Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Ariel »

Aanranders: ’Wij zijn Syriërs’

„Ik ben Syrisch. Je moet aardig tegen me doen, mevrouw Merkel heeft me uitgenodigd.” Dat zouden sommige mannen die op oudejaarsavond in Keulen een massa-aanranding pleegden tegen de aanwezige politieagenten hebben gezegd.

Verschillende Duitse media, waaronder Bild en Der Spiegel, citeren vandaag uit geheime politierapporten. Uit de reconstructie komt een beeld naar voren van machteloze agenten, voor wiens ogen zich zoveel voltrok dat ingrijpen onmogelijk was.

De dienstkloppers werden in het gezicht uitgelachen door de veelal stomdronken en/of gedrogeerde vermeende aanranders. Eén vermoedelijke dader verscheurde voor de ogen van een agent zijn verblijfsvergunning. „Je kunt me niets doen, morgen kan ik een nieuwe krijgen.”

Vijftien asielzoekers uit Syrië en Afghanistan zijn kort vastgehouden in de nieuwjaarsnacht. Express citeert een anonieme agent: „Onder hen zaten mensen die pas sinds een paar weken in Duitsland waren. Het is de waarheid. Een pijnlijke waarheid, maar de waarheid.”

Van de 121 aangiftes die in Keulen rond de nieuwjaarsviering zijn gedaan, gaat een kwart over aanrandingen. De politie heeft naar eigen zeggen zestien verdachten op het oog.

De woordvoerder zei dat de Keulse politie voorlopig geen mededelingen meer wil doen over deze zaak. De politie bespreekt die nu met het ministerie van Binnenlandse Zaken van de betrokken deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen. Het parlement van de deelstaat buigt zich er maandag over. De politie wil zeker tot die tijd niets meer kwijt over de zaak.

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Schepsel! »

Ariel schreef:De beerput gaat steeds verder stinken. Een paar domme naieve jonge meisjes zijn gezwicht voor zoete praatjes en bruine reeogen van asiezoekers. De meisjes gingen met ze mee en werden verkracht. Ik denk dat als de aanranding in Keulen niet gebeurd was, deze meisjes niet hun verhaal hadden durven doen. Waarom waarschuwen ouders hun dochters niet voor asielzoekers.
Nederlandse Syriërs betrokken bij verkrachting in Duitsland

Tijdens oudejaarsavond zijn er in het Duitse Weil am Rhein twee meisjes van 14 en 15 jaar verkracht. De politie heeft arrestatiebevelen uitgevaardigd tegen vier uit Syrië afkomstige mannen, van wie er drie in Nederland en Zwitserland zouden verblijven.

De mannen zouden de meisjes meerdere malen verkracht hebben. De twee slachtoffers en de aangeklaagden zouden bekenden van elkaar zijn. Tijdens oudejaarsavond zijn de meisjes naar de woning van een van de verdachten gegaan, een 21-jarige man die er met zijn 14-jarige broer woonde. Daar zou het later op de avond tot de verkrachtingen gekomen zijn.

Volgens het openbaar ministerie zou er geen verband zijn met de massa-aanranding in Keulen en andere Duitse steden. De verkrachting zou ook niet in de buurt van een asielzoekerscentrum plaatsgevonden hebben.

bron
Die meisjes worden dus ook naïef *gehouden*. Als Duits onderwijs nu vergelijkbaar is met mijn schooltijd 10 jaar geleden rond die leeftijd in Nederland, wordt die pubers en kinderen bewust allerlei onzin voorgeschoteld. Ik weet nog dat er in mijn maatschappijleerboek stond dat moslims hun vrouwen niet slaan en de algehele toon sinds de basisschool was dat je alle multiculti moet omarmen, dat racisme een ware plaag is, dat jongeren soms een beetje baldadig zijn omdat ze gediscrimineerd worden of weinig kansen hebben enz enz enz. In de SamSam, dat moraliserende, kleffe schuldgevoel-blaadje stonden altijd aardig lachende en zwaaiende mensen.

Als die meisjes niet door eigen ervaring of waarneming serieus beter weten, of hun twijfels aan de kant schoppen omdat ze anders discrimineren, is het geen wonder dat het zo gruwelijk mis gaat want hun omgeving houdt ze dom. Het eindeloze gedram over racisme maakt je bang voor je eigen gedachten, en al helemaal als je geconditioneerd bent om beleefd te zijn (naar buitenlanders) kan je weleens fouten gaan maken. Het punt van opvoeding is ook dat je ze weerbaar en wijs maakt voor de buitenwereld, dat betekent geen irrationele angst, maar wel iets meer benul dan gewoon maar volhouden dat elke vorm van wantrouwen racisme is, tot dat bruut wordt afgestraft. En als een ezel die zich keer op keer aan dezelfde steen stoot, zal de maatschappij 'pushen' dat ze vooral niet te wantrouwig worden want niet élke Syriër/moslim/buitenlander is élke keer fout.

Wat mij betreft mogen de belangrijkste immigratie-malloten onder de Duitse en Europese politici de hulp voor dit soort slachtoffers uit eigen, persoonlijke zak gaan betalen.
(^v^)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Dhana »

"Volgens het openbaar ministerie zou er geen verband zijn met de massa-aanranding in Keulen en andere Duitse steden. De verkrachting zou ook niet in de buurt van een asielzoekerscentrum plaatsgevonden hebben."

Nou dat weten we dan ook weer. Als je in Duitsland een misdaad pleegt buiten het zicht van je woonadres, ben per definitie geen verdachte.

De (Duitse) Hoge Heren beginnen zich in precies dezelfde absurde kronkels te draaien als moslim doen om misdaden, gepromoot door de islam, weg te redeneren.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

Oberbürgermeisterin van Keulen trekt haar dhimmi-keutel in – “Eine Armlänge”

Geplaatst op 7 januari 2016

Afbeelding
“Ervaren, competent en onafhankelijk...”

Naar aanleiding van de georganiseerde seksaanvallen van islamitische ratten in Keulen op Duitse vrouwen tijdens oudejaarsavond kwam burgemeester Henriette Reker met haar bericht dat ze “gedragscodes” voor vrouwen gaat publiceren. Maar na massale kritiek, van vooral de sociale media, trekt ze nu haar laffe dhimmi-keutel in. “Ik ga geen gedragscodes voor vrouwen vaststellen, ook niet in de toekomst”, schrijft zweefmuts Reker nu op haar Facebookaccount.

Tot nu toe heeft de politie meer dan 100 meldingen van seksuele misdaden ontvangen, nadat een meute van meer dan 1.000 lichtgetinte Allah aanbidders in georganiseerde vereniging Duitse vrouwen een islamitische spitsroeden lieten lopen op het Centraal Station van Keulen in oudejaarsnacht.

Tijdens een persconferentie afgelopen dinsdag veroordeelde het verraad Henriette Reker de misverstanden van de culturele islamitische verrijking, maar nam ook de gelegenheid waar om aan te kondigen dat er gedragscodes voor vrouwen nu online worden gepubliceerd. Dit om te voorkomen dat soortgelijke multiculturele verschillengebeurtenissen opnieuw plaatsvinden.

– Wij gaan preventieve maatregelen nemen, zodat meisjes en vrouwen zich beter kunnen beschermen tegen deze gebeurtenissen. We gaan gedragscodes op het internet publiceren, zodat onze kinderen beter voorbereid zijn, verklaarde Reker.

Een van haar adviezen was om tijdens het komende carnaval in Keulen “vreemdelingen” op een “arm afstand” te houden.

De linkse feeks heeft felle kritiek gewekt, en wordt nu beschuldigd de schuld bij de slachtoffer te leggen in plaats van de dader. Op Twitter heeft het ongenoegen zich verzameld onder de hashtag #einearmlaenge.

Daar schrijft onder andere de Duitse minister van Justitie Heiko Maas: “Ik heb werkelijk geen begrip voor de nieuwe gedragscodes voor Duitse vrouwen wat Henriette Reker voorstelt”.

Zelfs de superfeminist, familieminister Manuela Schwesig, sluit zich aan in het klaagkoor.

– Het zijn niet de vrouwen, maar de mannen die zich misdragen, die moeten hun gedrag veranderen. De tijd dat wij vrouwen ons vrij konden begeven is voorbij, zegt ze tegen het Duitse tijdschrift Welt.

Op haar Facebookaccount gaat Henriette Reker nu in het defensief en slikt haar woorden in.

“Het spijt me vreselijk als ik een van de slachtoffers met mijn verklaring gekwetst heb. Ik ga geen gedragscodes voor vrouwen vaststellen, ook niet in de toekomst. Om in de toekomst dit soort seksueel geweld te voorkomen, en de veiligheid voor vrouwen op onze pleinen en straten te garanderen, is er meer politie en veiligheidsdiensten nodig”, schrijft het opportunistische islamschaamlap.

Bron: http://www.friatider.se/borgm-stare-bac ... -r-kvinnor

http://fenixx.org/2016/01/07/burgemeest ... -armlange/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Manon »

Pilgrim schreef:Afbeelding
of deze:

Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Zwartmeer »

Stefan Molyneux weet het ook weer goed te vertellen!

Laatst gewijzigd door Zwartmeer op do jan 07, 2016 6:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

Tommy Robinson over oudejaarsavond 2015 in Keulen

Gepubliceerd op 6 jan. 2016

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Manon »

allez komaan. Na zeven dagen krijgen ze zeven maal zeventig maal spijt van hun leugens.

Politieagenten spreken anoniem: HET WAREN DE SYRISCHE RAPEFUGEES !

Bizarre wending Keulen: politieagenten vertellen ander verhaal

Politieagenten die betrokken waren bij de misstanden op het stationsplein van Keulen tijdens de jaarwisseling zijn het zat dat er continu een onjuist beeld wordt gegeven van de avond. Ze zeggen de daders wel degelijk te hebben geïdentificeerd. Het ging bovendien niet om Noord-Afrikanen, maar om Syriërs.

De jaarwisseling in Keulen dreigt uit te lopen op een regelrechte ramp voor politiebestuurders en politici in de Duitse stad.

Leugens

Volgens betrokken politieagenten klopt er niet veel van het verhaal dat tot nu toe via officiële kanalen naar buiten is gebracht over de gebeurtenissen in Keulen tijdens Oudjaar.

Uit frustratie over de kritiek die zij nu over zich heen krijgen, besloot een aantal de mond open te doen tegen de Duitse krant Die Welt. De getuigenissen van de agenten vertellen inderdaad een heel ander verhaal over de veelbesproken avond.

Volgens de agenten hebben ze zo'n honderd verdachten staande gehouden en een deel daarvan meegenomen naar het bureau. Dat de politie dus niet zou weten wie de daders zijn, doen de agenten af als onzin.

Ook vinden de agenten het vreemd dat naar buiten is gebracht dat het Noord-Afrikanen zouden zijn. 'Slechts bij een kleine minderheid ging het om Noord-Afrikanen, het overgrote deel van de verdachten kwam uit Syrië,' zegt een agent tegen de krant.

Syrische vluchtelingen

De agenten zeggen dat het inderdaad bekend is dat Noord-Afrikaanse bendes in en rond het station misdrijven plegen. Maar zij zouden slechts ten dele betrokken zijn geweest bij de misstanden.

'De meesten van hen waren pas gearriveerde asielzoekers. Ze lieten documenten zien die bij asielzoekerscentra worden verstrekt,' melden de betrokken agenten.

Een ander punt dat volgens de agenten niet klopt is dat het de daders vooral om het bestelen van hun slachtoffers zou gaan. Het betasten van vrouwen zou slechts bijzaak, of hulpmiddel bij de diefstal zijn geweest.

'In werkelijkheid was het precies andersom,' zegt één van de agenten. 'Het ging de meeste Arabische daders om seksuele misdrijven of, vanuit hun kant bezien, om seksueel amusement. De groepen mannen cirkelden om een vrouwelijk slachtoffer heen, sloten haar op in de kring en vergrepen zich aan haar'.

Agenten voelen zich daders

De getuigenissen van de agenten staan vrijwel haaks op de officiële woorden van politiechef Wolfgang Albers over de zaak en op het uitgelekte politierapport dat donderdag in Bild en Der Spiegel stond.

Desgevraagd zegt de woordvoerder van de politievakbond Arnold Plickert dat hij begrijpt dat de agenten nu anoniem uit de school klappen. 'Ik kan heel goed begrijpen dat collega's nu anoniem informatie naar buiten brengen. Ze willen de wijdverbreide onjuist informatie uit de wereld helpen en zich verdedigen. Veel agenten hebben mij gezegd dat zij het gevoel hebben dat zíj als daders worden aangekeken.'

Plickert onderstreept dat het absolute onzin is dat de politie niemand heeft gearresteerd en in hechtenis heeft genomen. Volgens de politieman zijn er zeker 80 gevallen bekend van persoonscontroles en arrestaties. Dat er vluchtelingen onder de daders zaten, staat voor hem ook vast.

Door de verklaringen van de politieagenten neemt het verhaal over Oud en Nieuw in Keulen een bizarre wending. Op nieuwjaarsdag meldde de politie nog dat de avond 'vredig' en 'uitgelaten' was verlopen.

Vervolgens bleken er talrijke aanrandingen en diefstallen te zijn gepleegd door verdachten met een Noord-Afrikaans uiterlijk, maar kon door de chaos niemand worden geïdentificeerd. Nu blijkt dat politieagenten zo'n honderd verdachten hebben geïdentificeerd en bleek het niet om Noord-Afrikanen te gaan, maar om recent aangekomen Syrische asielzoekers. De politietop in Keulen heeft nog niet op het verhaal van de agenten gereageerd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Ariel »

Je gelooft het toch niet. Deze aanvallen zijn volgens mij aangestuurd door ISIS.
Finnen voorkomen tweede ’Keulen’
-
De politie van Helsinki heeft in de nieuwjaarsnacht een tweede ’Keulen’ voorkomen.

Agenten in de Finse hoofdstad hadden er lucht van gekregen dat er daar, net als in Duitsland, massa-aanrandingen zouden gaan plaatsvinden. Met versterkingen uit andere delen van het land werd dat voorkomen, citeert de website van de Finse publieke omroep een politiewoordvoerder.

Zes mensen zijn gearresteerd en afgelopen zaterdag weer vrijgelaten. Uiteindelijk kwamen er drie aangiftes van seksueel geweld binnen.
BRON
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Dhana »

Als het allemaal niet zo diep intriest was, zou dit paniekvoetbal van politici vermakelijk zijn.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gelet op alle NOOIT gemelde aanrandingen . . . Het is dus vele malen erger dan wordt gesignaleerd.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Schepsel! schreef:Dus nu willen ze die figuren leren wat ja en nee is, wanneer je een ander aan mag raken en hoe, dat je iemand niet moet lastigvallen en stalken op straat... hopen ze op een openbaring bij die lui dat ze denken ''ooooh dus als ze gewoon rondloopt, en ik grijp 'r vast, en ze vindt het duidelijk niet leuk en wordt bang of boos, is mijn gedrag niet gewenst???''
Dat heb je goed gezien. Daar kom ik later op terug. Waar komt dat herstellingsopvoedkundig idee vandaan? Uit Noorwegen. En dat was dringend noodzakelijk, gelet op het niet meer bij te benen aantal aanrandingen en verkrachtingen door liefhebbers uit Afrikaanse moslimlanden. En daar is dan nu Syrië bijgekomen. Waarom denk je dat ik dat lafhartige corrupte huichelachtige tuig in de politieke arena de huid vol schelt? Andere macht staat mij niet ter beschikking. En lieve woordjes vanuit de logica helpen al lang niet meer te overtuigen. De geslepen Gutmensch-politiccus doet toch wat hem goeddunkt. Met in zijn achterhoofd een plek op de werkvloer - nou ja werk . . . - in Brussel. Werkt de psychologische Noorse aanpak? Volgens mij nauwelijks. Dat leg leg ik dus later uit. Of Mercator moet mij voor zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

"Aanranders waren criminele asielzoekers"

Door: redactie, 7/01/16 - Bron: NOS

Keulen - De Nederlandse NOS-journaliste Kysia Hekster is in de nasleep van de massale aanrandingen op oudejaarsavond in Keulen gaan praten met Oliver Köhler. Hij is misdaadverslaggever bij de omroep WDR en volgt de onderwereld in de Duitse stad al meer dan twintig jaar op de voet. Köhler stelt onomwonden dat de daders van de aanrandingen vluchtelingen zijn, die zich uitgeven voor minderjarige asielzoekers.

Volgens de expert zijn er in de Keulse stationsbuurt al maanden problemen met grote groepen mannen van Noord-Afrikaanse afkomst en weet de politie ook precies over welke groepen het gaat. De jonge delinquenten proberen vaak met seksueel geweld vrouwen van hun geld en smartphone te beroven.

"De aanpak om mensen te omsingelen, ze aan te raken en aan te randen en dingen te stelen, is precies de aanpak van de groep die bekend is", zegt Köhler. Ook zou geweten zijn dat de bewuste groep zich in het weekend verzamelt bij het Centraal Station in Keulen, waar de aanrandingen waren.

De verslaggever stelt dat de deliquenten als vluchteling naar Duitsland komen en zich als minderjarige asielzoeker voordoen. Door de massale toeloop van vluchtelingen naar Duitsland in de afgelopen maanden, belanden dossiers van minderjarige vluchtelingen vaak op de lange baan. Dat vergemakkelijkt het voor hen om criminele feiten te plegen, daar minderjarige vluchtelingen niet het land worden uitgezet.

De reden dat er in Duitsland nauwelijks bekendheid wordt gegeven aan het bestaan van de criminele groepen, is volgens de misdaadverslaggever dat er in zijn land een groot taboe op heerst. "Want iedereen die met ze te maken heeft, weet dat deze jongeren hier zijn om strafbare feiten te plegen", besluit hij.

Vijf zakkenrollers
De politie van Keulen heeft woensdagavond een nieuwe getuigenoproep gedaan. De speurders zijn op zoek naar de vrouwen die het slachtoffer waren van vijf zakkenrollers die op oudejaarsavond op een perron van het station zijn opgepakt. De vijf hadden een reiziger beroofd maar ook meerdere vrouwen bedreigd en lastiggevallen. Terwijl de politie de mannen aanhield, zijn de betrokken vrouwen weggegaan.

Justitie hoopt dat getuigen, zowel de vrouwen als anderen op het perron, kunnen helpen na te gaan of de zakkenrollers later betrokken waren bij de massale aanranding en beroving van vrouwen op het plein voor het station. De politie heeft de pech dat zij drie van de vijf betrokken dieven al op vrije voeten heeft gesteld.

Het is niet duidelijk of het tweetal dat nog vastzit, behoort tot de drie verdachten die de politie volgens de minister van Binnenlandse Zaken van Noord-Rijnland-Westfalen, Ralf Jäger, op het oog heeft. De politie van Keulen sprak later woensdag van vier mannen die zij als verdachte heeft geïdentificeerd.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... kers.dhtml
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

Cursus vrouwen respecteren voor asielzoekers

Do 07 jan 2016

Afbeelding

BRUSSEL – België gaat migranten in opvangcentra een cursus geven hoe er met respect met vrouwen moet worden omgegaan.

In en voor het centraal station van Keulen zijn rond oud en nieuw meer dan honderd vrouwen en meisjes betast en bestolen door groepen beschonken aanranders met een volgens getuigen Noord-Afrikaans uiterlijk. De burgemeester van de stad heeft tegengesproken dat de daders uit asielcentra komen, maar de massale aanranding heeft de discussie over vluchtelingen uit islamitische landen verhevigd.

In het asielcentrum in het Vlaamse Kapellen worden al zulke cursussen gegeven. Volgens de plaatsvervangend directeur Britt de Herdt zijn er onder de asielzoekers “veel jonge viriele mannen” die in het land van herkomst strikt gescheiden zijn gehouden van vrouwen. In de westerse samenleving is die scheiding er niet en sommigen denken dan dat hier alles mag. Daarom is er de cursus die duidelijk maakt wat mag en wat niet door de beugel kan, aldus De Herdt.

bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

Keulen: “Ze noemden ons ´hoer´ of ´slet!´”

Gepubliceerd op 6 jan. 2016

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wilders weer omhoog in de peilingen? Logisch toch!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Finnen voorkomen tweede ’Keulen’

De politie van Helsinki heeft in de nieuwjaarsnacht een tweede ’Keulen’ voorkomen.
Ik zal mijn Cubaanse vriend (familie van mijn ex) die in Finland woont om opheldering vragen. Misschien weet hij meer hierover te vertellen. Hij wil echter niks met religie te maken hebben. Ik mag ook niet posten hierover op zijn Facebook-pagina. Mijn langst levende vriendin heeft mij al verbannen uit haar vriendenkring op Facebook. Maar voor de rest is er niks aan de hand. Behalve dan dat zij in mijn ogen gedegradeerd is tot een alleraardigste oppervlakkige kennis. Net zoals een andere echte persoonlijke vriend op Facebook. Die heeft mij ook 'geliquideerd' als vriend op Facebook. Alhoewel ik geen islam gerelateerde teksten heb geplaatst - hij wel bij mij, waar ik dan weer op gereageerd heb - heeft hij zich blijkbaar bedacht en blijkbaar het zekere voor het onzekere genomen. Ook met hem blijft het leuk, maar een echte vriend - nee - dat is hij niet meer. Een oppervlakkige kennis dus. Zoals iemand die je voor de eerste keer in de kroeg ontmoet en waarmee je de grootste lol hebt.

Met de moderne i-Phone van mijn zoon ga ik mijn Finse connectie morgen proberen te bellen. Dan zien we elkaar in beeld. Ik heb aan een ouderwetse Nokia genoeg. Ben dan ook nergens aan verslaafd. Alhoewel, een beetje toch aan echte vrienden.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op do jan 07, 2016 7:02 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
Cursus vrouwen respecteren voor asielzoekers
Wat helpt zo'n cursus als moslims gericht en met opzet dit soort misdaden plegen. Niks toch.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Wat helpt zo'n cursus als moslims gericht en met opzet dit soort misdaden plegen. Niks toch.
Misschien helpt deze cursus beter:

Afbeelding

Meisjes denk eraan. Een armlengte!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Een niet-islamitische vrouw met (gedeeltelijk) zichtbare benen is sowieso een amateur hoer voor Noord-Afrikanen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:
Cursus vrouwen respecteren voor asielzoekers
Wat helpt zo'n cursus als moslims gericht en met opzet dit soort misdaden plegen. Niks toch.
Zo'n cursus is geld in het bakkie voor de Noorse meneer Per Isdal. Van beroep psycholoog. Tenminste als hij zo verstandig is geweest zijn idee vast te leggen. Verder is zijn naam niet meer weg te denken in Noorwegen. Zijn kostje is geborgen. Als het goed is, zowel bij links als bij rechts. Ik als veel betere psycholoog zou daar nauwelijks meer aan de bak kunnen. Mijn idee staat namelijk haaks op zijn idee en levert direct zichtbare resultaten af. En dat is namelijk iets waar al onze hedendaagse Europese politici doodsbenauwd voor zijn. Het kan verkeren. Wie het weet die mag het zeggen. God misschien?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Manon »

Pilgrim schreef:
"Aanranders waren criminele asielzoekers"


http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... kers.dhtml
Dit klopt dus niet. Het waren niet de criminelen die ze blijkbaar al maanden hun gangetje laten gaan (toch?) maar echt verse Syrische rapefugees volgens de laatste (anonieme) bronnen van bij de politie, die het beu zijn dat zij nu kop van jut zijn.
Ze hadden er 80 OPGEPAKT ! dus ze weten wie het zijn. Zie mijn post http://www.elsevier.nl/Buitenland/achte ... -2742633W/
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Ariel »

Het is bijna niet te geloven, maar er zijn ook aanrandingen gemeld in Zürich
Ook in de Zwitserse stad Zürich zijn rond de jaarwisseling vrouwen beroofd en betast door mannen met een getinte huidskleur. Bij de politie in Zürich waren donderdag ongeveer 25 diefstallen gemeld, terwijl zes vrouwen meldden seksueel te zijn lastiggevallen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Manon »

Ik geloof niet dat ik jullie al heb vergast op het schattigste artikeltje van vandaag.

In Gent zit een sexuologe. Dat zijn mensen die alles wat jij niet weet, wèl weten over sex.

En wat heeft die sexuologe nu ontdekt? wel, dat arabische mannen....

tromgeroffel

..... een hele andere kijk hebben op sex.

“Arabische mannen hebben andere ideeën over vrouwen”

“Je kan moeilijk zeggen dat Arabische mannen verkeerde ideeën hebben over de vrouw”, zegt Ines Keygnaert, experte seksueel geweld van de UGent. “Maar heel vaak verschillen hun ideeën van wat wij gewoon zijn. Daarom moeten we in dialoog gaan.”
Hoewel nog niet veel details bekend zijn over de identiteit van de daders van de massale aanrandingen in Keulen tijdens oudejaarsnacht, blijkt uit de verhalen van slachtoffers en getuigen dat de meeste daders een Arabisch of Noord-Afrikaans uiterlijk hadden. Is de cultuur of de religie dan de verklaring voor het gedrag van die mannen? Hebben Arabische mannen verkeerde ideeën over de vrouw?

Je kan moeilijk zeggen dat Arabische mannen verkeerde ideeën hebben”, zei Ines Keygnaert, experte seksueel geweld aan de universiteit van Gent, in het VRT-journaal. “Ze komen naar hier met ideeën die ze uit hun omgeving en hun land van herkomst hebben meegekregen. Zo is het bijvoorbeeld gebruikelijk dat Arabische mannen elkaar knuffelen en kussen, terwijl de meeste mannen dat hier niet doen”

“Het is dan kwestie om in dialoog te gaan: wat vinden wij hier aanvaarbaar of niet. Wanneer kan je bijvoorbeeld je hand op iemands been leggen?”

De cursussen ‘omgaan met vrouwen’ die staatssecretaris Theo Francken (N-VA) aan alle asielzoekers wil aanbieden, vindt Keygnaert dan ook een goed idee. “Maar het moet ruimer gaan dan alleen ‘omgaan met vrouwen’. Ook seksualiteit, relaties, grensoverschrijdend gedrag en seksuele gezondheid moeten aan bod komen.”

Overigens heeft Keygnaert meegewerkt aan de nieuwe website Zanzu . Op die website van Sensoa wordt aan nieuwkomers uitleg gegeven over seksualiteit, relaties en omgang met vrouwen. Ook hulpverleners kunnen op die site terecht om in gesprek te kunnen gaan met nieuwkomers.
voilà! ze zijn gewoon ànders. ze dachten gewoon dat ze een man knuffelden en kusten en zochten dan tussen de benen van die personen naar hun penis... en die vonden ze toch wel niet zeker! Sommigen deden zelfs het slipje uit om toch maar zeker te zijn!


het kind mocht op VRT komen: zie de video http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160107_02053916
:applause:

Ik heb ook geen verkeerde ideeën over arabische moslims: ik heb de onweerstaanbare neiging om hun ballen met ammoniak en javel te injecteren. Niks mis mee hoor.... gewoon ànders.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Manon »

en nog maar eens de échte waarheid, verteld door de politie:

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... ment.dhtml

"Daders waren vooral recente Syrische vluchtelingen die het deden voor hun seksueel amusement"

één miljoen (besneden) jonge mannen tussen 18 en 35 ! wat denken ze nu dat die gaan doen.
ficky ficky schlumpe!
Moeder Vuyst is namelijk niet zo gezellig als je besneden bent. (heb ik me laten vertellen ... icon_silent.gif )
"Daders waren vooral recente Syrische vluchtelingen die het deden voor hun seksueel amusement"

Agenten maken brandhout van verklaringen politiecommissaris en burgemeester Keulen
© ap.
Agenten weerleggen anoniem de verklaringen van hun leiding als zouden de daders van de massa-aanrandingen in Keulen niet gekend zijn. De meeste mannen die werden gecontroleerd, waren Syriërs die recent Duitsland als asielzoeker waren binnengekomen. De daders deden het puur voor hun "seksueel amusement". Dat meldt de gerenommeerde Duitse krant Die Welt.

Er raken steeds meer feiten bekend over de horrornacht in Keulen en heel wat verklaringen van de Duitse autoriteiten komen in een ander daglicht te staan.

Agenten die tijdens oudejaarsavond de situatie in Keulen probeerden onder controle te krijgen, ontkrachten de beweringen van hun baas Wolfgang Albers. De politiecommissaris had dinsdag nog verklaard dat men geen idee had wie de daders waren die passanten hadden beroofd en vrouwen seksueel hadden belaagd.

In bewaring
De agenten van hun kant zeggen aan Die Welt dat ze op de bewuste avond de identiteit van talrijke personen hebben gecontroleerd en tientallen onder hen werden ook in bewaring genomen.

In tegenstelling tot wat officieel wordt beweerd, weet de politie dus maar al te goed om welke groepen het gaat. "Slechts bij een kleine minderheid ging het om Noord-Afrikanen, het merendeel van de gecontroleerden had de Syrische nationaliteit", aldus de agenten.

Tot hiertoe heeft de politie van Keulen officieel geen gewag gemaakt van daders die in bewaring werden genomen tijdens oudejaarsnacht. Het zogezegde ondoortastende optreden kwam de politie op hevige kritiek te staan van de minister van Binnenlandse Zaken Thomas de Mazière.

Asielaanvraag
Tot dusverre liet de overheid uitschijnen dat het voornamelijk om jonge mannen ging met een Noord-Afrikaanse achtergrond omdat er een dergelijke criminele bende actief is in de regio. Ook politiecommissaris Albers en burgemeester Reker van Keulen haastten zich met te zeggen dat niets er op wees dat er vluchtelingen bij de vreselijke incidenten betrokken waren. Nochtans waren vele gecontroleerden op het plein en aan het station van Keulen pas in Duitsland aangekomen. "De mannen toonden aan ons documenten die bij een asielaanvraag worden overhandigd", aldus de anonieme getuigen. "De meerderheid kwam wel niet uit Keulen, daarvoor waren het er ook gewoonweg te veel."

2.000 Arabische mannen
Ook het aantal mannen dat zich volgens officiële schattingen op het plein aan de dom had verzameld, is verkeerd. "Volgens onze collega's waren er maar liefst 2.000 Arabische mannen aanwezig in plaats van 1.000." Daar had de politie helemaal geen rekening mee gehouden. "De ongeziene agressiviteit van de mannen in kwestie joeg ook sommige agenten angst aan."


Omgekeerd
De agenten weerleggen eveneens de stelling als zouden de daders in eerste instantie erop uit geweest zijn om hun slachtoffers te bestelen. De handtastelijkheden werden volgens de officiële versie geklasseerd als een neveneffect van die criminele tactiek. Niets is minder waar volgens de politiemannen -en vrouwen waarmee Die Welt sprak. "In werkelijkheid was het net andersom, ze begingen de aanrandingen louter voor hun seksueel amusement. Een blanke vrouw wordt omsingeld door een groep mannen en dan vergrijpt men zich eraan."

Dat is ook in de Arabische wereld een bekend fenomeen. Het kwam onder meer aan de oppervlakte in Caïro tijdens de Arabische Lente toen vrouwelijke westerse journalisten werden omsingeld en verkracht.

Optimisme
Toch blijven de agenten optimistisch. "We zetten onze hoop op vluchtelingen met een Arabische achtergrond die hier vreedzaam leven en die ons belangrijke tips kunnen geven die kunnen leiden tot de arrestatie van de aanranders."

"Vele collega's kregen immers de vraag van Arabische vluchtelingen of we oudejaar altijd zo brutaal vieren. Ze wilden zo snel mogelijk weg van de agressieve sfeer en onmiddellijk terugkeren naar het opvangcentrum."
Of WIJ oudejaar altijd zo brutaal vieren???? :cry:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

Ja, dat lees ik ook in het interview met zo’n agent bij de site van E.J. Bron:

https://ejbron.wordpress.com/2016/01/07 ... isdrijven/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tientallen vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Ariel »

“Arabische mannen hebben andere ideeën over vrouwen”
Ach toch. Wat schattig. Al die Duitse deerne hebben er weer niks van begrepen. Deze Arabische mannen wilde alleen maar hun dankbaarheid aan Duitsland tonen door vrouwen liefdevol te knuffelen.

Hoeveel hersencellen heeft deze sexuologe nog ? waarschijnlijk niet heel veel. Het grootste gedeelte van haar werkende hersencellen zullen er uitgewipt zijn.

Ze is vergeten te vermelden dat sommige Arabische mannen geel veel van hun geiten houden, en die daarom ook graag knuffelen.

Arabische mannen zijn lief.... :heart:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie