Marokkaanse meisjes:‘Als ik maar van hem houd, komt het goed

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Ketter

Berichtdoor Ketter » Zo Feb 18, 2007 12:36 am

Chaimae schreef:Beste Ketter daar kan ik niks aandoen. Het zijn de regels van Allah swt en daar dien ik me aan te houden. Heb het ook graag anders gezien.

Beste Chaimae,

Als zelfs jij dat zelfs zegt.

Silly zegt dat ik een goed persoon ben, waarvoor dank, maar ik ben ervan overtuigd dat jij minstens even goed bent.

Als zelfs jij zegt dat Islam de rest van de wereld niet met "vrede" mag groeten,
Is er geen hoop voor de wereld.

Vandaag heeft momo weer 's geprobeert duidelijk te maken dat je maar om één reden in Allah mag geloven, omdat deze ons anders de hel gaat insturen. En hij durft het niet te zeggen, maar hij durft het ook niet te ontkennen:
omdat hij dus een wreedaardige narcist is.

Sorry, Chaimae, hoe geloofwaardig is Islam dan?
Wat voor hoop is er dan?
Leg me dat 's uit. Ga je nu ook zeggen: sorry dat zijn de regels?!

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

Silly

Berichtdoor Silly » Zo Feb 18, 2007 12:38 am

Chaimae schreef:Beste Ketter daar kan ik niks aandoen. Het zijn de regels van Allah swt en daar dien ik me aan te houden. Heb het ook graag anders gezien.

er is een andere weg. een weg die je niet leidt naar angst

maar die weg wil je niet zien, die weg lach je uit :(
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Feb 18, 2007 3:16 pm

Beste Ketter daar kan ik niks aandoen. Het zijn de regels van Allah swt en daar dien ik me aan te houden. Heb het ook graag anders gezien.

Het zijn de regels van de Führer en daar dien ik me aan te houden. Heb het ook graag anders gezien.

De eerste zin is van Chaimae.
Door het uitspreken van de tweede zin heeft het hele Duitse volk zich medeschuldig gemaakt aan de genocide van 6 milj. Joden. + WOII, met 25 milj. slachtoffers in de USSR, en + 40 milj. in de rest van de oorlog.

HEt is geen onzin van te stellen, dat Shaimae en alle Muslims die de eerste zin uitspreken zich medeschuldig maken aan de genocide in Darfur. De tienduizenden slachtoffers van Jihad in Nigeria. De getenigde vrouwen in de Moslimterritotia, maw: alle hedendaagse atrociteiten in de naam van Allah.

Chaimae & co zeggen: dat is geen echte Islam.
De Duitsers zeiden: wij hebben dat niet geweten.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Terug naar “Samenleving & Integratie”