Is voetbal haram?

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
bijwoner

Re: Is voetbal haram?

Berichtdoor bijwoner » Za Dec 18, 2010 12:01 am

Mahalingham,
Bedankt voor de informatie.
Naar ik dan aanneem, is Blatter niet meer van 'het vulpennen - of het bord & krijtjes tijdperk ?
We mogen veronderstellen, dat Qatar ook het binnenklimaat van een voetbalstadion wel kan koelen.

Mogelijk dat de FIFA in deze zaak voor 'de winter in Qatar' gekozen heeft om daardoor wat meer fans te laten overkomen?
Ook ben ik benieuwd of de sponsoren nu, net als in Zuid Afrika, locale biermerken vertegenwoordigen?

In dat geval maakt Bavaria weer kans om mee te mogen doen, aangezien zij Halal bier verkopen in Islamitische landen. :turban:

(23:14 uur: ) Qatar heeft een mooie website en ze blijken veel vooruitstrevender te zijn, dan ik dacht.
Al Jazeera bijvoorbeeld, is ontsproten in dat land! Qua geschiedenis zou ik denken, dat De Bijbel daar ook nog wel een 'tittel of yota' aan gewijd heeft. Het ligt immers aan een zijtak in Mesopotami'e ...waar in de buurt het Paradijs ooit bleek te bestaan.
Maar goed, net als de FIFA zijn ze pas 'op de kaart gezet' nadat er (olie)inkomsten kwamen. Na de sixties als het ware...

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Dec 27, 2010 12:32 am

Indonesië speelde voor de AAF beker tegen Maleisië in Maleisië.
En ze hebben technologie in dat land. Laserpennen bijvoorbeeld. En als je daarmee beschenen wordt als voetballer dan zie je eventjes geen bal meer. Zodoende:
De voetballers van het nationale elftal van Indonesië zijn vandaag van het veld gelopen. Aanleiding was dat spelers vanaf de tribunes werden bestookt met laserpennen.
Indonesië moest opdraven voor het eerste duel van de finale van de AFF Cup tegen Maleisië. Tien minuten na de rust gingen de spelers van het veld. Acht minuten later kwamen ze weer terug op de grasmat. De rustperiode pakte overigens niet goed uit. Binnen twaalf minuten scoorde Maleisië drie keer.

http://www.powned.tv/nieuws/sport/2010/12/voetballers_indonesie_lopen_ve.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Jan 19, 2011 3:09 pm

Het raadsel waarom er zo nodig in Qatar gevoetbald moet worden, is gedeeltelijk opgelost. Olie-dollars zijn rondgestrooid.
Ronald de Boer (foto) heeft omgerekend ruim 750.000 euro overgehouden aan zijn medewerking aan het (winnende) bid van Qatar voor het WK voetbal van 2022. Dat meldt de Britse krant de Daily Telegraph.
Het blad onderzocht de succesvolle aanpak van Qatar en stelde onder meer vast dat het land meer dan vijf miljoen euro besteedde aan zogenoemde ambassadeurs zoals oud-Ajacied De Boer.

De voormalige Franse vedette Zinedine Zidane ontving 2,2 miljoen euro, de Argentijnse aanvaller Gabriel Batistuta kreeg 1,6 miljoen en de Kameroenees Roger Milla 37.000 euro.

http://www.ad.nl/ad/nl/1001/AD-Sportwereld/article/detail/563619/2011/01/18/De-Boer-int-750-000-euro-voor-steun-aan-WK-bid-Qatar.dhtml
Revealed: the extraordinary campaign that brought World Cup 2022 to Qatar
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/international/8261139/Revealed-the-extraordinary-campaign-that-brought-World-Cup-2022-to-Qatar.html

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Mar 08, 2011 12:01 pm

Multiculti-voetbalclub stopt

DEN HAAG - De multiculturele voetbalclub Neta Dall bestaat niet meer.

De multiculturele voetbalclub Neta Dall bestaat niet meer.

Op hun website staat te lezen dat het bestuur in overleg met de leden heeft besloten de vereniging per direct op te heffen.

Het bestuur van de club was het zat dat veel wedstrijden in vechtpartijen ontaarden.

De Surinaams/Hindoestaanse club Neta Dall bestond 25 jaar.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9215 ... buitenland

We hoeven niet lang na te denken om te weten wie de oproerkraaiers in deze club waren.
Op een forum lees ik dit.

Neta Dall lopen een stel debielen rond. Als het niet die idiote Marokkanen zijn die het daar verpesten, dan zijn het wel dat andere tuig dat daar rondloopt. En het ergste van alles is dat de Hindoestanen daar het allemaal pikken. Hoe debiel is dat?

Ik heb ooit nog tegen één van die mensen daar gezegd 'hoe kan je, als Hindoestaan zijnde, met iemand in een team voetballen die tegen andere Hindoestanen constant maar loopt de schelden met xxxx-koelie, koelie dit, koelie dat'. Als je als Hindoestaanse vereniging niet eens respect hebt voor je eigen mensen, dan snap je er bar weinig van

http://forum.kaise.nl/index.php?topic=183581.0
.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

hans van de mortel

Is voetbal haram? Halal misschien?

Berichtdoor hans van de mortel » Di Mar 08, 2011 4:47 pm

Die klootzak Marokkaantjes zijn de vruchten van het onnadenkende zaad lozen door analfabete primitieve godsdienstwaanzinnige Marokkaanse vaders met slippers en cultureel geassocieerde stofjassen aan. Hoe minder godsdienstwaanzinnige op Mohammed gebaseerde koran domheid, hoe beter de Marokkaanse mens zich in ONZE kennisbeschaving heeft aangepast.

In het team van mijn zoon die als middenvelder in de C1 (14 en 15-jarigen) 2e klasse speelt (dat is echt hoog) spelen 6 Marokkaanse jongens (team bestaat uit 14 man). Fantastische aardige jongens! En natuurlijk goede voetballers. Jongens die mooi beschaafd Nederlands praten. Zij gedragen zich voorbeeldig. Het is ook een echt vriendenteam. Een van de vaders is een echte maat van mij geworden. Met de rest kan ik ook goed opschieten. Hebben goede banen, rijden in dikke auto's. Niks Marokkaans geleuter. Net zo min als ik mij Nederlands voel. Ik ben een kosmopoliet. Wij zijn onszelf. Ik moet er toch niet aan denken een paar van die stoffige achterlijke primitieve onaangepaste Marokkaanse beschavingsbarbaren om mij heen te zien op het veld en in de kantine. De enige hoofddoek truthola's kom je gelukkig niet bij ons in de buurt tegen, maar aan de andere kant van de stad. Het is niet voor niets dat nu juist in dat gedeelte van de stad regelmatige berovingen plaatsvinden. Hoe meer islam in de wijk, hoe hoger het misdaadcijfer. Hoe zou dat toch komen?
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Do Mar 17, 2011 2:43 pm

In februari 2010 was er een vriendschappelijke wedstrijd tussen Bayern Kitzingen en de FC Ülkemspor Kitzingen . Uit het clubembleem blijkt duidelijk dat het de bedoeling is dat tegen een voetbal wordt getrapt.

Afbeelding

Evenwel sloeg de aanvoerder (met Turkse immigratie achtergrond) een tegenspeler tegen de grond en trapte die vervolgens tegen het hoofd. Resultaat: zwaar gewond. Vele maanden revalidatie.
Bayern Kitzingen zal nooit meer tegen die club spelen. De voetbal bond gaat daar niet in mee. Een enkel incidentje is niet voldoende motivatie.
De rechter heeft een veroordeling van 14 maanden gevangenis uitgesproken.
http://www.jungefreiheit.de/Single-News-Display-mit-Komm.154+M5ff20ee825e.0.html

hans van de mortel

Is voetbal haram? Ja! Alleen als allahtonen mee doen

Berichtdoor hans van de mortel » Do Mar 17, 2011 3:41 pm

Mahalingam schreef: Evenwel sloeg de aanvoerder (met Turkse immigratie achtergrond) een tegenspeler tegen de grond en trapte die vervolgens tegen het hoofd. Resultaat: zwaar gewond. Vele maanden revalidatie.
Bayern Kitzingen zal nooit meer tegen die club spelen. De voetbal bond gaat daar niet in mee. Een enkel incidentje is niet voldoende motivatie.

Ik zal eens kijken of ik Bayern Kitzingen kan benaderen. Mijn advies? Neem contact op met alle teams in dezelfde competitie als dat team met Turkemans. Spreek met al die verenigingen af dat wanneer ze tegen dat team moeten spelen ze met zes man aan de wedstrijd beginnen. Dat mag niet van de bond. Er moeten minstens zeven spelers in het veld staan inclusief de keeper. (voorheen zeven) De wedstrijd kan dus niet doorgaan. De club krijgt dan geen boete, maar waarschijnlijk 1 strafpunt als je vertelt dat een aantal spelers ziek zijn geworden. Het Turkemans-team krijgt geen punten. Afhankelijk van de eindstand in de competitie beslist de bond of de wedstrijd moet worden overgespeeld. Het komt dus aan op eenheid van gelid. Zo zal dat Turkemans-team NIET één wedstrijd meer kunnen spelen in de competitie en dwing je alle teams die betreffende speler NOOIT meer te laten uitkomen in een voetbalwedstrijd op straffe van deze sublieme maatregel. Noem het anarchistisch, maar in een tijd dat de rechtspraak het volkomen laat afweten en er voortdurend met de pet naar gooit, wordt het tijd voor rebellie. Wat ze in de Arabische regio kunnen, kunnen wij nog veel beter. Echter sophisticated, geweldloos en doeltreffend! Dit systeem is natuurlijk niet alleen bedoeld om allahtonen te weren, maar voor een ieder die zich schuldig maakt aan mohammedaanse praktijken.

Power to the brain! Weg met alle infantiele klootzakken!

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Mar 22, 2011 8:06 pm

Hoe krijg je een zaal zover dat ze meezingen; "Throw the Jew Down the Well!! "?
Zo dus:

Zo iets gebeurde bij ADO Den Haag na een overwinning op Ajax (=joden uit Amsterdam)

Beelden vanuit het home van ADO alsof de landstitel is gewonnen na de tweede zege dit seizoen op Ajax. Met 'Haagse tieten' en een 'jodenjacht' en 'kankerajacied' van speler Lex Immers. Ook van den Brom en Vicento doen een duit in het zakje.

Het kwartje is inmiddels gevallen:
http://www.powned.tv/nieuws/sport/2011/03/pvv_jodenjacht_ado_is_walgelij.html
De antisemitische uitlatingen van ADO-spelers en -trainers leiden tot steeds meer verontwaardiging in de sport en politiek. Ook PVV-Kamerlid (en ADO-fan) Richard de Mos heeft met afschuw gereageerd. "Het is walgelijk. Dit kan echt niet."
"Wij willen dat de minister (Donner, red.) samen met de KNVB in overleg treedt met alle clubs om het antisemitisme bij alle clubs uit te bannen", zegt De Mos tegen De Telegraaf.
ADO-trainer John van den Brom ontkent dat hij het lied 'We gaan op Jodenjacht' heeft gezongen.

Hmm, Wilders 'schreeuwt', de PVV is 'boos' of 'kwaad' en nu dus ook 'walgend'.
Maar er zijn ook Joden kwaad:
Het Federatief Joods Nederland wil dat ADO-middenvelder Lex Immers strafrechtelijk moet worden vervolgd voor zijn uitspraak ’we gaan op Jodenjacht’, bij het vieren van de 3-2 zege op Ajax. De organisatie heeft bovendien geen goed woord over voor het optreden van ADO-coach John van den Brom.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9328785/__Strafklacht_om_Joden-lied_ADO__.html?p=2,2
Gelukkig maar dat ze niet over Islamietenjacht zijn gaan zingen. Dat was het met 1 miljoen boze Moslims hier en 1 miljard elders, niet geheel ongevaarlijk geweest.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Do Mar 24, 2011 2:12 pm

Voetbal, je kan je er maar beter niet mee bemoeien. Ooit vroeger namen fans hun hele gezin mee naar een wedstrijd. Dan bleef het een beetje beschaafd.

‘De Mos met dood bedreigd’
Volgens de PVV'er komen er nu serieuze dreigementen binnen via email en zijn Hyves-pagina. "Het doet pijn dat er Haagse fans zijn die mij bedreigen en het mij kwalijk nemen dat ik afstand heb genomen van de actie van Lex Immers. Gemakshalve vergeten ze even wat ik als raadslid in Den Haag allemaal voor de club heb gedaan. Ik ben 110 procent supporter van ADO, maar wat fout is, is fout,'' aldus De Mos in het AD.

http://www.depers.nl/binnenland/555776/De-Mos-met-dood-bedreigd.html

Manon

Berichtdoor Manon » Do Mar 24, 2011 3:36 pm

totaal off topic, maar het komt door die clip van Borat.

Een pareltje van Ali G. : Euthanasia

More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

hans van de mortel

Is voetbal anti-joods?

Berichtdoor hans van de mortel » Do Mar 24, 2011 4:48 pm

Reactie geplukt van PowNet. En zo waren er meer in deze relativerende sfeer.
ikweetnogmeer | 22-03-11 | 09:46
Het is waar dat Nederland heel erg makkelijk zijn joden aan de Duitsers cadeau heeft gedaan, ongelooflijk eigenlijk hoeveel zwarte bladzijden de Nederlandse geschiedenis heeft. In dit geval heeft het echter niets met anti-semitisme te maken maar meer met een bizonder slechte smaak van spreekkoren (evenals het "hamas, hamas, joden aan het gas" en het "als het lente wordt dan gooien wij bommen op Rotterdam").

Tsja . . . ik ben het hier wel mee eens. Het is niet prettig voor al die bekakte moraalridders in Nederland om herinnerd te worden aan het Nederlandse overheidsgedrag in de oorlog. Vies smerig verraderlijk corrumperend gedrag met het fascisme, dat juist de Haagse politie zo kenmerkte, Die gedroeg zich in de oorlog als echte aanhanger van het fascisme vromer dan de paus. De Gestapo was vol lof over deze Nederlandse dienstkloppers die zonder te zingen en zonder joden uit te schelden met hun intens van binnen niet op orde zijnde verrotte fascistische genen kosten noch moeite spaarde om joden op te zoeken, ze te grazen nemen en aan de luie Gestapo over te leveren. Die hoefde niets te doen en kon met een gerust hart de jacht op joden overlaten aan de Haagse politie. Want de politie is nog altijd je beste kameraad. En dat gold destijds speciaal voor Den Haag. Die jodenjacht was zelfs zo geslaagd dat de Gestapo hierover vreugdevol aan Hitler berichtte.

Inderdaad: laat die jongens maar lekker uit hun dak gaan, hoe ordinair het ook mag zijn. Heeft één van die jongens soms ooit een jood bespuugd of In elkaar geslagen? Het ging erom dat Ajax venederd was en dat moest nog een tijdje zo door gaan. Ik begrijp dat wel. En iedereen weet dat Ajax nu eenmaal een jodenclub is. Het is een onbetrouwbare club met de meeste trainerswisselingen aller tijden. En ik weet mij nog goed te herinneren hoe die meneer Van Praag als lang geleden voorzitter van Ajax altijd leugen op leugen stapelde naar de pers toe. Dus zo'n goede reputatie heeft die club niet.

Dus laten we het nou niet hebben over fatsoensnormen en de Tweede Wereldoorlog. Je kunt er van denken wat je wilt en daar een mening over hebben, maar in feite is er niks aan de hand. Het is niet anders. Zo zijn voetbal supporters nu eenmaal. Het hoort er bij. Voetbal is niet voor niets, net zo als politiek, een smerige sport. :evil:

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Zo Mar 27, 2011 8:29 pm

Er werd vandaag amateur gevoetbald. Het was mooi weer, zelfs warm, iedereen de lente kriebels.
In 020-GAZA kreeg club Arsenal bezoek van club Seref Spor.
De scheidsrechter moest 3 rode kaarten geven aan de bezoekers, die pikten het niet, de scheidsrechter werd bedreigd, de politie kwam.
Gemoederen lopen hoog op bij amateurwedstrijd
Volgens een speler van de thuisclub werd de scheidsrechter door spelers van Seref Spor meerdere malen bedreigd en werd op zijn verzoek dan ook de politie gebeld. De tegenpartij vond dat er niet zo veel aan de hand was. "De jongens waren een beetje gefrustreerd. Er was onderling een beetje ruzie met elkaar. Uiteindelijk is de politie gekomen en hebben ze een jongen van ons meegenomen. Voor wat, weet ik niet," aldus een speler van Seref Spor.

Duidelijk: die scheidsrechter dient een Moslim Sensitivity Training te gaan volgen. Hij snapt de culturele verschillen niet. Als ze zeggen: "we maken jouw dood" dan is dat het Turkse equivalent van ons: 'krijg de kanker'. Video van na het gebeuren:
http://www.at5.nl/artikelen/59432/gemoederen-amateurwedstrijd-lopen-hoog-op

hans van de mortel

Is voetbal haram? Is de KNVB wel haram?

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Mar 27, 2011 10:17 pm

Ik sprak vanmiddag een jood die oud-scheidsrechter bij de amateurs was en die bijna betaald voetbal was gaan fluiten. Hij vertelde mij over een wedstrijd waarin de legendarische Sjaak Swart (ex-Ajax) meespeelde. Sjaak speelde toen na zijn prof loopbaan bij een amateurclub in Amsterdam. Nu ken ik Sjakie ook van wedstrijden langs de lijn bij amateur wedstrijden en het moet gezegd, buiten het veld is de man prettig in de omgang, maar in het veld is hij een verschrikking in woord en daad. En altijd maar mopperen en schelden en natuurlijk veel kritiek op de scheidsrechter. Zo ook in een wedstrijd waarin de door mij aangehaalde persoon de leiding had. De scheidsrechter had Sjaak Swart al gewaarschuwd zonder hem nog een kaart te geven. Maar Sjaak kennende trok hij zich daar niks van aan. Welke scheidsrechter durfde hem, de legendarische Sjaak Swart, nu op de bon te slingeren? Toch gebeurde dat. Want eens is de maat vol. Maar Sjaak bleef doorgaan met zijn vulgaire taalgebruik en na weer een waarschuwing kreeg hij dus ROOD. Eruit! Oeiii . . . dat was een ware vernedering voor Sjakie.

Na de wedstrijd ging het verder. Sjakie had alles weg van een mohammedaans rotjoch, met dit verschil dat Sjaak jood is. Want op een gegeven moment voegde de jood Swart de scheidsrechter toe: ". . . zeker omdat ik jood ben." Grappig. De scheidsrechter kon hem meedelen dat de jood Sjaak Swart wel tegen een andere jood tekeer ging.

De zaak, vanwege de rode kaart, moest voorkomen bij de tuchtcommissie van de KNVB. En wat dacht je wat? De scheidsrechter werd min of meer berispt voor het geven van die rode kaart. Onze scheids werd toen zo boos en verontwaardigd dat hij bij die gelegenheid het voor gezien hield en zijn scheidsrechtersloopbaan direct aan de wilgen hing bij de KNVB in Zeist.

Nu begrijpen jullie misschien wat er mis is in het voetbal. Wat er mis is in het voetbal, is de KNVB.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Apr 18, 2011 9:18 pm

Lange baard? Geen voetbal

Een voetballer uit de Centraal-Aziatische republiek Tadzjikistan is wegens zijn lange baard voor een competitiewedstrijd van zijn club uitgesloten. De scheidsrechter verbood hem te spelen. Dat werd vandaag wereldkundig gemaakt door speler Pervis Toersoenov van derdeklasser Wachdat.
De autoritaire regering van de voormalige Sovjetrepubliek laat uit angst voor extremisten sinds het begin van het jaar alle mannen met lange baarden als potentiële terroristen door de politie scherp in het oog houden. Een wet tegen het dragen van een baard in het moslimland bestaat er echter niet.

Toersoenov wil zijn baard echter uit religieuze overwegingen niet afscheren. Indien hij daartoe gedwongen wordt, zal hij zijn voetbalschoenen aan de haak hangen, zei de voetballer.

http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands ... tbal.dhtml

Toersoenov wil zijn baard echter uit religieuze overwegingen niet afscheren. Indien hij daartoe gedwongen wordt, zal hij zijn voetbalschoenen aan de haak hangen, zei de voetballer.

En zo hoort het . Allah is belangrijker dan een voetbal carrière.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Apr 18, 2011 9:37 pm

Raar feitje:
In 2006 was Nederland de grootste exportpartner van Tadzjikistan. De totale export aan Nederland bedroeg 40,7% van het totaal, gevolgd door Turkije met 31,7%.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tadzjikistan
De Verenigde Naties brachten in 1997 vrede tot stand. De Islamisten werden opgenomen in de regering, maar niet voor lang. De ex-communisten werkten succesievelijk alle concurrenten de regering uit. De toegestane oppositie boycot sindsdien de verkiezingen, waardoor het land vrijwel een eenpartijstaat is. De laatste jaren worden door de overheid moskeeën gesloopt.

hans van de mortel

Is voetbal haram? Ja dus! Maar. . .

Berichtdoor hans van de mortel » Za Apr 23, 2011 8:59 pm

Een uitnodiging voor een barbecue bij de voetbalclub waarin mijn zoon speelt. En nog wel in de C1 Hoofdklasse!

Dit team bakte er niks van voor de winterstop. Liefst 5 wedstrijden verloren en 2 gelijk gespeeld. Dat kon zo niet verder. De reputatie van de coach was als was in de handen van . . . Jan en alleman! Men riep om actie. De naam van mijn zoon werd genoemd. Hoe zo? Tsja . . . hij speelde in het 2e elftal van de C1, maar viel constant op bij de selectie training door zijn inzicht en techniek. Dus. . . . zoon Hans werd in de C1 geroepen om te functioneren op het middenveld. De middenvelder die daar opereerde ging in de spits. Er kwam met Hans nog een jongen uit de C2 naar de C1. En vanaf dat moment heeft die C1 niet één wedstrijd meer verloren. Van wie voorheen werd verloren, werd na de winterstop van gewonnen. Zo ook van de nummer een, van de nummer twee en ga zo maar door. En het allerbelangrijkste . . . FFI-liefhebber HvdM was vanaf dat moment ook de grensrechter. Ach, het heeft ook met psychologie te maken. En, ach, het maakt ook niet uit. Alleen de resultaten tellen. Iedereen hardstikke blij en enthousiast. Dankzij de familie van de Mortel.

En dan nu dit:

(Bericht op de Teamwebsite van de club)

Op zaterdag 9 juli as. organiseren we een BBQ voor de C-selectie om ong. 15.30 uur op het terrein van . . . .

Het is de bedoeling dat iedereen iets meeneemt. Denk aan drank (al dan niet alcoholisch), salades, sauzen, stokbrood, enz.
Laat hieronder bij reacties weten wat je meeneemt.
Het vlees wordt besteld en is halal.
Als je komt horen we dat graag en vertel ook met hoeveel personen je komt.

Er kan evt. ook gevoetbald worden (ouders tegen spelers), dus misschien handig als iemand een voetbal meeneemt.

Hopelijk wordt het een gezellige middag!
Alvast bedankt!

Namens de C1: Sanne (06-.....)
Namens de C2: Bianca (06-.....)

En dan hier de reactie van vader HvdM op deze uitnodiging:

Mij niet gezien!

Leuk gezellig bij sv Diemen. Heb je keihard voor geknokt als enthousiaste vlagger. De resultaten geven dat aan. Iedereen in de stemming en dan word je geconfronteerd met komplete godsdienstwaanzin waar ik al helemaal niet van ben gediend. Je mag al dan of niet alcoholische versnaperingen meenemen en maar hopen dat niemand ladderzat wordt, heeft verder de een of andere onverlaat bedacht dat het goed is om te bepalen dat er uitsluitend halal vlees wordt opgediend. Vanwege? Ja, vanwege wat? Waar haal je in godsnaam die wetenschappelijke discriminerende arrogantie vandaan? Laat ik klip en klaar zijn. Ik verafschuw halal vlees. Ik wil overheerlijke varkenslapjes. Dus mij niet gezien!

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Za Apr 23, 2011 9:13 pm

hans van de mortel schreef:heeft verder de een of andere onverlaat bedacht dat het goed is om te bepalen dat er uitsluitend halal vlees wordt opgediend

Gaat dit een vervolg krijgen? :cool:
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Za Apr 23, 2011 9:26 pm

ben ook zéér benieuwd of dit varkentje een krulstaartje krijgt.. goed zo Hans! Grijp ze die linxe idiote appeasers!!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Za Apr 23, 2011 10:28 pm

silkyboxershortXL schreef:
hans van de mortel schreef:heeft verder de een of andere onverlaat bedacht dat het goed is om te bepalen dat er uitsluitend halal vlees wordt opgediend

Gaat dit een vervolg krijgen? :cool:

Vanzelfsprekend! Ik ben - en zo voel ik het ook - een spraakmaker. Ik heb zelf het idee dat er snel zal worden gecorrigeerd. Logisch! Het zijn gewoon de domme mensen die menen het voortouw te moeten nemen om zichzerlf te bewijzen dat ze oprecht zijn. Ik sabel dat neer. Tsja . . . dan maak je vijanden. Maar die vijanden zullen hun armetierige wonden moeten likken omdat het het gezonde verstand zal zegevieren. Hoe dan ook! iK verwacht dat op mijn aanval gereageerd zal worden met de mogelijkheid dat er met de barbecue ook varkensvlees aanwezig zal zijn.

Als geen Wilders zijn geluid laat horen zijn we binnen de kortste keren overgeleverd aan de waanzin van de islam-hysterie-doctrine. Ik ben dus de schaduw van Wilders.
Ik ben er daarom van overtuigd dat er met de barbecue straks varkensvlees is. Neem dat maar van mij aan. Zeker weten doe ik het niet. Maar hoe dan ook houd ik jullie op de hoogte. Al is het maar dat jullie het allemaal uit de eerste hand kunnen vernemen. Duidelijk is dat Wilders niet genoeg kan ageren tegen die weerzinwekkende walgelijke primitieve heidense mensonterende islam. En ik ben zijn fan!

Manon

Berichtdoor Manon » Zo Apr 24, 2011 10:05 am

In feite zou men meer massaal moeten reageren op dat halal gedoe. Ik las ergens dat de scholen vonden dat niet-moslims toch geen enkel probleem hadden met halal, voor die varkens is toch alles gelijk zullen ze gedacht hebben.

Goede actie Hans. Kan je nog meer voetbalouders overtuigen om ergens anders niet-halal BBQ te houden?

Monique

Berichtdoor Monique » Zo Apr 24, 2011 11:12 am

Hans, mag je je eigen vlees niet meenemen?
Amorele atheistische nitwit

Manon

Berichtdoor Manon » Zo Apr 24, 2011 11:20 am

Monique schreef:Hans, mag je je eigen vlees niet meenemen?

:nono1: :nono1: een beetje moslim legt zijn halalkip toch niet op een rooster waar net Hans zijn harame varkenskotelet heeft gelegen zeker!

hans van de mortel

Is voetbal haram? Of halal?

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Apr 24, 2011 11:31 am

Voor vlees, halalvlees dus, wordt gezorgd. Drank, fris en alcohol zelf meenemen.

Monique

Berichtdoor Monique » Zo Apr 24, 2011 11:32 am

Manon schreef:

:nono1: :nono1: een beetje moslim legt zijn halalkip toch niet op een rooster waar net Hans zijn harame varkenskotelet heeft gelegen zeker!

Dan eet die moslim toch niet..... ze zijn toch te vet.

Dan neemt Hans ook zijn eigen bbq mee...... zijn verrukkelijke varkenslapjes mogen niet te dicht bij dat halalgedoe komen ivm besmettingsgevaar.

Monique

Re: Is voetbal haram? Of halal?

Berichtdoor Monique » Zo Apr 24, 2011 11:34 am

hans van de mortel schreef:

Voor vlees, halalvlees dus, wordt gezorgd. Drank, fris en alcohol zelf meenemen.

Er staat niet dat je zelf geen vlees MAG meenemen.

Terug naar “Samenleving & Integratie”