Lachertje

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
AJH.van.Buuren
Berichten: 27
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 2:14 pm

Lachertje

Bericht door AJH.van.Buuren »

Volgens “De Haarlemmer” heeft de Haarlems politie een omvangrijk onderzoek gestart naar de bekladding van twee islamitische hokken. Ook werden hiervan enkele ruiten ingegooid. De bekladding bestond weliswaar uit alleen een aantal hakenkruizen, en de woorden ‘turk’ maar worden door de islamitische gemeenschap zoals te verwachten als sterk anti-islamitisch ‘ervaren’. Ofschoon niet exact bekend is wat de reden voor de actie is mag worden aangenomen dat deze FYA's duidelijk wil maken dat zij hier niet welkom zijn.

Woordvoerder Najib Tuzani van het van het bestuur van de Marokkaanse moskee aan het Spijkerboorpad, een van de twee bekladde tenten, durfde zelfs het woord ‘terreurdaad’ in de mond te nemen. Opvallend voor een persoon die lid is van een bevolkingsgroep die je in Nederland als risico dader-groep ten aanzien, homofobie, het terroriseren van Nederlandse volkswijken en het uitvoeren van lafhartige moordpartijen kunt aanmerken.

Opvallend in dit verhaal is de nadruk die op de geschilderde hakenkruizen worden gelegd terwijl deze voor islamo fascisten helemaal geen kwetsend of beledigend object is, integendeel! De rol van de Groot-Moefti van Jeruzalem Amin El Hoesseini in de Tweede Wereldoorlog mag algemeen bekend worden geacht. Minder bekend is dat tienduizenden moslims tijdens WOII voor nazi-Duitsland gestreden waaronder twee Bosnische Waffen-SS Divisies waarvan de de Handzar (Hanschar) Divisie met haar ongeveer 20.000 soldaten de grootste moslim divisie is geweest. Daarnaast bestond naar het einde van de oorlog toe ook de Bosnische Kama-Divisie. Moslims uit andere landen dienden ook in de Albanese Waffen-SS Divisie in Kosovo-Metohija en West-Macedonië, de 21st Waffen Gebirgs Division der SS 'Skanderbeg', een Moslim SS zelfverdedigingregiment in het Raskha (Sandzak) gebied van Servië de zogeheten 'Sandzak Divisie', het Arabische Legioen (Arabisches Freiheitskorps), de Arabische Brigade, het Ostmuselmanische SS-Regiment, het Ostturkischen Waffen Verband der SS dat bestond uit Turkistanen, de Waffengruppe der-SS Krim, formaties die bestonden uit moslims uit Tsjetjenië en een Tatar Regiment der-SS samengesteld uit Krim-Tataren, en andere moslimformaties in de Waffen SS en de Wehrmacht, in Bosnië-Hercegovina, de Balkan, Noord-Afrika, door de nazi bezette gebieden in de Sovjet-Unie en in het Midden-Oosten….niks dus ….Marokkaanse bevrijders!!!

Natuurlijk wordt Tuzani in zijn typsiche moslim retoriek, zoals vanouds, gesteund door de Haarlemse Raad van Religies die in een reactie liet weten “geschrokken en geschokt” te zijn. Ach gut….het befaamde D woord komt weer boven tafel. Alsof dit een eerste protest tegen de aanwezigheid van FYA's in Haarlem betrof! De raad liet weten dat zij hoopte dat de “Turkse en Marokkaanse stadgenoten dit vandalisme als een incident beschouwen en zich welkom blijven voelen in de Haarlemse samenleving” en voegde hieraan toe te hopen dat de daders niet alleen gevonden gestraft zullen worden maar ook zouden gaan inzien hoe kortzichtig en schandalig hun gedrag is geweest (!!!!)

Een opvallende uitspraak van een Nederlands orgaan, als ik me niet vergis mag de veroordeelde terrorist Mohammed Bouyeri in de gevangenis gewoon zijn kortzichtige en schandalige ‘religie’ belijden! Let wel we hebben het dan over een 26-jarige moslimextremist met zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit die na zijn bloedige daad doelbewust op politiemensen en -voertuigen, waarbij één agent gewond raakte, schoot!
Tja dit is natuurlijk niets vergeleken met het ingooien van een ruitje van een blehrtent waarvan overigens het grootste deel van de autochtone Haarlemse bevolking wel vindt dat deze er helemaal niet zou mogen staan. Niks blehrtenten die “een gewaardeerde plek binnen de Haarlemse samenleving hebben” zoals de raad beweert!!

Ik blijf me telkens weer verbazen over het gehalte aan debiliteit die bij voornamelijk de gevestigde orde ten aanzien van de FYA's aan de dag wordt gelegd. Immers al jaren worden in islamitische thuislanden buitenlanders de kop afgesneden of worden zij, zoals in Libië, 8 jaar op basis van valse beschuldigingen vastgehouden. En maar verkondigen dat de islam een vredelievende ‘religie’ is die in Europa voorgoed zal blijven terwijl nu weer een gegijzelde groep seniele Christelijke Zuid Koreanen in Afghanistan met de dood worden bedreigd. In mij ogen verdienen dit soort idioten het niet dat voor hun vrijlating door wie dan ook enige moeite wordt gedaan maar dit terzijde...

Dit schrijvende realiseer ik mijzelf heel goed dat er wel mensen zijn die zich oprecht een Moslim kunnen noemen. De overtuiging van hen vervolgd binnen hun eigen overtuiging moet velen malen moeilijker zijn te volharden. Aan hen betoon ik mijn respect, aan al die anderen is mijn motto ‘zij blijven daar’ en ‘wij blijven hier’ en het wordt tijd dat de FYA's in Europa, en in het bijzonder in Nederland, nu eens gaan begrijpen dat het geduld van de autochtone bevolking niet oneindig is. Eens is het op en dan is deze bekladding, ondanks het feit dat deze door een groot deel van de Haarlemse bevolking als heldhaftig verzet wordt gezien, een lachertje.

AJH van Buuren
Skeptic551
Berichten: 125
Lid geworden op: do apr 05, 2007 8:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Skeptic551 »

Wat is een FYA ?
In de meeste godsdiensten geloof je nu ook al niet ...
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Eens is het op en dan is deze bekladding, ondanks het feit dat deze door een groot deel van de Haarlemse bevolking als heldhaftig verzet wordt gezien, een lachertje.
Vaag geformuleerd. Wat is een groot deel van de Haarlemse bevolking? 1%? 10%? 100%? De auteur van dit stuk gebruikt even grote woorden als woordvoerder Najib Tuzani van het van het bestuur van de Marokkaanse moskee aan het Spijkerboorpad. Zo wordt dit voorval buiten alle proporties getrokken.

Dit betoog riekt naar extremisme, en daarom voor de auteur: wie de schoen past, trekke hem aan.

Mvg, Polleke
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

lol, deze persoon is ook Lid van Stormfront.... Ben je ook al een anti-semiet?

Google maar op : AJH.van.Buuren
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
AJH.van.Buuren
Berichten: 27
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 2:14 pm

Bericht door AJH.van.Buuren »

Polleke schreef: Vaag geformuleerd. Wat is een groot deel van de Haarlemse bevolking? 1%? 10%? 100%? De auteur van dit stuk gebruikt even grote woorden als woordvoerder Najib Tuzani van het van het bestuur van de Marokkaanse moskee aan het Spijkerboorpad. Zo wordt dit voorval buiten alle proporties getrokken.
Het is een feit dat al jaren omwoners actie voeren/hebben gevoerd tegen genoemde moskeeen. Er is bij bouw van de nieuwe moskee zelfs sprake geweest van rechtzaken maar die gingen uiteindelijk niet door. Het is mi gerechtvaardigd te stellen dat in ieder geval het meerendeel van de omwonenden 'tegen' is. Hoe groot dit een percentage is van het inwonertal van Haarlem is mij niet bekend en doet er wellicht niet zo toe.

Het is erg makkelijk ergens 'niet tegen' te zijn om de doodeenvoudige reden dat je er niet mee in aanraking komt. Inwoners van Haarlem-Noord bijvoorbeeld zien geen probleem in plaatsing van een moskee in, laten we voorbeeld noemen, Haarlem-Zuid.
Polleke schreef: Dit betoog riekt naar extremisme, en daarom voor de auteur: wie de schoen past, trekke hem aan.
Mvg, Polleke
En dus?... We kunnen lang gaan discussieren wie nu eigenlijk wie als extremist ziet. Dat is nu exact de reden dat ik, in mijn buurt, tegen het plaatsen/ ingebruiknemen van een moskee ben. Sterker nog, in een groter verband laten we zeggen Europa ben ik tegen de aanwezigheid van moslims.

AJH van Buuren
AJH.van.Buuren
Berichten: 27
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 2:14 pm

Bericht door AJH.van.Buuren »

BaniIsrael schreef:lol, deze persoon is ook Lid van Stormfront.... Ben je ook al een anti-semiet?
Google maar op : AJH.van.Buuren
Als u goed zoekt zult u ongetwijfeld meer gepepperde uitspraken van mij vinden. En ja ik ben ook forum lid van Stormfront, Maroc, Blood & Honour, nog een aantal anderen, en deze website.

En wat zegt dit u precies? Dat ik antisemiet ben...????????

proficiat, mooi staaltje deductie!

Is dit een website ten behoeve van anti-semieten? Bent u dan als forum lid ook een anti-semiet???

AJH van Buuren
Laatst gewijzigd door AJH.van.Buuren op do aug 02, 2007 8:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik zou ook niet blij zijn met een moskee in mijn achtertuin van Buuren.
Zeker niet als je weet waar Islam voor staat.
Vandaar dat ik hun frustraties wel kan begrijpen.
Het is alleen jammer dat ze het op deze manier gedaan hebben.
Maar wie weet hoe de omwonende in Haarlem gevochten hebben om de bouw tegen te houden.
Het is de schuld van de regering. Er zijn genoeg moskees in Nederland.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

AJH.van.Buuren schreef:
Is dit een website ten behoeve van anti-semieten? Bent u dan als forum lid ook een anti-semiet???

AJH van Buuren
BaniIsrael is anti Islam Van Buuren.
Vandaar dat hij hier samen met ons strijd om Islam met wortel en al uit te roeien.
En hij doet goed werk, want hij laat Islam in al zijn glorie zien.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
AJH.van.Buuren
Berichten: 27
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 2:14 pm

Bericht door AJH.van.Buuren »

Skeptic551 schreef:Wat is een FYA ?
FYA is een afkorting van een absoluut niet aardig bedoelde aanduiding van islamisten. Een beveiligings mechanisme op dit forum weerhoudt mij van het voluit plaatsen van de aanduiding en eigenlijk wil ik dat op deze website ook niet omdat deze voor aanwezigen alhier absoluut beledigend zou kunnen zijn. En eerlijk gezegd ben ik er niet op uit om forum leden van juist deze website te beledigen.

AJH van Buuren
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

*fuck you allah* ?
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
AJH.van.Buuren
Berichten: 27
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 2:14 pm

Bericht door AJH.van.Buuren »

Ariel schreef: Het is alleen jammer dat ze het op deze manier gedaan hebben.
Daarin verschillen we dan van mening mijn waarde.

AJH van Buuren
AJH.van.Buuren
Berichten: 27
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 2:14 pm

Bericht door AJH.van.Buuren »

BaniIsrael schreef:*plezierige you allah* ?
U mag in ieder geval noooooit meer raden! :lol:

AJH van Buuren
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

F.U.C.K. your Allah.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Mahalingam
Berichten: 52067
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Volgens “De Haarlemmer” heeft de Haarlems politie een omvangrijk onderzoek gestart naar de bekladding van twee islamitische hokken. Ook werden hiervan enkele ruiten ingegooid. De bekladding bestond weliswaar uit alleen een aantal hakenkruizen, en de woorden ‘turk’ maar worden door de islamitische gemeenschap zoals te verwachten als sterk anti-islamitisch ‘ervaren’.
Heel erg allemaal. En wat een verschrikkelijke belediging om het woord "Turk" te schrijven op een Marokkaanse moskeemuur! Dat zet die twee bevolkingsgroepen tegen elkaar op. Dat is een hate-crime!
Maar gelukkig zijn de meeste moskeegangers in hun thuisland en niet beschikbaar om hun eer in Haarlem te verdedigen, dus grootscheepse rellen en plundering van elkaars winkels is niet te verwachten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Bericht door Sebastiaan »

Ariel schreef:Ik zou ook niet blij zijn met een moskee in mijn achtertuin van Buuren.
We moeten met betrekking tot bouwvergunningen van nieuwe moskeen gewoon dezelfde voorschriften invoeren die men gebruikt in Islamitische landen voor de bouw van Kerken. Als men er uberhoupt nieuwe kerken mag bouwen dan alleen buiten de bebouwde kom met minimaal een paar kilometer afstand tot de bebouwde kom. Dat is wel zo eerlijk :twisted:
Plaats reactie