Zwangere dochter 'Blokwatcher' geslagen door 15 marokkanen.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
stormblast

Zwangere dochter 'Blokwatcher' geslagen door 15 marokkanen.

Berichtdoor stormblast » Wo Okt 04, 2006 8:18 pm

Zwangere dochter 'Blokwatcher' geslagen

In Antwerpen heeft een 16-jarig meisje dat 6 maanden zwanger is maandag een pak slaag gekregen van zo'n 15 Marokkaanse jongeren. Opmerkelijk is dat het de dochter betreft van een zogenaamde Blokwatcher; een medewerker van de organisatie Blokwatch die extreemrechts in België scherp in de gaten houdt.

De zwangere Jasmijn stond maandag op een speelplaats te praten met een vriendin, toen ze werd omsingeld door een groepje jongeren van Marokkaanse komaf. Ze riepen 'vuile hoer' en gooiden met sigarettenpeukjes en blikjes. Toen de schoolbel ging, gaven twee jongens een kniestoot en een vuistslag in haar buik.

Haar vader Patrick Coeman maakte het verhaal en de afkomst van de daders zelf bekend. ''Dat is inderdaad niet makkelijk te verzoenen met mijn acties bij Blokwatch. Maar ik doe dit bewust. Ik ben een linkse jongen en overtuigd vóór een multiculturele maatschappij. Maar dat er problemen zijn met sommige bevolkingsgroepen mág je niet ontkennen. Als je een oplossing wil, moet je beginnen met het probleem bij naam te noemen'', aldus Coeman vandaag in de Gazet van Antwerpen.

Met Jasmijn en haar ongeboren baby gaat het overigens goed. Ze werd meteen naar het ziekenhuis gebracht. De school waar het gebeurde belde de politie en plukte de daders uit de klas. Vader Coeman diende een klacht in tegen de belagers van zijn dochter.

Afbeelding
De duidelijk zichtbaar zwangere Jasmijn maakt het goed

http://frontpage.fok.nl/nieuws/68964

Patrick Coeman is de beheerder van antifa.net, de server waar Kafka en andere extreemlinkse clubjes hun websites op hebben staan en een van de voormannen van Blokwatch (Belgische tegenhanger van Kafka) en Blokbuster (de Belgische AFA).
For a tolerant religion I never see any tolerance.

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Wo Okt 04, 2006 8:21 pm

Dit staat er al...

Dus hup de prullenmand in..
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Wo Okt 04, 2006 8:21 pm

Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.

Willem Elsschot (1882-1960)

Hayat

Berichtdoor Hayat » Wo Okt 04, 2006 8:30 pm

In Antwerpen heeft een 16-jarig meisje dat 6 maanden zwanger is maandag een pak slaag gekregen van zo'n 15 Marokkaanse jongeren. Opmerkelijk is dat het de dochter betreft van een zogenaamde Blokwatcher; een medewerker van de organisatie Blokwatch die extreemrechts in België scherp in de gaten houdt.

Dit is gewoon waanzin :cry:. Stomme klerelijers ook.

De zwangere Jasmijn stond maandag op een speelplaats te praten met een vriendin, toen ze werd omsingeld door een groepje jongeren van Marokkaanse komaf. Ze riepen 'vuile hoer' en gooiden met sigarettenpeukjes en blikjes. Toen de schoolbel ging, gaven twee jongens een kniestoot en een vuistslag in haar buik.

Ik had ze echt helemaal bont en blauw geslagen. Schijt aan! :@
Waar haal je het lef vandaan om een meisje uittemaken voor een hoer.

!

Haar vader Patrick Coeman maakte het verhaal en de afkomst van de daders zelf bekend. ''Dat is inderdaad niet makkelijk te verzoenen met mijn acties bij Blokwatch. Maar ik doe dit bewust. Ik ben een linkse jongen en overtuigd vóór een multiculturele maatschappij. Maar dat er problemen zijn met sommige bevolkingsgroepen mág je niet ontkennen. Als je een oplossing wil, moet je beginnen met het probleem bij naam te noemen'', aldus Coeman vandaag in de Gazet van Antwerpen.

Ik vind het heel goed van deze man. hij staat stevig in zijn schienen en komt goed voor zijn mening uit! Ik ben trots op je Patrick!

Met Jasmijn en haar ongeboren baby gaat het overigens goed. Ze werd meteen naar het ziekenhuis gebracht. De school waar het gebeurde belde de politie en plukte de daders uit de klas. Vader Coeman diende een klacht in tegen de belagers van zijn dochter.

Gelukkig. :)
Ik hoop dat je de rest van je zwangerschap geen problemen meer krijgt en zeker neit met zulke klojos's.

Ik steek een kaarsje voor je aan vanavond, dat ismijn teken van dat het goed met je is gekomen en dat ik daar echt blij mee ben.

Ik wens je zoveel geluk met je kindje, alle liefde en veel kusjes,

Hayat.
Life is a bitch. Ze is weer terug.

nadia

Berichtdoor nadia » Do Okt 05, 2006 12:16 pm

ik zou ze laten heropvoeden in een gesloten internaat en ze mogen pas vrij als ze iets bereikt hebben (interne studie) en als ze heropgevoed zijn (ze moeten weer mens worden zonder hun vooroordelen.
het woordje hoer begint steeds meer ellende te geven en dit is een probleem bij meer jongeren, niet alleen bij deze).

nadia

Terug naar “Samenleving & Integratie”