Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kunstzinnig weerwoord

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Afbeelding
Ik snap 'm. Ze heeft een bijzonder mooi lichaam. En toch krijg ik geen stijve. Zou het misschien zo kunnen zijn dat Arabische moslims buiten het islam-virus ook een kankergezwel in de hersenen hebben? Ander bloed kan ook. Want dat zorgt voor die stijve.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De put. Het kalf. En het dempen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Kopzorgen voor Merkels CDU: 'Na Keulen is alles anders'

Merkel vergeleek de massa-aanranding met een 'blikseminslag', terwijl de minister-president van de Duitse deelstaat Hessen meende dat 'na Keulen, alles veranderd is.' Het CDU is vooral bang dat mensen het vertrouwen in de Duitse rechtstaat kwijt zullen raken.
Zie je wel dat ik gelijk heb en anderen dat Merkel echt niet spoort. Er is iets mis met haar hersencellen.

Blikseminslag? Nee maar! Dan verzin je toch een andere smoes om je ontzettend domme eigenwijze recalcitrante gedrag goed te praten?

Hier op FFI zijn wij er al jaaaaaaren mee bezig en hebben keer op keer gewaarschuwd op wat onherroeeplijk zou gaan gebeuren.

Frau Merkel, wissen sie was? Abtreten! Und zwar sofort!

We hebben het allemaal zien aankomen. Behalve Frau Merkel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Merkel staat in haar naakte onschuld. Treurig!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Leuke reactie op digitale Elsevier:

Tja Merkel,
Proficiat : sie haben es geschafft!
En nu: wir haben es nicht gewusst!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Manon »

Nu? Nu hebben ze hun waterkanon en peppersprays wel snel gevonden: de vreedzame Pegida betoging werd met geweld beëindigd.

http://joostniemoller.nl/2016/01/politi ... in-keulen/
Politie stopt met geweld vreedzame Pegida demo in Keulen

9 JANUARI 2016
pegida 4

Door Joost Niemöller

Het was via diverse livestreams goed te volgen. Pegida organiseerde een grote bijeenkomst bij het hoofdstation van Keulen, waar zovele Duitse meisjes aangerand en verkracht waren door duizend Arabieren op nieuwjaarsnacht. Het was een indrukwekkende, waardige bijeenkomst. Er werden toespraken gehouden waarbij geen onvertogen woord viel. De organisatoren benadrukten dat het een vreedzame bijeenkomst was. Daarna werd, zoals ze het zelf noemden, een ‘wandeling’ gehouden door de demonstranten.

Die wandeling ging zeer langzaam omdat een cordon politie, achteruitlopend, de vaart eruit haalde. Na enkele honderden meters, in schuifelgang, bracht de politie de demonstratie van zo’n drieduizend man helemaal tot stilstand. Toen nam de spanning uiteraard toe. Er werd met vuurwerk gegooid. Een kleine groep verhitte jongeren probeerde zich een weg door het cordon te duwen.

Voordat de politie tot deze actie was overgegaan, was er van geen spanning sprake. Alleen spreekkoren, maar ook daarbij geen neonazistische, of anderszins provocerende kreten.

Op het moment dat de politie de demonstratie tot staan had gebracht, werd er met meer vuurwerk gegooid. De politie liet horen dat dit niet mocht. Het ging door.

De politie hief de demonstratie op, middels mededelingen over de luidspreker, en zette twee waterkanonnen in. Ook werd er met traangas in de menigte geschoten om de demonstranten terug te dringen. Er werden arrestaties verricht. De waterkanonnen werden gebruikt op de menigte. Zo moest de demonstratie zich schoorvoetend terugtrekken naar het station. Daar beëindigde de organisatie van Pegida de protestbijeenkomst op ordelijke wijze.

Volgens de Duitse media bevonden zich onder de demonstranten ‘honderden extreemrechtsen.’ Hoe ze dit hebben kunnen vaststellen, is onduidelijk. Ik zag aan de kop van de demonstratie slechts enkele tientallen heethoofden die spreekkoren scanderen en met hun vuisten zwaaiden. Her en der werd dat omschreven als de Hitlergroet, maar daar was geen sprake van, voor zover dat gezien kon worden via de livestreams.

De Pegida organisatie, zo’n twintig man, probeerden de heethoofden tot zinnen te brengen. Maar dat was met de tot stilstand gekomen demonstratie van drieduizend man, en de woede die daardoor ontstond, uiteraard niet meer mogelijk.

Wanneer de politie de ‘wandeling’ had laten doorgaan, was er verder niets gebeurd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Dhana »

De titel van dit onderwerp is aan een up-date toe.

Het aantal aangegeven aanrandingen en berovingen van vrouwen is inmiddels gestegen tot 379.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Manon schreef:
Politie stopt met geweld vreedzame Pegida demo in Keulen

Wanneer de politie de ‘wandeling’ had laten doorgaan, was er verder niets gebeurd.
Dat niet alleen. De natie zou pas sterk staan wanneer de politie had meegezongen en geroepen:

Minder vluchtelingen! Minder! Minder!


Je kunt zo'n tekst verantwoorden omdat je daarmee wilt aangeven dat je de irreële werkdruk van de politie wilt verminderen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

DNA

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dhana schreef:De titel van dit onderwerp is aan een up-date toe.

Het aantal aangegeven aanrandingen en berovingen van vrouwen is inmiddels gestegen tot 379.
Er waren toch twee verkrachtingen? Zijn er al sperma monsters genomen? Daar heb ik nog niets over vernomen. En hoe staat het met huiszoekingen? Daar vind je mogelijk aardig wat gestolen spul terug. Oh jee! Dat mag natuurlijk niet. Dat zou de linkse Gutmenschen in woede doen uitbarsten omdat dit dan discriminatie is.

Tsja . . . de hele ellende kent maar een verklaring: het falen van de overheid door consequent leugenachtig leiding geven aan de natie.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Horen en zien vergaan straks bij het kijken naar de TV wanneer bekend wordt gemaakt dat Frau Merkel heeft besloten zich terug te trekken.

Niet voor nader beraad, maar om voorgoed van het politieke toneel te verdwijnen. Zo niet dan gaat het met de Duitse - zogenaamde - rechtsstaat weer dezelfde kant op als destijds onder Hitler die democratisch gekozen was. Die wilde ook niks weten van aftreden.

Alle vingers in de wereld wijzen richting die domme Deutsche Gans. Iedereen maakt fouten, maar geen inschattingsfouten van blunderformaat.

Terugtreden schatje! Voor dat de zaak pas echt escaleert!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Droppy
Berichten: 48
Lid geworden op: za nov 07, 2009 1:15 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Droppy »

Dhana schreef:De titel van dit onderwerp is aan een up-date toe.

Het aantal aangegeven aanrandingen en berovingen van vrouwen is inmiddels gestegen tot 379.
Inderdaad. http://www.nu.nl/buitenland/4195113/aan ... n-379.html

En die 379 is dan alleen nog maar Keulen. Stuttgart en Hamburg worden steeds niet eens meer genoemd.
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein).
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Zwartmeer »

Ik kom hier een verhaal tegen dat bijna niet te geloven is. In Bielefeld zouden zo'n 500 mannen met geweld een disco zijn binnengedrongen en vrouwen hebben lastig gevallen. Dit is minstens zo erg als wat er in Keulen gebeurd is en het wil er bij mij niet in dat we dit 10 dagen later pas te horen krijgen...
Aantal aangiftes jaarwisseling Keulen fors gestegen

http://nos.nl/artikel/2079542-aantal-aa ... tegen.html

In Keulen is het het aantal aangiftes van aanranding en beroving tijdens de jaarwisseling fors gestegen, tot 379. In zo'n 40 procent van de gevallen gaat het om seksueel geweld.

De politie zoekt de daders vooral onder mannen van Noord-Afrikaanse afkomst. Grotendeels gaat het om asielzoekers of mensen die zich illegaal in Duitsland ophouden. Onderzocht wordt nog of de verdachten in verband kunnen worden gebracht met concrete misdrijven. Het team dat onderzoek doet is uitgebreid tot meer dan honderd ervaren rechercheurs.

Bielefeld

Ook zijn er meer aangiftes binnengekomen van aanranding en beroving tijdens de jaarwisseling in Hamburg. Dat aantal staat nu op 108.

Ook uit de plaats Bielefeld in Noordrijn-Westfalen komen berichten van aanrandingen. Daar zouden zo'n 500 mannen met geweld een disco zijn binnengedrongen en vrouwen hebben lastig gevallen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Lekker puh! Er is niks aan de hand.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Stoppen met die flauwekul!

We hebben niet te maken met seksueel overspannen moslims, maar met traditionele rovers in de lijn van de historische Mohammed. Alhoewel . . . hij trouwde een meisje van negen. Waarom? Goeie vraag. Ik weet het antwoord. Hij neukte haar toen het kon. Toen zijn grote leuter pas goed kon penetreren in haar schede was Aisha negen jaar. Dat kunnen we allemaal ontwarren op in ruime mate voorhanden zijnde islam websites.

Het zit zo. Dat hele gedoe van handtastelijke Arabieren aan de edele delen van de westerse vrouw is een tot nog toe klaarblijkelijk onbewezen feit. Hoe ik dat weet? Wat dacht je wat van dit bericht op de digitale pagina van Trouw die ik overigens best wel goed vind.
Inmiddels heeft de politie 31 verdachten opgepakt die betrokken zijn geweest bij de chaos tijdens de jaarwisseling. Onder hen bevinden zich 18 asielzoekers, zo heeft een woordvoerder van het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken verklaard. Ze worden verdacht van diefstal en geweldpleging en één van verdachten zou zich schuldig hebben gemaakt aan seksueel getint verbaal geweld. Geen van hen wordt momenteel verdacht van aanranding.
En waar riekt dit naar? Juist ja! Naar gewone ordinaire roversbendes die niets met islam uit te staan hebben. Immers, zoals bekend, is Keulen sinds mensenheugenis - ik postte daarover - een stad van gokkers, pooiers en ander crimineel volk dat het daglicht niet verdragen kan.

Probleem opgelost voor de linkse Gutmensch radicalen:

Wat in Keulen is gebeurd heeft NIETS met islam te maken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Droppy
Berichten: 48
Lid geworden op: za nov 07, 2009 1:15 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Droppy »

Zwartmeer schreef:Ik kom hier een verhaal tegen dat bijna niet te geloven is. In Bielefeld zouden zo'n 500 mannen met geweld een disco zijn binnengedrongen en vrouwen hebben lastig gevallen. Dit is minstens zo erg als wat er in Keulen gebeurd is en het wil er bij mij niet in dat we dit 10 dagen later pas te horen krijgen...
Aantal aangiftes jaarwisseling Keulen fors gestegen

http://nos.nl/artikel/2079542-aantal-aa ... tegen.html

In Keulen is het het aantal aangiftes van aanranding en beroving tijdens de jaarwisseling fors gestegen, tot 379. In zo'n 40 procent van de gevallen gaat het om seksueel geweld.

De politie zoekt de daders vooral onder mannen van Noord-Afrikaanse afkomst. Grotendeels gaat het om asielzoekers of mensen die zich illegaal in Duitsland ophouden. Onderzocht wordt nog of de verdachten in verband kunnen worden gebracht met concrete misdrijven. Het team dat onderzoek doet is uitgebreid tot meer dan honderd ervaren rechercheurs.

Bielefeld

Ook zijn er meer aangiftes binnengekomen van aanranding en beroving tijdens de jaarwisseling in Hamburg. Dat aantal staat nu op 108.

Ook uit de plaats Bielefeld in Noordrijn-Westfalen komen berichten van aanrandingen. Daar zouden zo'n 500 mannen met geweld een disco zijn binnengedrongen en vrouwen hebben lastig gevallen.
Yep. Bielefeld, Weil am Rhein, etc, Zie ook: http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... verzwijgen
Twee meisjes van 14 en 15 door Syrische migranten verkracht

In Wheil am Rhein werden twee meisjes van 14 en 15 jaar tijdens oud-en-nieuw door vier Syrische migranten (14 tot 21 jaar) verkracht. Pas op 7 januari werd het nieuws door de politie naar buiten gebracht, en enkel nadat journalisten er vragen over hadden gesteld. Hetzelfde gebeurde in Stuttgart, waar een 20 jarige Irakees en zijn maten jonge meisjes hadden aangerand. Een agent kon niet verdragen dat dit moest worden verzwegen, en speelde dit anoniem naar de pers door.

Ook asielzoekerscentra zijn poelen van criminaliteit en geweld. Volgens de minister van Sachsen, Markus Ulbig (CDU), werden er vorig jaar in AZC’s officieel 1006 delicten en misdrijven tegen personen geregistreerd, waardoor 11 pogingen tot doodslag of moord (volgens diverse functionarissen slechts het topje van de ijsberg). Hiervan werden er slechts 3 aan de pers doorgegeven. Acht gevallen van seksueel misbruik en verkrachting, waaronder van kinderen, werden onder tafel gemoffeld.
Ook migrantenmeisjes worden overigens stelselmatig verkracht in AZC's en dat is allang bekend:

In Giessen:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2450 ... ht___.html
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... -azc.dhtml

In Wenen:
http://time2wakeup.me/medewerkers-rode- ... migranten/

München:
http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/6100

Verkrachtingen van vrouwen is 1 van de peilers van de islamitische oorlogvoering, via de baarmoeder. De andere is het vermoorden cq onthoofden van mannen.
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein).
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Zwartmeer »

Droppy schreef: Ook migrantenmeisjes worden overigens stelselmatig verkracht in AZC's en dat is allang bekend:

Verkrachtingen van vrouwen is 1 van de peilers van de islamitische oorlogvoering, via de baarmoeder. De andere is het vermoorden cq onthoofden van mannen.
Dat weet ik ook wel. Maar het bericht dat in Bielefeld zo'n 500 mannen een disco zijn binnengedrongen en vrouwen hebben lastiggevallen ben ik behalve bij de NOS nog nergens tegengekomen. Dit is minstens zo erg, als het waar is, als wat er in Keulen gebeurde. Ik vraag me af of ze nu ipv uit het nieuws houden bewust met overdrijvingen komen. Dat zou wat echt gebeurd is kunnen afzwakken.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Droppy
Berichten: 48
Lid geworden op: za nov 07, 2009 1:15 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Droppy »

Zwartmeer schreef:
Droppy schreef: Ook migrantenmeisjes worden overigens stelselmatig verkracht in AZC's en dat is allang bekend:

Verkrachtingen van vrouwen is 1 van de peilers van de islamitische oorlogvoering, via de baarmoeder. De andere is het vermoorden cq onthoofden van mannen.
Dat weet ik ook wel. Maar het bericht dat in Bielefeld zo'n 500 mannen een disco zijn binnengedrongen en vrouwen hebben lastiggevallen ben ik behalve bij de NOS nog nergens tegengekomen. Dit is minstens zo erg, als het waar is, als wat er in Keulen gebeurde. Ik vraag me af of ze nu ipv uit het nieuws houden bewust met overdrijvingen komen. Dat zou wat echt gebeurd is kunnen afzwakken.
Mijn bericht was een aanvulling op het jouwe Zwartmeer, niet een afzwakking. De verkrachtingen en moorden in de AZC's waren al een voorteken van beestachtigheid. Als dit al wordt gedaan met eigen geloofsgenoten, denk je dan dat ze wel respect hebben voor het gastland? De perikelen in de AZC's zijn eveneens zoveel mogelijk in de doofpot gestopt. In Trouw stond eens een artikel wat die lui deden met christelijke hulpverleners.

Dat dit migrantenmeisjes eveneens is aangedaan, zwakt niets af aan de beestachtigheid van de islam, integendeel.
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein).
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door mercator »

Droppy schreef: De verkrachtingen en moorden in de AZC's waren al een voorteken van beestachtigheid. Als dit al wordt gedaan met eigen geloofsgenoten, denk je dan dat ze wel respect hebben voor het gastland? .
En dat gaat crescendo gaan naargelang onze geliefde "nieuwkomers" het allengs wat gewoon worden in hun Europese ophokfaciliteiten. Dan gaan ze de omgeving verkennen en roven, bedelen en verkrachten. En we zullen die nooit meer buiten krijgen, ze zijn gekomen om te blijven.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Droppy
Berichten: 48
Lid geworden op: za nov 07, 2009 1:15 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Droppy »

mercator schreef:
Droppy schreef: De verkrachtingen en moorden in de AZC's waren al een voorteken van beestachtigheid. Als dit al wordt gedaan met eigen geloofsgenoten, denk je dan dat ze wel respect hebben voor het gastland? .
En dat gaat crescendo gaan naargelang onze geliefde "nieuwkomers" het allengs wat gewoon worden in hun Europese ophokfaciliteiten. Dan gaan ze de omgeving verkennen en roven, bedelen en verkrachten. En we zullen die nooit meer buiten krijgen, ze zijn gekomen om te blijven.
Inderdaad.

Overigens, voor wie interesse heeft in het Bijbelboek Openbaring, vind ik deze de moeite van het noemen waard: http://www.frankouweneel.nl/dvd/licht-v ... -2015.html

De vier paarden uit Openbaring (Op.6), waarover ook Zacharia gaat, zijn in 2015 reeds uitgereden. Ook de horens openbaarden zich. Interessante dvd. icon_thumbup.gif
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein).
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

Hafid Bouazza: “We zijn zo tolerant dat het kruiperig wordt.”

Geplaatst op 9 januari 2016

Afbeelding
Hafid Bouazza: ‘Charlie Hebdo, de aanslagen in Parijs, en nu dit weer: er zullen nog meer erge dingen gebeuren.’

We moeten ophouden naïef te zijn, zegt Hafid Bouazza. De aanrandingen in Keulen hebben wél alles met de islam te maken. ‘Want dat is niet alleen een religie, maar ook een cultuur, een geheel van opvattingen en gedragingen. En volgens de islam is de vrouw het bezit van de man.’

Het enige wat over de daders van de massa-aanranding in Keulen duidelijk lijkt, is dat het volgens slachtoffers en getuigen ging om mannen van Arabische en/of Noord-Afrikaanse origine.

Heeft dat met de islamitische cultuur te maken? Die vraag is de voorbije dagen geregeld huiverend aan de kant geschoven. Saoedi-Arabië is een extreem voorbeeld van een moslimland waar vrouwen als achterlijke kleuters worden behandeld. Maar ook veel andere moslimlanden kampen op het vlak van man-vrouwrelaties en seksualiteit met een groot probleem.

De Nederlandse auteur Hafid Bouazza (45) groeide tot zijn zevende op in Oujda, aan de Marokkaanse grens met Algerije. In zijn jongste boek, De akker en de mantel, een pamflet gedocumenteerd met talrijke culturele en literaire verwijzingen, hekelt hij de vrouwonvriendelijke houding binnen de islam.

1.400 jaar indoctrinatie

‘Veel westerlingen willen het maar niet begrijpen, maar in de Arabische wereld krijgt een jongetje met de paplepel mee dat hij meerdere treden boven zijn zus staat’, zegt Bouazza. ‘Zo is dat in de islamitische cultuur, een cultuur van machismo. We spreken hier over veertienhonderd jaar indoctrinatie.’ De toon van het gesprek is gezet.

Of de daders in Keulen asielzoekers, vluchtelingen dan wel Duitsers van allochtone origine waren, is volgens Bouazza de hamvraag niet. ‘Het blijft toch even verschrikkelijk? Als het om allochtonen gaat die al jaren in Duitsland wonen, dan hebben ze in die tijd nog geen molecule beschaving meegekregen. Gaat het echt om nieuwkomers, dan tonen die geen enkele deemoedigheid of dankbaarheid jegens de Duitsers.’

‘In september heb ik in een opinieartikel al voorspeld dat aanrandingen en verkrachtingen, als gevolg van massa-immigratie, niet uit te sluiten vielen. In elke mediterrane machocultuur beschouwt de man zijn moeder als heilig, zijn grootmoeder als onaantastbaar, en gelooft hij dat zijn zussen verschillende treden onder hem staan.’

‘In elke mediterrane macho­cultuur’. Dus niet noodzakelijk in de islamitische cultuur?

‘Tuurlijk wel. Dit heeft alles met de islam te maken. Dat is niet alleen een godsdienst, maar ook een cultuur, een mentaliteit en een geheel van opvattingen en gedragingen. De islam duidt de man aan als hoeder van de vrouw. Als de herder van vee. Al-Maal, het woord voor geld en bezit, betekende oorspronkelijk het aantal kamelen of de stukken vee die iemand bezat. De vrouw wordt bijgevolg als het bezit van de man beschouwd. Als de vrouw zo laag wordt ingeschat in wat een “heilig boek” heet te zijn, dan zijn de gevolgen niet te overzien. Het verklaart de vrouw vogelvrij.’

‘Sommige islamitische vrouwen praten de hoofddoek goed, door erop te wijzen dat zij “als een kostbaar juweel” worden beschouwd, dat je uit het zicht of in een doosje bewaart. Die vergelijking is helemaal niet vleiend. Het ontmenselijkt een vrouw, en het levert het bewijs dat zij als een voorwerp wordt gezien.’

‘Ik begreep mevrouw Reker, de burgemeester van Keulen, ook niet, toen ze vrouwen aanraadde op een veilige afstand van mannen te blijven. Hoe moet je dat eigenlijk doen, als je als vrouw door tien mannen wordt omsingeld? Waarom zei ze niet kordaat dat elke dader zou worden gezocht, en opgepakt?’

Hoe verklaart u de reacties ­deze week op Keulen?

‘Het is treurig om vast te stellen, maar het Westen is zijn ruggengraat allang verloren. De Tweede Wereldoorlog heeft Europa met een schuldgevoel opgezadeld en de gevaren doen inzien van slaafse volgzaamheid en xenofobie. Europa wil nu graag tolerant zijn, maar die tolerantie is kruiperigheid geworden. Dan hoeft het niet te verbazen dat een politica als Marine Le Pen voor veel kiezers zo aantrekkelijk wordt.’

Plaatst u zichzelf in het kamp van extreemrechts?

‘Ik ben altijd een buitenstaander, en ik zou nooit naar een partijbijeenkomst van het Front National gaan. Maar als dat “extreemrechts” heet, dan verkies ik die visie boven de starheid van de islam. Waarom mag Le Pen eigenlijk niet staan voor de waarden van Frankrijk?’

Extreemrechts blinkt vaak uit in ‘wij-zij’-denken en in ­makkelijke veralgemeningen.

‘Politiek kan niet zonder veralgemeningen, anders kun je geen land besturen. Kritische opiniemakers, met kennis van zaken, moeten nuances aanbrengen.’

Bent u zo’n opiniemaker die ­nuanceert?

‘Waarom zou je géén conclusies mogen trekken over daders met dezelfde achtergrond? Waarom wordt altijd verwacht dat wij nuanceren als het over moslims gaat? Ik vind het erg jammer dat islamitische vrouwen naar onze contreien emigreren en zo weinig opsteken van de westerse en verlichte waarden.’

‘Nee, je ziet het omgekeerde: wíj passen ons wel aan. In Groot-Brittannië gaan stemmen op om de examentijd aan de ramadan aan te passen. En in Nederland om van het Suikerfeest een officiële feestdag te maken en daarvoor een christelijke feestdag op te geven. Stukje bij beetje leveren we aan vrijheid in.’

Je zou kunnen opperen dat zo’n vrije dag voor het Suikerfeest juist kadert in een vrijheid, ­namelijk die van religie.

‘Zou het dan niet veel correcter zijn om ook andere godsdiensten een vrije dag te gunnen op school? Ik ben oprecht bezorgd over elke centimeter vrijheid die wij inleveren, want telkens verliezen we een stuk beschaving. Ik was geschokt toen ik cabaretier Hans Teeuwen hoorde vertellen dat hij na de moord op Theo van Gogh had besloten niet langer grapjes over de islam te maken. Maar ik begrijp hem wel. Teeuwen had een vriend verloren en hij blijft zelf liever leven. Je hoeft natuurlijk niet te sterven voor het vrije woord – ik geloof zelf ook niet in het martelaarschap.’

Hoe heeft Duitsland volgens u op die massa-aanranding ­gereageerd?

‘Met veel waardigheid. Er werd gedemonstreerd, tegen verkrachtingen in het algemeen. Maar verder zijn er geen asielcentra in brand gestoken of willekeurige allochtonen aangevallen. Zoiets wil je natuurlijk niet. Ik denk dat de meeste Duitsers die vluchtelingen oprecht welkom heten. Tegelijk kampt Duitsland nog steeds met een gigantisch schuldgevoel. Zochten ze vergiffenis voor het verleden door al die vluchtelingen welkom te heten? Mogelijk, maar je weet natuurlijk wél dat je stoere macho’s binnenhaalt.’

Meneer Bouazza, kom nou. Die vluchtelingen gingen op de loop voor een wreedaardige oorlog. Ook heel wat vrouwen en kinderen zijn gevlucht.

‘De grote meerderheid van die vluchtelingen zijn mannen, die zonder vrouwen en meisjes reizen. The New York Times documenteerde onlangs nog dat vrouwelijke asielzoekers zijn blootgesteld aan een groot risico op seksueel misbruik, niet alleen tijdens hun overtocht, maar ook in asielcentra in Duitsland. Dat is toch verschrikkelijk?!’

Vindt u de voorstellen om asielzoekers op cursus seksuele opvoeding te sturen dan een stap in de goede richting?

‘De beste leerschool is toch ervaring. Stuur nieuwkomers meteen naar de Nederlandse les en zet hen dan snel aan het werk. Het liefst op een werkplek waar een vrouw de baas is. Toon hen dat vrouwen hier in gezaghebbende posities opereren – als werkgever, als rechter, enzovoort.’

‘In islamitische scholen in Nederland zou de overheid elke twee maanden een onaangekondigde controle moeten uitvoeren. Want het begint al bij de opvoeding. Als prille allochtone tieners tot laat op de avond op straat mogen rondhangen, spreek hun ouders dan erop aan. Overweeg desnoods om toelages in te krimpen.’

Klinkt dat laatste niet erg ­paternalistisch?

‘We moeten ophouden ons als makke lammetjes te gedragen. Onze goedheid slaat door. Ik ben pessimistisch gestemd na Charlie Hebdo, de aanslagen in Parijs, en nu dit weer: er zullen nog meer erge dingen gebeuren.’

De aanrandingen in Keulen zijn akelig, maar toch bepaald niet te vergelijken met massamoord?

‘Verschillende vormen van lijden kun je natuurlijk niet vergelijken. Maar ik zei al eerder: de islam is méér dan een godsdienst. En de daders zijn telkens islamitisch. In de Koran staat beschreven op welke manier wie met de Profeet spot moet worden afgemaakt. De klassieke Arabische literatuur staat bol van de verzen over moordlustige stammentwisten. En het concept van mannelijkheid is bijzonder belangrijk in de islamitische cultuur.’

Goedbedoelende asielzoekers en vluchtelingen zitten nu met de angst dat zij over één kam worden geschoren met de aanranders van de Keulse vrouwen.

‘Dat zij hun eigen broeders daar dan over aanpakken, en de straat op trekken met de duidelijke boodschap dat je van vrouwen afblijft. Na de aanslagen van 11 september is in Marokko een betoging tegen terrorisme gehouden. Waarom kan dat nu niet? Om als vluchteling zo’n overtocht te maken, moet je erg sterk zijn. Een bord met een slogan omhooghouden kan dan zo moeilijk toch niet zijn? Het stilzwijgen jaagt me nog het meeste schrik aan.’

Bron: www.standaard.be (abonnee-artikel!)

https://ejbron.wordpress.com/2016/01/09 ... rig-wordt/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Dhana »

Je zou als weldenkend mens zeggen dat de dames en heren politici hoog tijd wordt om zich niet langer te concentreren op de wandaden van individuen maar op de achterliggende ideologie.

Je geeft iemand met koorts vanwege een dubbele ontsteking longontsteking immers ook niet alleen een paracetamolletjes met de mededeling dat ie daar zonder enige twijfel beter van wordt?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Ariel »

Droppy schreef:
Dhana schreef:De titel van dit onderwerp is aan een up-date toe.

Het aantal aangegeven aanrandingen en berovingen van vrouwen is inmiddels gestegen tot 379.
Inderdaad. http://www.nu.nl/buitenland/4195113/aan ... n-379.html

En die 379 is dan alleen nog maar Keulen. Stuttgart en Hamburg worden steeds niet eens meer genoemd.
Oké dames. De titel wordt veranderd in Honderden vrouwen aangerand.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

Keulen: De leugens van de Duitse politiek

Geplaatst op 9 januari 2016

Afbeelding
Vice-bondskanselier Sigmar Gabriel (SPD) en bondskanselier Angela Merkel (CDU)

De overvallen van Keulen hebben de stemming in Duitsland op een bijna unieke wijze verhit. Het is net als na een terreuraanslag. Nu verwaardigt zelfs bondskanselier Angela Merkel zich om enkele kritische vragen te stellen. De politiek vaart echter nog steeds geen koers van waarheid, maar blijft leugens produceren.

De verklaringen van de politie hebben zich nu als leugens ontpopt, als tamelijk brutale leugens zelfs. De waarheid werd niet verdraaid of anders geïnterpreteerd, maar er werd compleet gelogen in de stijl van geen arrestaties, geen Syriërs, enz. We moeten echter niet denken dat alles de schuld is van de Keulse chef van de politie Wolfgang Albers. Je kunt er stellig van uitgaan dat er sprake was van mondelinge aanwijzingen uit het ministerie van Binnenlandse Zaken. Zo gaat dat bijvoorbeeld ook bij de openbare ministeries. Wanneer daar een einde gemaakt moet worden aan een politiek impopulair proces, dan belt het ministerie van Justitie de procureur-generaal op, die geeft de “wensen” mondeling verder naar beneden. De kleine officier van justitie ter plaatse mag er dan voor opdraaien. Zo zal het ook in Keulen geweest zijn. Een pionoffer Albers zou te weinig zijn, er moeten consequenties volgen voor de deelstaatregering.

Hetzelfde schouwspel bij de grote coalitie in Berlijn. Ook hier hulpeloze eisen, geen spoor van verantwoordelijkheid en consequenties. Merkel geeft toe dat we in deelgebieden van de migratie een beetje over geweld moeten discussiëren, voor de rest gaat ze gewoon zo door als tot nu toe. De CDU eist scherpere wetgeving, alsof het falen niet juist gelegen zou zijn in het feit dat al lang bestaande Duitse wetten niet meer worden toegepast. De Duitse regering weigert echte grenscontroles, tienduizenden komen ongecontroleerd het land binnen. Dat is het falen van de politiek. Verscherpingen van wetten zijn slechts rookgordijnen die de aandacht hiervan moeten afleiden.

De nummer 1 zijn echter opnieuw de vertegenwoordigers van de opinie-vormende klasse, al die stichtingen, initiatieven en NGO´s, due graag op staatskosten propaganda maken. Ze willen nu de aandacht van de excessen in Keulen afleiden door generaliserend te spreken van mannengeweld of hordes mannen. Ik hoor al hoe ze vers geld eisen voor feministische gender-campagnes. Je leest al artikelen uit het linkse kamp dat het er nu om zou gaan een antiseksistisch front te openen. Hier worden de feiten weg gelogen. Van Keulen moet de turbo voor de eigen ideologie gemaakt worden. Het waren dus gewoon niet abstract “mannen”, die in Keulen aanvallend werden, maar immigranten. Voor de Refugee-fractie is dat bijna onverdraaglijk. Vanuit actueel oogpunt moet je bijna geschokt zijn over de naïeve welkomsthysterie van afgelopen herfst. Dat was geen hoogtepunt van Duitse evenwichtigheid, maar het toppunt van Duitse onevenwichtigheid en naïviteit. Deze naïviteit is nu in Keulen te pletter geslagen. Ook al wordt er van bovenaf brutaal verder gelogen en vergoelijkt, het ontwaken grijpt om zich heen en het vertrouwen in de beweringen van de politiek gaat richting nul. Het systeem van machtsbehoud in Duitsland wankelt.

Bron: www.contra-magazin.com

Auteur: Dr. Christian Weilmeier

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/01/09 ... -politiek/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef: Oké dames. De titel wordt veranderd in Honderden vrouwen aangerand.
Mij schoot een aardige te binnen. Je hoort steeds zeggen dat niet alle moslims dit doen. Je kunt dan terugzeggen dat ook niet alle vrouwen aangerand zijn. Dit toont aan hoe onnozel de beweging is dat niet alle moslim dit doen. Alsof dat de verwachting wel is.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

'Links rijdt zich zo graag te pletter tegen de muur van zijn eigen grote ideologische gelijk'

Luckas Vander Taelen, Journalist, historicus en voormalig politicus bij Groen - 09/01/16

'Hoelang gaat die haast principiële verblinding nog duren die links aan zichzelf oplegt als het over problematische culturele verschillen gaat?' vraagt Luckas Vander Taelen zich af.

Het duurde dàgen voor de Duitse media durfden schrijven wat alle slachtoffers en ooggetuigen van de vreselijke gebeurtenissen in Keulen op Oudejaar al gezegd hadden : dat het hier ging over Noord-Afrikaanse of Arabische mannen. De media hadden zichzelf een strenge zelfcensuur opgelegd, om toch niet de link te leggen met de grote stroom asielzoekers die dat jaar in het land waren binnengekomen.

"Wir Schaffen Das" had kanselier Angela Merkel immers gedecreteerd. Wie zelfs voorzichtige bedenkingen had bij de culturele schok die zo een instroom zou veroorzaken, werd meteen afgevoerd als een xenofobe racist.

Nu blijkt dus dat het ging om Syrische asielzoekers die uit waren op "seksueel amusement". Dat geven bronnen binnen de politie nu eindelijk toe.

In Noorwegen had men snel begrepen dat het noodzakelijk was rekening te houden met de problemen die er komen met inwijkelingen uit culturen waar men heel anders aankijkt tegen de positie van de vrouw. Dat inzicht was gegroeid na een toename van het aantal verkrachtingen. Vele asielzoekers hadden nooit vrouwen alleen door de straten zien lopen. In hun cultuur mocht dat niet; vrouwen alleen konden in hun ogen dan ook niet anders dan prostituees zijn.

Dat had men ook al ingezien in het Vlaamse Kapellen, waar een opvangcentrum is. Daar wisten de nieuwkomers niet hoe zich met vrouwen te gedragen. Ze werden handtastelijk in het zwembad. Niet verwonderlijk: ze hadden nog nooit een vrouw in bikini gezien.

De pijnlijke gebeurtenissen in Keulen hadden een vergelijkbare oorzaak en deden denken aan het onheil dat veel vrouwen overkwam op het Tahrirplein in de Egyptische hoofdstad Caïro bij de massale betogingen aldaar. Geen vrouw was daar veilig voor handtastelijke mannen.

Waarom is het fout om in dit verwerpelijk gedrag een culturele dimensie te zien? Alsof cultuur en godsdienst geen invloed hebben op mensen? Waarom zouden mannen die opgegroeid zijn in een cultuur waar men heel anders denkt over de vrouw zich plots aanpassen als ze in West-Europa aankomen? Waarom zou hun idee over de positie van de vrouw er in één keer helemaal anders gaan uitzien?

Maar het politiek-correcte heir geeft zich niet zomaar gewonnen.

Politiek journalist Bart Eeckhout, kon het niet nalaten in zijn commentaarstuk in De Morgen de voorwaardelijke wijs te gebruiken om elke "xenofobe" stigmatisering te vermijden. Eerder dan het probleem te benoemen, had hij het over de "opgewonden reacties van extreem rechts" die er een "godsbewijs van hun eigen gelijk in zagen."

Activist Dyab Abou Jahjah schreef op zijn Facebook-pagina dat hij het baldadige gedrag in Keulen weliswaar afkeurde, maar ook de culturalisering ervan. In een debat met Karel De Gucht maandag in De Afspraak herhaalde hij dat het geweld volgens hem te wijten is aan het "gender-probleem" dat in alle culturen voorkomt. Hij bleef De Gucht onderbreken omdat die zei dat we nu toch eens onder ogen moeten zien dat er in de Islam een probleem is over de positie van de vrouw.

'Don't mention the islam'
In zijn column in de Standaard stelt Jahjah deze week dat het geweld tegenover vrouwen eigenlijk...onze fout is: "Als het in Keulen inderdaad over Noord-Afrikanen gaat, kan het dan niet zijn dat ze zich volledig hebben geïntegreerd in een Europese cultuur die seksueel geweld met de mantel der liefde bedekt?"

Het is dus niet de islam die aan de bron ligt van het geweld, maar natuurlijk de zo verderfelijke Europese cultuur, stelt de leider van de burgerbeweging Movement X: "Kunnen we geen verband zien tussen deze Europese cultuur van geweld en het geweld dat het Westen toepaste in de kruistochten, de kolonisatie, de Holocaust en de oorlogen en bombardementen in Vietnam en Irak? Zijn die mannen misschien té geïntegreerd in een globale cultuur die de seksualiteit van de vrouw als een marktinstrument gebruikt?"

Dat verhaaltje horen we nu al jaren. Het is allemaal altijd de schuld van het westen. En vooral: Don't mention the Islam! Voor de politiek-correcte ayatollahs mag het I-woord niet uitgesproken worden. Ook al komt de overgrote meerderheid van de asielzoekers uit islamitische landen, dan nog mag hun culturele achtergrond niet als verklaring gebruikt worden, want dat is "stigmatiserend".

Hoelang gaat die haast principiële verblinding nog duren die links aan zichzelf oplegt als het over problematische culturele verschillen gaat? Dat gaat altijd gepaard met de angst dat men in de kaart van rechts zou spelen. Maar links is bang om het over de kern van de zaak te hebben. En laat zo het veld geheel aan rechts... Pijnlijk, maar al zo vaak gebeurd dat het eigenlijk voorspelbaar wordt.

Links rijdt zich zo graag te pletter tegen de muur van zijn eigen grote ideologische gelijk. Jammer voor hun dat het volk niet meer luistert.

http://www.knack.be/nieuws/belgie/links ... 8490654704
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
Dat gaat altijd gepaard met de angst dat men in de kaart van rechts zou spelen. Maar links is bang om het over de kern van de zaak te hebben.
Dat licht ging me vandaag ook op! Rechts is het probleem helemaal niet, dus door voortdurend de aandacht daarnaar te verleggen wordt niet het probleem maar de oplossing aangepakt.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

Ook in Bielefeld was Oud & Nieuw nachtmerrie dankzij 500 ‘Arabisch sprekende mannen’

'We moesten ons met brandblussers, traangas en fysiek geweld verdedigen'

Bert Brussen, 09-01-2016

Niet alleen in Keulen, Stuttgart en Hamburg verliep de Oud & Nieuw-viering dramatisch. Ook in Bielefeld waren er ‘ongeregeldheden met jongeren’. Maar naar nu blijkt zijn die ‘ongeregeldheden’ een heel stuk erger dan in eerste instantie werd gemeld. Die Welt citeert uit de Neue Westfälische en komt met schokkende details.

Een groep van zo’n 500 man (‘Arabisch sprekend’) is die oudejaarsnacht naar Club Olifant gegaan. Ze zouden ‘meerdere malen met geweld hebben geprobeerd binnen te komen’. Op de site van Club Olifant staan enkele foto’s van de menigte buiten (zie ook onderaan dit artikel).

In het blad Neue Westfälische wordt een Facebookbericht van het hoofd veiligheid van Club Olifant geciteerd die over de dramatische nacht vertelt:

“Al vanaf het begin van de avond, rond 20:00 uur, was sprake van een ongewoon hoog aantal Arabisch sprekende mannen met verblijfspapieren. Opvallend was dat ze allemaal dronken waren en zich erg gewelddadig gedroegen, met name naar vrouwen. Na verloop van tijd wilden ze de club in maar omdat ze agressief waren en overduidelijk dronken kregen ze uiteraard geen toegang. Uiteindelijk sloeg de sfeer om en werd de groep groter en groter. Ze werden steeds opdringeriger en agressiever.

Ze trokken vrouwen met geweld naar de ingang van de club en een groep van zo’n 200 man probeerde over de hekken te klimmen of zich toegang te verschaffen via de achterdeur van de club.

Toen kozen ze voor een nieuwe strategie: ze sleurden vrouwen die zich op de boulevard bevonden mee naar de ingang van de club en riepen: ‘Dit zijn onze vriendinnen’. Ze hielden de vrouwen vast, grepen naar hun genitaliën of trokken aan hun kleren, terwijl ze bleven roepen dat het hun vriendinnen waren. We hebben geweld moeten gebruiken om die vrouwen te kunnen bevrijden.

We belden de politie maar ook die stonden perplex. De politie verzocht de jongemannen kalm te blijven maar het was voor de politie onmogelijk zich lang op de boulevard op te houden. Daarna werd de situatie vele malen erger. Twee jonge meisjes werden door een groep ingesloten en overal betast. Ook hier moesten we geweld gebruiken om ze te kunnen bevrijden.

We werden bekogeld met vuurwerk en flessen. Opnieuw werd de politie gebeld maar opnieuw kon de politie niets doen. Uiteindelijk heeft de politie zich op aanwijzing van de uitsmijter moeten terugtrekken.

Tegen middernacht bestormde een grote groep de ingang van de club. Onze positie werd onhoudbaar. In de gang naar de opening van de club drukten zich nu 50 man een weg naar voren. Enkele honderden anderen kwamen vanaf de boulevard. Omdat de politie aangaf niets te kunnen doen hebben we ons moeten verdedigen met traangas, brandblussers en fysiek geweld.

Ondanks dat de toegang naar de club nu weer vrij was, kwam het al snel weer tot een treffen. Wederom werden vrouwen betast en werd gevochten met de clubgasten. We hebben tot 07:00 uur in de ochtend, toen we de club sloten, herhaaldelijk groepen jongeren moeten afslaan met brandblussers en traangas.

Tot slot wil ik dit zeggen: de aanvallen van deze ‘zuidelijke’ jongemannen, vooral tegen vrouwen, was voor ons een geheel nieuwe dimensie van geweld. Maar het is inmiddels een bekend en bijna dagelijks probleem voor ons hier in het uitgaanscentrum van de boulevard. Ondanks alle pogingen van enkele ambtenaren en een nauwe samenwerking lukt het de politie maar niet om de situatie hier onder controle te krijgen.”


Afbeelding

http://nieuws.tpo.nl/2016/01/09/ook-bie ... de-mannen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

“Refugees Welcome!”

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie