelijkheid voor terreur ontslaat: “De gangbare mening in Europa is tegenwoordig dat terreur in naam van de islam geen verband houdt met de islam. Dat is net zo absurd als de bewering dat godsdienstoorlogen niets met godsdiensten te maken hebben.” We komen in de publieke discussie steeds dichter bij de kern van de zaak...
Zo lezen we:

Er wordt in de islamitische wereld en de Arabische gemeenschappen uitsluitend geprotesteerd als moslims slachtoffers van het Westen, van Amerika of van de “zionisten” zijn. Als moslims echter zelf daders worden, heerst er stilzwijgen.

Wanneer bijvoorbeeld Israël na een maandenlange raketbeschieting door Hamas gebruik maakt van zijn recht op zelfverdediging, gaat er een golf van protest door de Arabische wereld. Als een terreurmilitie zoals IS, voorheen ISIS, echter de halve Levant terroriseert, op haar weg naar het kalifaat zowel sjiieten als soennieten beestachtig afslacht en islamitische heiligdommen verwoest, komen moslims slechts zelden op het idee om hiertegen hun stem te verheffen.

Ook wat betreft de inmiddels 180.000 doden in Syrië blijft het stil. Er is op dit moment veel sprake van de “proportionaliteit” van de Israëlische aanval op Gaza. Over de “proportionaliteit” van islamitisch gemotiveerde protesten spreekt men bijna nooit.


Als christenen, Joden, boeddhisten, hindoes of andere “ongelovigen” massaal door mohammedanen om zeep worden geholpen, zijn er sowieso geen islamitische protestdemonstraties. Dat is immers per slot van rekening volledig koranconform doden van de levensonwaardige “kafirs”. De schrijver spreekt ook de ijzeren samenhang van de oemma aan, de wereldwijde gemeenschap van alle moslims. Overal demonstreren ze voor hun geloofsbroeders in Gaza:

Het zijn niet alleen Palestijnen in ballingschap die de aandacht willen vestigen op de situatie in hun thuisland. Ook Turjen, Libanezen, Egyptenaren, Syriërs en Irakezen scanderen voor hun “broeders in Palestina”. Dat is ongeveer net zoiets als wanneer Finnen, Polen en Italianen zouden opkomen voor de geplande separatie van Schotland van de rest van Groot-Brittannië.

Maar een Turk of een Marokkaan heeft met Gaza net zoveel te maken als een Scandinaviër met de Commonwealth. Natuurlijk demonstreren er ook christenen, Europeanen, atheïsten voor Gaza, omdat het hen vast en zeker ook om het tragische lot van de Palestijnen gaat. Maar je mag je wel afvragen waarom de pan altijd weer overkookt als moslims het doelwit van derden zijn, niet echter als moslims de slachtoffers van moslims worden.


Nog een ander punt: Moslims zien zichzelf nooit als daders, maar altijd alleen maar als betreurenswaardige slachtoffers:

Enkele dagen geleden schreef een Duitse student met Arabische wortels me over zijn onvrede. Hij had gezien dat ik een artikel over islamitische fanatiekelingen geschreven had. Met slechts drie woorden vatte hij zijn slachtofferhouding samen: “Moslims moorden niet.”

Dat is een houding, die men steeds opnieuw bij moslims aantreft: Turkije ontkent de volkerenmoord door de Ottomanen op de Armeniërs, 9/11 is naar keuze een complot van het “wereldjodendom” of een inside-job van de Amerikanen, ISIS wordt door de “zionisten” aangestuurd, Osama bin Laden was een CIA-agent, Boko Haram zouden geen “echte moslims” zijn, en alle aanslagen van Madrid tot Bali hebben volgens deze interpretatie niets met de “ware islam” te maken.

Want de anderen hebben altijd de schuld. Slechts van één ding is geen sprake: Dat een moslim kwaad doet. Omdat blijkbaar iets niet kan bestaan wat niet mag bestaan.


Lees hier het hele artikel bij “Welt Online”.

Bron: www.pi-news.net

Auteur: Michael Stürzenberger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2014/08/07/ ... more-67621
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

Ariel schreef:kijk eens aan . Een pro-Gaza-demonstratie heet vanaf nu een vredesmars. :thinking: Klinkt erg sympathiek.
Geen voorwaarden Gaza-demonstratie Utrecht
Spoiler! :
Politie, justitie en de gemeente Utrecht hebben geen voorwaarden gesteld aan een vredesmars voor Gaza, die zondag in Utrecht wordt gehouden. Amsterdam verbood pro-Gaza-demonstranten afgelopen zondag om gezichtsbedekkende kleding te dragen dan wel vlaggen van de Islamitisische Staat (IS, voorheen ISIS) met zich mee te dragen.

Voor de vredesmars in Utrecht hebben zich al ruim duizend mensen aangemeld. De gemeente gaat ervan uit dat de demonstratie vredig zal verlopen. „We kennen in Utrecht niet de maatschappelijke onrust die er kennelijk wel in Amsterdam was”, aldus een woordvoerster.

Het uiten van racistische of discriminerende opmerkingen is wel verboden. „Maar dat is altijd zo”, merkt de gemeente op.
Dat gaat dus gezellig worden. Gaat GeenStijl er ook nog verslag van doen? Die zijn doorgaans ietsje onafhankelijker en geven nog wel eens weer wat de MSM krampachtig zullen censureren (om niet te stigmatiseren). Het zal wel weer een gezellig schreeuwfeest worden van allochtone Moslims en linkse zelfhaatpredikanten die met hun mond om de leuter van de Muzelmannen hangen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Mahalingam »

„We kennen in Utrecht niet de maatschappelijke onrust die er kennelijk wel in Amsterdam was”, aldus een woordvoerster.

Wat niet is kan nog komen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Ariel »

Afbeelding

Deze dame, Lisanne Boersma heeft de ( kuch) vredesmars georganiseerd. Ze heeft met eigen ogen gezien hoe de Palestijnen lijden onder hun 'gevangenschap' op de Westoever.

Boersma deed Islamstudies aan de Universiteit van Utrecht, deed vrijwilligerswerk bij Amnesty International en bezocht de Westbank, het gebied dat onder Palestijns zelfbestuur staat.

Nadat Rutte de steun van onze regering aan Israël uitsprak, besloot Boersma in actie te komen en de demonstratie te organiseren. 'Gewoon omdat het moet. Niet om politieke redenen, maar uit betrokkenheid.'

Tja...Deze dame heeft misschien iets te veel verantwoording op haar schouders genomen, en als deze demo uit de hand loopt kan zij nog wel eens dik spijt gaan krijgen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

Ze zal toch wel flink gesubsidieerd worden voor zoveel verantwoordelijkheid, mag ik aannemen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

Israëli’s niet gewenst

Afbeelding

Een Israëlische familie die een Nederlands vakantiehuisje had geboekt, is geweigerd vanwege hun nationaliteit. „Zolang dit disproportionele geweld van Israël aanhoudt, neem ik geen gasten uit Israël meer aan.” De familie Natzitz uit Kiryat Ono, nabij Tel Aviv, verheugde zich op een welverdiende vakantie in Nederland. De vader, moeder en vier kinderen boekten een tot vakantiehuis omgebouwde boerenschuur in Waterland, net buiten Amsterdam-Noord. „Ik heb altijd gehoord dat Nederland zo mooi is en we waren wel toe aan een vakantie, hier gaat bijna dagelijks het luchtalarm af,” zegt moeder Neta Natzitz. Ze boekte via Sababa, een Nederlands reisbureau voor Israëlische toeristen. Maar vorige week donderdag kreeg ze opeens te horen dat de eigenaar van hun vakantiehuis de reservering eenzijdig annuleerde en de gedane aanbetaling had teruggestort. In de mail stond: „Ik cancel deze boeking (…) vooral omdat ik elke dag bozer en bozer en bozer word als ik zie en lees hoeveel ellende en dood en verderf Israël aanricht in Gaza. Zolang dit disproportionele geweld van Israël aanhoudt, neem ik geen gasten uit Israël meer aan.” Natzitz: „Ik was geschokt. Toevallig kreeg ik diezelfde dag het bericht dat de zoon van een vriend van me was omgekomen in de Gazastrook. Dat maakte het extra moeilijk.” Dov Kalmann, directeur van Noya Holidays, de grootste Israëlische touroperator voor reizen naar Nederland: „Ik heb dit in Nederland nog niet eerder meegemaakt. Een soortgelijke situatie was er tijdens de Libanonoorlog in België, en afgelopen juli in Duitsland. Maar het gebeurt gelukkig niet vaak.” De eigenaar van het vakantiehuisje, Mart Muis, verklaart nu dat hij handelde in ‘een vlaag van verstandsverbijstering’. „Nog geen tien dagen eerder was een andere Israëlische familie hier. Ik heb hele avonden gezellig met die man een biertje gedronken en helemaal niet over oorlog gepraat. De familie Natzitz zou de tweede week van augustus komen. Maar woensdag werd ik, getriggerd door het geweld dat ik zag op CNN, zo boos en angstig. Straks komt die oorlog ook hiernaartoe, dacht ik. Toen heb ik, in een opwelling van paniek, naar het reisbureau gemaild dat ik het niet meer zag zitten.”

Terugstorten
Opmerkelijk, aangezien een gezin met vier kleine kinderen over het algemeen geen oorlog met zich meebrengt. Muis: „Het is absoluut niet rationeel. Ik kamp al jaren met angstaanvallen, vanwege een posttraumatische stress-stoornis. Ik ben al sinds 2008 mijn huis bijna niet uit geweest.” Maar volgens Neta Natzitz was het allesbehalve een impulsieve actie. „Eerst hoorde ik dat de huiseigenaar de aanbetaling wilde terugstorten, omdat hij bang was dat onze vlucht gecanceld zou worden. Een dag later had hij besloten om de hele reservering te annuleren, vanwege het geweld in Gaza.” Muis: „Toen de paniekaanval over was, heb ik mijn excuses aangeboden. Ik schaam me diep dat ik hun vakantieplezier heb verpest. Het liefst zou ik deze mensen nu heel gastvrij ontvangen, wat mij betreft gratis.” Maar Natzitz neemt geen genoegen met die verklaring. „Ik denk dat hij zijn excuses aanbiedt omdat hij bang is nog meer bezoekers kwijt te raken. Zijn denkbeelden over Israël zullen niet zomaar veranderd zijn.” Yossi Moalem, de Nederlands-Israëlische eigenaar van reisbureau Sababa: „Ik denk dat hij echt spijt heeft, maar ik stuur geen mensen meer naar hem toe. In ieder geval niet dit jaar, en ik denk helemaal niet meer. Zo makkelijk gaat het niet, hij moet betalen voor wat hij heeft gedaan.” Moalem plaatste de afwijzing die hij van Muis ontving op de Facebookpagina van Sababa, wat veel reacties vanuit Israël uitlokte. Mart Muis: „Ik kreeg vrijwel meteen zo’n twintig boze e-mails. Ik heb aan iedereen persoonlijk mijn excuses aangeboden.” De familie Natzitz weet nog niet of ze aangifte gaan doen. „Ik vraag me af of het de moeite waard is,” zegt Neta. „Het gaat niet om de 250 euro extra die ik moet betalen voor de nieuwe accommodatie, maar om het principe. Maar een rechtszaak zal waarschijnlijk niets oplossen.” Elise Friedmann van het CIDI vindt dat de familie ‘zeker aangifte moet doen’. „Het is pure discriminatie. Ze kunnen zelfs een civiele zaak aanspannen. Wellicht wordt de man vervolgd en krijgt hij een boete of een taakstraf.” De familie Natzitz heeft inmiddels vervangende accommodatie gevonden bij Landal Green Parks, via Dov Kalmann van Noya Travels. Kalmann: „Landal heeft een speciale regeling. Als Israëlische gasten als soldaat of reservist worden opgeroepen of als hun vlucht wordt gecanceld, kunnen ze zonder annuleringskosten naar een andere datum overboeken. Ook een manier van omgaan met de situatie.” Neta Natzitz verheugt zich ondanks alles nog steeds op haar verblijf in Nederland. „Onze vakantie gaat gewoon door. Ik verwacht niet dat alle Nederlanders zich zo ongastvrij zullen gedragen.”


bron
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

Palestijnse en vredesvlaggen zijn welkom bij de vredesmars voor Gaza zondag in Utrecht, en dat geldt ook voor spandoeken "met goede teksten" en megafoons.
Klik hier voor het volledige artikel in Powned


Ben dan wel weer zeer benieuwd naar wat die goede teksten zijn. Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Pilgrim »

Kinderen en Oorlog

De vergeten kindslachtoffers van Hamas en ISIS

Geplaatst op 10 augustus 2014, door Bolo.

Terwijl woedende linkse menigten, gedrapeerd met hun Keffiyahs, krijsen over Gaza op de openbare pleinen van zo’n beetje elke grote stad, ging ISIS “gewoon” verder met de genocidale opmars richting Bagdad. In de laatste 24 uur vluchtten de Yazidis, een niet-islamitische minderheid, voor ISIS naar een bergtop waar hun kinderen sterven van de dorst, terwijl de wereld toekijkt en zwijgt.

Afbeelding

De grimmige realiteit van hun benarde situatie, gevangen gezeten tussen dorst en een genocidale leger, staat in schril contrast met de valse beweringen over Gaza waar ladingen aan goederen uit Israël de grens blijven passeren tijdens de oorlogstijd, waar de winkelcentra i-Phones hebben en de vijfsterrenhotels taarten aanbieden zo groot dat ze alleen met een hijskraan kunnen worden aangesneden.

De dode Yazidi kinderen zullen niet inspireren tot eventuele protesten of al te veel verontwaardiging. De hysterische demonstraties voor Gaza zullen niet plotseling veranderen in anti-ISIS demonstraties. Wanneer een van de boze witte demonstranten met dode-baby-posters daarover ondervraagd wordt, antwoorden zij iets dat lijkt op: “Het is Bush zijn schuld”, of “Het is Tony Blair zijn schuld”, tja moslims of de islam als schuldige aanwijzen voor de moordpartijen van Isis gaat natuurlijk ook veel te ver, of zullen deze veelal linkse of islamitische demonstranten eenvoudigweg te dom zijn om eens realistisch naar de wereld te kijken?

En ze stonden er in het begin van de eeuw ook al om elke poging om Saddam Hussein omver te werpen aan de kaak te stellen. De dode kinderen die vergast werden door Saddam, als ook de kinderen in zijn gevangenissen, waren helaas minder fotogeniek dan de vreemde blonde kinderen van Gaza’s Pallywood.

Anna, een twee jaar oud meisje, wiens voeten waren verpletterd door Saddams folteraars, heeft hen nooit iets kunnen schelen. Het zijn niet de kinderen waar ze zorgen over hebben, zelfs niet de van dorst stervende Yazidi-kinderen in Irak, of de gemartelde kinderen in de gevangenissen van Saddam Hoessein of zelfs maar de dode kinderen van Gaza die als levende menselijk schilden werden gebruikt door Hamas om vervolgens na hun dood als kartonnen propagandaborden rond te worden gezeuld door woedende marxisten, maar wel duidelijk in beeld voor de nooit afwezige camera’s om wederom een nieuwe productie uit de Pallywood studio’s te laten rollen.

Toen zij dachten dat Israël een speeltuin in de buurt van het vluchtelingenkamp al-Shati had gebombardeerd waarbij negen kinderen gedood werden, raakten ze in een moorddadige krampaanval van verontwaardiging tegen de Israël’s, echter toen later bleek dat een ontploffende Hamas-raket hier verantwoordelijk voor was viel er een doodse stilte en werden de slachtoffertjes gewoonweg vergeten.

Zij hebben even weinig interesse in het 3-jarige meisje dat gedood werd door een Hamas-raket in de eerste dagen van deze voor iedereen verschrikkelijke oorlog. Dit gebeurde reeds in 2012 ook al toen een 11 maanden oude dode baby, als ironische voorpagina foto werd getoond, even snel weer was verdwenen zodra de dood bleek te zijn veroorzaakt door een Hamas-raket. Hetzelfde gebeurde met Hadil al-Haddad, een 2-jarig meisje in Gaza, wiens foto even snel als nieuws van gisteren werd vergeten zodra bleek dat het een Hamas-raket was geweest die verantwoordelijk was voor haar dood.

Maar de foto’s van de dode en gewonde kinderen worden goed bewaard is de studio’s van Pallywood om samen met de dode kinderen van Syrië, en misschien binnenkort de dode kinderen van de Yazidi te gaan verschijnen op de door leugens en onwaarheden gevoede hatelijk boze anti-Israël demonstraties. Zolang ze de foto’s niet kunnen gebruiken in de propaganda show belande ze gewoon bij het oud papier.

Als ze echt zo bezorgd waren over deze palestijnse kinderen zouden zij dan niet minstens even woedend, geschrokken en pijnlijk getroffen moeten zijn door de dood van een kind in de handen van Saddam Hussein, net zoals ze zijn als de ISIS terroristen sterven door toedoen van de Amerikaanse en Britse soldaten. Maar nee in plaats daarvan leveren de dode Iraakse kinderen apathie op, en de dood van Al Qaeda-leden verontwaardiging.

Als het de kinderen waren waar ze zich zorgen over maakten, maken ze zich dan ook zorgen over de dood van een Israëlische kind?, of de dood van een moslimkind dat sterft door de handen van hamas, of zou dat niet van belang zijn, zou dit geen nieuwswaarden opleveren voor de journalisten en voor al degene die deze kinderen op de bloedige plakkaten met zich meedragen, of nog erger, willen de demonstranten dit eenvoudigweg niet inzien?

Helaas, zich het lot aantrekken van deze kinderen doen ze niet, hebben ze nog nooit gedaan ook en zullen ze waarschijnlijk ook nooit gaan doen aangezien dit niet in hun straatje past.

Ze geven helemaal niets om deze kinderen, of eigenlijk geven ze om helemaal niemand in deze kwestie, ze haten alleen, ze haten Israël, ze haten het Europa, de Verenigde Staten, eigenlijk haten ze iedereen en de dode kinderen zijn slechts instrumenten, gereedschap, stukjes foto-papier voor hen dat ze misbruiken om hun ideologische vijanden schaamteloos aan te vallen met leugens en halve waarheden.

Tijdens de gevechten tussen Israël en Hamas in 2007 stierven er net zoveel Palestijnse Arabische kinderen in stamvetes als tijdens de Israëlische luchtaanvallen en in tegenstelling tot de slachtoffers tijdens de luchtaanvallen, waren de kinderen gedood tijdens de onderlinge stamvetes geen ongevallen. Zodra Israël uit Gaza wegtrok, rapporteerde het VN-kantoor voor Coördinatie van Humanitaire Zaken een verslag met hierin een opvallende toename in de hoeveelheid intern geweld tussen de palestijnen onderling terwijl de meerderheid van de sterfgevallen nu wordt veroorzaakt door onderlinge stamvetes.

Het is een klein en smerig geheim, dat terwijl de palestijnse identiteit net zo nep is als een drie dollarbiljet, de stamidentiteit een krachtige en bepalende factor is in de palestijnse gebieden. Bovendien is het vaak moeilijk te zeggen of hamas- en fatah terroristen zijn aangesloten bij deze beweging vanwege persoonlijke overtuiging of omdat hun stam achter deze beweging staat en ze dus eenvoudigweg geen enkele keuze hebben.

Echter hamas en fatah zijn niet alleen ideologieën, het zijn ook grote uitgebreide stam-families, die strijden over land, eer en economische controle.

De oorsprong van Israëls strijd met het terrorisme gaat terug naar de wortels van de Al-Hoesseini-stam die in Jeruzalem kwam na de kruistochten en geprobeerd heeft om de stad te controleren.

De prominente leden en medewerkers van de stam omvatten de Hitler-moefti, Hajj Amin al-Hoesseini, en Yasser Arafat. (Arafat echter was meer direct gekoppeld aan de Al-Qudwas, een stam die zich van Irak tot Egypte uitstrekt. Beide stammen beschouwen zichzelf als een soort aristocratie met adellijke titel, wat nog weer een ander feit is waardoor hun postkoloniale pose als onderdrukt volk belachelijk hypocriet en lachwekkend is.)

Moslim kinderen die worden gedood in stamvetes tussen de grote families onderling, waarvan de lokale takken beweren de leiders te zijn van het Palestijnse volk, zelfs als ze met dezelfde wreedheid vechten voor de controle over Syrië en Irak, zijn eenvoudigweg geen onderwerp waarvoor een van de plakkaten dragers zich zal interesseren. Zet die deur op een kier, laat ze de waarheid eens zien in de hoop dat ze dit begrijpen en hun hele met eigendunk beladen campagne stort ineen tot een onsamenhangend geblaat wanneer ze strijden ter rechtvaardiging van het primaat van de ene terroristische groepering over de andere op basis van claims over afkomst van Mohammed door haar toonaangevende stammen.

Er zijn verhalen die gewoon niet worden verteld en wanneer ze wel worden verteld dan worden ze niet serieus genomen door dom links dat vrolijke als een kip zonder kop mee brult met de islamitische moordbrigades sympathisanten bendes die de Europese steden steeds meer in hun macht krijgen.

Toen VN-rapporteur en anti-oorlogactivist Scott Ritter Saddam Hussein in Irak bezocht, betrad hij een gevangenis die, in zijn eigen woorden “een gevangenis bleek te zijn voor kinderen – peuters tot pre-pubers – wier enige misdaad was dat zij de nakomelingen waren van degenen die zich politiek hadden uitgesproken tegen het regime van Saddam Hussein. Het was een verschrikkelijke scene.”

Ritter weigerde ieder verdere bespreking erover, “want wat ik zag was zo verschrikkelijk dat het kan worden gebruikt door degenen die een oorlog met Irak willen bevorderen, en ik ben hier voor vrede.”

Scott Ritter, die later werd gearresteerd voor het lastig vallen van minderjarige meisjes op internet, was niet daar als boodschapper van de vrede, in elk geval niet meer dan dat die haat spandoek dragers in Londen, Sydney en Montreal voor vrede zijn. Hij was aan het strijden om Saddam Hussein aan de macht te houden. En hij was bereid om een gevangenis vol kinderen op te offeren, om dit doel te bereiken.

Hij was bereid om kleine meisjes op te offeren, meisjes zoals Anna wiens voetjes waren geplet in een martelkamer, om Saddam Hussein aan de macht te houden. Ritter was bereid om dat te doen, omdat hij dezelfde moraal had als Saddam, of moeten we zeggen, gebrek aan moraal had?

Dat is dezelfde houding die de spandoek sjouwers hebben ten opzichte van de kinderen van Gaza, Irak en talloze andere plaatsen, zij gebruiken hen om oorlog te voeren in naam van de vrede, althans wanneer het hen goed uitkomt uiteraard.

Echter wanneer deze kinderen sterven door Hamas-raketten en stamvetes, wanneer ze worden gedood door ISIS en het hele moorddadige alfabet zooitje van het islamitisch terrorisme, dan willen ze niets meer met de kinderen te maken hebben en mogen ze sterven in stilte, uitgekotst en bij het vuil gezet, niet meer nuttig voor propaganda doeleinde, geen enkele nieuwswaarde meer, geen spandoek meer waard en geen foto in de krant aangezien ze enkel slachtoffer zijn wanneer Israël als dader kan worden aangewezen en dan maakt het echt niet uit of Israël ook echt de dader is. dat is de kracht van deze anti Israël propaganda.

Voor Hamas en zijn aanhangers, die hun longen kapot schreeuwen met “Free Gaza”, zijn kinderen, dood of levend, het zoveelste propagandawapen in het arsenaal van de terroristische theocratie.

Ze zijn enthousiast en bereid om de Joodse en moslimkinderen te doden in de naam van hun oorlog.

Artikel voor Frontpage Magazine geschreven door Daniel Greenfield, een journalist uit New York die de radicale islam met een kritische blik bekijkt en hierover bericht.

Originele artikel: Frontpage Magazine

Bewerking door: Wim Jongman

Aangepast en aangevuld door: Bolo

http://www.vrijechroniqueurs.nl/kindere ... /#comments
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Ariel »

Oke...Dit is nog wat verlaat nieuws over het naieve goedmeisje Lisanne Boersma uit Utrecht en haar vredesmars
Duizend mensen bij vredesmars voor Gaza

Naar schatting 1000 mensen hebben zondagmiddag in Utrecht deelgenomen aan een vredesmars voor Gaza. Dat liet de organisatie weten.

De tocht door de Utrechtse binnenstad was georganiseerd door Lisanne Boersma die op Facebook een oproep had gedaan om mee te lopen. „Naar aanleiding van de aanhoudende vreselijke gebeurtenissen in Gaza kunnen we ook in Utrecht niets anders dan ons uitspreken tegen het disproportionele geweld dat Israël gebruikt en willen we ons medeleven tonen aan alle slachtoffers en nabestaanden”, schreef ze op Facebook.

De mars verliep vreedzaam. Het enige incident deed zich voor toen Europarlementariër Judith Sargentini (GroenLinks) het spreken onmogelijk werd gemaakt. Ze bekritiseerde zowel Israël als Hamas.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Mahalingam »

Red Gaza ! Red Gaza !
En heden zijn weer honderden vrouwen en kinderen levend begraven door ISIS.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

Ja maar ISIS is een bevrijdingsbeweging. Dat is geweld voor de goede zaak. Dat snap je toch wel?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie