How Fatima Started Islam: Mohammad's Daughter Tells It All

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Jul 27, 2012 2:15 pm

Did you know that Mohammad was a drunken, imbecilic pimp? Mohammad's very intelligent and beautiful daughter Fatima was the brains and moving force surrounding the founding of Islam. Mohammad, Mecca's village idiot and town drunk, did not have the brains or sobriety to run his saloon & brothel right; never mind a religion. Fatima was the puppet mistress who controlled her father and set up the lucrative new religion. This religious satire is at odds with orthodox Islam in a very humorous way
http://www.amazon.com/How-Fatima-Started-Islam-Mohammads/dp/0578032902/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1339884134&sr=8-1&keywords=how+fatima+started+islam
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Dhana

Re: How Fatima Started Islam: Mohammad's Daughter Tells It All

Berichtdoor Dhana » Vr Jul 27, 2012 2:23 pm

Jammer het downloaden van de eerste pagina's niet wil lukken op mijn laptop. Mijj lijkt het een geschreven aquivalent van life of Brian. Die film kan ik genoeg keren zien.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Ariel

Re: How Fatima Started Islam: Mohammad's Daughter Tells It All

Berichtdoor Ariel » Vr Jul 27, 2012 2:39 pm

Grappig boek. Ik vraag me af hoelang dit boek op Amazon blijft staan. Het is ook grappig om te zien dat de mensen die een positief review schreven veel sterren kregen en de negatieve reviews weinig sterren. Moslims hebben dit boek waarschijnlijk nog niet ontdekt.Het zijn voornamelijk goedmensen die weer voor islam en mohammed opkomen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Terug naar “Boekbesprekingen en recensies”