Marokkanen

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Hans v d Mortel sr

Marokkanen

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Aug 21, 2017 10:46 am

MAROKKANEN

De mislukte gevaarlijke mensensoort is de soort die zich associeert met de islam. En daar behoren bijna alle Marokkanen toe.

Afbeelding

Marokkanen zijn personen met de Marokkaanse nationaliteit. Omdat parasiteren op de wijsheid van onze kenniseconomie én op die van Allah hen zo makkelijk wordt gemaakt, hebben alle Marokkanen in Europa ook het tweede paspoort dat hen onvoorwaardelijk het recht geeft op andersdenkenden te parasiteren. De bevolking is in de twintigste eeuw verachtvoudigd. In 1900 waren er 3,8 miljoen Marokkanen. Marokko had in 2016 een bevolking bestaande uit ruim 34,9 miljoen mensen. In de prognoses van de Population Reference Bureau wordt voorzien dat de bevolking van het land tot 2050 aanzienlijk zal groeien tot een populatie van 43 miljoen mensen. Marokko is na Egypte en Algerije het volkrijkste land in de Arabische wereld. Een zonsverduistering is tijdelijk. Maar de moslim achterlijkheid is een structureel probleem die onze samenleving voor goed zal verduisteren.

Bijna alle moordaanslagen in Europa staan op het conto van Marokkaanse Allah-volgers. Of eigenlijk moet ik zeggen: Mohammed-volgers. Zolang deze mislukte mensensoort doorgaat met zijn kinderen Mohammed te noemen, naar de vieze vuile smerige historische pedofiel, sadist en oorlogscrimineel Mohammed, zullen aanslagen onverminderd doorgang vinden in Europa. Want de voornamelijk analfabete Marokkaanse moskee-vaders zullen zonder onderbreken doorgaan met hun kinderen van de mannelijke genus op te voeden aan de hand van het grote islamitische jihadboek tegen de mensheid, de KORAN.

Niet iedere moslim is een terrorist, maar iedere terrorist is de laatste tijd wel erg vaak een Marokkaan met de naam Mohammed. MAAR NOOIT JEZUS!

Ik heb niks met geloof. Ik ben atheïst. Maar daarom hoef ik nog niet de waarheid te negeren of te omzeilen. Dat is voorbehouden aan de smerige hypocriete Europese terug-naar-af politiek. Die wel erg veel wegheeft op de handelswijze van Islam die de wereld halal knollen voor verse gezonde citroenen probeert te verkopen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst van mijzelf en verkondig uitsluitend eigen dogma's.

Terug naar “Samenleving & Integratie”