Ik, Safiya.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Apr 10, 2007 1:59 pm

Thomas schreef:
Iznogoodh schreef:
Thomas schreef:Hier is de link voor jouw info.:
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 12&start=0

11e bericht: "Helaas, ik geloof niet in de haddiths."
Kortom: Of nu of vorige keer stond je te liegen!!!!
Verbaasd?

Niet echt hoor.
Ik heb deze linkmiegel aardig door.
Liegen hoort bij de cultus!!!

Omkleedt de waarheid niet met onzin en verbergt haar niet; jullie weten wel beter." (Koran 2:42)

De Boodschapper van God zei: "Hou jullie aan waarachtigheid want het leidt naar rechtschapenheid, en dat laatste leidt naar het Paradijs. Dus, wie waarachtigheid getrouw blijft en er ijver in toont, wordt door God als een waarlijk waarachtig mens beschouwd. En vermijdt het liegen, want dat leidt tot buitensporigheid, en buitensporigheid leidt naar de hel. Dus, wanneer iemand volhardt in het vertellen van leugens, dan beschouwt God hem als een leugenaar". (Bukhari, Muslim)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Ketter

Berichtdoor Ketter » Di Apr 10, 2007 4:42 pm

Goed, dan ga ik zelfs volgens Mohammed naar de hemel.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

tomc

Berichtdoor tomc » Di Apr 10, 2007 6:49 pm

Chaimae schreef:Dat heb je dan mis Ariel. Ik zou namelijk contact hebben met een jongen, noch een relatie met een jongen aangaan voor het huwelijk. Omdat het haram is, en ik me strikt aan de regels van Allah swt hou. Ik spuug op meisjes/jongens die aan haramrelaties doen. Van haramrelaties krijg je alleen maar problemen.

En toen werd je verkracht ... kan gebeuren, zeker als je in Brussel woont, tussen moslims.

http://hrw.org/english/docs/2002/08/22/global12921.htm

Dus als jij verkracht wordt, dan moet je afgemaakt worden ?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Apr 10, 2007 6:53 pm

tomc schreef:
Chaimae schreef:Dat heb je dan mis Ariel. Ik zou namelijk contact hebben met een jongen, noch een relatie met een jongen aangaan voor het huwelijk. Omdat het haram is, en ik me strikt aan de regels van Allah swt hou. Ik spuug op meisjes/jongens die aan haramrelaties doen. Van haramrelaties krijg je alleen maar problemen.

En toen werd je verkracht ... kan gebeuren, zeker als je in Brussel woont, tussen moslims.

http://hrw.org/english/docs/2002/08/22/global12921.htm

Dus als jij verkracht wordt, dan moet je afgemaakt worden ?

Dat is een ander verhaal... bij verkrachting geldt natuurlijk niet de doodstraf door steniging. Je hebt er namelijk niet om gevraagd.

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Monique

Berichtdoor Monique » Di Apr 10, 2007 6:58 pm

Chaimae schreef:Dat is een ander verhaal... bij verkrachting geldt natuurlijk niet de doodstraf door steniging. Je hebt er namelijk niet om gevraagd.

Dat is geen ander verhaal. De vrouw zal namelijk wel even 4 getuigen moeten aandragen van die verkrachting.
Wanneer ze dat niet kan heeft ze "gewoon" overspel gepleegd en moet ze gestenigd worden.
Amorele atheistische nitwit

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Apr 10, 2007 7:02 pm

Dat is geen ander verhaal. De vrouw zal namelijk wel even 4 getuigen moeten aandragen van die verkrachting.
Wanneer ze dat niet kan heeft ze "gewoon" overspel gepleegd en moet ze gestenigd worden.

Nee hoor. De man (vader,broer,oom) moet wel kunnen aantonen dat ze overspel gepleegd heeft. Hiervoor moet hij 4 getuigen hebben. Denk niet dat hij aan 4 getuigen kan komen. Zonder 4 getuigen kan het meisje ook niet gestenigd worden.

Monique

Berichtdoor Monique » Di Apr 10, 2007 7:07 pm

Chaimae schreef:

Nee hoor. De man (vader,broer,oom) moet wel kunnen aantonen dat ze overspel gepleegd heeft. Hiervoor moet hij 4 getuigen hebben. Denk niet dat hij aan 4 getuigen kan komen. Zonder 4 getuigen kan het meisje ook niet gestenigd worden.

Dit is onzin. Wanneer dit nemelijk waar zou zijn dan zouer niet 1 vrouw gestenigd kunnen worden.
Wanneer denk je dat er 4 getuigen zijn bij overspel?

Je weet net zo goed als ik dat slechts een "roddel" genoeg is om een vrouw in grote problemen te brengen. Vooral wanneer ze zwanger blijkt te zijn (door een verkrachting) en ze heeft geen 4 getuigen ...heeft ze overspel gepleegd. (het bewijs van dat overspel is immers haar zwangerschap) ?
Chaimae, hoe je het ook went of keert, een vrouw delft altijd het onderspit....tenzij.... er vanuit het kafir humane westen geprotesteerd wordt.
Ik vind dat alle vrouwen uit islamitische landen hier direct asiel moeten kunnen krijgen... no questions asked. En... homo's natuurlijk ook.
Mannen niet.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Apr 10, 2007 7:13 pm

Dit is onzin. Wanneer dit nemelijk waar zou zijn dan zouer niet 1 vrouw gestenigd kunnen worden.
Wanneer denk je dat er 4 getuigen zijn bij overspel?

Je weet net zo goed als ik dat slechts een "roddel" genoeg is om een vrouw in grote problemen te brengen. Vooral wanneer ze zwanger blijkt te zijn (door een verkrachting) en ze heeft geen 4 getuigen ...heeft ze overspel gepleegd. (het bewijs van dat overspel is immers haar zwangerschap) ?
Chaimae, hoe je het ook went of keert, een vrouw delft altijd het onderspit....tenzij.... er vanuit het kafir humane westen geprotesteerd wordt.
Ik vind dat alle vrouwen uit islamitische landen hier direct asiel moeten kunnen krijgen... no questions asked. En... homo's natuurlijk ook.
Mannen niet.

Dat is geen onzin. Dat zijn de Islamitische regels omtrent overspel.
Het meisje is veilig zolang haar vader/broer geen 4 getuigen hebben. Zonder getuigen kan het meisje namelijk niet gedood worden. Dat weet jij heel goed.

Monique

Berichtdoor Monique » Di Apr 10, 2007 7:58 pm

Chaimae schreef:Dat is geen onzin. Dat zijn de Islamitische regels omtrent overspel.
Het meisje is veilig zolang haar vader/broer geen 4 getuigen hebben. Zonder getuigen kan het meisje namelijk niet gedood worden. Dat weet jij heel goed.

De vrouw in dat boek waar dit topic over gaat.
Waren daar 4 getuigen van het "overspel"?
Volgens mij niet.... toch zou ze gestenigd worden.
Dat weet jij heel goed Chaimae.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Apr 10, 2007 8:00 pm

Monique schreef:
Chaimae schreef:Dat is geen onzin. Dat zijn de Islamitische regels omtrent overspel.

De vrouw in dat boek waar dit topic over gaat.
Waren daar 4 getuigen van het "overspel"?
Volgens mij niet.... toch zou ze gestenigd worden.
Dat weet jij heel goed Chaimae.

Omdat Safiya zwanger bleek te zijn. Dan heb je geen 4 getuigen nodig om aan te tonen dat Safiya sex heeft gehad.

Bleek Safiya niet zwanger te zijn dan had de rechtbank met 4 getuigen moeten komen om aan te tonen dat Safiya overspel heeft gepleegd. Wat eigenlijk onmogelijk is. Daarmee zou ze dus ook onschuldig zijn..

Linda Danvers

Berichtdoor Linda Danvers » Di Apr 10, 2007 8:03 pm

Mohammed heeft weleens de doodstraf uitgesproken zonder dat er getuigen waren.

Moeslim, boek 37, nummer 6676

Anas deelde mee dat iemand was beschuldigd van ontucht met een slavin van Allahs profeet. Daarop zei Allahs profeet tegen Ali: 'Sla zijn hoofd af'. Ali ging naar hem toen en vond hem in een bron, waar hij verkoeling zocht. Ali zei: "Kom eruit", en toen hij hem bij de hand nam en hem eruit trok, merkte hij dat zijn geslachtsorgaan was afgesneden. Hij zag er vanaf zijn hoofd af te snijden. Hij ging naar Allahs apostel en zei: "Profeet van Allah, hij heeft niet eens een geslachtorgaan."

Hier is alleen sprake van een beschuldiging en niet van vier getuigen. Deze Hadith eindigt niet eens dat Mohammed een opebaring krijgt dat het noodzakelijk is om de beschuldigde eerst te horen.

Omdat Safiya zwanger bleek te zijn. Dan heb je geen 4 getuigen nodig om aan te tonen dat Safiya seks heeft gehad.

Nog altijd even bloeddorstig zie ik.

Je kunt ook zijn verkracht maar dan geloven ze je niet in een Shariastaat. Als ze namelijk een vrouw op haar woord moeten geloven, dan kunnen ze die niet meer zonder pardon vermoorden.
Laatst gewijzigd door Linda Danvers op Di Apr 10, 2007 8:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Monique

Berichtdoor Monique » Di Apr 10, 2007 8:04 pm

7 september 2002 Op 9 oktober werd in Noord-Nigeria Safiyatu Hussaini wegens overspel veroordeeld tot de dood door steniging. Een dorpsgenoot bekende aanvankelijk seks met haar te hebben gehad, maar ontkende dit later weer. Hij werd wegens gebrek aan bewijs vrijgesproken, maar Safiyatu was zwanger, hetgeen gold als bewijs tegen haar.
Op 9 oktober 2001 werd in Noord-Nigeria Safiyatu Hussaini wegens overspel veroordeeld tot de dood door steniging. Een dorpsgenoot bekende aanvankelijk seks met haar te hebben gehad, maar ontkende dit later weer. Hij werd wegens gebrek aan bewijs vrijgesproken, maar Safiyatu was zwanger, hetgeen gold als bewijs tegen haar.
Zelf verklaarde zij dat de man had aangeboden haar te trouwen, maar het is niet uitgesloten dat zij dat heeft verzonnen om aan de schande te ontkomen. Haar dochter is inmiddels een half jaar en Safiyatu had al dood kunnen zijn. Haar zaak trok echter net op tijd de aandacht in binnen- en buitenland, waardoor zij een advocaat kreeg en in beroep kon gaan. Op 25 maart 2002 verklaarde een islamitisch shari’a-hooggerechtshof haar doodvonnis nietig.
http://www.amnesty.nl/wereldnieuws_artikel/4188

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Apr 10, 2007 8:05 pm

Monique schreef:7 september 2002 Op 9 oktober werd in Noord-Nigeria Safiyatu Hussaini wegens overspel veroordeeld tot de dood door steniging. Een dorpsgenoot bekende aanvankelijk seks met haar te hebben gehad, maar ontkende dit later weer. Hij werd wegens gebrek aan bewijs vrijgesproken, maar Safiyatu was zwanger, hetgeen gold als bewijs tegen haar.
Op 9 oktober 2001 werd in Noord-Nigeria Safiyatu Hussaini wegens overspel veroordeeld tot de dood door steniging. Een dorpsgenoot bekende aanvankelijk seks met haar te hebben gehad, maar ontkende dit later weer. Hij werd wegens gebrek aan bewijs vrijgesproken, maar Safiyatu was zwanger, hetgeen gold als bewijs tegen haar.
Zelf verklaarde zij dat de man had aangeboden haar te trouwen, maar het is niet uitgesloten dat zij dat heeft verzonnen om aan de schande te ontkomen. Haar dochter is inmiddels een half jaar en Safiyatu had al dood kunnen zijn. Haar zaak trok echter net op tijd de aandacht in binnen- en buitenland, waardoor zij een advocaat kreeg en in beroep kon gaan. Op 25 maart 2002 verklaarde een islamitisch shari’a-hooggerechtshof haar doodvonnis nietig.
http://www.amnesty.nl/wereldnieuws_artikel/4188

Omdat Safiya zwanger bleek te zijn. Dan heb je geen 4 getuigen nodig om aan te tonen dat Safiya sex heeft gehad.

Bleek Safiya niet zwanger te zijn dan had de rechtbank met 4 getuigen moeten komen om aan te tonen dat Safiya overspel heeft gepleegd. Wat eigenlijk onmogelijk is. Daarmee zou ze dus ook onschuldig zijn..

Monique

Berichtdoor Monique » Di Apr 10, 2007 8:07 pm

Chaimae: Omdat Safiya zwanger bleek te zijn. Dan heb je geen 4 getuigen nodig om aan te tonen dat Safiya sex heeft gehad.

Ja.. en nu de vraag hoe het komt dat sex heeft gehad.
Was dat door verkrachting of vrijwillig?
Haar zwangerschap is in ieder geval het bewijs dat ze sex heeft gehad = overspel.
Wanneer zij zegt dat zij verkracht is zal zij met getuigen op de proppen moeten komen.
Voor de rechtbank is haat zwangerschap in ieder geval genoeg voor "overspel".
En nu???

Linda Danvers

Berichtdoor Linda Danvers » Di Apr 10, 2007 8:08 pm

Het is ook onmogelijk voor een slachtoffer van verkrachting om met vier getuigen te komen die haar onschuld bewijzen.

Danzij de vier-getuigen-regel kan een man altijd ontkomen en is een zwangere vrouw altijd de klos.

Mohammed en zijn metgezellen waren zelf verkrachters. Daarom is dat ook geen misdrijf volgens de Sharia. Alleen seks buiten het huwelijk of met een andere man dan je eigenaar is een misdrijf volgens de Islam.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Apr 10, 2007 8:13 pm

Monique schreef:
Chaimae: Omdat Safiya zwanger bleek te zijn. Dan heb je geen 4 getuigen nodig om aan te tonen dat Safiya sex heeft gehad.

Ja.. en nu de vraag hoe het komt dat sex heeft gehad.
Was dat door verkrachting of vrijwillig?
Haar zwangerschap is in ieder geval het bewijs dat ze sex heeft gehad = overspel.
Wanneer zij zegt dat zij verkracht is zal zij met getuigen op de proppen moeten komen.
Voor de rechtbank is haat zwangerschap in ieder geval genoeg voor "overspel".
En nu???

Het was vrijwillig. Dus wordt ze gedood door steniging.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Apr 10, 2007 8:14 pm

Het is ook onmogelijk voor een slachtoffer van verkrachting om met vier getuigen te komen die haar onschuld bewijzen.

Danzij de vier-getuigen-regel kan een man altijd ontkomen en is een zwangere vrouw altijd de klos.

Dat klopt.

Linda Danvers

Berichtdoor Linda Danvers » Di Apr 10, 2007 8:18 pm

Chaimae schreef:

Dat klopt.

En daar sta jij achter?

Een wet die verkrachters lekker vrijuit laat gaan zodat ze nog meer slachtoffers kunnen maken, is geen goede wet.

Als jij daar geen probleem mee hebt, dan ben je geen vrouw of heb je geen hersens.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Apr 10, 2007 8:21 pm

Linda Danvers schreef:
Chaimae schreef:

Dat klopt.

En daar sta jij achter?

Een wet die verkrachters lekker vrijuit laat gaan zodat ze nog meer slachtoffers kunnen maken, is geen goede wet.

Als jij daar geen probleem mee hebt, dan ben je geen vrouw of heb je geen hersens.

Daar sta ik niet achter. Ik kan er alleen niks aan doen. Ik kan het niet veranderen. Zo staat het er en zo moet het zijn. Zo heeft Allah het gewild.

Monique

Berichtdoor Monique » Di Apr 10, 2007 8:27 pm

Chaimae schreef:Daar sta ik niet achter. Ik kan er alleen niks aan doen. Ik kan het niet veranderen. Zo staat het er en zo moet het zijn. Zo heeft Allah het gewild.

Met zo'n mentaliteit kun je de hele dag in je nest liggen, niet nadenken en vooral niets doen.
Immers: allah heeft alles zo gewild... de mens is machteloos.
Je zegt hier ook dat een mens in islam GEEN vrije wil heeft !!

Monique

Berichtdoor Monique » Di Apr 10, 2007 8:29 pm

No iets Chaimae;
realiseer je je wel dat je je schuldig maakt aan een van de grootse zonden binnen de islam.... namelijk.... huichelen.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Apr 10, 2007 8:29 pm

Monique schreef:
Chaimae schreef:Daar sta ik niet achter. Ik kan er alleen niks aan doen. Ik kan het niet veranderen. Zo staat het er en zo moet het zijn. Zo heeft Allah het gewild.

Met zo'n mentaliteit kun je de hele dag in je nest liggen, niet nadenken en vooral niets doen.
Immers: allah heeft alles zo gewild... de mens is machteloos.
Je zegt hier ook dat een mens in islam GEEN vrije wil heeft !!

FOUT!

1) Allah heeft de mens een wil gegeven.
2) Allah heeft de mens een keus gegeven.
3) Allah heeft de mens hersenen gegeven.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Apr 10, 2007 8:30 pm

Monique schreef:No iets Chaimae;
realiseer je je wel dat je je schuldig maakt aan een van de grootse zonden binnen de islam.... namelijk.... huichelen.

Hoe bedoel je?

Linda Danvers

Berichtdoor Linda Danvers » Di Apr 10, 2007 8:35 pm

Daar sta ik niet achter. Ik kan er alleen niks aan doen. Ik kan het niet veranderen. Zo staat het er en zo moet het zijn. Zo heeft Allah het gewild.

En hoe weet je dat God dat wil?

Omdat het in de Koran en de Hadith staat? Hoe weet je dat dit de wil van God is? Is nog een andere reden dan dat je bent opgevoed met het idee dat de Islam de waarheid is?

Waarom is het zo moeilijk voor jou en andere gelovigen om deze vraag te beanwoorden, Chaimae?

Het lijkt me eerder dat dit is wat verkrachters willen.

Monique

Berichtdoor Monique » Di Apr 10, 2007 9:05 pm

Chaimae: FOUT!

1) Allah heeft de mens een wil gegeven.
2) Allah heeft de mens een keus gegeven.
3) Allah heeft de mens hersenen gegeven.

Kijk nog eens goed wat je eerder zei:

Je zegt dat het eigenlijk tegen je wil in gaat maar dat je er niets aan kunt doen omdat het zo geschreven staat.
Je "wil" heb je dus helemaal niets aan... je kunt er niets mee.
Allah bepaalt wat er gebeurt. Wat is een "vrije wil" wanneer je er niets mee kunt?
In feite kun je er natuurlijk WEL iets mee. Kafir kunnen dat immers ook. Je kiest ervoor om je "vrije wil" te laten bepalen door allah. Maar dat is natuurlijk ook de hele betekenis van islam = onderwerping. Je "onderwerpt" je "vrije wil" aan die van de islam.
Gevolg: je hebt geen vrije wil.

Ik zal meteen ook je huichelarij verklaren.
Je huichelt naar allah toe.
Je zegt dat je het niet eens bent met een aantal wetten van allah maar om niet in de hel te komen zeg je dat het wel zo moet.
Dat is dus huichelen... je doet alsof.

hui·che·len (ov.ww., ook abs.)
1 de valse indruk trachten te wekken van => femelen, kwezelen

Een van de grote zonden in islam is huichelen. Hoe denk je dat allah denkt over mensen die doen alsof ze het met allah eens zijn? En dat dan ook nog eens puur uit hebzucht (naar de hemel).

Terug naar “Boekbesprekingen en recensies”