Winkelier gedood bij overval

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
nina

Berichtdoor nina » Za Feb 10, 2007 9:20 pm

Hee BFA, er is iets mis gegaan met je quotes. :o
Zie jij kans het nog even te verbeteren terwijl ik nog wat anders doe? Anders ga ik het straks zelf wel bij elkaar puzzelen, maar ja, het zou handiger zijn als het goed te lezen was. :P

BFA

Berichtdoor BFA » Za Feb 10, 2007 9:33 pm

Alles staat omgekeerd.

Tegen professioneel tuig zal je het bijna nooit kunnen halen. Die gaan niet op weg voor kruimeldiefstallen. Ik denk dat die het voorzichtigst van al zijn met het neerknallen van mensen. Dat maakt verschil tussen een snelle klassificatie in een onderzoek en voortgezet.

Niet iedereen met een wapen in handen kan er ook mee schieten,

of de opvoeding van ermee om te aan. Diegene die het wapen als een verlengstuk van zijn penis ziet zit verkeerd.

die al van te voren zijn kansen inschat.

Niet gaat waar hij serieuze weerstand verwacht.

eerst te knallen en dan pas vragen te stellen.

Getrokken zwaarden hebben nu eenmaal de neiging bloed te trekken. Toch kan het geen kwaad je bedoeling duidelijk te maken.

Maar in de praktijk denk ik dat gewone mensen in zo'n situatie aan het kortste eind trekken.

De meeste kogels vliegen op de schietbaan, kleiduifschieten en de jacht.
Everzwijnen maken meer slachtoffers.
Bij een gewone mens blijft het wapen ongebruikt in de kast staan

Maar ik heb het idee dat de overheid denkt dat dit probleem 'complex' en 'onoplosbaar' en 'grensoverschrijdend' is, en daarom maar bij voorbaat niets organiseert om het aan te pakken. Ik zie er althans geen tekenen van. Je moet natuurlijk met verre landen als Rusland onderhandelen, waar de maffia al zowat onbeheersbaar is geworden.

Daar geef ik je een punt in. Dit gaat over illegale wapens. Verschil ik niet in mening met je.

Maar doe je niets, dan hebben deze figuren dus vrij spel

Er is geen keus, enkel hard tegen hard werkt.

Waar is Arlon?

Prov. Luxemburg, Belgie.

Er is ook wel een bepaalde mentaliteit voor nodig.

Op dat ogenblik wordt die niet meer dan het everzwijn in de bossen.

Okee, maar denk jij dat winkeliers in Italië de maffia de baas kunnen als ze een geregistreerd wapen hebben en een degelijke zelfverdedigingstraining?

Tegen echte professionals zal je nooit opkunnen. Zeker niet als ze zich een organisatie vormen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

nina

Berichtdoor nina » Zo Feb 11, 2007 1:16 am

Bedankt BFA. Reactie komt morgen. :oops:
Ik wou nog even deze link hier plaatsen, voor wat het waard is.

http://www.xs4all.nl/~afa/comite/boek/h6.html

Terug naar “Samenleving & Integratie”