King of controversy schreef:Het was een normale dag, een dag zoals elke andere had kunnen zijn.
Op een gegeven moment bevond ik mij in de bus, en zoals gebruikelijk is in een kleine publieke ruimte, probeer je fanatiek, maar zo onopvallend mogelijk, de gesprekken van anderen af te luisteren. In mijn geval gaat dat vrij eenvoudig, daar ik zulke grote oren heb, dat ik af en toe een uitzending van de planeet Mars kan ontvangen, maar goed. Zo schuin voor mij zaten 2 Marokkaanse meisjes vrolijk met elkaar te praten. Beiden droegen een hoofddoek, naast hun stond een grote tas. Ik schatte ze zo rond een jaar of 18. Ze lachten, keken met van die pretoogjes, en hadden duidelijk plezier in hun gesprek. Ideaal dus om even mee te luisteren. Het bevestigde al snel mijn vermoeden dat beide dames inderdaad 18 waren, want het gesprek ging over het rijbewijs. Wat ik begreep had 1 van de meisjes dit kennelijk net gehaald en beide dames waren in discussie over welke auto te kopen." Ik vind die Fiat Punto wel een schattige vorm hebben" "Ja, klopt, maar ik vind heb liever een automatic fuel injection, met geautomatiseerde spilling reduction"
Volslagen perplex, maar met het gezicht nog steeds strak in de plooi, als of ik geintresseerd keek naar de koeien in het weiland, zat ik in de bus. Een automatic fuel wat? Dat klinkt godverdomme aslof dat meisje er nog verstand van heeft ook. Het moet toch niet veel gekker worden in dit land. Stel je het toch eens voor. Sta je als man 's ochtend in de file, kapt je auto ermee. Dat is sowiezo al balen, want je weet, terwijl je je auto naar de vluchtstrook duwt, dat de complete file je geamuseerd zit aan te kijken. Je gooit je motorkap omhoog, maar snapt er de ballen van. Dan toch maar de ANWB bellen (wat eigenlijk al een schande is, en menig man's eer te na), en wat komt er dan uit dat gele wagentje stappen: een vrouw!!, en niet zomaar een vrouw. Nee, zo'n ene moslimvrouw, met zo'n hoofddoek, die mijn auto wel eens even komt fiksen.
Mannen van Nederland, stelt u zich het eens voor: een vrouw die je auto repareert. De hele file rijdt toeterend en schaterlachend langs, mensen komen niet meer bij. En ook aan de andere kant ontstaat nu een file, vanwege kijkers op de andere rijbaan. De schande, de vernedering. Kunt u zich het voor u zien? En dat zo'n moslimvrouwtje dan na 5 minuten al weer roept: "ah ik zie het al, het ligt aan de geautomatiseerde fuel injector, momentje..... zo, probeert u hem nu eens te starten". Hele dag naar de klote, laat op het werk, je wordt bij de baas op kantoor geroepen, en wat blijkt. Daar zit de hele afdeling te kijken naar een filmpje, hoe iemand pech heeft op de vluchtstrook, en wordt geholpen door een vrouw
Mannen van Nederland, dit mogen wij ons niet laten gebeuren. De auto is zowat het laatste mannelijke bolwerk in deze samenleving. Laten wij dat zomaar overnemen door de vrouw??!! Laten wij ons dat gebeuren??!! Pikken wij het dat er vrouwen zijn die technischer zijndan ons?!!
Ik zeg nee, wie is met mij!!!!
Randdebiel