Logica. En het taboe op de logica

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De menselijke rol

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Allemaal leuk en aardig, maar wat hebben we hieraan wanneer de inzichten ontbreken die alleen bij FFI te vinden zijn over wat wie en waarom er islam en moslims zijn?.
De prioriteiten liggen helemaal verkeerd. Onlangs ontving ik een uitnodiging om een staal van mijn ontlasting op te sturen naar een of andere door de overheid betaalde medische studiedienst. Helemaal gratis ging Vadertje Staat( alias Big Brother) mij waarschuwen voor de gevaren van darmkanker. k heb een kans van 1 op 100 of zo. Dat mijn leefomgeving wordt ingenomen door moslims die 100 % zeker voor overlast en ellende gaan zorgen is blijkbaar van geen belang. Sterker nog, ik moet dat als een pluspunt beschouwen. Terwijl alle knappe koppen zich zouden moeten buigen over het probleem hoe lossen we de moslimdreiging op ?
bestuderen ze het koloniale verleden van Zwarte Piet. Of zoiets.
In academische kringen is het bon ton om lacherig te doen over de theologen in Constantinopel die debatteerden over het aantal vleugels van de engelen terwijl de Turken in 1456 voor de deur stonden als voorbeeld van middeleeuwse achterlijkheid. Wij zijn in werkelijkheid nog véél dommer: niet alleen staan de moslims nu al BINNEN in huis, maar we weten exact met hoeveel ze zijn en we zien elke dag op teevee tot wat ze in staat zijn. Wat onze voorouders 500 jaar geleden allemaal niet wisten.
Wij WETEN exact wat te doen, maar we doen niets. Sterker nog, we verergeren de situatie door de moslims naar hier uit te nodigen. Dat is niet alleen dom, maar ook misdadig.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De lachwekkende hoop van mevrouw Merkel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

(speciaal aan Pilgrim gericht)
De Duitse bondskanselier Angela Merkel stelt hoge prioriteiten aan de integratie van migranten die zich in Duitsland vestigen. Ook gooit ze de deur dicht voor mensen die enkel uit economische motieven naar Duitsland komen.

Ze hoopt dat de huidige migranten zich makkelijker aanpassen aan de Duitse cultuur dan de grote groep gastarbeiders die na de Tweede Wereldoorlog naar Duitsland kwam.

Merkel zei woensdag dat ze hoopt dat er is geleerd van de fouten die destijds werden gemaakt. Het was toen de bedoeling dat gastarbeiders terug zouden keren naar hun vaderland als het werk erop zat. Er werd daardoor weinig aandacht besteed aan integratie.

Bron: Merkel is de hoop nabij
Duidelijk! Wanneer je iets 'verwacht' heeft dat een achterliggende gedachte aan kennis waar je enigszins met zekerheid op kunt vertrouwen en je op kunt verlaten. Hopen staat gelijk aan geloven. Merkel is een domme trut die de boel belazert. Of ze is inderdaad super naïef met nog een post traumatisch DDR-verleden als handicap tussen haar oren. En altijd weer dat broekpak aan. Is zij soms waarachtig lesbisch?

Indirect geeft Frau Merkel aan dat ze totaal niet gelooft in wat ze zelf verkondigt. Dat mens spoort met recht niet en is als een waggelende eend in de bijt die op verdrinken na dood is. Niemand die het ziet. Behalve ik dan. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De lachwekkende hoop van mevrouw Merkel

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Indirect geeft Frau Merkel aan dat ze totaal niet gelooft in wat ze zelf verkondigt. Dat mens spoort met recht niet en is als een waggelende eend in de bijt die op verdrinken na dood is. Niemand die het ziet. Behalve ik dan. [icon_lol.gif]
Ik zie het ook. Eerst zegt dat mens dat de integratie totaal mislukt( "völlig gescheitert" ik herinner het me duidelijk) is en een jaar later zegt ze dat iedereen in Duitsland welkom is. Om de mislukking dus nog wat meer te doen mislukken of hoe moeten we dit begrijpen? En maar loftuigingen in de Marxistische media dat Moeder Angela haar" menselijk gezicht laat zien". ZIJ nodigt deze hordes barbaren uit en dan verlangt ze dat iedereen die dat niet doet er maar mee voor moet opdraaien ?!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Placebo denken

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Linguïstiek! icon_thumbup.gif
Hoop doet leven. Is dat zo? Jazeker! Want vanuit je hoop geloof je. Of is het eerder andersom? En hoe ik dat weet? Je verwacht resultaat. In het geval van een placebo - beschouw het als een kaarsje branden - werkt het bij de meeste mensen. In die zin zijn hoop, geloof en verwachting waarachtig bijna hetzelfde. Ik geef het toe, het woord verwachting maakt op bij een sterkere indruk dan hoop of geloof. Eigenlijk best wel logisch wanneer je twaalf jaar lang Jehovah's Getuige bent geweest. Alhoewel ik toen dezelfde verwachting had als met hoop en geloof. Het is allemaal een pot nat in verschillende versies. Het hangt er maar vanaf hoe je hersens het interpreteren. Maar als ik mijn mond houd en niks zeg, lijkt het mij een saaie boel worden. Dat is geenszins het geval met moslims wanneer zij hun mond houden. Geen nietszeggender volk dan moslims. Die hadden allang vergeten moeten zijn. Omdat godsdienstwaanzin als enige placebo in hun woestijndenken verankerd zit.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kermisoplossing: transitzones

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bericht van De Telegraaf vandaag.
De christendemocratische Merkel (CDU) en de Beierse zusterpartij Christelijke Sociale Unie (CSU) kwamen afgelopen weekend overeen transitzones in te stellen op de grens met Oostenrijk. Migranten die geen aanspraak maken op asiel kunnen daar de toegang worden geweigerd. Maar hun sociaaldemocratische (SPD) coalitiepartners moeten het plan nog steunen.
De logica ontgaat mij dat asielzoekers aan de grens met een glimlach op hun smoel op de vraag of zij aanspraak willen maken op asiel, antwoorden dat zij dat geenszins van plan zijn.

Het moet echt niet gekker worden met de waanzin van de media of Frau Merkel. De domheid kent haar eigen grenzen niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vergrijzing? Vluchtelingen opnemen, de oplossing om vergrijzing tegen te gaan?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Misschien kan iemand mij helpen met logisch redeneren.

Soms kost het mij moeite als alfa type. Zoals bijvoorbeeld in de kwestie 'vluchtelingen'. Dat deze tsunami van waanzin een groot probleem voor de draagkracht van de Europese samenleving inhoudt, moge duidelijk zijn. Nu hoorde ik gisteren op de radio een bericht - ik weet niet meer uit welke hoek (links?) - dat het vluchtelingenprobleem eerder als een oplossing dan probleem gezien moet worden [...]. De spreker beweerde namelijk dat - en daarin had hij gelijk - dat de 'vluchtelingen' voornamelijk uit jonge mannen bestonden. En nu komt het. Dit zou een oplossing kunnen zijn om de vergrijzing tegen te gaan.

Omstreeks 1914 had Nederland zo'n 7 miljoen inwoners. In 2015 tegen de 17 miljoen. Meer dan het dubbele. Hoezo vergrijzing? Omdat ouders in de republiek, alias koninkrijk der Nederlanden gemiddeld minder dan twee kinderen ter wereld brengen? Nou en? Dat is volgens mij juist HEEL juist. Waardoor de leefbaarheid in Nederland juist op peil wordt gehouden. Dat ouderen gemiddeld langer leven dan vroeger heeft mijn inziens geen invloed op het probleem van 'vergrijzing'. Dit probleem zal zich - volgens mij - pas voordoen wanneer een meerderheid van de bevolking GEEN kind meer voortbrengt.

Er zijn ongeveer evenveel mannen en vrouwen. Twee echtparen hebben als man of vrouw de leeftijd van 25 jaar. Na 25 jaar zijn zij 50 en hebben zij een zoon of dochter van 25 (nr.1) en een kleinkind (nr.2) van 1 jaar. Het eerste echtpaar wordt ondertussen 75 en dan hebben zij een kind van 50 (nr.1), een kleinkind van 25 (nr.2) en achterkleinkind van 1 jaar (nr.3). Dat is 1:3. Dan gaat groot opa en oma dood. Na 25 jaar komt er weer een kind van nr.3 bij (nr.4) en is kind nr.1 ongeveer 75 jaar; kind nr.2 is 50 en kind nr.3 is 25 en kind nr.4 is 1. Kind nr.1 overlijdt. Na 25 jaar wordt bij kind nr. 4 een nieuw kind geboren: nr.5.

De stand? Kind nr.2 (75 jaar), 3 (50), 4 (25) en 5 (1 jaar). Kind nr.2 is dan de grijsaard. Blijven er altijd nog drie niet vergrijsde kinderen over.

Ik ben geen wiskunde-knobbel en probeer op deze manier de vergrijzingstheorie te ontzenuwen. De bevolkingsaanwas groeit zo niet verder. Duidelijk. Dit is de 1-kind politiek. En zo hoort het volgens mij wanneer een bepaald gewenst aantal bereikt is, dan teken je voor stabilisatie. Voor een bevolkingstoewas moet men overgaan naar een gemiddelde van 'anderhalf' kind per gezin. Een overstroming van ongewenste islamitische vluchtelingen is natuurlijk ook een optie om de verhouding: vergrijzing versus jeugd, een vertekend beeld te geven voor een gewenste samenleving die voornamelijk uit (islamitische) jeugd zal bestaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe

Bericht door mercator »

Die vergrijzing is geen onheil maar een zegen. In een moderne kennismaatschappij die niet meer draait op domme spierkracht tenminste. In Afrika is het anders, dat wel.
W Europa is al overvol en dan willen de groen/linkse wereldverbeteraars er nog wat miljoenen zwarten en moslims bij. Een misdadige waanzin is zoiets. Ik zou zeggen: iedereen die graag zwarten ziet moet maar zelf naar Afrika verhuizen. Daar zijn er meer dan genoeg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Twijfelen aan je eigen verstand. Religies doen er hun voordeel mee.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Religieuze mensen vermijden met opzet het logische denken.

Afbeelding
De bisschop van het Italiaanse Vicenza, Monseigneur Beniamino Pizziol: "We moeten de katholieke leerlingen uit gaan leggen wat ramadan inhoudt en de moslimleerlingen de betekenis van de kerststal. Alle religieuze uitdrukkingen van welke richting dan ook moeten op de scholen kunnen worden uitgelegd en ook in de publieke instituties. Maar dat is mijn mening over secularisme en niet de Franse, die alle religieuze uitingen in openbare instellingen uitsluit."
We moeten niks. Deze man praat voor eigen parochie. Hij weet hoe beroerd de rooms-katholieke kerk er voor staat. Logisch. Dat instituut deugt niet. Heeft nooit gedeugd en zal nooit deugen. Het heeft zijn minwaarde overvloedig bewezen in de loop der tijd die haar gegund was door de joodse god.

De enige juiste logische beslissing is die van de Franse regering om alle religieuze uitingen in openbare instellingen uit te sluiten. Scholen zijn toekomstgericht. Religie is dat niet. Dat leidt alleen maar tot tweespalt.

Mijn Tsjechische ex groeide op onder het communistische bewind waarin religie in alle facetten van de samenleving verboden was. Maar . . . zij dacht na en interesseerde zich in het mysterie van het leven en ging op zoek naar de Bijbel. De Bijbel is de bron - niet de Koran. Ze is een overtuigd gelovige in God, maar hangt met haar gezonde verstand geen religie aan.

De moraal van mijn verhaal? Pas op kinderen geen indoctrinatie toe (dat het communisme overigens overvloedig toepaste), maar geef volwassenen zelf de gelegenheid hun religieuze koers te bepalen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De vier jaargetijden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Moeten we nu bang zijn voor al dat (seksueel) moslimgeweld?

NEE!

Hoezo dat? Onze westerse maatschappij heeft het zover kunnen brengen door al eeuwenlang mensen met organisatietalent voort te brengen. Iets dat in de islam volkomen onbekend is. Dat zouden wij moeten weten van FFI. Zowel het jodendom als het christendom kent een traditie van structuur en goede organisatie. Israël kon zo gemakkelijk een paar oorlogen van om haar heen oorlogszuchtige Arabische landen winnen die uit waren op haar vernietiging. DAT MOGEN WE NOOIT VERGETEN!

En IS dan? Ook dat stelt niet veel voor. Het is slechts een grote roversbende in navolging van hun geliefde profeet, waarvan de leden goed met explosieven, cell-phones en internet kunnen omgaan. De militaire leiding bestaat uit officieren uit het voormalige verslagen leger van wijlen Saddam Hoessein en die andere dwaas Mohammed al-Qadhafi.

Er zijn nauwelijks moslims in leidinggevende posities in Europa. Een uitzondering is de glibberige dubbelspel spelende Aboutaleb. Hij doet het goed. Een man met een hoog IQ, die dat goed heeft weten uit te buiten. Dus ook nog eens een slimme jongen. Maar een zwaluw maakt nog geen zomer. Mocht de islam aan de macht komen, dan zal Aboutaleb zonder twijfel overlopen naar de bezetter. Ach, dat neem ik hem niet kwalijk. Hoeveel deden dat niet in Nederland tijdens de Duitse bezetting. Om over dat smerige moorddadige optreden van de Ondergrondse nog maar niet te spreken. En laten we de politie vooral niet vergeten.

Misschien had ik deze post beter onder Utopie van de Vrije Wil kunnen plaatsen. Een mens handelt namelijk overeenkomstig zijn overlevingsdrift. Dat is niet de reden van zoveel moslims in Europa. Want in hun thuislanden was het eigenlijk veel leuker en was er geen enkel probleem met overleven. Wat was het dan wel dat ons de lugubere eer verschafte van het aanzien van zoveel moslims in Europa? Dat is hun ingebakken parasitaire ziekte: het islam-virus dat staat voor parasiteren op anderen. Op niet-moslims!

Ook deze storm zal weer voorbijgaan. Hoe? Ik heb geen flauw idee hoe de natuur werkt. Ik weet dat er vier jaargetijden zijn. Maar zelfs daar is geen touw aan vast te knopen. :unhappy:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Verloedering in alles. Dus ook de taal.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Tien jaar geleden.

Dat moet natuurlijk zijn: tien jaren geleden. Immers, het is geen tien dag geleden, maar tien dagen geleden. Niet tien eeuw geleden, maar tien eeuwen geleden. Er is sprake van meervoud en geen enkelvoud.

Er zijn maar weinig mensen die consequent zijn in de hersenen. Geeft niks. U heeft immers geen vrije wil. Ik ook niet, maar ik hanteer vanaf nu voortaan de schrijfwijze en uitspraak ‘tien jaren’ en niet ‘tien jaar’.

Het maken van een vrije keuze is eigenlijk wat men verstaat onder 'vrije wil'. En daarin heeft Mercator helemaal gelijk toen hij beweerde dat de mens niet helemaal een vrije wil heeft, maar wel een klein beetje. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Stel dat . . .

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het achterlijke islamitische ras

Afbeelding

Stel je nu eens voor dat moslims ondergesneeuwd kunnen raken. Geen hond die hen mag redden. Want dat achterlijke primitief heidense zooitje dat zich halsstarrig moslim blijft noemen, beschouwt de hond als onrein, heeft een bloedhekel aan het zichtbare kruis, en zweert alcohol af bij de lul van de profeet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Logica taboe

Bericht door Mahalingam »

Over linkse logica.

Gaat een minister-president met een prive vliegtuig op vakantie, dan piepen de linksen over kapitalistische uitwassen. En verspilling belastingeld.
Gaat die met een dure luxe vlucht met een lijnvliegtuig van de nationale maatschappij, dan piept links minder.

je zou dus verwachten dat een goedkope vlucht met Ryan air op linkse instemming mag rekenen.

Helemaal mis !!!
Cheap flight brings political turbulence for Danish PM
Lars Løkke Rasmussen and his companion flew to Malaga on budget airline Ryanair.

"Disgusting!" said one opposition leftist lawmaker on his Facebook page, reacting to the news reported by the daily Ekstra Bladet.

Flying for a budget fare sends a "very bad signal", said Social Democrat Jeppe Bruus, quoted by the Ritzau news agency.

"Ryanair represents a direct threat to the Danish model," said Henrik Bay-Clausen, representative for the 3F union at Copenhagen airport.
Nog een weetje:
In fact if you are a civil servant in Denmark's four biggest cities -- Copenhagen, Aarhus, Odense and Aalborg -- you are banned from flying Ryanair on any city business trip.
http://www.thelocal.dk/20160219/cheap-f ... -danish-pm
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Logica taboe

Bericht door Mahalingam »

De logica van verkeersborden.
Zo krijg je verwarde mensen.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik ben nog NOOOOIT ergens in een krant of waar dan ook een geïntegreerde Marokkaan of Turk tegengekomen. Laat staan een moslim.

Dus wat doen al die aan Arabieren gerelateerde klootzakken hier? PARASITEREN!

Mij lijkt het meer dan logisch dat je je kind in je nieuwe vaderland Nederland een Nederlandse naam geeft, of anderszins een algemeen aanvaarde leuke westerse naam. Hans is niet speciaal nodig. Een Nederlandese naam is eigenlijk onontbeerlijk voor de integratie. Ook in de misdaad.

Een verdachte en veroordeelde wordt en mag alleen met de voornaam volledig worden genoemd. Dan krijg je bijvoorbeeld dit bij een verkrachting van een 72-jarige vrouw die 'geholpen' werd door een zoontje van vriendelijke buren:

De 12-jarige Rob N. werd op verdenking van het verkrachten van een 72-jarige vrouw gearresteerd.

Omdat moslims (Turken, Marokkanen, Afghanen, Syriërs) met alle geweld niet willen integreren in onze samenleving lezen wij met schering en inslag het volgende in de krant bij roof, inbraak, doorrijden na ongeluk, of verkrachting:

De 12-jarige Mohammed N. werd op verdenking van het verkrachten van een 72-jarige vrouw gearresteerd. :scratch:

Het hoeft niet altijd om de naam van de profeet te gaan. Ook Najím, Achmed, Youssef spreekt boekdelen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Kennen we deze angstaanjagende 'filmhit' al?

Waarschijnlijk wel. Of althans delen eruit. In ieder geval is het verstandig om deze beelden ook hier in deze topic geplaatst te hebben. Laat angst u gerust overheersen, ook al is dit volgens de uitspraak van ex-marxist en populaire raadgever Frau Merkel hoogst ongepast: "Angst ist ein slechter Ratgeber."

Is het logisch om miljoenen parasieten aan te moedigen vrijelijk te komen parasiteren op Europa?

Fau Merkel vindt van wel. Zij heeft daar totaal geen moeite mee. Sterker nog, zij moedigt de parasieten aan. Een goed verstaander heeft maar een half oog en woord nodig. Uit de film blijkt dat er een diep gewortelde haat en afgunst heerst in de geest van vooral de Afrikaanse neger. Niet onze beschaving, maar de rest van de wereld, die nauwelijks nog als beschaving aangemerkt kan worden, woekert voort over de aarde. De Afrikaanse negerpopulatie en moslimpopulatie heeft zichzelf niet meer in de hand. Hun neukgedrag kent geen grenzen. Juist om die reden zouden alle grenzen in Europa weer in ere moeten worden hersteld.

Het is goed om deze film (weer) te zien. Om ons nogmaals te herinneren dat Frau Merkel uitsluitend het beste met zichzelf voorheeft, net zoals destijds Hitler.

Wanner de wetenschap in de toekomst zal beseffen en er openlijk voor uit zal komen dat de mens geen vrije wil heeft, is het direct dood maken van een type als Frau Merkel een vanzelfsprekende zaak voor de rechterlijke macht, in plaats van een kwestie van afwachten tot de ramp voltrokken is. Door mensen veroorzaakte rampen in de historie beginnen bijna altijd bij één persoon. Zij hebben doorgaans miljoenen doden en rampzalige chaos op hun geweten.

https://vimeo.com/146428448
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door sjun »

Yep, en er is meer...

Hoe hedendaagse islamisering Europa en Amerika ruïneert
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »



Dit zijn onze waarden die op elke school getoond zouden moeten worden. Waarden die wij gemeen hebben met alle andere christelijke en atheïstische mensen in de wereld. Het vervelende irritante kut Marokkaantje grootgebracht en opgevoed met de Koran door zijn Moskeevader: “Wat zijn atheïstische mensen, juf?” De juf zonder afschrikwekkend kopvod gekenmerkt, omdat zij geen schurft of vlektyfus op haar kale hoofd heeft: “atheïstische mensen beste Mohammed, zijn mensen die niet in Allah geloven en zijn profeet. Ook christenen geloven niet in Allah en zijn profeet.”

Waarom wordt de waarheid zo onnodig veel geweld aan gedaan? Omdat de waarheid soms veel onaangenaamheden met zich meebrengt voor de corrupte huichelachtige smerige politiek die absoluut met voorrang rekening houdt met de verwerping van de waarheid door moslims.

Waarheid is een begrip dat bediscussieerd behoort te worden. Maar . . . daar willen moslims niets van weten. Om de simpele islamitische reden dat zij de beste mens zijn. Wat valt er dan nog te betwisten of te argumenteren? NIETS!

Behalve de conclusie dat alle moslims parasieten zijn op onze kenniseconomie en beschaving!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Het eigenaardige is dat de zin om zelfmoord te plegen ook cultureel bepaald is. In België bijv. worden dubbel zo veel zelfmoorden gepleegd dan in Nederland, dat is toch raar ? Ik heb in mijn directe omgeving zeker een half dozijn lui gekend die zich hebben verhangen, verdronken of voor een trein zijn gaan springen. Allemaal om totaal verschillende redenen . Ik geloof dat zelfmoord na verkeersongevallen de belangrijkste doodsoorzaak in België is in de categorie 20-45 jaar.
Denk eens even aan roekeloos gedrag. Dat is een drang tot zelfmoord. Denk ook aan psychopaten! Een psychopaat is een gevoelloos mens die net zo makkelijk moordt als dat hij eet. Is een zelfmoordenaar dan een psychopaat? Nee! Mercator geeft aan dat zelfmoord om totaal verschillende redenen gebeurt. En inderdaad, zo is het met alles. Niets is wat het lijkt en is hetzelfde.

De echte gekken herken je niet.

Dus zijn moslims niet gek. Klopt. Zij zijn parasieten. En gekke parasieten bestaan niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Man overreden door twee tanks in Istanboel.

Of lijkt het maar zo? Slechte journalistiek in optima forma.

Man overreden door twee tanks

Luister goed naar het commentaar. Wie kritisch oplettend is met oog voor realitietszin, ziet hoe de man bewust zijn gedurfde capriolen ten uitvoer brengt. Een tank stuurt niet zo makkelijk. Hij kon zich dus zonder moeite onder de tank tussen de rubsbanden laten vallen. Je ziet ook dat hij daar duidelijk op aanstuurt. Het is natuurlijk nooit zonder risico. Net zo min als met een Smartphone aan je oor op de fiets het kruispunt oversteken. Dat laatste houdt een nog groter risico in met een mogelijke dood tot gevolg, dan je op de grond laten vallen tussen de rubsbanden van een aanrollende tank. :thinking: [icon_lol.gif]
De man is dus NIET overreden door een paar tanks, noch is hij aan de dood ontsnapt, hij heeft bewust een eenvoudige stunt uitgevoerd. Indoctrinatie vindt niet alleen in religie in het algemeen en islam in het bijzonder plaats, maar vooral ook door de domme slechte journalistiek hedentendage in het algemeen en vooral De telegraaf in het bijzonder. icon_thumbdown.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Niet iedere moslim die met de islam en Koran is opgevoed is een aanslagpleger. Maar iedere aanslagpleger als gevolg van zijn godsdienstwaanzinnige opvoeding is dan logisch geredeneerd bijna altijd wel een moslim. :sheik: De Koran even lezen (slechts eenvijfde qua inhoud van de bijbel) maakt veel duidelijk. En niet te vergeten, vooral ook nog een kijkje te nemen op FFI, de grootste en beste informatiesite over het parasietengevaar islam. En islam zonder moslims is als een zwembad zonder water.

FFI als enige betrouwbare gespecialiseerde informatiebron, met geen blad voor de mond, waarschuwt en publiceert al vanaf 2003 over het dreigende gevaar van islam dat bestaat uit moslims die onmogelijk - tegen hun geloof in - kunnen integreren in onze kenniseconomie en samenleving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bijthond die vrouw (80) beet, ging al eerder in de fout

AD. 17 oktober 2016 - De hond die zondagmiddag in Schiedam een 80-jarige vrouw ernstig verwondde, ging al eerder in de fout. De politie was met de gemeente in overleg over maatregelen tegen het dier en het baasje.
De vrouw liep samen met haar man op de Smetanalaan toen de hond, die aangelijnd was, tegen haar opsprong. Ze viel op de grond en de hond beet in haar allebei haar kuiten. De vrouw is naar het ziekenhuis gebracht. Daar is ze zondagavond geopereerd. Eén van de bijtwonden is bijzonder ernstig. De vrouw is er slecht aan toe, vertellen familieleden. Het is de vraag of ze volledig zal herstellen.

De hond, een Stafford, is al minstens één keer eerder bij een bijtincident betrokken geweest, bevestigt de politie. Het overleg over maatregelen om de hond onder controle te krijgen - een verplichte muilkorf was een mogelijkheid geweest - kwam te laat voor het bejaarde slachtoffer. De hond is zondag in beslag genomen. Hij is tijdelijk op een opvangadres geplaatst.

De rechter beslist uiteindelijk wat er met de hond gaat gebeuren. Dat besluit valt nadat er tests met het beest zijn gedaan. De kans dat hij wordt afgemaakt, is reëel.
Afbeelding
Een onbekende Stafford voor de politie.

Het was dus een hond die met voorbedachte rade een niets vermoedende vrouw aanviel met de bedoeling haar ernstig te verwonden. Daar staat minstens 1 jaar asielverblijf op. Maar de kans is groot dat hij afgemaakt worden. Waarom gebeurt dit ook niet met asielzoekers die als zodanig in de fout gaan? De liefde voor het dier bij de mens is immers groter dan voor de medemens. Wat zijn we toch als menselijk zooitje een grote groep huichelaars bij elkaar. We zijn tegen de doodstraf maar als het om een geliefde hond gaat die bijt dan moet de hond waarschijnlijk dood.

Het is afwachten op de uitspraak van een corrupte rechter vanuit een onlogisch rechtssysteem.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Er leven veel te veel mensen in de buurt van Europa. Maar ook IN Europa!

Honger, armoede en geen werk. Een gevaarlijk trio. Ontstaan door . . .? Vrijelijk neukgedrag, geen zelfbeheersing en een super egocentrische instelling. Want wat gebeurt er? De arme mensen zonder werk die het neuken niet laten konden en in kommer en kwel de dag moeten zien door te brengen op zoek naar wat karig overgebleven voedsel hebben dan nog maar een optie: Parasiteren op die landen waar geen kommer en kwel heerst. Ehhh . . . ik bedoel waar geen echte armoede en nog werk heerst. Ehhh . . . ik bedoel niet echte armoede. Ehhhh . . . ik bedoel niet zo veel armoede als waar al die moslim parasieten vandaan komen. Wat er eigenlijk overblijft in positieve zin van onze beschaving is dat wij hier geen oorlog hebben. Dat 'behoort tot de verantwoordelijkheid' van islamaanhangers die pas echt hun best doen om in Europa de beest en anti-christ uit te hangen nadat zij zich meer dan genoeg gelaafd hebben aan de verrukkelijke vruchten van onze kennisbeschaving die voornamelijk bestaat uit halsstarige idioten die zich laten voorstaan op hun rol deskundige politieke leider. :no1: :sly7:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wie is anno 2017 het meest geschikt als president van de U.S.A.?

Dit is een opmerkelijke bijdrage die overgenomen is van een De Volkskrant artikel, die in het teken staat van opmerkelijke wereldleiders die alom 'respect' afdwongen door hun uitgesproken voorkeur naar machtswellust - doorgaans niet om de wereld te verbeteren en in harmonie tot elkaar te brengen, maar om verdeeldheid te scheppen vanuit de verdeel en heers mentaliteit die politieke leiders eigen is. Een mix van mensen met bloed aan hun handen.

Ik draag mijn bijdrage speciaal op aan Schepsel en Zwartmeer. Als het daarna voor hen nog niet gelukt is tot inkeer te komen en vast te stellen dat politiek smerig is en niet afhankelijk is van de wit-was praktijken van beste 'smerige' praatjes van een van de beste praatjesmakers die aanspraak meent te moeten maken maken om het meest geschikt geacht te worden voor het presidentschap, komt het misschien morgen. Hoop doet leven. Maar verwachten doe ik het niet.
De opmerkelijkste speeches uit de VN-geschiedenis

Nikita Chroesjtsjov, 1960
Het Schoenincident van Nikita Chroesjtsjov is een van de bekendste en opmerkelijkste passages uit de geschiedenis van de Algemene Vergadering van de VN. In oktober 1960 schoot de Sovjetleider uit zijn slof en begon hij op de tafel te slaan. Even later deed hij dat met een schoen die hij had uitgetrokken. Hij was uitgedaagd door Lorenzo Sumulong, het hoofd van de Fillipijnse delegatie. Die had hem hypocriet genoemd omdat hij het Amerikaanse kapitalisme en kolonialisme had veroordeeld. De Sovjet-Unie deed hetzelfde met Oost-Europa, aldus Sumulong. Chroestsjov kon dat niet waarderen.
De Volkskrant heeft geen filmpje toegevoegd, maar na wat geduld opbrengend zoekwerk heb ik toch deze interessante video kunnen traceren.


Yasser Arafat, 1974
Ook Yasser Arafat was een opvallende spreker bij de Verenigde Naties. In 1974 mocht hij daar voor het eerst de Palestijnen vertegenwoordigen. Hij kwam niet met lege handen: hij had een leeg pistoolholster meegenomen. 'Vandaag ben ik gekomen met een olijftak en het pistool van een vrijheidsstrijder. Laat de olijftak niet uit mijn handen vallen. Laat de olijftak niet uit mijn handen vallen!', sprak hij. Met zijn speech wist hij veel sympathie voor de Palestijnse zaak op te wekken.



Michail Gorbatsjov, 1988
Wellicht het meest historische moment uit de Algemene Vergadering van de VN was de toespraak van Michail Gorbatsjov in december 1988, waarin hij de terugtrekking van 500 duizend soldaten uit Oost-Europa aankondigde. Dit moment wordt vaak aangeduid als het begin van het einde van de Koude Oorlog.

Hugo Chavez, 2006
De Venezolaanse leider Hugo Chavez nam in 2006 geen blad voor de mond tegenover de VN. 'Gisteren stond de duivel hier. De duivel was hier gisteren.' Om vervolgens een kruis te slaan. 'En het ruikt nog steeds naar zwavel.' Chavez doelde op de Amerikaanse president George W. Bush, die een dag eerder had gesproken. 'Hij sprak alsof de wereld van hem was. Ik denk dat een psychiater zijn toespraak van gisteren maar eens moet analyseren.'



Muammar Kadhafi, 2009
Ook Muammar Kadhafi kon er wat van. In plaats van een kwartier, de gebruikelijke spreektijd, ratelde de Libische leider in 2009 ruim anderhalf uur door. En niemand die hem tot zwijgen kon brengen. Hij had het vooral over zichzelf en introduceerde zich als de 'koning der Afrikaanse koningen'.

23 september 2009 - Video duurt 1 uur en 38 minuten. Kijk een klein stukje vanaf 48. Kadhafi leest voor wat president Bush (republikein) eerder voor verschrikkelijks Libië in petto had. Obama daarentegen – als ik het goed begrepen had – kwam er voor Kadhafi gunstig vanaf.
Mahmoud Ahmadinejad, 2010
De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad schroomde niet om tijdens de Algemene Vergadering van de VN een van de bekendste samenzweringstheoriëen te berde te brengen: dat de Verenigde Staten en diens bondgenoten zelf achter de aanslagen van 11 september zaten. Veel diplomaten verlieten daarop woedend de zaal.



Benjamin Netanyahu, 2012
De Israëlische premier Netanyahu kwam in 2012 op de proppen met een cartooneske afbeelding van een bom. Daarmee wilde hij laten zien hoe ver het Iraanse atoomprogramma al gevorderd was en waar men wat hem betreft de grens zou moeten trekken. Dat laatste gaf hij dan ook letterlijk met een rode stift aan.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Er leven veel te veel mensen in de buurt van Europa. Maar ook IN Europa!
Heel het moslim( en/of neger)probleem is in de eerste plaats een demografisch probleem. Wat je ook van moslims kan denken maakt niet zo veel uit. Er zijn er gewoon te veel.
Gisteren hoorde ik nog dat de bevolking van Brussel de volgende jaren gaat verdubbelen of zoiets. Ik hoorde dat terwijl ik volop in de file stond daar.
Logisch denkend zou ik zeggen: steriliseer alle moslims en negers in Brussel. Dat is nodig om nog te kunnen rekenen op een minimum aan levenskwaliteit daar. Blijkbaar liggen de moslims en negers daar zelf niet wakker van.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De waslijst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Geen mens die een vrije wil heeft zal op zulk een idee komen.
Maar je kunt natuurlijk wel iemand op een idee brengen door hersenbeïnvloedng om een mensa een onbedachtzame keuze te laten maken.
Zwartmeer schreef:Goeie documentaire! De dader van deze aanslag is trouwens 10 september van dit jaar vrijgelaten:
Dit is pas interessant om te vermelden!
23 mei 2012 – Op de Britse veilingsite PFC auctions wordt deze week het bloed van de Amerikaanse oud-president Ronald Reagan geveild. Volgens de organisatoren van de veiling werd het buisje afgetapt toen Reagan in het ziekenhuis lag na een aanslag op zijn leven. Op 30 maart 1981 schoot de zwaar depressieve John Hinckley de president neer als een soort liefdesverklaring aan de actrice Jodie Foster.

10 september 2016 – De man die in 1981 een aanslag pleegde op de Amerikaanse president Reagan, is vandaag vrijgelaten. De nu 61-jarige John Hinckley is lang genoeg in psychiatrische behandeling geweest. Hinckley werd destijds ontoerekeningsvatbaar verklaard.
De koper van het buisje bloed is net zo psychisch gestoord als de aanslagpleger van Reagan. Toch wordt hij niet gestraft. Ik vind dit niet logisch.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie