Opgepast DICTATUUR!

Plaats reactie
Pilgrim

Opgepast DICTATUUR!

Bericht door Pilgrim »

Opgepast DICTATUUR!

Geplaatst op 07/08/2020 door Jefferson Nimmitz

Afbeelding
ISBN 9783864457654

Hoe de democratie in Europa wordt ontmanteld en een totalitaire staat wordt opgebouwd.

Geheime documenten van het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken bewijzen dat de Duitse federale regering de bevolking (80.594.017 Duitse burgers in 2017) in de Corona-crisis heeft aangevallen om enorme beperkingen op de grondrechten af te dwingen.

Sinds begin 2020 worden burgers door politiek en media geconfronteerd met apocalyptische horrorscenario’s. De dagelijkse publicatie van de corona-sterfgevallen las als een oorlogsrapport. Ondertussen spreken echter steeds meer wetenschappers, artsen en beveiligingsexperts over een “vals alarm”. Een cruciale vraag is daarom: is het een opzettelijk vals alarm? Zo ja, wat zijn dan de politieke en /of financiële belangen erachter?

Men moet al bijzonder veel geluk gehad hebben om half februari in een Australisch dagblad te lezen dat de Chinezen in Wuhan een efficiënt geneesmiddel hadden gevonden dat Covid 19, dat toen nog Corona heette, genas. Wie eind februari op een blog in Hong-Kong kon lezen dat de Zuidkoreanen in hun land hetzelfde hadden gepresteerd moet nog meer geluk gehad hebben. Maar de weinigen die dit geluk wel hadden konden daarna hun oren en ogen niet geloven. Het bestaan en de naam van het geneesmiddel werd dood gezwegen en zelfs gecensureerd op de sociale media. Diegenen die geïnformeerd waren met de vitale informatie over de efficiëntie van hydrochloroquine wisten dat er iets grondig verkeerd was gegaan en konden aan een chronologische reconstructie beginnen nog voor de schandelijke feiten zich van overheidswege begonnen op te stapelen.

Lees verder>>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

sjun

Re: Opgepast DICTATUUR!

Bericht door sjun »

Lijkt me een interessant boek

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

hans van de mortel

Bericht door hans van de mortel »

sjun schreef:Lijkt me een interessant boek

Totaal oninteressant.

En zeker na het lezen van de recensie die nergens op slaat, behalve op Corona-virus frustratie, en voornamelijk kant noch wal raakt.
Ik zou dat jammerverhaal nog maar eens lezen, Sjun!

Huilie huilie over dictatuur. Dat de huidige Europese regeringen lijden aan fascistische trekken is mij allang duidelijk. Ook dat het volk het zicht op zijn eigen ondergang uit het oog heeft verloren. Het percentage van burgers dat verantwoordelijk is voor de door hen zelf gekozen en in het leven geroepen leiders in Europa mag van mij morgen dood gevonden worden in een met zweet doordrenkt bed.

In november gaat Trump de verkiezingen verliezen, althans dat vermoed ik. In maart 2021 gaat het Nederlandse schapenvolk weer naar de slachtbank van het politieke list en bedrog theater. De zogenaamde intelligente massa is te lui, ongeïnteresseerd en te gemakzuchtig om een juiste keuze te maken. Men laat liever Brussels water over Brussels akker stromen.

Voor de regelmatige bezoeker van het Forum Faith Freedom is het aanschaffen van het boek totaal overbodig en weggegooid geld.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED

sjun

Bericht door sjun »

So dreist lügt die Corona-Diktatur
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Plaats reactie