Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
sjun

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door sjun »

Er komt een dag dat de overheid niet meer hoeft te reageren omdat de mensen het probleem direct oplossen. Dolle honden laat je niet huishouden.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
King George

Bericht door King George »

Toch gezellig , dat multicultureel samen leven? Zoiets ga je dan toch gezellig multicultureel vieren middels een Culturencarnaval? Zou het hier om geïmporteerde testoseronbommen gaan, van die (Muzel-)mannen die nog niet helemaal weten hoe onze omgangsvormen met vrouwen zijn?

Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Bonusquote – Anja Meulenbelt: ‘Daders Keulen gewoon criminelen die tasjes wilden roven’

Bert Brussen, 24-05-2016

Afbeelding
Anja Meulenbelt

'Beste manier om moslimvrouwen te helpen is door islamofobie tegen te gaan'

“Tegenwoordig doen we graag alsof seksisme en geweld tegen vrouwen louter problemen zijn van moslimmannen. ‘Hier bij ons zijn mannen en vrouwen gelijk’, klinkt het dan. We negeren liever dat seksueel geweld ook in Nederland en België nog altijd op grote schaal voorkomt.

Het is nochtans simpel: de daders in Keulen waren mannen. Ondertussen is duidelijk dat het om criminelen ging die seksuele intimidatie gebruikten om vrouwen hun tasjes afhandig te maken. Maar toch ging de discussie voornamelijk over de vraag of de etnische achtergrond van de daders ertoe doet. Van mij mag dat, maar dan moeten we ook eens naar onze eigen achtergrond kijken. Welk onderdeel van onze cultuur zorgt ervoor dat zo veel mannen geloven dat een vrouw die met hen uitgaat of voor wie ze de deur openhouden loslopend wild is dat gepakt mag worden?

Sommige vrouwen, onder wie Ayaan Hirsi Ali, lijken te geloven dat moslima’s alleen vrij kunnen worden als ze zich niet alleen ontdoen van hun hoofddoek maar ook van hun geloof. Daar ben ik het niet mee eens. Feminisme en de islam kunnen wel degelijk samengaan. De beste manier om moslimvrouwen te helpen, is door tegen de toenemende islamofobie in onze samenleving in te gaan. Vandaag worden er op straat geregeld vrouwen aangevallen omdat ze door hun hoofddoek herkenbaar zijn als moslim. Laten we daar eens iets aan doen.”

In het links politiek correcte Vlaamse Knack een dubbelinterview met de Nederlandse Anja Meulenbelt (71) en de Vlaamse Yasmine Schillebeeckx (25), beiden ‘feminist’ (1.0 en 3.0). Met een glansrol voor Meulenbelt vanwege de hilarische quotes.

http://media.tpo.nl/2016/05/24/2552793/ ... rce=traqli
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
King George

DENK je in heel je leven al alles te hebben meegemaakt, kom je amper nadat je van je werk thuis bent gekomen, een collumn van Anja Vuilnisbelt tegen.
Laatst gewijzigd door King George op wo mei 25, 2016 10:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Pizzaman

Bericht door Pizzaman »

Die troela is eigenlijk voor mij de druppel geweest dat ik me zelf er maar eens mee moest gaan bemoeien. :banana:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
King George

Google voor de grap eens op Meulenbelten [icon_lol.gif]

Hans v d Mortel sr

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:DENK je in heel je leven al alles te hebben meegemaakt, kom je amper nadat je van je werk thuis bent gekomen, een collumn van Anja Vuilnisbelt tegen.
Ach, mij bekruipt hetzelfde gevoel. Maar het woord vuilnisbelt geeft precies aan wie zij is en waar zij vandaan komt. Van de schroothoop van onze kennisbe3schaving waar ook alle moslims thuishoren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.
Pizzaman

Bericht door Pizzaman »

King George schreef:Google voor de grap eens op Meulenbelten [icon_lol.gif]
Nee bedankt ik weet het al... :crazy2:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
mercator

Bericht door mercator »

Pizzaman schreef:Die troela is eigenlijk voor mij de druppel geweest dat ik me zelf er maar eens mee moest gaan bemoeien. :banana:
Dat tijdschrift Knack was vroeger de zgz. "kwaliteitskrant" van Vlaanderen maar een paar jaar geleden is de redactie gekaapt door gesjeesde journalisten van het failliete linkse anarchistenblaadje Humo en sindsdien is het een doorgeefluik voor de meest achterlijke mei 68 denkbeelden. Abou jahjah is daar de meest gevierde medewerker, dan weet je genoeg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
King George

Het was ook in Darmstad ook alweer gezellig. Ditmaal met rapefugees uit Pakistan. Wir schaffen das!

Asylum seekers carry out dozens of sex attacks on women at a free music festival in Germany

Zwartmeer

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Duitse knuffeljustitie zorgt ervoor dat criminele “asielzoekers” in de lach schieten

Geplaatst op 10 juli 2016

Afbeelding

De rechter van het kantongerecht in Keulen gaf afgelopen donderdag een niet mis te verstaan signaal af aan alle huidige en toekomstige seksdaders uit de hele wereld: wees niet bang, er zal jullie niets gebeuren. De wegens seksuele overvallen in Oudejaarsnacht in Keulen aangeklaagde Irakees Hussein A. en de Algerijn Hassan T. konden met voorwaardelijke straffen naar huis gaan.

Slachtoffer zit huilend in de rechtszaal

Volgens de aanklacht hadden T. en A. samen met 15 tot 20 andere mannen kort na middernacht op het stationsplein twee jonge vrouwen omsingeld en in het nauw gebracht. Een van de slachtoffers omschrijft snikkend de traumatische ervaringen in Oudejaarsnacht, hoe ze bij haar billen en in haar kruis werd gegrepen, hoe A. haar vriendin gekust en in het gezicht gelikt had en hoe T. haar begeleider € 5000,- had geboden om seks met haar te hebben. “Money, drie uur seks. Give the girls, give the girls. Anders dood”, zou hij gezegd hebben. Haar vriendin bevestigt de uitspraak. De poging een handtas te openen, mislukte. De daders werden gepakt, omdat zij zich daarvoor hadden laten fotograferen.

Taakstraf en integratiecursus
“De volle hardheid van de wet” kondigde bondskanselier in januari nog aan. Wat Duitse rechters onder volle hardheid verstaan, kwamen Hussein A. en Hassan T. voor het kantongerecht Keulen te weten. De 20-jarige Irakees werd veroordeeld volgens het jeugdstrafrecht. Hij kreeg slechts een jaar voorwaardelijk wegens seksuele ongeoorloofde dwang. Als volle hardheid moet hij 80 uur taakstraf doen en aan een integratiecursus deelnemen. De 26-jarige Algerijn werd wegens medeplichtigheid aan seksueel ongeoorloofde dwang en gepoogde ongeoorloofde dwang eveneens veroordeeld tot een jaar voorwaardelijke gevangenisstraf. Lachend verlieten de delinquenten de rechtszaal. De slachtoffers bleven compleet overstuur achter.

Bron: www.unzensuriert.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/07/10 ... -schieten/
Zwartmeer

Bericht door Zwartmeer »

Meer slachtoffers aanrandingen Oud en Nieuw dan gedacht

http://nos.nl/artikel/2117009-meer-slac ... dacht.html

In Duitsland zijn met Oud en Nieuw meer dan 1200 vrouwen aangerand. Voor een afsluitend rapport over de gebeurtenissen in die nacht heeft de politie alle gevallen in heel Duitsland opgeteld. Voor Keulen kwam de politie op 650 vrouwen uit en voor Hamburg op 400. De overige aanrandingen vonden in andere steden plaats.

1200 gevallen is meer dan in eerste instantie werd gedacht. Direct na Oud en Nieuw ging veel aandacht uit naar Keulen. Daar kwamen meer dan 1000 aangiften binnen, maar daar zaten ook diefstallen en andere vergrijpen bij.

"Ik had tot nu toe niet voor mogelijk gehouden dat zo'n delict in zo'n omvang kon plaatsvinden", zei politiechef Holger Münch tegen de ARD. "De impact ervan op het veiligheidsgevoel van vrouwen hier in Duitsland is enorm."
Fractie berecht

De politie schat dat bij de aanrandingen zeker 2000 mannen betrokken zijn geweest. Van de daders wordt waarschijnlijk maar een fractie berecht. Doordat de aanrandingen in groepsverband werden gepleegd, is het voor de slachtoffers moeilijk om daders te identificeren. Er zijn 120 verdachten in beeld, vier mannen veroordeeld en twee verdachten vrijgesproken.

Onder de verdachten zijn amper Syrische asielzoekers, maar volgens de politie is er wel een link te leggen met de recente toename van het aantal migranten. De helft van de verdachten die nu in beeld zijn, was minder dan een jaar in Duitsland en had hier asiel aangevraagd. Het zijn vooral mannen uit Noord-Afrika en Afghanistan.
Niet landelijk georganiseerd

De Duitse minister van Justitie sprak kort na Oud en Nieuw van "georganiseerde misdaad", maar de politie heeft geen aanwijzingen gevonden dat de aanrandingen landelijk zijn gepland of georganiseerd. Wel is duidelijk dat het de daders in Keulen in sommige gevallen ook ging om het bestelen van de slachtoffers, terwijl in Hamburg de mannen bewust op pad zijn gegaan om vrouwen aan te randen.

Om in de toekomst dit soort massale misdrijven te voorkomen, wil de politie bij grote evenementen meer agenten op straat en video-bewaking. Tijdens het carnaval in Keulen zijn ook agenten met bodycams ingezet.
Dus er is vraag om meer politie. Deze oplossing hebben ze in de meeste islamitische landen al lang geleden bedacht. Het zijn toch vrijwel allemaal politie-staten.
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op ma jul 11, 2016 5:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dhana

Bericht door Dhana »

Hoe sparen we de kool en de geit?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Oudejaarsnacht: 1.200 slachtoffers, 900 seksdelicten en slechts 120 verdachten

Geplaatst op 11 juli 2016

Afbeelding
Politie bij de Dom en het hoofdstation in Keulen.

De Duitse recherche heeft het onderzoek naar de overvallen in Oudejaarsnacht afgesloten. Het resultaat is meer dan slechts ontluisterend. De deelstaten moeten nu ook nog over het rapport van het BKA (de Duitse recherche) stemmen, wat politiek gemotiveerde manipulaties motiveert.

Volgens een bericht van de NDR, de WDR en de “Süddeutsche Zeitung” heeft het BKA het onderzoek betreffende de massale overvallen in Oudejaarsnacht afgesloten. Volgens het bericht werden alleen in Keulen 650, in Hamburg meer dan 400 vrouwen, evenals vrouwen in andere steden zoals Stuttgart of Düsseldorf, het slachtoffer van seksuele overvallen vanuit groepen mannen – blijkbaar grotendeels Noord-Afrikanen. In totaal, aldus de schatting van het BKA, waren hier meer dan 2.000 mannen bij betrokken.

Uiteindelijk konden er echter maar 120 verdachten worden opgepakt, waarbij bij velen van hen de verdenking slechts vaag zou zijn. In totaal vonden er tot nu toe slechts vier veroordelingen wegens seksuele delicten plaats. In totaal werden bovendien 14 daders wegens diefstal, roof, heling en gelijksoortige delicten tijdens Oudejaarsnacht veroordeeld. Reden voor dit lage aantal concrete verdachten is volgens het bericht het probleem dat er “geen geschikt” beeldmateriaal was geweest en dat er door de betrokken vrouwen (begrijpelijkerwijs) “nauwelijks goede omschrijvingen” van de daders waren, aldus het BKA.

Uit het onderzoek van het BKA blijkt verder dat ongeveer de helft van de verdachten zich op het moment van de daad nog maar kort in Duitsland verbleef. De president van het BKA, Münch, zei: “In zoverre bestaat er wel een verband tussen het optreden van het fenomeen en de sterke immigratie juist in 2015.” De meeste verdachten zouden volgens informatie van de getuigen uit Noord-Afrika afkomstig zijn.

Nu wil het BKA de uitvoerige resultaten van het onderzoek binnenkort publiceren. De deelstaten zouden in het bezit zijn van een ontwerp om over te stemmen. Waarbij het hier de vraag is in hoeverre men nu van politieke zijde invloed op de publicatie wil uitoefenen om politiek ongemakkelijke feiten te verzwijgen respectievelijk te verdoezelen.

Bron: [url=https://www.contra-magazin.com/2016/07/ ... agazin.com[/url]

Door: Marco Maier

https://ejbron.wordpress.com/2016/07/11 ... erdachten/
Ariel

Bericht door Ariel »

De dader Hassan kon zijn lol niet op toen hij vrij kwam.
Afbeelding
Hassan T. celebrates outside the courthouse after walking free.
According to the Express newspaper, Hassan T. (26) was “beaming” when he left the courthouse, and taunted his victims by repeatedly shouting out “I’ve done nothing!”

http://newobserveronline.com/cologne-se ... walk-free/
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
King George

"Ik heb niks gedaan."

Het verkrachten van de vrouwen van ongelovigen mag toch ook van Allah?

King George

Tussen asielzoekers in trein ‘ze overlegden of ze me zouden verkrachten’

Ingediend door copywriter op 27 september, 2015 - 17:58. Gedrag

Hongarije / Oostenrijk, september 2015

De Oekraïense journaliste Aida Bolivár reisde op 31 augustus in de trein van Boedapest naar Wenen waar talloze asielzoekers in zaten. Bolivár woonde vijf jaar in Marokko, Egypte en Tunesië en verstaat Arabisch. Ze kon verstaan wat de asielzoekers tegen elkaar zeiden.

Afbeelding

Bij haar aankomst bij het station in Boedapest waren talloze asielzoekers aanwezig. Ze beletten haar de toegang. Bolivár: ‘Ze schreeuwden beledigingen naar me en probeerden mijn bagage af te pakken.Ik zag dat mensen zonder enige schaamte in het openbaar overal zaten te poepen, vrouwen schreeuwden, ze werden door hun eigen mensen geslagen, niet door de politie die hen met geen vinger aanraakte. Kinderen schreeuwden, er lagen bergen afval. Niemand daar sprak een woord in een Europese taal. Ze dachten dat ze in de hitte van het moment bagage van de passagiers konden stelen, en ze schreeuwden obsceniteiten naar de passagiers’.

Kinderen als schild om bij de trein te komen
‘Wel 90% van hen bestond uit gezonde mannen tussen de 18 en 45 jaar. Ze pakten willekeurig kinderen beet en gebruikten die als schild om zich een weg naar de trein te banen.
In mijn wagon zaten vijf mensen die een kaartje gekocht hadden. We zaten in een lege wagon, maar na een paar minuten gebeurde er iets ongelooflijks. Geschreeuw, de ruiten gingen kapot. Een enorme massa mensen drong naar binnen, er werd gevochten’.

'Allah blij met beroving van ongelovigen'
‘Toen begonnen ze met elkaar te overleggen of ze ons zouden beroven. Allah zou er blij mee zijn als ze ongelovigen zouden beroven. En ze overlegden of het de moeite waard zou zijn om mij te verkrachten, omdat ik niet gekleed was als een nette vrouw. Omdat ik geen hoofddoek draag, ben ik geen moslim en dus slecht’.
‘Na een uur ongeveer stopte de trein. De vier andere mensen die een kaartje hadden en ik probeerden ons een weg door de massa te banen.

'Geld, geld, geef ons geld!’
‘De meute wilde ons niet laten gaan en ze bedachten dat we geschikt zouden kunnen zijn als gijzelaars. Het treinstation was volledig belegerd. Er kwamen steeds meer asielzoekers die voedsel, brood, appels en koekjes op de grond gooiden en waar ze op trapten. Ze schreeuwden steeds weer één woord: ‘Geld, geef ons geld’.

Terwijl ze naar ons glimlachen, bespugen ze ons van achter
‘Ze grepen naar mensen en probeerden hun waardevolle dingen te ontrukken, ze grepen naar bagage en lieten mensen er niet door. Ze vielen mensen aan. Deze mensen komen hier alleen maar voor onze welvaart, die zijn helemaal niet van plan om hun inkomen te verdienen of zich ergens actief in te betrekken.
Afgezien van haat en slechte bedoelingen, hebben ze niets aan Europa bij te dragen. Dus voor we deze mensen gaan beschermen, stel ik voor dat we eerst Arabisch leren. We zullen dan begrijpen dat terwijl deze mensen naar ons glimlachen, ze ons van achteren bespugen’.

YouTube, 25 september 2015 'Migrants trampled on the food and demanded money'
Paavotajukangas, 16 september 2015
WND, 29 september 2015

Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Er is twijfel over maar het zou kunnen.
Cologne woman reports pregnancy after NYE rape
The Cologne Lobby for Young Women, which has worked with victims of the New Year's Eve sexual assaults, told a state investigative committee on Thursday about at least two cases of rape that night.

A spokesman for Pirate Party politician and member of the investigative committee, Simone Brand, confirmed to The Local that the group said a woman had told them she was raped and later found out that she was pregnant, though she did not know whether the pregnancy had happened that night.

The woman ultimately decided to have an abortion because she was uncertain, said Brand's spokesman Jens Ballerstädt.

"She found out she was pregnant but wasn't sure that it had happened on this night," Ballerstädt said.
http://www.thelocal.de/20160715/cologne ... l-assaults
Was het commitee verbaasd of geschokt of beide?
Frauke Mahr from the Cologne Lobby for Young Women told the committee the woman's story, which Ballerstädt said was a shock to himself and all those present.

Up until now other women had reported being forcibly penetrating by men with their fingers, which is also classified as rape under German law. But this was the first case known of which full sexual intercourse was forced upon a woman.

"Every political party inside the room ... hing new,"he said.
http://www.thelocal.de/20160715/cologne ... l-assaults
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
King George

BREAK EUROPE: Merkel and her Migrants -- What comes Next?

Gepubliceerd op 21 jan. 2016

In this video we will not be focusing on the migrant crime and rape waves currently engulfing Europe but on what the next few years will entail should the current political and de-facto plans being carried out go unchanged.

We will trying and explain why, in our view, this seemingly mad undertaking is being carried out and also why the populations of the West are for the most part, are currently accepting *whether grudgingly or not -this massive and unalterable change to their countries.

Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Spoiler! :
Afgelopen maandag, Troisdorf, bij Bonn. Een chirurg in een ziekenhuis wordt bedreigd door een moslim, wiens twee zonen hem stevig vastpakken. ‘Hij schreeuwde Allahu Akbar. Toen wilde hij mij onthoofden!’ Er breekt paniek uit. Een 82 jarige vrouwelijke patiënt vlucht zelfs het raam uit.

Berlijn, zelfde dag, eveneens in een ziekenhuis. Een moslimman schiet een arts dood, en pleegt daarna zelfmoord. ‘Geen aanwijzingen voor een islamistische aanslag,’ aldus de politie. Die zijn zoals u weet door Berlijn verplicht om te zwijgen als de daders moslims, migranten en asielzoekers zijn. Het gebouw werd korte tijd ontruimd; volgens getuigen was de politie, brandweer en reddingsdiensten met 20 auto’s aanwezig. Ook werd de SEK anti-terreureenheid ingeschakeld, wat bewijst dat het ook in dit geval om een moslim ging.

Dinsdag, Ibbenbüren, niet ver over de grens bij Oldenzaal. Een vrouw van 79 wordt uit het ziekenhuis ontslagen na op een begraafplaats te zijn verkracht door een Eritrese asielzoeker. De bejaarde vrouw bezocht daar het graf van haar zus.

Geldern, nog dichter bij de grens, bij Venlo. Zwemmers in het nudistenzwembad, inclusief enkele kinderen, worden bedreigd door een groep jonge moslims -waarvan sommigen van de 2e of 3e generatie die in Europa zijn opgegroeid- die schreeuwen dat ‘alle Duitse vrouwen sletten zijn’ die ‘het verdienen te sterven’. ‘Allahu Akbar! Wij zullen jullie allemaal uitroeien!’

Oldenburg. Een 49 jarige vrouw die het Zomerfeest heeft bezocht, wordt op de weg naar huis verkracht door een ‘onbekende man’ (9). Zoals gebruikelijk weigert de politie ook maar iets over de afkomst van de man te zeggen, maar op social media is te lezen dat het hoogstwaarschijnlijk om een migrant / asielzoeker gaat.

Frankfurt, het vliegveld. Op dit filmpje is te zien hoe een moslimman, volgens sommigen boos omdat zijn vlucht was vertraagd, twee politieagenten te lijf gaat en hen begint te slaan en te schoppen. Andere reizigers laten met boegeroep hun afkeuring blijken, maar grijpen niet in. Ook nu vraagt de politie het filmpje niet op internet te zetten – het zou de burgers alleen maar ongerust maken.

Mannheim. Een 26 jarige vrouw wordt ’s morgens door een onbekende man gevolgd en aangerand. Als ze zich verweert, slaat en schopt hij haar helemaal in elkaar, waardoor ze ernstig gewond raakt. De circa 20 jarige dader had volgens haar bruine ogen en een bruine huid, en was vermoedelijk afkomstig uit Noord Afrika.

Jena. Een 27 jarige vrouw wordt door meerdere ‘buitenlandse mannen’ aangerand en bijna verkracht. Ze weet zich echter los te rukken en te vluchten.

Wolfhagen, vlak voor Kassel. Een 27 jarige ‘vluchteling’ randt een 37 jarige vrouw aan en mishandelt haar. Ook valt hij een 24 jarige Duitse man aan. In dezelfde nacht moet een 18 jarige migrant door de politie worden ingerekend, omdat hij agressief is tegen willekeurige voorbijgangers. Een 19 jarige ‘collega vluchteling’ was zojuist opgepakt omdat hij diverse jonge vrouwen had aangerand. Elders –nog steeds in het rustieke Wolfhagen- slaat een 26 jarige ‘vluchteling’ een 32 jarige Duitser in elkaar. ’s Avonds waren twee ‘vluchtelingen’ van 21 en 22 al gearresteerd nadat ze een 27 jarige vrouw, een beveiligingsmedewerker, hadden aangerand en mishandeld. Net na middernacht was een 34 jarige vrouw uit Wolfhagen al aangerand door een 25 jarige Algerijn, die met vuistslagen haar verzet probeerde te breken.

Trier. Een groep Noord-Afrikaanse mannen randen twee 18 jarige meisjes aan. Een 20 jarige man die reageert op het hulpgeroep van de meisjes, wordt in zijn gezicht geslagen. Elders in de stad wordt een 20 jarige vrouw aangerand door een donkere, Arabisch uitziende man.

Rüsselsheim. Een 45 jarige vrouw wordt op het fietspad naast de A60 door een ‘donkerhuidige’, gebroken Duits pratende man van circa 20 jaar oud aangerand en bijna verkracht. Vanwege haar felle verzet mislukt dat.

Paderborn. Een 37 jarige joggende vrouw komt op een voetpad een jonge man met donkere huid en kort zwart haar tegen, die haar zijn snikkeltje laat zien.

Rottenburg. Een 36 jarige Syriër grijpt op de markt diverse vrouwen bij hun billen. Aangezien hij dit ook op andere dagen schijnt te doen, heeft de politie andere slachtoffers opgeroepen zich te melden.

Bad Homburg. Twee 18 jarige meisjes worden door een circa 30 jarige man ‘met donkere huid’ aangerand en agressief vastgegrepen.

Würzburg… 28 jarige vrouw aangerand (door donkere man)… 15 en 17 jarige meisjes komen ‘donkere’ snikkeltoner tegen… Eichstätt, 36 jarige Afghaan randt vrouw aan, krijgt hulp van twee landgenoten van 19 en 33… Kehlheim, 16 jarige Afghaanse asielzoeker randt kort achter elkaar 2 jonge vrouwen aan….

Ondertussen kregen vier jonge Syrische ‘vluchtelingen’ (leeftijd 14 tot 20 jaar), die in Weil am Rhein twee meisjes van 14 en 15 hadden verkracht, van de rechter slechts een proeftijd opgelegd. ‘Omdat het nog maar kinderen zijn’, was de argumentatie. ‘Kinderen’, die echter wel met een volwassen misdaad twee andere kinderen voor het leven beschadigden.

Nog een bizar ‘incident’: een Nederlandse agent die met zijn vrouw op vakantie ging werd bij een raststätte bij Frankfurt plotseling door een ‘verwarde man’ neergestoken, en overleefde het maar net. De dader, afkomstig uit moslim maffiastaat Kosovo, kon worden opgepakt.

Niet voor niets waarschuwt het Britse ministerie van Buitenlandse Zaken voor reizigers die naar Duitsland gaan. ‘Er is een hoge dreiging door terrorisme. Aanslagen kunnen willekeurig plaatsvinden, inclusief op publieke plaatsen die door buitenlanders worden bezocht.’

Oostenrijk, een ziekenhuis in de stad Linz. ‘Wij zijn geen aangeschoten wild!’ aldus de secretaris van het ziekenhuis, nadat de zoon van een moslima, patiënt, zeer agressief wordt als de verplegers, ‘hoerenzonen’, haar nog één keer aanraken. Meerdere patiënten zijn zo bang, dat ze op de vlucht slaan. Ook verplegend personeel is dermate angstig, dat de politie wordt ingeschakeld.

Wenen. Een 25 jarige Syrische migrant staat bij een speelplaats naar kinderen te kijken en zichzelf te bevredigen. Voordat hij iets kan doen, schakelen ouders de politie in.

Vimmerby, Zweden. Een moslimmigrant randt vijf jonge vrouwen aan in een uitgaansgelegenheid. De man spuugt op de vrouwen, laat hen zijn geslachtsdeel zien, en schreeuwt dat hij Zweden haat, en alleen maar is gekomen ‘to fuck Swedish girls’. (4) Een 20 jarige vrouw was al eerder dit jaar in dezelfde nachtclub door een andere migrant aangerand, en zegt nu niet meer alleen over straat te durven.

Malmö, Zweden. Schietpartij in het winkelcentrum, één man raakt gewond. Niets bijzonders in het beruchte moslimbolwerk dat de stad dankzij massa immigratie is geworden; schietpartijen vinden er aan de lopende band plaats. Daders zijn vrijwel uitsluitend leden van een van de vele islamitische criminelen bendes.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Zwartmeer

Bericht door Zwartmeer »

Gepubliceerd op 17 jan. 2016

Marianne Zwagerman over zelfcensuur in de linkse media.
Linkse programma's als Pauw en DWDD die een mediacampagne begonnen om zo veel mogelijk vluchtelingen in Europa te laten komen blijven oorverdovend stil als het gaat om massaverkrachtingen, aanrandingen, berovingen, aanslagen, loverboy praktijken en alle andere zaken die de multiculturele samenleving ons hebben gebracht.
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

AfD: Niet de Dom van Keulen opsluiten, maar de spelbrekers

Geplaatst op 18 september 2016

Afbeelding

Een veiligheidszone instellen rondom de Dom van Keulen? De AfD vraagt: “Waarom moeten onberispelijke mensen vanwege criminele daden van anderen beperkingen accepteren? Het kan niet zijn dat we gedwongen worden onze gewoontes te veranderen in plaats van de criminele ´asielzoekers´ te stoppen en hen onmiddellijk uit te zetten.”

Over het plan om rondom de Dom van Keulen een veiligheidszone in te stellen, verklaart het bestuurslid van de AfD, Georg Pazderski, in een persverklaring:

“De veiligheidszone en het hek rondom de Dom van Keulen tijdens Oud & nieuw is een schandaal en een nieuwe faillietverklaring van de deelstaatregering. Het is pure hoon tegenover alle inwoners van Keulen en vooral tegenover de vrouwen en meisjes, die tijdens de laatste Oudejaarsnacht verkracht werden, dat men nu van iedereen de vrijheid afpakt om op het plein voor de Dom feest te kunnen vieren.

Waarom moeten onberispelijke mensen vanwege criminele daden van anderen beperkingen accepteren? Het kan niet zijn dat we gedwongen worden onze gewoontes te veranderen in plaats van criminele asielzoekers te stoppen en hen onmiddellijk uit te zetten.

De hoofdcommissaris van politie en de burgemeester hebben exact de verkeerde conclusies getrokken uit de laatste Oudejaarsnacht. Men beschermt de mensen niet door hen het feesten te verbieden. Men beschermt ze door de criminelen op te sluiten. Het was erg genoeg dat er na de Oudejaarsnacht nauwelijks arrestaties hebben plaatsgevonden. De juiste consequentie zou geweest zijn om de asielzoekerscentra beter te controleren, een alcohol- en uitgaansverbod aan de bewoners van deze centra op te leggen en criminele asielzoekers onmiddellijk naar hun landen van herkomst uit te zetten.

Het is beschamend dat men bovendien als rechtvaardiging voor deze maatregelen ook nog het zogenaamde overmatige alcoholgebruik van de inwoners van Keulen gebruikt. Dankzij de asielzoekers heeft de politie de stad niet meer onder controle en probeert ze nu de inwoners van Keulen van hun vrijheid te beroven.”

Bron: www.epochtimes.de

Door: Kathrin Sumpf

https://ejbron.wordpress.com/2016/09/18 ... elbrekers/
King George

Tahharush at German pools

En van Tahharush naar Marocchinate is slechts een kleine stap over de rode lijn verder!

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Massa-aanrandingen Keulen op Oudjaarsavond door ‘vluchtelingen’ was een gecoördineerde, geplande actie

Door Michael van der Galien, 5 oktober 2016

Afbeelding

Gooi ze er allemaal uit. Al-le-maal. Ga maar terug naar Syrië of waar je ook vandaan komt, in Europa ben je niet langer welkom.

Hoogleraar psychologie Rudolf Egg heeft aan het Duitse parlement verteld dat hij ervan overtuigd is dat de massale aanrandingen van Duitse vrouwen in Keulen tijdens Oudjaarsavond een geplande en gecoördineerde actie was. Natuurlijk kon een blinde nog zien dat zo’n actie niet helemaal spontaan kon plaatsvinden, maar het is toch heel aardig van meneer Egg dat hij dat even bevestigt:

Volgens Egg is het waarschijnlijk dat het aanranden en bestelen van Duitse vrouwen van te voren is bedacht en via social media en door mond tot mond reclame in asielzoekerscentra en vluchtelingenkampen is verspreid.

Laat dat even goed op je inwerken: deze nepvluchtelingen spraken dus bewust met elkaar af dat ze naar het feest zouden gaan zodat ze daar snel en gemakkelijk blanke Duitse vrouwen konden aanranden. Iemand verzon dat idee, en een heel stel anderen vond het zo’n geweldig plan dat ze massaal naar het feestje gingen en daar vervolgens helemaal los gingen.

Het is echt misselijk makend en het bewijst maar weer eens dat deze types stuk voor stuk uitgezet moeten worden. Het zijn roofdieren, geen ‘vluchtelingen.’ En roofdieren verwijder je uit de samenleving voor ze nog meer onschuldige slachtoffers maken.

Overigens is dit natuurlijk al erg genoeg, maar het verhaal wordt nog gestoorder. Volgens Egg waren er namelijk ook immigranten bij die eerst niet van plan waren om daadwerkelijk iets te doen, maar die uiteindelijk toch in actie kwamen toen ze zagen dat de politie niet ingreep. Met andere woorden, ze wachtten rustig af, en toen ze zagen dat hen geen strobreed in de weg gelegd zou worden deden ze mee.

Dit soort tuig reageert maar op één ding: geweld. Westerse autoriteiten denken maar al te vaak dat ze dit soort problemen kunnen oplossen met een kopje thee en een goed gesprek. Niets is minder waar. Als deze buitenlandse gelukszoekers zich misdragen moet je meteen keihard ingrijpen. Doe je dat niet, dan wordt het alleen maar erger. En ja, uiteindelijk zijn vrouwen daar weer de dupe van.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2016/ ... nde-actie/
Plaats reactie