Vrijheid van meningsuiting op moslimfora? Nee!

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Teva Teff

Vrijheid van meningsuiting op moslimfora? Nee!

Bericht door Teva Teff »

Ayasha
forum admin

Geslacht:
Geplaatst: do jun 14, 2007 3:06 am Onderwerp: Re: Is er vrijheid van meningsuiting hier?

--------------------------------------------------------------------------------

Beste waarnemer, allereerst welkom op het forum.

Wij als admins proberen iedereen zoveel mogelijk de kans te geven zijn of haar mening te geven. Dat betekent echter dat er een grens is, maar die grens kan iedere keer verschillend zijn. Ondanks dat iemand soms over de grens gaat, krijgt hij of zij toch nog de kans zich te verbeteren en de mogelijkheid eventuele excuses aan te bieden aan degene met wie hij of zij aan het discussieren, cq debatteren, is.
Gaat het echter om grove beledigingen naar onze Profeet, salla allahu aleyhi wa salam, dan maken we korte metten. Wij kunnen en willen dat als moslim zijnde, niet accepteren. Hetzelfde zul je tegenkomen op een forum dat christelijk onderlegd is. Daar zal men ook bepaalde regels aan normen en fatsoen handhaven.

Een niet-moslim heeft een ander idee van ´vrije meningsuiting´ dan een moslim. Waarom zullen wij de normen van vrije meningsuiting van de niet-moslim moeten overnemen? Ik zie daar geen enkele reden toe. De normen en waarden van heden ten dage op dat gebied zijn dermate vervaagd en vertroebeld dat iedereen maar kan zeggen wat in zijn of haar hoofd opkomt. Ok, van mij mag het, maar laat ons moslims dan in onze waarde als wij eerst nadenken voordat we iets zeggen. Het is zo gemakkelijk om iemand met woorden pijn te doen. Ik zie daar het nut niet van in. Het is echtervandaag aan de dag mode geworden om alles maar te zeggen wat in je opkomt. Men denkt niet eens meer aan fatsoensnormen. Daar wil ik niet mee zeggen dat wij als moslims nooit eens de fout in gaan, moge dat duidelijk zijn.

Ik begrijp deze nieuwe normen van nu eigenlijk niet meer. Als ik denk aan vroeger, zo´n 40 a 45 jaar geleden, hoefde je het niet in je hoofd te halen om maar te zeggen wat je voor de mond kwam. Zelfs op school werd ons dat in die tijd geleerd. Moet ik er bijvertellen, dat ik op een meisjesschool zat en waar ons dergelijke normen en waarden en etiquette met de paplepel werden ingegoten. En ben ik daar slechter van geworden? Naar mijn eigen idee van niet. Ik heb er door geleerd dat ik mij in alle kringen kan begeven van hoog tot laag. En het is in mijn werkzame leven zeer tot nut geweest.

Ook is het van belang hoe iemand zijn of haar mening uit. Om maar weer op T.v.G. terug te komen, die overschreed elke fatsoensnorm, tegen iedereen. Niet alleen betreffende de Islam, maar hij schopte op een onbeschofte manier tegen alles en iedereen aan. Heeft hem dat veel vrienden gebracht?
Ik kan mij hem nog herinneren van de Amsterdamse tv zender. In die tijd was ik nog geen moslim, maar praktiserend christen en wij waren onderling echt wel gewend om onze mening te uiten, maar wel op een manier die niet kwetsend overkwam. Toen ik hem dus zag en hoorde viel mijn mond open hoe hij zich gedroeg en wat er uit zijn mond kwam. Nog maar niet te spreken hoe hij eruit zag. Misschien kunt u zich nog herinneren hoe Cohen, de burgemeester van Amsterdam over hem sprak op de Dam. Ook hij was het slachtoffer van zijn bespottingen.
Ik neem T.v.G. dan als voorbeeld, maar zo zijn er meerdere die misbruik maken van de zogenoemde vrije meningsuiting. Zelfs binnen mijn eigen familie die overigens geen moslim zijn, maak ik dat mee.
Zelfs bij mijn eigen moeder, die mij altijd fatsoensnormen heeft bijgebracht tijdens mijn christelijke opvoeding, zijn deze vervaagd tot op een laag peil. Ik zal hier niet in details treden, want iedere keer als ik dit aanhaal doet het mij pijn. En vooral het feit dat ik moslima ben geworden heeft haar ertoe gebracht uitspraken tegen mij te doen, die ik absoluut niet kan accepteren.

Wat heeft de vrije meningsuiting ons nu gebracht? Kijk naar schoolgaande jongelui. De leerkrachten hebben, misschien op een uitzondering na, geen enkele invloed meer op deze kinderen. En niet alleen de leerkrachten, maar ook de ouders kunnen hierover meepraten. Ze zeggen wat ze voor de mond komt als hen iets niet aanstaat, zonder enige rekening te houden met normen van fatsoen. Ik zal niet beweren dat ze allemaal zo zijn, maar de tendens is wel dat het grootste gedeelte zich niet houdt aan ongesproken regels. Op zich is dat niet vreemd als ze niet anders horen, op school, op straat, thuis van hun ouders en overige familieleden.
Geef mij dan maar de tijd van 30, 40 jaar geleden. Maar wat toen normaal was, is nu abnormaal en wat toen abnormaal was is nu normaal. En met `normaal` bedoel ik, dat het een norm geworden is waaraan iedereen geacht wordt zich aan te houden.

waarnemer schreef:

In een rechtsstaat wordt niemand veroordeelt zonder dat hij/zij duidelijk en met bewijs beschuldigd is en de kans heeft gehad zich te verdedigen. Dit is blijkbaar jullie stijl niet.

Onze stijl is, beste waarnemer, dat onze mening gestoeld is op de Islam. Onze mening is, dat wij de Qur´an accepteren, met alles erop en eraan. Iedere letter die geschreven is. Ieder woord wat aan onze Profeet, salla allahu aleyhi wa salam, is geopenbaard. Onze mening is, dat dat de Waarheid is en niet minder. Of je nu in een rechtsstaat woont of niet, dat heeft er niets mee te maken.

Ja, wij hebben inderdaad onze eigen stijl, beste waarnemer, dat heb je goed opgemerkt. En wat is daar mis mee? Waarom zullen wij met de grote horde meelopen met hun zogenaamde `vrije meningsuiting`? Wat is er mis mee als onze mening omtrent ´vrije meningsuiting´anders is als die van de massa?

Vertel ons waarom wij onze stijl zouden moeten aanpassen aan de stijl zoals die hedentendage wordt toegepast door veel niet-moslims? Zie daar persoonlijk geen enkel nut in. Wij zullen ons uw mening hierover echt niet laten opdringen, hoe graag u dat ook zou willen.

Als men in een rechtsstaat woont dient men zich aan deze wetten te houden, of je moslim bent of niet. Ik zie niet in wat dit met ´vrije meningsuiting´ heeft te maken.

Het is mij niet bekend of T.v.G. ooit is aangeklaagd voor zijn manier van uiten en lasteringen. Misschien vond men het wel de kool de sop niet waard.

Als u serieus op dit forum hebt rondgekeken en diverse topics hebt bestudeerd zult u toch tot de conclusie moeten komen dat er veel wordt toegelaten en dat het maar zelden voorkomt dat bepaalde uitspraken zijn verwijderd. Indien wij als admin moeten constateren dat men te ver gaat ten opzichte van elkaar en elkaar min of meer afmaakt met woorden, dan grijpen wij in. Hetzij publiekelijk of via een persoonlijk berichtje. Dat hangt af van de situatie. Soms ontsnapt er wel eens aan onze aandacht, maar over het algemeen wordt alles goed nagelezen.

Vergelijk ons forum met andere fora, dan zul je merken dat het er hier behoorlijk tolerant aan toegaat. Gaat het echt de regels van de Islamitische normen en waarden te buiten, zal er gehandeld worden, hetzij met een waarschuwing, wat in de meeste gevallen eerst gebeurd, dan met een officiele waarschuwing, en als dat ook niet helpt, dan een ban.

Het gebeurd ook wel dat iemand onder een andere naam terugkomt. Wij hebben dat zeer snel in de gaten. We zien het even aan en als blijkt dat men op de oude voet verder gaat, dan volgt er zonder pardon een ban.

Ik hoop dat een en ander u wat duidelijker is geworden en dat wij van elkaars bijdragen mogen leren.

Veel lees- en schrijfplezier toegewenst, waarnemer.

Ayasha
Dit belerende praatje van een moslimbekeerlinge en moderator van een islamforum vond ik op het 'OntdekIslam' forum.
Griezelige taal.
Griezelige taal van onvrijen.

BFA

Bericht door BFA »

Brrr.
En dat indirect goedpraten van de mord op Theo. Ze laat goed merken waar hun tolerantie heenleidt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Ashadoe

Bericht door Ashadoe »

Jullie hoeven daar helemaal niet te komen. Dat forum is er voor zowel moslims als niet-moslims. Maar die niet-moslims zitten daar onder voorwaardenen en dat weten zij ook. Zij weten dat als ze kritiek gaan leveren, dat ze de bal kunnen terugverwachten.
Maar...ze hoeven er niet te komen, zo simpel is dat.

Op dit forum zitten ook moslims en wij weten dat we jullie over ons heenkrijgen. Daar hebben wij voor gekozen.
Allah is de Alwetende!

Manon

Bericht door Manon »

Ashadoe schreef:Jullie hoeven daar helemaal niet te komen. Dat forum is er voor zowel moslims als niet-moslims. Maar die niet-moslims zitten daar onder voorwaardenen en dat weten zij ook. Zij weten dat als ze kritiek gaan leveren, dat ze de bal kunnen terugverwachten.

Op dit forum zitten ook moslims en wij weten dat we jullie over ons heenkrijgen. Daar hebben wij voor gekozen.
Vrijheid van het uiten van je mening is blijkbaar iets dat bij moslims onbekend is.
Jullie kunnen gerust naar hier komen en jullie mening uiten, terwijl wij tevens onze mening ventileren. Maar jij noemt dit "mensen over je heenkrijgen".... het verschil zit hem erin dat HIER verschillende meningen kùnnen geplaatst worden, terwijl op islamitische forums gegarandeerd een ban volgt indien iemands mening niet overeenstemt met het voorgeschreven dictatoriale standpunt van islam.

Op die manier blijven moslims gegarandeerd "vrij" van andere meningen. Niet moeilijk dat ze een blijvende achterstand hebben, zowel in de thuislanden als hier: indien je je hersenen niet mag gebruiken kan je geen verbindingen leggen.

Het artikel van Navane over "Islam en magische denken in de moderne wereld": http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=9157 illustreert dit duidelijk.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Ashadoe

Bericht door Ashadoe »

Manon schreef:Vrijheid van het uiten van je mening is blijkbaar iets dat bij moslims onbekend is.
Jullie kunnen gerust naar hier komen en jullie mening uiten, terwijl wij tevens onze mening ventileren. Maar jij noemt dit "mensen over je heenkrijgen".... het verschil zit hem erin dat HIER verschillende meningen kùnnen geplaatst worden, terwijl op islamitische forums gegarandeerd een ban volgt indien iemands mening niet overeenstemt met het voorgeschreven dictatoriale standpunt van islam.

als je hier het forum Zustersinislam bedoelt; daar hebben we het al eens over gehad. Dat forum is geen discussie forum, maar een forum waar moslima's met elkaar kunnen praten. Daar zitten we echt niet te wachten op jullie mening dat de islam nep is.

Op die manier blijven moslims gegarandeerd "vrij" van andere meningen. Niet moeilijk dat ze een blijvende achterstand hebben, zowel in de thuislanden als hier: indien je je hersenen niet mag gebruiken kan je geen verbindingen leggen.

Het artikel van Navane over "Islam en magische denken in de moderne wereld": http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=9157 illustreert dit duidelijk.

Hebben wij niet de vrijheid hier in Nederland om forum te stichten waar we zelf bepalen wie er opkomt of niet en welke regels er daar gelden??
Allah is de Alwetende!

Bernie

Bericht door Bernie »

Hebben wij niet de vrijheid hier in Nederland om forum te stichten waar we zelf bepalen wie er opkomt of niet en welke regels er daar gelden??
Ja dat recht hebben jullie. Neemt niet weg dat je op die manier een beeld van de islam neerzet waarin vrijheid van meningsuiting niet bestaat.

Waarom zijn moslims die beweren de Waarheid te kennen eigenlijk zo bang voor een andere mening ? Kan de Waarheid geen stootje hebben?

Ashadoe

Bericht door Ashadoe »

Waarom zijn moslims die beweren de Waarheid te kennen eigenlijk zo bang voor een andere mening ? Kan de Waarheid geen stootje hebben?
Dat heeft niks met angst te maken. Het is gewoon dat als er een andere mening bijkomt, het net als de discussies op dit forum wordt. Een welles nietes spel; Zij kunnen de moslims niet overtuigen en de moslims kunnen jou niet overtuigen. En je discuseert de hele tijd en er komt niets uit. Vele hebben hier geen zin in. En de meeste "islamtistische" forums zijn bedoeld om met elkaar kennis uit te wisselen over hun geloof en niet om topics over zich heen te krijgen waar de profeet wordt beledigd etcetera.

En natuurlijk is het leuk om verder te kijken dan alleen jou geloof en ik denk dat daar ook wel forums van bestaan waar alle geloven samen met elkaar kunnen kletsen. Zoniet? Ik hou je niet tegen om er zelf eentje te beginnen.
Allah is de Alwetende!

weda
Contacteer:

Bericht door weda »

ashadoe,

zou jij je moslim vrientjes van de islamsite hier willen uitnodigen om ons te overtuigen van de islam, want tot nu toe is het jouw niet gelukt ons te overtuigen dat de islam een goede godsdienst is.

ik zou daar heel blij mee zijn.
waarom zou ik de moslim haten. de moslim haat zichzelf door in de koran te geloven.

wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.

anna

Bericht door anna »

Ashouda

Ja, kom op en haal je moslim vriendjes op dit forum - én jouw imam want hem zou ik graag het een ander vragen over de Islam. :razz:

Of kent jouw imam geen/nauwelijks Nederlands? :razz:

Freya

Bericht door Freya »

Ashadoe schreef:Jullie hoeven daar helemaal niet te komen. Dat forum is er voor zowel moslims als niet-moslims. Maar die niet-moslims zitten daar onder voorwaardenen en dat weten zij ook. Zij weten dat als ze kritiek gaan leveren, dat ze de bal kunnen terugverwachten.
Ze krijgen geen bal terug, zoals jij hier, Ashadoe, waar jij amper fatsoenlijk op kan antwoorden wegens gebrek aan feitenkennis of dat een bepaald achterlijk standpunt inderdaad niet te verdedigen is, nee.

Ze worden gewoon meteen verbannen, hun ip adressen uitgewisseld met andere islamitische sites, je emailadres en op msn, daar komen dan de meest achterlijke of juist haatdragende en intimiderende mails binnen.

Bernie

Bericht door Bernie »

Ashadoe schreef:
Dat heeft niks met angst te maken. Het is gewoon dat als er een andere mening bijkomt, het net als de discussies op dit forum wordt. Een welles nietes spel; Zij kunnen de moslims niet overtuigen en de moslims kunnen jou niet overtuigen. En je discuseert de hele tijd en er komt niets uit. Vele hebben hier geen zin in. En de meeste "islamtistische" forums zijn bedoeld om met elkaar kennis uit te wisselen over hun geloof en niet om topics over zich heen te krijgen waar de profeet wordt beledigd etcetera.
Het heeft niets te maken met de profeet beledigen, lang niet alle niet-moslims zijn daarop uit. Het gaat om het echt vinden van de Waarheid. Als je kennis uitwisselt maar daarbij alle niet-Islamitische kennis bij voorbaat al uitsluit, hoe weet je dan of je op het goede spoor zit? Dan zoek je de Waarheid dus niet écht...

Omgekeerd geldt dat ook, daarom sluit ik me aan bij de oproep van Weda en Anna: kom hier allemaal discusieren. Je krijgt alle ruimte hier, en wie weet kunnen jullie ons wat wijsheid en mooie kanten van de islam laten zien.

Ma salama

anna

Bericht door anna »

Teva Teff

kan jij mij s.v.p. de link geven naar wat die 'Aisha'/schrijft? Ik heb dat (walgelijk!) forum wel gevonden maar niet jouw bericht.

Ayasha
forum admin

Geslacht:
Geplaatst: do jun 14, 2007 3:06 am Onderwerp: Re: Is er vrijheid van meningsuiting hier?

Alvast bedankt

Vera

Bericht door Vera »

Ik vind dat ze heel goed de redenen geeft waarom sommige dingen niet mogen en ik vind dat ze heel goed beschrijft waar "teveel" vrijheid van meningsuiting naar leidt.
Laa ilaaha illallaah

BFA

Bericht door BFA »

Ik vind dat ze heel goed de redenen geeft waarom sommige dingen niet mogen
De goedkeuring van de moord op Theo oa.
en ik vind dat ze heel goed beschrijft waar "teveel" vrijheid van meningsuiting naar leidt.
Toegeven aan die vrijheid van meningsuiting is toegeven aan Fascisme.
Zwart hemd of awarte Burka, wat is het verschil?

Tegen wat in die tekst staat is waar onze voorouders honderden jaren tegen gevochten hebben.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

BFA

Bericht door BFA »

Ik vind dat ze heel goed de redenen geeft waarom sommige dingen niet mogen
De goedkeuring van de moord op Theo oa.
en ik vind dat ze heel goed beschrijft waar "teveel" vrijheid van meningsuiting naar leidt.
Toegeven aan die vrijheid van meningsuiting is toegeven aan Fascisme.
Zwart hemd of awarte Burka, wat is het verschil?

Tegen wat in die tekst staat is waar onze voorouders honderden jaren tegen gevochten hebben.

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

anna schreef:Teva Teff

kan jij mij s.v.p. de link geven naar wat die 'Aisha'/schrijft? Ik heb dat (walgelijk!) forum wel gevonden maar niet jouw bericht.

Ayasha
forum admin

Geslacht:

Alvast bedankt
Het topic is door deze moderator verplaatst naar: Lekker Spammen.
Het topic heet: Is er vrijheid van meningsuiting hier?
Bladzijde 4
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... c&start=45

anna

Bericht door anna »

Teva Teff

Hartelijk dank.

Wij zitten kennelijk midden in Apartheid en beroving van onze Vrijheid van Meningsuiting zoals door moslims opgelegd!

Wat je op dat forum leest wordt je doodziek van!

:yuk:

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Hartelijk dank.

Wij zitten kennelijk midden in Apartheid en beroving van onze Vrijheid van Meningsuiting zoals door moslims opgelegd!

En je gaat helemaal over je nek als je bedenkt dat al die maffe moslimmutsjes en moslimgastjes als Islaminside, Trotse-Moslim en Checkenmaga zich op dat soort fora uitstekend thuis voelen.
Die vinden het heerlijk al die moslimmafkezerij zonder gecorrigeerd te worden, gaan ze helemaal uit de bol.
Het liefste zien ze de hele samenleving zo worden.

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

JORIEN_NL
Gewaardeerd lid

Geslacht:
Geplaatst: wo jun 20, 2007 5:37 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Waarom begin ik dit toch een onzinnige disucssie te vinden?

Beste waarnemer,
Wat denk jezelf? Natuurlijk is hier geen complete vrijheid van meningsuiting, dat heb je in Nederland zelf ook niet je kan ook hier in Nederland niet zomaar alles zeggen wat in je op komt, er zijn regels aan gebonden. En zo werkt dat hier op het forum ook. Je mag heel veel zeggen wat je denkt (daarom is het ook een forum he, voor de mening van anderen enzo) maar het moet wel binnen de regels van het forum blijven. Is dat in de Nederlandse maatschappij ook niet zo?
Je mag best zeggen tegen een politieagent dat je hem een kltzak vind bijvoorbeeld, maar dat leverd je wel een boete op.
Zo mag je hier ook wel zeggen dat je BIJVOORBEELD!! de islam een onzinnig geloof vind met achterlijke mensen en dat ze niet zouden moeten bestaan (ik noem maar wat he?) maar na een paar keer leverd je dat wel een ban van het forum op. En is dat onterecht? Lijkt me niet. Want je kwetst de gevoelens van je mede forum genoten. En het groepsbelang gaat toch vaak voor eigen belang he?
Ik hoop dus dat je begrijpt, dat er hier behoorlijk veel vrijheid gegeven wordt tot het uiten van je mening, maar niet onbeperkt, er zitten absoluut grenzen aan maar dat is zodat er hier geen ruzies en dergelijke ontstaan, want ook wij moslims zijn mensen (ja echt he!) met gevoelens en het is niet prettig als die gekwetst worden door mensen die niet het zelfde beeld als wij hebben. Wij mogen ook geen rottige opmerkingen naar de joden, christenen en ongelovigen hier op dit forum maken (ookal zouden we "zoo graag onze mening vrij uit willen tonen") het kan gewoon niet in verband met het grote geheel.

Oh en Cluny, die link naar het dutch faith freeforum is wel kei zielig hoor, heb je zelf die post geopend? Een Admin van hier quoten en daarna met z'n alleen het hele verhaal uit z'n verband trekken. Hoe hoog ligt de gemiddelde leeftijd op dat forum? 10 jaar oud, echt te kinderlijk gewoon. *zucht*_________________
la hawla wa la qoewata iella billah
Kijk, maak ik reclame voor de vrijheid van meningsuiting op dit forum.
Dat vult de reclame die ik maak over het ontbreken van de vrijheid van meningsuiting op Ontdekislamforum mooi aan.

anna

Bericht door anna »

Nou als die moslim kinderen "pas 10 jaar zijn" beloofd dat niet veel goeds want de Jodenhaat is niet van de lucht noch verachting voor onze samenleving. Ik zal de SP eens aanraden een kijkje te gaan nemen op dat forum want "daar moeten jullie op stemmen". Dus tóch geen "tien jaar" want die mogen nog niet stemmen. :roll:

@ Vera
Ik vind dat ze heel goed de redenen geeft waarom sommige dingen niet mogen en ik vind dat ze heel goed beschrijft waar "teveel" vrijheid van meningsuiting naar leidt.

Is dat zo? Blijf van onze cultuur af want daarin al eeuwenlang Vrijheid van Meningsuiting. En nee, wij laten ons niet de mond snoeren door een stelletje achterliggende moslims/de Islam!

Wij WILLEN dezelfde CENSUUR toestanden niet zoals in Islamitische landen. Moslims vrágen om niet geaccepteerd te worden met hun idiotie APARTHEID prediken en messentrekkerijen, en geweld prediken mochten zij op hun lange tenen worden getrapt. :twisted: :twisted: :twisted:

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

JORIEN_NL
Gewaardeerd lid

Geslacht:
Geplaatst: wo jun 20, 2007 6:10 pm Onderwerp:

Niet roddelen Marinus misschien gewoon boos worden? het is gewoon kinderachtig hoe het er op dat forum aan toe gaat. Echt het niveau ligt daar laaaggg. Maar goed, ik ben blij dat jij mijn uitleg begrijpt toch iemand die het snapt hihi. Laat waarnemer dan maar in z'n bos gaan lopen :s hoewel, oppassen dat er niemand anders in dat bos is, die het niet eens kan zijn met zijn vrije meningsuiting..

Wij zijn kinderachtig volgens JORIEN_NL.
En het niveau is erg laaaggg.

Ashadoe

Bericht door Ashadoe »

Teva Teff schreef:

Hartelijk dank.

En je gaat helemaal over je nek als je bedenkt dat al die maffe moslimmutsjes en moslimgastjes als Islaminside, Trotse-Moslim en Checkenmaga zich op dat soort fora uitstekend thuis voelen.
Die vinden het heerlijk al die moslimmafkezerij zonder gecorrigeerd te worden, gaan ze helemaal uit de bol.
Het liefste zien ze de hele samenleving zo worden.
Ik voel me er anders ook prima op mijn plek :smile: Ik snap eigenlijk niet wat ik hier nog doe, haha :razz:
Allah is de Alwetende!

anna

Bericht door anna »

Ashouda

Wat let je! Ga in de middeleeuwen leven tussen die andere Islam papagaaien - de Vijanden van Nederland/ers en one cultuur.

Iznogoodh

Bericht door Iznogoodh »

Ashadoe schreef:
Op de rubriek Islam&Ik van forums.marokko.nl werd soms dagenlang openlijk Jodenhaat getolereerd. Ik heb dat toen een keer openlijk aangekaart. Met als resultaat dat ik eruit vloog en de Jodenhater vrijelijk mocht doorgaan.
Dat zijn jouw smerige vriendjes, beste Ashadoe.
Er bestaat zo goed als geen respect naar niet-Moslims toe. Het is gewoon een sektarische bende Moslim-nietsnutten daar.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Marinus
Senior lid

Geslacht:
Geplaatst: wo jun 20, 2007 8:48 pm Onderwerp:

Wellicht is de afkraking van de forumbeheerster wel terecht.
Cluny je hebt een bord voor je kop. En hier wordt ik even ad hominum.
Je bent gewoon een dom ventje dat niets anders kan zien dan zijn eigen domme mening. Wat je in je kop hebt is dat alle moslims Theo van Gogh hebben vermoordt.
Ayasha stelt dat ze de mening van Van Gogh niet op prijs stelde. Ik kan in haar stuk in ieder geval niet terugvinden dat ze de moord op Theo van Gogh goedkeurt iig. Het is aan haar om je haar denkbeelden duidelijk te maken niet aan mij.
Persoonlijk vond ik TvG een enorme kltzk maar wel een kltzk die recht had op zijn mening en om te leven. Oh ja en voor je mijn stukje ook op dat zielige forum gaat plaatsen ik ben een agnost, das een ongelovige zeg maar.

Marinus

Plaats reactie