Brussel: Eurabia

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Brussel: Eurabia

Bericht door Pilgrim »

ISLAM WOEKERT ALS EEN ROOS OP EEN MESTVAALT

Geplaatst op 9 maart 2018

Afbeelding

Brussel: een wonderlijk amalgaam van peepshows, peeskamers, frituren, kebabzaken, slijterijen, staminees met zatte hoerenlopers, islamitische boekhandels en illegale moskeeën. De islam woekert en gedijt hier, als een roos op een mestvaalt. Sinds jaar en dag is de hoofdstad van Europa een bolwerk van moslimextremisten. Arthur van Amerongen dook een jaar onder in dit gevreesde milieu: hij ging wonen in de Marollen en schreef zich in aan de Khairya-academie in Anderlecht. Daar studeerde hij islamitische theologie, samen met bebaarde Marokkaanse jongens en gesluierde meisjes die godsdienstonderwijzer willen worden. Hij bezocht ontelbaar veel lezingen in muffe gebedsruimten vol fanatici, zaaltjes van islamitische verenigingen en in moskeeën en demonstreerde in de zomer van 2006 tegen de Israëlische bombardementen op Libanon, te midden van duizenden woedende moslims.

Iedere dag oefende hij de salat, het gebed, en de woedoe, de rituele reiniging die eraan voorafgaat. Hij at halal, werd geheelonthouder en was hard op weg een vrome moslim te worden. Alles verliep naar wens tot hij op pijnlijke wijze met zijn verdrongen calvinistische geloofstrauma werd geconfronteerd.

******

Uit: Brussel Eurabia.

In Brussel wemelde het van de Marokkaanse straatratten en ik was doodsbang voor ze. Een bevriend acteur was zonder aanleiding frontaal in elkaar geslagen door zo’n groep Marokkanen. Zijn gezicht moest worden opgelapt door een plastisch chirurg, hij zou nooit meer de oude worden.

Het dieptepunt werd bereikt toen ik in de Hoogstraat daadwerkelijk door een groep Marokkanen in elkaar werd geslagen. Ik had eindelijk weer een vriendin. We liepen verliefd en gearmd over straat toen een groep Marokkanen haar voor een hoer uitschold en obscene gebaren naar haar maakten. Ik draaide me om en schreeuwde: ’Jullie zusters’. Vervolgens liepen we door. Luttele seconden later werd ik gevloerd door een enorme karatetrap. Ik viel op de grond en kreeg rake schoppen.

De agent op het politiebureau aan de Kolenmarkt keek ons meewarig aan, hij kreeg dagelijks dit soort gevallen binnen, voor hem waren het routineklussen geworden. Terwijl hij achter zijn computerscherm plaatsnam, zei hij hoofdschuddend: ‘Het is gelukkig bijna juli, dan rotten al die boeven naar Marokko op. Voor ons is dat wel zo prettig, want het aantal misdrijven daalt enorm in de zomermaanden.´

Ik was een verbitterd mens geworden, vol haat en frustraties. Ik wilde tot de essentie van de islam doordringen, maar het enige wat het mij had opgeleverd was een afkeer van Marokkanen. Ik had als een asceet geleefd en honderden boeken over de islam gelezen; ik had jaren in het Midden–Oosten doorgebracht, maar al mijn kennis over de islam was uiteindelijk nutteloze ballast. Ik was blind geworden voor de schoonheid van de islam.

‘Gooi het kind niet met badwater weg’, zei mijn moeder altijd. Zij hield me altijd voor dat de kracht van het geloof onbegrijpelijk was voor de ongelovige Thomas. Mijn moeder hoopte dat ik net als de kerkvader Augustinus eens tot inkeer zou komen. Maar ik had het licht niet gezien zoals Saul toen hij op weg was naar Damascus. Hij joeg op christenen, ik op Marokkanen. Saulus werd Paulus en een pilaar van het christendom; ik bleef mijzelf en was geen moslim geworden, integendeel. Ik voelde me opgejaagd en rusteloos, de islam had mij niet de vrede gebracht die ik zo nodig had. Ik was veroordeeld tot een levenslange zoektocht naar mijzelf. Voor het laatst sloop ik door de stegen van Brussel. De stem van mijn moeder galmde door mijn hoofd: ‘Hij die God verlaat, heeft smart op smart te vrezen’.

Ik wens U allen nog een gezegende dag.

Brussel: Eurabia
Uitgeverij Atlas
Amsterdam/Antwerpen

Een zeer lezenswaardig boek.

Door: “Driek”

https://ejbron.wordpress.com/2018/03/09 ... mestvaalt/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Brussel: Eurabia

Bericht door Ariel »

Voor het laatst sloop ik door de stegen van Brussel. De stem van mijn moeder galmde door mijn hoofd: ‘Hij die God verlaat, heeft smart op smart te vrezen’
[icon_lol.gif] Mooi vind ik dit. Dit moet de waarschuwing worden voor de regeringspartijen..

Luister je Gert Jan Segers. Luister je Alexander penthouse.

Mark en Sybrand , horen jullie deze woorden?

Ik hoop dat jullie smart op smart te vrezen hebben.

Niet dat ik zo rancineus ben, :sly7: Maar toch!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Brussel: Eurabia

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Mark en Sybrand , horen jullie deze woorden?
Als die 2 en vele andere wegkijkers al naar Brussel komen blijven ze hangen in de beveiligde EU paleizen . Vandaar uit is het makkelijk om lyrisch te doen over de "multiculturele metropool" Brussel.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie