Hoererij van de kerk met de Islam

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
mercator

Re: Hoererij van de kerk met de Islam

Berichtdoor mercator » Zo Jul 09, 2017 3:16 pm

Mahalingam schreef:Zijn er glutenvrije hosties?

Zo niet, dan moeten die er komen, net zoals zoutvrije hosties voor de gelovigen met hoge bloeddruk, of suikervrije voor de diabetici.
De grapjas Jezus zou zich nu na 2000 jaar nog een breuk lachen met die hele grap van eten jullie maar wat brood jongens en drink wat wijn en geloof dat het mijn vlees en mijn bloed is .
onzalig zijn de armen van geest

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Zo Jul 09, 2017 4:15 pm

sjun schreef:
Verschillende mensen worden dagelijks bedreigd omdat zij een kritisch geluid over de islam laten horen.

Misschien moeten we het stadium van kritiek maar eens achter ons laten. Het is niet meer nodig, het bewijs is afdoende geleverd.
Truth sounds like hate to those who hate truth.

sjun

Berichtdoor sjun » Zo Jul 09, 2017 9:00 pm

Een opmerkelijk verhaal. De Christenen of Jezu-getuigen van de Bijbel herdachten met brood. Dus waar die hostie met bijbehorende leer er in geslopen is is er weer afgeleid.

Maar terzake de groei van die hoererij in de kerk is er intussen al aardig wat bekend geworden. Kijk maar eens mee.

Ra-Ra wie trekken aan de touwtjes binnen GroenLinks?; Joost Niemöller met Peter Siebelt
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Jul 09, 2017 9:07 pm

sjun schreef:Een opmerkelijk verhaal. De Christenen of Jezu-getuigen van de Bijbel herdachten met brood. Dus waar die hostie met bijbehorende leer er in geslopen is is er weer afgeleid.

Maar terzake de groei van die hoererij in de kerk is er intussen al aardig wat bekend geworden. Kijk maar eens mee.

Ik ben net uitgekeken, en ik ben hier niet vrolijk van geworden. Ik had nog steeds een kleine hoop de GroenLinks straks weer een klein onbeduidend partijtje zal worden. Maar als ik hoor hoeveel groene en goedmenschen organisaties er achter GL zitten, is mijn hoop vervlogen.
Wim Camp, CDA... 'De islam is onze bondgenoot"
I Stand with Israel

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Jul 10, 2017 2:22 pm

Ariel schreef:
sjun schreef:Een opmerkelijk verhaal. De Christenen of Jezu-getuigen van de Bijbel herdachten met brood. Dus waar die hostie met bijbehorende leer er in geslopen is is er weer afgeleid.

Ik ben net uitgekeken, en ik ben hier niet vrolijk van geworden. Ik had nog steeds een kleine hoop de GroenLinks straks weer een klein onbeduidend partijtje zal worden. Maar als ik hoor hoeveel groene en goedmenschen organisaties er achter GL zitten, is mijn hoop vervlogen.

Trek het je niet aan! Tijdens de opkomst van PolPot met zijn filosofische visie 'Weg met de beschaving!' liep een compleet rattenleger van geestelijk gestoorde corrupte 'linkse' jonge mensen, die meenden de wereld te moeten zuiveren van het kwade, achter hem aan. Dit soort dingen houden even aan, worden nooit tegen gehouden, maar zijn altijd van voorbijgaande aard.

Weet je het nog? De mens heeft geen vrije wil en herbergt nu eenmaal al het slechte in zich. Ik kan mij niet herinneren dat de goede als eenling ooit de slechten overheerste. Wel dat de slechte de goeden in bedwang wist te houden en voor zijn karretje te spannen. Dictatuur of democratie speelt daarin een ondergeschikte rol. Het slechte wordt telkenmale overgenomen door het 'goede' dat zich vervolgens ontwikkelt tot een verbeterde moderne variant van het 'slechte' waardoor de domme mens, die schuil gaat in de massa, het verschil niet meer ziet.

Het begon bij God, de onbetrouwbare moordzuchtige hoofdrolspeler in het Oude Testament. Jezus, wat was de door joden bedachte bijbelfiguur een verrotte vieze smerige geestelijk corrupte gluiperd van het eerste uur. Alleen het Nieuwe Testament met Jezus in de hoofdrol vind bij mij nog enige waardering. Als ik Jezus een sukkel noem, mag ik mijzelf daarbij niet uitsluiten. Wij beiden zijn vredelievende figuren die geen mens fysiek benadeeld hebben. Wij vielen op door onze tekortkomingen. De wonderen van Jezus zijn later bedacht om zijn tekortkomingen te masseren. Ik moet het echter zonder die wonderbaarlijke massage stellen.

Ik moet nu langzamerhand ook helemaal niks meer hebben van gelovige joden. Zij zijn net zulke krankzinnig in de geest plat gewalste kotsfiguren als al die mohammedanen die in de profeet de oplossing van hun geestelijke tekortkomingen ontdekten. Met dit verschil dat de gelovige jood, God met rust laat en de mohammedaan overtuigt is dat de historische Mohammed in alles nagevolgd moet worden. Op straffe van het eeuwige hellevuur waarin geen dood meer mogelijk is. Waarmee vastgesteld mag worden dat moslims behoren tot de unieke mislukte mensensoort die zich laat benoemen met Islam. Een moslim is lam waar het aankomt om zijn hersens vrijwillig in de zelfstandig denkende, kritisch vredelievende menswaardige modus, te plaatsen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst van mijzelf en verkondig uitsluitend eigen dogma's.

sjun

Berichtdoor sjun » Zo Aug 06, 2017 5:57 am

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Aug 06, 2017 10:37 am

sjun schreef: :greeting2:

Ga je er soms gemakshalve van uit dat iedereen zoals jij en ik Duits kunnen lezen? Dat is toch raar?

Een samenvatting van het behandelde onderwerp had hier toch wel netjes op zijn plaats geweest. Ik ga het niet doen, maar jij! Want jij bent ermee begonnen. icon_thumbup.gif [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst van mijzelf en verkondig uitsluitend eigen dogma's.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Aug 12, 2017 2:22 am

Afbeelding

Bij groep 7 van basisschool Het Klimduin komt geregeld een dominee langs. Ds. Lettie Oosterhof vertelt over God en godsdienst en alles wat daarbij hoort.

Geweldig, zou je denken. Zo krijgen kinderen kennis van het christendom. En het christendom staat onmiskenbaar aan de voet van onze beschaving. De universiteiten, de ziekenhuizen, de armenzorg: allemaal ondenkbaar zonder de christelijke beschaving.

Dat kinderen vooral de christelijke beschaving meekrijgen, is helaas naïef gedacht.

Dominee Lettie Oosterhof neemt de Nederlandse schoolkinderen mee naar de moskee en laat ze op de knietjes bidden voor Allah. Onder leiding van een christelijke dominee bidden de kinderen tot de god in wiens naam zovele christenen zijn vermoord – en nog steeds vermoord worden.

Allemaal in naam van “wederzijdse integratie en het leren kennen van een andere wereld.” Het staat er echt. Zou de dominee het zelf geloven?

Het is algemeen bekend dat als een schoolklas naar de kerk gaat, Mohammed en Fatima thuisblijven. Niks ‘wederzijdse integratie’.

Er is alleen eenzijdige toenadering van Nederlanders richting de islam – onder de zachte maar onmiskenbare dwang van bestuurders en docenten.

Het is al erg genoeg dat de Nederlandse schoolkinderen zo op de knieën gaan. Het is vreselijk dat een christelijke dominee de kinderen laat bidden voor Allah.

Deze islamisering moet stoppen. Hiertegen hebben wij van actiegroep Cultuur onder Vuur een petitie opgezet. Schoolbestuurders moeten duidelijk te horen krijgen dat islamitische indoctrinatie met ‘Allah akhbar’ absoluut niet kan!

Er moet een eind komen aan de islamisering en indoctrinatie via basisschool Het Klimduin, zoals het islamitisch laten ‘bidden’ van Nederlandse schoolkinderen tijdens excursies naar de moskee.

Het is uit den boze dat kinderen daar leren met hun voorhoofd op de grond te buigen naar Mekka, onder leiding van een imam (en een dominee!). Laat staan dat zij daarbij de woorden ‘Allahu Akbar’ leren, de strijdkreet waarmee terroristen dagelijks hun bloedige misdaden plegen.

De Nederlandse cultuur is gebaseerd op christelijke waarden, niet op de islamitische.

Dat scholen aan deze islamiseringspraktijken meedoen, is een schandaal. Scholen zijn geen indoctrinatieplaatsen van de islam. Daarom eis ik een onmiddellijk einde aan de genoemde praktijken en aan alle schoolbezoek aan de moskee.

Teken nu de petitie!

Met deze petitie verzetten wij Nederlanders ons tegen de islamitische indoctrinatie bij de schoolbezoeken aan moskeeën.

Moskeeën die dikwijls door Saoedi-Arabische oliedollars en de Turkse overheid betaald zijn!

U kunt ons echter ook financieel steunen met een gift. Iedere gift is welkom!

Doneer hier
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

sjun

Berichtdoor sjun » Wo Sep 13, 2017 4:18 am

Je zult in Duitsland je kerkbelasting maar zo besteed zien worden. Dat gaat op zeker uitschrijvingen veroorzaken. :shock:

Terug naar “Ethiek, Moraliteit en Logica”