Moslim Hassan Prins Carnaval

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Sjeng

Berichtdoor Sjeng » Do Feb 08, 2007 12:31 am

Bron: NieuwNieuws

Afbeelding
Prins Hassan I van CV Bier Buike Club

Weert heeft een landelijke primeur te pakken. In de Limburgse plaats hebben ze namelijk de eerste Marrokaanse Prins Carnaval. Carnavalsvereniging Bier Buike Club riep Hassan I uit tot prins om aan te geven dat carnaval een ruimdenkend feest is. Het devies van de prins is dan ook: intergreren kan ik als de beste, na carnaval lig ik buiten westen.

Hassan is een moslimprins op een katholiek feest. „Geen probleem hoor. Religie en carnaval, dat is toch al aardig verwaterd. Ik let er wel op dat ik geen alcohol drink. Ik sla wel halve liters achterover, maar dan alleen cola”, aldus een lachende prins Hassan de Eerste.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)

Thomas

Berichtdoor Thomas » Do Feb 08, 2007 12:38 am

Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Sjeng

Berichtdoor Sjeng » Do Feb 08, 2007 12:43 am

Thomas schreef:Sprot is je ruimschoots voor:
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=7566

Niet gezien... excuses.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)

Terug naar “Samenleving & Integratie”