Weert heeft Marokkaanse Prins Carnaval

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
sprot

Weert heeft Marokkaanse Prins Carnaval

Berichtdoor sprot » Wo Feb 07, 2007 12:52 pm

WEERT - Hoezo integreren? Weert heeft een landelijke primeur met zijn eerste Marokkaanse Prins Carnaval. Carnavalsvereniging de Bier Buike Club riep Hassan I tot prins uit om aan te geven dat carnaval een ruimdenkend feest is. Het devies van de prins is dan ook: integreren kan ik als de beste, na carnaval lig ik buiten westen.

Hassan de Eerste is een moslimprins op een katholiek feest. „Geen probleem hoor. Religie en carnaval, dat is toch al aardig verwaterd. Ik let er wel op dat ik geen alcohol drink. Ik sla wel halve liters achterover, maar dan alleen cola”, aldus een lachende prins Hassan de Eerste.
Afbeelding
Bron: De Telegraaf.nl
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

Thomas

Re: Weert heeft Marokkaanse Prins Carnaval

Berichtdoor Thomas » Wo Feb 07, 2007 1:58 pm

sprot schreef:WEERT - Hoezo integreren? Weert heeft een landelijke primeur met zijn eerste Marokkaanse Prins Carnaval. Carnavalsvereniging de Bier Buike Club riep Hassan I tot prins uit om aan te geven dat carnaval een ruimdenkend feest is. Het devies van de prins is dan ook: integreren kan ik als de beste, na carnaval lig ik buiten westen.

Hassan de Eerste is een moslimprins op een katholiek feest. „Geen probleem hoor. Religie en carnaval, dat is toch al aardig verwaterd. Ik let er wel op dat ik geen alcohol drink. Ik sla wel halve liters achterover, maar dan alleen cola”, aldus een lachende prins Hassan de Eerste.
Afbeelding

Een prins carnaval die geen biertje drinkt...........
Hoe geloofwaardig wil je overkomen???

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

sprot

Berichtdoor sprot » Wo Feb 07, 2007 2:04 pm

En dan nog van de orde van de Bier Buike ... :lol:
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste

Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)

Sapere aude!

In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

stropke

Re: Weert heeft Marokkaanse Prins Carnaval

Berichtdoor stropke » Do Feb 08, 2007 1:28 pm

Thomas schreef:
sprot schreef:WEERT - Hoezo integreren? Weert heeft een landelijke primeur met zijn eerste Marokkaanse Prins Carnaval. Carnavalsvereniging de Bier Buike Club riep Hassan I tot prins uit om aan te geven dat carnaval een ruimdenkend feest is. Het devies van de prins is dan ook: integreren kan ik als de beste, na carnaval lig ik buiten westen.

Afbeelding

Een prins carnaval die geen biertje drinkt...........
Hoe geloofwaardig wil je overkomen???

Thomas

Idd, maar alla.... die krijgt vast een fatwa aan zijn broek en hij wordt miss. het volgende lid van FFI. :lol: :lol:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !

Terug naar “Samenleving & Integratie”