Ik ben Nora.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik ben Nora.

Bericht door Ariel »

Wij zijn Herman en Enis. Wij zijn een meisje van 10.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik ben Nora.

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik ben Nora.

Bericht door Ariel »

Die "Nora..." Enis, die wil graag meer allochtone namen op de hoek in steden en dorpen zien.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Driepinter
Berichten: 61
Lid geworden op: za jan 01, 2011 12:54 pm

Islamofiele 'wetenschapper' Martijn de Koning achter 'kritische moslima' 'Nora'.

Bericht door Driepinter »

Een mondige en behoofddoekte moslima Nora bestrijdt op internet de 'islamofobie'. Zoals dat van de PvdA te Amsterdam en Femmes for Freedom. Maar nu zegt de 'wetenschapper' Martijn de Koning (Univeriteit van Amsterdam), gesubsidieerd en al, echter 'Nora' te zitten.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/ ... te-zitten/

http://noraspreekt.nl/14-pieter-jan-hagens/

http://noraspreekt.nl/01-marjolein-moorman/

http://noraspreekt.nl/13-theo-hiddema/

icon_shh.gif
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamofiele 'wetenschapper' Martijn de Koning achter 'kritische moslima' 'Nora'.

Bericht door Ariel »

Bestaat Nora nog? Ik ben al een poos daar door haar/hem/hullie...verbannen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Islamofiele 'wetenschapper' Martijn de Koning achter 'kritische moslima' 'Nora'.

Bericht door sjun »

Nora bestaat nog hoor. 'Ze' oogt alleen wat anders dan 'ze' zich online voordoet.

Afbeelding

Kennelijk kun je als dhimmitude “Going native” cultureel antropoloog Martijn de Koning ongestraft kinderlokken op het internet. Je zou het hele verschijnsel als taqiyya exercitie kunnen duiden. Wanneer bekent de linksactivist zich tot Mohammed en wat moet de man eigenlijk nog doen om van de loonlijst van de Radboud Universiteit Nijmegen geschrapt te worden?
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Ik ben Nora.

Bericht door King George »

Wat draagt hij bij aan het produkt onderwijs om hem nog langer op de loonlijst te houden? Om geschikt te zijn voor werken in het onderwijs moet je toch iets kunnen presteren inzake het overdragen van kennis en het bijbrengen van vaardigheden? Daaromtrent niets bij hem bemerkt. Dus afvoeren van de loonlijst en graag per direkt! Dat spaart dan tegelijkertijd heel veel cumulerende meerkosten voor rekening van 't algemeen uit :greeting2: :greeting2:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ik ben Nora.

Bericht door Mahalingam »

En hier een smakelijk stukje over Dr. Kromzwaard.
Als we het niet dachten: verwarde bekeerling Martijn de Koning is uiteraard betrokken bij de gesubsidieerde moslimpropaganda van "Nora Spreekt".
De verwarde pseudowetenschapper heeft in een raaskallend blog uitgelegd waarom ie ondanks zijn wetenschappelijke ethiek (proest) toch meedeed aan het project van Enis Odaci. Ondanks dat ie eigenlijk wel wist dat het rare bullshit was, is voor De Koning "het bestrijden van islamofobie" belangrijker dan een beetje "haha nee" zeggen tegen onzin, want politiek en religieus gemotiveerde wetenschappers zijn nu eenmaal een beetje raar.
Shirin Musa heeft met de typering van Dr. Kromzwaard als een Dolezalletje eigenlijk al de hele zaak afdoende afgedaan, maar leest u vooral het geraaskal van de door u betaalde wetenschapper. Sunlight is immers the best desinfectant: kijk zelf maar even hoe totaal verziekt de islamknuffelende fopwetenschap in Nederland is en troost u met de gedachte dat het eerste wat de geliefde moslims van De Koning doen als ze aan de macht zijn het sluiten van de universiteiten is.
https://www.geenstijl.nl/5141420/aarsga ... a-spreekt/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Driepinter
Berichten: 61
Lid geworden op: za jan 01, 2011 12:54 pm

Re: Ik ben Nora.

Bericht door Driepinter »

"Overigens wordt dit niet alleen tegen moslims gebruikt, maar ook tegen andere raciale minderheden uit “niet-Westerse culturen”. ". Volgens Nora/Martijn de Koning is moslimzijn dus een ras !
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik ben Nora.

Bericht door Ariel »

Je hoort niks meer van Nora. Ik heb een ban van beide dames, maar als ik via google naar hun twitteracount kijk dan zie ik dat de meiden hun tweets hebben afgeschermd.

Afbeelding
Alleen goedgekeurde volgers hebben toegang tot de Tweets en het volledige profiel van @NoraSpreekt Klik op de knop "Volgen" om een volgverzoek te sturen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie