De Gutmensch

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

“Watjesdag”

Afbeelding

Lees eveneens: http://politiek.tpo.nl
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Gutmenschen aan het werk. Onder politiebescherming?

Een groepje lokale politici heeft na de doorkomst van Pegida een straat symbolisch schoongeveegd met bezems.

Geven ze hier nu het goede voorbeeld of wat?
Getver wat een onsmakelijke actie van dat linkse tuig. Raden bij welke partij de dames en heren politici behoren. PvdA misschien? SP? Groenlinks?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Gemeentelijke fractievoorzitters van de PvdA, GroenLinks en de Partij voor de Dieren (PvdD).
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Gemeentelijke fractievoorzitters van de PvdA, GroenLinks en de Partij voor de Dieren (PvdD).
Die laatste valt me tegen. Je zou toch denken dat die niet meer, maar minder halal slachters in ons land willen hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Ik zie die PvdD als een groep die bezig is om het kapitalisme te bestrijden. Dat doen ze door een aspect van het systeem aan te grijpen: de uitbuiting van dieren.
Basaal marxisten dus.
Verwar ze niet met de Dierenbescherming.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Afbeelding

Venlose blanke hoogopgeleide burgers zingen welkomstlied voor vluchtelingen. Ideetje van Marij Pollux, voormalig GroenLinks-raadslid.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Gutmensch

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Getver wat een onsmakelijke actie van dat linkse tuig. Raden bij welke partij de dames en heren politici behoren. PvdA misschien? SP? Groenlinks?
Het valt me telkens opnieuw op hoe intolerant en kwaadaardig die linkse types zijn. Ze dromen openlijk van politieke moorden op Le Pen, Wilders etc. en de vervolging van PVV- en Vlaams Blok stemmers terwijl ze de smeerlapperijen van hun geliefde moslims ontkennen en vaak nog vergoelijken. Zo hoor ik in mijn linkse familiekring dat het terrorisme door moslims een rechtvaardige pay back is voor de kolonisatie.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Gutmensch

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Gutmenschen aan het werk. Onder politiebescherming?
Afbeelding
Typisch. De mocro rechts vooraan houdt zijn bruine handen in zijn zakken terwijl de linkse idioten het rattenwerk verrichten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Gwendolyn Rutten: 'Wir schaffen das'

18/01/16

Afbeelding
Gwendolyn Rutten (Open VLD)

In haar speech tijdens de nieuwjaarsreceptie benadrukt Open VLD- voorzitster Gwendolyn Rutten dat het mogelijk is om de vluchtelingen in onze maatschappij op te nemen.

'Wir schaffen das', tijdens de nieuwjaarsreceptie van Open VLD stelde voorzitster Gwendolyn Rutten dat ons land in staat moet zijn om vluchtelingen op te nemen. Dat meldt Radio 1.

'Hoewel het zware inspanningen zal vereisen, is het mogelijk om vluchtelingen in onze maatschappij op te nemen', klinkt het in de Bozar in Brussel. Al wil Rutten niet blind zijn voor de problemen 'die de verschillende achtergronden van de asielzoekers', met zich meebrengen.

'Problemen zijn er om op te lossen en dat kan. Op voorwaarde dat we daar hard aan willen werken en op voorwaarde dat we geen millimeter afwijken van onze eigen rechten.' Zo benadrukt Rutten dat vrouwenrechten 'absoluut in tact moeten blijven.'

Mutti Merkel
Met deze quote citeert Rutten de Duitse bondskanselier Angela Merkel, die er afgelopen zomer geen doekjes omwond. 'We kunnen de vluchtelingenstroom aan', wat haar de bijnaam "Mutti Merkel" opleverde. Al komt Merkel in eigen land, zeker na de aanrandingen op oudejaarsnacht in Keulen, steeds meer onder druk te staan. Zelfs binnen haar eigen partij weerklinkt kritiek.

De CDU-vicevoorzitser Julia Klöckner dringt net zoals de Beierse zusterpartij CSU op vorderingen binnen enkele weken. 'We hebben in het eerste kwartaal een duidelijke reducering van het aantal vluchtelingen nodig.' Maar Merkel verzet zich al weken tegen de vorderingen om de Duitse grenzen af te grendelen. In plaats daarvan wil ze honderdduizenden vluchtelingen gelijkmatiger over Europa verdelen en Turkije ertoe aanzetten minder migranten overzee naar Griekenland door te laten. (AVE)

http://www.knack.be/nieuws/belgie/gwend ... 47375.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

“Lachwekkend politiek correcte BN´ers”

Gepubliceerd op 27 jan. 2016

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Gutmensch

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:In haar speech tijdens de nieuwjaarsreceptie benadrukt Open VLD- voorzitster Gwendolyn Rutten dat het mogelijk is om de vluchtelingen in onze maatschappij op te nemen.
De vluchtelingenliefde van mevr. Rutten zal ingefluisterd zijn door haar bedvriendje, Wouter van Besien, voormalig fractievoorzitter van de Vlaamse Groene partij. Ongeveer zoals Europese dames de ramadan gaan houden uit solidariteit en genegenheid naar het Marokkaanse of Tunesische liefje toe.
Hoewel Rutten zgz. een "rechtse" partij leidt is ze de beste illustratie dat er tussen de traditionele partijen qua linkse waanzin geen enkel verschil meer is. In Nederland is dat net hetzelfde. Als het op multiculturele onzin aankomt kwaken ze allemaal hetzelfde "wir schaffen das" liedje.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
manfred
Berichten: 117
Lid geworden op: di okt 30, 2012 11:24 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door manfred »

Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
American folk singer hopes peace concert for ISIS will win over terror group
James Twyman, of Portland, Ore., told FoxNews.com he feels a "calling" and believes he can soften the hearts of the Islamist army known for beheading Westerners, throwing gays off of buildings and summarily executing innocent women and children.

“It’s going to be pretty powerful,” Twyman said, referring to his plan to have those attending and others around the world sing and pray for peace at the same time. “When people come
together and focus on something in a positive way…there’s scientific evidence that it can change things for the better.”
http://www.foxnews.com/world/2016/01/13 ... group.html
Hoe hoog zal het losgeld zijn? Ik bekijk het maar van de minst erge kant.
"Due to the security situation in Syria, the U.S. government’s ability to help U.S. citizens kidnapped or taken hostage is very limited,” the warning continues.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Hoe hoog zal het losgeld zijn? Ik bekijk het maar van de minst erge kant.

Ik dacht eerst dat hij in Amerika gaat zingen. Maar hij gaat daar naar toe.
An Oregon folk singer plans to leave next week to serenade the Islamic State, and he intends to bring the black-clad barbarians a prayerful message of peace -- despite a warning from the State Department that his life could be in danger.
Nou, succes James. Laat ons weten hoe je concert afgelopen is. Trouwens...Hij gaat niet alleen.
Twyman said he will be joined by a large group of Jewish, Muslim and Christian leaders.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Zouden ze het overleven? :emm2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Gutmensch

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Nou, succes James. Laat ons weten hoe je concert afgelopen is. Trouwens...Hij gaat niet alleen.
Kunnen er niet wat Bekende Nederlanders en Vlamingen meegaan ? Kwestie van "elkaar beter te leren kennen" en te beseffen dat de ISIS jongens "ook mensen zijn"? Iets voor Freek de Jonge, Maarten van Rossem, Peter R De Vries mss ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Afbeelding
Ik wil weer niet negatief overkomen, maar ik krijg de kriebels van dit soort acties. Ben ik de enige die negatief over dit soort goedbedoelde shit denk?

De Vaassense jeugdkerk had de leeftijdsgenoten van de plaatselijke moskee uitgenodigd op tegenbezoek, nadat de christelijke jongeren vorig jaar al te gast waren geweest in de moskee.
Een groot deel van de vluchtelingen die hun heil in Nederland hebben gezocht heeft een islamitische achtergrond. Door gebeurtenissen zoals rond de jaarwisseling in Keulen dreigt er een negatieve sfeer richting moslims te ontstaan.

De Vaassense Dorpskerk vindt het dan ook goed dat leden van beide religies kennismaken met elkaars geloof en cultuur. De moslimjongeren die gisteren een kijkje namen in de kerk bleken volop vragen te hebben over het christelijke geloof. Na de uitleg van dominee Heslinga gingen de jongeren op zoek naar overeenkomsten en verschillen in hun geloof. Daaruit kwam naastenliefde als gemeenschappelijke factor bovendrijven.
Ik val dan vooral over de naasteliefde. Naasteliefde in Islam is alleen bedoelt voor geloofgenoten, en niet voor ongelovige, Joden of Christenen. Ik denk niet dat we dat aan de leden van die kerk duidelijk kunnen maken. Ze zullen ons niet geloven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Daaruit kwam naastenliefde als gemeenschappelijke factor bovendrijven.
Je begrijpt gewoon niet dat mensen zo stupide kunnen zijn. Het lijkt wel of die naïviteit onuitroeibaar is.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

in deze video zie je hoe brood uit vliegtuigen wordt geworpen tijdens de hongersnood (1945) in Den Haag.
http://www.haagsefilmbank.nl/archieven/1483

Een zeer inspirerende film. Die Adriaan van Eerdt ertoe bracht om iets dergelijks voor de hongerlijdenden in Syrië voor te stellen.
'Drop brood boven hongerplaatsen Syrië'
Het is nu eindelijk zover dat we mogen bombarderen in Syrië. Dan krijgen we nu ook de kans om buiten medeweten van de bondgenoten om, broden af te werpen boven de hongerplaatsen in dit kapotte land. Denk dat het Nederland zou sieren een gebaar te maken uit de eigen ervaring van een in 1945 hongerend Nederland.
http://www.telegraaf.nl/watuzegt/251191 ... ie___.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: De Gutmensch

Bericht door Schepsel! »

Hier een teleurgestelde en gedesillusioneerde Gutmensch:
Ze blijven zich opstapelen. Getuigenissen van een gebroken tijdsgeest. Ene Antoinette van der Maas (72) uit Den Haag heeft haar gehele leven gewijd aan het Evangelie van '68. Al tien jaar lang verzorgt ze "fietsles, taalles en gezinsondersteuning" voor nieuwe-streepje-Nederlanders die "na een verblijf van twintig, dertig jaar in Nederland niet kunnen fietsen en zeer gebrekkig Nederlands spreken. (...) Ze laten zich niet zien op de school van hun kinderen. Ze doen niet aan lichaamsbeweging, zijn vaak ziek en hebben flink overgewicht." Zulke dossiers triggeren natuurlijk als geen ander de dwangmatige naastenliefde van de atheïstische christenen waar die generatie uit bestaat. "Ik word hun vriendin, hun steun en toeverlaat: ik ga mee naar de gemeente, naar het ziekenhuis, naar de woningbouwvereniging en ik schrijf brieven voor hen naar allerlei instanties. En ik sleep hen mee naar die scholen, in het belang van de kinderen." Kortom: Antoinette investeert een hele hoop. Maar rendeert het? Keert het zich uit in liefdes- wederkerigheids- en intercultureel begrip-achtig dividend? Dat was natuurlijk de bedoeling, maar het gebeurde niet. "Maar in het centrum van deze mooie stad word ik op het fietspad links en rechts ingehaald door agressieve donkere jongens op scooters. In het warenhuis blokkeren vrouwen met hoofddoeken de roltrap. (...) Niemand kijkt me in de ogen of glimlacht naar me. Niemand zegt sorry als ze in de weg lopen. Ik ben lucht voor hen." En dan hun kroost. "''Mijn' kinderen, vooral de jongetjes, lijken nooit gecorrigeerd te worden. (...) Ze gooien hout en stenen naar de eendjes in het park. Ze zeuren om snoep, ijs en dure spullen. Ooit haalden kleine kinderen achter mijn rug geld uit mijn portemonnee. Ooit boog een jongetje van 4 mijn pink expres keihard en pijnlijk naar achteren, omdat ik hem verbood mijn bril te verbuigen." Antoinette durft zich vervolgens aan de juiste vragen te wagen. "Ik heb tien jaar lang bol gestaan van begrip. Maar ik word er een beetje moe van dat ik geen vooruitgang zie. En ik heb er ook geen verklaring voor. Al die vrijwilligers. Al die subsidies. Al die faciliteiten, buurthuizen, bibliotheken, al die vrijwel gratis taalcursussen. Al die opvang, al die uitkeringen en toeslagen. Waarom werkt dit niet?" Goede vraag, we zoeken het even op. Ah, we hebben het. Omdat een fysiek georiënteerde krachtcultuur (die van de nieuwe Nederlanders) een fundamenteel andere taal spreekt dan onze geweldsaverse op dialoog gerichte empathie-cultuur. De eerstgenoemde ziet de welwillendheid van de tweede als teken van zwakte, dat júist geen respect afdwingt, maar zelfs uitnodigt tot annexatie. Desalniettemin, Antoinette, dank voor de eerlijkheid. Na zo'n investering de neiging tot cognitieve dissonantie weerstaan, vergt karakter.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _dibi.html

Ik zie dat ook, moslims lijken pertinent onbeleefd. Voor moslima's ben je onzichtbaar, ze bedanken je nog niet als je ze iets geeft wat ze hebben laten vallen, of wat dan ook voor behulpzaams, en al hoef ik geen tranen van dankbaarheid (liever niet) is de afwezigheid van de meest basale beleefdheid wel opvallend. De mannelijke moslims zien je dan weer wel maar daar word je ook niet gelukkig van. Heel af en toe knoopt een moslima een vriendelijk gesprek aan, maar dat is het dan. Houden met niemand rekening en als ik moslims in een auto zie pas ik extra op.... Dit nadat ik een paar keer op tijd "aanvoelde" dat ze dus NIET gingen stoppen voor me, op een haar na een ongeluk (of dood door schuld/doodslag zelfs?) ontweken.
(^v^)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Wat schattig. Onder het mom "Haal eens een asielzoeker uit het asiel " is er door SP, GroenLinks en PvdA een benefietactie tegen Pegida georganiseerd in Amsterdam En met een beetje geluk komen er dan duizend mensen of meer, zodat de drie partijen diep in hun buidel moeten tasten.
Links Amsterdam zorgt ervoor dat de Pegida-demonstranten zaterdag ,,ook iets leuks achterlaten'' in de hoofdstad. SP, GroenLinks en PvdA maken 5 euro over aan Vluchtelingenwerk voor elke Pegida-betoger.

Dus: hoe groter de betoging, hoe meer Vluchtelingenwerk financieel wordt geholpen. ,,Zo maken we van de nood een deugd'', aldus SP-raadslid Peter Kwint.

GroenLinks stelt: ,,Wij staan voor verbinding en solidariteit en helpen hen graag om hun bezoek aan Amsterdam ook in iets positiefs om te zetten.'' Voor de PvdA geldt: ,,Vluchtelingen zijn welkom, racisme niet.'' De cheque wordt begin volgende week overhandigd aan Vluchtelingenwerk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Alsof de clini-clowns al niet erg genoeg zijn.
En er is nieuwe klandizie gevonden.
#clownswithoutborders waiting to welcome #refugees in #Lesvos to bring them a little joy #humanity
Afbeelding
Ik denk niet dat het voldoende afschrikwekkend is om de migrantenstroom te stoppen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Mijn hemel. :cry: More usefull idiots. Sommige mensen kennen geen schaamte. Waar komen deze dwazen vandaan....

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Ouderen breien recordaantal voor vluchtelingen

05 februari '16

Nederlandse ouderen hebben massaal hun hart laten spreken voor de vluchtelingen. Na de oproep voor de KBO-actie 'Een warm gebaar' gingen ze massaal sokken, sjaals, mutsen en truien breien om de vluchtelingen wat warmte te bieden. Gisteren vond in Utrecht de overhandiging plaats van ruim achthonderd breiwerken. Een record volgens Rode Kruis Nederland. De KBO, de grootste seniorenorganisatie van Nederland, zorgt samen met hen voor de verspreiding onder de vluchtelingencentra. Dat meldt Unie KBO.

Directeur Manon Vanderkaa van de KBO is blij en ontroerd door de vele hartverwarmende inzendingen. “Het laat zien hoe ouderen zich het lot van de vluchtelingen aantrekken. Zij hebben vaak zelf in de oorlog ervaren hoe het is om te vluchten, honger en kou te hebben. Ik denk dat ze daarom zo massaal zijn gaan breien. Je ziet met hoeveel zorg ze dat hebben gedaan. Goed dat ouderen hiermee in al hun wijsheid en met al hun levenservaring een voorbeeld stellen.”

De KBO-directeur leverde gisteren persoonlijk meer dan 800 breiwerken -37 grote dozen vol- af bij het Rode Kruis in Utrecht. Daar was ook Nel Donkers, een actieve KBO-vrijwilligster uit Den Helder. Zij organiseerde de afgelopen maand breimiddagen waar meerdere dames samen gingen breien voor de actie. Deels met wol die anderen weer gedoneerd hadden. Maar liefst twaalf volle dozen breiwerken bracht ze mee voor de vluchtelingen. “Iedereen was blij om iets te kunnen doen”, vertelt Nel. De KBO-dames in Den Helder hebben ook al een nieuw plan bedacht: “Met de wol die nog over is, willen we vluchtelingen persoonlijk brei-les gaan geven. Ik denk dat ze dat heel fijn vinden.”

©Nationale Zorggids

http://www.nationalezorggids.nl/ouderen ... ingen.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie