Hebben moslims een hekel aan honden?

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Mahalingam »

Yassine S schreef:[...]
en k zag zo iets over katten, Een kat is Hallal
Fijn zo. Dan kan je de kat in de Marokkaanse erwtensoep verwerken en dan blijft de soep eetbaar. Hallal slachten van een kat hoeft niet?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door bijwoner »

SDK,
Dank voor de foto. Dat is dus een Rottweiler?
Op de plek waar voorheen een bordeel stond in mijn straat en nu een kanjer van een huis (de woonkamer alleen is qua oppervlakte al groter dan mijn eigen stulpje).
Als het een beetje tegenzit, wordt ik 's morgens in mijn tentje gewekt door het geluid van moeder en dochter Rottweiler die met elkaar aan het stoeien zijn. Dat zijn vechtgeluiden die mij door merg en been gaan... Mijn poes , afkomstig uit het asiel, Kelly, die mij meestal 's ochtends gezelschap houdt in mijn tent op Camping Mosterdzaadje, zit dan verveeld om zich heen te kijken...

Nu zijn het mensen die hun christelijke geloofsbeleving ook op een andere saillante manier tonen: met 2 zwarte VW's.
Dit zal hun invulling zijn, die men zelf geeft aan de oproep in De Bijbel: "Uw gastvrijheid zei allen bekend!"

Nee, voor zover ik heb waargenomen, gaan ze nog niet gesluierd over straat. 's Zondags zie ik ze heel zelden met een zwart hoedje voortgaan. "Och, mocht het nog eens te kommen te staan gebeuren, enz. " past meer bij deze leefstijl.
:turban:
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Mahalingam »

Een schrikbeeld voor een Moslim:

Afbeelding

een snuffelhond die aan je wil ruiken. En je kan dat niet vermeiden zonder je verdacht te maken. De veiligheidsdiensten blijven honden gebruiken om explosieven te vinden in stations e.d. En dan snuffelen ze niet alleen aan koffers e.d. maar ook aan lichamen want bomgordels bestaan en worden gebruikt.
Dat is allemaal zeer beledigend voor Moslims en hun godsdienst; een onreine hond die snuffelt aan je kruis of die zijn kop onder een burka steekt.
De politie heeft inmiddels door dat honden met grote tanden en agressief gedrag prima zijn voor crowd-control van Mohammedanen. En het is ook meegenomen dat zo voorkomen wordt dat de politiemannen moeten gaan knuppelen wat problematisch is want dan krijgen ze Boze Moslims en dat verergert de situatie.
http://www.dailyexpress.co.uk/posts/view/50071
En waar de Mohammedanen nu ook opgewonden over worden is de electronische scanner die aangeeft wat er onder alle rokken van de vrouwen zit.
Op religieuze gronden willen ze een uitzonderingspositie: geen controle voor hun.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Honden zijn haram.

Bericht door Eliabe »

Moslims moeten maar eens leren dat het hebben van een hond zo zijn voordelen heeft:

- Honden hebben er geen probleem mee om hun gevoelens in het openbaar te
tonen.
- Honden missen je als je weg bent.
- Je vraagt je nooit af of een hond wel goed genoeg voor je is.
- Honden voelen zich schuldig als ze iets verkeerds hebben gedaan.
- Honden hebben geen kritiek op je vrienden.
- Honden geven het toe als ze jaloers zijn.
- Honden zijn er duidelijk in als ze uit willen.
- Honden spelen geen spelletjes, behalve apporteren. (En ze lachen nooit als
je gooit.)
- Het maakt een hond niet uit welke videofilm je gaat kijken, het gaat hem
erom dat hij samen met je kan zijn.
- Honden voelen zich niet bedreigd door jouw intelligentie.
- Een hond kun je dingen aanleren.
- Honden kunnen goed met kinderen overweg.
- Je bent nooit achterdochtig naar de dromen van je hond.
- Geweldige honden weten niet dat ze geweldig zijn.
- Honden weten wat "NEE" betekent.
- Honden hebben geen therapie nodig om hun gedrag te verbeteren.
- Honden begrijpen het als sommige van hun vrienden niet binnen mogen komen.
- Honden lezen niet aan tafel.
- Honden denken dat jij een culinair genie bent.
- Je kunt een hond huisregels bijbrengen.
- Je kunt een hond dwingen in bad te gaan.
- Honden corrigeren je niet als je praat.
- Middelbare honden voelen niet de drang je te verlaten voor een jongere
eigenaar.
- Honden vinden het geen probleem als je je haar af laat knippen.
- Honden vinden het prima als je degelijke schoenen draagt.
- Honden vinden het niet erg dat jij de auto altijd bestuurt.
- Honden trappen niet op een denkbeeldige rem.
- Honden geven het gewoon toe als ze de weg kwijt zijn.
- Honden vullen jouw handtas niet met hun spullen.
- Honden kijken naar je ogen.
- Honden vinden je figuur prima.
- Honden verkrachten je niet als je een keer een kort rokje draagt.
- Het maakt een hond niet uit of je je benen scheert.
- Honden zorgen voor zichzelf.
- Honden vinden het geen probleem dat jij meer hebt dan zij.
- Honden menen het als ze je een "kus" geven.
- Honden zijn vriendelijk tegen je familie.
- Honden zijn net zo geobsedeerd door jou als jij door hen.
- Honden kun je aaien zonder dat het alweer op seks uitdraait
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Man in Marokko blijft graag de baas

Bericht door Dhana »

Chaimae schreef:
Waarom leg je een verband met bezetenheid en hekserij? Weet je wel dat deze twee van elkaar verschillen en met de koppen tegen elkaar stoten. Waarom leg je een complexe equivalentie? Stel jezelf de vraag of x wel eens zonder y kan, ofwel bezetenheid door djins gepaard kan gaan zonder hekserij? Het antwoord daarop luidt ja. Nu rijst bij mij de vraag waar jij het vandaan haalt dat bezetenheid synoniem staat aan hekserij, of er mee gepaard gaat.
Het geloof in djins die een mens bezeten kunnen maken is van hetzelfde laken een pak als de middeleeuwse heksenbeschuldiging. Heksen konden mensen bezeten maken en djins (in honden) kunnen hetzelfde doen volgens de islam.
Wat mij ook obscuur is, is waarom hier zo over wordt gezift? Alsof het één van de invloedsrijkte vraagstukken is in de islam? Het vrije westen kent sinds het verbieden bij wet van stierengevechten, in 1785,1790 en 1805, pas echt echt de logos dierenliefde. Toen pas speelde humanistische waarden als dierenliefde een rol, die daarvoor in ieder mond bestorven lag. De islam daarentegen kent wat voorschriften met betrekking tot hoe dieren zo beschaafd mogelijk te behandelen en verzorgen. Dat het tegen de regel is om er één in huis te hebben, wilt niet a priori zeggen dat je ze daarom maar mag mishandelen, of op de korrel lijden mag nemen. Wat mij veel meer zorgen baart is dat er mensen zijn die dieren verheffen tot mensen, en daarmee impliciet mensenleed relativeren. Dierenliefde gaat (bijna) altijd gepaard met een haat tegen iets of iemand.
Nee hoor, dierenliefde heeft niets te maken met haat tegen mensen, zolang je je hondje maar niet tot dezelfde status verheft als je medemens. En wat mij nu op mijn beurt weer zoveel zorgen baart is dat dieren in de islam niet mishandeld dienen te worden, maar mensen dan wel weer handen afgehakt worden, opgehangen mogen worden en vrouwen gestenigd. Slavernij op geen enkele manier afgekeurd wordt en dat vrouwelijke slavinnen naar believen door hun meesters gepenetreerd mogen worden. Dat is pas een teken van haat tegen iets of iemand (ten gunste van dieren) en zou ieder WELDENKEND mens grotere zorgen moeten baren dan een buiten proportie gegroeide dierenliefde van een te verwaarlozen clubje in de medemens gefrustreerde zonderlingen.
Moet ik jou nu ook al uitleggen hoe het komt dat honden slecht behandeld worden in islamitische landen. Ken jij zelf je denkvermogen niet even aan het werk zetten? Hoe rijker een land (volk), des te meer het vertrouwen in zichzelf heeft, en hoe groter de kans is dat de mens de Hogere Macht aan de kant zet. Op het moment dat een samenleving rijker wordt, dan zullen de Godshuizen niet meer verticaal preken, relatie God en mens, want die is er dan niet meer gezien de rijkdom, maar dan schuift het op naar het horizontale. Naastenliefde, aandacht voor dieren en het milieu, zulke postmaterialistische zaken staan dan centraal. Men kent dit allemaal al, met als gevolg, een ontkerkelijking. Maar voor dit kan gebeuren moet er eerst geld zijn, anders is er geen ruimte voor, dan is het eerst de schapen op het droge zetten.

Niet alleen honden worden slecht behandeld in islamitische landen, mijn beste. Was het maar waar. Daar gebeuren dingen voor je ogen dingen met arme bedelende kinderen die als het hier honden zou betreffen de dader veroordeeld zou worden wegens ernstige dierenmishandeling. En het begrip naastenliefde en de toepassing daarvan hebben we niet te danken aan onze rijkdom maar aan ons christelijk erfgoed, al is er dan sprake van massale ontkerking. De (islamitische) golfstaten zijn namelijk duizenden keren rijker dan Nederland. Worden honden daar dan ook nu ook als door God geschapen levende wezens behandeld? Is daar het begrip naastenliefde op een hoger peil gekomen dan dat opgeld deed in de dagen van Mohammed ook ten aanzien van vrouwen, dieren en niet-moslims?

genoeg gezift, Dhana. Het is verstandiger om je tegen grotere en echte fundamenten in de islam te ageren. Dat het houden van een hond binnenshuis tegen God's geboden ingaat, is triest. Daar kunnen wij (jij en ik) weinig tegen doen
.

Ik geloof dat ik dat met bovenstaande wel genoeg bewezen heb dat ik zeker geen "ziftende" dierenliefhebber ben.
Maar we kunnen wel proberen om deze achterlijke rit in zijn juiste proporties te zien. Ook ik heb een broertje dood aan dogma's, en al helemaal van die nodelose regels. Alsof de mensheid niet bekwaam genoeg is om het verschil te kennen tussen goed en kwaad? Alsof alleen deze regels de mens verder kan helpen? De hijaab, het verrichten van het gebed, het verbod op alcohol en de tig andere onbenullige regeltjes, die slaan als een tang op een varken. Vasten, waar dient het voor? Ik doe het alleen maar om mijn ouders te behagen. Kortom, een weldenkend mens heeft geen regels nodig.
Een echt weldenkend mens zou de moed op brengen om zich niet als een hypocriet op te stellen maar zijn eigen overtuigingen te ventileren. Laten we ons verder als weldenkende mensen blijven opstellen, Chaimae. Het zal er in jouw leven op uit draaien dat je alleen met een moslim kan trouwen en vervolgens een rits kindjes krijgt van een echtgenoot waar je nog maar van moet afwachten of die zijn hele leven zo tolerant ten aanzien jou en de wereld om jullie heen blijft als dat ie zich presenteerde toen je hem net leerde kennen. Of je moet de moed op kunnen brengen als je niet meer van de ouders afhankelijk bent je eigen weg te gaan. Ik hoop van ganserharte voor jou dat je de pit hebt voor dat laatste te gaan.

PS.Ik verzoek je verder vriendelijk doch dringend je toonzetting tegen mij te matigen.Ik heb tenslotte niet met je in de schoolbanken gezeten, snotneus.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Honden zijn haram.

Bericht door Mahalingam »

Gadaffi, de dictator van Libië, moet in New York zijn om voor de VN een praatje te houden. Maar niemand wil hem onderdak geven. Dus gebruikt die een annex van de ambassade.
Om het gedoe van de aankomst wat gewichtiger te maken hadden ze een rode loper gelegd van de deur, de trap af, de stoep over naar de komende auto.
En toe kwam deze hond langs:

Afbeelding

en die bepiste de rode loper op de stoep. Om te zorgen dat Gadaffi niet in de zeik zou staan, knipte men net op tijd het stuk loper van de trap tot de rijweg af en verwijderde het.
http://dinahlord.typepad.com/dinah_lord ... l#comments
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Man in Marokko blijft graag de baas

Bericht door Chaimae »

Dhana schreef:
Chaimae schreef:
Waarom leg je een verband met bezetenheid en hekserij? Weet je wel dat deze twee van elkaar verschillen en met de koppen tegen elkaar stoten. Waarom leg je een complexe equivalentie? Stel jezelf de vraag of x wel eens zonder y kan, ofwel bezetenheid door djins gepaard kan gaan zonder hekserij? Het antwoord daarop luidt ja. Nu rijst bij mij de vraag waar jij het vandaan haalt dat bezetenheid synoniem staat aan hekserij, of er mee gepaard gaat.
Het geloof in djins die een mens bezeten kunnen maken is van hetzelfde laken een pak als de middeleeuwse heksenbeschuldiging. Heksen konden mensen bezeten maken en djins (in honden) kunnen hetzelfde doen volgens de islam.
Wat mij ook obscuur is, is waarom hier zo over wordt gezift? Alsof het één van de invloedsrijkte vraagstukken is in de islam? Het vrije westen kent sinds het verbieden bij wet van stierengevechten, in 1785,1790 en 1805, pas echt echt de logos dierenliefde. Toen pas speelde humanistische waarden als dierenliefde een rol, die daarvoor in ieder mond bestorven lag. De islam daarentegen kent wat voorschriften met betrekking tot hoe dieren zo beschaafd mogelijk te behandelen en verzorgen. Dat het tegen de regel is om er één in huis te hebben, wilt niet a priori zeggen dat je ze daarom maar mag mishandelen, of op de korrel lijden mag nemen. Wat mij veel meer zorgen baart is dat er mensen zijn die dieren verheffen tot mensen, en daarmee impliciet mensenleed relativeren. Dierenliefde gaat (bijna) altijd gepaard met een haat tegen iets of iemand.
Nee hoor, dierenliefde heeft niets te maken met haat tegen mensen, zolang je je hondje maar niet tot dezelfde status verheft als je medemens. En wat mij nu op mijn beurt weer zoveel zorgen baart is dat dieren in de islam niet mishandeld dienen te worden, maar mensen dan wel weer handen afgehakt worden, opgehangen mogen worden en vrouwen gestenigd. Slavernij op geen enkele manier afgekeurd wordt en dat vrouwelijke slavinnen naar believen door hun meesters gepenetreerd mogen worden. Dat is pas een teken van haat tegen iets of iemand (ten gunste van dieren) en zou ieder WELDENKEND mens grotere zorgen moeten baren dan een buiten proportie gegroeide dierenliefde van een te verwaarlozen clubje in de medemens gefrustreerde zonderlingen.
Moet ik jou nu ook al uitleggen hoe het komt dat honden slecht behandeld worden in islamitische landen. Ken jij zelf je denkvermogen niet even aan het werk zetten? Hoe rijker een land (volk), des te meer het vertrouwen in zichzelf heeft, en hoe groter de kans is dat de mens de Hogere Macht aan de kant zet. Op het moment dat een samenleving rijker wordt, dan zullen de Godshuizen niet meer verticaal preken, relatie God en mens, want die is er dan niet meer gezien de rijkdom, maar dan schuift het op naar het horizontale. Naastenliefde, aandacht voor dieren en het milieu, zulke postmaterialistische zaken staan dan centraal. Men kent dit allemaal al, met als gevolg, een ontkerkelijking. Maar voor dit kan gebeuren moet er eerst geld zijn, anders is er geen ruimte voor, dan is het eerst de schapen op het droge zetten.

Niet alleen honden worden slecht behandeld in islamitische landen, mijn beste. Was het maar waar. Daar gebeuren dingen voor je ogen dingen met arme bedelende kinderen die als het hier honden zou betreffen de dader veroordeeld zou worden wegens ernstige dierenmishandeling. En het begrip naastenliefde en de toepassing daarvan hebben we niet te danken aan onze rijkdom maar aan ons christelijk erfgoed, al is er dan sprake van massale ontkerking. De (islamitische) golfstaten zijn namelijk duizenden keren rijker dan Nederland. Worden honden daar dan ook nu ook als door God geschapen levende wezens behandeld? Is daar het begrip naastenliefde op een hoger peil gekomen dan dat opgeld deed in de dagen van Mohammed ook ten aanzien van vrouwen, dieren en niet-moslims?

genoeg gezift, Dhana. Het is verstandiger om je tegen grotere en echte fundamenten in de islam te ageren. Dat het houden van een hond binnenshuis tegen God's geboden ingaat, is triest. Daar kunnen wij (jij en ik) weinig tegen doen
.

Ik geloof dat ik dat met bovenstaande wel genoeg bewezen heb dat ik zeker geen "ziftende" dierenliefhebber ben.
Maar we kunnen wel proberen om deze achterlijke rit in zijn juiste proporties te zien. Ook ik heb een broertje dood aan dogma's, en al helemaal van die nodelose regels. Alsof de mensheid niet bekwaam genoeg is om het verschil te kennen tussen goed en kwaad? Alsof alleen deze regels de mens verder kan helpen? De hijaab, het verrichten van het gebed, het verbod op alcohol en de tig andere onbenullige regeltjes, die slaan als een tang op een varken. Vasten, waar dient het voor? Ik doe het alleen maar om mijn ouders te behagen. Kortom, een weldenkend mens heeft geen regels nodig.
Een echt weldenkend mens zou de moed op brengen om zich niet als een hypocriet op te stellen maar zijn eigen overtuigingen te ventileren. Laten we ons verder als weldenkende mensen blijven opstellen, Chaimae. Het zal er in jouw leven op uit draaien dat je alleen met een moslim kan trouwen en vervolgens een rits kindjes krijgt van een echtgenoot waar je nog maar van moet afwachten of die zijn hele leven zo tolerant ten aanzien jou en de wereld om jullie heen blijft als dat ie zich presenteerde toen je hem net leerde kennen. Of je moet de moed op kunnen brengen als je niet meer van de ouders afhankelijk bent je eigen weg te gaan. Ik hoop van ganserharte voor jou dat je de pit hebt voor dat laatste te gaan.

PS.Ik verzoek je verder vriendelijk doch dringend je toonzetting tegen mij te matigen.Ik heb tenslotte niet met je in de schoolbanken gezeten, snotneus.
Ach, ga toch lekker heen, met je ik hoop dat je je eigen pad inslaat. Denk je dat nou echt? Als er meer dames waren als mij, die net zo wijs zijn, dan hadden we ook niet van die verhalen van die domme Hollandse dames die een islamitische man boven hun ouders verkiezen en vervolgens door de man in kwestie als voetveeg behandeld worden. Hadden ze met hun stomme kop naar de objectieve en wijze raad van hun ouders geluisterd dan was hen heel wat ellende en leed bespaard gebleven. Je ouders zijn objectief en hebben het allerbeste met je voor.. dus rot toch een eind op met je niet van je ouders afhankelijk. Na al die jaren dat ze me opgevoed hebben moet ik onafhankelijk van ze geraken? Is dat wat ouders verdienen? Het goeheid betrachten jegens je ouders staat bij God nog hoger in rang dan de djihaad!! Nou, beste Dhana, ik zal je eens wat vertellen.. mijn ouders gaan boven een man, hoe verliefd ik ook moge zijn.. hoe knap, lief en slim de jongen ook moge zijn. Waren er nou maar meer dames die zo rationeel denken. Vooral mijn moeder.. al zou ik haar duizenden kilometers op mijn rug dragen, zelfs dan kan ik niet terugbetalen wat ze voor mij gedaan heeft.

Snotneus ga je maar ergens anders lopen tentoonspreiden, maar tegen mij sla je niet zo een toon op. Gebrek aan argumenten? Voor zover je fatsoenlijke argumenten hebt.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Man in Marokko blijft graag de baas

Bericht door Dhana »

Chaimae schreef:
Dhana schreef:
Ach, ga toch lekker heen, met je ik hoop dat je je eigen pad inslaat. Denk je dat nou echt? Als er meer dames waren als mij, die net zo wijs zijn, dan hadden we ook niet van die verhalen van die domme Hollandse dames die een islamitische man boven hun ouders verkiezen en vervolgens door de man in kwestie als voetveeg behandeld worden. Hadden ze met hun stomme kop naar de objectieve en wijze raad van hun ouders geluisterd dan was hen heel wat ellende en leed bespaard gebleven. Je ouders zijn objectief en hebben het allerbeste met je voor.. dus rot toch een eind op met je niet van je ouders afhankelijk. Na al die jaren dat ze me opgevoed hebben moet ik onafhankelijk van ze geraken? Is dat wat ouders verdienen? Het goeheid betrachten jegens je ouders staat bij God nog hoger in rang dan de djihaad!! Nou, beste Dhana, ik zal je eens wat vertellen.. mijn ouders gaan boven een man, hoe verliefd ik ook moge zijn.. hoe knap, lief en slim de jongen ook moge zijn. Waren er nou maar meer dames die zo rationeel denken. Vooral mijn moeder.. al zou ik haar duizenden kilometers op mijn rug dragen, zelfs dan kan ik niet terugbetalen wat ze voor mij gedaan heeft.

Snotneus ga je maar ergens anders lopen tentoonspreiden, maar tegen mij sla je niet zo een toon op. Gebrek aan argumenten? Voor zover je fatsoenlijke argumenten hebt.
Blinde adoratie en dan nog wel in opdracht van... heeft niets te maken met liefde en zeker niet met rationeel denken en handelen, maar alles met vals en in dit geval nog van boven opgelegd sentiment bovendien. Echte liefde komt vanuit een emotioneel gezond hart. Het een psychisch gezonde, natuurlijke drijfveer dat het eigen gezin, de partner incluis op de eerste plaats komt boven de ouders. En wat is het nu met die Marokkaanse mannen volgens jou? Zijn dat nu echte mannen en geen mietjes zoals die Hollandse boeren die daardoor door Hollandse meiden NATUURLIJK niet te weerstaan zijn of zijn dat mannen die een Hollandse vrouw als voetveeg gebruiken? Mijn zoons zijn beide meer dan tien jaar ouder dan jij. Als die zo'n toon zouden aanslaan tegen wie dan ook van welke leeftijd en uit welke bevolkingsgroep dan ook zoals jij die hier ten toon spreidt tegen mij, kregen ze alsnog voor het eerst in hun leven een oorvijg van me. En dat dan niet omdat omdat dat een opdracht is vanuit mijn geloof, maar alles te maken heeft met FATSOEN, zoals al mijn argumenten hier verder ook fatsoenlijk zijn. Mijn defintie van fatsoen komt van binnenuit en geldt voor alle mensen waar ik mee in contact komt en niet alleen voor de leden van mijn eigen parochie. Ik zou wel eens weten hoe jouw vader reageert als je een tante van je zo aansprak. Maar islamitische normen en waarden ten aanzien van mensen in het algemeen en tegen ouderen in het bijzonder in dit geval blijkt dus ook nu weer niet voor de kuffar niet op te gaan. Je kan nog zo ordinair tegen me te keer gaan als je in de kast heb, je bent en blijft een snotneus, waar bij deze nog eens het woord onfatsoenlijk bij komt.
Laatst gewijzigd door Dhana op wo sep 23, 2009 12:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Honden zijn haram.

Bericht door Monique »

Chaimae: domme Hollandse dames die een islamitische man boven hun ouders verkiezen en vervolgens door de man in kwestie als voetveeg behandeld worden. Hadden ze met hun stomme kop naar de objectieve en wijze raad van hun ouders geluisterd dan was hen heel wat ellende en leed bespaard gebleven.
Je zegt dus in feite dat islamitische mannen vrouwen als voetveeg behandelen.

Ik vraag me echter af waarom je de verantwoordelijkheid daarvoor bij de vrouw legt en niet bij die islamitische man?

Verder, wat is de oorzaak dat islamitische mannen vrouwen als voetveeg behandelen?
Is de oorzaak de islam of is dat de cultuur?
Wanneer het de cultuur is, welke cultuur is dat dan? Het enige dat deze mannen namelijk gemeen hebben is dat ze moslim zijn.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Honden zijn haram.

Bericht door H.Numan »

Als het cultuur was, dan zouden tenminste een aantal mohammedaanse landen min of meer gelijke rechten voor vrouwen kennen.
Die zijn er niet. ergo: het is dus ingebakken in de religie.

Voor Dhimmi 66 apologeten: in veel ZO Aziatische landen hebben vrouwen gelijke rechten. Behalve als die landen mohammedaans zijn.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Scarlatti »

ik meen toch helaas opgemerkt te hebben dat enkele vdie opgeschoren bontkraagjes ook honden in hun 'arsenaal' meevoeren... en dan van het type 'vechthonden'... kleur vaak zwart...

enig opportunisme is hen niet vreemd maar dat is niets nieuws nietwaar..
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Manon »

Scarlatti schreef:ik meen toch helaas opgemerkt te hebben dat enkele vdie opgeschoren bontkraagjes ook honden in hun 'arsenaal' meevoeren... en dan van het type 'vechthonden'... kleur vaak zwart...

enig opportunisme is hen niet vreemd maar dat is niets nieuws nietwaar..
volgens hun profeet zit er in een zwarte hond de duivel himself. Maar misschien geloven die gastjes dat niet echt?
De politie heeft inmiddels door dat honden met grote tanden en agressief gedrag prima zijn voor crowd-control van Mohammedanen. En het is ook meegenomen dat zo voorkomen wordt dat de politiemannen moeten gaan knuppelen wat problematisch is want dan krijgen ze Boze Moslims en dat verergert de situatie.
Beetje laat achtergekomen maar het klopt.
In het Provinciale domein van Beersel hadden ze een aantal jaar geleden ontzettende overlast van brave jongetjes die vanuit de vlaamse hoofdstad Bruxelles kwamen "zwemmen" waarbij ze een spoor van vernieling achter zich lieten zodat iedereen wist dat ze voorbij ware gekomen.

Voorgestelde oplossingen hielpen niet: natuurlijk helpt het niet als men politiek correct ineens beslist dat men geen zwembroeken tot onder de knie mag dragen of andere nep-verboden om toch maar niet te moeten zeggen dat ze van die kutmarokkanen afwilden! tot er een groot licht opging en er nu constant twee of drie agenten patrouilleren met ieder TWEE REUZEGROTE DUITSE SCHEPERS.

gedaan. terug zwempret voor de normale mensen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Scarlatti »

Ik vond het al gewèldige honden die Duitse Herdershonden en nu nog meer... :razz:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
sardonicus
Berichten: 18
Lid geworden op: do dec 03, 2009 4:08 pm
Locatie: Krugersdorp, Gauteng, Suid-Afrika

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door sardonicus »

Toe ek nog 'n Moslem was het my ouers nie van honde wil weet nie, en ek is baie lief vir allerhande diere asook honde. Die rede daarvoor is beskryf deur lidde van die forum en ek het dit nooit aanvaar nie, ek wou altyd 'n hond of twee he want honde is lieflike troeteldiere en mohamed (Gamatjie is wat hul in Kaapstad home noem) was mal. in elk geval ek het my hond en as mense nie by my kom kuier nie, tjek net die worry in my oë !

Honde is handig om die jamaat manne uit jou eiendom te hou!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Ariel »

Welkom sardonicus :razz: Leuk om je ook hier op het forum te zien.
Voor leden die nog niet van je gehoord hebben, sardonicus komt uit Zuid Afrika, en heeft ons portal gevonden en geeft daar ook commentaar.
Ons portal is pas vernieuwd sardonicus , tot nu toe ben jij bijna nog de enige die er op schrijft.

Scarlatti is het vast met je eens wat betreft de honden, want zij is net zoals jij gek op honden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Pointer »

Als Moslims een hekel aan Honden hebben, heb ik alleen daarom al een hekel aan Moslims.
Dat is toch logisch?
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Contra
Berichten: 60
Lid geworden op: ma nov 29, 2010 3:07 am

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Contra »

Er zijn vele miljoenen islamitische hondenbezitters. Alleen stelt de dominante stroming in de Islaam dat het gezamenlijk leven met een hond in één ruimte, je huis dus , verboden is om hygienische en religieuze redenen.

Het is in de Islaam verplicht om vijf keer per dag te bidden. Om te bidden moet je ritueel gereinigd zijn. Er zijn een aantal zaken die zo een reiniging ongedaan kunnen maken zoals een bezoek aan het toilet, een bloeding , het aanraken van een hond en ga zo maar door.

Als een hond met jou in huis woont zou je dus permanent niet in staat zijn om te bidden omdat die hond alles aanraakt in het huis. Je bed , de bank en ga zo maar door. Vanuit deze overwegingen is het verboden om een hond in huis te hebben.

Let op; er zijn verschillende verboden in de Islaam. Verboden bij wet via de Koraan en verboden bij wet via de ahadith. Over de ahadith kan men altijd van mening verschillen maar over die van de Koraan uiteraard niet.

Persoonlijk houd ik van honden. Ik zou het een hond niet kunnen aandoen om hem in een flat te laten leven en sterven. Ik ben zoiezo tegen het houden van dieren in kleine ruimtes waar ze niet thuis horen. Een dier hoort vrij te zijn of een duidelijke functie te vervullen wanneer dit niet zo is.
If you don't believe in freedom of expression for the people you despise, you don't believe in it at all. - Avram Noam Chomsky
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Schepsel »

Het is héél slecht en onheilzaam om alles smetvrezerig steriel schoon te houden. Viezigheid, dus ook honden, is juist heel belangrijk voor mensen, en al zeker voor kinderen, als ze geen viezigheid, natuur e.d. krijgen worden het later allergielijders die het hele jaar verkouden zijn.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Contra
Berichten: 60
Lid geworden op: ma nov 29, 2010 3:07 am

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Contra »

Om dit te introduceren in het jaar 600 midden in de woestijn is echter geniaal mag ook opgemerkt worden.
If you don't believe in freedom of expression for the people you despise, you don't believe in it at all. - Avram Noam Chomsky
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Dutch »

In het jaar 600 midden in de woestijn hadden de mensen honden als "nuttig" huisdier, voor bewaking, om te jagen enz.
Volgens mij werd de profeet gewoon door één van hen gebeten (door een zwarte hond dan nog wel) en kreeg er een hekel aan...
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door SDX »

Schepsel schreef:Het is héél slecht en onheilzaam om alles smetvrezerig steriel schoon te houden. Viezigheid, dus ook honden, is juist heel belangrijk voor mensen, en al zeker voor kinderen, als ze geen viezigheid, natuur e.d. krijgen worden het later allergielijders die het hele jaar verkouden zijn.
De 'reinheid' in ieslaam heeft totaal niets te maken met wat wij onder 'hygiëne' verstaan.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door SDX »

Contra schreef:Om dit te introduceren in het jaar 600 midden in de woestijn is echter geniaal mag ook opgemerkt worden.
U vindt het dus 'geniaal' dat mohamed verzon dat je niet kon bidden omdat je een hond in huis had, dat je gebeden niets waard waren als je een schepsel van je god had aangeraakt, waar zie jij de genialiteit?
Ik hèb geen god, maar als ik er een had, die 1 van zijn eigen 'schepselen' als 'onrein' bestempelt, zou ik denken dat er ergens een vijs ontbreekt bij die god.

Er staat trouwens niets in je koraan wat destijds, zelfs in het jaar 600 nog niet geweten was, ken je geschiedenis, lees eens wat anders dan je koraan, daar staan die dingen in.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Contra
Berichten: 60
Lid geworden op: ma nov 29, 2010 3:07 am

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Contra »

U vindt het dus 'geniaal' dat mohamed verzon dat je niet kon bidden omdat je een hond in huis had, dat je gebeden niets waard waren als je een schepsel van je god had aangeraakt, waar zie jij de genialiteit?
Ik hèb geen god, maar als ik er een had, die 1 van zijn eigen 'schepselen' als 'onrein' bestempelt, zou ik denken dat er ergens een vijs ontbreekt bij die god.
Dan stel ik voor dat u enkele maanden in een varkensstal gaat wonen en vervolgens een dokter opzoekt. U zult versteld staan hoe geniaal de Zegel der Profeten, Mohammed vrede en zegeningen zij met hem , was.
Er staat trouwens niets in je koraan wat destijds, zelfs in het jaar 600 nog niet geweten was, ken je geschiedenis, lees eens wat anders dan je koraan, daar staan die dingen in.
O nee? Wie behalve de Schepper der Werelden wist in het jaar 600 dat de zoet en zout water niet met elkaar mengde middels een onzichtbare scheidslijn midden in de oceaan?

http://www.risallah.com/koran/wonderen.php?page_index=4" onclick="window.open(this.href);return false;
If you don't believe in freedom of expression for the people you despise, you don't believe in it at all. - Avram Noam Chomsky
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door mercator »

Contra schreef: Dan stel ik voor dat u enkele maanden in een varkensstal gaat wonen en vervolgens een dokter opzoekt. U zult versteld staan hoe geniaal de Zegel der Profeten, Mohammed vrede en zegeningen zij met hem , was.
NOG beter is om alle Mohameddaanse dieven dwangarbeid te laten verrichten in een varkenskwekerij. En Mohammedaanse moordenaars en terroristen te begraven ingenaaid in een varkenshuid of in een vat varkensreuzel.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Ariel »

Contra schreef:
U vindt het dus 'geniaal' dat mohamed verzon dat je niet kon bidden omdat je een hond in huis had, dat je gebeden niets waard waren als je een schepsel van je god had aangeraakt, waar zie jij de genialiteit?
Ik hèb geen god, maar als ik er een had, die 1 van zijn eigen 'schepselen' als 'onrein' bestempelt, zou ik denken dat er ergens een vijs ontbreekt bij die god.
Dan stel ik voor dat u enkele maanden in een varkensstal gaat wonen en vervolgens een dokter opzoekt. U zult versteld staan hoe geniaal de Zegel der Profeten, Mohammed vrede en zegeningen zij met hem , was.
Lieve schat...Arme moslims in arme landen doen niet anders. Ze leven misschien niet tussen varkens, maar de omgeving waar ze in leven is vast en zeker een varkensstal. De geiten en kippen lopen door hun huisje, en ik kan je verklappen dat ook kippenpoep niet zonder bacteriën is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie