Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hiddema verwijt Hennes gebrek aan realisme - RTL LATE NIGHT

https://youtu.be/pd8ToZtMlgY

hans van de mortel
MOSLIMS ZIJN ALS SMERIGE RATTEN BESMET MET HET GEVAARLIJKE ISLAMVIRUS.

Kijken en luisteren naar de allerbeste strafpleiter in Nederland is een waar genoegen. Dat het domme blondje uit de gelederen van de PvdA gebrek aan realisme wordt verweten heeft zij aan de smerige politiek te danken waar zij zo graag deel van uitmaakt. Luister goed en hoor en huiver hoe zij zelf uitlegt dat haar ministerie eigenlijk geen Ministerie van Defensie is, maar een Ministerie van Oorlog. Theo Hiddema maakt ons duidelijk hoe smerig de internationale en nationale politiek is. Als moslims in de meerderheid zo vredelievend zijn omdat islam ‘vrede’ betekent’, waarom zijn zij dan niet in staat in hun islamitische landen de vrede te bewerkstelligen? Omdat hun perverse weerzinwekkende haatboek Koran vol aansporingen staat om ongelovigen te vermoorden. Europa moet bevrijd worden van moslims. Dat wordt nog een lange weg te gaan, zolang politici de boel belazeren omdat zij slecht in de waarheid zijn opgeleid. De waarheid brengt nu eenmaal altijd ongenoegen met zich mee.
HEINEKEN IS EEN MERK. EEN MOSLIM IS EEN DIENAAR VAN SATAN (ALLAH)

mocroboy38

Sit down ouwe lul. uw nostalgie is passe.

hans van de mortel
Niemand is verplicht zich in dit vrije niet-islamitische land moslim te noemen. Maak je geen zorgen mocroboy. Allah de knecht van de historische Arabische pedofiel en oorlogscrimineel Mohammed is op jouw hand. Omdat ik boos ben, in dwaling en verdwazing heb ik het genoegen met het sadisme van jouw god (Aallah) zonder verstand kennis te maken. KORAN 54:47,48 - "De boosgezinden zijn in dwaling en verdwazing. Ten dage dat zij op hun gezichten voortgesleept worden in het Vuur: Smaakt de aanraking van Hellehitte." Over islamitische nostalgie gesproken . . .

mocroboy38
+hans van de mortel - Wat voor afkeur heb ik dan volgens jou?

hans van de mortel
Jij hebt mijn afkeuring niet, behalve wanneer je je moslim noemt; Marxist, rooms-katholiek, aanhanger van de met criminaliteit geassocieerde voetbalclub Ajax bent, het eens bent met het huidige Nederlandse rampenkabinet. Dat brengt consequenties met zich mee. Bijna alle Italiaanse maffioso bidden in de kerk. Foute boel. Maar met de leer van Jezus Christus is helemaal niks mis mee - integendeel. Maar met de leer van Mohammed is van alles mis mee. Dat hij pedofiel en een oversekste onbetrouwbare Arabische gladjanus was is met zijn Arabische wellust nog wel te begrijpen. Maar onacceptabel is zijn criminele verleden met het overvallen en beroven van handelskaravanen en zijn latere wereldberuchte optreden als machtswellustige oorlogsmisdadiger. Er zijn nog maar weinig mensen die zich willen associëren met de misdaden van Hitler. Met de misdaden van Mohammed heeft merkwaardig genoeg niet één moslim een echt probleem. Dus keur ik ALLE moslims op voorhand af. Logischer kan ik niet denken. Erdogan en Gulen zijn twee fanatieke moslims. Zie hoe zij elkaar haten vanuit hun zelfde Korankennis!

mocroboy38
+hans van de mortel - moet ik je refuteren? zo ja, wees objectief.

hans van de mortel
Mocroboy38 schreef: "Wat voor afkeur heb ik dan volgens jouw?" En recent: "moet ik je refuteren?" Ik moest de betekenis van het woord opzoeken in het woordenboek en het gebruik van het woord 'jouw' in de eerste zin is natuurlijk fout. Het is JOUW boek (bezittelijk voornaamwoord) en . . . volgens JOU. Je valt door de mand mocroboy38. Want jij manifesteert jezelf als een knip en plakker van formaat. KORAN: 9:34,35 - 'Maar zij, die zich schatten vergaren van goud en zilver en daarvan geen bijdragen geven op de weg Allah's, kondig hen een pijnlijke bestraffing aan. Op de dag waarop de schatten verhit worden in het vuur van Djahannam, zodat daarmee hun voorhoofden en hun zijden en hun ruggen aangebrand worden: Dit is wat gij vergaard hebt voor uzelven; smaakt dan wat gij vergaard had!' De Koran is het meest systematische weerzinwekkende sadistische religieuze haatboek dat ik ooit gelezen heb. Het Oude Testament is bepaald ook niet fris en komt van die achterlijke gelovige joden vandaan. Het Nieuwe Testament is van de rebellerende orthodoxe jood Jezus Christus die met zijn tijd mee ging. Mohammedanen (volgers van Mohammed) zijn 1400 jaren in de tijd stil blijven staan met hun achterlijke kwaadaardige primitieve haatzaaiboek Koran. Vandaar dat zij nauwelijks wat gepresteerd hebben dat bijgedragen heeft aan de ontwikkeling van de mensheid.

mocroboy38
+hans van de mortel - OK een grammatica fout en daaruit kom je tot zulke gedachtes, aannames.. knap. Zolang een religie staat voor ethiek, morele gedragingen en spiritualiteit dan staat het dichter bij de objectieve waarheid dan de ideeën die u aanhoudt . U bent wel enorm gericht op moraliteit terwijl er volgens uw ideeën niet iets is als een grond voor moraliteit, dus het moet komen van conventies en niet ieder volk of land heeft dezelfde conventies over moraliteit als u. Ik hoor alleen maar gezeur en boosheid mr emoties spelen geen rol om te beargumenteren dat er geen God is.

Johan Harmsen
islam staat niet voor spiritualiteit wat is er spirituele aan Saoedi Arabië het puurste islamitische land ze leven nevens het woord van die zogenaamde Allah onderdrukking intolerantie zoals Mohamed het 1400 geleden voor deed

Ely Aksu
Heb je weleens gehoord hoe die hoge heren leven in S-A ? Zuipen zich helemaal lazer, Spuiten Heroïne en vermaken zich kostelijk in hun harems, bestaande uit Midden-Oosten straatsletjes. In het openbaar hijsen ze zich in hun witte jurk en zijn ze zegenaamde " vrome moslims.

hans van de mortel
Ja, daar heb ik recent nog over gehoord. Van een goede vriend die vanwege zijn werk vroeger in heel veel landen is geweest, waaronder ook Arabische landen. Alles wat Mohammed - herstel - Allah verboden heeft, daar wordt bewust op gezondigd. Alle grote hotels hebben beneden een enorme discotheek waar het stikt van de hoeren uit allerlei landen en waar rijkelijk sterke drank genuttigd kan worden. OOK in het land waar de islam is geboren: Saudi-Arabië, land van de zweepslagen en steniging naar vrouwen. Alles mag als het maar niet in het openbaar zichtbaar is. Een grotere vieze smerige achterbakse hypocriete achterlijke primitief heidense middeleeuwse onsmakelijke pedofiele achterstandsreligie dan islam is ondenkbaar. Moslims deugen niet. Zij zijn parasieten op onze culturele verworvenheden. In Mekka bevindt zich hun heilige fetisj: een vormgegeven vagina met daarin een steen uit de ruimte die tijdens de jaarlijkse bedevaart door moslims gekust wordt. Dit alles binnenin de grote doos waar moslims zeven rondjes omheen moeten lopen. Omdat zij heidenen zijn en aan afgoderij doen. En deze weerzinwekkende vertoning wordt anno 2016 beleden door ruim anderhalf miljard geestelijk gestoorde moslims. Hoe kan onze beschaving nog verlost worden van deze walgelijke onsmakelijke parasieten? Te beginnen door Angela Merkel, de post Marxistische trut uit het voormalige communistische Oost-Duitsland, uit te schakelen

mocroboy38

+Johan Harmsen - het is geen islamitische land mr een dicatorship. Olyarchie.

mocroboy38
+hans van de mortel - Merkwaardig dat je juist zegt dat zoiets niet hoort in de islam, mr vervolgens wel weer de islam als mikpunt neemt vn je emoties. verder is er geen continent meer vulgaire en pervers dan hier in EU.

hans van de mortel
Klopt! Maar wij liggen niet vijfmaal per dag als een zwakzinnig geestelijk gestoorde moslim op de grond met onze reet omhoog naar Allah te communiceren. Geen christenhond die in deze tijd nog zal beweren dat de bijbel door God is geschreven. Waar zijn de kerken gebleven? Een echte gelovige heeft geen tempel nodig zoals anderhalf miljard heidenen, die de naam parasiet als moslim op onze kenniseconomie meedragen. Islam is een grote verderfelijke poel van afgoderij. Zeven rondjes om een grote doos lopen, vanwege een steen die uit de hemel is komen vallen, als uiting van de ultieme levensverwachting van de moslim. Achterlijk misvormd DNA. Dat zal het zijn bij moslims.

mocroboy38
+hans van de mortel - 2 woorden: Xenofobische dogmatist.

mocroboy38
+hans van de mortel - Gelukkig ben ik de toekomst en mensen als U zijn de oudegarde met hun nostalgie willen ze de minderheden de schuld geven van de veranderende sociale , culturele klimaat. De wereld verandert en gelukkig speelt u geen rol meer voor de toekomst. Peace out old men.

hans van de mortel
De wereld verandert. Precies! Het zijn de moslims die dit nog altijd niet hebben ingezien en willen of niet kunnen begrijpen. Hun lage IQ, dat hier debet aan is, laat dit niet toe. Mij lijkt daarom een toekomst in onze kennisbeschaving ten enenmale uitgesloten voor moslims. Gelukkig speel ik daarin geen rol van betekenis.

mocroboy38
+hans van de mortel - <Mij lijkt> idd iets wat een gedachte is van u zelf. Of je t leuk vindt of niet wij zijn onderdeel van de nieuwe toekomst. Btw moslims met een lage IQ... dit impliceert voor mij dat je vanuit je eigen wereldvisie praat wat barst van de vooroordelen en nostalgie. kennisbeschaving zou niet tot stand komen als er geen renaissance zou ontstaan, en renaissance zou er niet zijn zonder kunst en kennis, en kennis zou er niet zijn als t westen niet in aanraking kwam met werken van Aristotles, zonder de moslim geleerde zou er geen verrijking zijn van dit soort werken, want die werden ten slotte als enige bewaard door de islamitische wereld. Verder over kunst zonder de handel met de Ottomanen kwam er een verspreiding van kunst. De mensen in Venice konden juist aan kunstwerken komen door de kapitaal die ze verdienden aan de handel met de Ottomanen.

Johan Harmsen
islam heeft niks met religie te maken het bepaalt alles voor je het een ideologie met strikte dogmatische regels vanaf geboorte tot de dood een misdaad tegen de mensheid

mocroboy38
+Johan Harmsen - strikte regels.. never heard of the bible and thorah? verder strikte regels?? er zijn verschillende tafseer <interpretaties> vandaar ook 4 wetscholen in de sunni traditie. en vergeet niet de sufi s en dan heb je een andere groep in het spectrum van interpretaties , namelijk de shia s. je bent te simplistisch maar van rechtse xenofoben verwacht ik ook niets anders. En oh ja betreft: islam is geen religie> wie had zoiets eerder gezegd?...jep.. de Duitsers maar dan tegen het joodse geloof.

hans van de mortel
Renaissance, kunst, cultuur, kennis, muziek, vrijheid van godsdienst, democratie - lang geleden had het even iets met islam te maken.
Zeker anno 2016 niet. Maar wie weet bekeren moslims zich wel tot de werkelijkheid met het risico onthoofd te worden, waardoor mogelijk de toekomst betere perspectieven voor hen biedt. Een toekomst in het hoerenparadijs van Allah welteverstaan.Aristoteles was een Griek en een belangrijke inspiratiebron voor de Arabische filosofie, maar natuurlijk geen moslim. Dat waren Arabieren en eerlijk is eerlijk, die deden het niet gek in hun tijd. Maar dat is lang geleden. Arabieren kunnen nu niks meer zelf maken. Zij zijn volkomen afhankelijk van westerse technologie en overgeleverd aan de hedendaagse islamitische godsdienstwaanzin.
Neem je moslims de Koran af dan stort hun hele kaartenhuis in elkaar. Niet iedere moslim is een terrorist. Maar iedere terrorist is tegenwoordig een moslim. Net zo radicaal als elke andere moslim die gelooft dat de Koran geschreven is door Allah, de god zonder naam.

Johan Harmsen
islam lijkt in de verste verte niet op de twee andere abrahamische religies Mohamed heeft er goed over na gedacht hoe hij mensen kan vrijwillig kan onderdrukken met dogmatische onzin, het kwaad van het as de koraan en de hadith terroriseren dagelijks de mensheid christenen joden ja zelf vele moslims zijn slachtoffer van deze intolerante hersenspinsels

mocroboy38
+hans van de mortel - Uhmm dan is de vraag hoe komt het dat de Arabieren in t MO niet kunnen floreren? hmm..maybe iets te mkn met t imperialistische beleid vn t westen? ze waren al bezig in de tijd van de Ottomanen om hun rijk te collapse, tot anno nu.<Iraq, libie. syrie, palestina afgenomen, etc>. geef me de definitie van terrorisme en Amerika en Israel zullen daar eerder voor in aanmerking komen. koran kan je afnemen it doesnt effect the religion. koran heeft een orale traditie. Vele miljoenen die de koran vn top tot teen uit het hoofd hebben gememoriseerd. westerse technologie...Silicon valley stikt t van de Chinezen en Indiërs

mocroboy38
+Johan Harmsen - OH je praat nu over terrorisme en radicale regimes hh wie heeft hen de kans gegeven om zich te manifesteren? Saudi is een close bondgenoot vn Amerika. En de so called terroristen werden militair en financieel geholpen door t westen tijdens de Sovjet war. Dus wie creëert zulke vacuüms? en wie creëert een klimaat waardoor veel meer mensen politiek- radicaliseren? Annexaties, wars, humiliation dit is een perfecte recept voor radicalisering. Radicalisering als abstracte term, dus eenieder zal onder deze omstandigheden, situatie radicaliseren.

hans van de mortel
Ja, hier heb je toch een punt waarin je helemaal gelijk hebt. Politiek is smerig. En Amerika stinkt een uur in de wind als het grootste imperialistische land ooit. Maar ik benoemde de godsdienstwaanzin. Ach, gelovige joden, christenen, moslims, zij allen zijn dwazen onder het juk van hun eigen geloofswaanzin. En eerlijk is eerlijk. Die paar terroristische aanslagen staan in geen verhouding met het kwaad dat Amerika in de wereld aangericht heeft. En dan praten we over tienduizenden slachtoffers waarvan velen dodelijk verminkt zijn. Amerika gooide in Vietnam de democratie te grabbel en koos als een ware dictator voor hel en verdoemenis. De christelijke huichelaars in Amerika stonden erbij en keken er goedkeurend naar. Om nog maar niet te spreken wat de Amerikanen allemaal in Zuid-Amerika voor ellende teweeg hebben gebracht.

Niet alleen moslims deugen niet. Alle aanhangers van een religie deugen niet. Trouwens nooit gedeugd. Wie deugt er eigenlijk wel?

Johan Harmsen
Het is wereldwijd met inspiratie de islam

mocroboy38
+hans van de mortel Kijk 80 procent bn ik t met je zwaar mee eens. Btw vergeet Stalin, Mao. lenin etc niet. Seculieren kunnen er ook heel wat van.

mocroboy38
+Johan Harmsen met inspiratie van de corporate sector gebeuren wars. Of je bent enorm dom, of je doet alsof en wilt gwn in jouw vooroordelen blijven geloven.

Ton
Hans, zou je ratten niet zo in een slecht daglicht willen zetten? Naar mijn ervaring zijn ze een stuk beter op te voeden.

hans van de mortel
Ratten zijn intelligente dieren. Dat bewijst ons de wet van Pavlov. Nu heb je tamme ratten, maar er zijn ook smerige ratten. Tamme ratten zijn de beschaafde intelligente niet-moslims. Smerige ratten de onbeschaafde moslims. Dat ook zij intelligent zijn berust echter op een misverstand. Koran 3:10 - Zij die ongelovig zijn, niet zullen hun bezittingen, noch hun kinderen hun iets baten bij Allah. En zij zijn het die de brandstof voor het Vuur zijn. Smerige ratten (moslims) gooi je in het vuur, maar geen tamme ratten (ongelovige verstandige mensen).
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Ariel »

icon_clap.gif Je was goed op dreef Hans.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: icon_clap.gif Je was goed op dreef Hans.
Ik kan het gewoonweg niet laten. Het is een automatisme.

Je kunt twee dingen doen wanneer je door een mug bent gestoken; 1. krabben of 2. een verlichtend smeermiddel op je huid doen en de mug vergeven.

Beter is natuurlijk de mug doden voordat hij de kans krijgt te steken. Ik ben dan ook voor het laatste: ALLE moslims de beschaafde wereld uit. Zelfs dan is er nog genoeg plaats over in de verschillende zandbakken van Allah in de buurt van Noord-Afrika en het Midden-Oosten. Allah zal daar zeer tevreden mee zijn.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat te doen bij een aanslag?
Het beste is 'Allah akbar' roepen en nooit meer op de VVD gaan stemmen!
De inspiratie tot een aanslag wordt te allen tijde opgedaan uit de Koran. Islamitische vrouwen, met Marokkaanse roots, hebben in het geheel geen moeite om via hun bewust gedragen kopvod propaganda te maken voor dat vieze smerige perverse sadistische boek vol haat tegen andersdenkenden: Koran. De bedenker van de Koran is de historische sadistische Arabische terroristische oorlogscrimineel Mohammed. Ook christenen staan bekend als terroristen en moordenaars, maar de leer die mohammedanen aanhangen is in tegenstelling tot de vredelievende leer van Jezus, een en al pervers, discriminerend, racistisch, sadistisch en vooral vol haat en het aanzetten tot moord op niet-moslims!

LEES DE KORAN! Onze politici weigeren halsstarrig dit te doen. Dit heet struisvogelpolitiek. Men blijft stekeblind voor het probleem dat moslims niet thuishoren in onze kenniseconomie en beschaving. Moslims zijn PARASIETEN. Niet zo verwonderlijk. Het staat allemaal te lezen in de Koran.


460.288 weergaven (24-5-17)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De ergste beledigingen ooit op de Nederlandse TV

28 mei 2017

MilaGila schreef: hans van de mortel omdat je door het leven moet met een lelijke rotkop, ga je uit frustratie afgeven op anderen. Zielig eng ventje zonder leven.

Hans van de Mortel antwoordt: Moet ik door het leven zoals de Achterlijken die als moslim misvormd zijn vanwege gebrek aan kennisbeschaving? Ik dacht het niet.
Lelijke rotkop? Moi . . . aan mooie vrouwen nooit gebrek gehad. Dus dat kan geen frustratie opleveren.
Zielig eng ventje? Als ik daamee MilaGila een dienst kan bewijzen, heel graag.
Zonder leven? Ja, in de ogen van moslims ben ik zielig. Krijg namelijk geen leven meer na de dood. Vandaar dat verstandige leuke aardige mensen, volop genieten en aardig zijn in en tegen het leven. Moslims zijn zo ontzettend dom dat zij het risico nemen niets van hun leven te bakken dan roeren in de beerput van hun achterlijkheid, omdat na de dood voor hen pas het leven begint. Op aarde mag de moslim aan zijn islamitische lul rukken tot hij weer slap wordt als de tekstuele uitbraaksels van de pedofiele profeet, maar klaarkomen in de vagina van een kopvod, als je daar niet mee getrouwd bent, zit er niet in. De blindelingse volgeling van Mohammed die als bijnaam 'mohammedaan' (volger van pedofiel, analfabeet, sadist en Arabische oorlogsmaniak Mohammed) heeft, verheugt zich op de dood, omdat pas daarna het hoerenparadijs met 72 maagden per mohammedaan voor hem opengaat. Ook aan alcoholische versnaperingen zoals een lekker glas niet Arabische wijn, zal het de mohammedaan niet ontbreken.

Tsja, wie nu nog niet weet wie pas echt zielig is moet zoeken in de doos van uitvindingen van de islam, of daar misschien ook iets tussen zit dat mogelijk uit het lege hoofd van een aanhanger van het mohammedanisme is gekomen. Zoiets als dat de aarde vast zit aan pijlers en dus niet beweegt. Lees de Koran! Het staat er echt in. (Koran 27:61) De Koran bestaat buiten onnoemelijk veel bewijs van het onvermogen en achterlijkheid van de profeet, vooral ook uit enorme haat teksten en aanbevelingen om andersdenkenden te vermoorden.
Bron: https://youtu.be/4CK-jHrx61k
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Ariel »

icon_thumbup.gif :applause:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ex-Muslim Al-Rassooli Reveals The Truth about Islam

hans van de mortel
'learn islam' wrote: The Quran is the only religious book on the face of the earth which promote love for humanity in the world.

Hans van de Mortel reacts: Muslims handle strange ideas of promoting love for humanity. Fast every day we can notice a perfect demonstration of what they learned from the Koran: islamitic terror attacks.
Koran 9:5 – "Then when the Sacred Months have passed, then kill the Mushrikun wherever you find them, and capture them and besiege them, and prepare for them each and every ambush. But if they repent and perform As-Salat, and give Zakat, then leave their way free. Verily, Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful."
I read this in the Koran as well: "In the hand of Allah there will be good." For sure Allah means to be good only for jews, christians and atheist people. Look at the misery situation of muslims all over the World. For Allah – let’s make this clear – muslims are a piece of shit. We know. Because we are no failures. (Koran 76:31)

Allah the servant of Muhammed believed the earth could not move. You want prove? Read this! Koran 27:61 - "Is not He who has made the earth as a fixed abode, and has placed rivers in its midst, and has placed firm mountains therein, and has set a barrier between the two seas. Is there any ilah with Allah? Nay, but most of them know not."
So, if you want to learn some stupid things in which muslims believe, ask 'learn islam'. Muslims are a failed mass of people. That's why they behave like parasites on our scientific world of inventions: block printing, radio, tv, smartphones, aeroplanes, all kind of wunderful dynamic music, medicines, computer, and milions of other inventions. we can live without Allah. Mulisms don't. That's why they are so miserable.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom trouwde de Profeet Mohammed met Aicha die toen nog maar 9 jaar was

36.929 weergaven

hans van de mortel 1 maand geleden
De domme moslim moet zich er dus bij neerleggen dat wanneer hij dingen van zijn geloof niet begrijpt, hij dit niet hoeft te onderzoeken omdat ze van Allah afkomstig zijn. Je kunt je dan in alle logica afvragen waarom in Allah’s naam de Koran is prijsgegeven aan het achterlijke Arabische woestijnvolk dat maar tot één zaak werd aangespoord door Mohammed, namelijk: oorlog voeren tegen iedereen die het niet eens was met de amateurprofeet, sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed. Precies! De Koran is een handboek dat aanspoort tot haat tegen andersdenkenden en verplicht tot het je superieur voelen over niet-moslims.

Islamic World News 2 dagen geleden (bewerkt)
+hans van de mortel
Je begrijpt het verkeerd. Dat er dingen zijn die alleen Allah weet, toont de totale kennis van Allah aan (Allah weet alles en wij moslims kunnen de macht en kennis van Allah niet eens voorstellen). Allah is met niks en niemand te vergelijken.

hans van de mortel 1 dag geleden (bewerkt)
Vandaar dat moslims in de wereld ver weg staan van alles wat met prestaties en een zinvol leven te maken heeft. Dat is te danken aan de macht van Allah, de nutteloze knecht van de Arabische profeet Mohammed (Oorlog Is Met Hem).
Eens kijken . . . een moslim die de Nobelprijs heeft gewonnen, een moslim op het gebied van sport, van wetenschap, kunst, muziek (is verboden in islam), van alles en nog wat. De reputatie van de tirannieke sadistische smerige oorlogsprofeet heeft zich voornamelijk toegepast op het plegen van plagiaat. Islam kan dan ook met recht een tweedehands heidense plagiaatreligie van oorlogsgeweld genoemd worden, met Mohammed in de hoofdrol als Arabische oorlogscrimineel.

Islamic World News 1 dag geleden
+hans van de mortel
Er zijn genoeg moslims die de Nobelprijs hebben gewonnen. Anwar al-Sadat die vrede maakte met ''Israel'' had bijvoorbeeld een Nobelprijs gewonnen. http://mvslim.com/10-muslims-who-won-a-nobel-prize/
Voor de rest zie ik alleen maar claims en beledigingen, maar geen argumenten of bewijs in jouw comment..

hans van de mortel 3 minuten geleden
@ Islamic World News
Ik bedoelde dit: De Nobelprijs is een jaarlijkse prijs voor wetenschappelijke onderzoekers die een opmerkelijke prestatie hebben geleverd op het gebied van de natuurkunde, scheikunde en fysiologie of geneeskunde. Dus niet de Nobelprijs voor terrorist Mohammed (Oorlog Zij Met Hem) als auteur van de Koran. Of een andere uit de islamitische geloofsovertuiging van 's werelds meest beruchte terroristen, genoemd Yasser Arafat, die de Nobelprijs voor de vrede kreeg uitgereikt. Uiteraard nadat er honderden onschuldige vrouwen, kinderen en ouden van dagen waren opgeblazen.
Alleen het kutlandje Nederland telt al 18 wetenschappers met een Nobelprijs. Van wie niet één achterlijke die zich mohammedaan (moslim in straattaal) noemt.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Hans v d Mortel sr »



Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Ariel »

Vraag hem hoe zijn Engels is, en stuur hem de brief van die Canadese burgemeester.

Afbeelding
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Reacties op YouTube door Hans van de Mortel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Je moet moslims geen hand geven, noch een vinger. Wat moslims verdienen is een geestelijke vuistslag. Recht in hun gezicht!

Ik heb het niet over moslims in een door de viezigheid van de historische pedofiele veelwijverij profeet Mohammed bevolkt moslimland, maar over de moslimparasieten in Canada.

Wat alle leiders in Europa aan ALLE Islam dwazen in Europa moeten duidelijk maken is hoe een burgemeester in Canada moslim parasieten te verstaan gaf dat zij behoren tot de mislukte, op onze beschaving parasiterende, mensensoort Islam.

Moslims beschikken over zo'n dramatisch laag en vastgeroest IQ dat zij als belachelijke afstammelingen van de diarreereligie Islam alsmaar eisen en eisen stellen die zelfs in de verte Allah nog niet zou durven stellen van de eerste de beste atheïst als Hans van de Mortel. Sterker nog, ik heb allang het sterke vermoeden dat Allah mij mijd als de pestkanker. Dat Indonesië het grootste moslimland is met de meeste diarree als doodsoorzaak nummer 1, heeft te maken met hun allerheiligste voorbeeld Allah die zo bang is voor Hans van de Mortel dat hij nog dagelijks last heeft van dunne poep vanuit zijn holle verstand. Hoe dat zo? Welnu, niet zo verwonderlijk als we bedenken dat de Arabische profeet Mohammed zijn schepper was. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie