Wil je beschermd worden voordat je gaat slapen?

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wil je beschermd worden voordat je gaat slapen?

Bericht door Mahalingam »

Chaimae schreef:Slapen is een kleine dood.
[...]
Tijdens de Hoofdse Cultuur in W-Europa (dat was in de middeleeuwen) was een veel voorkomend thema in de liefdesliederen van de bards (dat zijn een soort Bob Dylan's) (ik vertaal even uit het Frans) 'laten we samen naar de kleine dood gaan'.
Daar werd geen Romeo+Julia zelfmoord mee bedoeld maar: 'kom mee lief, laten we gaan wippen' In het Frans heeft tot op heden 'petit morte' = kleine dood de betekenis: orgasme!
Vraagje: als er voor en na het slapen bescherming mogelijk is, is er ook voor voor en na het paren iets dergelijks te doen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Abu Omar al-Baghdadi schreef:
Dutch schreef:Serdar,
Mijn man is moslim en heeft het er erg lastig mee dat ikzelf nu atheist ben. Volgens de islam moet hij nu zo snel mogelijk ons huisgezin opbreken, de kinderen bij zich houden en scheiden...
MAAR de islam heeft met één ding geen rekening gehouden : de liefde tussen man en vrouw.
Mijn moslimechtgenoot houdt zielsveel van mij en zou zonder mij zwaar ongelukkig door het leven gaan...Daarom dus zijn we nog steeds samen : omdat we van elkaar houden, wat de haatzaaiende islam ook moge eisen.
Zo zie je maar : liefde is vaak veel sterker dan haat !!!
Haat? jij bent hier degene die haat heeft. je hart is zwart. Praat jij ook zo tegen je "zogenaamde man"? En als hij dit pikt spuug ik op jouw man omdat hij een zwakkeling en een mislukkeling is. Wie geeft meer liefde dan Allah, de scheper. niemand! volgens mij is dit een achterbakse manier om de moslims zwart lopen te maken. volgens mij ben je gewoon een man. is toch normaal in jullie cultuur?
Wat is dat nu voor onbeschaamd taalgebruik Abu Omar al-Baghdadi?
Autoritaire maatschappijen hebben altijd heel veel problemen met het biologisch gegeven dan mensen hun eigen paringspartner willen kiezen.
Gezien jouw woorden neem ik aan dat jij ook een autoritaire persoonlijkheid hebt wat een logisch gevolg is de hersenaandoening geheten Mohammedanisme. Een confrontatie met het feit dat liefde tussen mensen religieuze barriéres overstijgt laat emoties in je opkomen die weinig fraai zijn. En hoe wordt de werkelijkheid afgewezen? Op de typische standaard manier van Mohammed: paranoia. Niks van waar: het is allemaal een complot. En als dat niet voldoende is moet er bewijs uit het ongerijmde komen: want "je (Dutch) bent een man".
Maak je geen zorgen Abu Omar al-Baghdadi voor als je later getrouwd bent: je lijkt me niet het type om liefde te voelen en te kunnen uiten voor mensen, dus liefdesproblemen met je vrouw zal je nooit krijgen. Jouw liefde gaat naar je eigen narcistisch hersenspinsel geheten Allah.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Abu Omar al-Baghdadi
Berichten: 42
Lid geworden op: di apr 24, 2007 1:56 pm

Bericht door Abu Omar al-Baghdadi »

mahaling nog wat, mijn woorden zijn puur waarheid. Als je als moslim zijde zulke dingen laat vertellen door je vrouw, en je laat het maar gebeuren. verdien je niets meer dan dat. Ik zeg niet dat hij er van het balkon moet gooien, maar schieden lijkt mij een betere oplossing.

@dutch is je man prakisered, ik neem aan van niet.
Terug van weggeweest nog steeds gevreesd.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

De Vader van Omar uit Bagdad stelde een pertinente vraag, waarop dit pertinente antwoord : mijn man is naar eigen zeggen een moslim. Een sunni-moslim.
Een naïeveling die weigert te geloven dat mohamed sex had met een kind, die vindt dat sommige delen van de koran een beetje "voorbijgestreefd" zijn, die oordeelt dat zijn zussen hetzelfde erfdeel dienen te krijgen dan hijzelf, die denkt dat er in het paradijs geen sex aan te pas komt, dat zou toch al te zeer "zoogdier-achtig" zijn, die van oordeel is dat baardenmannen zijn islam besmeuren, ...
En toch is hij er heilig van overtuigd dat hij een goede moslim is.
Wie ben jij om over hem te oordelen, allah alvast niet !

Mijn man is dus het prototype van 90 % van de moslims in het Westen...als ik je zeg dat daarvan het overgrote deel dus feitelijk ex-moslims zijn, zal je me best gelijk geven denk ik.
Gebruikersavatar
Abu Omar al-Baghdadi
Berichten: 42
Lid geworden op: di apr 24, 2007 1:56 pm

Bericht door Abu Omar al-Baghdadi »

Abou Mousa Alash'ari, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd:
"De Profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem, heeft gezegd: 'Wie zijn Heer gedenkt en wie dat niet doet, zijn te vergelijken met een levende en een dode'."(Boekharie)

Ik weet genoeg en ik zal niet meer op deze topic reageren.
Terug van weggeweest nog steeds gevreesd.
Plaats reactie