Wil je beschermd worden voordat je gaat slapen?

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Wil je beschermd worden voordat je gaat slapen?

Bericht door Chaimae »

Slapen is een kleine dood.

http://www.youtube.com/watch?v=1j8UQAawRXE&NR

Zeg t met een oprecht hart!

Als je gaat slapen, reciteer Ayatul Koersie , dan zal Allah voor jou een engel in dienst stellen en je zult tot in de ochtend beschermd worden tegen de duivel. Evenals voor het slapen, kan de troonvers ook gereciteerd worden wanneer men wakker wordt. Iedere dienaar van Allah die Ayatul Koersie met een oprechte hart reciteert met de bedoeling om bescherming krijgen.

Ayat al Koersie

Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa3oe 3iendahoe iella bie'iednieh. Ya3lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem.

Walaa yoe7ietoena bieshay'ien mien 3ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie3a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe 7iefdoehoema, wa hoewa al 3aliyyoe al 3adhiem.


Ayat al Koersie Vertaling

Allah, er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestandige,
sluimer noch slaap kan Hem treffen.
Aan Hem behoort toe wat er in de hemelen en wat er op de aarde is.
Wie is degene die voorspraak doet bij Hem zonder Zijn verlof?
Hij kent wat er voor hen is en wat achter
hen is. En zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, behalve wat Hij wil.
En Zetel strekt zich uit over Hemelen
en de Aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet.
Hij is de Verhevene, de Almachtige.
(Al Baqarah:255)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Wil je beschermd worden voordat je gaat slapen?

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef: Allah, er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestandige,
sluimer noch slaap kan Hem treffen.
Aan Hem behoort toe wat er in de hemelen en wat er op de aarde is.
Wie is degene die voorspraak doet bij Hem zonder Zijn verlof?
Hij kent wat er voor hen is en wat achter
hen is. En zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, behalve wat Hij wil.
En Zetel strekt zich uit over Hemelen
en de Aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet.
Hij is de Verhevene, de Almachtige.
(Al Baqarah:255)
Raar dat een god, die altijd zo onmenselijk - sorry - "anantropomorf" wordt genoemd, steeds vergeleken wordt met menselijke trekken:
Hij heeft
- geen sluimer noch slaap // ja, want zinloos voor een tijdsloos wezen;
- hij heeft een wil // da's nochtans menselijk
- hij heeft een zetel (!?) // dus hij is _ergens_ !!
- hij kan niet vermoeid worden // ja, want zinloos voor een tijdsloos wezen;
- hij waakt over hemel en aarde // dat kan niet want zinloos voor tijdsloos wezen

Alweer hoe men altijd lacht met de menselijke god van de Christenen, maar vergeet hoe tegenstrijdig een onmenselijke - sorry - anantropomorfe god is die met menselijke trekken wordt beschreven, en vooral: hoe ongeloofelijk absurd het is om hem kenmerken toe te schrijven relatief tegenover tijdsbewustzijn: willen (in mindere mate), maar vooral: waken.

Opmerking:
- hij is de verhevene, de almachtige // en hij valt hier altijd in herhaling

Waarom ziet toch niemand die absurditeiten ooit? Voorwaar, letten zij niet op?

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

ayaatul koersi wil in het Nederlands zggen "vers van de stoel"...

Zit die engel dan op een stoel naast je bed of zo ? :shock: :D
De enige duivel waar ik soms last van heb 's nachts is mijn moslimechtgenoot... :cool: die kan "duivels" tekeer gaan ! :oops:
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@Dutch,

Aangezien jij geen Moslim (meer) bent, kan jouw echtgenoot ook geen Moslima zijn aangezien ze nog steeds met jou getrouwd is en jou accepteert als haar man/echtgenoot. Want in de Islam mogen Moslima's niet trouwen met niet-Moslims.

Salaam,
Serdar.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Serdar schreef:@Dutch,

Aangezien jij geen Moslim (meer) bent, kan jouw echtgenoot ook geen Moslima zijn aangezien ze nog steeds met jou getrouwd is en jou accepteert als haar man/echtgenoot. Want in de Islam mogen Moslima's niet trouwen met niet-Moslims.

Salaam,
Serdar.
Beste serdar.
Dutch is een vrouw. Dus je zal even je post moeten aanpassen.

Haar man is namelijk geen moslima, maar een moslim.
Mag hij haar dan wel als zijn echtgenote accepteren?

En ik wens jou ook vrede toe.

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:@Dutch,

Aangezien jij geen Moslim (meer) bent, kan jouw echtgenoot ook geen Moslima zijn aangezien ze nog steeds met jou getrouwd is en jou accepteert als haar man/echtgenoot. Want in de Islam mogen Moslima's niet trouwen met niet-Moslims.

Salaam,
Serdar.
hu, een van mijn lievelingsvragen waar ik nooit geen duidelijk antwoord op kreeg, een antwoord die ik door het vrij zijn uiteindelijk zelf heb gevonden.
natuurlijk mag een moslim niet met een niet moslim trouwen, stel je voor zeg dat de ene persoon de ander zou bewsmetten met een nandere kritische blik.
dat zegt genoeg denk ik, hoop ik voor jou.

hoe raak je in de greep heb ik je al elders aangegeven maar wat jij nu aangeeft is een mooi voorbeeldje daarvan, iets wat je zelf eigenlijk al weet maar dit nog niet inziet omdat je geestelijk beroofd bent, daarom vertel ik je dit.
mooier kan toch niet dat we elkaar zo lief hebben dat we niets anders willen dan dat we helpen vrij te worden.

Waarom?
omdat iedereen het verdiend om gewoon vrij te mogen zijn vanuit zijn binnenste.

mvg nadia
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

nadia schreef:
Serdar schreef:@Dutch,

Aangezien jij geen Moslim (meer) bent, kan jouw echtgenoot ook geen Moslima zijn aangezien ze nog steeds met jou getrouwd is en jou accepteert als haar man/echtgenoot. Want in de Islam mogen Moslima's niet trouwen met niet-Moslims.

Salaam,
Serdar.
hu, een van mijn lievelingsvragen waar ik nooit geen duidelijk antwoord op kreeg, een antwoord die ik door het vrij zijn uiteindelijk zelf heb gevonden.
natuurlijk mag een moslim niet met een niet moslim trouwen, stel je voor zeg dat de ene persoon de ander zou bewsmetten met een nandere kritische blik.
dat zegt genoeg denk ik, hoop ik voor jou.

hoe raak je in de greep heb ik je al elders aangegeven maar wat jij nu aangeeft is een mooi voorbeeldje daarvan, iets wat je zelf eigenlijk al weet maar dit nog niet inziet omdat je geestelijk beroofd bent, daarom vertel ik je dit.
mooier kan toch niet dat we elkaar zo lief hebben dat we niets anders willen dan dat we helpen vrij te worden.

Waarom?
omdat iedereen het verdiend om gewoon vrij te mogen zijn vanuit zijn binnenste.

mvg nadia
De reden weet ik, maar ik bespaar mij dat moeite om het jou uit te leggen.
Alleen vanwege het feit dat jij een persoon bent die vooroordeel in zijn hart draagt.

De Islam geeft innerlijke rust, liefde en herinnert mensen aan hun doel in dit leven. Maar zulken als jij kunnen en zullen dat nooit kunnen begrijpen, want jullie ziel is gekocht door de Duivel.

PS, lees mijn zin onder mijn bericht.

Salaam,
Serdar.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Serdar,
Mijn man is moslim en heeft het er erg lastig mee dat ikzelf nu atheist ben. Volgens de islam moet hij nu zo snel mogelijk ons huisgezin opbreken, de kinderen bij zich houden en scheiden...
MAAR de islam heeft met één ding geen rekening gehouden : de liefde tussen man en vrouw.
Mijn moslimechtgenoot houdt zielsveel van mij en zou zonder mij zwaar ongelukkig door het leven gaan...Daarom dus zijn we nog steeds samen : omdat we van elkaar houden, wat de haatzaaiende islam ook moge eisen.
Zo zie je maar : liefde is vaak veel sterker dan haat !!!
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Serdar schreef:want jullie ziel is gekocht door de Duivel.
Diaboliseren heet dat.

Wat jij niet kunt begrijpen, Serdar, is dat ik waarschijnlijk evenveel innerlijke rust heb dan jij. Ik moet alleen met droefheid toezien hoe mijn medemens een ander medemens diaboliseert aan de hand van oude geschriften, zonder dat men kijkt naar de geschiedenis van wat er kan gebeuren als volkeren dat doen.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Dutch schreef:Serdar,
Mijn man is moslim en heeft het er erg lastig mee dat ikzelf nu atheist ben. Volgens de islam moet hij nu zo snel mogelijk ons huisgezin opbreken, de kinderen bij zich houden en scheiden...
MAAR de islam heeft met één ding geen rekening gehouden : de liefde tussen man en vrouw.
Mijn moslimechtgenoot houdt zielsveel van mij en zou zonder mij zwaar ongelukkig door het leven gaan...Daarom dus zijn we nog steeds samen : omdat we van elkaar houden, wat de haatzaaiende islam ook moge eisen.
Zo zie je maar : liefde is vaak veel sterker dan haat !!!
Liefde voor God is eeuwig, liefde voor mensen is vergankelijk en tijdelijk.


Salaam,
Serdar.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:
nadia schreef:
Serdar schreef:@Dutch,

Aangezien jij geen Moslim (meer) bent, kan jouw echtgenoot ook geen Moslima zijn aangezien ze nog steeds met jou getrouwd is en jou accepteert als haar man/echtgenoot. Want in de Islam mogen Moslima's niet trouwen met niet-Moslims.

Salaam,Serdar.
hu, een van mijn lievelingsvragen waar ik nooit geen duidelijk antwoord op kreeg, een antwoord die ik door het vrij zijn uiteindelijk zelf heb gevonden.
natuurlijk mag een moslim niet met een niet moslim trouwen, stel je voor zeg dat de ene persoon de ander zou bewsmetten met een nandere kritische blik.
dat zegt genoeg denk ik, hoop ik voor jou.

hoe raak je in de greep heb ik je al elders aangegeven maar wat jij nu aangeeft is een mooi voorbeeldje daarvan, iets wat je zelf eigenlijk al weet maar dit nog niet inziet omdat je geestelijk beroofd bent, daarom vertel ik je dit.
mooier kan toch niet dat we elkaar zo lief hebben dat we niets anders willen dan dat we helpen vrij te worden.

Waarom?
omdat iedereen het verdiend om gewoon vrij te mogen zijn vanuit zijn binnenste.

mvg nadia
De reden weet ik, maar ik bespaar mij dat moeite om het jou uit te leggen.
Alleen vanwege het feit dat jij een persoon bent die vooroordeel in zijn hart draagt.

De Islam geeft innerlijke rust, liefde en herinnert mensen aan hun doel in dit leven. Maar zulken als jij kunnen en zullen dat nooit kunnen begrijpen, want jullie ziel is gekocht door de Duivel.

PS, lees mijn zin onder mijn bericht.

Salaam,
Serdar.
als jij geen moeite wilt nemen dan zegt dat genoeg over jou persoon.
feitelijk weet jij niets, nog steeds heb je dat niet bewezen noch mij er van kunnen overtuigen.

zoals meerdere onderwerpen hou je stijf je kaken op elkaar en denk je veelal aan je eigen hemeltje wat niet eens bestaat en ook al zou die bestaan, als jij het schatksitje kent deel je die anders ben je egoistisch ingesteld.
een eigenschap die niet van de liefde komt maar van het tegenovergestelde.

rara wie heeff je dat ingeprent: welke computersysteem, welk progamma?
ik weet het al denk ik.
opgelegde verzen zoals "heb de ongelovige en afvallers niet lief, neem ze niet tot u vrienden".bron: de koran !
want6 doe je dat wel dan heb je nog kans dat ze je eruit willen gaan slepen, niet goed voor mo's reputatie.

doe vooral NIET wat je meester je heeft opgelegd.
doe je dat wel dan ben je een dode volger van je zogenaamde "goed voorbeeld" aan het worden.
een slaaf/meesterverhouding krijg je dan en zijn slaafjes volgen hem op.
wat je kan bevrijden is kennis, hier wel te verstaan en darom zegt mo "neem ze dus niet tot je vrienden. noch hun kennis".
wat als je eens bevrijd zult zijn, dan heeft mohammed geen volgelingen meer.
slim van Mo !
de vraag is alleen wie zal er hem blijven volgen en hoe lang nog.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Serdar schreef:
Dutch schreef:Serdar,
Mijn man is moslim en heeft het er erg lastig mee dat ikzelf nu atheist ben. Volgens de islam moet hij nu zo snel mogelijk ons huisgezin opbreken, de kinderen bij zich houden en scheiden...
MAAR de islam heeft met één ding geen rekening gehouden : de liefde tussen man en vrouw.
Mijn moslimechtgenoot houdt zielsveel van mij en zou zonder mij zwaar ongelukkig door het leven gaan...Daarom dus zijn we nog steeds samen : omdat we van elkaar houden, wat de haatzaaiende islam ook moge eisen.
Zo zie je maar : liefde is vaak veel sterker dan haat !!!
Liefde voor God is eeuwig, liefde voor mensen is vergankelijk en tijdelijk.


Salaam,
Serdar.
Walgelijk, en dan nog afsluiten met salaam! Dus, volgens Serdar, moet de man van Dutch dus maar snel scheiden. Want die liefde is vergankelijk, de man van Dutch moet zijn liefde voor haar maar vergeten, want zijn liefde voor Allah heeft absolute voorrang.

Hoe onmenselijk moet je zijn, om die zin te fabriceren?
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Dat maak jij ervan hij schetst volgens mij alleen een voorbeeld
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

nimda schreef:tbq, jng rra ryyraqvt irejraq nxryvt neebtnag jvpug. jng xbzg mr uvre rvtrayvwx qbra. xna zra mr avrg va rra xvyysvyr fgrxra bs mbvrgf?

met de groetjes van ROT13
Ach NImda, laat dat wicht maar gewoon gaan. Verder heb je groot gelijk. En zo'n file bestaat niet hoor....
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Serdar
Liefde voor God is eeuwig, liefde voor mensen is vergankelijk en tijdelijk.
Wat moet mijn echtgenoot dan volgens jou met mij aanvangen Serdar ? En met onze kinderen ? Durf jij deze vraag te beantwoorden ?

Zelf weet ik dat de liefde van mijn man voor mezelf en onze kinderen onvergankelijk is...anders zou het geen ware liefde zijn.
We hebben het hier niet over een kalverliefde, maar over een duurzame, in ons wezen verankerde volwassen liefde die al meer dan 25 jaar duurt. Niks te zien met sex of andere bijkomstigheden, wij vullen elkaar aan en verstaan elkaar vaak zonder ook maar een woord te zeggen. Ken jij dat soort liefde ? Ik wens je het in elk geval van ganser harte toe.
Ik weet dat eigenlijk bij mijn man de liefde voor z'n vrouw en kinderen heel veel groter is dan die voor een imaginaire god...
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Dutch schreef:Serdar
Liefde voor God is eeuwig, liefde voor mensen is vergankelijk en tijdelijk.
Wat moet mijn echtgenoot dan volgens jou met mij aanvangen Serdar ? En met onze kinderen ? Durf jij deze vraag te beantwoorden ?

Zelf weet ik dat de liefde van mijn man voor mezelf en onze kinderen onvergankelijk is...anders zou het geen ware liefde zijn.
We hebben het hier niet over een kalverliefde, maar over een duurzame, in ons wezen verankerde volwassen liefde die al meer dan 25 jaar duurt. Niks te zien met sex of andere bijkomstigheden, wij vullen elkaar aan en verstaan elkaar vaak zonder ook maar een woord te zeggen. Ken jij dat soort liefde ? Ik wens je het in elk geval van ganser harte toe.
Ik weet dat eigenlijk bij mijn man de liefde voor z'n vrouw en kinderen heel veel groter is dan die voor een imaginaire god...
Eigenlijk lieve Dutch zijn jullie bevoorrechte mensen. Wat een geluk dat jullie zo van elkaar houden. Ik vind het ook machtig knap van je man dat hij niet de "roep" van de Islam volgt en "gewoon" bij jou en je kinderen blijft.

Ik wilde gewoon ff mijn bewondering uiten aan jullie adres.
Zelf heb ik wat problemen op dat gebied en zie je waarschijnlijk daarom het geluk bij anderen beter en scherper.

Thomas
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Serdar schreef: Liefde voor God is eeuwig, liefde voor mensen is vergankelijk en tijdelijk.
Maar de liefde van God is volgens jullie slechts voorwaardelijk.

Mijn liefde voor de mens duurt tot de dood, Serdar. Dan is Ketter niet meer. En ik kan daar best mee leven, hoor.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

chaimae,

ik zie slapen niet als een kleine dood, integendeel zelfs.

je kunt zoveel ervaren in je slaap en volgens mij is dat alles behalve dood of in de richting van een soort dood.
ervaar je niets in je slaap dan is je geest gewoon een dutje aan het doen, aan het rusten dus en dat moet wel want onze geest heeft deze rust nodig, feitelijk is dat bewezen want er niemand op de wereld die leeft zonder te slapen.
stel je eens voor dat je nooit meer slaapt, dan raak je wel uitgeput denk ik.

ik heb je filmpje niet gezien maar dat is ook niet nodig aangezien ik het niet met je titel eens ben.
mijn hersentjes geven vanuit een realistisch oogpunt zijn mening.

waarom ben jij het eens met "kleine dood en slapen".
kun je mij dat uitleggen in je eigen bewoordingen, geen vers uit de koran of iets dergelijks aub.

tot horens liefs nadia

ik heb je filmpje na dit gepost te hebben toch maar bekeken, ik schoot bijna van mijn stoel.

ten eerste ging het weer over de koran, ten tweede snap ik geen hars van, geen ondertiteling in een vertstaanbare taal voor de meeste op deze forum en ten derde begrijp ik nog steeds niet waarom een gezang uit de koran jou doet aanzetten op hier een topic over te openen zonder dat jij er bij vermeld wat er nu gezegd word.
zo krijg je natuuurlijk geen reactie;s waar je iets mee kunt.

ik hoop echt dat je mij kunt uitleggen wat je bedoeling is.
alsnog tot horens.

liefs nadia
Max2007
Berichten: 11
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 10:47 pm
Locatie: NL

Bericht door Max2007 »

"Watch out for false prophets
They come to you in sheep's clothing
But inwardly they are ferocious wolves"
Mathew 7:15



Simo zegt: Ikke hoef niet na te denken, Mohammed denkt voor mij.
Gebruikersavatar
Abu Omar al-Baghdadi
Berichten: 42
Lid geworden op: di apr 24, 2007 1:56 pm

Bericht door Abu Omar al-Baghdadi »

Dutch schreef:Serdar,
Mijn man is moslim en heeft het er erg lastig mee dat ikzelf nu atheist ben. Volgens de islam moet hij nu zo snel mogelijk ons huisgezin opbreken, de kinderen bij zich houden en scheiden...
MAAR de islam heeft met één ding geen rekening gehouden : de liefde tussen man en vrouw.
Mijn moslimechtgenoot houdt zielsveel van mij en zou zonder mij zwaar ongelukkig door het leven gaan...Daarom dus zijn we nog steeds samen : omdat we van elkaar houden, wat de haatzaaiende islam ook moge eisen.
Zo zie je maar : liefde is vaak veel sterker dan haat !!!
haat? jij bent hier degene die haat heeft. je hart is zwart. Praat jij ook zo tegen je "zogenaamde man"? En als hij dit pikt spuug ik op jouw man omdat hij een zwakkeling en een mislukkeling is. Wie geeft meer liefde dan Allah, de scheper. niemand! volgens mij is dit een achterbakse manier om de moslims zwart lopen te maken. volgens mij ben je gewoon een man. is toch normaal in jullie cultuur?
Terug van weggeweest nog steeds gevreesd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Abu Omar al-Baghdadi schreef:
Dutch schreef:Serdar,
Mijn man is moslim en heeft het er erg lastig mee dat ikzelf nu atheist ben. Volgens de islam moet hij nu zo snel mogelijk ons huisgezin opbreken, de kinderen bij zich houden en scheiden...
MAAR de islam heeft met één ding geen rekening gehouden : de liefde tussen man en vrouw.
Mijn moslimechtgenoot houdt zielsveel van mij en zou zonder mij zwaar ongelukkig door het leven gaan...Daarom dus zijn we nog steeds samen : omdat we van elkaar houden, wat de haatzaaiende islam ook moge eisen.
Zo zie je maar : liefde is vaak veel sterker dan haat !!!
haat? jij bent hier degene die haat heeft. je hart is zwart. Praat jij ook zo tegen je "zogenaamde man"? En als hij dit pikt spuug ik op jouw man omdat hij een zwakkeling en een mislukkeling is. Wie geeft meer liefde dan Allah, de scheper. niemand! volgens mij is dit een achterbakse manier om de moslims zwart lopen te maken. volgens mij ben je gewoon een man. is toch normaal in jullie cultuur?
Lieverd, je kunt echt geen mannen op deze site vinden.
ik vind het naar voor je, maar als je op zoek bent naar een man, dan moet je echt naar een andere site gaan.
En Dutch is een vrouw, daar val jij niet op.
Zal ik een site voor je uitzoeken waar jij je wel op je gemak voelt?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Abu Omar al-Baghdadi
Berichten: 42
Lid geworden op: di apr 24, 2007 1:56 pm

Bericht door Abu Omar al-Baghdadi »

noem mij geen lieverd, als je dat toch doet,het is jouw zielige leven en moet je dat vooral doen! Dutch een vrouw? wie weet, ik zou het nooit weten omdat jullie wel zo achterlijk zijn om zich anders voor te doen.
Terug van weggeweest nog steeds gevreesd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nou schat, we gaan naar bed hoor.
Het is tijd voor je beauty slaap.
Ik zet je even op non aktief, en dan mag je morgen weer komen spelen. :D
Maar niet meer om mannen zeuren hoor.
We hebben hier geen mannen voor je.
Welterusten schat.....

Ik ben geen man hoor. Ik ben je forum moeder.
liefs.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Abu Omar EB schreef
Praat jij ook zo tegen je "zogenaamde man"? En als hij dit pikt spuug ik op jouw man omdat hij een zwakkeling en een mislukkeling is. Wie
Welja jongen, er zijn vrouwen die écht praten met hun man hoor, niet enkel onderdanig ja knikken en vervolgens de benen spreiden...
En jij bent een zéér slechte moslim, zomaar spuwen op je ummah-broeder ????
Zie je dan niet in wat de islam met jou doet ? Haat en nijd...

Ik wordt gelukkig beschermd tijdens mijn slaap door mijn moslimknuffel !!! Ik heb geen schrik om te gaan slapen...
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Abu Omar al-Baghdadi schreef:noem mij geen lieverd, als je dat toch doet,het is jouw zielige leven en moet je dat vooral doen! Dutch een vrouw? wie weet, ik zou het nooit weten omdat jullie wel zo achterlijk zijn om zich anders voor te doen.
Jij doet je iig wel als een echte moslim voor, daar is geen twijfel over mogelijk. 8)
Plaats reactie