Polderislam

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
katie
Berichten: 427
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 3:55 pm
Locatie: belgie

Polderislam

Bericht door katie »

Kan het nog idioter ???

Polderislam !?!?
Na de nieuwe moslima's de nieuwe moslims ....

http://home.wanadoo.nl/jurjen.aandewiel/polderislam/
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Wow,
met spywarepopup van Passion.com. Want more erotic results. No problem.

Verder is het idioot. Hoe komt het dat die mensen hun hippieidealen in Islam denken te verwezenlijken.
Ze schrijven zelf dat ze vinden dat de Imams de Moslims vredelievender moeten opvoeden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Zomaar een fragmentje:
Later ging ik met Imam Asief Ishom naar de gevangenis in Scheveningen en werkte als vrijwilliger/hulp-Imam met moslim gedetineerden. Ook daar merkte ik dat sommige gevangenen alle gebeden van de Koran van buiten kennen, prachtig konden reciteren maar ondertussen wel vele jaren niet van hun vrijheid konden genieten.
Goh, hoe zou dat nou komen, dat ze in de gevangenis zaten/
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Freya schreef:Zomaar een fragmentje:
Later ging ik met Imam Asief Ishom naar de gevangenis in Scheveningen en werkte als vrijwilliger/hulp-Imam met moslim gedetineerden. Ook daar merkte ik dat sommige gevangenen alle gebeden van de Koran van buiten kennen, prachtig konden reciteren maar ondertussen wel vele jaren niet van hun vrijheid konden genieten.
Goh, hoe zou dat nou komen, dat ze in de gevangenis zaten/
De Islam trekt als bekeerlingen doorgaans misdadigers en labiele mensen aan.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Plaats reactie