Islam en homofobie

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
CroMagnon
Berichten: 57
Lid geworden op: do jan 23, 2003 1:54 am

Islam en homofobie

Bericht door CroMagnon »

Ondanks hun homofobie pleiten de Noor-aanhangers wel voor de strijd tegen discriminatie. De staat moet streng optreden tegen "mensen die de rechten van anderen schenden omdat ze anders zijn". "We zijn allemaal verschillend, maar hebben wel allemaal gelijke rechten".

Noor verzet zich expliciet tegen discriminatie op grond van geografische afkomst, taal, huidskleur, geslacht, godsdienst en sociale klasse. Discriminatie op grond van seksuele voorkeur komt in het rijtje niet voor
.
Die Noor aanhangers kennen blijkbaar de visie van hun eigen profeet niet... ? :roll:


Sahih Muslim Book 19, Number 4366:
It has been narrated by 'Umar b. al-Khattib that he heard the Messenger of Allah (may peace be upon him) say: I will expel the Jews and Christians from the Arabian Peninsula and will not leave any but Muslim.
Sunan Abu Dawud, Kitab al Jihad:
Sunan Abu Dawud Book 14, Number 2632:
Narrated Salamah ibn al-Akwa':
The Apostle of Allah (peace_be_upon_him) appointed AbuBakr our commander and we fought with some people who were polytheists, and we attacked them at night, killing them. Our war-cry that night was "put to death; put to death." Salamah said: I killed that night with my hand polytheists belonging to seven houses.
Book 14, Number 2664:
Narrated Samurah ibn Jundub:
The Prophet (peace_be_upon_him) said: Kill the old men who are polytheists, but spare their children.
Sahih Muslim, Book 19 - The Book of Jihad and Expedition
Sahih Muslim Book 019, Number 4294:
.... If they [the polytheists] refuse to accept Islam, demand from them the Jizya. If they agree to pay, accept it from them and hold off your hands. If they refuse to pay the tax, seek Allah's help and fight them. .....
Zie ook:
http://www.islamic-state.org/saudi/peninsula.shtml
.... Umar (raa) said that that he heard the Prophet (saw) say that

"I shall expel All Jews and Christians from the Arabian Peninsula and will not allow any one here except Muslims."

Further, the Prophet said

"There can be no more than one deen co-existing in the Arabian Peninsula" (that is, Hijaz and Najd).

Sheikh Ibn Baz mentioned this hadith in one of his fatawa (published in "Al Fatawi" volume 1, page 202, 1988), prohibiting the employment of non-Muslim servants in Saudi Arabia. ...
Verwerpt de Noor partij met haar standpunten voor gelijke religieuze & 'aanwezigheids'rechten voor iedereen daarmede Islam's/Mohammed's leerstellingen uit bovenstaande hadiths, die juist tegen zulke rechten prediken?
~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~

visit: muslim-quotes

~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~
_________________
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en homofobie

Bericht door Pilgrim »

Islamitische ouders protesteren tegen homoseksuele verzorger

Geplaatst op 27 maart 2017

Afbeelding

Aiman Mazyek is de welbespraakte voorzitter van de Centrale Raad van de Moslims in Duitsland. Zijn eis naar meer tolerantie tegenover de moslims in Duitsland trompettert hij bereidwillig in iedere ter beschikking staande microfoon. Maar als het er om gaat ook een keer tolerantie te tonen, dan reageren moslims in de regel bekrompen en ook van Mazyek is dan helemaal niets te horen of te zien. Dat is op dit moment weer te zien in een kindercrèche in het Berlijnse district Reinickendorf. In deze kindercrèche worden bijna uitsluitend islamitische kinderen verzorgd. En omdat in deze kindercrèche een van de verzorgers homoseksueel is, hebben de islamitische ouders hiertegen geprotesteerd.

De “Tagesspiegel” omschrijft in een artikel de gebeurtenissen rondom de kindercrèche en het intolerante wereldbeeld van de islamitische ouders. Deze protesteerden tegen Berger´s (naam gewijzigd) benoeming, dreigden met een handtekeningenactie, omdat ze bang waren om hun kinderen. Dat een mannelijke verzorger werkzaam is in een kindercrèche, was voor veel van deze ouders al zeer problematisch, staat er in het artikel. Men zou niet willen, aldus de ouders, dat een man de kinderen een schone luier zou geven of met hen mee zou gaan naar het toilet.

Zulke dingen vernietigen het archaïsche wereldbeeld van deze mensen, die geen vrienden kunnen of willen worden van de feitelijke omstandigheden van een moderne beschaving, maar in hun denken en hun zienswijze nog gevangen zitten in de middeleeuwen.

Maar nu ook nog bekend werd dat deze verzorger homoseksueel is, kende de schreeuw van ontzetting bij de islamitische ouders geen grenzen. Een homoseksuele verzorger zou ondraaglijk zijn. Hij zou moeten vertrekken, eisten de ouders; anders zouden zij vertrekken. En dat deden ze dan ook. De verzorger bleef, de o zo tolerante islamitische ouders hebben hun kinderen nu in een andere kindercrèche ondergebracht.

Bron: www.freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/27 ... verzorger/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islam en homofobie

Bericht door Ariel »

Homokoppel slachtoffer van agressie in Schaarbeek: “Zelfs mama jutte haar zonen op om ons nog een beetje harder te slaan”

Een homokoppel is gisteren het slachtoffer geworden van een homofobe agressie in Schaarbeek, in de straat waar ze zelf wonen. Dat meldt Bruzz en het koppel doet zelf zijn verhaal op Facebook. Het koppel heeft intussen klacht ingediend bij de politie. De lokale politie Brussel Noord kan het incident voorlopig niet bevestigen. Intussen heeft Brussels staatssecretaris van Gelijke Kansen Bianca Debaets haar verontwaardiging al laten blijken, net als federaal staatssecretaris voor Gelijke Kansen Zuhal Demir (N-VA).

Volgens de Facebookpost van het slachtoffer is het niet de eerste kaar dat hij geconfronteerd wordt met agressie tegen homo’s maar was het ditmaal een stuk erger. “Het was fysiek, het was publiek voor de hele straat, het was beschamend, pijnlijk, frustrerend, en vooral het waren mijn Turkse onderburen”, schrijft de man. “Oudste broer, jongste broer, papa en ja, zelfs mama, die hun zonen aan het opjutten waren om ons nog net een beetje harder te slaan dan de seconde ervoor. Het eerste deel van de aftuiging stond ik er helemaal alleen voor. Tientallen toeschouwers... Ik schreeuwde om hulp, zonder zelf fysiek te worden.”

Een handvol toeschouwers kwam tussenbeide maar het bleef homofobe beledigingen regenen, aldus de man in zijn Facebookpost. Toen zijn vriend kwam helpen, werd ook die het doelwit van de agressie: “Hij ondergaat dezelfde agressie, woordelijk en lijfelijk. Een groepje van zes achtervolgt hem in de straten, gelukkig kan hij ontsnappen. Een toevallige voorbijganger op een fiets die het hele sensationele gebeuren gadesloeg, zegt mij dat ik maar nooit naar hier had moeten komen wonen en beter zou verhuizen. Dat zal ik dan maar doen.”
Jeroen DC is met Nicolas Juan Nalinne.

Beste facebookvrienden,

Dergelijke posts zul je mij niet vaak zien posten, maar gisteren is een dag die voor de rest van mijn leven in mijn geheugen gegrift staat.

Niet dat ik het nooit eerder heb meegemaakt, agressie tegen 'PD's', 'homo's', 'flikkers', maar dit keer was het karakter van een andere aard. Het was fysiek, het was publiek voor de hele straat, het was beschamend, pijnlijk, frustrerend, en vooral het waren mijn Turkse onderburen. Oudste broer, jongste broer, papa en 'ja' zelfs mama, die hun zonen aan het opjutten waren om ons nog net een beetje harder te slaan dan de seconde ervoor.

Het eerste deel van de aftuiging stond ik er helemaal alleen voor. Tientallen toeschouwers... Ik schreeuwde om hulp, zonder zelf fysiek te worden. Van de eerste keer dat dit mij overkomen was, weet ik immers dat ik helemaal niet mag terugslaan. Maar hij blijft doormotten.

Het einde van mijn lijdensweg is in zicht wanneer een handvol allochtone toeschouwers hem van mij afhalen. Homofobe uitlatingen worden mij naar het hoofd geslingerd: 'Tu cries comme une fille, un vrai mec passe a l'acte au lieu de crier comme une femme, tu te laisse baiser comme une femme, etc...' Mijn antwoord: een dikke doigt d'honneur, want wat kan ik meer doen?

In deel twee komt mijn held aan, mijn vriend, die sinds een maand bij mij inwoont. Hij probeert mij te helpen, tevergeefs. Hij ondergaat dezelfde agressie, woordelijk en lijfelijk. Een groepje van 6 achtervolgt hem in de straten, gelukkig kan hij ontsnappen.

Een toevallige voorbijganger op een fiets die het hele sensationele gebeuren gadesloeg, zegt mij dat ik maar nooit naar hier had moeten komen wonen en beter zou verhuizen.

Dat zal ik dan maar doen.

From Schaarbeek with love,
Jeroen

PS Oh ja, nog even vermelden dat de grootste agressor met zijn gehandicaptenkaart stond te zwaaien bij de politie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islam en homofobie

Bericht door Ariel »

Paul uit Zoetermeer.

Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Islam en homofobie

Bericht door King George »

Het NSB-gedrag begint zichtbaar meer en meer vorm aan te nemen bij de politie.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en homofobie

Bericht door Pilgrim »

“Homofobe overval” in Berlin-Neukölln: “Groep jonge mannen” bekogelt hem met stenen

Geplaatst op 29 september 2018

Afbeelding
“Voor een Duitsland, waarin we goed en graag leven.” CDU.

In het overwegend door islamitische migranten beïnvloede Berlijnse stadsdeel Neukölln kwam het vorige week opnieuw tot een “homofobe overval”. Wat betreft de daders spreekt de politie van een “groep jonge mannen”.

In het politiebericht staat: “De afdeling van de Binnenlandse Veiligheidsdienst van de deelstaatrecherche heeft gistermiddag het onderzoek naar een homofobe overval overgenomen. Een groep jonge mannen, aldus de informatie van de 20-jarige die werd aangevallen, zou hem voor zijn woning in de Zeitzer Straße tegen 15.00 uur hebben aangesproken en homofoob beledigd hebben.

Daarna ging de jonge man zijn woning binnen. Korte tijd later zou een van de daders een steen door de ruit van zijn woning gegooid hebben. Gelukkig raakte de 20-jarige daarbij niet gewond. Daarna zou de groep zijn gevlucht”.

In Berlijn zijn de homofobe aanvallen sinds 2015 sterk toegenomen. Bij de daders gaat het in bijna alle gevallen om jonge mannen met een islamitische migratieachtergrond. Het islam-appeasement van de links-groene homoactivisten in Duitsland wordt desondanks onverminderd voortgezet.

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/09/29 ... et-stenen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie