Toenemende politiek correcte repressie

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Ariel »

Tja!!!! :shock:

140 pabostudenten op bezoek in Annasr moskee: in gesprek over rol van de moskee in deze tijd.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Het bezoek aan een moskee zou overeenkomen met “het principiële pedagogische doel volgens § 4 alinea 6 zin 1 van de schoolwet Schleswig-Holstein: “De school dient de openheid van de jonge mens tegenover culturele en religieuze verscheidenheid, de wil tot verstandhouding onder de volkeren en het vredesidee te stimuleren”.
Ik vind het prima. Klinkt ook heel erg positief. Mits vooraf gegaan wordt aan enige uitleg over de Koran en hoe dat vieze boekje, op religieus fascistische gronden geschoold, in zijn werk gaat. Ik beveel aan om een directe vergelijking te maken tussen Christus van het christendom en Mohammed van het mohammedanisme. Na afloop kan dan de vraag gesteld worden: "Wat vinden jullie er nu zelf van? Voor welke religie zou je kiezen als je de keuzevrijheid had?" De daartoe aangewezen stimulator voor de klas moet dan wel eerst uitleggen dat het mohammedanisme geen keuzevrijheid kent en dat afvalligen, c.q. overstappers naar een andere religie, ondanks het stimulerende vredesidee van het domme linkse Gutmensch-stadsbestuur in Schleswig-Holstein, de plicht hebben op een scheiding van romp en hoofd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Heribert Prantl, chef binnenlandse politiek van de “Süddeutsche Zeitung”, roept openlijk op tot strafbare feiten tegen de AfD

Geplaatst op 4 december 2016

Afbeelding

Heribert Prantl, Süddeutsche Zeitung: “AfD – plakkaten verscheuren is niet voldoende.” Roept door middel van teksten onder illustraties op tot strafbare daden: De voormalige rechter en Officier van Justitie Heribert Prantl, momenteel afdelingschef binnenlandse politiek van de Süddeutsche Zeitung.

Het naïeve islam-beeld van één der vooraanstaande Duitse journalisten


De voormalige rechter en Officier van Justitie Heribert Prantl, leidinggevende van de afdeling voor binnenlandse politiek bij de Süddeutsche Zeitung in München, sinds januari 2011 lid van de hoofdredactie, is geen onbekende. Hij is naast Leyendecker nagenoeg de belangrijkste publicist van de zich volkomen aan de rode tijdgeest van München verplicht voelende Süddeutsche Zeitung. Al jaren produceert hij mooischrijverij over de islam en bazelt hij over een “vredesreligie” – daarmee de moorddadigste van alle religies bedoelend.

Vermoedelijk heeft hij nog nooit de Koran gelezen. Vermoedelijk weet hij niets over de daarin aanwezige 216 (!) moordbevelen van Allah tegen “ongelovigen”. Vermoedelijk laat hij zich adviseren over hóe de islam als religie beoordeeld dient te worden door moslims als de leugen-Imam Idriz uit Penzberg. Prantl zou evengoed bij iemand als Cohn-Bendit kunnen navragen of de Groenen al dan niet een democratische of een pedofielen-partij zijn.

Prantl heeft in één van zijn talrijke artikelen, boordevol ónkunde over de islam, op deze zogenaamde vredelievendheid gewezen door telkens weer Soera 2:256 te citeren: “Er is in de religie geen dwang.” Vermoedelijk is Prantl door Idriz of door een andere islamitische leugenaar op deze Soera opmerkzaam gemaakt en heeft hij zich met deze summiere regel uit de Koran tevreden gesteld. Echter, hoe deze zogenaamde vrijblijvendheid moet worden geïnterpreteerd, onthult ons islamdeskundige Christine Schirrmacher:

“Verschaft de islam geloofsvrijheid? Alleen voor zover het binnen de islam blijft.”(Bron: http://christineschirrmacher.info)

Reeds in de volgende Soera wordt gezegd over diegenen die zich tegen de islam afzetten:
“Voorwaar, Zij, die ongelovig zijn, noch hun bezit, noch hun kinderen, zullen van waarde zijn voor Allah. Zij zijn het die brandstof zullen zijn voor het (Helle)vuur.”…(Soera 3:10 – http://christineschirrmacher.info)

En twee verzen verderop wordt iedereen die de islam niet accepteert, bedreigt met de Hel: “Zegt eenieder, die ongelovig is: Gij zult overwonnen en gezamenlijk naar de Hel worden gedreven – een slechte verblijfplaats.”

Ook dat Mohammed persoonlijk beval diegenen te doden die de islam (of hèm) bekritiseert, duidt bepaald niet op vredelievendheid en/of vrijblijvendheid binnen de islam, zoals zij door de voormalige rechter en Officier van Justitie – èn huidige opperste islamwachter der Süddeutsche Zeitung, ene Heribert Prantl, naar buiten toe zo heftig gepropageerd wordt.

Heribert Prantl zet door middel van onderschriften bij illustraties aan tot het plegen van strafbare feiten.

Maar Prantl is meer dan alleen een islam-apologeet en leidinggevende aanstichter van de islamisering van Duitsland. Hij heeft kennelijk ook niet al te veel op met de democratie, wat hij toch telkens weer wèl in zijn talloze artikelen en columns beweert, zodra het in zijn kraam te pas komt. Hoe moet anders zijn actuele commentaar op de verkiezingsstrijd, waarin hij alle andere partijen de “juiste omgang” met de AfD probeert bij te brengen, worden geïnterpreteerd? Dit commentaar bevat de volgende ondertiteling bij een illustratie:

“Plakkaten verscheuren of er afhalen is niet voldoende: In de verkiezingsstrijd is vooral duidelijke stellingname tegen de AfD nodig.” Daarnaast is een afbeelding van een verscheurd AfD-plakkaat te zien.

De “Süddeutsche” staat, zoals de meeste van de overige Duitse systeem-media, volkomen achter de terroristische Antifa.

De Antifa ondervindt regelmatig journalistieke ondersteuning door de SZ. Maar Heribert Prantl, die ter gelegenheid van een Antifa-manifestatie bij de Münchener Kammerspielen, waarin aan links-extremisten voor het binnensmokkelen van honderden illegalen PRIJZEN WERDEN TOEGEKEND, de openingsrede hield, gaat nog een stap verder:

“Voer een leugenachtige verkiezingscampagne tegen de AfD.”

Met zijn tips wil Prantl naar eigen zeggen ten aanzien van deze opmerking een verrassend doel bereiken: Een “democratische verkiezingscampagne.” Daarmee zet de voormalige Officier van Justitie en -rechter Prantl niet alleen aan tot strafbare daden, maar doet zelfs een uitgesproken aanbeveling: “Voer een leugenachtige verkiezingscampagne tegen de AfD.”

Media en vakbonden zijn de ware steunpilaren van de Duitse terreur-organisatie Antifa.

Waarmee tevens een andere stelling van mij waarheid wordt: De media zijn de ware macht achter de staats- en democratie-ondermijnende terreurorganisatie Antifa. Daarmee maken media, evenals vakbonden en talrijke politici, die de Antifa ondersteunen, organiseren en beschermen tegen juridische vervolging zich schuldig aan collaboratie met een terroristische organisatie volgens paragraaf 129a afz. 5.

En als voormalig Officier van Justitie en rechter weet Prantl maar al te goed welke straf hem te wachten staat zodra Duitsland wederom een rechtsstaat mocht worden.

Bron: https://michael-mannheimer.net

Door: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2016/12/04 ... en-de-afd/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Ook in Finland wordt de strop aangetrokken – Politica veroordeeld wegens islamkritiek

Geplaatst op 4 december 2016

Afbeelding

De politica van de Finnen Partij, Terhi Kiemunki, werd schuldig bevonden aan het opstoken tegen een etnische groep en werd veroordeeld tot een boete van € 450,- Kiemunki eiste een politieonderzoek om de beweringen te ontkrachten, waarbij het gaat om een door haar geschreven blogartikel. De politie stond echter op een aanklacht, waarop ze door een rechtbank in Tampere schuldig werd bevonden.

Dinsdag veroordeelde de districtsrechtbank Pirkanmaa de uit Tampere afkomstige politica van de Finnen Partij, Terhi Kiemunki, als schuldig wegens ophitsing tegen een etnische groep. Kiemunki werd ervan beschuldigd het delict in een blogartikel op de internetsite “Uusi Suomi” te hebben begaan, waarin ze beweerde dat alle terroristen in Europa moslims zouden zijn.

De rechtbank achtte haar schuldig aan het feit het islamitische geloof beledigd te hebben. Haar advocaten wezen de beschuldigingen van de hand en gingen tegen het vonnis in beroep.

Tijdens het proces werd aan Kiemunki gevraagd waarom ze geen onderscheid maakte tussen de islam en de radicale islam. Toen herhaalde ze dat ze verwees naar het onderscheid tussen de islamitische cultuur en de religie, en dat het “wellicht beter geweest zou zijn” om te spreken van geradicaliseerde elementen van de religie in plaats van het geloof als geheel.

De rechtbank oordeelde dat Kiemuniki´s artikel en haar uitspraak voor de rechtbank dezelfde toon zouden hebben en dat zij, toen zij over een “repressieve, intolerante en gewelddadige religie en cultuur schreef” het islamitische geloof in het algemeen bedoelde. De rechtbank concludeerde dat de politica in de blog gegeneraliseerd had en alle moslims bedoelde.

Het staan op een politieonderzoek wordt een eigen doelpunt
De rechtbank vervolgde dat de inhoud van Kiemunki´s bijdrage belasterend en beledigend zou zijn voor mensen die de islam als geloof leven. Het vonnis concludeerde dat het geschrevene ertoe bedoeld was om verachting en haat tegenover moslims op te wekken.

De rechtbank veroordeelde Kiemunki daarom tot een boete van € 450,-. Belangrijker dan de mogelijke gevolgen van de blogbijdrage echter was volgens de rechtbank het voldoen aan alle noodzakelijke criteria om de daad als strafbaar delict te kunnen kwalificeren.

De zaak werd als test gezien hoeveel men mag zeggen totdat men de grenzen van het toelaatbare overschrijdt.

Nadat het tot een openbare schreeuw van verontwaardiging tegen het blogartikel kwam, belde Kiemunki zelf de politie op om de zaak te onderzoeken en om te bepalen of ze een delict pleegde of niet. Destijds had ze al voor onvrede – en verhitte gemoederen – gezorgd, toen ze op Facebook spotte over islamitische kinderen die deelnamen aan de Finse Paas-traditie.

Kiemunki: Ik ben het slachtoffer
Na het vonnis kwam Kiemunki met een verklaring, waarin zij de enorme openbare druk achter het vonnis beklaagde. Ze zei dat ze van plan zou zijn om in beroep te gaan. Ze schreef:

“Ik ben nog steeds van mening dat het opnoemen van statistische feiten, of überhaupt het uiten van een mening, geen misdaad is, ook als deze mening iemand niet bevalt.”

Ze zei dat het blog “Uusi Suomi” er niet voor zou zijn om opzettelijke beledigingen te doen en dat er geen individuele personen werden aangevallen.

“Ik schreef dat ik niet wil hoe ons land door een cultuur wordt overgenomen, waarvan de wetten zijn gebaseerd op een gewelddadige, intolerante en onderdrukkende religie.”

De politica van de Finnen Partij voegde er aan toe dat haar blogartikel niet tegen alle moslims gericht was, maar er veelmeer op wees dat niet alle moslims terroristen zijn. Ze zei:

“In deze tijden en vooral de afgelopen dagen en nu bleken alle daders en terreurdaden islamitisch te zijn.”

Kiemunki hield vol dat zij het slachtoffer van deze zaak is. Ze sloot af met:

“Ik schrijf deze blog-bijdrage, omdat het optreden van de media, de Groenen en de linksen ertoe leidde dat ik veroordeeld werd als een criminele aanstichtster van haat en iemand werd die naar believen in het openbaar en privé beledigd en besmeurd wordt; iemand, wiens leven en zelfs haar familie al bedreigd werd.”

Kiemunki werd onlangs unaniem gekozen tot voorzitter van de plaatselijke afdeling van de immigratie-sceptische Finnen Partij. Ze is eveneens assistente van de parlementariër van de Finnen Partij, Lea Mäkipää.

Bron: http://1nselpresse.blogspot.nl

Bron oorspronkelijk artikel: http://yle.fi

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/12/04 ... amkritiek/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Politieagent noemt Merkel en Maas “crimineel” en “waanzinnig” – nu hangt hem een straf boven het hoofd

Geplaatst op 6 december 2016

Afbeelding

Op een AfD-bijeenkomst noemde een politieagent uit de Duitse deelstaat Nordrhein-Westfalen bondskanselier Merkel en minister van Justitie Maas “crimineel” en “waanzinnig”. Nu hangt hem een straf boven het hoofd.

Op de verkiezingsbijeenkomst van de AfD-Nordrhein-Westfalen in Euskirchen sprong een politieagent uit Nordrhein-Westfalen uit zijn vel. De agent, Dietmar Gedig, noemde bondskanselier Merkel “waanzinnig” en “crimineel”.

Ook minister van Justitie Heiko Maas kreeg kritiek van Gedig. “Maas hoort opgesloten te worden”, riep de politieagent volgens “Focus Online” in de microfoon.

Eenheden van de politie zouden “politiek aangestuurd” worden, ging Gedig verder, die ook bestuurslid van de AfD in Soling is.

De uitspraken van de politieagent zouden volgens “Focus” echter niet zonder gevolgen blijven. De woordvoerder van de politie Wuppertal maakte al bekend dat er nu niet alleen onderzocht zou worden “of de uitlatingen een disciplinaire overtreding zijn, maar ook strafrechtelijke delicten zoals belediging.”

Bron: www.epochtimes.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/12/06 ... het-hoofd/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Keulen: Politie verbiedt AfD-demonstratie met Oud & Nieuw

Geplaatst op 29 december 2016

Afbeelding

Het hoofd van de politie in Keulen, Jürgen Mathies (foto), heeft de voor 31 december aangemelde demonstratie van de AfD verboden. Reden zouden “veiligheidsoverwegingen” zijn, meldt de “Rheinische Post”. Het zou er om gaan “bewijsbare en nu al herkenbare gevaren voor demonstratiedeelnemers af te weren”, verklaarde Mathies donderdag.

De AfD had een bijeenkomst met 10 tot 15 personen aangemeld. Mathies verklaarde ook onder verwijzing naar de te verwachten tegendemonstraties dat het voor de politie van Keulen onmogelijk zou zijn “om ook de AfD-bijeenkomst met beschikbaar personeel en de voor vreedzame Oud & Nieuw feesten verantwoorde middelen te beschermen.” Het zou hem er niet om gaan om met het verbod de politieke meningsuiting te verhinderen. “Mij gaat het er uitsluitend om bewijsbare en nu al herkenbare gevaren voor demonstratiedeelnemers en buitenstaanders af te weren”, zei Mathies.

Bron: www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/12/29 ... oud-nieuw/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52146
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Mahalingam »

Dat is dan duidelijk. Een groepje van 20 mensen (er zitten er meer in een schoolklas) met wat bordjes en een vlag zijn geen bedreiging maar de verwachte komst van honderden antifa's die dat groepje in elkaar dan wel uit elkaar wil slaan, zijn dat wel. Er mee rekening houdend dat als ze dat niet mogen, ze met de politie gaan vechten omdat die hun zegenrijke arbeid tegenwerkt, ja dan heb je een ordeprobleem. Dit zeker aan het begin van een ander nieuw groot ordeprobleem, de nieuwjaarsviering.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
De rechtbank achtte haar schuldig aan het feit het islamitische geloof beledigd te hebben.
Het begrip "beledigend" is te subjectief om in een rechtsstaat als basis voor strafbaarheid te gelden. Er zijn al mogelijkheden genoeg om smaad en laster aan te vechten, maar dat doe je op eigen risico én op basis van de waarheid.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Ondergedoken na PVV-liedje: Annemiek uit Breda doet aangifte van bedreiging: ‘De hel is losgebroken’

Geplaatst op 24 januari 2017

BREDA - Annemiek Ottenhoff (52) uit Breda is uit angst voor 'boze tegenstanders' van Geert Wilders op een geheime plek ondergedoken. Zij en haar kinderen krijgen naar eigen zeggen ernstige bedreigingen binnen als reactie op haar zelfgeschreven PVV-liedjes, die in rap tempo het internet overgingen. “Ik vind het echt heel erg wat er nu gebeurt. Vanmiddag ga ik naar de politie om aangifte te doen”, zegt ze in gesprek met deze krant.

De in Breda woonachtige Annemiek uit Amsterdam plaatste afgelopen weekend twee filmpjes op Facebook, waarin ze haar liefde voor Geert Wilders bezingt. “Geef mij maar PVV, dat is beter dan de VVD”, zingt de grofgebekte amateurzangeres op de melodie van Geef mij maar Amsterdam.

'Hel is losgebroken'
Wat in eerste instantie begon als een grap, is uitgelopen op een nachtmerrie. “De hel is losgebroken sinds de media het hebben opgepakt”, verzucht de Bredase. “Ik krijg positieve, maar ook veel negatieve reacties binnen. En niet alleen ik, ook mijn kinderen. Van mijn dochter moest ik alle familiefoto’s van Facebook verwijderen, omdat zij bedreigingen binnenkrijgt dat haar kinderen iets verschrikkelijks wordt aangedaan als ik hiermee doorga.”

Nog altijd stromen de reacties op haar lied binnen. Annemiek is maandag benaderd door SBS6, Radio 538 en Powned om haar verhaal te doen. Ook wordt haar filmpje tienduizenden keren bekeken via populaire videokanalen als Dumpert en VK Mag.

Deze week de studio in
“Die aandacht is leuk, maar al die negatieve reacties zijn het me niet waard. Toch ga ik door met het verspreiden van mijn boodschap. Dit doe ik juist voor mijn kinderen, want zij moeten opgroeien in een omgeving waar vrijheid voor meningsuiting een belangrijk goed is. Deze week duik ik in Breda de studio in om van het lied een leuke carnavalskraker te maken.”

Ottenhoff is de oprichtster van de Stichting Sociaal Breda, een instelling die zich sterk maakt voor de ondersteuning van mensen die net te veel geld krijgen om in aanmerking te komen voor steun van de Voedselbank.



http://www.bndestem.nl/regio/breda/onde ... koerier.nl
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Closeread: ‘verzetskrant’ Parool publiceert plan tegen ‘opkomend fascisme’

En denkt 'opkomend fascisme' te bestrijden met... meer fascisme

Sietske Bergsma, 01-02-2017

Afbeelding

Paroollezer en communicatiemanager Aik Meeuse legt zonder het zo te bedoelen uit waarom optreden tegen fascisme vooral pokon voor fascisme is. Deze brief is kenmerkend voor alle ‘resistance’ geluiden die nu overal doorklinken, van een Coca Cola-boycot tot een Malieveld-demonstratie. Een closeread:

“Historicus Timothy Snyder vertelt in een interview in Het Parool van zaterdag een verontrustende waarheid: met Trump is een fascist aan de macht gekomen. Dat klinkt angstaanjagend, maar ik denk dat hij gelijk heeft.”

‘Dat klinkt angstaanjagend, maar...’ Het woordje ‘maar’ geeft hier een goed inkijkje in de politiek correcte geest van de fascisme bestrijder. Een normaal mens zou zeggen: ‘ik vind iets angstaanjagend, want ik denk dat hij gelijk heeft’ (of je zet er ‘en’ tussen). ‘Maar’ is in deze brief de genereuze opheffing van de ontkenning die mensen zoals Aik, Arnon Grunberg of een willekeurige UvA-docent op alles wat eng is loslaten. Dat iets eng is én waar komt maar eens in de miljoen jaar voor, en dat is nu.

“Ik moet denken aan de uitspraak van Goebbels: “Dat zal altijd een van de beste grappen van de democratie blijven, dat zij haar doodsvijand zelf de middelen heeft gegeven waarmee ze werd verwoest”.”

Goebbels lacht zich nu ook rot. Vooral omdat uitgerekend de mensen die een gezonde democratie verwaarloosden met hun zelfgenoegzame gelijk, nu ook nog brieven gaan sturen naar Het Parool en op het Malieveld gaan staan om tegen haat te protesteren, terwijl Trump in Washington ‘het zal wel’ denkt.

“Ik hoop dan ook dat de visie van Snyder veel aandacht zal krijgen in de Amerikaanse media. Zolang het daar nog kan... Ik wil een opmerking maken bij het rijtje van twintig punten – ‘Wat kun je doen?’ – bij het artikel. Zonder die punten te willen bagatelliseren, vind ik deze ‘lessen’ erg op het individu gericht en nogal defensief.”

Mensen die communicatiedeskundige zijn gebruiken opvallend vaak het woord ‘defensief’. Een verdedigende houding is niet communicatief of heilzaam en ‘werkt niet toe naar een goede oplossing voor béide partijen’. Wat je dan wel moet doen als je het bijvoorbeeld echt niet eens bent met iemand, omdat je bijvoorbeeld gestudeerd hebt en er verstand van hebt, of iets met eigen ogen gezien hebt, weet niemand. Ik vermoed al jaren dat het gewoon ‘aanval’ betekent, iets wat politiek correcte mensen niet aankunnen en dus tot een reactie op hun reduceren. Het gebruik van de term defensief is gezien de omkering en kleinering dus een voorbeeld van gaslighting.

“Ik mis de activiteiten die we juist samen moeten ondernemen om ons teweer te stellen tegen opkomend fascisme – we moeten werken aan een alternatief dat de dreiging (ook in Nederland) zo veel mogelijk kan afwenden. Wat kunnen we nog meer doen?”

Ik mis vooral -en daar strijd ik dagelijks voor- de activiteiten die mensen individueel weer mogen doen. Hun mening verkondigen bijvoorbeeld, een cartoon tekenen over een eeuwenoude profeet of midden in de trein een concert geven zonder dat ze worden aangehouden en beboet. Barbecuen in het park, niet luisteren naar onderwijsmanagers omdat je het beter weet. Dat is jezelf teweer stellen tegen de groep. Het beste recept tegen fascisme in alle tijden.

“1. We moeten alert blijven op de rechten en waardigheid van ieder mens in ons land. Elke uiting die gebaseerd is op discriminatie en achterstelling van mensen op grond van ras, geloof, politieke overtuiging, afkomst, sekse, seksuele geaardheid, kennis of wat dan ook, moet direct worden tegengesproken.”

Ik wacht nog steeds op excuses voor het zwartmaken van de deelnemers aan het Balie-debat vorige maand, de excuses van Bénédicte Ficq voor de beschuldigingen aan het adres van Ayaan Hirsi Ali een paar jaar geleden, die van de politieke elite voor de behandeling van Pim Fortuyn, die van Abou Jahjah voor de Israëlische soldaten die omkwamen bij een aanslag, die van Sylvana voor het zwartmaken van de witte man, en Nederland als ‘racistisch land’ voor de camera’s van Al Jazeera, maar die alertheid en tegenspraak ontbreekt nog wat. Goed punt dus eigenlijk.

“Vanaf het allereerste begin. In eigen kring: thuis, in de buurt, op het werk, maar ook moeten we onze overheden en het Openbaar Ministerie blijven aanspreken op hun plicht actief op te treden tegen personen en (politieke) groeperingen die discriminerend onderscheid maken tussen mensen. Organisaties die opkomen voor de rechten van mensen bij wie de klappen (dreigen te) vallen, verdienen onze actieve steun. Tegelijkertijd moeten we werk maken van gelijke rechten en kansen voor iedereen.”

Actief optreden klinkt niet als een dialoog voeren maar als mensen op voorhand monddood maken en ik denk eigenlijk dat Aik dat hier ook bedoelt. Niet erg anti-fascistisch. Mensenrechten voor iedereen, los van maatschappelijke context, is ook zoiets, in de praktijk betekent dit dat de hardste schreeuwers, mensen die gratis kunnen procederen, altijd gelijk krijgen. Deze holle mensenrechtenretoriek is inmiddels overal – zonder enige kennis van zaken – in de plaats gekomen van wat het recht eigenlijk is: een continue botsing en afweging tussen onderlinge individuele rechten. Mensenrechten betekenen namelijk vaak ook dat andermans rechten het moeten ontgelden. Dus wie verdienen onze steun Aik Meeus, wié?

“2. We moeten ons sterk maken om de voedingsbodem voor ontluikend fascisme weg te nemen: structurele sociaal-economische oorzaken die gevoelens van angst, onzekerheid, crisis, perspectiefloosheid oproepen, moeten worden benoemd, omgebogen en zoveel mogelijk weggenomen.”

Tot nu toe is aan die ‘gevoelens’ helemaal niets aan gedaan, terwijl we niet eens defensief waren!

“Oplossingen’ voor maatschappelijke en psychologische problemen die geen werkelijke oplossingen zijn, maar ten koste gaan van bepaalde groepen, moeten steeds opnieuw worden ontmaskerd en tegengesproken. Belangenorganisaties en actiegroepen moeten zich op hun specifieke terreinen sterk maken om de ontwikkelingen die opkomend fascisme in de kaart spelen, door te prikken.”

Op dit punt kan Aik trots op me zijn. Oplossingen, zoals ‘islamofobie’ bedenken om mensen met kritiek te kunnen vervolgen, moeten inderdaad ontmaskerd worden, want dat is geen werkelijke oplossing. Dat gaat namelijk allemaal ten koste van die groep die graag wil dat er echte oplossingen komen voor de groei van islam in Nederland, Europa, met name Engeland, waar nu hele dorpen islamitisch zijn en hun stempel drukken op het openbare leven, de rechtspraak (shariarechtbanken) en algeheel gevoel van ontheemdheid bij de bevolking. Zulke zaken aan de orde stellen helpt enorm in het voorkomen dat mensen op figuren stemmen die wel een onorthodoxe oplossing beloven. Ik prik met liefde ook de belangenorganisaties door, zoals de EU, grootbedrijven en politieke partijen die de hele dag de ‘Powers that be’ met leugens in stand houden.

“3. Mensen die hun machtspositie misbruiken, autoritair leiderschap gestalte geven en propageren, moet een halt worden toegeroepen. Beslissingen moeten in open dialoog met betrokkenen worden genomen. Mensen die zeggen dat zij spreken ‘namens het volk’, moeten we niet vertrouwen.”

Mensen die zeggen namens ons allemaal te spreken zijn nog enger. Daarom gaan we ook op 15 maart stemmen. Aik zal verbaasd staan wat er dan gebeurt.

“4. Mensen die de waarheid niet serieus nemen en er een eigen waarheid op na houden, moeten we blijven aanklagen en hun onwaarheden doorprikken. Onafhankelijke journalistiek, gericht op waarheidsvinding, moeten we koesteren en beschermen.”

Daarom schrijf ik dit, terwijl ik eigenlijk over andere dingen zou willen schrijven, misschien wel kinderboeken op een dag. Daar kom ik voorlopig niet aan toe. Onafhankelijke journalistiek vind je overigens al een tijdje niet meer bij de onafhankelijke zenders en kranten weten we inmiddels, maar gelukkig zijn er veel goede journalisten die af en toe tijd overhouden, tussen allerlei aanvallen uit de politiek correcte hoek door, om de waarheid boven tafel te krijgen. Koesteren dus.

“Medezeggenschap
Tegenover opkomend fascisme helpt in tijden van onzekerheid alleen een beweging die aantrekkelijke alternatieven biedt: een beweging die streeft naar structuren waarin ieder mens telt, waarin medezeggenschap een centrale rol speelt, waar belangen van individuen en groepen optimaal gehonoreerd worden en waarbij rekening wordt gehouden met het belang van de minderheden.”


Tegen fascisme strijden door te pleiten voor een beweging die streeft naar structuren klinkt niet veelbelovend. Waarom geen beweging die streeft naar een intellectueel discours, een maatschappelijke discussie zo je wilt, een platform voor vrije denkers, waar ook seculiere moslims veilig zijn. De structuur fetisj is what brought us here. Dus dat zal ons in onzekere tijden zeker niet gaan redden. Mensen hebben genoeg van de elite die het voorbracht. En terecht.

“Dat alternatief is solidair met mensen die in de verdrukking komen. Of dat nu in de buurt is, in het land of buiten de grenzen. Mensen die zich willen verweren tegen opkomend fascisme, vragen zich bij keuzen niet alleen af: ‘Kom ik wel tot mijn recht?’, maar tegelijkertijd: ‘Wat betekent het voor de rechten van anderen?”

Solidair! Ik kan niet meer Aik, ik ben doodop. Wat meer nog wil je van me? Ik heb zo’n honderd Marokkaanse jongens en mannen bijgestaan als advocaat, Turkse en Oost-Europeaanse (een enkele vrouw). Me door dezelfde soort jongens laten uitschelden op straat voor hoer, maar met de gedachte dat dit gedrag niet iedereen betrof. En de meeste mensen doen het zo, ze geven met liefde les aan allerlei minderheden, elke dag weer. Je kunt solidariteit niet eeuwig uit een tube blijven knijpen als er niets terugkomt, aan vertrouwen op zijn minst. Mensen die werkelijk in de verdrukking komen ontvangen überhaupt geen solidariteit omdat we het zo druk hebben met geen onderscheid te maken en zo vooral solidair zijn aan verdrukkers.

“Het alternatief voor opkomend fascisme is een beweging van zelfbewuste mensen die zich inzetten voor een dynamische, pluriforme samenleving, waarin ieder mensenleven telt en niemand op de eerste plaats komt.

Zo’n samenleving kan niemand alleen maken. Dat kan alleen als we ons er samen voor inzetten.”


Het is Aik gelukt om in een lange brief helemaal niets bij te dragen aan een oplossing. Het enige wat hij niet was, was defensief. Dat zou nou wel iets kunnen worden voor de toekomst misschien.

http://nieuws.tpo.nl/2017/02/01/closere ... ampaign=91
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Kansenparelknuffelend Canada ontspoort totaal: wil tegenstanders van islamisering opsluiten

Door Sybren F. de Jesus Madureira Porfírio, 16 februari 2017

Afbeelding
Foto: Premier Trudeau van Canada. © Joseph Morris / Flickr

Je angst uiten dat je land door de toenemende islamisering over 20 jaar niet meer terug te herkennen valt? Dan ben je een vuile racist en moet je bestraft worden, als het aan de zogenaamde liberalen in Canada ligt.

De vrijheid van meningsuiting is gestorven. Tenminste, daartoe is alvast een aanzetje gegeven in Canada dat waarschijnlijk een motie zal aannemen waarin zogenaamde ‘islamofobie’ strafbaar gesteld wordt. Jawel: angst ergens voor (want dat is toch de kern van een fobie) gaat strafbaar worden.

Knettergek natuurlijk, en om al aan te geven hoe knettergek dit allemaal is, stel ik hier eens een vraag: wat is islamofobie nu precies? Als het een angst is, hoe kun je die dan verboden maken? Hoe wil de Canadese overheid ontdekken wat mensen eng vinden, en hoe eng moet je moslims dan wel niet vinden om strafbaar te zijn? Niemand heeft enig idee, en daar begint het gevaar van deze motie al, met de nadruk op “begint”.

Het is namelijk volstrekt onduidelijk waar de lijn getrokken zou moeten worden. Het moge duidelijk zijn dat een daad als de aanval op een moskee in Quebec van eerder deze maand absoluut strafbaar is: daar zal niemand aan twijfelen. Maar vraag je dit eens af: is dat een walgelijke daad omdat het van islamofobische aard was, of gewoon omdat het moord is? Was dit minder afgrijselijk geweest als de slachtoffers atheïsten, christenen of hindoes waren geweest? Natuurlijk niet, al is de waarheid dat men het dan waarschijnlijk allemaal niet zo erg had gevonden in Canada, al helemaal als dit in plaats van een moskee een synagoge was geweest.

Om maar meteen de brug te maken: anti-semitisme is een veel ernstiger probleem in dat land – en de rest van de wereld – dan deze zogenaamde islamofobie, die eigenlijk alles kan zijn. Hierbij is de precieze verwoording ook belangrijk: bij islamofobie gaat het in essentie om een angst (voor iets dat aardig reëel is, maar dat terzijde) terwijl het bij anti-semitisme echt gaat om anti-joodse sentimenten en daden. En ja, tussen angst en daden zit toch echt nog een wereld van verschil: raar genoeg hoor ik eigenlijk nooit wat over moslimjongetjes die door christelijke klasgenoten in elkaar worden geslagen vanwege hun geloof, terwijl datzelfde bij joodse kinderen op veel te veel plekken aan de orde van de dag is. Maar goed, een motie die anti-semitisme duidelijk veroordeelt is natuurlijk teveel gevraagd.

Hoe dan ook schept dit een gevaarlijk precedent, juist omdat islamofobie zo’n gekunsteld, vaag begrip is dat ongetwijfeld zwaar misbruikt zal worden. Waarschuwen voor de gevaren van islamisering zal al snel als islamofobie bestempeld worden. Het protesteren tegen een nieuwe moskee in je buurt? Islamofobie, en dus strafbaar! Je ongenoegen uiten over het feit dat je het gezicht van de vrouw tegenover je niet kunt zien? Jawel, je raadt het al: je reinste islamofobie!

Het is de bedoeling dat dit als uitbreiding van de bestaande ‘hate speech laws’ gaat dienen, die nu al verschillende straffen, waaronder opsluiting, bieden. Je kunt je echter afvragen wat deze aanvulling dan nog echt toevoegt: dingen die daadwerkelijk niet door de beugel kunnen – het oproepen tot het in brand steken van moskeeën bijvoorbeeld – worden immers allang door de bestaande wet gedekt, om welke geloof het ook gaat. Heeft het ook maar enige zin om hierbij de Islam expliciet te gaan zitten noemen?

Natuurlijk kon dit wanvoorstel enkel uit de koker komen van de partij van premier Justin Trudeau, de Liberal Party of Canada. Precies: dit is de man die keer op keer oproept dat nepvluchtelingen die in Amerika en Europa niét welkom zijn bij ome Trudeau wel uitgenodigd zijn. Ieder mens met verstand snapt dat dat niet goed kan gaan, maar hijzelf lijkt nog niet uit zijn droom te zijn ontwaakt.

Zorgwekkend is dat zijn partij een comfortabele meerderheid in het Canadese parlement heeft, waardoor de kans dat deze motie het haalt zeer reëel is. Jammer: ooit was Canada een degelijk land, maar onder de huidige regering schiet het razendsnel naar links. Drie keer raden wie daar uiteindelijk de pineut van zal zijn? Een hint: het zal Trudeau zelf niet zijn.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... opsluiten/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Let op uw taalgebruik: De gemeenteraad van het Engelse Rochdale heeft plannen voor een verbod op vloeken, met een boete van £ 100,-

Geplaatst op 9 maart 2017

Afbeelding

De inwoners van het Engelse Rochdale (foto) zullen op hun woorden moeten letten als gevolg van een voorgesteld verbod op vloeken in het centrum van de stad. De kopstukken van het stadhuis zijn van plan om iedereen die in de marktstad van Greater Manchester krachttermen gebruikt tot £ 100 boete op te leggen. Het is onderdeel van een geplande actie tegen antisociaal gedrag in de voormalige fabrieksstad, waardoor politiemensen/ordehandhavers de bevoegdheid krijgen om ter plekke een boete uit te delen aan iedereen die betrapt wordt op “het gebruik van vulgaire en beledigende taal”.

De voorzitter van de gemeenteraad heeft de plannen moeten verdedigen, nadat voorstanders van de vrijheid van meningsuiting zeiden dat door het uitdelen van geldboetes als straf mensenrechten zouden worden geschonden.

Andere activiteiten, die als onderdeel van de geplande Public Space Protection Order [bevel tot bescherming van de openbare ruimte] kunnen worden verboden, omvatten bedelen, het afspelen van luide muziek, het toerental van automotoren te hoog opvoeren, het drinken op straat, ongeoorloofde liefdadigheidsinzameling en skateboarden.

De gemeenteraad zei dat de bevoegde instanties – door wie ‘overtreders’ zouden worden gewaarschuwd, verwijderd of een boete zouden krijgen – “een kleine minderheid die het bederft” voor de meerderheid een halt zou toeroepen...

Ordehandhavingsteams zouden worden gemachtigd om boetes van £100 uit te delen, die tot £1.000 kunnen oplopen als daders weigeren te betalen en een eventuele rechtszaak verliezen.
Liberty, de mensenrechtenorganisatie, zei echter dat het een “een onthutsend misbruik van macht” zou betekenen. Laraten Caten, juridisch medewerker van Liberty, zei tegen de Manchester Evening News: “Deze voorstellen zouden ten onrechte de rechten en vrijheden van de bewoners van Rochdale aan banden leggen”.

“Het verbod op vloeken is zo vaag gedefinieerd dat het voor iedereen onmogelijk blijkt te zijn om te weten of men de wet overtreedt of niet, terwijl een algeheel verbod op bedelen een aantal van de meest kwetsbare mensen in de stad in de criminele sfeer zou trekken”.

Bron: www.telegraph.co.uk

Auteur: Danny Boyle

Vertaald uit het Engels door: “Wachteres”

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/09 ... e-van-100/
Vroeger zou ik niet argwanend geweest zijn over zo'n verbod, maar nu -in deze gedechristianiseerde maatschappij- wel. Is het misschien een proefballonnetje voor iets anders? Blasfemiewetten? Is kritiek op Mohammed ook blasfemie??
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Franse burgemeester moet rekening houden met boete, omdat hij het “probleem” met islamitische leerlingen aansprak

Geplaatst op 12 maart 2017

Afbeelding

Een rechtse Franse burgemeester moet zich voor de rechtbank verantwoorden wegens aanzetten tot haat, omdat hij vorig jaar had gezegd dat er teveel islamitische kinderen op de scholen in zijn stad zouden zitten en impliceerde dat de etnische Franse bevolking “vervangen” wordt.

Robert Menard (foto) is burgemeester van de in het zuiden gelegen stad Beziers en een bondgenoot van Marine Le Pen´s immigratie-kritische en eurosceptische partij Front National. Woensdag 8 maart moest hij voor de rechter verschijnen voor het begin van zijn proces, waarin het gaat om twee door hem gedane uitlatingen in 2016.

In een interview met de Franse nieuwszender LCI zei hij in september:

“In de klassen in het centrum van mijn stad is 91% van de kinderen moslim. Dat is heel duidelijk een probleem. Tolerantie heeft grenzen.”

Nog diezelfde maand schreef Menard op Twitter n.a.v. het schoolbegin:

“De klassen zijn het meest doorslaggevende bewijs van het proces #Great Replacement. Je hoeft ter vergelijking alleen maar oude klassenfoto´s te bekijken.”

“Great Replacement” is het door de Franse schrijver Renaud Camus gebruikte begrip dat betrekking heeft op de hypothetische uitwisseling van de etnische Franse bevolking met immigranten uit de voormalige koloniën. Camus werd daarom in 2014 veroordeeld wegens aanzetten tot haat.

Mocht Menard veroordeeld worden, dan moet hij rekening houden met een geldboete van € 1.800,-, die hij binnen 60 dagen moet betalen, en een gevangenisstraf als hij weigert te betalen.

De officier van justitie motiveerde een eventuele bestraffing door te zeggen dat een door de vingers zien van de opmerkingen een “last voor de nationale samenhang” zou zijn. De officier van justitie zei volgens AFP:

“Hij heeft zich tot hun religie beperkt, en dat onafhankelijk van het feit of ze Franse staatsburgers zijn of hun religie uitoefenen.”

Menard zelf scheen voor de rechtbank geen berouw te tonen toen hij zei dat hij met zijn controversiële manier van uitdrukken over dit dringend te bediscussiëren onderwerp niemand wilde “stigmatiseren”, maar een waarheidsgetrouw beeld wilde schetsen van datgene wat er werkelijk op Franse scholen gebeurt. Menard zei:

“Ik vind het niet wenselijk voor de kinderen en hun moeders dat er gettoscholen bestaan. En om oplossingen te vinden, is het noodzakelijk dat we dit uitspreken.”

Ter verdediging van de uitspraken van Camus zei Menard dat, ook al deelt hij niet diens hang naar samenzweringstheorieën, diens waarnemingen voor hem desondanks “pragmatisch” en “veelzeggend” zijn. Menard zei:

“Het is waar dat op onze scholen 25 jaar geleden niet dezelfde kinderen zaten als nu.”

Op de vraag van de rechtbank waarom hij uitgerekend Camus koos om een boek over Beziers te schrijven, zei Menard dat zijn keuze niets te maken zou hebben met de discussie. De burgemeester zei:

“Hij schrijft ook toeristische gidsen”.

Menard´s advocaat eiste vrijspraak op alle punten, tenzij de rechtbank bekend wil worden als boodschapper van het “doodvonnis tegen de vrijheid van denken”.

Dit is niet het enige schandaal dat zich afspeelt rondom de controversiële burgemeester. In mei 2015 werd Menard, een voormalig socialist en medeoprichter van “Journalisten zonder Grenzen”, beschuldigd van racisme, nadat hij de namen van de leerlingen “telde” om te bepalen hoeveel van hen moslim zouden zijn, waarbij hij op een percentage van 64,5% kwam. Het bijhouden van statistieken over ras en religie van de bevolking is in Frankrijk verboden.

In september 2015 veroorzaakte Menard opnieuw een schreeuw van verontwaardiging, nadat een video van hem bekend werd waarin te zien is hoe hij de huizen van Syrische vluchtelingen bezocht en tegen de bewoners zei:

“In deze stad zijn jullie niet welkom.”

Bron: http://1nselpresse.blogspot.nl

Bron oorspronkelijk artikel: www.rt.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/12 ... -aansprak/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Wegens AfD-lidmaatschap: Reisbureau weigert vaste klant inclusief zijn familie plotseling boekingen

Geplaatst op 18 maart 2017

Afbeelding

De belasteringen tegenover de AfD, haar leden en parlementariërs nemen niet af, maar nemen inmiddels bizarre vormen aan. Jarenlang was Dr. Rainer Balzer (foto) een trouwe klant van het FIRST reisbureau in Bad Schönborn in de Duitse deelstaat Baden-Württemberg. De AfD-parlementsafgevaardigde boekte jaarlijks grotere en kleinere reizen via het hem inmiddels zeer vertrouwde reisbureau.

Nationaalsocialistische straf voor de hele familie

Toen zijn politieke opvatting en het mandaat voor de partij bekend werd, brak de onderneming echter iedere vorm van contact met hem af en weigerde hem evenals zijn hele familie verdere boekingen. Eerst reageerde de gedupeerde politicus verbaasd, maar toen hij echter te weten kwam dat ook zijn vrouw geen boekingen kon doen, maakte de verbaasdheid plaats voor woede:

“Het gedrag van dit reisbureau is een democratie onwaardig. Kan iemand zich voorstellen wat er zou gebeuren wanneer bijvoorbeeld Italianen of Turken niet meer geholpen worden? Iedere echte democraat in Bad Schönborn zou zichzelf deze vraag eens moeten stellen en daarna beslissen of hij nog klant wil zijn bij FIRST reisbureau Bad Schönborn.”

Bij het reisbureau wil niemand reageren op dit ongelooflijke gedrag. “Daarover doen wij echt geen uitspraken”, luidde de afwijzende houding tegenover “Unzensuriert.at” aan de telefoon.

Bron: www.unzensuriert.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/18 ... boekingen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Kritiek op islamisering: Burgemeester moet € 2000,- boete betalen

Geplaatst op 30 april 2017

Afbeelding

Omdat de burgemeester van de Zuid-Franse stad Béziers, Robert Ménard, vaststelde dat in een schoolklas in zijn stad 91% moslimkinderen zitten, en dat dit een probleem zou zijn, moet hij nu een boete van € 2000,- betalen! De rechtbank motiveerde het vonnis o.a. met “hatespeech”. Hij zou met de vinger naar kinderen hebben gewezen en hen een belasting voor de nationale gemeenschap hebben genoemd”, bericht de Britse BBC. Ménard verzette zich verleden jaar oktober ook tegen de door Parijs opgelegde vestiging van 40 migranten uit de beruchte “Jungle van Calais”.

91% van de kinderen moslim

Ménard is lid van de patriottische partij “Front National” van Marine Le Pen. In zijn stad stemde overigens in de eerste verkiezingsronde van de presidentschapsverkiezingen één op de drie mensen op Marine Le Pen. In het begin van het schooljaar vorig jaar september twitterde hij dat hij “getuige zou zijn van de grote uitruil” van de Franse door migranten. In een interview met LCI-TV zei Ménard: “In een klas in het centrum van mijn stad is 91% van de kinderen moslim. Dat is heel duidelijk een probleem. Tolerantie heeft haar grenzen.”

“Antiracisten-groepering” krijgt € 1000,-
De zaak werd door een “antiracisten-groepering” voor de rechter gebracht. Zij krijgt nu een bedrag van € 1000,- van de boete die Ménard moet betalen – als tegemoetkoming voor de ontstane proceskosten.

Ménard verdedigde zijn commentaar: “Ik heb alleen maar de situatie in mijn stad omschreven. Het is geen waardeoordeel, maar een feit. Gewoon datgene dat ik kan zien”. Ménard wil tegen het vonnis in beroep gaan.

In Frankrijk is het verzamelen van gegevens met betrekking tot religie of nationale herkomst verboden, staat er in het artikel van de BBC.

Burgers van Béziers hebben voorrang
Vorig jaar oktober werden 40 “migranten” uit de “Jungle van Calais” naar Béziers overgeplaatst. Burgemeester Ménard werd hierover van tevoren niet geïnformeerd. Er werden nog eens 30-40 “migranten” in het vooruitzicht gesteld.

Het in Calais illegaal opgerichte kamp werd inmiddels afgebroken. Veel “migranten” werden – vaak tegen het protest van de steden in – over heel Frankrijk verdeeld. Ménard kondigde aan een referendum te houden over de vestiging van “migranten” in Béziers. Hij zou een blijvende vestiging in ieder geval niet toestaan. Béziers zou de op vier na armste stad van Frankrijk zijn.

Hij zou medeleven voelen voor vluchtelingen uit Syrië – desondanks hebben de burgers van zijn stad voorrang. Béziers heeft ongeveer 75.000 inwoners en behoort tot de armste steden van Frankrijk. Haar geschiedenis gaat terug tot 575 v. Chr.

Afbeelding
Béziers

Bron: www.wochenblick.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/04/30 ... e-betalen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Bijzonder hoogleraar universiteit Maastricht: ‘PVV moet geboycot worden in gemeenteraden’

Bert Brussen, 01-05-2017

Afbeelding

Want: ‘Antidemocratische en racistische standpunten’

Historicus Ad Knotter (foto), bijzonder hoogleraar aan de universiteit Maastricht en directeur van het Sociaal Historisch Centrum voor Limburg, roept politieke partijen in Limburg op om in de toekomst niet samen te werken met een eventuele gemeenteraadsfractie van de PVV en vast te houden aan een cordon Sanitaire. Deze oproep deed Knotter zondagmiddag in Maastricht tijdens een debat over populisme, meldt De Limburger.

Knotter: “De PVV heeft antidemocratische en racistische standpunten en maakt onderscheid op grond van afkomst. Wat mij betreft is het volkomen terecht als politieke partijen die PVV dus niet betrekken bij beleidsvorming, zoals nu in Den Haag gebeurt. Hier ligt ook een taak voor democraten in Maastricht en omgeving. Het is gewoon niet wenselijk dat deze partij in de raad van bijvoorbeeld Maastricht komt. Zo’n cordon sanitaire werkt, kijk maar naar het Vlaams Blok in Vlaanderen.”

http://politiek.tpo.nl/2017/05/01/bijzo ... enteraden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door King George »

Wanneer wordt eindelijk dat linkse tumor uit het onderwijs verwijderd en wordt onderwijs weer zo als het hoort te zijn: Een instelling voor het overdragen van kennis en het bijbrengen van vaardigheden? In plaats van een gesubsidieerd podium voor linkse meningssturing?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Maarten »

En dan hoor je op tv notabene dat we op 5 mei onze vrijheid vieren. Serieus? :thinking:
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Wanneer komt de IBM-streepjescode?

Geplaatst op 7 mei 2017

Afbeelding

Wie kent ze niet, de beelden waarop de Duitse bevolking ertoe opgeroepen wordt om niet bij Joden te kopen? In waarschijnlijk elk geschiedenisboek zijn zulke beelden te zien, die ons ervoor moeten waarschuwen dat zoiets NOOIT MEER zou mogen gebeuren, die ons oproepen tot burgermoed tegen de buitensluiting van minderheden.

Men dacht deze tijden overwonnen te hebben, maar zoals bij iedereen bekend zou moeten zijn, herhaalt de geschiedenis zich steeds opnieuw. Vaak onder andere voortekens, maar desondanks is het resultaat altijd hetzelfde. Het gaat altijd om buitensluitingen van minderheden respectievelijk onaangename tijdgeesten/meningen, die de politieke klasse niet willen volgen en gebruikmaken van hun democratische recht op verzet.

De huidige gehate vijand van het establishment heet AfD. Het spookbeeld van de zedenwachters rondom SPD-man Ralf Stegner, die tot geweld tegen AfD-leden oproept. Uiteraard alleen maar om de “democratie” te beschermen. Hij lijkt van pure geestelijke domheid helemaal niet te merken dat hij zich qua gedrag nauwelijks onderscheidt van de nationaalsocialisten.

Dit is geen op zichzelf staand geval met zulke “intelligente figuren” als Ralf Stegner.

Inmiddels roepen zelfs vakbonden op tot de belastering van AfD-leden. Ook de katholieke kerk vindt dat een goed christen geen lid van de AfD zou kunnen zijn, beroepsverboden voor AfD-leden. Hoteliers worden bedreigd als zij ruimtes aan de AfD ter beschikking stellen. Eigendom van AfD-leden wordt beschadigd, zo niet meteen volledig verwoest. AfD-leden worden lichamelijk aangevallen of worden rechtstreeks met moord bedreigd:

www.epochtimes.dewww.zeit.dewww.welt.dewww.welt.dehttps://philosophia-perennis.comhttps://jungefreiheit.de

En nu heb ik nog een heel persoonlijk voorbeeld wat betreft deze discriminatie van systeemcritici:

Toen ik laatst een eerste gesprek met een nieuwe arts had en we het uiteindelijk kregen over mijn partijlidmaatschap van de AfD, veranderde haar stemming plotseling. Aan het eind van het gesprek zei ze tegen me dat ze me op grond van mijn lidmaatschap van de AfD niet zou kunnen behandelen, omdat ze helemaal niets zou kunnen beginnen met de partij. Daarom zou er geen op vertrouwen berustende relatie tussen ons beide tot stand kunnen komen.

En daar hebben we het alweer, de 12 jaar Duitse geschiedenis herhaalt zich in het huidige heden. Exact voor onze ogen en opnieuw wil niemand iets zien, wil niemand iets horen, wil niemand iets merken. Want per slot van rekening gedragen mensen zoals Ralf Stegner zich volgens het motto: “Wij zijn de goeden!”

Anders denkenden zijn bij zoveel goedmenschelijkheid alleen maar afval dat opgeruimd moet worden, dat buitengesloten moet worden, dat van geneeskundige verzorging uitgesloten moet worden, dat gewoon geen bestaansrecht heeft.

Daarom is het vermoedelijk nog slechts een kwestie van tijd totdat alle AfD-leden een IBM-streepjescode krijgen, opdat het voor goedmenschen zoals Ralf Stegner of hoteliers in München gemakkelijker is om ons te herkennen en zodoende op efficiënte wijze met alle geweld hun vorm van “democratie” kunnen uitoefenen:

www.theatlantic.comhttps://archive.org

“Het nieuwe fascisme zal niet zeggen: Ik ben het fascisme. Het zal zeggen: Ik ben het antifascisme.” (de Italiaanse schrijver Ignacio Silone)

Bron: https://afdbadharzburg.wordpress.com

Auteur: Uli Bormann

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/07 ... epjescode/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Schapen geslacht – boer scheldt daders uit voor schofterig volk en komt wegens ophitsing voor de rechter

Geplaatst op 11 mei 2017

Afbeelding

Van een boer in Coswig (Duitse deelstaat Sachsen) werden zes schapen gestolen, die deels direct in het weiland geslacht werden. De politie kwam op het spoor van twee “asielzoekers” als verdachten. De boer, Toni P., schold de daders op Facebook uit voor schofterig volk. Een internet-snuffelaar van de politie ontdekte de Facebook-bijdrage en gaf de boer aan, de officier van justitie rook ophitsing tegen buitenlanders, er werd een gerechtelijk bevel wegens volksophitsing uitgevaardigd, de boer tekende hiertegen protest aan.

Afgelopen dinsdag kwam het tot een proces wegens de beschuldiging van volksophitsing, zoals de “Bild-Zeitung” bericht:

[...] “De dieren werden op beestachtige wijze geslacht, alleen het vlees werd gestolen”, zei Toni P. voor de rechtbank. “Twee lammetjes werden gewoon gestolen. Toen de lokale krant erover berichtte, heb ik het artikel op Facebook geplaatst. In dit verband heb ik de daders schofterig volk genoemd. En daar sta ik nog steeds achter, na wat ze mijn dieren hebben aangedaan.”

Officier van justitie Wagner: “Bij volksophitsing hoort opzet, die is hier niet herkenbaar. Ik vraag vrijspraak aan!”

Overigens werd het proces tegen de vermeende schapendoders gestaakt. Volgens het openbaar ministerie kon men de ene dader niets bewijzen. Bij de andere, Faouzi A. (37), werd het proces wegens andere zwaarder wegende delicten (o.a. toebrengen van lichamelijk letsel) niet voortgezet. [...]

Het proces wegens andere zwaarder wegende delicten niet voortgezet? Deze motivering maakt je alleen nog maar sprakeloos.

Bron: https://politikstube.com

Door: “Victoria”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/11 ... e-rechter/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52146
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Mahalingam »

"Het proces wegens andere zwaarder wegende delicten niet voortgezet? Deze motivering maakt je alleen nog maar sprakeloos."

Hoezo? Alle Napoleontische wetsystemen kennen de zgn 'kwantumkorting'.
Zo worden dwaasheden als 'vijf keer levenslang' vermeden.
Of je nu 1 of 20 mensen vermoord: je krijgt toch maar bij ons maximaal 25 jaar.
Idem met inbraken: de straf voor 10 inbraken is niet 10 maal de straf voor een (1) inbraak.

In dit geval is die slachting 'klein bier' vergeleken met wat die verder heeft uitgehaald. Dat zal dan wel niet mis zijn.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Stasi-methodes: Berlijnse Senator van Justitie laat parlementskandidaten van de AfD in de gaten houden

Geplaatst op 25 mei 2017

Afbeelding

De AfD-Berlijn heeft een klacht ingediend bij het constitutioneel gerechtshof tegen Senator van Justitie Dirk Behrend van de Groenen. Behrend had aangekondigd de uitlatingen van parlementskandidaten van de AfD, die bij zijn instantie werkzaam zijn, nauwlettend in de gaten te houden.

Concreet gaat het om de rechter Birgit Malsack-Winkemann, die in Berlijn voor de AfD kandideert, en de hoofdofficier van justitie, Roman Reusch, die in Brandenburg op de 2e plaats van de AfD-lijst staat.

De AfD vindt dat twee van haar kandidaten voor de Duitse parlementsverkiezingen door de politicus van de Groenen openlijk gediscrimineerd worden, deelde de afdeling Berlijn van de AfD mee. De partij beschuldigt Behrend ervan door zijn uitspraken de kansengelijkheid in de verkiezingscampagne in gevaar te brengen. De voorzitter van de AfD-Berlijn, Georg Pazderski, motiveerde de klacht ermee dat men het niet zou accepteren dat de parlementskandidaten “zonder aanleiding openlijk gediscrimineerd” zouden worden.

De senator zou zowel in de pers als in het parlement van Berlijn meermaals op subtiele wijze geprobeerd hebben om beide kandidaten in verbinding te brengen met de politieke strijdbegrippen hetze en “fake news”. Deze positie heeft hij gisteren in het parlement van Berlijn nogmaals gestaafd, maar hij moest tegelijkertijd toegeven dat “geen van de kandidaten tot nu toe negatief zou zijn opgevallen”.

Bron: http://unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/25 ... en-houden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Islam wordt gebruikt om ons onze rechten en vrijheden te ontnemen

Door Blondemevrouw

Afbeelding

Vanuit islam worden onze rechtsstaat en democratie gebruikt om onze rechtsstaat en democratie omver te werpen. Tegelijkertijd gebruiken de elites islam om ons onze rechten en vrijheden te ontnemen.

Mensenrechtenorganisaties maken zich zorgen. “We bevinden ons in Europa op een hellend vlak”, zegt Bibi van Ginkel van Instituut Clingendael. Als voorbeeld noemt ze de recente maatregel van de Britse autoriteiten om terreurverdachten hun nationaliteit af te pakken. “Als iemand daardoor stateloos wordt, is dat in strijd met het internationaal recht en je zadelt andere landen op met het probleem.”

Laat dit nu net een maatregel zijn die wèl ter bescherming van het volk noodzakelijk is. Islam had nooit geïmporteerd moeten worden. Nu de gevolgen van die import niet langer te ontkennen zijn, zijn maatregelen nodig om remigratie te stimuleren en moeten terreurverdachten gedenaturaliseerd en uitgezet worden. Dat zullen de elites echter nooit doen. Islam dient een doel, hun doel.

Iedere andere maatregel is namelijk ingevoerd om in te zetten tegen het gewone volk. Inlichtingendiensten krijgen steeds meer bevoegdheden. Privacy van de burgers is geen recht meer en bestaat nog nauwelijks. Internet wordt gecensureerd. Opvallend genoeg blijven de oproepen tot terreur van moslims langer online zichtbaar, dan kritiek van burgers op het migratiebeleid.

Onder het mom van de strijd tegen islamterreur, wordt oorlog gevoerd tegen de Vrijheid van Meningsuiting, tegen mondige kritische burgers.

Overheden, elites, kunnen dankzij de nieuwe bevoegdheden nu maatregelen nemen tegen burgers op basis van verdenkingen, zonder controle of toetsing door een rechter. Afluisteren en onderscheppen van gegevens, opsluiten, fouilleren, ondervragen, massasurveillance, intimidatie en meer. Aan islamitische slachtpartijen komt daardoor geen einde, maar het verzet tegen de opgelegde islamisering, het migratiebeleid en de islamitische moordpartijen wordt daarmee wel zo lang mogelijk de kop in gedrukt. Alsook het verzet tegen politiek beleid in het algemeen.

Onze rechtsstaat en democratie zijn ingericht op basis van de Westerse cultuur en zijn niet bestand tegen islamisering. Islam had nooit geïmporteerd mogen worden. De groeiende weerstand van het volk tegen de toenemende invloed van islam, wordt echter door de elites gebruikt om onze verworven vrijheden en rechten in te perken en de rechtsstaat verder af te breken. Islam wordt daarmee natuurlijk alsnog geen strobreed in de weg gelegd. Maar dat is dan ook nooit de intentie geweest.

Het vernietigen van natiestaten en nationale identiteiten is het doel. En Westerse volkeren worden van twee kanten aangevallen. Enerzijds vanuit islam door ons te willen onderwerpen en anderzijds vanuit onze overheden, de elites, door onze verworven rechten en vrijheden af te nemen. Stap voor stap, beetje bij beetje, tot er niets meer van over is. De overheid bestrijdt islam en islamitische terreur geenszins. De elites bestrijden het (voorheen) vrije volk, sámen met de islam.

http://www.dutchfreepress.nl/islam-word ... -ontnemen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

2 Man opgepakt voor, mogelijke, koran verbranding

Door redactie minderheden, 13 juni 2017

Afbeelding

SHARIA wetgeving in de UK

De Engelse krant Mailonline meldt het vreselijke nieuws: "de politie heeft 2 mannen opgepakt op vermoeden van raciale haat nadat er een online video verscheen waarop een man een koran verbrandde. De SHARIA Law (islamitische) wetgeving begint nu echt los te komen in Engeland, wat dat betreft is een Brexit wel goed. Houdt die idiote wetgeving lekker daar.

Al met al is het een hele opluchting. De Britse politie wordt gefeliciteerd en wij zijn hun onzettend dankbaar dat het echte tuig nu eindelijk van de straat is en in de gevangenis, voordat er nog meer onschuldige korans worden verbrand.

Zeker na alle doden die er zijn geweest door alle aanslagen in Engeland ( 22 stuks in Manchester en zeven in Londen) door idioten die door dat boek zijn geïnspireerd.

"Extreem rechts is namelijk een net zo groot gevaar", aldus de Quilliam Foundation, twee hele korans werden verbrand. Deze Foundation kreeg jarenlang zeer ruim betaald door de Britse overheid, na het beëindigen van de subsidie vond een topman van deze Foundation een baan bij de Council on Foreign Relations CFR. Waar kennen wij de CFR van? Jawel, de Rockefellers, Ford Foundation, Rotschild, George Soros en vele anderen. Kijkt u eens bij "Funding" op deze Wikipedia pagina.

U begrijpt dat al die SHARIA law werd gemaakt en in stand gehouden om de gewone man zijn mond te laten houden, net als in Nederland is er ook Anti-Discriminatie wetgeving tegen HATE-speech.

In de tussentijd zijn er aanslagen, al of niet op afstand gecontroleerd door de overheid, gepleegd door religieuze idioten en tegenwoordig zelfs door "diabetes patienten" in Amsterdam.

Ook gaan in de islamitische landen gewoon de meest Middel Eeuwse straffen door, aangemoedigd door menigtes die hun god aanroepen.

Niemand van onze leiders die daar de politie of NAVO op afstuurd? Zelfs LGBT's (en hun NGO's) demonstreren om samen met de moslims hun mensenrechten te vieren en te eisen. Vreemde wereld of zit er toch een plannetje van de NWO achter.

Voor het geval er nog steeds LGBT's rondlopen die de islam en sharia wel aantrekkelijk vinden, een informatieve video over uw toekomstverwachting.

https://pauwnieuws.nl/news/870/sharia-w ... g-in-de-uk
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Toenemende politiek correcte repressie

Bericht door Pilgrim »

Beieren: CSU treedt op tegen scholieren die tegen “vluchtelingen” zijn

Geplaatst op 13 juni 2017

Afbeelding

In Beieren wordt van de kant van de CSU (!) tegen scholieren opgetreden die van mening zijn dat er al teveel “vluchtelingen” in Duitsland zijn.

Het achtergrondverhaal: Barbara Stamm (CSU) vroeg in een onderbouwgroep van een Beierse school: “Zijn er teveel of te weinig vluchtelingen in Beieren?” Het door haar gewenste antwoord – wie had dat anders verwacht – moest het tweede zijn. Echter ging slechts 10% van de kinderen hiermee akkoord. De andere 90% antwoordde dat er al teveel vluchtelingen in Beieren zouden zijn, en laten daarmee vooral een fenomeen zien: Het is heel natuurlijk wanneer men opkomt tegen vreemde overheersing. Scholieren zijn, vooral op jonge leeftijd, vaak nog politiek in stabiel en onkundig, en beslissen met gezond boerenverstand en zuiver buikgevoel. Niet voor niets bestaat de oude bekende spreuk: “Dronkenlappen en kinderen spreken de waarheid”.

Barbara Stamm vond de scholieren echter te conservatief en te rechts, zodat ze concrete maatregelen tegen het kinderverstand wil nemen. Met in totaal 58 vertegenwoordigers uit de samenleving en de politiek wil ze een manifest opstellen “hoe men zich in deze tijd van Pegida-marsen, openlijke vreemdelingenhaat en rechts-populistische verkiezingswinnaars in de buurlanden correct gedraagt.” De officiële titel van het manifest luidt: “Houding telt!” Bij de kinderen wil men blijkbaar hun houding uitdrijven.

Wat zijn ook een paar terreuraanslagen, verkrachtingen en vreemde overheersing tegenover een handvol scholieren die een andere mening hebben dan de heersende politici?

Bron: http://unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/06/13 ... ngen-zijn/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie