Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Pilgrim »

Hier de Nederlandse vertaling van bovenstaande artikel op PI.
Na dodelijk schot op gewelddadige Afghaan woedt de moslimmeute

Geplaatst op 16 april 2018



Vrijdag jongstleden viel een Afghaans goudstuk werknemers van een bakkerij in Fulda aan met een stok en verwondde hen deels zwaar. Ook de gealarmeerde politieagenten werden aangevallen. De woedende en uitermate agressieve “naar vrede verlangende” werd door de politie doodgeschoten.

Maar om Duitsland en zijn burgers te beschermen, betekent voor de binnendringers, waarvandaan dan ook, verzet tegen de veroveraars. Daarom trok een Afghaanse meute, Afghaanse vlaggen meedragend en Allahu Akbar roepend, gisteren door de straten van Fulda, ging tekeer tegen de Duitse staatsmacht en eiste “gerechtigheid” – vermoedelijk volgens de sharia-wet, omdat een van hun soldaten na een gewapende aanval op Duitse “ongelovigen” werd gedood.

Demonstratie in Fulda

De demonstranten trokken zondagmiddag door Fulda. Ze plaatsen vraagtekens bij de handelwijze van een politieagent, die vrijdag een 19-jarige Afghaan had doodgeschoten.
Posted by Osthessen-Zeitung on Sunday, April 15, 2018


Abdulkerim Demir, voorzitter van de invasiestuurgroep (politiek correct: buitenlander-stuurgroep) in Fulda verklaart dat de Afgaan alleen maar broodjes wilde kopen – op pantoffels. Met een stok!

In de bakkerij vond de verzorging eisende echter alles te langzaam gaan, want de kassa was vermoedelijk nog helemaal niet open deze ochtend, de bezorger was pas gearriveerd. Dat de Duitse rot-honden hem niet ogenblikkelijk ten dienste zijn, verdraagt zo´n islamitisch heerserstype echter slecht en daarom gooide de Afghaanse gast van Merkel met stenen, sloeg hij op de werknemers in en viel de bezorger aan. Dat vindt Demir weliswaar “niet goed”, maar men had hem toch gewoon kunnen oppakken, argumenteert de invasievoorzitter en beschuldigt de politie van moord. Het zou onverdraaglijk zijn dat een “jong mens in Duitsland, die alleen maar twee broodjes wilde kopen”, doodgeschoten zou zijn, zei hij.

De politie moest de optocht tegen zichzelf ook nog, net als iedere demonstratie, beveiligen – in het kader van het recht op vrije vergadering en het recht op vrije meningsuiting.

Ook uitermate ontmaskerend, en een teken van de zich vermoedelijk nauwelijks ook maar aanbrekende integratie, dat de indringers bij ons op kosten van de Duitsers een mooi leven eisen, omdat zogenaamd thuis in Afghanistan alles zo verschrikkelijk is, maar hier hun vlag als een beschermend schild of een dreiging voor zich uit dragen.

Wie gewapend in Duitsland mensen bedreigt en hen verwondt, zou er als consequentie rekening mee moeten houden gestopt te worden – indien nodig op deze manier. Want daarvoor hebben wij de politie!

Bron: www.pi-news.net

Door: L.S. Gabriel

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/16 ... slimmeute/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door King George »

90 procent immigranten uit Syrië en Eritrea krijgt 2,5 jaar na aankomst in Nederland nog steeds de bijstand

Afbeelding
Foto: Een vluchteling uit Eritrea in Ethiopië. Bron: https://www.youtube.com/watch?v=-uipWtt36T4.

Door Michael van der Galien 17 april 2018

Wat een verrijking!

Uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek blijkt dat met name vluchtelingen uit Eritrea en Syrië het er lekker van nemen na aankomst in Nederland.
  • Anderhalf jaar na het verkrijgen van de verblijfsvergunning in 2014 ontving gemiddeld 90 procent van de 18- tot 65-jarigen een uitkering, in de meeste gevallen bijstand. Een jaar later was dit gedaald naar 84 procent. Analoog aan het hogere aandeel werkenden zijn Afghanen het minst afhankelijk van een uitkering. Van de Syriërs en Eritreeërs kreeg na tweeënhalf jaar nog steeds bijna 90 procent bijstand.
Let wel, in de eerste maanden na het verkrijgen van een verblijfsvergunning wonen veel vluchtelingen nog steeds in de asielopvang. Daar krijgen ze geen bijstand maar leefgeld. Als het CBS het over “90 procent in de bijstand” heeft zijn dat dus vluchtelingen die minstens al flink wat maanden in Nederland wonen, en in dit specifieke geval zelfs al 2,5 jaar. Oftewel 30 maanden.

Volgens het CBS zijn de cijfers voor volwassen vluchtelingen die in 2015 aankwamen in Nederland ongeveer hetzelfde als die van 2014. Anderhalf jaar nadat ze een verblijfsvergunning kregen had slechts 4 procent van de 2015-vluchtelingen werk. 90 procent had een bijstandsuitkering.

De groep die zich daar aan lijkt te onttrekken? Afghanen. Die zijn veel vaker en eerder aan het werk dan hun collega-vluchtelingen uit andere delen van de wereld, en zeker dan die uit Eritrea en Syrië.
  • Tweeënhalf jaar na het krijgen van een verblijfsvergunning asiel in 2014 had gemiddeld 11 procent van de 18- tot 65-jarige statushouders werk, als werknemer of zelfstandige. Er zijn wel duidelijke verschillen naar herkomstland, uiteenlopend van 6 procent werkenden bij de Eritreeërs tot 29 procent van de (relatief kleine groep) Afghanen. Ook onder vluchtelingen die in de jaren negentig naar Nederland kwamen, bleken Afghanen relatief vaker aan het werk te zijn dan andere herkomstgroepen.
Dat zijn nogal verschillen: 6 procent en 29 procent. En dat niet één keertje, toevallig de afgelopen jaren, maar al decennia.

Je zou denken dat het misschien interessant is voor Vadertje Staat om daar onderzoek naar te verrichten. Waarom werken Afghanen wel maar Eritreeërs niet? En wat zegt het eigenlijk over het ‘vluchtelingenschap’ van mensen dat ze hun best duidelijk niet doen om actieve leden van de Nederlandse maatschappij te worden?


DDS
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Pilgrim »

Zwarte plunderaars stelen water van de Londense marathon
Ja Isti - Gepubliceerd op 27 apr. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Zwarte plunderaars stelen water van de Londense marathon
:huh: Alsof ze nog nooit in hun leven een glas water gedronken hebben.

Volgende keer moet de organisatie van de Londense marathon bananen in de aanbieding doen. Lijkt me ook een leuk gezicht als die gestolen worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Pilgrim »

De volgende school die verzinkt in multiculti-chaos

Geplaatst op 28 april 2018

Afbeelding

Saarland/Saarbrücken – Nog een schreeuw om hulp door een school die ten onder dreigt te gaan aan de zegeningen van de multiculti-chaos. Het aantal scholen dat na een lange lijdensweg geen andere uitweg meer ziet dan zichzelf gehoor te verschaffen door middel van het schreeuwen om hulp, neemt steeds meer toe.

Op dit moment verzinkt de Katharine-Weißgerber-gemeenschapsschool (foto) in Saarbrücken/Klarenthal in de multiculti-chaos. De leerkrachten van de school hebben nu een brief geschreven aan het ministerie van Cultuur, dat onder leiding van de SPD-politicus Ulrich Commerçon de steeds erger wordende misstanden op de scholen in de deelstaat Saarland beheert.

De lijst van de onhoudbare toestanden is, zoals de “Bild-Zeitung” bericht, lang:
  • Opvallend gedrag neemt toe (bijvoorbeeld verbaal en lichamelijk geweld onder elkaar en tegen leerkrachten)
  • Leerlingen stelen materiaal van leerkrachten
  • Een vader heeft gedreigd: “Als de school het probleem niet oplost, zal ik doden!”
  • Een integratielerares werd geslagen
  • Schoolinrichting werd verwoest
  • “De klaslokalen zijn overvol, veel te warm en zuurstofarm”
De school heeft twee standplaatsen: Klarenthal en Gersweiler. “Het secretariaat in Gersweiler is maar op één dag in de week bezet.” Leraren moeten de telefoondienst op zich nemen!
Volgens een woordvoerder van het ministerie van Onderwijs van de deelstaat Saarland hebben zich de afgelopen maanden meerdere basis- en gemeenschapsscholen met gelijksoortige brieven, waarin “verschillende schoolspecifieke probleemvelden worden genoemd”, tot het ministerie gericht.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/28 ... lti-chaos/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door King George »

De bekende Duitse econoom Hans-Werner Sinn schrijft dat de Duitse immigratiecrisis het land 1 biljoen euro kan kosten, meldt de krant Focus. Sinn is een voormalig adviseur van Angela Merkel en een gepensioneerde van het IFO-instituut voor economisch onderzoek.
Duitsland heeft sinds 2015 1,5 miljoen MENA-immigranten ontvangen en Sinn zegt dat het geen tandartsen, juristen en nucleaire wetenschappers zijn die zijn gekomen, maar meestal laaggekwalificeerde immigranten. Volgens hem kunnen deze mensen tijdens hun leven nooit terugbetalen wat ze van de Duitse welvaartsstaat zullen ontvangen.
Het getal is moeilijk te bevatten. Eén biljoen is duizend miljard, oftewel één miljoen miljoenen, en als we uitrekenen dat Zweden sinds 2015 een kwart van de hoeveelheid van de Duitsers heeft ontvangen, hebben we een kostprijs van 250 miljard euro alleen al voor degenen die sinds 2015 in Zweden zijn gekomen, en de roodgroene regering beweert dat Zweden zich dit kan veroorloven en het geen invloed heeft op de zorg, school en sociaal stelsel.
Hoe dan ook blijkt dus dat MENA-immigranten vreselijk duur zijn.
In Noorwegen probeert men de kosten te berekenen die in Zweden verborgen worden gehouden. Daar wordt gezegd dat de rekening voor 100.000 Syriërs 44 miljard euro zal bedragen, of 440.000 euro per stuk in zijn hele leven. Dan zijn de Syriërs goedkoop. Somaliërs kosten iets meer dan het dubbele, ofwel 900.000 per stuk, terwijl immigranten uit westerse landen winst maken. Het hangt allemaal af van de mate waarin de verschillende groepen werken…
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Pilgrim »

Een “anekdote” van een Française, woonachtig in Duitsland...

Geplaatst op 10 mei 2018

Afbeelding

Ik ben meer dan zestig jaar oud en sta “perplex” wat betreft de personen “sans-gêne”, d.w.z. ZIJ DIE SINDS KORT IN DUITSLAND WONEN, de “nieuwe Duitsers”, om de woorden van mevr. Merkel te gebruiken. Ik weet dat ik beledigd zal gaan worden (of zelfs ERGER, afhankelijk van het tijdstip van de dag) als ik een opmerking maak tegen dit soort “jongeren” dat zich zo gedraagt om te kunnen “overwinnen”... Maar ik geef niet op, ook al weet ik dat het gevecht verloren is.

Het was tijdens het spitsuur in de tram die me naar huis bracht na mijn werkdag (een schijnbaar onbekend begrip voor de ‘nieuwe Duitsers’). Een tiener van ongeveer 14 jaar oud gedroeg zich bijzonder naar. Hij was van zijn stoel gegleden tot het punt dat alleen de punt van zijn billen op zijn bank rustte. Op die manier haalde hij de bank tegenover hem met zijn voeten. Hij versperde de doorgang, waardoor reizigers er niet langs konden om verderop een plaats te vinden. Niemand zei er iets van...

Iedereen hield zich gedeisd en deed alsof ze blind waren. Toen hij zag dat zijn provocerende gedrag geen enkele reactie veroorzaakte, begon hij na een moment luid te fluiten. Opnieuw verroerde niemand zich. Iedereen deed alsof ze doof waren.

Toen ging hij languit op de bank liggen en nam meer ruimte in dan nodig was... Niemand zei iets... Hierna ging hij op zijn knieën om op het raam te bonzen ...

Het leek werkelijk alsof hij erop uit was een reactie uit te lokken, zodat hij de ONGELOVIGE hond uit kon schelden of in ieder geval zijn durf te bewijzen bij de talrijke zijns gelijken in de tram, gezien de kapsels die ze allemaal droegen, geen haren achter en aan de zijkanten, alles vol boven op.

Maar dit kleine stuk stront scheen samen te zijn met een andere “jeugdige”. Een geheel gesluierde. Het bleek zijn MOEDER te zijn, die hem had gebaard toen zij zelve waarschijnlijk nog een tiener was! De vrouw reageerde absoluut niet op het gedrag van dit kleine kreng. Ze bleef onverstoorbaar en vond waarschijnlijk dat deze dwaas het recht had om zijn mannelijke superioriteit daar ten toon te spreiden gewoon omdat dit hem leuk leek.

Ik kookte van woede omdat ik me machteloos voelde, maar ik wilde dit niet zonder meer laten passeren zonder iets te doen of iets te zeggen. Maar wat te doen? Wat te zeggen? Ik had een idee!

Ik hield stil vlak bij de vrouw en met een gezicht vol medelijden raakte ik de jongen lichtjes aan en zei: “Ik vind het héél erg voor je. Het is zwaar hè om zo ernstig verstandelijk gehandicapt te zijn?”

De idioot sprong op, maar zag aan m’n gezicht dat ik hem bespotte en kon verder geen woord uitbrengen. Ik liep de twee of drie meter die me van de uitgang scheidden verder en genoot
intens van de situatie. Ik zag de twee “kansen voor Duitsland” dankzij hun reflectie in het glas. “Mademoiselle Grande Soeur” of “Madame Maman” zei een paar woordjes in het oor van de kleine tiran.

Ik zag hem daarna rechtop gaan zitten, normaal, zijn super-smartphone, I-pod of equivalent ( je weet wel, een van die dingen die ik me zelf nooit zal kunnen veroorloven maar die ZIJ allemaal wel schijnen te hebben) en doen zoals elke tiener van zijn leeftijd die zich verveelt in de tram!

Ik ging kalm naar huis.

Door: Françoise Duravel

Vertaald uit het Frans door: “delamontagne”

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/10 ... duitsland/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Pilgrim »

Wenen: “Meer geweld in ziekenhuizen” sinds vluchtelingen-bestorming

Geplaatst op 11 mei 2018

Afbeelding

“Niemand durfde het tot nu toe immers te zeggen”, zegt Heinrich Schneider en spreekt duidelijke taal: “Het geweld in de ziekenhuizen van Wenen is sinds d emigratiebeweging van 2015 toegenomen!” Heinrich Schneider is personeelsvertegenwoordiger in het Wilhelminaziekenhuis en is de toenemende brutaliteit in de ziekenhuizen zat. Bovendien eist hij: aan iedere patiënt moet maar één begeleidend persoon worden toegestaan.

“Er komen steeds opnieuw zulke conflicten voor”, zegt Schneider. Juist wanneer verschillende nationaliteiten op elkaar botsen. Elke patiënt zou met een grotere groep familieleden komen en de polikliniek zou dan een gevarenzone kunnen worden. “Dan kan de situatie wel eens volledig escaleren”, weet de personeelsvertegenwoordiger.

“Geweld mag geen beroepsrisico zijn”
“Ophef is er ook wanneer patiënten voorgaan.” Vooral wanneer Oostenrijkse personen eerder aan de beurt komen – puur om medische redenen. Getrokken messen, bedreigingen, scheld- en vechtpartijen – de situatie in de ziekenhuizen van Wenen wordt steeds erger. “Geweld mag geen beroepsrisico zijn”, zegt Schneider, die ook heldere eisen heeft:
  • Minder begeleidende personen. We hebben bordjes in het Duits, Engels en Arabisch dat per patiënt slechts één extra persoon is toegestaan”, aldus het lid van de ondernemingsraad. De situatie kan echter heel snel escaleren. En: “Een centrale opvang heeft slechts beperkte ruimte.”
  • Meer bewakingsmensen. Schneider zou in het Wilhelminaziekenhuis graag een derde security medewerker willen. Tot nu toe zijn het er twee – dat is te weinig!
  • Onderzoeken en peilingen. Van de kant van de vereniging van ziekenhuizen zijn er geen duidelijke cijfers over overvallen in de ziekenhuizen van Wenen. Men zegt dat er aan een systeem gewerkt zou worden. Tot dat moment is het probleem niet meetbaar.
“Wil niet door een vrouw behandeld worden”
De personeelsvertegenwoordiger wil ook dat vluchtelingen erover geïnformeerd worden hoe het Oostenrijkse gezondheidssysteem functioneert. “Ik wil niet door een vrouw behandeld worden” zou een zin zijn die regelmatig te horen is in het ziekenhuis. Schneider: “Vrouwelijke artsen worden niet geaccepteerd, er worden vragen gesteld bij voorschriften of deze worden niet opgevolgd.”

Bron: www.krone.at

Door: Michael Pommer

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/11 ... estorming/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Ariel »

Agressieve asielzoekers vluchten spoor op in Tilburg om controle te ontlopen: één gewonde

TILBURG - In Tilburg is een groep van zes asielzoekers zaterdagochtend het spoor op gevlucht, bij de Bosscheweg. Dat meldt de politie. De asielzoekers gingen er vandoor toen de politie hen wilde controleren. Een asielzoeker is gewond geraakt.

De asielzoekers zaten in een bus. Daar gedroegen ze zich erg agressief. Daarop zette de chauffeur de bus aan de kant. Toen de gewaarschuwde politie aankwam, keerden de asielzoekers zich ook tegen de agenten. Volgens een ooggetuige gebruikten de mannen hierbij ook geweld.

Daarna vluchtten ze richting het spoor. De agenten konden voorkomen dat vijf mannen de rails bereikten, één lukte dit wel. Die raakte gewond.

Treinverkeer stilgezet
De politie heeft hen uiteindelijk allemaal aangehouden. Het treinverkeer van en naar Tilburg is stilgezet. De NS hoopt dat de treinen vanaf kwart over twaalf 's middags weer kunnen gaan rijden.

Tot die tijd rijden er stopbussen tussen Tilburg Universiteit, Tilburg, Oisterwijk en Boxtel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Ariel »

Iets meer informatie over de agressieve asielzoekers. De asielzoekers weigeren te betalen, vluchten het spoor op en bekogelen agenten.

Afbeelding
De chauffeur van de Arriva-bus meldde rond halfelf dat hij problemen had met een groep mannen in zijn bus. Hij vermoedde dat ze aan het zwartrijden waren.

Toen de agenten arriveerden, stond de bus stil op de Bosscheweg in Tilburg, vlakbij een spoorwegviaduct. De mannen waren echter niet van plan zich door de politie te laten controleren en vluchtten de bus uit.

Spoor op gerend
Daarbij renden ze het spoor op, waarbij één van hen gewond raakte. Agenten die hen wilden benaderen werden met stenen bekogeld. Uiteindelijk wist de politie hen er toch van te overtuigen dat de gewonde man medische hulp nodig had.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Pilgrim »

Arts houdt ermee op: Geen vluchtelingen, maar medicijntoeristen – ze willen ook Viagra

Geplaatst op 12 mei 2018

Afbeelding

Niet alleen vluchtelingenwerkers, ook artsen moeten af en toe vaststellen dat de “Refugee Welcome”-boodschappen de spreekwoordelijke Doos van Pandora geopend hebben. De “alternatief-loze” opname van zichzelf vluchtelingen noemende migranten wordt niet alleen gedoogd, ze wordt als een humanitaire verplichting geprezen. De welkomst-roep schalde door de wereld en veroorzaakte een stormloop naar het sociale paradijs. Ook asieltoeristen konden de verlokkingen van de welvaartsstaat niet weerstaan en sloten zich aan bij de volksverhuizing naar Germoney, per slot van rekening vallen daar miljoenen en miljarden uit de hemel.

Ook bij een arts van zogenaamde “vluchtelingen” in Deggendorf werkte dit op zijn zenuwen en hij stopte ermee. Blijkbaar kwam er een einde aan de empathie toen hij merkte dat de zogenaamde asielzoekers zich ontpopten als medicijntoeristen. In ieder geval bevestigt de arts een “vooroordeel” van de vluchtelingencritici en een omvang van de misère die maar al te vaak onder het tapijt geveegd worden, omdat niet zijn kan wat niet zijn mag.

[...] De arts werkte sinds enige tijd in een zogenaamd transitocentrum in het Neder-Beierse Deggendorf. In deze centra zijn vluchtelingen ondergebracht die maar een geringe kans op een verblijfsvergunning hebben. In het centrum in Deggendorf wonen vooral asielzoekers uit Sierra Leone en Azerbeidzjan.

Zoals de arts aan de “Zeit” vertelde: “Nu komen er mensen die Viagra willen.” Veel asielzoekers eisten een nieuw gebit of een nieuwe kunstheup. Of ze kwamen “motorisch volledig onopvallend” de spreekkamer binnen en klaagden over erge pijn, waarvoor ze dringend pijnstillers nodig zouden hebben. Vijftig procent van de asielzoekers stelden zulke eisen, schat hij.

De arts zou vooral de asielzoekers uit Azerbeidzjan ervan verdenken inmiddels medicijntoeristen te zijn en geen vluchtelingen in de eigenlijke zin van het woord. Ze konden kennelijk uitvoerige, perfect verzorgde ziektedocumenten laten zien uit het thuisland en verzochten dan om een nieuwe heup of een herniaoperatie.

“De mensen weten hoe traag de procedures hier verlopen en ze denken zich in de tussentijd door Duitse specialisten te kunnen laten behandelen.” Als hen zo´n behandeling geweigerd zou worden, dan zouden sommige Azerbeidzjanen zelfs agressief worden, zegt de arts: een patiënt zou een stoel naar een van zijn collega´s gegooid hebben en hem twee dagen later met een mes hebben bedreigd. Nu houden de arts en zijn collega het voor gezien: ze laten hun contracten met de regering niet meer verlengen. [...] Bron: “Focus-Online”.

Bron: https://politikstube.com

Door: “Victoria”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/12 ... ok-viagra/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door King George »

Deze cumulerende maatschappelijke meerkosten zijn dus niet een bron van meerwaarde, maar een bron van afwaardering. Kan iemand mij uitleggen waarom wij hen nodig hebben?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Pilgrim »

Man schreeuwt “Allahu Akbar!”, verwondt zijn vrouw – en sterft

Geplaatst op 13 mei 2018

Afbeelding

Donderdag vloog een gebruikelijke verdachte van Istanboel naar Zürich. Een medepassagier vertelt: Hij wilde ons dwingen yoghurt te eten en schreeuwde constant ´Allahu Akbar´ (in deze video van “20min.ch” duidelijk te horen).

De bemanning kon hem met hulp van enkele moedige passagiers overmeesteren. Hij moest met tiewraps gefixeerd worden. In Zürich aangekomen, werd hij door de politie afgevoerd, maar – grote fout –, hij ging niet naar de gevangenis, maar naar een ziekenhuis.

Even ter vergelijking: een geestelijk volledig gezonde Martin Sellner van de Identitaire Beweging Oostenrijk, die nooit op het idee zou komen om medepassagiers met yoghurt te voeren of zelfs “Allahu Akbar!” te schreeuwen, werd bij zijn binnenkomst in Groot-Brittannië in de afgelopen weken al tweemaal gearresteerd.

Decorwisseling, een dag later, een sporthotel in Näfels (in het kanton Glarus) ´s avonds: opnieuw geschreeuw, deze keer hulpkreten, een vrouw – en net zoals in het vliegtuig waren hier ook enkele moedige mannen. Zonder lang na te denken drongen ze de kamer binnen waar het geschreeuw vandaan kwam, en haalden een al zwaargewonde vrouw en haar aanvaller uit elkaar.

En WIE was de aanvaller?! Jawel, de “Allahu Akbar”-schreeuwer uit het vliegtuig uiteraard!

De vrouw, een Zwitserse met een zogenaamde migratieachtergrond en echtgenote van de schreeuwlelijkerd, werd met kneuzingen en oogwonden naar het universiteitsziekenhuis van Zürich gevlogen. En de man? Die verloor het bewustzijn, werd gereanimeerd, en besloot uiteindelijk toch te sterven.

De politie vermoedt dat er drugs in het spel waren. Of gewoon karma.

Bron: www.pi-news.net

Door: Oliver Flesch

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/13 ... en-sterft/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Staatssecretaris Blokhuis verdient steun bij zijn streven Nederland van het roken af te brengen. Maar niet van mij!

Wie helpt ons van moslims af te komen? Die verdient mijn steun.

Moslims zijn op termijn veel bedreigender voor de volksgezondheid dan het roken van sigaretten, sigaren, wiet of ander blowmateriaal.

Het roken van sigaretten is een verslaving. Dat klopt. Maar rokende mensen – behalve moslims - hangen geen roekeloze achterlijke perverse vieze smerige sadistische tweedehands parasietenreligie aan waaraan moslims verslaafd zijn. Moslims die in het geheel geen moeite hebben met het feit dat hun ‘geliefde’ Arabische profeet een pedofiele viezerik was die het neuken niet kon laten. Daar is op zich niks verkeerd aan, ware het niet dat moslims er trots op zijn dat hun profeet zijn onbedwingbare neukgedrag botvierde op een meisje van negen jaar (Aisha). Drie jaren eerder was hij begonnen met het voorspel door haar dagelijks te vingeren. Zij was toen pas zes. Praat met uw ‘aardige’ moslimbuurman hierover. Hij zal u verbaasd aankijken of hij het in Mekka hoort donderen. Want voor moslims is dit een heel gewone zaak van hun achterlijke rigide geloof in perversiteiten, sadisme en wat dies meer zij dat niet door onze moraalbeugel kan.

O ja, dat de stelselmatig verkrachte vrouw van Mohammed geen kinderen kon krijgen, dat snapt iedere boerenlul. Zelfs moslims. Maar moslims hebben daar geen moeite mee. Wel met integreren in onze beschaving. Ook de burgemeester van Rotterdam is nog altijd NIET geïntegreerd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Ariel »

Agressieve asielzoekers in Arriva-bus weer vrij, Eindhovense passagier zag alles gebeuren: 'Het was gekkenwerk'

De mannen die zaterdag werden opgepakt nadat ze grote overlast veroorzaakten rondom een Arriva-bus in Tilburg zijn maandag weer vrijgelaten. Ze blijven volgens de politie nog wel verdacht van zwartrijden, het zich onttrekken aan een aanhouding en het in gevaar brengen van mechanisch verkeer.

n totaal werden er zes jonge mannen opgepakt. Het gaat onder andere om bewoners van verschillende asielzoekerscentra in Brabant, waaronder in Oisterwijk. Het politieonderzoek naar hun betrokkenheid bij het incident gaat de komende tijd gewoon door, verzekert een woordvoerder.

Wat gebeurde er?
De politie was die bewuste zaterdag op verzoek van de buschauffeur toegesneld naar de bus. Die stond op dat moment stil op de Bosscheweg in Tilburg. Volgens de chauffeur veroorzaakten de mannen problemen in de bus en waren ze vermoedelijk aan het zwartrijden.

Toen de politie bij de bus arriveerde, sloeg volgens een passagier de vlam in de pan. ,,Het was echt gekkenwerk, ze sloegen er flink op los”, zegt een Eindhovense passagier die richting het station van Tilburg ging.

Hij wil liever niet met zijn naam in de krant. ,,Ik zat helemaal achterin. Ik had niet helemaal precies door wat er nu aan de hand was, maar die mannen begonnen plotseling te schreeuwen en te schelden.”

Broekriemen
Dat gebeurde volgens de Eindhovenaar toen de mannen niet mee wilden werken aan een kaartjescontrole. Door de agenten werden ze met lichte dwang de bus uit gezet. Eenmaal buiten keerden de jongemannen zich tegen de agenten, zo meldde de politie.

,,Ze wilden ons te lijf gaan met hun broekriemen en er werd in onze richting gespuugd.” Op dat moment was de passagier er wel klaar mee. ,,Ik ben toen maar uitgestapt en weggelopen, want ik had echt geen zin in al dat gedoe.”

Op een gegeven moment stopte het geweld en probeerden de verdachten aan de politie te ontkomen. Ze klommen hierbij het nabijgelegen spoorwegviaduct op. Dit zorgde voor een levensgevaarlijke situatie. Twee aanstormende treinen konden maar net op tijd stoppen.

Misverstand
De vluchtpoging veroorzaakte veel hinder op de weg en vertraging op het spoor. Volgens een woordvoerder van de politie worden de mannen daarom ook verdacht van het in gevaar brengen van het mechanisch verkeer.

Uiteindelijk konden de jonge mannen worden aangehouden. In eerste instantie meldde de politie dat de agenten ter plekke werden bekogeld met stenen, maar dit berust volgens een woordvoerder - bij nader inzien - op een misverstand.

COA
Wat er met nu de asielzoekers gaat gebeuren, is niet duidelijk. Het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) was maandag niet bereikbaar voor een reactie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Mahalingam »

Die Hintergründe der Tat liegen noch vollkommen im Dunkeln. Zur Nationalität der niedergestochenen Frau machte die Polizei keine Angaben. Ermittler der Rüsselsheimer Kriminalpolizei haben den Fall übernommen.
Aldus wordt in de pers bericht over een steekpartij.
Een 23-jarige Afghaanse asielzoeker stak op klaarlichte dag voor het station zijn 38-jarige zwangere asielzoekende nicht bijna dood.
Afghane attackiert hochschwangere Nichte mit Küchenmesser
http://www.pi-news.net/2018/05/afghane- ... henmesser/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Mahalingam »


Kind (3) sterft bij achtervolging: Ze hingen het uit het raam om politie op afstand te houden
Het lijkt erop dat er een kind van 3 jaar om het leven is gekomen bij een politieachtervolging tussen Namen en Bergen in België. Dat meldt de Waalse nieuwssite La Dernière Heure. Tijdens de achtervolging van een bestelwagen met een groep immigranten erin, werd een kindje uit het raam gehouden om de politie op een afstand te houden.

Het drama speelde zich afgelopen nacht af op de E42 in Maisières, vlakbij Bergen in de provincie Henegouwen. Tijdens de achtervolging zou de bestelwagen met een derde voertuig gebotst zijn. Daarbij kwam het 3-jarige kind vermoedelijk om het leven. De andere inzittenden van de bestelwagen werden opgepakt. Volgens RTL zouden er in totaal 26 volwassenen en 3 kinderen in de bestelwagen hebben gezeten, los van het overleden kind. Ze zouden van Koerdische origine zijn.
https://www.ad.nl/buitenland/kind-3-ste ... ~a4276b81/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Mahalingam »

Er is meer bekend over de Belgische dodenrit (zie mijn stukje hierboven)
De vraag doet zich voor: is het meisje gedood door de botsing, door een politiekogel of was ze al dood toen ze uit het raam gehangen werd?
Belgium migrants: Girl dies after police chase van
A two-year-old girl was found with fatal injuries after a van carrying 30 Kurdish migrants was chased by police for an hour in southern Belgium.

Police say the girl died soon afterwards and have revealed that there was a scuffle and shots were fired.

The chase began on the E42 motorway outside the town of Namur.
The van drove west for several kilometres, evading police. Eventually it collided with another vehicle near Mons and the girl was found.
It took 15 police cars and some 30 police to bring the drama to an end at around 03:00 (01:00 GMT) on Thursday.

Belgian media have reported that the girl, who was with her mother, had been held out of a van window apparently to keep the police at a distance. Local prosecutors told the BBC they could not confirm the reports.

When the van finally stopped police said people emerged from the vehicle and moved towards them. After a struggle, officials said that police fired shots but stressed the girl was not hit by gunfire.
At least 30 people were inside the van, including children, they said. Police in France say people smugglers were involved in the drama, but that was not confirmed by local officials.

Hours after the incident in the early hours of Thursday, a group of some 60 migrants reacted by blocking a motorway near Dunkirk, south of the Belgian border in France.

Migrants staying at the nearby Grande-Synthe camp had known the girl who had died as she was part of a family who had been staying in the gym, said French police.
http://www.bbc.com/news/world-europe-44152854
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Mahalingam »

Ik stelde de vraag:
  • De vraag doet zich voor: is het meisje gedood door de botsing, door een politiekogel of was ze al dood toen ze uit het raam gehangen werd?

Er is nu duidelijkheid. Ze is getroffen door een politiekogel. Maar of ze daardoor is overleden moet nog aangetoond worden, aldus de politie.
Meisje (2) overleden door politiekogel na wilde vlucht mensensmokkelaars
...Pas tachtig kilometer verder kon het voertuig uiteindelijk tot stilstand gebracht worden. ,,Toen de agenten uitstapten, trapte de bestuurder het gaspedaal opnieuw in en probeerde hij politieagenten omver te rijden. Daarom vuurden de agenten meerdere schoten af”, zegt het Openbaar Ministerie.
https://www.ad.nl/buitenland/meisje-2-o ... ~adc9921c/
De Iraaks-Koerdische familie van het meisje leefde in het Verenigd Koninkrijk, maar werd uitgewezen naar Duitsland. Via België probeerden ze terug te keren naar het Verenigd Koninkrijk.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Pilgrim »

Absurd: twee dagen geleden uitgezet naar Italië, nu al weer terug

Geplaatst op 18 mei 2018

Afbeelding

De federale politie van Rosenheim (Beieren) heeft woensdag bij grenscontroles twee Afrikanen onafhankelijk van elkaar opgepakt. Beide werden pas enkele dagen geleden naar Italië uitgezet. Hun terugkeer naar Duitsland eindigde voor de mannen achter de tralies.

s´ Middags controleerden de federale agenten de passagiers van een internationale trein uit Italië. Een Libiër kon zichzelf alleen maar identificeren met een verlopen Duitse verblijfsvergunning. Bij nauwkeurige controle van de persoonsgegevens stelden de agenten vast dat de 21-jarige nog maar twee dagen daarvoor naar Italië was uitgezet. Tegelijkertijd had hij een inreisverbod van zes maanden gekregen. Nadat de Afrikaan desondanks had geprobeerd om Duitsland binnen te komen, werd hij op verzoek van het openbaar ministerie voorgeleid voor het kantongerecht Rosenheim. In het kader van een versnelde procedure werd de man veroordeeld tot een boete van € 700,- Op grond van onvoldoende contant geld moet hij als vervangende straf 140 dagen in de jeugdgevangenis Gablingen doorbrengen.

Ook een Somalische staatsburger moet vier maanden de gevangenis in. Hij werd begin mei door de vreemdelingendienst uitgezet. Bovendien werd hem meegedeeld dat hij tot 2021 niet meer in de Bondsrepubliek Duitsland mag komen. Desondanks kwam de 22-jarige uit Italië terug. Op bevel van de rechter in de versnelde procedure zou hij een boete moeten betalen. Omdat hij het bedrag van € 600,0 niet kon betalen, brachten de federale agenten hem naar een gevangenis in Augsburg.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/18 ... eer-terug/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Pilgrim »

België: Een kleuter, die uit het raam werd gehouden van een busje dat migranten smokkelde, stierf tijdens een achtervolging door de politie

Geplaatst op 20 mei 2018

Afbeelding

Een tweejarig meisje is in België gestorven aan een schotwond aan haar hoofd, nadat zij naar verluidt uit het raam van een busje vol migranten werd gehouden om ervoor te zorgen dat de politie, die hen achtervolgde, op afstand bleef.

Het verdachte mensensmokkelvoertuig vervoerde 30 Koerdische migranten – 26 volwassenen en vier kinderen – en werd in het zuiden van België, nabij de stad Namen, ongeveer een uur achtervolgd.

Volgens de lokale media onderzoekt de politie of het lichaam van het kind werd gebruikt om het raam van het busje open te breken, nadat agenten sporen van huid op het gebroken glas hadden gevonden.

Het meisje, dat samen met haar moeder was geweest, stierf in een ambulance op weg naar een ziekenhuis en een autopsie wees later uit dat ze was gestorven aan een schotwond aan haar wang.

Frederic Bariseau, een plaatsvervangende officier van justitie, zei tijdens een persconferentie op vrijdagmiddag dat “een onderzoek zal bepalen” welk vuurwapen werd gebruikt en wie het afvuurde.

Maar liefst 15 voertuigen en 30 politieagenten waren bij de dramatische operatie betrokken.
Politieagenten benaderden het busje voordat het in de richting van de snelweg ging, omdat het verdachte nummerborden had.

Naar verluidt zwenkte het en het had verschillende bijna-ongelukken tijdens de achtervolging en toen agenten het eindelijk hadden ingehaald, was de chauffeur al gevlucht.

De familie van het overleden meisje, die allemaal van Koerdische origine zijn, woonde in de buurt van het migrantenkamp Grande-Synthe, buiten de stad Duinkerken in Noord-Frankrijk, beweren de lokale media.

Na de dood van het meisje demonstreerden ongeveer 60 migranten uit dit kamp, waaronder vrouwen en kinderen, op een nabijgelegen snelweg.

De Belgische minister van Binnenlandse Zaken, Jan Jambon, zei dat hij meeleeft met zowel het slachtoffer als met de politie. “Politieagenten hebben hun werk gedaan en zij moeten elke dag mensenhandel bestrijden”, zei hij tegen RTL Info.

“Tragische gebeurtenis met dramatische gevolgen. Het onderzoek is aan de gang. Deze gebeurtenis benadrukt opnieuw de trieste omstandigheden waaronder mensenhandel gedijt”, voegde hij er op Twitter aan toe.

Het kamp Grande-Synthe kwam vorig jaar in het nieuws, toen het door een enorme brand werd getroffen die ongeveer de helft van de nederzetting vernietigde. Er bevonden zich toen rond de 1.500 mensen in het kamp.

Bron: www.breitbart.com

Door: Liam Deacon

Vertaald uit het Engels door: “Wachteres”

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/20 ... e-politie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
Frederic Bariseau, een plaatsvervangende officier van justitie, zei tijdens een persconferentie op vrijdagmiddag dat “een onderzoek zal bepalen” welk vuurwapen werd gebruikt en wie het afvuurde.
(...) toen agenten het eindelijk hadden ingehaald, was de chauffeur al gevlucht.
De eerste vraag lijkt mee een academische, maar de tweede vraag is veel belangrijker. Om die chauffeur ging het in wezen. Hoe kon uitgerekend die ontsnappen?!
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Problemen en andere ellende met en door asielzoekers.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Pilgrim schreef:
Frederic Bariseau, een plaatsvervangende officier van justitie, zei tijdens een persconferentie op vrijdagmiddag dat “een onderzoek zal bepalen” welk vuurwapen werd gebruikt en wie het afvuurde.
(...) toen agenten het eindelijk hadden ingehaald, was de chauffeur al gevlucht.
De eerste vraag lijkt mee een academische, maar de tweede vraag is veel belangrijker. Om die chauffeur ging het in wezen. Hoe kon uitgerekend die ontsnappen?!
Goede vraag. Maar ook hier geldt weer in het belang van het pappen en nat houden van de zelf uitgelokte problemen door de overheid:

Wie vraagt wordt overgeslagen.
[icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie