Vrijheid van meningsuiting op moslimfora? Nee!

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Een niet-moslim heeft een ander idee van ´vrije meningsuiting´ dan een moslim.
Een niet-Moslim baseert zijn vrijheid van meningsuiting o de realiteit.
Een Moslim op mythe.

Ligt het aan Moslims wordt alles wat de mythe ook maar kan aantasten uit de vrijheid van meningsuiting geschrapt. De Balon zou eens kunnen gaan lekken.
Dat forum is er voor zowel moslims als niet-moslims. Maar die niet-moslims zitten daar onder voorwaardenen en dat weten zij ook. Zij weten dat als ze kritiek gaan leveren, dat ze de bal kunnen terugverwachten.
Moslims leggen graag de Niet-Moslims onder voorwaarden. Je verrast me dat je dit inziet. Jij bent ook nog maar novice, nog niet lang genoeg bekeerd om alle initiaties doorlopen, en zo kennis van de ware Islam te hebben.
Op kritiek stteds een bal realiteitsontkenning teruggeven of beginnen dreigen, schelden en uiteindelijk ban, helpt Moslims geen stap vooruit. Integendeel, het maakt de regressie onomkeerbaar.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Vrijheid van menigsuiting bestaat nergens niet.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

BaniIsrael schreef:Vrijheid van menigsuiting bestaat nergens niet.
Helemaal met je eens. :mrgreen: :mrgreen:
(Ben blij dat jouw Nederlands onze meningen op 1 lijn brengt)
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Thomas schreef:
BaniIsrael schreef:Vrijheid van menigsuiting bestaat nergens niet.
Helemaal met je eens. :mrgreen: :mrgreen:
(Ben blij dat jouw Nederlands onze meningen op 1 lijn brengt)
IK OOK... :razz:
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Thomas schreef:
BaniIsrael schreef:
Vrijheid van menigsuiting bestaat nergens niet.

Helemaal met je eens.
(Ben blij dat jouw Nederlands onze meningen op 1 lijn brengt)

IK OOK...
Je hebt gelijk,
Dat is geen reden om onze vrijheid van meningsuiting af te bouwen naar Islamitische normen. Waar je argument voor staat.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Wat is er met mijn Nederlands?
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

BaniIsrael schreef:Wat is er met mijn Nederlands?
Vrijheid van menigsuiting bestaat nergens niet.
Dubbele ontkenning.....

Je zegt hier dat vrijheid OVERAL bestaat... 8)
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

:roll2:
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Tja, moslims hebben ook een ander idee over Democratie - die noemen zij Theocratie. :razz: :razz: :razz:

maar daarin wel 'dhimmies' :roll: :roll: :roll:
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

O srry dan heb ik het gehaast en verkeerd verwoord.

Vrijheid bestaat niet!

Give me SHARIA! GIVE ME AL-KHILAFAAT

ALLAHU AKHBAR!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

BaniIsrael schreef:O srry dan heb ik het gehaast en verkeerd verwoord.

Vrijheid bestaat niet!

Give me SHARIA! GIVE ME AL-KHILAFAAT

ALLAHU AKHBAR!
Je bent een schatje.... :lol:
Amorele atheistische nitwit
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Monique schreef:
BaniIsrael schreef:O srry dan heb ik het gehaast en verkeerd verwoord.

Vrijheid bestaat niet!

Give me SHARIA! GIVE ME AL-KHILAFAAT

ALLAHU AKHBAR!
Je bent een schatje.... :lol:
U heeft mij lief?

Waarom als ik vragen mag? Ben ik niet Uw grote boze vijand? Ben ik niet degene die uw wilt doden omdat u de Heer verwerpt?

* Ik spreekt nu vanuit Jouw perspectief *
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

BaniIsrael schreef:Waarom als ik vragen mag? Ben ik niet Uw grote boze vijand? Ben ik niet degene die uw wilt doden omdat u de Heer verwerpt?

* Ik spreekt nu vanuit Jouw perspectief *
Dan ben jij een beetje dom, Banilisrael, volgens de Koran mag jij Monique doden, want zij is ongelovig. Geen haan die er naar kraait. Monique echter, heeft totaal geen intentie om jou te doden.
stained_saint
Berichten: 112
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:53 pm

Bericht door stained_saint »

"Hebt uw vijanden lief en bidt voor wie u vervolgen" (Mattheus 5:44)

"Ken uw vijand" (Sun Tzu)

Jammer dat de moslims de koran niet volgen/begrijpen, anders konden ze misschien wel goed integreren:
...dat er een Islamitische uitdrukking is die zegt dat wanneer een Muslim een andere Muslim van ongeloof beschuldigt, er al minstens één ongelovige is, met name diegene die de andere beschuldigt van ongeloof. Immers, oordelen over geloof is iets wat alleen God toekomt.
Bron: http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/bogaert2.htm
stop de mea culpa cultuur !
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

BaniIsrael schreef:O srry dan heb ik het gehaast en verkeerd verwoord.

Vrijheid bestaat niet!

Give me SHARIA! GIVE ME AL-KHILAFAAT

ALLAHU AKHBAR!
Het gevoel bekruipt mij dat je dat bij iedere post hebt.
:evil: :evil: :evil:
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

BaniIsrael schreef: U heeft mij lief?

Waarom als ik vragen mag? Ben ik niet Uw grote boze vijand? Ben ik niet degene die uw wilt doden omdat u de Heer verwerpt?
Ik vind je lief ja. Mag ik? Er is geen wet die mij dat verbiedt.
Jij bent niet mijn "vijand" hoor... ik heb geen "vijanden". Er zijn mensen die ik wel mag en mensen die ik niet mag...maar...ik heb geen vijanden en ik ben ook niemands vijand. Ik wil helemaal niemand doden. Ik HOEF ook helemaal geen vijand te hebben want ik ben atheist... ik moet helemaal niets.

Wanneer je in termen als " vijand" wilt spreken dat heb ik een paar "vijanden" en dat zijn geen mensen.... dat zijn politieke stelsels, maatschappelijke stelsels en religie. :wink:
* Ik spreekt nu vanuit Jouw perspectief *
Sorry, maar ik ben bang dat je vanuit het perspectief van islam spreekt.... zoals gezegd heb ik geen vijanden en mensen doden komt al helemaal niet in me op.

Je blijft lief hoor.. :wink:
Amorele atheistische nitwit
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Monique schreef:
BaniIsrael schreef: U heeft mij lief?

Waarom als ik vragen mag? Ben ik niet Uw grote boze vijand? Ben ik niet degene die uw wilt doden omdat u de Heer verwerpt?
Ik vind je lief ja. Mag ik? Er is geen wet die mij dat verbiedt.
Jij bent niet mijn "vijand" hoor... ik heb geen "vijanden". Er zijn mensen die ik wel mag en mensen die ik niet mag...maar...ik heb geen vijanden en ik ben ook niemands vijand. Ik wil helemaal niemand doden. Ik HOEF ook helemaal geen vijand te hebben want ik ben atheist... ik moet helemaal niets.

Wanneer je in termen als " vijand" wilt spreken dat heb ik een paar "vijanden" en dat zijn geen mensen.... dat zijn politieke stelsels, maatschappelijke stelsels en religie. :wink:
* Ik spreekt nu vanuit Jouw perspectief *
Sorry, maar ik ben bang dat je vanuit het perspectief van islam spreekt.... zoals gezegd heb ik geen vijanden en mensen doden komt al helemaal niet in me op.

Je blijft lief hoor.. :wink:
Religie zeg je... Dan is het vast de Islam.... Helaas voor u ben ik iemand die voor die religie strijd... Dat maakt ons een vijand.. Not...?

En Politke..... Ik ben voorstander van Politiek dat Gebasseerd is op Quraan en Sunnah, en geen Luther/Spinoza/Erasmus bullshit Verlichtingsmogooltjes.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

BaniIsrael schreef:Religie zeg je... Dan is het vast de Islam....
Heeft Monique het over een sekte gehad dan?
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Roelof schreef:
BaniIsrael schreef:Religie zeg je... Dan is het vast de Islam....
Heeft Monique het over een sekte gehad dan?
Hee kale.... Wanneer was het jou laatse keer dat je wat berbers hebt genaaid?
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

BaniIsrael schreef:Religie zeg je... Dan is het vast de Islam...
Niet alleen de islam... aangezien ik atheist ben moet ik van niet 1 religie iets hebben.... niet alleen de islam.
Helaas voor u ben ik iemand die voor die religie strijd... Dat maakt ons een vijand.. Not...?
Kennelijk wil jij tegen mij vechten om je religie aan mij op te leggen? Jij ziet MIJ dus als "vijand"... en JIJ maakt jezelf tot mijn "vijand". Aangezien ik jou helemaal NIETS wens op te leggen en jij mij wel.... DWING jij mij tot vijand. Ja laat me geen keus... ik MOET terugvechten om "vrij" te blijven.
Amorele atheistische nitwit
stained_saint
Berichten: 112
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:53 pm

Bericht door stained_saint »

Monique schreef:Kennelijk wil jij tegen mij vechten om je religie aan mij op te leggen? Jij ziet MIJ dus als "vijand"... en JIJ maakt jezelf tot mijn "vijand". Aangezien ik jou helemaal NIETS wens op te leggen en jij mij wel.... DWING jij mij tot vijand. Ja laat me geen keus... ik MOET terugvechten om "vrij" te blijven.

Zo zie je maar dat ze niets van hun eigen religie kennen: de islam zegt dat het leven een test is, en als je goed leeft mag je binnen in het paradijs. Alleen god kan oordelen wat goed of slecht is.

En om het leven een test te kunnen laten zijn, heb je toch wel vrijheid nodig zeker? Zoals de moslims het nu doen is het precies een 'multiple-choice'-examen met slechts 1 'keuze' bij elke vraag... En ze verplichten andere mensen ook dit examen af te leggen, ook al volgen ze een andere 'studierichting'.

Lees maar eens de link in m'n post hier ergens boven !
stop de mea culpa cultuur !
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

BaniIsrael schreef:
Roelof schreef:
BaniIsrael schreef:Religie zeg je... Dan is het vast de Islam....
Heeft Monique het over een sekte gehad dan?
Hee kale.... Wanneer was het jou laatse keer dat je wat berbers hebt genaaid?
De laatste keer dat jij iets zinnigs hebt gezegd was waarschijnlijk het gekraai dat uit jouw wiegje kwam.

Jouw vader had zijn kwakkie beter in het vuur kunnen spuiten..
Dan had het met een sisser afgelopen!!!!!!!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

stained_saint schreef:"Hebt uw vijanden lief en bidt voor wie u vervolgen" (Mattheus 5:44)

"Ken uw vijand" (Sun Tzu)
[...]
Mij heeft Sun Tzu altijd veel veel meer aangesproken dan Carl von Clausewitz die vanuit een beperkt wereldbeeld praat.
Het boek van Sun Tzu met commentaar, inleiding en exegese is online te vinden bij
http://www.kimsoft.com/polwar.htm
Een passende quote voor fatah/hamas:
Now, when your weapons are dulled, your ardor damped, your strength exhausted and your treasure spent, other chieftains will spring up to take advantage of your extremity. Then no man, however wise, will be able to avert the consequences that must ensue.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Bedankt voor de link, Mahalingam.

Now, when your weapons are dulled, your ardor damped, your strength exhausted and your treasure spent,
Hamas krijgt nog volop wapens & gelden van Iran. Amerika geeft Fatah opnieuw, maar een deel van de Pllestijnse hulpgelden gaan ook naar Hamas.(+/-25%)
Met de Indoctrinatie van kinds af in de scholen, de verschrikkelijke bevolkingsballon waar ze inzitten, Ardeur en kracht ook nog genoeg aanwezig.


other chieftains will spring up to take advantage of your extremity.
De grote baas van Hamas zit in Iran. Leiding zit nog goed in plaats, tenzij Iran anders beslist.

Then no man, however wise, will be able to avert the consequences that must ensue.
Dit klopt.
Hamas doet zo een beetje zijn eigen zin.
Iran wil plaatselijke instabiliteit om te kunnen dreigen met grotere. Dit is zijn machtigste wapen op het ogenblik. Met Al-Sadr in Irak en Hezbollah in Lebanon lukt dit prima, die pionnen komen enkel in beweging wanneer Iran het wil.

Iran speelt geweldig schaak. Als zijn pion Hamas een eigen leven gaat leiden wordt het moeilijk voor de meester om zijn eigen zetten te bepalen.

Hamas maakt dat het conflict Iran/Amerika volledig onvoorspelbaar wordt. Probleem van oorlogvoering met Proxys.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Ashadoe schreef:
Waarom zijn moslims die beweren de Waarheid te kennen eigenlijk zo bang voor een andere mening ? Kan de Waarheid geen stootje hebben?
Dat heeft niks met angst te maken. Het is gewoon dat als er een andere mening bijkomt, het net als de discussies op dit forum wordt. Een welles nietes spel; Zij kunnen de moslims niet overtuigen en de moslims kunnen jou niet overtuigen. En je discuseert de hele tijd en er komt niets uit. Vele hebben hier geen zin in. En de meeste "islamtistische" forums zijn bedoeld om met elkaar kennis uit te wisselen over hun geloof en niet om topics over zich heen te krijgen waar de profeet wordt beledigd etcetera.

En natuurlijk is het leuk om verder te kijken dan alleen jou geloof en ik denk dat daar ook wel forums van bestaan waar alle geloven samen met elkaar kunnen kletsen. Zoniet? Ik hou je niet tegen om er zelf eentje te beginnen.
Je kletst hier in een cirkel. Je hebt geen angst, maar toch mag er geen andere mening bijkomen.
Vergelijk dat eens met het westen. Veel moslims verwijten het westen materialisme, maar er is hier meer GEESTELIJKE VRIJHEID dan in de dar-al-islam.
Wij in het westen zijn niet bang om ruzies of 'meningen erbij te krijgen', want we weten en kunnen uitleggen waarom we menen datgene wat we menen. En als de mening niet meer voldoet, dan is een betere mening alleen maar welkom.

Kennis uitwisselen over het geloof gebeurt niet zoveel op islamfora. Deze mensen hebben over het algemeen te weinig kennis om die uit te wisselen. Meestal herhalen ze braaf wat ze van anderen gehoord hebben en zeggen dan 'dit is een heel mooie tekst, ik hoop dat ze nog veel van je laat horen'. Zelfs bij de meest clichematige teksten reageren ze nog zo. Ze willen alleen maar horen wat ze al weten en reageren ook terug op die manier.

Als ze kennis wilt uitwisselen, moet je dat doen met mensen die meer of minder weten dan jijzelf. Anders schiet je er niets mee op.

Beledigingen van de profeet heb ik op islamfora niet gezien. De meeste bezoekers zijn te netjes om zoiets te doen. Wel hebben sommige moslims zeer lange tenen.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Plaats reactie