Het verwennen en voortrekken van asieleisers

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Ontevreden met asielonderkomen: “Vluchtelingen” bestellen bus om naar instelling van hun keuze te rijden

Geplaatst op 6 augustus 2016

Afbeelding

Omdat ongeveer 40 “asielzoekers” niet tevreden waren met hun onderkomen, bestelden ze op eigen kosten een bus en vertrokken ze weer. Na tumultueuze toestanden werden ze overgeplaatst naar andere onderkomens in de deelstaat Nordrhein-Westfalen.

De zogenaamde “vluchtelingen” weigerden maandag hun nieuwe onderkomen in Meschede in het Sauerland te betrekken. Tegenover de pers klaagden ze later over “mensonwaardige toestanden”. Het onderkomen in een voormalig schoolgebouw zou “misschien geschikt zijn voor dieren, maar niet voor mensen”, citeert de nieuwssite “Der Westen” de “asielzoekers”. Zonder dralen bestelde de groep een bus en betaalde uit eigen zak de € 400,- voor de rit naar hun vorige onderkomen in Bad Berleburg. Toen de groep daar aankwam, ontstond er tumult. Pas na onderhandelingen met de politie werd de regeling getroffen dat de “asielzoekers” één nacht in hun oude onderkomen mochten overnachten. Dinsdag werden ze over andere onderkomens in de deelstaat verdeeld.

Het districtsbestuur inspecteerde op grond van de beschuldigingen de instelling in Meschede, maar kon zich niet vinden in de kritiek van de “vluchtelingen”. De voormalige school zou voor de ingebruikname als asielonderkomen vorig jaar november volledig zijn gerenoveerd. Alleen al de renovatie van de sanitaire ruimtes zou € 400.000,- gekost hebben, verklaarde een woordvoerder van het districtsbestuur. Bovendien zou het onderkomen in Meschede bestemd zijn voor 450 personen. Op dit moment zouden er echter slechts 157 personen in wonen.

Een woordvoerder van de “asielzoekers” liet de pers echter weten: “enkele van ons waren bereid om op straat te leven of weer naar hun landen van herkomst terug te keren om blootgesteld te staan aan de oorlog, maar niet weer naar Meschede.”

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/08/06 ... te-rijden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zucht . . . Het waren er maar 40. Waarschijnlijk geen moslims en psychisch gestoord. Dat weer wel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Rechters: Van regering mogen wij criminaliteit migranten niet bestraffen

Xander, 08-08-2016

Afbeelding
Autochtoon, blank, en slachtoffer van migrantencriminaliteit?

Rechter in Zuid-Duitsland: Als wij migranten drie dagen lang preventief zouden opsluiten, dan hebben we half zoveel criminaliteit – Voormalig medewerker sociale dienst Berlijn: Wij hadden van politiek de opdracht migranten alles te geven wat ze wilden.

Duitse rechters en officieren van justitie zijn buitengewoon gefrustreerd, omdat van de regering Merkel het uitdrukkelijke bevel hebben gekregen om moslimmigranten slechts in zeer uitzonderlijke gevallen straffen op te leggen. Zo kan het dat een Turk die een politieman bijna dood schopte, een Duitser die nooit meer aan het werk kan, overdag gewoon weer de straat op kan. Een andere Turk die een agent in zijn hoofd schoot, hoeft overdag niet eens vast te zitten en kan gewoon in zijn gestolen Mercedes blijven rijden. Dit zijn slechts twee van de dagelijks tientallen gevallen waarbij migranten een vrijbrief krijgen om bijna alles te doen en laten wat ze willen, terwijl autochtone Duitsers zelfs voor kleine vergrijpen extreem zwaar worden gestraft.

Voorbeeld: een Turk, geboren in Duitsland, leider van een bende. Voor de rechter wegens zeer ernstige mishandeling, roof, diefstal, drugshandel, et cetera. Na het voorlezen van de aanklacht wendt de Turk zich agressief tot de officier van justitie, en zegt: ‘Nu weet ik hoe je heet. Vanavond wacht ik je op, en neuk ik je dochter.’ Uitspraak van de rechter: 3 jaar en 3 maanden –voorwaardelijk. Kortom, de zwaar criminele Turk werd meteen weer op vrije voeten gesteld.

Kromme rechtspraak omdat ‘statistieken anders negatief voor migranten uitvallen’
Een voormalige jeugd- en kantonrechter schrijft dat hij al enkele jaren geleden aan collega’s om uitleg vroeg over de toen al op zijn zachtst gezegd kromme rechtspraak. Antwoord: wij hebben van het ministerie van Justitie mondeling de opdracht gekregen om slechts in uitzonderingsgevallen gevangenisstraffen op te leggen. De redenen: de gevangenissen zitten vol, de kosten (meer dan € 3000,- per gevangene per maand) zijn niet meer te betalen, en dan komt het: anders zouden de statistieken enorm negatief voor migranten uitvallen.

Dus kan het dat meer dan 30 getuigen zien (en met hun smartphones filmen) hoe een Turk een politieagent helemaal in elkaar slaat en zo ernstig verwondt, dat hij een schedelbasisfractuur en hersentrauma oploopt, en hoogstwaarschijnlijk nooit meer kan werken, maar de dader gewoon nog vrolijk rondloopt. In politiekringen is de uitleg dat de agent zich maar niet had moeten verweren tegen de vuistslagen van de Turk. Doe je dat als agent in Duitsland toch, dan wordt je zelf in voorlopig hechtenis genomen, en niet de dader.

Agent bijna doodgeschoten, maar geen gevangenisstraf
Een advocaat in Berlijn schrijft dat hij Turkse en andere buitenlandse vrienden heeft die hem vragen waarom de Duitsers dit allemaal pikken. Hij wijst op een zaak die hij zelf behandelde, waarbij een migrant een politieagent in zijn hoofd had geschoten. De rechter besloot de dader echter niet wegens poging tot moord, maar enkel zware mishandeling en verboden wapenbezit te bestraffen.

En de straf? 3 jaar en 6 maanden, maar enkel van 0.00 uur tot 7.00 uur! Overdag is hij gewoon een vrij man en kan hij nog steeds in zijn gestolen Mercedes rondrijden. Het leven van de agent is ondertussen helemaal kapot, mede omdat de autoriteiten niet erkennen dat wat hem is overkomen een ‘dienstongeval’ was. RTL wilde over dit schandalige onrecht berichten, maar kreeg van de directie de opdracht het onderwerp te schrappen, omdat ‘we geen buitenlanderhaat willen aanwakkeren.’

De advocaat: ‘Een Amerikaanse collega aan wie ik dit geval vertelde, kon het niet geloven, en zei dat deze dader in de VS in de dodencel terecht was gekomen. Ik zou nog veel meer over dit thema kunnen schrijven.’

Gratis vakantiereizen, zitbanken, dure auto’s, duizenden euro’s per maand
Ook een voormalige medewerker van de sociale dienst in Berlijn-Neukölln (oftewel Nieuw Ankara), die verantwoordelijk was voor de Turkse bevolking, doet zijn verhaal. ‘Buitenlanders werden duidelijk voorgetrokken, en kregen op aandringen van Turkse verenigingen en hun sociale werkers zelfs vakantiereizen betaald, of een paar duizend voor nieuwe zitbanken.’

‘De vrouw en 8 kinderen van een Afghaanse drugshandelaar die in de bajes zat kreeg maandelijks € 4000,- sociale hulp, en had een nieuwe Mercedes ter waarde van € 50.000,-. Ik wilde de wet toepassen en haar eigen vermogen meerekenen, maar mijn baas zei dat er een ongeschreven wet was dat wij alle buitenlanders in Neukölln moeten geven wat ze willen, omdat de politiek dit nu eenmaal eist, zodat ze zich rustig houden.’

‘Voortrekken buitenlanders op kosten belastingbetalers is racisme’
‘Duitsers krijgen dit allemaal niet! Toen ik van een Turk die een baan kreeg met een loon dat veel hoger was dan de drempel zijn uitkering stopte, kwam hij schreeuwend naar binnen en eiste dat ik hem zijn geld gaf. Ik ging naar mijn baas, maar zij schreeuwde ook tegen mij dat ik hem meteen zijn geld moest geven. Ik wees op de wet en zei dat ik geen misdrijf wilde plegen, en dat ze hem zelf maar geld moest geven. Maar na dit duizendste geval moest ik me ’s middags vanwege pure frustratie ziek melden.’

‘Ik ben slechts een voormalige naïeve ‘gutmensch’, die gedwongen werd om wakker te worden. De multicriminele samenleving wordt buiten de wetten om met geld afgekocht, ten laste van het Duitse volk en de belastingbetalers (want de uitvreters betalen dat niet). Het voortrekken van buitenlanders bij de sociale dienst is racisme.’

Marokkaan na 70 auto-inbraken op vrije voeten
De Duitse onderzoeksjournalist en auteur Udo Ulfkotte schrijft dat hij dagelijks vergelijkbare nieuwe verhalen te horen krijgt, die de reguliere media niet willen of mogen overnemen. Hij geeft zelf nog een voorbeeld van een vrouw die schrijft dat haar dochter onlangs op een feestje in een park in Bonn door een (buitenlandse) man werd overvallen, die haar handtas stal. ‘De volgende dag gingen we naar de politie. Ik vertelde tegen een agent dat ik in een klein tijdschrift had gelezen dat migranten in één week zo ontzettend veel overvallen in Duitsland hadden gepleegd.’

‘De agent knikte, en antwoordde: ‘Dan kunt u zich voorstellen wat een woede wij bij de politie voelen. In Bonn-Oberkassel, Königswinter en Bad Honnef zijn al geruime tijd veel auto inbraken. Een patrouille betrapte een jonge Marokkaan op heterdaad, die na arrestatie 70 auto inbraken bekende. Na één week zagen collega’s hem weer vrij rondlopen’. Op mijn vraag hoe zoiets kon gebeuren, antwoordde hij: ‘Bevel van hogerhand!’’

Duitsland, maar ook Nederland, grenzen-loos crimineel
Ulfkotte: ‘Vergeet nooit uzelf af te vragen wat dit ons allemaal kost. Ieder losstaand geval is verschrikkelijk, en duur. Bij elkaar opgeteld schetsen de tot nu toe vastgestelde door migranten aangerichte schade een lelijk plaatje: Duitsland is nu grenzen-loos crimineel.’

Een rechter in Zuid Duitsland verklaarde off the record dat ‘als wij migranten drie dagen lang preventief opsluiten, de criminaliteit onmiddellijk met de helft daalt’. Bijna iedere normale burger weet dit al lang, maar omdat het niet politiek-correct is, mag het niet gezegd noch geschreven worden.

En als u denkt dat het in Nederland anders is – vergeet het maar. Via diverse contacten is het ons bekend dat ook hier mensen worden gediscrimineerd en achtergesteld op migranten, omdat ze nu eenmaal de verkeerde nationaliteit (Nederlands), de verkeerde huidskleur (blank) en/of de verkeerde religie (niet-moslim) hebben. Ook Nederland is grenzen-loos crimineel, en ook hier worden de statistieken op bevel van Justitie ‘opgeschoond’ en ‘opgeleukt’, om zo de massale immigratie en de islam maar niet in een negatief daglicht te stellen.

Xander

(1) KOPP

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... bestraffen
Antwoord: wij hebben van het ministerie van Justitie mondeling de opdracht gekregen om slechts in uitzonderingsgevallen gevangenisstraffen op te leggen. De redenen: de gevangenissen zitten vol, de kosten (meer dan € 3000,- per gevangene per maand) zijn niet meer te betalen, en dan komt het: anders zouden de statistieken enorm negatief voor migranten uitvallen.
Ik vermoed dat het effect averechts zal zijn. De migranten weten dat ze niet gestraft worden en zullen daardoor nog veel meer misdrijven begaan en wat de autochtonen natuurlijk zullen merken,... alle valse statistieken ten spijt. Bovendien kunnen ze de waarheid op internet makkelijk ontdekken. Het gevolg zal nog véééél meer aversie tegen die zogenaamde vluchtelingen zijn.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Ariel »

Ik kan het bijna niet geloven. :nietverstaan: Zal dit werkelijk waar zijn ? Wat een narigheid.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Ik kan het bijna niet geloven. :nietverstaan: Zal dit werkelijk waar zijn ? Wat een narigheid.
Hier zie een voorbeeld uit de praktijk...
Turkse vechtsporter slaat agent schedelbreuk, ‘geen reden voor hechtenis’

Annabel Nanninga, 09-08-2016

Afbeelding

Aanval is door omstanders gefilmd, dader al bekend om geweldsdelicten

Het incident: Een agent in het Duitse Kiel voert een controle uit op een groep jongeren die hem met een laserpointer in de ogen schenen. Daarbij wordt hij aangevallen door een twintigjarige Turkse vechtsporter die al een bekende van de politie is wegens geweldsdelicten. Hij slaat de agent driemaal tegen het hoofd, de agent valt daarbij tegen een muurtje. De politieman heeft schedel- en hersentrauma, een op meerdere plaatsen gebroken neus en een oogkasfractuur. Er zijn veel getuigen van de aanval tegen de agent, die trouwens al eerder in functie slachtoffer was van geweld. Ettelijke mensen hebben de misdaad gefilmd.

De Duitse justitie vindt dit alles geen reden voor voorlopige hechtenis.

Wablief?

De Duitse justitie.
Vindt dit alles.
Geen reden voor voorlopige hechtenis.


Een als gewelddadig bekendstaande Turk die onder toeziend oog van vele draaiende camera’s het hoofd van een politieagent aan gort beukt, wordt niet vastgezet in afwachting van zijn proces.

Zomaar een incidentje in het Vrije Westen anno 2016, waar kennelijk de wetgeving te beschaafd is voor het tuig waar we inmiddels mee te maken hebben. Zie ook de ‘vormfout’ waardoor de tot vijftien jaar cel veroordeelde terroriste Fatima Aberkan haar hoger beroep in vrijheid mag afwachten. Niet uit te leggen aan de mensen, laat staan aan de slachtoffers, maar kennelijk is het Europese rechtssysteem niet in staat om haar burgers te beschermen tegen gewelddadige razernij. Behalve natuurlijk als iemand zichzelf verdedigt of op een populistische partij stemt. Dan kan er opeens van alles bestreden worden. Dan wel.

Dag Europa!

http://nieuws.tpo.nl/2016/08/09/turkse- ... ampaign=91
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Voorstel rijinstructeurs van de Duitse deelstaat Rheinland-Pfalz: De staat moet het rijbewijs voor “vluchtelingen” betalen!

Geplaatst op 9 augustus 2016

In het beroepsleven is het heel belangrijk om een rijbewijs te hebben. De rijinstructeurs houden er rekening mee dat weldra talrijke “vluchtelingen” tot hun leerlingen zullen behoren. De vereniging van rijinstructeurs in de Duitse deelstaat Rheinland-Pfalz is er voorstander van om het rijbewijs van de “vluchtelingen” te subsidiëren.

Rijinstructeurs houden rekening met een grote vraag naar rijlessen van de kant van de “vluchtelingen”. Tegelijkertijd zouden daarmee voor de rijinstructeurs nieuwe uitdagingen ontstaan, bijvoorbeeld wat betreft de taal en de mentaliteit van de nieuwe clientèle, zei de voorzitter van de vereniging van rijinstructeurs Pfalz, Roland Semar, op vragen in Neustadt an der Weinstraße. “We zien op de korte termijn een grote informatiebehoefte bij de rijinstructeurs.”

Met betrekking tot de “vluchtelingen” houdt hij rekening met behoorlijk meer cliënten, want meestal zou het immers om jonge mensen gaan en die zouden geen rijbewijs hebben, zei Semar. Voor de rijinstructeurs zou daaraan ook de vraag van de kosten verbonden zijn, want de “vluchtelingen” zouden geen geld hebben. Eventueel zou de staat dan het rijbewijs kunnen subsidiëren, want dit zou heel belangrijk zijn voor het beroepsleven. “Zonder rijbewijs geen baan, zonder baan geen geld”, zei Semar. Volgens hem kost het behalen van een rijbewijs tegenwoordig ongeveer tussen de € 1.800,- en € 2.000,-

Taalcursus ook voor rijinstructeurs?
Het zou ook de vraag zijn hoe men zou moeten communiceren met de nieuwe clientèle. “Daar zullen we in de toekomst wel over moeten nadenken.” Onder omstandigheden zou zowel de leerling van de autorijschool als de rijinstructeur een taalcursus moeten doen. Het examen zou in Duitsland in elf vreemde talen afgelegd kunnen worden. “Arabisch hoort daar niet bij, in deze taal zijn teveel dialecten”, verklaarde Semar. Hij wees erop dat er in grote steden zoals Mannheim al Turkse rijinstructeurs zijn. Ook de mentaliteit van de nieuwkomers, bijvoorbeeld hun instelling betreffende de relatie tussen mannen en vrouwen, zou een onderwerp moeten zijn.

De vereniging van rijinstructeurs in Rheinland-Pfalz telt ruim 400 autorijscholen en rijinstructeurs.

Bron: http://m.focus.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/08/09 ... n-betalen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Gekantelde meerderheden: Meer dan de helft van de kinderbijslag gaat in Wenen naar buitenlanders

Geplaatst op 10 augustus 2016

WENEN – Meer dan de helft van de in Wenen uitbetaalde kinderbijslag werd verleden jaar aan buitenlanders uitbetaald. In totaal ging het in 2015 in de Oostenrijkse hoofdstad om een bedrag van € 177,3 miljoen aan kinderbijslag. 53% daarvan – bijna € 94 miljoen – werd ontvangen door personen van buitenlandse komaf.

Dit bedrag werd nu bekend door de beantwoording van een parlementaire interpellatie van de FPÖ door de minister van Familiezaken, Sophie Karmasin. In heel Oostenrijk werd volgens haar in het jaar 2015 € 751,4 miljoen aan kinderbijslag uitbetaald. € 507,3 miljoen daarvan, dus 67,5%, werd ontvangen door Oostenrijkse staatsburgers (echter inclusief ingeburgerde personen). Van de in totaal 206.548 kinderbijslagontvangers waren 71.308 geen Oostenrijkers, maar immigranten (ook uit EU-landen), werkende asielzoekers evenals voorlopig “bescherming zoekenden” met een tijdelijke verblijfsvergunning.

In 2014 was nog bijna 70% van de in Oostenrijk uitbetaalde kinderbijslag naar Oostenrijkers gegaan.

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/08/10 ... enlanders/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Gelderland levert meer huizen aan vluchtelingen

Geplaatst op 31 augustus 2016

Afbeelding

ARNHEM - De Gelderse gemeenten hebben ruim 200 vluchtelingen meer aan een woning geholpen dan het rijk ze had gevraagd. In het eerste halfjaar werden 2.576 vluchtelingen die in Nederland mogen blijven aan woonruimte geholpen, terwijl de taakstelling voor Gelderland 2.367 was.

De Gelderse gemeenten hebben nog wel een achterstand, die ze in de afgelopen jaren opliepen. Die is nu teruggebracht tot 151 mensen.

Extra panden
De Gelderse gedeputeerde Josan Meijers is blij dat de gemeenten meer woningen beschikbaar hebben gesteld. Ze prijst vooral Arnhem en Nijmegen die in een halfjaar 571 vluchtelingen huisvestten (91 meer dan gepland) en de Achterhoek, die er 48 meer aan een huis hielp. Een woordvoerder van de gemeente Arnhem zegt dat er meer woonruimte kwam doordat corporaties extra panden hebben aangekocht, voor grote gezinnen. Ook besloten corporaties om geen sociale huurwoningen meer te verkopen.

Grotere complexen
Daarnaast werden kamers in grotere complexen beschikbaar gesteld. waarvoor verder niet veel belangstelling was. Een woordvoerder van de provincie zegt dat dit in meerdere gemeenten gebeurd is. Voorheen kregen statushouders automatisch een huis aangeboden, nu niet meer.

Grotere complexen
Daarnaast werden kamers in grotere complexen beschikbaar gesteld. waarvoor verder niet veel belangstelling was. Een woordvoerder van de provincie zegt dat dit in meerdere gemeenten gebeurd is. Voorheen kregen statushouders automatisch een huis aangeboden, nu niet meer.

Autochtone woningzoekenden
De vraag is of de ijver van de gemeenten om vluchtelingen te helpen, niet ten koste is gegaan van autochtone woningzoekenden. Zowel de provincie als de gemeente Arnhem kan die vraag niet eenduidig beantwoorden. De Arnhemse woordvoerder zegt wel dat de gemiddelde wachttijd voor huurders niet is gegroeid. Dat zegt de in Arnhem en omstreken actieve corporatie Vivare (24.000 woningen) ook. „Die ligt op zestien maanden. Dat die tijd niet toeneemt, bereiken we door te zorgen voor voldoende ruimte voor statushouders. Door te renoveren of door studentenhuizen of andere woningen die vrijkomen geschikt te maken voor eenpersoonshuishoudens" aldus de woordvoerder.

http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem ... -1.6320140
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52312
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Mahalingam »

Uit de woningwet van 2015 die ook het scheefwonen zou tegengaan:

Afbeelding

Inboorlingen moeten niet rijk zijn en niet veel verdienen om in een sociale woning te mogen (na een wachttijd van 8 jaar).
Asielzoekers mogen wel rijk zijn en veel verdienen en hun wachttijd is 12 weken.

Waarom dit knuffelen? Is het de bedoeleing dat ze in hun eigen ghetto-wijken blijven wonen? Zodat ze niet in de betere wijken gaan wonen en uit zicht van onze regenten blijven?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52312
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Mahalingam »

Na het plaatselijk verwennen, het regionaal verwennen en het nationaal verwennen, is het moment gekomen om te EU-verwennen.
As of October 2016, monthly cash-transfers to electronic cards will be given to refugees in need across Turkey. The cash card is an efficient way to support families to purchase what they most need, providing them the dignity of choice. Refugees will be enabled to feed and house their families and to send their children to school. As the money will be spent in local markets, the new system will also boost the local economy.
De EU gaat 348 miljoen euro storten op betaalkaarten van zo'n 1 (of 3) miljoen migranten in Turkije.
Turkey is currently host to over 3 million refugees. More than ninety percent of them are living outside refugee camps.

The ESSN is part of the €3 billion made available by the EU and its Member States under the “Facility for Refugees in Turkey” in 2016-2017 to provide assistance to refugees and host communities in Turkey. It is designed to ensure that the needs of the most vulnerable are addressed in a comprehensive and coordinated manner.

The contract with WFP comes on top of €164 million already contracted for humanitarian aid and increases the total amount contracted for humanitarian and non-humanitarian actions under the Facility for Refugees in Turkey to €652 million. Out of this, €181 million has been disbursed to date.
http://europa.eu/rapid/press-release_IP-16-2971_en.htm
Er staat nergens dat die 348 miljoen over een jaar worden uitgesmeerd. Het zou ook per maand kunnen zijn.
En het bedrag komt dan per storting uit ergens bij de 200 euro.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Geen Stijl schrijft er ook over.
Jawel. EU geeft basisinkomen aan dobbernegers

Van Rossem | 08-09-16

Casus Pinni! De EU gaat pinpassen met gratis geld aan vluchtelingen geven. Nou ja, gratis. Het is van de Europese belastingbetaler. Dus noem het maar gewoon een basisinkomen. Of het is bijgedrukt in de kelders van de ECB. In dat geval heet het helikoptergeld voor bootvluchtelingen. Maar het is hoe dan ook echt waar: de EU trekt 348 miljoen euro uit om vluchtelingen rechtstreeks van een ontwikkelingsuitkering te voorzien. Dan kun je denken: "Nou ja, best nobel, en als die mensen het gratis geld op hun glimmende nieuwe plastic pasjes straks bij de bakker en de slager om de hoek van hun azc gaan uitgeven, dan profiteert de lokale middenstand er ook nog van." Dat klopt ook wel, maar dan alleen in Turkije. Want de pinpasjes gaan naar de 3 miljoen vluchtelingen die in Erdoland wachten op een gevaarlijke oversteek met dure mensensmokkelaars een gratis EU-visum en hun complementaire overtocht met Timmerfrans Ferries. EU Persbericht: "Vanaf oktober gaan er maandelijkse overboekingen naar betaalkaarten voor vluchtelingen in Turkije. Het is een efficiënte methode om families te ondersteunen bij wat ze het hardste nodig hebben: voedsel, onderdak en scholing voor hun kinderen. En het geld wordt lokaal uitgegeven, dus het nieuwe systeem zal de lokale economie een duwtje geven." Eurocommissaris voor Humanitaire Hulp en Crisisbeheer Christos Stylianides (@) noemt het idee een "game changer" (Jah. Tuurlijk. Weet je wie ook ooit een game changer was?) 348 miljoen delen door 3 miljoen vluchtelingen is trouwens maar 116 euro Bregmoney de neus, maar OK. Vroeger kwám Sinterklaas uit Turkije, nu gáát Sinterklaas naar Turkije. En dan nu het fijnzinnige slotzinnetje: Maar ondertussen maken onze hoogbejaarde hongerlijders social media accounts aan om hun gore instant opwarmprakjes te instagrammen.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... ussel.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

“Vluchtelingen”kinderen gaat het vaak beter dan Duitse armoedekinderen

Geplaatst op 9 september 2016

Afbeelding

In Duitsland leven 2,1 miljoen kinderen in armoede. Te weinig materiële verzorging en ontbrekende sociale deelname zijn een groot probleem. Taboe: de gemeenten hebben voor deze kinderen geen geld. Maar vreemd genoeg is dat geld er wel voor “vluchtelingen”kinderen.

Veel van onze kinderen leven in armoede

Volgens een onderzoek van het Instituut voor Arbeidsmarkt- en Beroepsonderzoek (IAB) in opdracht van de Bertelsmann-Stiftung wordt in Duitsland één op de vijf kinderen onder de 15 jaar bedreigd door armoede. In duidelijke taal: ze groeien onder de armoedegrens op.

50% van deze kinderen leeft in huishoudingen die Hartz IV uitkeringen krijgen. In totaal zijn 2,1 miljoen jongens en meisjes arm. Voor hen is er maar weinig geld beschikbaar. Ook voor onze opvoedsters zijn de kassen niet gul. Zij, die een belangrijke voorschoolse taak verrichten en er aan bijdragen dat de kinderen in de toekomst gewoon geen Hartz IV zullen krijgen, worden niet zo betaald als dit werk zou verdienen.

De toestand van onze scholen en kleuterscholen is eveneens catastrofaal. Overal ontbreekt het aan geld. De opvoeding, te weinig materiële verzorging en ontbrekende sociale deelname van onze kinderen zijn een steeds groter probleem. De gemeenten hebben geen geld – zeggen ze. Maar vreemd genoeg is dit geld er wel voor “vluchtelingen” en hun kinderen.

In Duitsland bevinden zich honderdduizenden “vluchtelingen”kinderen
Sinds de zomer van 2015 zijn er meer dan 1,1 miljoen “vluchtelingen” naar ons toe gekomen, die geregistreerd werden. Onder hen bevinden zich volgens UNICEF meer dan 300.000 kinderen. Bovendien dwalen er nog tienduizenden ongeregistreerde “vluchtelingen” door ons land. Niemand weet waar ze zijn, niemand weet wat ze doen en bijna 6.000 “vluchtelingen”kinderen zijn “spoorloos” verdwenen. (volgens UNICEF doken 2.200 van hen weer op, hoewel ze eerst als “verdwenen” golden).

Voor “vluchtelingen”kinderen is er geld
Het Mannheimer Centrum voor Europees Economisch Onderzoek (ZEW) heeft in een onderzoek berekend dat bij een mislukken van de integratie op de arbeidsmarkt de opname van deze “vluchtelingen” op de lange termijn tot € 400 miljard zou kosten. Als integratiekosten ging men in het eerste jaar uit van € 20.000,- per “vluchteling”. Deze kosten zijn exclusief de kosten voor nieuwe medewerkers voor het Bundesamt für Migration und Flüchtlinge (BAMF) en de federale politie.

Nu al kost ons de opname van deze mensen miljarden euro´s. Geld, dat er vreemd genoeg tot nu toe niet was voor onze kinderen, armen en pensioengerechtigden. Waar komt dit geld dan zo plotsklaps vandaan? Dat vragen veel mensen zich af. En precies dat is het punt waarom partijen zoals de AfD zoveel stemmen krijgen.

Begrijpt u me niet verkeerd, ik wil niemand tegen elkaar opstoken, maar – als toch niemand het doet – toch de moed hebben om dit tegenover elkaar te plaatsen, want per slot van rekening gaat het om onze toekomst. Ook ik ben een burger van dit land. Dat geeft mij het recht om deze onevenwichtigheid aan te spreken. Zo zie ik dat, beste critici – basta!

Bron: www.michaelgrandt.de

Auteur: Dr. Michael Grandt

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/09/09 ... ekinderen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

De goed geoliede macht van de zgn. vluchteling

Geplaatst op 10 september 2016

Zonder daar ooit iets gepresteerd te hebben, is de positie van de gemiddelde vluchteling in ons land aanzienlijk beter, dan b.v. die van een oudere Nederlander. De oorzaak is zeer eenvoudig, de Nederlandse senioren beschikken niet over een voor zich inzettende groep lobbyisten, terwijl er voor vluchtelingen een inmiddels goed geoliede machine klaar staat die, daar de zieligheidsindustrie een van de meest lucratieve takken in de economie geworden is en daarom ervoor zorgt dat de vluchteling niets te kort komt.

In Ierland ontvangen vluchtelingen naast gratis kost en inwoning en medische verzorging zakgeld. Dat bedraagt TWINTIG EURO per maand.

Vergelijk dat eens met ons land of bij onze buren in Duitsland. De Duitse regering wil het geldbedrag dat asielzoekers maandelijks ontvangen terugschroeven, maar dat stoot op weerstand van de ‘Groenen’, die van mening zijn, dat juist de financiële maandelijkse uitkering niet onder die van de Hartz 4 , de werkeloosheidsuitkering mag liggen.

Vluchtelingen ontvangen in ons land van elkaar verschillende bedragen en uitkeringen, afhankelijk of zij in een noodopvang of een AZC zitten of... inmiddels een zgn. status hebben en misschien wel al over een woning beschikken. Wonen de asielzoekers nog in een AZC krijgt een alleenstaande asielzoeker € 46,36 voor voeding per week en maakt hij deel uit van een gezin met 2 kinderen wordt dat € 112 per week. Daarnaast is er zakgeld dat € 12,95 per week bedraagt. De gezondheidszorg wordt geheel door de overheid betaalt en er is geen eigen risico!

Daarmee ligt ons land in de zgn. middenmoot, want in Duitsland ontvangen zij ruim € 300 per maand, terwijl b.v. een Duitse senior met een basis pensioen die in een verzorgingstehuis verblijft nog net niet de € 110 per maand haalt.

Heeft een asielzoeker (en de eventuele familie) echter in ons land de zgn. status bereikt, mag dus blijven, maar werkt niet, dan is het feest. Zonder ooit een cent te hebben bijgedragen aan sociale premies enz. hebben zij dezelfde rechten als werkeloze van de steun afhankelijke Nederlanders. En daar zit een stukje misstand, want een senior die in een verzorgingshuis wordt opgeborgen, zal uiteindelijk van zijn zuur gespaarde centen weinig meer terug zien. “Opeten” van het eigen kapitaal heet dat zo mooi in ambtenarentaal, hetgeen inhoudt dat onze oom Frits of tante Bep het ook maar moeten zien te rooien van een krappe zakcent die net als in Duitsland niet ver boven de € 100 per maand uit zal komen, terwijl een asielzoeker met een familie toch gauw al maandelijks rond de € 2.000 op zijn bankrekening ziet binnenkomen, hetgeen hem elke prikkel ontneemt, zelf aan de gang te gaan, hetgeen overigens, laten wij eerlijk zijn, ook voor veel Nederlanders geldt.

Maar, en wij herhalen het nog maar eens, senioren zijn niet georganiseerd, hebben geen vakbond, de Bond voor Ouderen, of de 50 plus partij zijn zwakke lachwekkende pogingen om hier iets aan te doen, zeker als wij kijken naar de verkiezingsbeloften van 50 +, waar het slechts gaat om het behouden van wat pluchen zetels. De asielzoekers daarentegen komen in een gespreid bed, en menige vakbond baas zal met afgunst kijken naar de wijze waarop de belangen van die zielige asielzoekers bij voorbaat al zijn geregeld.

En omdat de politiek sociaal correct wil overkomen, zal er geen partij zijn, die afgezien van wat symbolisch in de marge kletsen, zal trachten de positie van de NEDERLANDSE senioren te verbeteren. het is geen interessante doelgroep, dus wat moeten wij ermee, is het devies.

http://www.geennieuws.com/2016/09/de-go ... uchteling/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Rheda-Wiedenbrück: Irakese familie gaat in zitstaking – woning zou niet aan de verwachtingen voldoen

Geplaatst op 10 september 2016

Een uit acht personen bestaande familie uit Irak ging in zitstaking in het stadhuis van [urhttps://nl.wikipedia.org/wiki/Rheda-Wiedenbr%C3%BCckRheda-Wiedenbrück[/url] (district Gütersloh). Omdat de familie ondanks meerdere oproepen van medewerkers van het stadhuis de foyer niet wilde ontruimen, werd de politie ingeschakeld. In plaats van gehoor te geven aan de oproep van de ongeveer 16 politieagenten om een einde te maken aan de zitstaking, viel de Irakees een politieagente aan. Veroorzaker van de zitstaking: het echtpaar met zes kinderen is ontevreden met de aan hen ter beschikking gestelde woning. Deze zou niet aan hun verwachtingen voldoen. Meer over het voorval op “nw.de”.

Wij stellen ons zo voor dat “vluchtelingen”, die kort daarvoor nog aan een bommenregen zijn ontsnapt, “dankbaar” zouden moeten zijn een veilig dak boven het hoofd te hebben, geen honger of dorst te moeten lijden – kortom, hun basisbehoeftes bevredigd te krijgen. Veel van de “vluchtelingen” komen echter met compleet valse verwachtingen naar Duitsland. Duitsland is voor hen de fata morgana van een welvaartsgebied, dat hen uitnodigt en een beter leven belooft. De confrontatie met de realiteit is hard, onverwacht en meedogenloos. Na enkele weken is de euforie voorbij en komen hiervoor teleurstelling en woede in de plaats. Het geklaag en de eisen worden steeds luider. Dan is het bijna verbazingwekkend te noemen dat nog niemand heeft geklaagd over het weer.

We hoeven niet perse medelijden met hen te hebben, maar we moeten een slecht geweten krijgen dat de gasten alles wordt geboden wat zij zich zo voorstellen in Luilekkerland. Nou ja, het staat iedereen vrij om in een keurig hotel een kamer te nemen, maar daarvoor moet men dan wel, net als alle andere mensen in de wereld, betalen.

Bron: https://politikstube.com

Door: “Victoria”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/09/10 ... n-voldoen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

“Vluchtelingen” in oude villa Twello

21 september 2016

Afbeelding
De oude villa aan de Rijksstraatweg in Twello is verkocht.

TWELLO – De gemeente Voorst heeft een monumentaal, vrijstaand pand gekocht, om daar vanaf begin volgend jaar alleenstaande “vluchtelingen” in te kunnen laten wonen.

In de jaren-dertig villa aan de Oude Rijksstraatweg in Twello komen tien tot twaalf “vluchtelingen” te wonen. De villa staat al jaren leeg en werd onlangs per openbare veiling verkocht; de aankoop van het pand kost de gemeente Voorst ongeveer 400.000 euro. De gemeente laat het pand nu verbouwen; de kosten daarvan bedragen nog eens vier ton.

De gemeente heeft de omwonenden gisteren per brief op de hoogte gesteld van de komst van de vluchtelingen. Mochten zij daar behoefte aan hebben, dan wordt er ook een informatie- avond georganiseerd.

Woningzoekenden
In februari besloot de Voorster gemeenteraad iets extra's te willen doen in het vluchtelingenvraagstuk. Het versneld opnemen van statushouders was daar onderdeel van. Daarbij gaf de raad het college van burgemeester en wethouders de opdracht mee, dat dit niet ten koste mag gaan van de reguliere wachtenden op een sociale huurwoningen. "Daar past de aanschaf van dit pand goed bij", zegt Pinkster.

http://www.destentor.nl/regio/voorst/vl ... -1.6419556
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Vijf mannelijke “vluchtelingen” als kinderverzorger in de Villa Kakelbont

Geplaatst op 8 oktober 2016

Afbeelding

Vijf “vluchtelingen” kregen de kans om mee te draaien als kinderverzorgers in de Villa Kakelbont. Heeft er ook maar iemand uitgezocht of deze mannen getraumatiseerd zijn? Of ze afkomstig zijn uit een cultuurkring, waarin vrouwen worden onderdrukt? Of ze afkomstig zijn uit een gewelddadig ouderlijk huis, waarin de vrouw tot het huwelijk gedwongen werd? Of ze in Syrië andere mensen het hoofd hebben afgehakt? Of ze een vrouwen-onderdrukker, kinder-ontmaagder en afslachter van “ongelovigen” als profeet volgen? Of ze in hun jeugd fatsoen, moraal en menselijkheid tegenover “ongelovigen”, vrouwen en kinderen bijgebracht is? Of ze behoorlijk werden opgevoed? Of ze de vrouwen evengoed accepteren als de mannen? Of ze achting en respect voor kinderen hebben?

Hier worden overduidelijk mannen op Duitse kinderen losgelaten, die zo weinig fatsoen, achting en moraal tegenover het Duitse volk hebben, dat ze hun land binnenkomen, het uitbuiten en alles van een ander volk wat ze te pakken kunnen krijgen voor eigen voordeel benutten. Hebben deze jonge mannen er nooit over nagedacht dat ze een ander volk zijn eigen land afnemen als zij daar zonder één enkele cent binnenvallen en hierdoor de oorspronkelijke bewoners niet alleen hun land afnemen, maar ze ook nog tot slaaf maken ten behoeve van zichzelf? Hebben ze er ooit over nagedacht dat in Duitsland miljoenen jonge Duitse mannen niet zo goed behandeld worden als zij? Dat Duitse jonge mannen, integendeel, op straat gesmeten worden? Dat hèn door de Duitse staat het overleven in Duitsland niet zo goed veilig gesteld wordt als iedere buitenlander die het redt als “vluchteling” over de Duitse grens te komen?

Dat van Duitsers bij miljoenen het bestaansminimum gekort of zelfs geheel ontzegd wordt? Dat hen, niet zoals bij miljoenen vluchtelingen, bij miljoenen níet onvoorwaardelijk een dak boven het hoofd wordt verzekerd in hun eigen land? Dat het geen enkele Duitse jonge man mogelijk werd gemaakt dusdanig te worden bevoorrecht dat hij zonder welke vooropleiding dan ook wordt ingezet als kinderverzorger? Jonge mannen uit het buitenland, die geen enkele achting, moraal en fatsoen tegenover het Duitse volk bezitten, omdat zij de volksverraderlijke politiek van de Duitse regering ten eigen bate benutten, worden op Duitse kinderen losgelaten als hun verzorgers. Van zulke mannen zullen deze kinderen nooit fatsoen, moraal en respect tegenover anderen leren, maar het ellendige karakter van deze mannen zal zich op de kinderen aftekenen, namelijk dat men alles en iedereen in zijn omgeving kan bevoordelen, uitbuiten en onderdrukken. Zulke mannen zou men nooit in de buurt van onze Duitse kinderen mogen laten komen, omdat zeker zij het niet hebben verdiend.

In plaats daarvan zou men de Dúitse jonge mannen met zulke acties moeten sterken en stimuleren, want die hebben verreweg meer karakter en fatsoen dan 99,999% van de ‘vluchtelingen’ die thans naar Duitsland komen, omdat ze menselijkheid, vrouwenrechten, moraal en fatsoen vertegenwoordigen, deugden waarvan de meerderheid van de ‘vluchtelingen’ die momenteel Duitsland binnenstromen nog duizenden jaren verwijderd zijn.

www.donaukurier.de

Bron: http://petraraab.blogspot.nl

Door: Petra Raab

Vertaald uit het Duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2016/10/08 ... kakelbont/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Kremmen: Chique woonobject voor “vluchtelingen”

Geplaatst op 16 oktober 2016

Afbeelding

De stad Kremmen, district Oberhavel in de Duitse deelstaat Brandenburg, bouwde een nieuw woonobject voor tot maximaal 240 “vluchtelingen” voor ongeveer € 3,55 miljoen. De woonhuizen zijn modern ingericht, rondom de huizen moet de boel nog wel verfraaid worden en bovendien ontbreken er nog vanzelfsprekend een speeltuin en een trapveldje voor de jeugd.

Na drie jaar, voor zover de woningen nog intact zijn, kunnen dan ook de burgers van Kremmen in het genot van deze woningen komen, uiteraard niet gratis. Er bestaat genoeg ellende in de eigen gelederen in Duitsland, niet weinig Duitse pensioengerechtigden en daklozen zoeken flessen in vuilcontainers, hebben slechts een schamel of helemaal geen onderkomen, terwijl voor “vluchtelingen” die nog nooit ook maar één poot hebben uitgestoken voor dit land en volgens de prognose dit ook nooit zullen doen, nieuwe onderkomens gebouwd worden zonder er ooit voor hoeven te betalen.

Bron: https://politikstube.com

Door: “Victoria”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/10/16 ... htelingen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Bielefeld: Eten voor “vluchtelingen” belandt in de container – tegelijkertijd lijden arme Duitsers honger

Geplaatst op 20 oktober 2016

Afbeelding

Wat een ziek land is dit geworden; aan de ene kant stapels weggegooide levensmiddelen, aan de andere kant moeten arme mensen honger lijden. Miljoenen sociaal benadeelde Duitse burgers zijn blij met (bijna) alle levensmiddelen van de voedselbank en sluiten braaf aan in de rij bij de gaarkeukens. Dan echter de “vluchtelingen”onderkomens: daar wordt het eten aangeleverd – in de meeste gevallen door een cateraar – en komt het grotendeels op de vuilnisbelt terecht. Als reden wordt genoemd:

Alle “vluchtelingen” zouden niet altijd aanwezig zijn, hebben afspraken of zijn elders bezig, velen hebben geen honger, anderen vinden het eten van die dag misschien niet lekker. Diepvriesmenu´s en andere levensmiddelen moeten weggegooid worden als ze niet worden opgegeten. Dat geldt ook voor het brood, bijvoorbeeld Turks brood, dat bij de maaltijden geserveerd wordt.

Natuurlijk ergeren de mensen zich aan zo´n verspilling en ze vragen zich terecht af waarom het eten niet aan de voedselbanken in Bielefeld wordt geschonken. Het antwoord daarop komt van de exploitanten van de onderkomens: ze mogen niet.

Nuchter bekeken: het eten voor “vluchtelingen” komt in de container terecht, terwijl op hetzelfde moment arme mensen met een minimumpensioen of daklozen hier in het land in de rij staan bij de voedselbanken of naar etensresten in de afvalcontainers woelen. Tegelijkertijd komt het bij de voedselbanken al tot ruzies, omdat “vluchtelingen”, die al voldoende verzorgd worden in de onderkomens, de levensmiddelen meenemen. Dat klinkt op de een of andere manier paradox?!

Hier is sprake van een groot onrecht! Een deel van de Duitsers gaat het zó slecht, niet alleen armen, ook arbeiders met een volledige baan hebben vaak niet genoeg te eten, omdat er na aftrek van alle bijkomende kosten van het karige hongerloon nog maar nauwelijks genoeg overblijft om van te leven. Van het loon gaat meer dan de helft af voor huur en bijkomende kosten, telefoon, stroom, verzekeringen enz. Dan blijft er niet veel meer over voor het eten. Dus kunnen er vaak alleen maar aanbiedingen gekocht worden, hoofdzaak: het is goedkoop. Dus anders dan de Duitse staat ons wil wijsmaken moet de Duitse belastingbetaler ongevraagd de volledige verzorging van de “vluchtelingen” financieren, die dan vaak ook nog ongelooflijk respectloos en ondankbaar zijn, net alsof ze de Duitsers voor hun hulp ook nog in het gezicht spugen.

De politici zijn de splijtzwammen van de samenleving als ze autochtonen, waar het niet goed mee gaat, behandelen als tweederangs mensen, want door het systeem wordt de Duitser niet verwend, maar belachelijk gemaakt. Tegelijkertijd speelt geld geen rol bij “vluchtelingen”.

Bron: https://politikstube.com

Door: “Victoria”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/10/20 ... rs-honger/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Bergheim´s asielplan: 10 nieuwe gratis huizen voor 60 jonge mannen

Geplaatst op 30 oktober 2016

Afbeelding

De stad Bergheim in de Duitse deelstaat Nordrhein-Westfalen heeft besloten tien huizen voor 60 alleenstaande jonge mannen uit Afrika en het Midden-Oosten te bouwen – op kosten van de belastingbetaler.

De Duitse regering zal ook dit jaar weer meerdere miljarden belastinggeld uitgeven om de immigratie uit de Derde Wereld naar Duitsland constant hoog te houden.

Om dit ambitieuze doel te halen, worden de gemeenten vooral met één vraag geconfronteerd: waar moeten de jonge mannen ondergebracht worden?

Zoals de “Sonntags-Post” bericht, willen de bureaucraten van de stad Bergheim niet minder dan 61 huizen voor de asiel-immigranten bouwen. De volgende maand al moeten 60 alleenstaande mannen uit Afrika en het Midden-Oosten al in tien nieuwbouwhuizen wonen.

Voor de jonge mannen komt daarmee eindelijk een einde aan een lange periode van ontberingen. Tot hun enorme schrik moesten ze na hun illegale binnenkomst in Duitsland eerst in sporthallen wonen.

“Er bestaat niets ergers dan mensen, die dit niet willen, in een openbare ruimte onder te brengen, die op zijn beurt dan niet meer ter beschikking staat om ergens anders voor gebruikt te worden”, zei stads-bureaucraat Klaus-Hermann Rössler.

Toen stelde de stad de mannen door de belasting gefinancierde woningen in Bergheim ter beschikking. Maar dat is nu ook afgelopen.

De volgende maan krijgen de asiel-immigranten eindelijk de beloofde nieuwbouwhuizen. “Onze huizen zijn solide, maar geenszins luxueus”, stelde de Syrische immigrant Gerge Khouryj vast.

Bron: www.freiezeiten.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/10/30 ... ge-mannen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52312
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Mahalingam »

Jan-met-de-Pet moet vaak meer dan 5 jaar wachten (wachtlijst) om in zijn gemeente een sociale woning te kunnen huren.
Sinds 1945, toen het de taak van de overheid werd om voor huisvesting te zorgen, is en blijft er woningnood. Asieligen die mogen blijven hebben onmiddellijk recht op een woning. Maar die woningen zijn er niet, niet voor nieuwkomers en ook niet voor inboorlingen.
Om de import (met gezinshereniging) te huisvesten dient iedere 5 jaar een stad ter grootte van Meppel extra bijgebouwd te worden.

Meer dan 13.000 mensen wonen nog in de asielzoekerscentra terwijl ze al een verblijfsvergunning hebben gekregen met recht op woning.
Die kosten wil het Rijk nu van in gebreke blijvende gemeenten in rekening brengen. Dan kande economische vraga gesteld worden: "Is het goedkoper om hun verblijf in een ophok te betalen of hun ten laste te taen komen van de gemeentefinacieën?."
Gemeenten boos over boete voor huisvesten te weinig asielzoekers
,,Ik vind het eerlijk gezegd een beetje droevig om zo'n maatregel te krijgen terwijl gemeenten juist op dit moment zo veel mensen huisvesten", zegt Jos Wienen, voorzitter van de asielcommissie van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten en burgemeester van Haarlem.
http://www.ad.nl/binnenland/gemeenten-b ... ~a964e6cb/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Hier nog meer over deze zaak.
Boete voor gemeenten die te weinig asielzoekers huisvesten

Geschreven door Reinalda Start, Redacteur Integratie | 6 nov 2016

Afbeelding

Gemeenten die te weinig asielzoekers met een verblijfsvergunning aan een huis helpen, moeten een boete betalen. Dat staat in een conceptwetsvoorstel dat minister Plasterk aan gemeenten en provincies heeft voorgelegd.

De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) is onaangenaam verrast en noemt het een “draconische maatregel”. Uit een rondgang van de NOS blijkt dat 32 gemeenten het risico lopen om een boete te krijgen.

Op dit moment huisvesten azc's meer dan 13.000 mensen die recht hebben op een woning. Zolang ze nog in een azc zitten, betaalt het Rijk alle kosten voor de opvang. Het kabinet wil gemeenten onder druk zetten om deze vergunninghouders sneller op te vangen. Om dat te bereiken, moeten gemeenten straks de kosten betalen voor asielzoekers die ze eigenlijk hadden moeten huisvesten, maar nog in een azc wonen.

Droevig
Jos Wienen, voorzitter van de asielcommissie van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten, is niet te spreken over het voorstel. “Ik vind het eerlijk gezegd een beetje droevig om zo’n maatregel te krijgen terwijl gemeenten juist op dit moment zo veel mensen huisvesten. Een paar jaar geleden waren het nog 8000 per jaar. Nu huisvesten gemeenten bijna 40.000 vergunninghouders .”

Wienen is onaangenaam verrast. "We hebben afgesproken om deze opgave samen op te pakken. Het is daarom uiterst merkwaardig dat dit voorstel niet eerst met de gemeenten is afgestemd." Hij zou het eerlijker vinden als gemeenten extra beloond worden als ze vergunninghouders huisvesten, in plaats van gestraft. “Dit is niet een aansporing. Dit is een zware draconische maatregel.”

Ingrijpen
Volgens de begeleidende brief van het kabinet gaat het in het voorstel strikt genomen niet om een boete, maar slechts om het “vergoeden van de schade die het gevolg is van het niet naleven van de wettelijke taakstelling". Het COA maakt door de achterstanden bij gemeenten extra kosten, zo is de redenering van het kabinet, en die kunnen met deze wet verhaald worden op de veroorzaker.

Zodra het wetsvoorstel wordt aangenomen, lopen 32 gemeenten het risico een boete te moeten betalen, blijkt uit een rondgang van de NOS. De regeling geldt namelijk alleen voor gemeenten die er over een langere periode niet in slagen mensen een huis te geven die door het COA al zijn gekoppeld aan deze gemeente. Deze 32 gemeenten staan op dit moment onder toezicht van hun provincie, en hebben tot 1 januari de tijd om iets te doen aan de wachtlijst. Slagen zij daar niet in, dan gaat de provincie ingrijpen en komt de voorgestelde boete in beeld.

Miljoen euro
De kosten bedragen naar schatting van de VNG ongeveer 1800 euro per asielzoeker per maand. Zodra het wetsvoorstel is aangenomen, gaat het met terugwerkende kracht in vanaf 1 juli 2016. Een gemeente die het afgelopen half jaar een achterstand had van honderd asielzoekers, moet dus ongeveer een miljoen euro “schade vergoeden”.

http://nos.nl/artikel/2141451-boete-voo ... esten.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wetsvoorstellen die ten goede komen aan het eigen volk laten vele jaren op zich wachten en komen er waarschijnlijk nooit. Gaat het echter om parasieten van de moslimsoort dan staat de minister enthousiast te springen om het islamvirus via uit de hoge hoed getoverde wetgeving razendsnel te verspreiden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Italië: Dakloze zieke autochtoon moet op straat slapen, maar “vluchtelingen” worden in het hotel ondergebracht...

Geplaatst op 12 november 2016

Afbeelding

Gianfranco Tomé (foto) woont in Sesto San Giovanni, een voorstad van Milaan. Hij is 62 jaar en heeft een hartkwaal. Hij had al een keer een hartinfarct. Voor hem is er geen werk meer en hij heeft ook geen dak boven zijn hoofd. Maar de Italiaanse regering geeft hem ook geen enkele hulp. In plaats daarvan helpt zij liever zogenaamde “vluchtelingen”, die massaal Italië binnenstromen...

Het verhaal van Gianfranco Tomé zou het verhaal van veel sociaal gedevalueerde Fransen, Duitsers of andere Europeanen kunnen zijn. Het is gewoon weerzinwekkend!

Na 39 jaar eerlijk werk werd hij ontslagen. De economische crisis zorgde voor zijn ontslag. Ook zijn ziekte konden de autoriteiten er niet toe bewegen hem hulp te bieden.

“Voor de vluchtelingen zijn er hotels en gratis sociale uitkeringen van de gemeentes. Voor mij, die 39 jaar lang gewerkt en een hartkwaal heeft, blijft er niets anders over dan de straat”, aldus Gianfranco Tomé.

De man had geen andere keuze meer. De afdeling sociale zaken van Sesto, waarvan hij een onderkomen of in ieder geval een bed verwacht had, gaf hem niets! Hij had een woning, maar hij kon de huur niet meer betalen. Daarom kwam hij op straat terecht en slaapt hij op een bank in het park.

“Ik ben wanhopig, gefrustreerd en moe. Na 39 jaar gewerkt te hebben als bewaker en met een handicap van 75% kan ik in Italië geen aanspraak maken op pensioen. Ze vertellen me dat ik moet wachten tot mijn 67ste. Tot dan heb ik niet eens genoeg geld om te eten.”

Er zijn geen opnamecentra voor Italiaanse daklozen, terwijl ze in het hele land beschikbaar zijn voor “vluchtelingen”. In daklozen is blijkbaar niemand geïnteresseerd. Voor hen is er geen hulp. De regering vindt hen irrelevant.

En ook geen van de zich als humanisten voordoende “goedmenschen”, die zich met trillende stem en de hand op het hart voor de “zielige migranten” inzetten, heeft iets voor hen over.

De huidige filantropen houden zich gewoon liever met de “migranten” bezig dan met de eigen landgenoten...

Bron: http://unser-mitteleuropa.com

Bron oorspronkelijk artikel: www.medias-presse.info

Door: Francesca de Villasmundo

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/11/12 ... rgebracht/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Frankrijk: € 2.500,- “premie” voor iedere illegale immigrant

Geplaatst op 26 november 2016

Afbeelding

Buitenlanders zonder legale verblijfsstatus, die uitgezet zouden moeten worden, kunnen een verzoek indienen voor hulp om terug te keren naar hun vaderland als ze daarvoor minstens 6 maanden lang in Frankrijk hebben geleefd.

De maximale hoogte van deze financiële hulp zal voor de aanvragen die tot 31 december 2016 worden ingediend, zelfs verhoogd worden van € 1000,- naar € 2.500,-

Maar dat is nog niet alles. Diegenen die willen vertrekken, kunnen ook aanspraak maken op extra hulp:

- Ondersteuning voor de transportkosten van Frankrijk tot de aankomst in het land van herkomst;
- Hulp voor economische en sociale herintegratie als zij in hun land van herkomst terugkomen.

De Fransen mogen blij zijn dat ze weten waarvoor ze belasting betalen . . . Premies voor illegalen en economische depressie voor de eigen mensen!

Bron: http://unser-mitteleuropa.com

Bron oorspronkelijk artikel: http://fr.novopress.info

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/11/26 ... immigrant/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het verwennen en voortrekken van asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Alleen het allerbeste voor de gasten: “Onbegeleide minderjarige vluchtelingen” betrekken kasteel Bantikow

Geplaatst op 16 december 2016

Afbeelding

Sloten, kastelen, luxe hotels en cruiseschepen, dam moeten de Duitsers de nieuwe geschoolde krachten wel waard zijn, het toverwoord is: Welkomstcultuur. Een groep “onbegeleide minderjarige vluchtelingen” betrekt het slot Bantikow, dat werd verbouwd en tot nu toe een wellness hotel was. De jonge “vluchtelingen” zijn afkomstig uit Eritrea, Ethiopië, Gambia, Afghanistan en Somalië en worden verzorgd door vier pedagogen, een arbeidspedagoog en drie huishoudelijke krachten.

Of dat echter een goed idee is, moeten we even in het midden laten. Je wilt je helemaal niet voorstellen hoe uitgewoond en vervallen het daarna is. Maar het nieuws zal snel bekend worden in het thuisland, een paar foto´s met de smartphones zorgen voor de nodige prikkel om de volgende ankerkinderen op reis te sturen.

Foto-impressie uit het slothotel: waar kunnen Duitsers inschrijven om hier te mogen wonen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: https://politikstube.com

Door: “Victoria”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/12/16 ... -bantikow/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie