Logica taboe. De zwarte lijst

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Hans v d Mortel sr

Het jaarlijkse Marxisme-festival op 21 april

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Apr 22, 2018 12:48 am

Mahalingam schreef:En er was weer (in Amsterdam natuurlijk) het jaarlijkse Marxisme festival.
Op deze foto zien we niet een polit-bureau maar gewone deelnemers zitten. (je zou je kunnen vergissen met Cuba)

Afbeelding

En wie staat er te palaveren oreren? Rutger Groot Wassink (Gr. Links).
Vast en zeker over de zegeningen van de Goelag . Of de grote daden van Pol Pot.

Hoe kunnen nu mensen die tegen racisme zijn en vrij mogen kiezen in onze democratie op GroenLinks stemmen?
Dan ben je niet alleen niet goed snik maar ook een ongelooflijke hufter die zijn verstand bewust aan de wilgen heeft gehangen. Het Marxisme is de leer van de onderdrukking van de vrije geest en komt overeen met het virus waar moslims last van hebben: Islam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Logica taboe. Teveel moslim parasieten in Spanje

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Apr 24, 2018 3:00 pm

Islam is met zijn moslims als een invalide in een rolstoel die voor zijn dagelijkse verzetje nadat hij de helft van de tijd aan het infuus van onze beschaving heeft gelegen weer respect opeist voor zijn onhoudbare situatie die duidelijk maakt dat hij van onze beschaving afhankelijk is. Aan alles wat een moslim doet is af te lezen dat hij parasiteert op wat hij verafschuwt, maar waar hij, ondanks zijn dagelijkse geschreeuw tot Allah, niets aan kan veranderen. Zijn IQ is veel te laag en zijn afkomst geeft hem de garantie te behoren tot de mislukte mensensoort 'moslims'. Hij twijfelt nooit omdat de profeet Mohammed dat verboden heeft; hij is bang met zijn verkeerde voet het toilet binnen te gaan en kan bij Allah nooit zeker zijn of hij wel in de goede richting van de heidense doos in Mekka bidt. De moslim is een gehandicapte vertwijfelde mens die tot mislukking gedoemd is. Zijn enige teken van leven wordt veroorzaakt door te parasiteren op de beschaving die niet hem toebehoort. Een moslim is de eeuwige mislukkeling van zijn eigen falen. Daar kan hij niks aan doen. Ondanks dat hij zo onwetend is dat hij geen vrije wil heeft. Hij is voorbestemd te parasiteren. Net zoals onze beschaving voorbestemd is om hem die gelegenheid te bieden.

Eens lang geleden konden moslims de baas spelen. Maar hun arrogante domme houding tegenover onze beschaving heeft hen voorgoed gedegradeerd tot nietswaardige waardeloze parasieten die niet tegen hun verlies kunnen en blijven ageren tegen alles waar zij voordeel bij kunnen halen, maar dat niet durven toegeven omdat Allah, de knecht van profeet Mohammed, hen in de steek heeft gelaten. Het kan niet aan hun aandacht ontsnapt zijn dat het joodse volk de waarachtige voorkeur heeft gekregen boven de waardeloze mislukte mensensoort 'moslims' die maar niet willen samenwerken met een tolerante wereld die niet rancuneus is en uitsluitend bestaat uit niet-moslims.
Spain: Jihad Continues

by Soeren Kern • April 24, 2018

• Since the March 2004 attacks on Madrid's trains, Spanish authorities have arrested more than 750 jihadis in 243 counter-terrorism operations, according to the Interior Ministry.
• Jihadis remain undeterred. A recent Islamic State document included a list of grievances against Spain for wrongs allegedly done to Muslims since the Battle of Las Navas de Tolosa on July 16, 1212.
• "There is little doubt that the autonomous region of Catalonia has become a prime base of operations for terrorist activity. Spanish authorities tell us they fear the threat from these atomized immigrant communities prone to radicalism, but they have very little intelligence on or ability to penetrate these groups." — US diplomatic cable, October 2, 2007.

Afbeelding
Oh, welgestelde beminde Andalusië, wij hebben jou niet vergeten! Welke moslim zou Cordoba Toledo of Xativa uit zijn geheugen kunnen wegvlakken?

An armed, masked Islamic State jihadist appears in a propaganda video, where he warns Spain that it would "pay a very heavy price" for expelling Muslims from al-Andalus hundreds of years ago. The Spanish subtitle above reads "Oh dear Andalus! You thought we forgot about you. I swear by Allah we have never forgotten you. No Muslim can forget Córdoba, Toledo or Xàtiva."

Ten members of an Islamic State jihadi cell have been sentenced to combined prison terms of nearly 100 years for a plot to bomb landmarks and behead infidels in Barcelona.

The cell, composed of five Moroccans, four Spaniards and a Brazilian, was separate to and independent of the jihadi group that killed 16 people in Barcelona and nearby Cambrils in August 2017.

The case shows that Spain continues to be a prime target for jihadis, many of whom are striving to reconquer al-Andalus, the Arabic name given to those parts of Spain, Portugal and France occupied by Muslim conquerors (also known as the Moors) from 711 to 1492. Many jihadis believe that territories Muslims lost during the Christian Reconquest of Spain still belong to the realm of Islam, and that Sharia law requires them to re-establish Muslim rule there.

Het inhoudelijk doodenge artikel is in zijn geheel hier te lezen.

Doordat Europa massaal moslims is gaan importeren, is versleten kutwijf Merkel het kameel van Mekka gaan bewieroken als teken van verzoening met de achterlijkheid van moslims en verrijking met hen voor onze multiculturele samenleving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Logica taboe in islam. De zwarte lijst

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Apr 26, 2018 10:00 am

Een moslim kan alleen maar de Koran bespreken die hij gelezen heeft, maar dat is nooit hetzelfde boek als dat wat de schrijver geschreven heeft.

En wie denkt dat de profeet Mohammed de Koran heeft geschreven, heeft het faliekant mis. Tijd voor Hans senior om de kwestie nader te belichten. Mohammed de zelfbenoemde Arabische pedofiel profeet was analfabeet. De Koran is 200 jaren na de dood van Mohammed te boek gesteld. En u raadt het al: moslims denken dat WIJ in onze beschaving achterlijk zijn en verklaren hierdoor zeker te weten dat Allah degene is geweest die het boek heeft geschreven. Maar waarom dan pas na 200 jaren? Je zou verwachten dat de Koran al de eerstvolgende dag na de verdwijning van de profeet naar het hellevuur gratis en overal in de uitverkoop van de zandbak lag. Mogelijk dat Allah eerst nog een cursus lezen en schrijven moest volgen. Het valt ook niet mee als god van het tweede garnituur met een tweedehands achtergrond en pure plagiaat van de god van de joden. Maar goed, de Koran is er gekomen en vraag niet hoe. Hoe dat kan? Voor Allah is niets onmogelijk. Dat klopt. Want hij was in staat om moslims als de mislukte mensensoort te laten parasiteren op onze kennisbeschaving en de meute aan Arabische landen keer op keer gezichtsverlies te laten lijden in een oorlog tegen een handjevol joden in de mini-staat Israël.

Ik ben van mening dat het bovenstaande een fraai resumé is dat de lezer laat begrijpen waarom profeet Mohammed, zijn knecht Allah, en moslims onnozele types zijn.

Hans v d Mortel sr

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Mei 21, 2018 12:45 pm

Natuurlijk, meestal geneest het lichaam zich zelf.

Een knap staaltje van intelligentie, dankzij de kennis van de oerknal die uiteindelijk via de hoge hoed een eiwit voortbracht waaruit eerst een aap ontstond om vervolgens als mens met een vrije wil bewierookt te worden. Althans daar gaan mensen van uit die geacht worden daar een zinnig woord over te zeggen en bij voorbaat andere mogelijkheden uitsluiten omdat anders hun betoog geen enkele zin heeft.

Heeft ooit iemand zich weleens afgevraagd waar het geheugen zich bevindt van de oerknal, die chaos veroorzaakte, maar toch alles in de juiste vakjes van het vragenregister stuk voor stuk een miraculeuze plaats wist toe te bedelen, alsof het allemaal met voorbedachte rade de bedoeling was?

Ik vind mensen die in een god geloven minder dom dan zij die in het mysterieuze evolutiemonster geloven. Maar dat wil ik niet tegen mijn zeer intelligente, bepaald niet domme welbespraakte vriend vertellen - ik durf het wel, maar doe het niet. Hij woont helaas niet meer in Amsterdam, maar vlakbij het middelpunt van Nederland. Zijn probleem? De herinnering aan het gedrag van zijn streng overtuigde (hypocriete) christelijke vader. Die was fout. Althans zijn gedrag. Maar dat geldt net zo goed voor de arrogantie van de in de evolutietheorie overtuigd zijnde mens die niet van die gedachte wil afwijken. Mijn ziektebeeld is dat ik in geen van beide geloof. Ik geloof in macht. In de power van regie. In creativiteit van het grote onbekende. En daar bedoel ik niet de stom vervelende droge kost van het universum mee. Wel de regie daarover, die niemand te weten kan komen. De vraag is dan: Wie voert de regie? Als iemand mij kan vertellen aan wie ik deze vraag kan stellen, ben ik uit de brand van de illusie van het zijn en zijn betekenis. :thinking: :cool:

mercator

Berichtdoor mercator » Di Mei 22, 2018 9:57 am

Hans v d Mortel sr schreef:Ik vind mensen die in een god geloven minder dom dan zij die in het mysterieuze evolutiemonster geloven.

Zo mysterieus is dat evolutie monster niet. Ok, het is een groot toeval geweest dat daar uiteindelijk de mens en wat daar allemaal bij hoort uitgekomen is maar dat soort onwaarschijnlijke toevalligheden die uiteindelijk toch ergens toe leiden zien we toch elke dag massaal rondom ons gebeuren ? Dat ons lichaam zich om de zoveel tijd helemaal vernieuwt-we hebben geen enkele cel meer in ons lijf die daar ook al zat pakweg 10 jaar geleden is al even raar en toch gebeurt het .Zomaar, zonder dat we daar iets aan moeten doen, net zoals de Schepping of Evolutie gebeurd is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Mei 23, 2018 2:12 pm

Afbeelding
Striptease met slagroom bij kinderopvang Utrecht

Door John Maes van De Telegraaf

23-mei 2018

Utrecht - Op kinderdagverblijf Jolie in de Utrechtse wijk Lunetten heeft zich eerder dit jaar een striptease afgespeeld, georganiseerd door medewerkers voor een vrouwelijke collega. De GGD spreekt in een rapport over grensoverschrijdend gedrag. Jolie is woedend over die conclusie.
Het incident in de hal, waarbij ook slagroom werd afgelikt van het bovenlichaam van de vrouw, was voor haar verjaardag. De vrouwelijke medewerker is iemand die volgens de leiding van Jolie ’graag enige aandacht van mannen wenst’.
Het incident in de hal, waarbij ook slagroom werd afgelikt van het bovenlichaam van de vrouw, was voor haar verjaardag. De vrouwelijke medewerker is iemand die volgens de leiding van Jolie ’graag enige aandacht van mannen wenst’.
Het ’feestje’ vond plaats rond 10 uur ’s ochtends, een moment waarop kinderen getuige hadden kunnen zijn. Dat dit niet het geval was, viel op voorhand echter niet uit te sluiten. Er waren immers kinderen in het gebouw. Via een anonieme melding kwam het voorval, dat werd gefilmd, bij de gemeente terecht.

De GGD wijst op de voorbeeldfunctie van medewerkers. „Gezien de maatschappelijke onrust die de laatste maanden is ontstaan over ongepast gedrag, met name op de werkvloer, kan worden geconcludeerd dat de mogelijke blootstelling van kinderen aan een striptease, niet te rijmen valt met het laten kennis maken met algemeen aanvaarde waarden en normen.”

Als we het toch willen hebben over wat niet valt te rijmen met onze algemeen aanvaarde waarden en normen, dienen we als de gesmeerde bliksem alle moslims in Nederland de deur te wijzen. Weg wezen en snel! Richting heidense Marokkaanse zandbak van afgod Allah en zijn historische chef de vieze Arabische sadist, pedofiel, psychopaat, crimineel, roverhoofdman en oorlogsmisdadiger Mohammed.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Mei 31, 2018 8:39 pm

Wanneer ben je een vluchteling?

Volgens het Vluchtelingenverdrag is een vluchteling iemand die in zijn thuisland gegronde vrees heeft voor vervolging. Diegene krijgt in eigen land geen bescherming tegen deze vervolging.

Redenen voor vervolging zijn:

• de godsdienst van de vluchteling; (HvdM: in Syrië Islamitisch)
• de politieke overtuiging van de vluchteling; (HvdM: deelnemer aan staatsgreep)
• de seksuele voorkeur van de vluchteling; (HvdM: anti-homo, hoofddoekverplichting voor vrouw)
• het behoren tot een bepaalde etnische of sociale groep. (HvdM: de mislukte mensensoort 'moslims')

Wanneer ben je een asielzoeker?

Niet iedere asielzoeker is een vluchteling volgens de definitie van het Vluchtelingenverdrag. Een asielzoeker is iemand die een ander land om bescherming vraagt door een asielverzoek in te dienen. Het land waar asiel wordt gevraagd, gaat dan na of de asielzoeker valt onder het Vluchtelingenverdrag. Dit gebeurt in de asielprocedure.

BRON is via Google te vinden.

Asielzoeker moet dus een vluchtverhaal vertellen om kans van slagen te hebben om als 'vluchteling' aangemerkt te worden. Men vlucht voor armoede. Nederland kent vele armoedzaaiers, Nederlandse asielzoekers dus. Maar die blijven in Nederland.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Jun 03, 2018 8:27 pm

CATEGORIE 1. - Zelfs de meest schijnbaar logisch denkende mens, met een universitaire achtergrond en zelfverzekerde wijsheid, gelooft in God.

CATEGORIE 2
. - Dan is er ook nog een afgeleide van dezelfde soort mensen, die niet vrijwillig ter aarde is gekomen en bivakkeert in de samenraapselen van de evolutionisten: de heiden, die volgens de religieuze smaakmakers van de eerste categorie moet boeten in het eeuwig sadistische hellevuur van God voor zijn eigen mening.

Kortom, en duidelijker kan het niet begrepen worden:

De mens is een mislukt product van zijn hersteller die al in het begin van de schepping in de fout is gegaan. De vraag resteert: Was dit bewust of onbewust? Ik porteer voor opzettelijkheid met voorbedachte rade. Logisch toch!

Nadenken! Hersens gebruiken!

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jun 04, 2018 9:41 am

Hans v d Mortel sr schreef:Asielzoeker moet dus een vluchtverhaal vertellen om kans van slagen te hebben om als 'vluchteling' aangemerkt te worden.

Volgens dat geniale Vluchtelingenverdrag zouden Hans en ik dus ook in Marokko asiel kunnen aanvragen met het lulverhaal dat wij als overtuigde moslims ons bedreigd voelen in Nederland waar wij onze religie niet ten volle kunnen beleven. Zo eenvoudig is het dus. Met het vluchten van Noord naar Zuid wordt in dat Verdrag kennelijk geen rekening gehouden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Jun 04, 2018 12:22 pm

Radicalisering door kansarmoede?

De zogenaamde experten die vaste bodem proberen te ontdekken op sociologische grondwaarden en radicalisering in verband brengen met kansarmoede, zijn onbenullige beunhazen die prediken wat hen in hun marxistisch verdorven geest goed uitkomt.

Ik hoef geen misselijk makende linkse theateropvoering met slechts blah blah blah vanuit de doorlopende marxistische leugenvoorstelling. Ik prefereer in plaats daarvan oprecht applaus voor de waarheid die makkelijk te vinden is voor wie daar naar zoekt.

Nederland in armoede anno 1936:

Afbeelding
Provincie Drente 1936. Moeder met kind in deuropening van de met planken en plaggen gebouwde hut.

Volgens mij mogen wij Hitler dankbaar voor zijn goede sociale ideeën. Jammer dat de Zeitgeist hem op een verkeerde manier in zijn macht hield.

Op dit moment zijn de meest schadelijke parasieten voor mij de moslims. Zij huizen in alle prachtige, van alle gemak voorziene sociale huurwoningen in de grote steden, waardoor er voor onze kinderen geen plaats meer is op de markt voor een betaalbare huurwoning. Op islamitische profiteurs van onze beschaving zit geen weldenkend mens te wachten. En toch heeft onze overheid Islamitische parasieten en profiteurs een warm en tolerant onderdak verschaft en is daar ook nu nog altijd druk mee doende. Dit grenst aan culturele zelfmoord van onze beschaving. Helaas zijn de grenzen voor parasieten en profiteurs opgeheven. Vergelijk het maar met het opzeggen van je brandverzekering in de wetenschap dat er elke dag meer pyromanen feestelijk in Nederland worden binnengehaald.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Jun 12, 2018 6:15 pm

RAAR MAAR WAAR

Jezus ondertekende een contract bij Al Hilal in Saoedi-Arabië.

11 juni 2018 - De trefzekere aanvaller Bas Dost wil zijn contract bij Sporting Lissabon laten ontbinden. Hij heeft een verzoek ingediend bij de clubleiding. Dost, die half april besloot te stoppen als international, ziet voor zichzelf geen toekomst meer bij de Portugese club na de gewelddadige actie van tientallen hooligans vorige maand tijdens de training. Bij de vechtpartijen op het veld liep Dost een flinke hoofdwond op.

Naar aanleiding van de zware incidenten besloten eerder al trainer Jorge Jesus en doelman Rui Patricio op te stappen. William Carvalho, Gelson Martins en Bruno Fernandes verbraken maandag volgens diverse Portugese media hun contract. Dost wil zich nu gaan voegen bij de scheidende spelers. Sevilla zou hem graag willen overnemen. Zijn contract bij Sporting loopt nog twee jaar door.

Jesus ondertekende al een contract bij Al Hilal in Saoedi-Arabië. (Jesus - spreek uit: Geezoes)

BRON: Telegraaf

Het taboe van de logica schuilt in het feit dat Jezus een contract heeft gekregen in Allahland tussen allerlei mensen met de naam Mohammed. Volgens mij strookt dit niet met hoe de pedofiel psychopaat profeet over christenen dacht. Want voetballer Jesus is natuurlijk niet echt Jezus in eigen persoon. Die vieze moslim Arabieren durven geen kwaad woord over de ware Jezus te plaatsen, maar leven zich inmiddels wel uit in de vervolging van en de verachting voor de volgelingen van Jezus, terwijl het andersom zou moeten zijn: geen verkeerd woord over de profeet, maar VOLOP KOTSEN OP DE VOLGELINGEN VAN PROFEET MOHAMMED!

Terug naar “Ethiek, Moraliteit en Logica”