Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Pilgrim

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

Seksmeute van Keulen: Onderzoek tegen politieagenten wegens openbaarmaking van de gebeurtenissen

Geplaatst op 14 oktober 2016

Afbeelding

Omdat een of meerdere politieagenten de gebeurtenissen in Oudejaarsnacht in Keulen bekendmaakte(n), stelt het openbaar ministerie nu een onderzoek in. Zonder dit lek zouden deze gebeurtenissen echter nauwelijks bekend zijn geworden. In Duitsland wordt men voor de waarheid bestraft.

Ook al leidde het onderzoek naar de rond 1.200 aangiftes wegens de seksuele overvallen tot nu toe slechts tot 19 vonnissen en ook al werden deze gebeurtenissen eerst door de verantwoordelijken van de politieleiding en de politiek en daarna door de media in de doofpot gestopt, maakte een “lek” bij de politie van Keulen zelf het pas mogelijk dat de hele zaak überhaupt bekend werd. Want als het aan de verantwoordelijken had gelegen, dan zou men dit het liefst zo goed mogelijk onder het tapijt hebben gestopt.

Een intern rapport van de federale politie vermeldde namelijk een spitsroeden lopen voor vrouwen en een totale overbelasting van de politieagenten, die bij de laatste tot frustratie leidde. Maar het doorgeven van protocollen van acties en foto´s van bewijsmateriaal aan de pers geldt als schending van het dienstgeheim. Daarom wordt er volgens de “Süddeutsche Zeitung” nu een onderzoek ingesteld naar de agenten.

Want als het aan de leiding van de stad en de politie had gelegen, die nog op Nieuwjaarsochtend in een persmededeling berichtten van een vreedzame sfeer, dan zou men dit alles liever hebben verzwegen om immers geen vreemdelingenhaat aan te wakkeren. Maar in plaats daarvan is dankzij de leugen en de halve waarheden het tegenovergestelde gebeurd – de mensen werden alleen nog maar kwader. In feite een hoge voorzet voor de AfD.

In feite had het totale falen van het Keulse establishment alleen gevolgen voor de hoofdcommissaris van politie, die daarom werd ontslagen. De politieke verantwoordelijken verschuilen zich achter de autoriteiten en spelen de onschuld. In plaats daarvan moet(en) nu de klokkenluider(s) aangepakt worden die voor de publicatie verantwoordelijk is/zijn. Duitsland is echt niet meer te helpen.

Bron: www.contra-magazin.com

Door: Marco Maier

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/10/14 ... rtenissen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

En wat is de stand van zaken na 11 maanden?
Nog maar zes veroordelingen na aanrandingen oudejaarsnacht Keulen
Bijna elf maanden na de wansmakelijke gebeurtenissen tijdens oudejaarsnacht in de Duitse stad Keulen, zijn nog maar zes daders veroordeeld. Honderden vrouwen werden toen betast en beroofd.

De zes veroordeelden kregen celstraffen tussen zes maanden en een jaar en negen maanden, meestal voorwaardelijk. Eén vonnis is nog niet rechtsgeldig.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... ulen.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Schepsel

Bericht door Schepsel »

Tip voor deze guitige, kansrijke jongelui:

Ga deze keer van tevoren even naar Nederland en koop oranje schmink, of als dat teveel moeite is van die rare oranje bruiningscréme en smeer het rijkelijk. Wees op tijd en bestel dit op Amazon:

Afbeelding

Ta-daaaaaaa! Vanaf nu kun je er zoveel bij de poessie grebben als je wil! Of zoenen, en gewoon niet eens vragen. Met de endorsement van het Amerikaanse volk. :sly7:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
silkyboxershortXL

Bericht door silkyboxershortXL »

Schepsel schreef:Ta-daaaaaaa!
Ik kende Marina Abramovitch ±1985 en mijn † vrouw heeft les gehad van haar, ik had er direct een heel slecht gevoel over. Nu zie ik Marina terug in de allerhoogste kringen....Jawel satanische praktijken......., hoe diep gaan de tentakels van de NWO/HRC?Podesta,Soros?
Een voordracht van Mark Devlin belicht het van de kant muziek industrie en met wat zoekwerk in andere publicaties worden ook de Hollywood celebs alsook 'subliminal massaging worden belicht.
Mijn eerste vriendin met wie ik een relatie van 13 jaar had heb ik nadien nog altijd een warm contact onderhouden. Ze is hier te zien. Zij is nu niet meer aanspreekbaar. De verandering is enorm en vreemd.
Zo merk ik ook bij jouw een (irrationele? Want met feitelijkheden kom je niet)) verandering. Je lijkt je niet te informeren. Maar klaarblijkelijk heb je wel gekozen. Dan kun je vanaf nu dus weer voor de tv gaan zitten en de media tot je nemen. Ik hoop dt ik het verkeerd zie.

Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Schepsel

Bericht door Schepsel »

Hmm, mij ontgaat het weer hoe je als rationeel mens oprecht achter Trump kunt staan, of de parallel tussen Trump en wat er gebeurde in Duitsland met Oud en Nieuw niet kunt zien.

Immigrant doet het volgende:

-Mensen zonder toestemming zoenen
-Vrouwen uitkleden of creepy doen bij kleedkamers met omkledende mensen
-Mensen aanranden, ook in hun kruis

Trump beschrijft in eigen woorden hoe ie aanranding pleegt (''Just grab 'em by the pussy''/''you can do anything''/''I can get away with it (over binnen komen lopen bij omkledende vrouwen voor een missverkiezing)/''I don't even ask'') en het wordt kleedkamerpraat genoemd, alle mannen zijn zo (#notallmen, anyone?), och wat een leuke kwajongen. (man van 70) Dat staat nog los van alles waar hij van is beschuldigd. (maar als je genoeg geld hebt word je beschuldiger gelukkig niet geloofd)

...en ''rechts'' vindt Trump en de Republikeinen met Mike Pence helemaal niet zo'n probleem voor vrouwen. Ze zijn tegen heel substantiële vormen van zelfbeschikking; Pence heeft liever dode vrouwen dan een geaborteerde foetus. (wil geen abortus, zelfs niet als het het leven van die vrouw gaat kosten) Rationeel kan ik dat nog steeds niet rijmen.

Maar dat zal me dan tot Feminazi SJW Liberale Marxistische Jood uit Frankfurt maken.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
silkyboxershortXL

Schepsel schreef:Trump beschrijft in eigen woorden hoe ie aanranding pleegt (''Just grab 'em by the pussy''/''you can do anything''/''I can get away with it (over binnen komen lopen bij omkledende vrouwen voor een missverkiezing)/''I don't even ask'') en het wordt kleedkamerpraat genoemd, alle mannen zijn zo (#notallmen, anyone?), och wat een leuke kwajongen. (man van 70)
Je bent bekend met het feit dat hij zich verontschuldigd heeft?
Schepsel schreef:-
Schepsel schreef:Immigrant doet het volgende:
Mensen zonder toestemming zoenen
-Vrouwen uitkleden of creepy doen bij kleedkamers met omkledende mensen
-Mensen aanranden, ook in hun kruis
Schepsel schreef:de parallel tussen Trump en wat er gebeurde in Duitsland met Oud en Nieuw niet kunt zien.
Die connectie is er niet.
Je weet toch hoe moslimmannen vrouwen bezien? Enerzijds oorlogsbuit in het vooruitzicht gesteld door Profeel Mohammed na verovering in het kader van hidjra. Bovendien heeft aangehaald gebeuren 'collectieve aanranding' een Arabische naam 'taharrush'. Geen vergelijk met het verschijnsel 'lockerroom talk' Uiteraard geen spijtbetuigingen omdat anderzijds vrouwen in de beleving van een moslim de schuld dragen door hun getoonde schoonheden Tot op de dag van vandaag zijn er 6 veroordelingen. Een duidelijk verraad van het establishment aan de vrouwen waar feministen alle rede aan hun kant kunnen vinden om tegen in opstand te komen.

In het verband met 'lockerroom talk' noem ik het verschijnsel 'groupie', -vrouwen die intimiteit met calebs 'zoeken'-, hoe ga je daar als man met mee om? Welke man kan de strijd tussen respect en drift aan?
Is het gegeven op zich, van zulk vrouwelijk zoeken naar succes, niet iets wat normaliter biologisch kwalitatief de beste resultaten geeft? Ook, vrouwen kunnen zich met 80% voortplanting superieur aan mannen weten die slechts voor 50% nageslacht produceren. Hierin is de scheve relatie te zien van succes en voortplanting wat ook een drijfveer is voor onderling haantjes gedrag zoals lockerroom-talk.
Schepsel schreef:Dat staat nog los van alles waar hij van is beschuldigd. (maar als je genoeg geld hebt word je beschuldiger gelukkig niet geloofd)
De kwaliteit van het laatste deel van dat argument heeft de overtuigings waarde van een linksdraaiende stampvoetende SJWer
Als subliem leider weet Trump veel mensen te begeesteren die vervolgens de claims onderzoeken op waarheid.
Want een echte alfa-male zoekt voorspoed voor alle leden van de groep en dat is tevens zijn macht basis weten de beta's.
Er is weinig tot niets overeind gebleven van de aanklachten tegen hem en de stelling omgekeerd-als de tegenstander genoeg macht heeft om aanklachten te genereren....Kijk eens naar het proces tegen Wilders -ook daar stampvoetende SJWers.

Nog afgezien of je de man mag of niet, is HRC dan aanvaardbaar alternatief?
Hoewel hier onderliggend issue lijkt Trump als kennelijk onaangenaam emotionerende manifestatie telkenmale parool.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Schepsel

Bericht door Schepsel »

Je bent bekend met het feit dat hij zich verontschuldigd heeft?
[icon_lol.gif] Volgens mij moet jij solliciteren voor D66-rechter. :thinking:
Die connectie is er niet.
Je weet toch hoe moslimmannen vrouwen bezien? Enerzijds oorlogsbuit in het vooruitzicht gesteld door Profeel Mohammed na verovering in het kader van hidjra. Bovendien heeft aangehaald gebeuren 'collectieve aanranding' een Arabische naam 'taharrush'. Geen vergelijk met het verschijnsel 'lockerroom talk' Uiteraard geen spijtbetuigingen omdat anderzijds vrouwen in de beleving van een moslim de schuld dragen door hun getoonde schoonheden Tot op de dag van vandaag zijn er 6 veroordelingen. Een duidelijk verraad van het establishment aan de vrouwen waar feministen alle rede aan hun kant kunnen vinden om tegen in opstand te komen.
Hoe moslims vrouwen zien is me helaas erg bekend.

Maar wat maakt dat uit? Denk je dat Trump en co (veel kerels zoals hij) vrouwen uit respect bij de poessie grijpen?

Diefstal is diefstal.

Aanranding is aanranding.
In het verband met 'lockerroom talk' noem ik het verschijnsel 'groupie', -vrouwen die intimiteit met calebs 'zoeken'-, hoe ga je daar als man met mee om? Welke man kan de strijd tussen respect en drift aan?
2 dingen:

-Hij heeft het over niet-groupies, en niet-''groupies'' beschuldigden hem van bepaald gedrag.

-Dat lijkt me een erg duistere en negatieve kijk op mannen. Ik vond en vind hoofddoeken beledigend o.a. naar (westerse) mannen; het impliceert dat ze, zonder allerlei kunstgrepen en bedekking aan de kant van de vrouw, zomaar in het wilde weg vrouwen grijpen of aanranden. Als je in een wereld leeft waarin dat zogenaamd wel zo werkt, waar mannen ''gewoon zo zijn'' reduceer je met alle ironie mannen juist tot een soort domme, onbeholpen beesten zonder zelfbeheersing. Absoluut niet terecht.
Is het gegeven op zich, van zulk vrouwelijk zoeken naar succes, niet iets wat normaliter biologisch kwalitatief de beste resultaten geeft? Ook, vrouwen kunnen zich met 80% voortplanting superieur aan mannen weten die slechts voor 50% nageslacht produceren. Hierin is de scheve relatie te zien van succes en voortplanting wat ook een drijfveer is voor onderling haantjes gedrag zoals lockerroom-talk.
Oh God, dat is van die PUA-praat :rolleyes: (genoeg van die lui tegengekomen, en nee, het zijn GEEN ''verleidingskunstenaars''). Hoe dan ook, hij zei ''I don't even ask'' etc, en vrouwen klagen. Mensen vinden het niet leuk om zomaar ongevraagd intimiteiten te ondergaan. Die vrouwen drongen zich niet op aan hém, hij drong zich op aan die vrouwen! Los van hoeveel of hoe weinig status hij heeft, of zelfs hoe aantrekkelijk hij is, het is niet oké als hij maar aanneemt dat anderen het goed of leuk vinden als hij zoiets doet. Of erger nog, dat het hem niet eens echt kan schelen wat ze vinden, want ze kunnen hem toch niks maken. In dat opzicht lijkt hoe (on)aantrekkelijk hij is voor vrouwen me totaal irrelevant.

Daarnaast, ik zie altijd van die beschrijvingen over hoe vrouwen zogenaamd zijn en ik herken er niks van. Echt niks. Of ik ben een alien, of al die pseudowetenschappers niveau ufoloog en homeopaat zitten er gewoon gruwelijk naast.
De kwaliteit van het laatste deel van dat argument heeft de overtuigings waarde van een linksdraaiende stampvoetende SJWer
Zonder overdrijven: als ik die alt-right retorieken lees, heb ik het gevoel alsof een projector zichzelf in een spiegel projecteert. Die lui raken al over de rooie als er ooit ergens 1 iemand wat op Tumblr zegt of als er ergens een vrouwelijke hoofdrol is :roll: Man, wat een niveau.
Als subliem leider weet Trump veel mensen te begeesteren die vervolgens de claims onderzoeken op waarheid.
Subliem leider, waarom? Is een roeptoeter een subliem leider, of is het handig als hij ook weet waar hij het over heeft? Stel ik heb goede leiderschaps-eigenschappen... ik kan geen computerbedrijf met nul relevante, inhoudelijke kennis leiden. Ik weet immers niks van dat hele onderwerp. Stel dat Trump leiderschaps-eigenschappen heeft, hij heeft nul benul van staatsaangelegenheden, mensenrechten, enz, dus het lijkt me riskant als hij dan op zo'n hoge positie staat.
Want een echte alfa-male zoekt voorspoed voor alle leden van de groep en dat is tevens zijn macht basis weten de beta's.
Ik *snak* naar enige verklaring van die alfa/beta-verhalen. Het is gebaseerd (voor zover ik het kan volgen) op foutieve interpretaties van het gedrag van wolven, bepaalde mensapen, tot zelfs vissen aan toe. Ik vind dat pijnlijker pseudowetenschap dan cryptozoölogie, uroscopie, de verkoop van ''auraspray'' op nieuwetijdskind.com, het volgen van chemtrails en dergelijke.... wie ook maar iets weet van sociale geschiedenis en zoölogie krijgt meteen buikpijn van hoe ''evolutionaire psychologie'' (nog zoiets aan de rand van de quackery) probeert om de mens tot een soort voorspelbare diersoort te reduceren.
Er is weinig tot niets overeind gebleven van de aanklachten tegen hem en de stelling omgekeerd-als de tegenstander genoeg macht heeft om aanklachten te genereren....Kijk eens naar het proces tegen Wilders -ook daar stampvoetende SJWers.
Natuurlijk blijft er jaren na dato weinig tot niks overeind van fysieke of seksuele agressie. Die SJW trouwens, ik zie ze nooit en kom er nooit tegen. Ik hoor er alleen over als ik rechtse mensen over de monsters onder hun bed hoor.
Nog afgezien of je de man mag of niet, is HRC dan aanvaardbaar alternatief?

Ja. Tegen een compleet kleinzielige narcist die geen spot of kritiek kan verdragen, een totale leeghoofd, is een intelligente schurk altijd nog een beter idee.
Hoewel hier onderliggend issue lijkt Trump als kennelijk onaangenaam emotionerende manifestatie telkenmale parool.
Wat is die zin?

Oh, en je wint niks als je ''is emotie!!!!'' probeert in te zetten als ''argument''.
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Ja. Tegen een compleet kleinzielige narcist die geen spot of kritiek kan verdragen, een totale leeghoofd, is een intelligente schurk altijd nog een beter idee.
Als die schurk je een wereldoorlog invoert lijkt me dat nou juist weer niet zo handig. : nono3:
Ariel

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
Als die schurk je een wereldoorlog invoert lijkt me dat nou juist weer niet zo handig. : nono3:
Het blijkt dat Schepsel helderziende gaven heeft, omdat ze in het hoofd van Trump kan kijken.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Schepsel

Bericht door Schepsel »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:
Het blijkt dat Schepsel helderziende gaven heeft, omdat ze in het hoofd van Trump kan kijken.
Het blijkt dat Ariel en Pilgrim helderziende gaven hebben, omdat ze in het hoofd van Clinton kunnen kijken. Trouwens, moet je kijken wat Trump heeft gezegd over nucleaire oorlogen. In combinatie met zijn warhoofdigheid is dat een extreem beangstigend idee.
Ariel

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef: Het blijkt dat Ariel en Pilgrim helderziende gaven hebben, omdat ze in het hoofd van Clinton kunnen kijken. Trouwens, moet je kijken wat Trump heeft gezegd over nucleaire oorlogen. In combinatie met zijn warhoofdigheid is dat een extreem beangstigend idee.
Lieverd, er is één verschil. Pilgrim en Ariel hebben zich nog nooit zo extreem negatief uitgelaten over Clinton als jij nu doet over Trump.

De man mag nauwelijks adem halen als het aan jou ligt. Ik vraag me soms wel eens af wat nu de ware reden is waarom jij hem zo haat, en waarom het jou zo'n zeer doet dat de man 20 jaar geleden een vervelende opmerking over poesies maakte.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
mercator

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Lieverd, er is één verschil. Pilgrim en Ariel hebben zich nog nooit zo extreem negatief uitgelaten over Clinton als jij nu doet over Trump.
De psychologie of het privégedrag van Trump-of Clinton, of moslims-interesseert me niets. Ik beoordeel alleen het POLITIEKE programma dat Trump voorstelt. En dat is op de meeste punten stukken beter dan alles wat de linkse gelovigen aandragen. Ok dat hij te weinig aandacht schenkt aan de ecologische problemen, maar de "progressieven" beleiden die alleen met de mond dus dat schiet ook niet op. Wat haalt het uit een kerncentrale te sluiten als je op dezelfde dag een miljoen Afrikaanse negers binnen haalt ?
We zullen wel zien wat The Donald er uiteindelijk van bakt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
silkyboxershortXL

Schepsel schreef: Wat is die zin?
Sorry, de gevoelde banaliteit van Trump die zich uit wil drukken.
Spoiler! :
Schepsel schreef:Hoe moslims vrouwen zien is me helaas erg bekend.
Weet je dan ook dat HRC Merkel als het grote voorbeeld ziet? Zij pleegt genocide en niet alleen op het Duitse volk maar op heel Europa inclusief Rusland. De organisatie van de moslim invasie is onder Obama en HRC leiding door Merkel overgenomen.
Schepsel schreef:Maar wat maakt dat uit? Denk je dat Trump en co (veel kerels zoals hij) vrouwen uit respect bij de poessie grijpen?
Ik dacht dat m'n punt daarover wel gemaakt was.
Schepsel schreef:Diefstal is diefstal.

Er zijn toch delen van de bevolking die dat anders zien, ik noem SJWers die vinden dat de hele wereld van iedereen is, het Marxistische gelijkheid argument element. HRC en Bill Clinton hebben ook wat op hun kerfstok of geldt voor hen de wet niet?
Schepsel schreef:Aanranding is aanranding.
Ja ja, in onze contreien nog wel maar je hebt mijn moslim argument gemist Moslims zien dat anders.
Schepsel schreef:-Hij heeft het over niet-groupies, en niet-''groupies'' beschuldigden hem van bepaald gedrag.
Wie is "hij"?
Ik haal groupies aan omdat juist mensen zoals Trump daar door bezocht worden.
De zogenoemde 'niet-groupies' die hem beschuldigen is weer een ander soort gelukzoeker. Bij mijn weten is er van de aanklachten niet één overeind gebleven.
Schepsel schreef: Ik *snak* naar enige verklaring van die alfa/beta-verhalen. Het is gebaseerd (voor zover ik het kan volgen) op foutieve interpretaties van het gedrag van wolven, bepaalde mensapen, tot zelfs vissen aan toe. Ik vind dat pijnlijker pseudowetenschap dan cryptozoölogie, uroscopie, de verkoop van ''auraspray'' op nieuwetijdskind.com, het volgen van chemtrails en dergelijke.... wie ook maar iets weet van sociale geschiedenis en zoölogie krijgt meteen buikpijn van hoe ''evolutionaire psychologie'' (nog zoiets aan de rand van de quackery) probeert om de mens tot een soort voorspelbare diersoort te reduceren.
Dan raad ik je animal planet aan. De helft van de programma's gaat namelijk over wat geslachten moeten doen om het andere geslacht te bekoren. Leidend hierbij zijn; de grootste, de sterkste, de mooiste, enzovoort, doorgaans juist die dingen die de soort gevormd hebben en sterk hebben gemaakt. Ik heb al eens eerder betoogd dat wat mensen tot mens maakt en anders dan de dieren het denken is. En ik weet heel wel dat sommige dieren wel heel slim zijn. De socialistische verzorging staat ondermijnd die principes door juist de zwakste exemplaren tot norm te maken.
En terzijde:
Wat tot beest (niet dier) maakt is het afsluiten van het denken en daarmee de rede. Zo ongeveer wat de koran ordineert
Schepsel schreef:Subliem leider, waarom? Is een roeptoeter een subliem leider,
Denk je soms dat hij aanbelt bij zijn huurders om de huur op te halen?
Schepsel schreef: Ik hoor er alleen over als ik rechtse mensen over de monsters onder hun bed hoor.
Hé, dat zei mijn ex hier ook al. Zij horen en zien helemaal niets meer maar worden agressief als je over monsters begint.
:giveup
Zoals ik al eerder schreef HRC heeft nog wel wat in petto, dat soort lui zoekt alleen wat goed is voor henzelf. De hertelling kan er -voorlopig nog theoretisch- toe leiden dat geen van beide de 270 kiesmannen haalt en het schijnt dan te kunnen dat Pence dan President wordt dat maakt de VS kreupel en die Pence vertrouw ik niet zo. Tenminste, voor zover ik Lionel Nation goed begrepen heb.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

OMG! Keulen gaat aanrandingen bestrijden met ‘positieve kunstuiting’ van ‘licht-droom-ruimte’

Redactie, 29-11-2016

Afbeelding

Pak aan, aanranders!

Het grote plein bij de Dom van Keulen zal tijdens de jaarwisseling toneel zijn van een grote lichtshow. Vorig jaar liep de viering op het plein volledig uit de hand en kwamen bij de politie honderden aangiften binnen van vrouwen die waren aangevallen, beroofd en seksueel geïntimideerd [webmaster: en verkracht!]

De show van lichtkunstenaar Philipp Geist moet het plein in een “licht-droom-ruimte” veranderen en de narigheden van de vorige jaarwisseling doen vergeten. “Het beste antwoord op de verschrikkingen van vorig jaar is om met een positieve kunstuiting nieuwe beelden te ontwikkelen,” aldus de kunstenaar dinsdag.

De stad liet weten dat een spoedbesluit is genomen om de show mogelijk te maken.

Keulse stadsbestuurders zijn overigens niet de enige ambtenaren die denken dat positieve kunst met licht geweldproblemen kan bestrijden. Ook in Amsterdam willen stadsbestuurders zinloos geweld gaan bestrijden met ‘lichtprojecties en rustgevende muziek’.

Anp/TPO

http://nieuws.tpo.nl/2016/11/29/keulen- ... om-ruimte/
Mahalingam

Vorig jaar waren er 140 politieagenten ingezet. Komende oud- een nieuwviering zitten er maar weinig thuis. 1500 agenten hebben dienst.
Het is ook een goudmijntje voor de beveiligers: 600 stuks.
Hoeveel camera's er extra worden opgehangen is niet bekend gemaakt.
En de streetworkers moeten hun roedels in bedwang gaan houden.
En deskundigen zullen Facebook und Twitter in de gaten houden.
Voor de vrouwtjes komen er "Anlaufstellen ". Wat dat is? Ik denk een soort tijdelijke 'blijf-van-mijn-lijf' safe spaces.

En de multikul?
Er komt een seculiere lichtshow.
Er komt een gospelkoor zingen.
Er komt Bengaals vuurwerk.

http://www.tagesspiegel.de/politik/nach ... 64666.html
King George

Bericht door King George »

Mahalingam schreef:En deskundigen zullen Facebook und Twitter in de gaten houden.
Dan denk ik eerder aan Mediatie Door Intimidatie of aan Menings Delicten Inquisitie.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:“Het beste antwoord op de verschrikkingen van vorig jaar is om met een positieve kunstuiting nieuwe beelden te ontwikkelen,” aldus de kunstenaar dinsdag.
Verdorie, ik heb een prima kans laten liggen om snel en gemakkelijk veel poen binnen te halen als "kunstenaar". Een multimediaal kunstproject op de plaatsen van de aanslagen in Brussel met kaarsjes, linkse artiesten en rustgevende lichtprojecties.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
King George

Bericht door King George »

Gaan ze ook nog "Verkracht me niet"-armbandjes uitdelen?
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Pizzaman

Bericht door Pizzaman »

Mahalingam schreef:Vorig jaar waren er 140 politieagenten ingezet. Komende oud- een nieuwviering zitten er maar weinig thuis. 1500 agenten hebben dienst....
Vele lafaards kunnen niet 1 held vervangen. icon_shh.gif
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Ariel

Bericht door Ariel »

Er komen geen problemen dit jaar. :thinking: Politie Keulen belooft een veilige jaarwisseling
De politiepresident van Keulen, Jürgen Mathies, verzekert feestvierders dat het met oud en nieuw veilig is in zijn stad. „Ik beloof dat je je uitermate veilig voelt in de omgeving van de Dom”, aldus de politiechef van Keulen donderdag in de Kölner Stadt-Anzeiger.

Mathies zei in de lokale krant van Keulen dat veiligheid van de feestvierders de hoogste prioriteit heeft voor de politie. Met de jaarwisseling zijn 1500 politieagenten op de been in Keulen. Ook zal de federale politie paraat staan om met een helikopter verdachte personen te volgen.
Mahalingam

Een uurtje na oudjaar was de toestand:
Politie Keulen voert arrestaties uit
De politie van de Duitse plaats Keulen heeft op oudejaarsavond een groep van ongeveer 150 mannen omsingeld en gecontroleerd op het centraal station. De politie heeft de mannen streng toegesproken, sommige mannen kregen een straatverbod en de mannen die zich niet konden identificeren zijn vastgezet.

Volgens de politie stonden de mannen erbij 'alsof ze niet precies wisten waar ze naartoe wilden gaan'. Daarom werden ze eruit gepikt. Bovendien leken de mannen volgens de politie sterk op de 'clientèle van vorig jaar'. Toen werden vrouwen veelvuldig aangerand en lastig gevallen door groepen mannen bij het Keulse station. Getuigen beschreven de daders als Arabische of Noord-Afrikaanse uitziende mannen.

Volgens de politie zijn er oudejaarsnacht zo'n duizend mannen staande gehouden en gecontroleerd. Rond de driehonderd mannen zijn op het station van Keulen uit een trein gehaald. De trein werd gecontroleerd. De Keulse politie, die al met 1500 man op de been is, wordt in de komende uren nog extra versterkt.
http://www.ad.nl/buitenland/politie-keu ... ~ac3d85e8/
Hans v d Mortel sr

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik heb een tip.

Een integratie bevorderende tip. Leid Arabisch uitziende asielzoekers met een status van heb ik jou daar zo snel mogelijk op tot politieagent om een juiste afspiegeling te krijgen van de nieuwe bevolkingssamenstelling. Hierdoor zullen islamitische aanranders en verkrachters sneller herkend en ingerekend kunnen worden. Het spreekwoord in gedachte: 'Met dieven vangt men dieven.'
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.
Ali Yas
Contacteer:

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Er komen geen problemen dit jaar.
Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon patrouilleren. Dat is politiewerk zoals politiewerk zou moeten zijn. Als iemand dan toch over de schreef gaat, kan hij meteen met de lange lat krijgen. Dat scheelt rechtszaken, staatslogies en gefrustreerde slachtoffers.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Ariel

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Getuigen beschreven de daders als Arabische of Noord-Afrikaanse uitziende mannen.
Hier zijn wat van die mannen.

Afbeelding
Schepsel

Bericht door Schepsel »

Mahalingam schreef:Een uurtje na oudjaar was de toestand:
Politie Keulen voert arrestaties uit
De politie van de Duitse plaats Keulen heeft op oudejaarsavond een groep van ongeveer 150 mannen omsingeld en gecontroleerd op het centraal station. De politie heeft de mannen streng toegesproken, sommige mannen kregen een straatverbod en de mannen die zich niet konden identificeren zijn vastgezet.

Volgens de politie stonden de mannen erbij 'alsof ze niet precies wisten waar ze naartoe wilden gaan'. Daarom werden ze eruit gepikt. Bovendien leken de mannen volgens de politie sterk op de 'clientèle van vorig jaar'. Toen werden vrouwen veelvuldig aangerand en lastig gevallen door groepen mannen bij het Keulse station. Getuigen beschreven de daders als Arabische of Noord-Afrikaanse uitziende mannen.

Volgens de politie zijn er oudejaarsnacht zo'n duizend mannen staande gehouden en gecontroleerd. Rond de driehonderd mannen zijn op het station van Keulen uit een trein gehaald. De trein werd gecontroleerd. De Keulse politie, die al met 1500 man op de been is, wordt in de komende uren nog extra versterkt.
http://www.ad.nl/buitenland/politie-keu ... ~ac3d85e8/
Afbeelding
Ik zie bepaalde mensen/media al:

Anno 2017 is het niet meer mogelijk om als niet-blanke persoon Oud en Nieuw te vieren zonder te maken te krijgen met discriminatie en politiegeweld. In een bizarre impuls van islamofobie en racisme werden Noord-Afrikaans uitziende mensen omsingeld door politie, gecontroleerd op papieren en bedreigd met arrestatie en deportatie terwijl ze insinuaties moesten aanhoren dat ze aanranders, verkrachters en dieven zouden zijn. De rechtsstaat moet wederom het veld ruimen voor grove discriminatie en etnische profilering.
Plaats reactie