Demonstreren vóór Israël

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Manifestatie voor Israël

15 juli 2014

Zoals u wellicht weet wordt Israël op dit moment bestookt met raketten vanuit Gaza. In verschillende steden in Europa zijn de afgelopen dagen demonstraties gehouden tegen de verdedigingsmaatregelen van Israël. Israël zou volgens deze demonstranten niet het recht hebben haar burgers te verdedigen tegen de terroristische dreiging van Hamas.

We willen een krachtig tegengeluid laten horen, en roepen u daarom op om massaal naar De Dam in Amsterdam te komen, en wel op donderdag 17 juli aanstaande van 19.00 tot 20.00 uur.

De organisatie van de manifestatie is in handen van Christenen voor Israël, CIDI en CiJo. (de Dam ligt op 800 meter lopen van NS-station Amsterdam Centraal)

Kom ook!

We roepen u met klem op om juist nu te komen en zo aan Israël te laten zien dat zij niet alleen staan. Wilt u ook deze uitnodiging verspreiden in uw kennissenkring, en uw familie en vrienden oproepen om ook te komen naar Amsterdam?

Het is niet toegestaan om stokken, wapens of spandoeken met eigen teksten mee te nemen. Israëlische vlaggen zijn wel toegestaan, de organisatie zorgt zelf voor spandoeken met teksten.

We zijn dankbaar voor de vele bemoedigende reacties en giften die we in de afgelopen dagen van u mochten ontvangen. Als Christenen voor Israël roepen we u op om in gebed achter Israël te blijven staan. Bid voor vrede en voor veiligheid.

Wie in de schuilplaats van de Allerhoogste is gezeten, zal overnachten in de schaduw van de Almachtige. Ik zeg tegen de HEERE: Mijn toevlucht en mijn burcht, mijn God, op Wie ik vertrouw!
Psalm 91

Troost, troost Mijn volk, zegt uw God Jesaja 40:1


Graag rekenen we op uw komst.

Namens bestuur en directie van Christenen voor Israël

http://christenenvoorisrael.nl/2014/07/ ... or-israel/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Israël heeft het volste recht op zelfverdediging

Geplaatst door Frank Verhoef op 15 juli, 2014

Aanstaande donderdagavond wordt er op de Dam in Amsterdam gedemonstreerd voor het recht van Israël om het land en al haar inwoners te verdedigen tegen Hamas-terreur.

Mag een land zichzelf verdedigen als het dagelijks wordt bestookt met tientallen raketten, afgevuurd door terroristen die het liefst het hele volk van dat land de zee indrijven? Als Nederland het onderwerp zou zijn van dat soort terreur, dan zouden we met z'n allen volmondig ja zeggen. Maar in het geval van Israël, dat sinds 2001 meer dan 13.000 raketten heeft zien neerkomen in het land, is dat niet zo. Dan mag het ineens niet meer. Dat is best vreemd.

Israël heeft namelijk het volste recht zichzelf en al haar inwoners te verdedigen. CIDI, CIJO, Christenen voor Israël en een paar andere organisaties organiseren aanstaande donderdagavond een demonstratie op de Dam in Amsterdam om aan iedereen duidelijk te maken dat Israël dat recht heeft. De demonstratie begint om 19:00 uur en duurt tot 20:00 uur. Zie voor meer details deze pagina van het CIDI. Op Facebook kun je aangeven of je van plan bent aanwezig te zijn.

Vanochtend leek even sprake van een staakt-het-vuren tussen Israël en Hamas. Althans, Israël zei ja tegen een door Egypte voorgestelde wapenstilstand. Hamas niet. Inmiddels is Israël weer begonnen met luchtaanvallen tegen militaire doelen van de Hamas-terroristen, want de raketten blijven gewoon komen. Het is de verantwoordelijkheid van Hamas als er nog meer burgerdoden vallen, al is het maar omdat Hamas bewust militaire installaties vlakbij of onder normale gebouwen plaatst en omdat Hamas gewone burgers gebruikt als menselijk schild.

Veel zieker wordt het niet. Als dit soort terreur Nederland zou bereiken, dan zou niemand moeilijk doen over het recht op zelfverdediging. Nogmaals, Israël heeft dat recht op zelfverdediging ook. De buren van Israël willen Israël met de grond gelijk maken. Gelukkig heeft Israël een van de krachtigste en meest geavanceerde legers op aarde. Maar niet iedereen vindt dat even leuk. Sommigen zien liever dat Israël zwicht onder de terreur van Hamas. Laat dus van je horen op de manifestatie voor Israël van aanstaande donderdagavond in Amsterdam.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... Wi50.email
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Wie komen er? Ik ben van plan te gaan. :israel:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Ariel »

Ik zou wel willen, maar ik kan nauwelijks een paar honderd meters lopen met die rot heup van me. Ik red het niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Goh, wat naar. :ohmy2:

Beterschap!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door King George »

Zo komt je beste beentje voor zetten dan helaas in een ander daglicht te staan. All the best!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Ariel »

Ik vermoed dat het drukker met Moslims gaat worden dan met mensen die pro Israel zijn,

Afbeelding

Tegendemonstratie anti-Zionisten op de Dam

Op Facebook wordt opgeroepen tot een tegendemonstratie bij de solidariteitsmanifestatie voor Israël op de Dam donderdag. De initiatiefnemer vindt deze manifestatie 'een te ver gaande stap' en 'een grote belediging voor de bijna 200 vermoorde Palestijnen in Gaza'.
De initiatiefnemer van de tegendemonstratie roept iedereen op om zich met rode verf te besmeuren "als symbool voor het bloedbad die de zionisten in Gaza hebben aangericht". Deelnemers worden aangemoedigd om "spandoeken en borden met foto's van de slachtoffers van Gaza" mee te nemen.
De solidariteitsmanifestatie voor Israël, georganiseerd door het Centrum Informatie en Documentatie Israël, de CIDI Jongerenorganisatie en Christenen voor Israël, vindt donderdag van 19.00 uur tot 20.00 uur plaats op de Dam te Amsterdam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Oké wie heeft het lef om er te komen?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Oké wie heeft het lef om er te komen?
Genoeg lef, maar ik red het lichamelijk niet op dit moment. Jammer. Ik had er graag bij geweest.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Mahalingam »

Normaal ben ik er wel voor te porren maar helaas zit ik donderdag en vrijdag in Groningen vanwege familie gedoe.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door King George »

Eergisteren heb ik al afgesproken bezoek te krijgen tegelijkertijd met dat ik 's middags uit m'n werk kom. Anders had ik wel even een trein of bus willen pakken om daar op de Dam Islamitische aapjes te gaan bekijken.


Overigens: Het wordt waarschijnlijk sowiezo geen Islamitische aapjes gaan kijken, want de Moslims hebben hun aangekondigde optocht der idioten afgeblazen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Schepsel! »

Pilgrim schreef:Wie komen er? Ik ben van plan te gaan. :israel:
Halfziek + geen geld voor de reis...

Maar succes!
(^v^)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Ariel »

VVD-prominent Frits Bolkestein en journalist Frits Barend spreken donderdagavond op de Dam in Amsterdam tijdens de solidariteitsmanifestatie voor Israël. Ook Tweede Kamerlid Joël Voordewind (ChristenUnie) en CIDI-directeur Esther Voet voeren het woord.

Dat laat organisator Centrum Informatie en Documentatie Israël weten.

Het CIDI verwacht zo'n 500 tot 700 sympathisanten op het plein in de hoofdstad.

Met de manifestatie willen de betrokken joodse organisaties in Nederland duidelijk maken dat zij zich scharen achter de acties van Israël om zijn burgers te beschermen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Ik twijfel er nu ook aan te komen, want ik heb het nu erg druk. Vervelend.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Ariel »

We zouden de demo bijna vergeten door de ramp met Malaysia Airlines. 154 Nederlanders zijn dood. Maar er is nieuws over de solidariteitsmanifestatie voor Israël. Frits Bolkenstein had beter niet kunnen komen.
Arrestaties bij Israëlmanifestatie op Dam
Afbeelding
Enkele honderden betogers hebben donderdagavond op de Dam in Amsterdam een solidariteitsmanifestatie gehouden voor Israël. Volgens de gemeente is de actie rustig verlopen, maar arresteerde de politie wel vier personen. Twee van hen brachten een Hitlergroet, twee anderen scandeerden het woord 'nazi'.

Ook werden enkele tegendemonstranten aangesproken en verwezen naar het Spui. Daar zijn ze echter niet naartoe gegaan. Vooraf had de gemeente rekening gehouden met mogelijke Palestina-aanhangers die ook hun geluid wilden laten horen. Er was veel politie op de been. Volgens de zegsvrouw heeft degene tegen wie een Hitlergroet werd uitgebracht, aangifte gedaan.

De manifestatie was een initiatief van het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) en andere Joodse organisaties om duidelijk te maken dat zij zich scharen achter de acties van Israël om zijn burgers te beschermen. De raketaanvallen in het land geven Israël volgens de betogers het recht op zelfverdediging, stelden ze in een verklaring.

Onder de sprekers was de zwaar beveiligde ambassadeur van Israël, Haim Divon. Hij bedankte de betogers voor hun komst namens de regering van Israël en blikte terug op de actie in Den Haag vorig weekend waarbij hakenkruisen werden getoond. Hij noemde dit „vreselijke anti-joodse symbolen”. CIDI-directeur Esther Voet herinnerde aan de steen die door de ruit is gegooid van opperrabbijn Binyomin Jacobs in Amersfoort. „Het dieptepunt van antisemitisme”, zei Voet.

Ook VVD-prominent Frits Bolkestein hield een toespraak. „Ik sta hier met grote tegenzin, want ik heb nooit deelgenomen aan een manifestatie en altijd gehoopt dat ik dit niet hoef te doen. Ik kan Israël niet steunen. Twee staten lijken de enige oplossing die voor rust en vrede kan zorgen.” Hij zei dat hij Hamas evenmin steunt. „Dat is een dictatoriaal bewind op de Gaza. Ik protesteer hier tegen de weigering van Hamas om akkoord te gaan met een wapenstilstand. Deze weigering betekent dat Hamas levens opoffert voor eigen politiek gewin.”

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Ariel »

Foto's Pro-Israel-demonstratie Dam 2014

http://www.maartenbrante.com/detail/pro ... e-dam-2014


Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Pro-Israël-demonstratie op de Dam in Amsterdam: 17 juli 2014

Geplaatst op 18 juli 2014

Afbeelding

17 juli 2014 demonstratie op de Dam onder auspiciën van het CIDI onder het motto “Israël heeft het recht zich te verdedigen”. Ik ben van de openingsspreker de naam vergeten, maar die was wel goed. Een redelijke spreker was Joël Voordewind (CU), ondanks het feit dat hij de islam óók een héél mooie godsdienst vindt. Esther Voet van het CIDI (Esther Voet!, Esther Voet!, Esther Voet!), die slechts gematigd anti-nazislam is, had eveneens een aanvaardbaar verhaal.

Oninteressante zelfmanifestant Frits Barend sprak ook en legde uit hoe heel erg multicultureel hij zelf is. De echte valse noot kwam van Frits Bolkestein die meteen begon over de fouten van Netanyahu die beter naar Obama had moeten luisteren en niet verder had mogen gaan met bouwen in de nederzettingen. Iemand uit het publiek begon meteen keihard en woedend te brullen. Dat was ik. Er waren ook wat vervelende Marokkanen natuurlijk en ik wist meer dan ooit heel erg zeker dat het nooit, nooit, nooit goed zal goed komen in de driehoek Nederland, Israël en islam. Never-never-nooit. De mainstream-media, ook de schrijvende en vooral de Volkskrant, het culturele Auschwitz van de Nederlandse journalistiek, hebben de Israël-haat diep verankerd in het bewustzijn van 90% van de autochtone bevolking, de moslimhaat tegen Israël aldus indirect gelegitimeerd en de synergie tussen de twee zal gruwelijke resultaten gaan opleveren in de toekomst. Want de islam en de Palmaffia’s in het Midden-Oosten zullen ook nooit, nooit, nooit hun haat opgeven. We gaan een stralende toekomst tegemoet met zijn allen, in Nederland, in Europa, in de wereld. En ik vraag me af of het autochtone oeroude anti-christelijke antisemitisme dan wel de allochtone islamitische Jodenhaat de sterkste kracht zal blijken in die synergie. Mene Tekel!

Afbeelding

Door: Martien Pennings
(Foto’s: SPRX)

http://ejbron.wordpress.com/2014/07/18/ ... more-66358
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door King George »

Weet je wie ik donderdag op de Dam sprak? Caroline Vonhoff, schrijfster van het artikel Trots op Nederlander te zijn. Mag dat? in De Nieuwe Realist van Joost Niemöller.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Ariel »

Was Joost er ook?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door King George »

Niet gezien.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door King George »

Ik heb wel ook schreeuwende Moslims gezien. De Moslim heeft bij mij nooit een plek in het hart gehad. Uit het hart dus. Men kent het gezegde "Uit het oog; Uit het hart". Voor de Moslim uit het hart geldt echter dat wij deze constant in het vizier moeten houden.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Duizenden Fransen betuigen steun aan Israël

zo 27 jul 2014

Afbeelding

MARSEILLE - Duizenden mensen zijn zondag in Marseille de straat opgegaan tijdens een pro-Israëldemonstratie. Het is de eerste keer dat in Frankrijk een mars werd gehouden voor Israël sinds het Israëlische leger begin juli begon met een grondoffensief.

De demonstratie werd georganiseerd door een overkoepelende organisatie voor Joodse instellingen in Frankrijk. „We zijn hier om solidariteit met Israël, dat wordt aangevallen en het recht heeft zichzelf te verdedigen, te tonen”, aldus de organisator. De Israëlische en Franse vlag waren ruim vertegenwoordigd in de straten van Marseille.

Naast de 2000 betogers die hun steun voor Israël uitten, was er ook een groep pro-Palestinademonstranten. De oproerpolitie moest de groepen uit elkaar houden, schrijft de Franse krant Le Figaro. Ze scandeerden anti-Israëlleuzen.

Zaterdag kwam het nog tot botsingen tussen pro-Palestinabetogers en de politie. Duizenden demonstranten verzamelden zich in Parijs ondanks een demonstratieverbod. Agenten zetten traangas in en arresteerden 70 mensen. In Marseille bleef het zaterdag wel rustig toen aanhangers van Palestina meededen aan een toegestaan protest.

Frankrijk kent zowel de grootste Joodse als islamitische gemeenschap van Europa. Door de gevechten tussen Israël en de Palestijnse beweging Hamas zijn de spanningen tussen de twee bevolkingsgroepen toegenomen.

BRON
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

John Voigt heeft felle kritiek op Obama en Kerry tijdens pro-Israël manifestatie in Las Vegas

Geplaatst op 28 juli 2014



Tijdens een pro-Israël manifestatie in Las Vegas heeft de acteur John Voigt, de vader van Angeline Jolie, felle kritiek geuit op Barack Obama en John Kerry wegens hun slechte behandeling van Israël.

Afbeelding

Geplaatst door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2014/07/28/ ... las-vegas/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie