Van wie hebben we last, van moslims of asociale mensen?

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

BFA
Wat heeft je keuze bepaald: de onmogelijkheid om voor Christendom of Atheisme te kiezen
Het is vreselijk dat de Islam in Europa is die
a) christenen, Joden, 'infidels' beledigd en vervloekt en die allemaal 'vernietigd zullen worden in de Hel' maar ook
b) omdat er veel 'haram' is voor moslims in de immens rijke Europese cultuur maar die daar niet van mógen genieten, niet mee mógen doen vanuit hun religie want er zal b.v. nooit zelfs maar één moslim meezingen in de Matheus, meezingen in onze prachtige koren, mee mogen doen aan onsTheater en toneelstukken waarin een beetje 'bloot' want een vertolking van o.a. ''Cleoptra' met hoofddoek om kan écht niet, noch een gehoofddoekte vrouw meedoen aan ons Nationaal Ballet.....

Door het toestaan van de Islam door onze achterlijke regeringen hebben deze een enorm cultuurschisme veroorzaakt in Europa! En dát terwijl er miljoenen andere arme mensen ter wereld die geen moslims zijn hier dolgraag zouden willen wonen en géén bonje zouden veroorzaken!

Moslims geven geen barst om ons Christelijk erfgoed (zullen daar ook geen zorg voor dragen in de toekomst), komen niet in onze prachtige voor hen 'haram' kathedralen, mogen geen Kerstmis noch St Nicolaas vieren want zelfs ons leukste kinderfeest is voor moslims 'haram' .

De Koran, temidden van christenen in o.a. België, predikt op Islamitische scholen dat 'Jezus-CHRISTUS niet bestaat' met in de Koran Godslastering (!) t.o. Christus, en met het vervloeken en bedreigen tot 'vernietiging' van ......
Dat kán niet goed gaan en een burgeroorlog is niet meer uit te slutien omdat de Islám - en niet wij - begon met oorlogvoeren, met ons te bedreigen, met ons te vermoorden , en ónze heilige scripturen (N.T. & O.T.) te plagiariseren en verwongen op te dienen t.b.v. de Islam!

Moslims gaan uit hun dak met geweld over een cartoon - maar zien de balk in hun eigen ogen niet o.a. die Godslastering van Jezus-Christus, God/Messias van het Christus-dom waarin zij nu wonen. En "EISEN" dan dat wij "ons aanpassen" aan een religie die onze zelf-verklaarde vijand is.

En denk niet dat moslims die naar onze universiteiten gaan hun studies niet kunnen misbruiken t.b.v. de Islam w.o. die vrouw onder Niqaab die Rechten studeerde, w.o. twee moslima's die onze Scheiding van Kerk en Staat willen schenden door te "EISEN" dat zij hun hoofddoeken mogen dragen als rechters in onze erstwhile neutrale Rechtbanken waar geen rechter een kruis of keppeltje draagt omdat dat niet mag, maar die meiden blijven "EISSEN", en "EISSEN" ..... net zo lang totdat zij hun zin krijgen.

Europa: Waeck voor uwe Saeck!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Freya schreef:
Chaimae schreef: De meeste mensen die ik ken hebben van jongs af aan geen Islamitische opvoeding gehad, waar ik ook één van ben.
Ik heb zelf op 15-jarig leeftijd voor de Islam gekozen.
Om met jouw woorden te zeggen, Chaimea, BULLSHIT!

Jij had eigenlijk geen keuze. Of zouden jouw ouders blij zijn als je als hindoe, katholiek, jood, protestant, hare krishna of boedist thuis zou komen? Nee dus, want dit is niet de eerste keer dat je hier op dit forum dergelijke praatjes hebt, die al lang naar het rijk der fabelen zijn verwezen.
Daar heb je gelijk in Freya.
Dat heeft ze al menig keer.
Maar ze spreekt zichzelf heel vaak tegen.

En ze heeft al zoveel posts gemaakt dat ik dat niet heb onthouden.
Jij wel..... :D :D
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
stained_saint
Berichten: 112
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:53 pm

Bericht door stained_saint »

Chaimae schreef:Bullshit!
De meeste mensen die ik ken hebben van jongs af aan geen Islamitische opvoeding gehad, waar ik ook één van ben.
Ik heb zelf op 15-jarig leeftijd voor de Islam gekozen.
Hoe vrij was je zeg je ? Drie jaar geleden, dat is 2004...
Door 11 september en ook de tweede Palestijnse Intifada is een groep jongere moslims geradicaliseerd. Deze groep heeft het gevoel in de verdediging te zijn gedrongen en te worden gemarginaliseerd. Daarom beklemtonen ze het geloof nu extra. Het gaat in hun ogen om de verdediging van de islam
Bron: http://www.forum.nl/trendsite/trend-islam.html

Als je chinese roots had gehad, ging je dan ook moslim worden ?

Niemand is zo vrij als hij/zij denkt, Chaimae. Iedereen sleept 'onbewust' een deel van het verleden mee. Jij gaat je dus verdiepen in de Islam, omdat je je in de hoek gedrukt voelt door je verleden. En je voelt je gesterkt omdat mensen met hetzelfde verleden net hetzelfde doen. Zo vrij dus...
stop de mea culpa cultuur !
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Chamae
Het gaat in hun ogen om de verdediging van de islam
Juist! Dat noem je spijker met koppen slaan en betekent preciés de Apartheid die de Islam vertegenwoordigd én die het mogelijk maakt door dat 'jihad' gegeven in de Islam waardoor moslimjongeren kúnnen gaan radicaliseren!

Terwijl soennieten, sji'iten, wahhabisten ..... elkaar afslachten bij de duizenden in Islamitische landen w.o. Palestijn zitten moslims hier te hannessen over hun 'broeders en zusters' die zij waarschijnlijk zelf zouden vermoorden bij de bosjes indien zij in Palestina, Afghanistan, Iraq, Iran ..... zouden wonen.

Die radicaliserende moslimjongeren hébben geen cultuur anders dan de Islam. En waarom? Omdat zij niet mógen integreren in de Nederlandse/Europse cultuur, en zónder hier op de geschiedenis van hun voorouders in Nederland terug te kunnen kijken voelen zij zich verloren - en grijpen dáárom naar de Islam en keren zich tégen ons!

De grootste fout in de geschiedenis van Europa was/is om de Islam hier toe te staan waarin moslims met een té verschillende cultuur van ons. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Monique schreef:Kan iemand mij vertellen hoe autochtonen zich moeten "aanpassen" aan allochtonen?
Geef eens wat voorbeeldjes?
De "problemen" bestaan voornamelijk met moslimimmigranten.
Ik neem dus aan dat met "aanpassen" bedoeld wordt dat ik mij moet "aanpassen" aan de islam?
Aan welke gedeeltes van de koran precies?
Nou?
Iemand van de moslims die mij kan vertellen waaraan ik me behoor aan te passen?
Wel roepen DAT het moet gebeuren... maar.... er niet bij zeggen WAT er dan moet gebeuren?
Amorele atheistische nitwit
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Monique

Je kan lang wachten want moslims willen dat wij aan hun Islam EISEN voldoen en dát noemen zij "aanpassen".

Weddu? :smile:
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Monique

Je kan lang wachten want moslims willen dat wij aan hun Islam EISEN voldoen en dát noemen zij "aanpassen".

Weddu?
Nee dit klopt niet.
Wij willen niet dat alle vrouwen in Belgie een hoofddoek dragen.
Dat maakt ieder voor zich uit.
Wat wij wel willen is de vrijheid om als moslima zelf een hoofddoek te dragen.
Daar moeten jullie je niet voor aanpassen he.
je moet ons gewoon laten doen.
wij verwachten niet dat jullie iets gaan DOEN of dat jullie iets gaan VOLGEN.
Wij willen gewoon zelf kunnen doen wat wij willen.
Als niet moslims de vrijheid hebben om een minirok te dragen,moeten moslimas ook de vrijheid hebben om een hoofddoek te dragen toch?


XXX
Souhaila
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

souhaila schreef: Nee dit klopt niet.
Wij willen niet dat alle vrouwen in Belgie een hoofddoek dragen.
Dat maakt ieder voor zich uit.
Waarom worden vrouwne zonder hoofddoek dan voor ho*er uitgescholden?
Wat wij wel willen is de vrijheid om als moslima zelf een hoofddoek te dragen.
Die vrijheid heb je toch? Is er een wet die zegt: "moslima's mogen geen hoofddoek dragen"?
Daar moeten jullie je niet voor aanpassen he.
je moet ons gewoon laten doen.
Dat doe ik toch ook? Het interesseert me geen bal wat je doet. Als ik er maar op geen enkele wijze "last" van heb.
wij verwachten niet dat jullie iets gaan DOEN of dat jullie iets gaan VOLGEN.
Wij willen gewoon zelf kunnen doen wat wij willen.
Als niet moslims de vrijheid hebben om een minirok te dragen,moeten moslimas ook de vrijheid hebben om een hoofddoek te dragen toch?
Zoals gezegd, die vrijheid heb je toch?

En ik heb toch de vrijheid om niets te maken te willen hebben met iemand met een hoofddoek? Op geen enkel terrein... toch?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Waarom worden vrouwe zonder hoofddoek dan voor ho*er uitgescholden?
Als een vrouw deftig aangekleed is zonder hoofddoek gaat nieman ho*er zeggen/denken.
Als je borsten bijna bloot zijn,je buik helemaal open en je rokje tot juist onder je spleet en hakken van 10cm eronder heb ik ook de neiging om hö*er te denken.
omdat die ook hoerachtig is aangekleed.
Dit heeft dan niks met hoofddoek te maken.

Die vrijheid heb je toch? Is er een wet die zegt: "moslima's mogen geen hoofddoek dragen"?
Dat komt nog wel denk ik, in België is het al zo dat je geen hoofddoek mag dragen als je een openbare functie hebt ( bank of gemeentehuis) ofzo.in scholen mag het ook meestal niet.
Dus we zijn op weg..
souhaila schreef :
Daar moeten jullie je niet voor aanpassen he.
je moet ons gewoon laten doen.

Monique schreef:
Dat doe ik toch ook? Het interesseert me geen bal wat je doet. Als ik er maar op geen enkele wijze "last" van heb.
Ja maar Anna zei :
Je kan lang wachten want moslims willen dat wij aan hun Islam EISEN voldoen en dát noemen zij "aanpassen".

ik wwou gewoon even duidelijk maken dat wij niet verwachten dat jullie aan de eisen van de islam voldoen.
Maar dat we wel willen dat jullie ons laten doen.
En ik heb toch de vrijheid om niets te maken te willen hebben met iemand met een hoofddoek?
Je hebt die vrijheid zeker.
Maar als je iemand met hoofddoek ziet weet je direkt dat deze moslima is, volgens mij is dat de reden dat je er niets mee te maken wilt hebben.
Dus heb je dezelfde mening als Anna.
en dan stel ik aan jou ook de vraag:
.
Maar een moslim is nog iets anders behalve een moslim he.
Een mens,een mens met een hart net als jij.
'Moslim zijn' is gewoon een onderdeel van die persoon.
Maar in eerste plaats is hij mens.

Ik ben Souhaila,ik word 18, ik woon in Antwerpen,heb 1 broer, ik hou van mode,met vriendinnen iets drinken ect,owja en ik ben moslima.

Zie je, moslim zijn komt pas erna..


liefs,
Souhaila
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

souhaila schreef:Als een vrouw deftig aangekleed is zonder hoofddoek gaat nieman ho*er zeggen/denken.
Als je borsten bijna bloot zijn,je buik helemaal open en je rokje tot juist onder je spleet en hakken van 10cm eronder heb ik ook de neiging om hö*er te denken.
omdat die ook hoerachtig is aangekleed.
Dit heeft dan niks met hoofddoek te maken.
Waar is die "vrijheid" nou gebleven waar je het zo hoog van op hebt?

Dat komt nog wel denk ik, in België is het al zo dat je geen hoofddoek mag dragen als je een openbare functie hebt ( bank of gemeentehuis) ofzo.in scholen mag het ook meestal niet.
Dus we zijn op weg..
Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat zijn openbare ruimtes en daar heeft niemand er behoefte aan om met het geloof van een ander geconfronteerd te worden.
Of... vind je dat er vrouwen zoals "Als je borsten bijna bloot zijn,je buik helemaal open en je rokje tot juist onder je spleet en hakken van 10cm eronder " een openbare functie moet kunnen hebben of op school moeten kunnen? (leerling ofwel lerares?)
Wanneer jij vindt dat hoofddoeken moeten kunnen dan moeten deze "hoe*ren" dus ook kunnen?

Ja maar Anna zei :
Wat kan mij het schelen wat Anna zegt?
Je hebt die vrijheid zeker.
Maar als je iemand met hoofddoek ziet weet je direkt dat deze moslima is, volgens mij is dat de reden dat je er niets mee te maken wilt hebben.
Dus heb je dezelfde mening als Anna.
en dan stel ik aan jou ook de vraag:
.
Maar een moslim is nog iets anders behalve een moslim he.
Een mens,een mens met een hart net als jij.
'Moslim zijn' is gewoon een onderdeel van die persoon.
Maar in eerste plaats is hij mens.
Nee, een moslima die in het dagelijks openbare leven de hoofddoek (islam) belangrijker vindt dan de maatschappij waarin ze zich (vrijwillig) bevindt is ze in de eerste plaats moslima.
En... met de islam wil ik niets te maken hebben.
Ik ben Souhaila,ik word 18, ik woon in Antwerpen,heb 1 broer, ik hou van mode,met vriendinnen iets drinken ect,owja en ik ben moslima.
Draag je een hoofddoek en is die belangrijker dan je functioneren/participeren in de westerse maatschappij?
Zie je, moslim zijn komt pas erna..
Dat weet ik nog niet. Dat ligt aan je antwoord op de vraag hierboven.
Amorele atheistische nitwit
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

souhaila

Prent nou eens in je domme hoofd (sorry) dat de Islam/de Koran een Grote Belediging en Oorlogsverklaring is aan het merendeel van Belgen/Europeanen dan kan je toch wel begrijpen dat hoofddoeken als olie op het vuur zijn voor hen?

Neem van mij aan dat de redenen voor de afkeer van de Islam onder miljoenen en miljoenen in o.a. Europa in de Koran staan, en dat de Koran en bepaalde hadieth's de reden zijn waarom o.a. (!) ik geen énkele moslima accepteer, NIKS met hen te maken wil hebben want zij verkiézen mij te beledigen in mijn eigen land en cultuur omdát de Koran en hebben daarom niks te zoeken in Europa.

Het is ónze cultuur! Blijf daar vanaf! En als je het niet aanstaat ga je maar in een Islamitisch land leven waar de rot goed ingebakken zit door die Islam van jou. En hóe met miljoenen ..... vrouwen die als schimmen, als Blauwe Zuilen in Afghanistan, en als Zwarte Spoken ronddwalen in o.a. Iran, Irak, S.A., Yemen ... t.b.v. de moslim man.

Huichelaar ben je want de Islam laat vrouwen stenigen, handenafhakken, kent geinstitutioneerd prostitutie, staat kindhuwelijken toe, en Islamitische landen hebben nauwelijks mensenrechten en vrouwen al helemaal geen rechten, daar bestaat censuur, groot verschil tussen rijk en arm - geef mij dan maar liever een "minirokjes" Islam TUT EN KWEZEL die je bent! Weet wel dat jij Koningin Beatrix, Maxima - het hele Konigshuis en miljoenen Nederlandse/Europese vrouwen beledigd met je Islam getoeter! Hoe dúrf je! Donder óp met je beledigingen!

Het dragen van hoofddoeken in openbare functies en universiteiten is nota bene ook verboden in Turkije; en wij willen zeker niet gedwongen worden door immigranten/moslims water in de wijn te doen van onze Scheiding van Kerk en Staat! Blijf er vanáf of er komt gedonder van zoals in Kosovo!

NIEMAND, behalve moslims in onze samenleving, wrijven anderen té openlijk en ongevraagd hun religie in de ogen. Ik heb niks met de Islam ik wil die ook niet zien noch horen; en ik wil niet onontkoombaar een moskee ingesleept worden op straten en pleinen/de publieke ruimten die van de hele samenleving zijn doordat aantallen hoofddoeken zeggen 'hun religie niet thuis te willen laten' maar daar wel anderen mee willen beledigen want jullie moslima's kan het geen bárst kan schelen hoe anderen daar t.o. staan. :twisted: :twisted: :twisted: maar wij worden wel geacht rekening te houden met jullie.

Forget it!
:bash: :bash:
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

souhaila schreef:
Waarom worden vrouwe zonder hoofddoek dan voor ho*er uitgescholden?
Als een vrouw deftig aangekleed is zonder hoofddoek gaat nieman ho*er zeggen/denken.
Jammer, Souhaila, ik wou dat het waar was. Maar uit eigen ervaring, weet ik dat dit totaal niet zo is. Ik ben niet bloot gekleed, draag geen make up, maar ook geen hoofddoek. Dat laatste blijkt genoeg reden te zijn, voor moslim mannen, om mij te zien als loslopend wild.
Als ik totaal niet reageer op hun "avances" (psst, gefluit). dan weet ik al zeker dat ik voor hoer wordt uitgescholden. Nog wat jaren wachten, dan ben ik daar vanaf, want dan ben ik te oud.
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Prent nou eens in je domme hoofd (sorry) dat de Islam/de Koran een Grote Belediging en Oorlogsverklaring is aan het merendeel van Belgen/Europeanen dan kan je toch wel begrijpen dat hoofddoeken als olie op het vuur zijn voor hen?


Twil niet zeggen dat ik jou mening niet deel dat ik daarom dom ben he Anna.
ik ben niét dom !
Ik begrijp wel dat het kan irriteren voor sommige mensen ( hoofddoek)
Maar toch moet het kunnen om een hoofddoek te dragen als je dat wilt.

ik geen énkele moslima accepteer, NIKS met hen te maken wil hebben want zij verkiézen mij te beledigen in mijn eigen land en cultuur omdát de Koran en hebben daarom niks te zoeken in Europa.
Dat jij er niks mee te maken wil hebben wil nog steeds niet zeggen dat ze niet naar europa mogen komen he.
Als ik op straat wandel zie ik dagelijks mensen waar ik niets mee te maken wil hebben en die me irriteren.
Als je die niet wil zien moet je jezelf maar opsluiten in je huis of zelf opdonderen.
Europa is niet van jou alleen he.
Het is ónze cultuur! Blijf daar vanaf! En als je het niet aanstaat ga je maar in een Islamitisch land leven waar de rot goed ingebakken zit door die Islam van jou.

Ik ben Een belgishe,hier geboren en getogen.
Het is even hard mijn land als het jouwe he.
Dus geen haar aan mijn hoofd dat er aan denk om hier op te rotten.
Ik heb nergens last van, jij wel.
En hóe met miljoenen ..... vrouwen die als schimmen, als Blauwe Zuilen in Afghanistan, en als Zwarte Spoken ronddwalen
Is toch hun probleem? De ene ziet eruit als een Ho*r,de ander als een spook,de ander als een zwerver.. So what( oei ik bedoel ' en dan' want alles moet in Nederlands gezegd worden he :roll: )
Zo lang jij er maar kunt uitzie hoe JIJ wilt.
Weet wel dat jij Koningin Beatrix, Maxima - het hele Konigshuis en miljoenen Nederlandse/Europese vrouwen beledigd met je Islam getoeter! Hoe dúrf je!
Koningin Beatrix,Maxima kunnen me eigenlijk niet veel schelen hoor beste Anna.
Ik heb niets met hun te maken,zun niet met mij.
Donder óp met je beledigingen!
Ik zeg gewoon mijn mening, da mag toch nog he ?
ik denk niet dat ik mijn mening moet veranderen voor jou !
Jij bent degene die " beledigende woorden" gebruikt( niet dat ik me beledigd voel maar kom )
Dus donder jij maar op :mad:
Ik heb niks met de Islam ik wil die ook niet zien noch horen
Ik wil ook niets met gothic mensen te maken hebben of gothic mensen zien.
maar wat kun je er aan doen.. :roll:
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

@Souhaila.
Mooie post van je.
Ik lees met plezier je posts die aan Anna zijn gericht.
Laat je niet kennen.
Wat betreft Anna.
Als je niks met de Islam en Moslims te maken wilt hebben dan rot je maar op.
Vertrek naar een land waar er geen Moslims vinden.
Denk niet dat je een land kan vinden waar geen Moslims aanwezig zijn.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Als je niks met de Islam en Moslims te maken wilt hebben dan rot je maar op.
Vertrek naar een land waar er geen Moslims vinden.
DIt is hier een seculier land, geen Moslimterritorium. Jullie respectroepers mogen eerst eens leren om respect voor die seculariteit te hebben.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Ik mag van Anna ook opdonderen naar een Islamitisch land,omdat ik me kan vinden in de islam.
Ze vergeet dat ik wel 100% belgische ben en dat België dus ook MIJN land is.
Dus ik ga niet opdonderen omdat ik ( of moslims in het algemeen ) haar irriteren.
Zij irriteert mij niet, ik haar wel.
Dus ja wie moet er dan opdonderen?
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
catherine
Berichten: 3
Lid geworden op: za jun 16, 2007 4:57 pm

Bericht door catherine »

Anna, je bent een vrouw naar mijn hart!!
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

@ Freya

(mooie naam :razz: )

Wij mogen dus vaststellen dat moslim mannen zoals onbeheerste beesten zijn waarvan moslima's verwachten dat zij hen zullen bespringen om hun aan te randen.
:smile: :smile: :smile: :( :( :(

Alsof aanranders zich ook maar iets aantrekken van kleding en dat is bewezen niet zo want die randen ook oude vrouwen aan die zeker geen 'minirokjes' dragen. Ik wordt zo woedend over dat achterlijke Islam getoeter over 'minirokjes als doodzonde en verleiding tot verkrachting'!
SIN IS IN THE EYES OF THE BEHOLDER moslima's!

Nederlandse mannen zeggen dan ook dat moslima hoofddoeken een belediging voor hen zijn want: 'wat nou ik kan mijzelf sexueel niet beheersen?'

Nou ja dat weten wij dan, en ervaren wij als moslims ons, die normaal en netjes gekleed zijn zoals de Koningin en miljoenen o.a. Europese vrouwen (want laten wij de Chinezen, de Thai .... wereldwijd andere vrouwen niet vergeten die ook geen hoofddoeken dragen) 'hoeren' noemen.

De Islam is vergeven van vrouwenhaat en dáárom moeten moslima's zich bedekken want die moeten 'op hun plaats gehouden worden' - maar wat moslima's maar niet willen begrijpen om whatever duistere redenen. Ik raad hen aan te beginnen met German Greer's boek 'The Female Euneuch'(in Nederlandse vertaling verkrijgbaar) te lezen opdat moslima's in de 21eeuw gaan leven en zich niet schikken in die vóór Middeleeuwse Islam geboden.

WIJ hebben hebben alleen hoofddoeken gedragen tegen de regen en de kou :razz: :razz: :razz: want het merendeel van ónze mannen kunnen zich wel beheersen, en indien niet staan wij ons mannetje wel - al eeuwenlang zónder hoofddoek! :smile: :smile: :evil:

'Eén vrouw is Duizend Mannen te Erg' is óns devies want wij zijn niet bang voor onze mannen (zij soms wel voor ons!) :lol: :lol: :lol:

Wat ik juist zo geweldig vind in onze cultuur is dat mannen en vrouwen vrij met elkaar om kunnen gaan, elkaar in de ogen kijken, bij elkaar mogen zijn, samen dingen mogen doen van allerlei aard zónder dat er aan sex gedacht wordt.

In de Islam draait alles om sex, met de moslima als lopend Sex Object juist door haar hoofddoek, juist doordat de sexen zo strikt gescheiden zijn, juist omdat moslims vooral in Islamitische landen geacht worden afstand te houden van vrouwen wánt: 'dat zijn de Grote Sex Sirene's die ons mannen tot het Grote Kwaad Sex zullen brengen'.

Maar weet wel dat moslima's dat ook leuk vinden en meespelen met: "ik ben de voor jou onaangetastte maagdelijke vrouw en (daarom) een goede moslimmoeder voor jouw moslim kinderen' syndroom = de hoofddoek als huwelijk voorstel.

Moslims kennen onze lichaamstaal niet want daar zijn zij niet mee opgevoed, zij kennen onze subtiel (of niet :twisted: ) ): 'zo ver en niet verder' blik , noch het 'afsluiten van de blik' waardoor wij afstand van mannen houden als wij dat nodig achten. Ik heb dat in tenminste een moslim gemerkt want hij weet niet hoe zijn ogen 'af te sluiten' wat heel vervelend kan zijn. :oops:
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

souhaila schreef:
Als een vrouw deftig aangekleed is zonder hoofddoek gaat nieman ho*er zeggen/denken.
Als je borsten bijna bloot zijn,je buik helemaal open en je rokje tot juist onder je spleet en hakken van 10cm eronder heb ik ook de neiging om hö*er te denken.
omdat die ook hoerachtig is aangekleed.
Dit heeft dan niks met hoofddoek te maken.

monique schreef:
Waar is die "vrijheid" nou gebleven waar je het zo hoog van op hebt?


Iedereen mag zich als een ho*r aankleden van mij.Maar ik heb ook het recht om ho*er te DENKEN, niet te zeggen.
Dus jullie mogen over Moslimkledij Denken wat jullie willen maar niet ZEGGEN. Dat vind ik vrijheid.Denk wat je wil maar hou het voor jezelf.

Monique schreef:
Of... vind je dat er vrouwen zoals "Als je borsten bijna bloot zijn,je buik helemaal open en je rokje tot juist onder je spleet en hakken van 10cm eronder " een openbare functie moet kunnen hebben of op school moeten kunnen? (leerling ofwel lerares?)
Wanneer jij vindt dat hoofddoeken moeten kunnen dan moeten deze "hoe*ren" dus ook kunnen?
ok hier heb je wel een groot deel gelijk in.Mensen met openbare functie moeten neutraal zijn.Maar ik vind op school dat je als (leerling) wel een hoofddoek zou mogen kunnen dragen.
bij mij op school mag het en is geen probleem vind ik.
Als je het al ni op school én op je werk ni mag dragen,waar dan wel.. thuis ?


Souhaila schreef:
Ja maar Anna zei :

monique schreef:
Wat kan mij het schelen wat Anna zegt?


Jaaah maar ik bedoelde dat mijn antwoord was gebasseerd op wat Anna zei.

Nee, een moslima die in het dagelijks openbare leven de hoofddoek (islam) belangrijker vindt dan de maatschappij waarin ze zich (vrijwillig) bevindt is ze in de eerste plaats moslima.
Het gaat er niet om dat het stukje stof belangerijk is dan de maatschappy.Dat stukje stof staat voor waarin je gelooft.
En waar je in gelooft, ja dat is belangerijk dan wat dan ook.
Maar dan moet je er wel met hart en ziel in geloven.
En... met de islam wil ik niets te maken hebben.
Ik wil ook niets met Gothics te maken hebben Monique.
Maar als we ons in alles druk gaan maken en gaan ergeren word dit écht een heel onverdraagzame maatschappy,dat is het nu al vind ik.
gothics zijn er altijd,of het mij nu irriteert of niet.ik kan er niets aan veranderen.
Jullie kunnen ook niet veranderen dat er moslims gaan blijven zijn,ze groeien met de dag.
Dus waarom druk in maken als je er niets aan kunt veranderen?
Draag je een hoofddoek en is die belangrijker dan je functioneren/participeren in de westerse maatschappij?


Nee ik draag geen hoofddoek.
De dag dat ik hem opzet wil ik hem nooit meer ( buitenshuis) af zetten.
Als je hoofddoek draagt,gaat dragen,weet je waaraan je begint.
ik hoop dat op een dag niet mijn (toekomstige) hoofddoek maar mijn geloof belangerijker word dan al de rest.
Dan pas geloof je er met heel je hart in.
.
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Thomas schreef:
Freya schreef:
Chaimae schreef: De meeste mensen die ik ken hebben van jongs af aan geen Islamitische opvoeding gehad, waar ik ook één van ben.
Ik heb zelf op 15-jarig leeftijd voor de Islam gekozen.
Om met jouw woorden te zeggen, Chaimea, BULLSHIT!

Jij had eigenlijk geen keuze. Of zouden jouw ouders blij zijn als je als hindoe, katholiek, jood, protestant, hare krishna of boedist thuis zou komen? Nee dus, want dit is niet de eerste keer dat je hier op dit forum dergelijke praatjes hebt, die al lang naar het rijk der fabelen zijn verwezen.
Daar heb je gelijk in Freya.
Dat heeft ze al menig keer.
Maar ze spreekt zichzelf heel vaak tegen.

En ze heeft al zoveel posts gemaakt dat ik dat niet heb onthouden.
Jij wel..... :D :D
Afbeelding

Heel goed gezien Freya en Thomas!

Chaimae liegt aan één stuk door..., ze heeft islamitische ouders dus kan ze nooit zonder de islam zijn opgevoed.
Sterker nog toen ze een periode niet meer bidde schreef ze: "als mijn vader er achter komt..."
Ik heb haar al menigmaal op leugens betrapt.

Conclusie:
Ze is niet te vertrouwen, en ZEKER niet serieus te nemen!
Tel daar de doodverwensingen aan mensen die haar nog nooit iets hebben aangedaan bij op, en het feit dat ze met een lachend gezicht zegt dat ze het niet erg vind als een Nederlandse soldaat in Afganistan door een bomaanslag om het leven komt, dan krijg ik een steeds viezere smaak in mijn mond van dit kind...
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Ze is niet te vertrouwen, en ZEKER niet serieus te nemen!
Tel daar de doodverwensingen aan mensen die haar nog nooit iets hebben aangedaan bij op, en het feit dat ze met een lachend gezicht zegt dat ze het niet erg vind als een Nederlandse soldaat in Afganistan door een bomaanslag om het leven komt, dan krijg ik een steeds viezere smaak in mijn mond van dit kind...
Chaimae is een schat van een meid hoor roelof.
heartbeat:
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

@ Souhaila
Dus jullie mogen over Moslimkledij Denken wat jullie willen maar niet ZEGGEN. Dat vind ik vrijheid.Denk wat je wil maar hou het voor jezelf.
Nou nee dat is géén "vrijheid" maar mensen de mond snoeren. Bovendien zijn er miljoenen die zich door de hoofddoek beledigd voelen want die hoofddoel spreekt een taal zoals alle symbolen dat doen.

Sorry, maar het is gewoon achterlijk als je als vrouw in de 21e eeuw denkt een hoofddoek (! :roll: :roll: :roll: ) te moeten dragen 'omdat 'Allah' (en onze mannen dat willen)'.

Want waar is jouw 'Allah' nou eigenlijk bang voor? Toch niet om jouw haar te zien? Dat je aangerand zal worden door een moslimman? Ga die moslimmannen dan eens opvoeden opdát zij zich t.o. jou kunnen beheersen! :roll: :roll: :roll:

Maar goed 'een gewaarschuuwd mens telt voor twee' en je bent dus gewaarschuuwd dat je dikke weerstand in de samenleving mag verwachten als je een hoofddoek besluit te gaan dragen (wordt ook zeer zeker niet in het moderne Turkije gewaardeerd waar mensen zelfs de straten opgaan demonstreren tégen de orthodoxe Islam die hoofddoeken vertegenwoordigen) - maar ja, sommige moslima's vinden dat wel leuk want dat is dan het enige wat hen interessant maakt - in hún ogen. :roll:
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Nou nee dat is géén "vrijheid" maar mensen de mond snoeren.
AJ maar je moet kunnen aanvaarden da nie iedereen hetzelfde geloof heeft als jij.
Je moet aanvaarden dat niet iedereen dezelfde kledij draagt als jij.
En dat niet iedereen hetzelfde doel heeft in dit leven.
Bovendien zijn er miljoenen die zich door de hoofddoek beledigd voelen want die hoofddoel spreekt een taal zoals alle symbolen dat doen.
Ik vind hoofddoek niet beledigend overkomen.
En ook al vinden sommige dat,daardoor moet het nog altijd niet verboden wordne ofzo.
Er gaan altijd mensen zijn die door iets beledigd worden.
Je kunt niet voor iedereen goed doen,dus doe eerst hoe je jezelf het beste voelt.
Sorry, maar het is gewoon achterlijk als je als vrouw in de 21e eeuw denkt een hoofddoek te moeten dragen 'omdat 'Allah' (en onze mannen dat willen)'.
Ik vind het achterlijk als je er als een gothic bijloopt en statan aanbid.
So what.
het gaat er nie om dat mannen dat willen, Allah(swt) is de enige waarvoro je dat moet doen,en je moet het zelf ook willen uiteraard.

Want waar is jouw 'Allah' nou eigenlijk bang voor? Toch niet om jouw haar te zien?
Alleh(swt) is nergens bang voor.Hij wilt niet de schoonheid van de vrouw aan iedereen laten zien.
Hij wil de vrouw beschermen om niet 'goedkoop' te zijn.

bent dus gewaarschuuwd dat je dikke weerstand in de samenleving mag verwachten als je een hoofddoek besluit te gaan dragen
Als ik op een dag hoofddoek draag kan de mening van andere ( behalve mijn ouders) me gestolen wordne.
Als mijn buurmeisje niet met mij over straat wil lopen zo,ja jammer dan wandelt ze maar aan de overkant.
sommige moslima's vinden dat wel leuk want dat is dan het enige wat hen interessant maakt - in hún ogen.

Die zin slaat op niets.Door hoofddoek te dragen ben je intressant? :roll:
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

souhaila schreef:
Ze is niet te vertrouwen, en ZEKER niet serieus te nemen!
Tel daar de doodverwensingen aan mensen die haar nog nooit iets hebben aangedaan bij op, en het feit dat ze met een lachend gezicht zegt dat ze het niet erg vind als een Nederlandse soldaat in Afganistan door een bomaanslag om het leven komt, dan krijg ik een steeds viezere smaak in mijn mond van dit kind...
Chaimae is een schat van een meid hoor roelof.
heartbeat:

Ze denken dat ik lieg.
Ze willen niet geloven dat ik moderne ouders heb die me niks van de Islam hebben geleerd.

Tuurlijk ben ik me eerst in de Islam gaan intresseren omdat dit mij het meest aantrok en het de geloof van mijn ouders is. Ik vond de islam zo prachtig dat ik gelijk wist dat dit het juiste godsdienst is, waar geen twijfel aan mogelijk is.
Vond het toen irrelevant om nog naar andere godsdiensten te kijken.

Jaa, mijn vader vond het erg toen ik was gestopt met bidden maar ik heb hem toen geschreeuwd 'dat ie me met rust moet laten en dat het iets is tussen mij en God.' Hij heeft het er sindsdien nooit meer overgehad en heeft zelfs zijn excuses aangeboden. Hij zei dat het inderdaad niet zijn zaken zijn en dat hij het helemaal aan mij overlaat.
Ik heb het heel toevallig een week terug over de Islam gehad met mijn vader. Ik zei voor de grap dat ik geen Moslim ben en toen zei mij vader:'Jouw probleem toch. Ik zit er niet mee. Je gaat later alleen dood.''
Laatst gewijzigd door Chaimae op zo jun 17, 2007 12:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

souhaila schreef:Ik wil ook niets met Gothics te maken hebben Monique.
Maar als we ons in alles druk gaan maken en gaan ergeren word dit écht een heel onverdraagzame maatschappy,dat is het nu al vind ik.
gothics zijn er altijd,of het mij nu irriteert of niet.ik kan er niets aan veranderen.
Jullie kunnen ook niet veranderen dat er moslims gaan blijven zijn,ze groeien met de dag.
Dus waarom druk in maken als je er niets aan kunt veranderen?
Met gothics heb ik geen probleem.
Met gehoofddoekte/bedekte moslima's wel.
En waarom dat wel?
Nou, gothics "eisen" niet dat de nederlandse/belgische maatschappij "aangepast" wordt naar HUN idioterie.
Moslims "eisen" dat wel!
Van Gothics heb ik geen enkele "last"... van moslims wel.
Moslims stellen hun religie BOVEN de nederlandse/belgische samenleving/wetten en EISEN dat de wetten/samenleving aangepast wordt aan hun religie.
Moslima's die weigeren om alles te doen om in hun eigen onderhoud te voorzien en daardoor op MIJN zak teren. De "zak" waar ze zo ontzettend het schurft aanhebben... diezelfde "zak" die ze eigenlijk met heel hun hart verafschuwen. Diezelfde "zak" die voor alle "kwaad" in de wereld staat. Diezelfde "zak" die allah vervloekt heeft......
Diezelfde moslims die de kafir en alles wat met kafir te maken heeft vervloeken..die islamitische landen/sharia de hemel inprijzen als zijnde het allerbeste wat een mens kan overkomen....maar...WEL in dat verderflijke westen blijven wonen..en.... WEL van diezelfde kafir vreten. DAT, mijn beste, is huichelarij en uitvreterij van de bovenste plank.
DAAROM, mijn beste, wil ik niets met die huichelaars te maken hebben.
Nee ik draag geen hoofddoek.
De dag dat ik hem opzet wil ik hem nooit meer ( buitenshuis) af zetten.
Als je hoofddoek draagt,gaat dragen,weet je waaraan je begint.
ik hoop dat op een dag niet mijn (toekomstige) hoofddoek maar mijn geloof belangerijker word dan al de rest.
Dan pas geloof je er met heel je hart in..
Dit bedoel ik dus. Dat houdt in dat je je afkeert van de Nederlandse/belgische samenleving maar WEL de vruchten ervan wilt plukken. Je wilt wel het uiterlijk hebben van een moslima.....en...wel de bescherming van de Nederlandse/belgische wet.
Is dat "bewonderenswaardig" in jouw ogen?
Moet ik "respect" voor zo iemand opbrengen?
Breng jij "respect" voor iemand op die op de zak teert van diegenen die ze eigenlijk verafschuwt?
Zou jij het prettig vinden iemand in je huis te hebben wonen die je steeds verteld hoe afschuwelijk en slecht en verdorven je wel niet bent....maar...ondertussen geen huur betaald en wel de koelkast leeg eet?
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie