Moslim klaagt bedrijf aan om alcohol

stropke

Moslim klaagt bedrijf aan om alcohol

Berichtdoor stropke » Ma Sep 29, 2008 9:55 pm

ma 29 sep 2008, 13:20
AMSTERDAM - Een moslim heeft zijn werkgever, een supermarktketen, aangeklaagd omdat hij met alcohol in aanraking kwam...

De 32-jarige Engelse vorkheftruckchauffeur, Mohammed Ahmed, werkte in een magazijn van Tesco-supermarkten, waar hij onder andere kratten alcohol moest verplaatsten, meldt Het Laatste Nieuws.

Ahmed werkte acht maanden lang in het depot, toen hij 'uit protest' opstapte. Hij beweert dat hij gedwongen werd ontslag te nemen omdat hij moest werken met bier, wijn en sterke dranken. Dat druist in tegen zijn strenge islamitische geloofsovertuiging. Hij vroeg een andere job binnen het bedrijf, maar kreeg die niet.

Sharia

Ahmed komt oorspronkelijk uit Saudi-Arabië, waar de uiterst strikte wetten van de sharia gelden. Hij wist naar eigen zeggen helemaal niet dat zijn werk inhield dat hij met alcohol moest werken. Toen hij het wél doorhad, werd hij voor de keuze geplaatst om gewoon zijn werk te blijven doen of zijn ontslag in te dienen als hij dat niet kon opbrengen.

Volgens Tesco was het vanaf het begin duidelijk wat Ahmed voor werk moest doen... Aan het eind van deze week wordt een uitspraak van de rechter verwacht.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2056 ... tml?p=19,2

:roll: S :oops: rry maar dat noem ik nu echt gestoord, psychich niet in orde. Als je zo gehersenspoeld bent dat ge zelf geen krat bier meer uit een magazijn in een vrachtauto mag laden omdat ge die krat moet aanraken... dan weet ik het niet meer.
Er bestaat een naam voor in de psychiatrie: fobie. Zoals er mensen zijn die een onredelijke angst hebben , voor pleinen, pleinvrees of andere dingen.
Eigenlijk moet ge compassie hebben met ze als ze zo gestoord zijn en een angst voor een sex geobsedeerde god en profeet hebben, ze vrezen hel en verdoemenis om een fles wijn aan te raken.
Als ik met zo iets bij mij huisarts kom stuurt hij mij door maar een psycholoog en inrichting.

En dan moet hij maar niet bij zo een bedrijf gaan werken; werknemer past zich aan bij de baas, niet andersom.
Als allergisch ben voor poepluiers moet ik ook niet in een babycreche gaan oppassen. Maar niet tegen die creche zeggen, sluiten maar of neem alleen babys die nie poepen, want ik kan er nie tegen... :lol: :lol: :lol:
Das toch de wereld op de kop of nie?
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Sep 29, 2008 10:02 pm

Lieve Strop.
Dit bericht staat al twee keer op het forum, dus ik ga dit onderwerp verzetten.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 591#149591
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Terug naar “Prullenbak”