De islam. Kritische opstellen over een politieke religie

Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De islam. Kritische opstellen over een politieke religie

Bericht door Dhana »

Ik begrijp werkelijk niet waarom de Europese poltiek maar doorgaat met molimpje knuffelen. Als kinderen op school te horen krijgen dat ze respect voor moslims en hun geloof moeten opbrengen en in de praktijk komt het er op neer dat ze van hun fietsen getrokken worden om die te stelen en meisjes niet eens meer een sigaret kunnen weigeren te geven zonder dat ze invalide getrapt worden, hoe moeten die zich dan ontwikkelen met die dubbele boodschappen? Worden die straks allemaal net zo schizofreen als moslims nu al zijn. Zitten we straks met een maatschappij opgescheept waar je opgenomen wordt omdat je geen psychische afwijkingen vertoont.

Slechts zes keer een hand afgehakt sinds de islam opgericht is? Laat me niet lachen. Meer dan een mildjard mensen zijn gewoon afgeslacht in de geschiedenis van de islam en dan nog een onbekend aantal dat als slaaf gevangen genomen en verkocht. Waar heeft die Pipo het over?

En dan nog zo'n slappe interviewer die niets anders weet te doen dan dat walgelijke stuk onmens gewoon zijn zegje laten doen. Ik heb er werkelijk geen woorden voor.


Gewoon al die moslims daar in die steden laten wonen. Alle autochtonen naar elders laten verhuizen en dan een grote muur er omheen waar eens in de maand een paar varkens en wat vaten bier over heen gegooid wordt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De islam. Kritische opstellen over een politieke religie

Bericht door Ozes »

Vader en Zoon Van Rooy
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De islam. Kritische opstellen over een politieke religie

Bericht door Manon »

Ozes schreef:Vader en Zoon Van Rooy
wat bedoel je?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De islam. Kritische opstellen over een politieke religie

Bericht door Ozes »

circe schreef:
Ozes schreef:Vader en Zoon Van Rooy
wat bedoel je?
Dat het vader en zoon zijn en beide de Islam bespreken
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De islam. Kritische opstellen over een politieke religie

Bericht door Dhana »

circe schreef: Waar? Boekhandel De Zondvloed, Onze Lieve Vrouwestraat 70, 2800 Mechelen

Ik vraag me overigens af hoe lang het duurt voordat dit soort straatnamen veranderd worden in politiek correcte namen of in een later stadium wellicht in Onze Geliefde Profeetstraat, uitkomend op het Ka'abaplein.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie