Ravage na oefenduel FC Utrecht-Marokko

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Ravage na oefenduel FC Utrecht-Marokko

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ravage na oefenduel FC Utrecht-Marokko


AMSTERDAM - De politie heeft donderdag 25 aanhoudingen verricht tijdens en na de oefenwedstrijd tussen FC Utrecht en Marokko. Na het vriendschappelijke duel werden geparkeerde auto's en stadsbussen vernield en werden ruiten ingegooid van huizen nabij het stadion Galgenwaard.


In het stadion werden tientallen stoeltjes vernield. De rust keerde pas na middernacht terug.

FC Utrecht won de wedstrijd tegen het Marokkaanse nationale elftal met 3-2. Treffers aan Utrechtse zijde kwamen op naam van Kruys, Douglas en Van Steensel. Voor Marokko scoorden Chamakhi en Bouhkari.



Bron:http://www.nu.nl/news/842617/14/Ravage_ ... rokko.html




Marokkanen zijn leuk, weet u het nog ?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

marokkaanse vrouwen zie je zelden of nooit bij dit soort straatgeweld en deze rotjochies moeten ze achter slot en grendel zetten en een flinke opvoeding geven en niet te vergeten laten werken voor de schade die ze veroorzaakt hebben, ze moeten voelen wat ze gedaan hebben om er ooit van te leren en niet na een paar uur cel weer op straat gezet worden...

er komt een dag dat ze hier wakker worden en een aantal nieuwe wetsvoorstellen aannemen aangepast op dit soort geweld en ook allerlei andere (rotjochie's streken) zoals het uitschelden van hoer en vrouwens slaan of weet ik veel wat allemaal, alles wat fout is moet een straf geven opdat zij zullen voelen wat ze hebben gedaan.


hier in nederland, belgie en frankrijk of het liefst heel europa moeten ze NU echt de wet aanpassen en via deze nieuwe wetten mogelijk maken dat dit soort (crimineel jongeren) moeten ontzegt worden bij de ouders en overgenomen worden door de regeriong om ze een flinke heropvoeding te geven...een hele stevige met disipilnes, normen en waarden en een strak regime, dat hebben zij nodig denk ik..
wel met het juiste beleid en de juiste zorg, taskforce is een organistaie die ze weer kan helepen als ze succesvol heropgevoed zijn.

aan beide zijdes moet er de wil zijn voor verbetering en zolang dat dit niet is loopt het nooit goed, de wil van de mens kan slagen en de onwil kan alles breken.

liefs nadia.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Ik was bij het wedstrijd. het was ene leuke wedstrijd, Marokko speelde erg goed, alleen heeft Utrecht zijn kansen toch goed benut. mijn mening was dat Marokko vooral vele technischer was en gewoon beter, maar ja echt hele dom afgemaakte kansen, dan vraag je er gewoon om.

De ravage was niet zo erg. HLogisch dat er een artikel als fdeze hier zou worden geplakt, want natuurlijk is het erg als je tussen ravage en Marokkanen een verband kunt leggen.

WANT DIE MAROKKANEN JOH DIE ZIJN TOCH ZO ERG!!!


Maar goed ik heb van de wedstrijd genoten. En nee ik heb niet met stoelen zitten gooien.

Liefs en vele kusjes,

Hayat.

[/code]
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

ik heb 2x meegemaakt dat mijn auto s'nachts gestolen werd voor joyriding, de jonge daders (marokkanen en een turkse jongen) krijgen nagenoeg niets en als ik dan zeg tegen de officier van justitie dat ik mijn schade vergoed wil hebben dan moet ik naar het waarborgfonds (daders is minderjarig).
Raar. Als het over criminele autochtone minderjarigen gaat, dan zijn hier de OUDERS verantwoordelijk!!!!

Is er hier sprake van de o zo gegeerde discriminaaaatssssieeee?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Raar. Als het over criminele autochtone minderjarigen gaat, dan zijn hier de OUDERS verantwoordelijk!!!!
Hier heb je gelijk in. Ik ken genoeg allochtone gezinnen waarin de ouders echt helemaal geen oipvoeding kennen. En hun kinderen nooit straffen als ze iets vekeerds doen, ze neit vragen waar ze geweest zijn en ze niet vragen wat ze ana het doen zijn en dergelijke dit is altijd al een groot probleem geweest, en daar meot echt ene einde ana komen. Daarom ben ik soms toch voor integratie cursussen, maar dan wel nadruk op het opvoedingsgebied, want het zijnd e kinderen die de nadelen ondervinden en niet de ouders.

Liefs en veel kusjes,
hayat.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Plaats reactie