MINDERHEID IN EIGEN LAND

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MINDERHEID IN EIGEN LAND

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Volgens mij is dit geweldige boek van de enige algemeen aanvaarde sympathieke mens in de politiek dat hier nog niet eerder is besproken.

Afbeelding
MINDERHEID IN EIGEN LAND beschrijft de vuile oorlog van het ANC tegen Inkatha, veruit de grootste anti-apartheidsbeweging van Zuid-Afrika, en de steun die daarvoor uit Nederland kwam. De Volksoorlog kost in de jaren tachtig 20.000 mensen het leven, onder meer door het 'autobanden' van tegenstanders. De oude apartheid loopt allang op haar laatste benen.
Het ANC heeft martelkampen. De organisatie is communistisch - betaald door de Sovjet-Unie en de DDR - en weigert mensen op basis van ras.

Velen, van Freek de Jonge tot Jan Pronk, van Paul Witteman tot Jeroen Krabbé kiezen voor het ANC. Onvoorwaardelijk. Het geweld wordt aangejaagd door Radio Freedom - gesteund door Maartje van Weegen en Pia Dijkstra.
Zij kregen hun zin: het ANC is aan de macht. Geen land ter wereld kent nu zoveel rassenwetten als het nieuwe Zuid-Afrika: de ANC-apartheid. Er sterven meer mensen in politiecellen dan ooit. Criminaliteit en corruptie heersen. Onderwijs en gezondheidszorg hollen achteruit. Op weg naar Zimbabwe 2.0. Afrikaners (de 'Boeren') vrezen voor een genocide en zien hun cultuur uitgewist.

Het boek is ook zeer relevant voor het maatschappelijk debat anno nu. Zo werpt de auteur de vraag op: moeten Nederlanders - net als de Afrikaners - zich reduceren tot een MINDERHEID IN EIGEN LAND en even onmachtig worden?

BRON
Het boek is een paar jaar geleden uitgegeven. Ik vraag uw speciale aandacht voor de stille momenten in het door mij te noemen tribunaal van schuldigen en aanhangers van racisme, discriminatie en vuile politiek, in de boekbespreking gepresenteerd door - jawel - PAUW. De linkse lieden gaan met de billen bloot. Zien deze video! De enige dissonant is de enorme lul Jan Mulder. Bah, wat een lul!

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: MINDERHEID IN EIGEN LAND

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:....De enige dissonant is de enorme lul Jan Mulder. Bah, wat een lul!
Jan Mulder is ook een lul, daar wordt ie voor betaald.
Hij is een lul tegen Wilders, tegen Pauw, tegen Pechtold, tegen Mohammed...

Jan Mulder is de betaalde lul in optima forma. icon_thumbup.gif [icon_lol.gif]
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: MINDERHEID IN EIGEN LAND

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie