Islam kent geen ethiek. Al wat nieuws uitgevonden?

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
hans van de mortel

Islam kent geen ethiek. Al wat nieuws uitgevonden?

Berichtdoor hans van de mortel » Wo Dec 08, 2010 9:27 am

Ik sta bekend als de man met de lange teksten. Sorry, lieve mensen, dat is een afwijking van mij. Ik ben er niet aan verslaafd, maar laat het toe. Voordat ik mij weer overgeef aan mijn ellenlange betogen, waarvan het meeste oud nieuws is (islam is immers ouwe troep en vergane glorie waar een moslim nog geen droog brood voor kan kopen) vraag ik uw bijzondere aandacht voor alweer een innovatie uit ONZE kennisbeschaving. Dat mohammedanen zweren bij de achterlijkheid van Mohammed en Allah moge duidelijk zijn aan de vele Mohammeds in de media die direct gelieerd zijn aan geweld en het zich contra opstellen tegenover ONZE kennisbeschaving.

Zijn derhalve moslims met barbaren en halvegaren te vergelijken? In zeker zin ja! Zij hoeven niet naar de dokter, want kamelenpis helpt hen af van al hun kwalen, zo leert roverhoofdman en analfabeet Mohammed de moslims.

Achterlijk primitief zooitje dat islam!

http://www.flixxy.com/high-tech-car-door.htm
Laatst gewijzigd door hans van de mortel op Zo Dec 12, 2010 8:54 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Ariel

Re: Islam kent geen ethiek. Alwat nieuws uitgevonden?

Berichtdoor Ariel » Wo Dec 08, 2010 11:34 am

Bestaan deze auto's werkelijk? Je ziet alleen maar elegant jong spul uit de auto stappen, maar voor een invalide is deze deur een uitkomst.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Dec 08, 2010 12:38 pm

Zulk een autodeur bestaat alleen nog maar op film.

Ariel schreef:maar voor een invalide is deze deur een uitkomst

Of een vleugeldeur.
Elk deurscharnier van de auto kan vervangen worden door een scharnier dat de deur naar boven toe laat opengaan.
Bestaan kits voor alle merken en modellen.

Afbeelding
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

hans van de mortel

Islam kent geen ethiek. Islam kent slechts domheid.

Berichtdoor hans van de mortel » Wo Dec 08, 2010 6:04 pm

Ariel schreef:Bestaan deze auto's werkelijk? Je ziet alleen maar elegant jong spul uit de auto stappen, maar voor een invalide is deze deur een uitkomst.

Ja lieve Ariel, deze auto's bestaan echt! Maar nu heb je een probleem. Want BFA beweert dat dit niet zo is.

Wie geloof je nu? Hans of BFA?

Ik zal je een zachte duw geven in de goede richting. Gebruik je gezonde verstand, probeer dingen te begrijpen en niet zondermeer iemand, die je normaliter gelooft, te geloven. Ook al is het onze beste vriend BFA.

Wil svp niemand antwoorden voordat Ariel zelf antwoord heeft gegeven!

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Dec 08, 2010 6:15 pm

hans van de mortel schreef:Ja lieve Ariel, deze auto's bestaan echt!

Merk? Link naar de fabrikant?
Eerder geloof ik je niet.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Ariel

Re: Islam kent geen ethiek. Islam kent slechts domheid.

Berichtdoor Ariel » Wo Dec 08, 2010 6:33 pm

hans van de mortel schreef:Wie geloof je nu? Hans of BFA?

Ik zal je een zachte duw geven in de goede richting. Gebruik je gezonde verstand, probeer dingen te begrijpen en niet zondermeer iemand, die je normaliter gelooft, te geloven. Ook al is het onze beste vriend BFA.

:laugh1: Ik geloof je Hans.. Ik zag namelijk met mijn eigen ogen deze auto's voor dat prachtige huis parkeren , en ik zag de deuren onder de auto verdwijnen .

Ik heb mijn vraag dus verkeerd gesteld. Ik bedoelde eigenlijk. Zijn deze auto’s al in productie? Voor de normale verkoop. Voor de gewone man dus.
Ik wordt namelijk stink jaloers als ik die deuren zie. Al jaren ben ik aan het hannesen om invalide mensen in mijn auto te persen. En dat valt by Jove niet mee. Dat kan ik je vertellen. De deuropening is namelijk altijd te klein voor een invalide met wagen. Ook bij de flinke auto die wij hebben. De deur staat namelijk altijd in de weg als je een invalide uit haar wagen moet tillen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Dec 08, 2010 6:51 pm

Ben op verder onderzoek uitgegaan.
Het als prototype omgebouwde wagens.

hans van de mortel

Re: Islam kent geen ethiek. Islam kent slechts domheid.

Berichtdoor hans van de mortel » Wo Dec 08, 2010 7:47 pm

Ariel schreef:
hans van de mortel schreef:Wie geloof je nu? Hans of BFA?

:laugh1: Ik geloof je Hans.. Ik zag namelijk met mijn eigen ogen deze auto's voor dat prachtige huis parkeren , en ik zag de deuren onder de auto verdwijnen .

Ik heb mijn vraag dus verkeerd gesteld. Ik bedoelde eigenlijk. Zijn deze auto’s al in productie? Voor de normale verkoop. Voor de gewone man dus.
Ik wordt namelijk stink jaloers als ik die deuren zie. Al jaren ben ik aan het hannesen om invalide mensen in mijn auto te persen. En dat valt by Jove niet mee. Dat kan ik je vertellen. De deuropening is namelijk altijd te klein voor een invalide met wagen. Ook bij de flinke auto die wij hebben. De deur staat namelijk altijd in de weg als je een invalide uit haar wagen moet tillen.

Onze platonische liefde is onverwoestbaar!

Deze auto's bestaan dus wel degelijk! Echter, zij zijn niet in productie. Neem de Peugeot 206. Er rijden dagelijks twee auto's van dit type in het verkeer met hetzelfde deurwonder. Ongelooflijk? Waarom? Alles waartoe de mens in staat is zich dit in te denken, kan gerealiseerd worden.

Ik zal het je uitleggen, lieverd. Mensen zijn in staat om mensen te verbouwen. Dat weet je, omdat je het begrijpt. Zal diezelfde mens dan niet in staat zijn om stompzinnige auto's te verbouwen? Natuurlijk wel. Je kunt het zo gek niet bedenken of mensen verbouwen het. Ik doe er niet aan mee. Ik bedoel, ik ben nu niet bepaald in de rees om als adonis van het jaar te worden uitgeroepen, ondanks mijn niet te evenaren vitaliteit.

Er is zelfs een TV-programma hierover. Cartrim? In ieder geval dagelijks op de Amerikaanse TV te bekijken, maar ook op de NL TV, via Discovery Channel? - Dus hoe kan het nu dat BFA hier de plank volledig misslaat? Bijgeloof? Foei BFA! Dat zijn we van jou niet gewend! Het ware beter geweest wanneer je enig overleg had gepleegd met Mercator.

Er zijn in Amerika honderden bedrijven die zich bezig houden met het verbouwen van bestaande types auto's. Bedrijven met 50 man in dienst. Geen moslims. Want die auto's zijn natuurlijk niet voor analfabeten bestemd die de islam aanhangen. De bekleding van de auto's bestaat uit vakkundige bewerking van varkensleer. Stom zooitje die islam!

Dus, Ariel. Wil jij zo een auto, het is in het geheel geen probleem. Er rijden er al tientallen rond in de wereld.

DUS, NIKS ALLEEN OP FILM !!!!!!!!

Sorry BFA!

BFA

Berichtdoor BFA » Do Dec 09, 2010 9:31 am

Het zijn prototypes.
Zolang deze prototypes de homologatiekeuring niet zijn door geraakt en in productie genomen door een of ander merk bestaan ze enkel op document.
Een roldeur van ene garage aan een auto bevestigen en deze ipv naar boven, naar onderen laten opengaan. Je hoeft geen groot licht te zijn om dit te bedenken. Stellen dat dit veilig is, allemaal OK. Laat dit voertuig eerst eens een paar crashtests doorgaan om te kijken of het echt zo veilig is. Laat eerst eens een paar voertuigen crashen om te kijken of de passagiers nog zonder knipschaar uit een hoop verwrongen metaal kunnen verwijderd worden.

Prototypes, elk automerk heeft honderden prototypes gemaakt die om de een of andere reden nooit in productie zijn gegaan.
Sommigen worden een halve eeuw of later hernomen omdat de productiemogelijkheden bij het ontstaan nog niet rijp waren. Andere zijn in de ijskast gestopt, waar ze nog steeds vertoeven.

Een garagedeur, welke reden geeft een op een auto geplaatste garagedeur om te roepen?

Het voegt om zo te zeggen niets toe aan de basisfunctie van een auto: Het brengen van extase.
De extase van 'zie eens hoe elegant ik uit mijn auto stap'. Twee keer, de derde keer is de fun er dan ook af.

Heel pathetisch in feite. Om over die verkeerd geplaatste garagedeur zo hard te roepen.

Alle belangrijke evolutie in de auto is rechtstreeks verbonden met Formule 1 en de andere exploten op de race track.
Daar waar de motor zijn vreugde vrij kan laten in hoge toerentallen en knallende decibels de extase van de mens draagt, deze extase in een geur van race olie wereldwijd overdraagt.

hans van de mortel

Islam kent geen ethiek. Islam kent slechts domheid.

Berichtdoor hans van de mortel » Do Dec 09, 2010 7:42 pm

BFA schreef:Het zijn prototypes.
Zolang deze prototypes de homologatiekeuring niet zijn door geraakt en in productie genomen door een of ander merk bestaan ze enkel op document.

Neen! Ze bestaan! Ze rijden in het verkeer. Alleen al in Amsterdam rijden er tenminste twee. Twee Peugeot 204. Ik weet niet hoe dat in België werkt, maar in Nederland geldt de APK-keuring. En die twee veelbekijks trekkende Peugeot auto's zijn beiden door de APK-keuring gekomen. Anders zouden zij van de weg gehaald zijn.

Maar daar gaat het hier niet om. Ariel heeft haar keuze immers al bepaald. Helaas voor BFA komt zij niet meer terug op haar besluit. Waarom zou zij ook, als Ariel en Hans van de Mortel gelijk hebben?

We zullen de zaak niet op zijn beloop laten en tot op de bodem uitzoeken. Nog eenmaal een korte recapitulatie. Het begon zo:

Hans van de Mortel: . . . vraag ik uw bijzondere aandacht voor alweer een innovatie uit ONZE kennisbeschaving.
Ariel: Bestaan deze auto's werkelijk?
BFA: Zulk een autodeur bestaat alleen nog maar op film. Of een vleugeldeur.

Dan blijkt dat ik gelijk heb. Nou ja, ikke . . . het is gewoonweg zo! Daar had Ariel niet zoveel tijd voor nodig om dit te begrijpen. Daar kan ik toch ook niks aan doen? Maar waarom reageert BFA hier zo onnodig verwarrend op?

Loop de volgorde nog maar eens na van zijn geposte bijdragen. BFA begint resoluut kort, krachtig en zelfverzekerd, en eindigt met een ellenlang betoog om op die manier zijn foute reactie van die in de eerste termijn te herstellen. Waarom? Waarom? Vergissen is immers menselijk.

Ik geloof in de onvoorwaardelijke invloed van de generator van het verstand in het brein van de mens. En die is nu eenmaal onvoorspelbaar!

BFA weet meer dan ik. Veeeeel meer! Maar ik mag toch ook weleens gelijk hebben?

Waar lijkt dit allemaal op? Het zal u verbazen. BFA gedraagt zich precies zoals het er in de religie aan toegaat.
Mag ik even? God, een onzichtbaar wezen, dat ervoor gezorgd heeft dat u en ik bestaan, heeft in zijn almachtige wijsheid de aarde en alle flauwekul eromheen niet in één dag geschapen, nee, die gebrekkige lul had er precies 6 dagen voor nodig. Dat kostte die ondynamische stumperd zoveel energie dat hij uitgeput de pijp aan Maarten gaf. God ging de zevende dag rusten.

Een paar duizend jaar later, in een periode dat de democratie haar intrede doet en de kerkelijke macht bij het oud vuil is geplaatst, waar het thuishoort, worden bepaalde gelovige mensen met macht bang voor de vrije wil en het vrije verstand en het vrije denken van de mens. Zodra mensen hun gezonde verstand de vrije loop durven te laten nemen en hiervoor durven uitkomen, heeft elke godsdienst een probleem. Dus . . . toen had God plotseling de aarde en alle flauwekul eromheen niet in zes dagen voor elkaar geworsteld, nee, die God die door een paar miljard mensen aanbeden wordt was plotseling incompetent geworden. Lekker zeg, om zo met God de Almachtige om te gaan. God had, zo oordeelden de deskundigen, alles wat hij had gedaan, pas in 6000 jaar voor elkaar gekregen.

Kijk, ik begrijp dat best. Tenslotte heeft die arme sloeber van een God alles in zijn eentje moeten bewerkstelligen zonder hulp van buitenaf. En wees nu eerlijk, God was toch niets anders dan een luie flikker. Donder op! 6000 jaar! Kijk eens wat ONZE kennisbeschaving in zo een belachelijk korte tijd tot stand heeft weten te brengen: de computer, internet, mobiel telefoneren, uitpuilende schappen met van alles en nog wat in de supermarkt, waar moslims als vliegen op stront op af zijn gekomen.

Zodoende werden de zes dagen van de schepping in de bijbel door de mens veranderd in zes dagen van 1000 jaar. Om God maar geloofwaardig te houden voor de domme in onzin en flauwekul gelovende niet nadenkende op religie geilende massa.

Kortom, van alles en nog wat wordt door domme mensen bedacht om het ontoegankelijke bewijs in God maar gestand te doen houden.

En dat is nu precies wat BFA heeft gedaan. Zich overtuigend geloofwaardig proberen te maken.

In het voorjaar wil ik weer naar jou toekomen, BFA. En dan zal ik jou de biecht afnemen. OK?

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Do Dec 09, 2010 8:21 pm

Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

BFA

Berichtdoor BFA » Do Dec 09, 2010 8:50 pm

hans van de mortel schreef:In het voorjaar wil ik weer naar jou toekomen, BFA. En dan zal ik jou de biecht afnemen.

Je bent steeds welkom Hans.
Hoe kan een biecht bij iemand die de magische lettercombinaties niet kent.
Voor wie de oorsprong en geschiedenis van DOHC en VVC of VVT en nog zovele anderen niet kent, laat staan weet wat ze betekenen.
Wat kan ik biechten bij iemand die de garagedeur op zijn kop zet en verwart met een autodeur. Zelfs denkt dat een omgekeerde garagedeur een autodeur kan zijn, daarmee de puurste essentie van autorijden bereikt is.
Beeld je eens in:

Hans Van De Mortel denkt dat de puurste essentie van het autorijden het in-en uitstappen, wanneer deze auto stilstaat is.
Kent iemand een dommere vorm van de omgekeerde wereld?

De essentie van autorijden en de hele auto-industrie is een man van +50 terug de extase van een puber laten voelen. Van een puber die met een matchbox speelt.
Al de rest, verplaatsen, winkelen, dingen vervoeren is bijzaak.

Het ergst, de grootse abominatie van al is een omgekeerde garagedeur op een auto. Stapt makkelijk in en uit, zodat een man van 50 zich heel snel +65 voelt.
Veel voor minder.
Als je 50 bent is zich +65 voelen is heel wat minder dan zich puber voelen.
En dat is nu net waar dat vele geknoei met die omgekeerde garagedeur voor zorgt.

Een echte auto heeft zelfs geen deur nodig, geen deur en geen dak.
Minder is meer.
Minder is meer, daarom DOHC, of Double Over Head Cam, waarbij een kleine motor denkt dat hij een grotere is, en zo handelt en Paardekrachten afgeeft.
Meer Paardekrachten, meer snelheid, meer extase voor de bestuurder, meer geluk voor de kleine motor die hogere toeren kan draaien.
4X meer met 1X minder. dat kan die omgekeerde garagedeur, die meer is voor minder extase te geven niet.
4X meer met 1X minder, de magie van DOHC.
DOHC. Begin jaren '20 op de racetrack verschenen, pas in jaren '80 als de technologie voldoende geëvolueerd was in de betere standaard produktie.

Minder is meer, daarom na DOHC, ook VVC Variable Valve Control. Verandert de parameters waaraan de kleppen gehoorzamen op een draaiende motor. Er zijn 3 parameters. Diepte van opening, duur van opening, tijdstip van opening.
Er bestaan verschillende systemen hierin met elk hun eigen magische lettercombinaties meest effectieve systeem is VVC, dat de parameters tijdstip en duur veranderd, hetgeen mogelijk maakt de de motor een deel van zijn uitlaatgassen terug binnenhapt en een tweede keer verbrandt. Resultaat:
10% minder benzine geeft 20% meer vermogen.
Juist zoals het hoeft: Minder is meer.
Minder benzine is meer vermogen is meer snelheid is meer geluk voor de motor die hogere toeren kan draaien is meer extase voor de rijder. En minder benzine is minder vervuiling.
Nu na DOHC, met VVC nog eens: 2 X minder en 4 X meer in ruil.

Hoe minder aan de auto, hoe meer extase die auto geeft, dit minder, minder, kan doorgevoerd tot de brute minimaliteit van de Formule 1. Die het maximum teruggeeft.

Zet een man van + 50 achter het stuur van een F1, hij voelt zich alsof hij terug in de baarmoeder kruipt.
Zet het puntje maar op de 'i' van injectie en noem het wat het in werkelijkheid is: Verlichting.
Een graad van verlichting waar een Buddhist nog een puntje aan kan zuigen.

En Hans, jij zit daar maar pathetisch te doen omdat denkt dat het heel wat is dat je de omgekeerde wereld (garagedeur) hebt uitgevonden.
Wil dan nog eens de biecht afnemen ook.

Kom deze lente maar gerust eens langs, er valt veel te sleutelen aan jou.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Do Dec 09, 2010 10:46 pm

BFA schreef: Kom deze lente maar gerust eens langs, er valt veel te sleutelen aan jou.

Heeft dat nog wel zin bij zo'n oldtimer? :roll2:

BFA

Berichtdoor BFA » Do Dec 09, 2010 10:54 pm

hans van de mortel schreef:Heeft dat nog wel zin bij zo'n oldtimer?

Met de ouderdom stijgt de waarde.

hans van de mortel

Islam kent geen ethiek. Wat kent islam wel?

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Dec 12, 2010 10:02 am

De wereld kan niet zonder muziek!

Met dank aan uitsluitend ONZE kennisbeschaving. We hadden het over auto's, maar wat te denken van muziek? Zonder muziek bestaat een mens niet. Dat klopt ook aardig. Je kunt mohammedanen in vergelijking met ONZE kennisbeschaving nog nauwelijks mensen noemen. Ze bestaan door een gruwelijke fout van ONZE kennisbeschaving. Door ze toe te staan te paren in ONZE kennisbeschaving.

Ik wil het dus over muziek hebben. Het is waar dat er in Turkije beschaafde mensen zijn met een conservatorium-opleiding die christelijke muziek kunnen spelen. Het Arabische gejengel met primitieve instrumenten zal wel dienen om kamelen op hun gemak te stellen. Ach, gun het de aanbidders van die analfabete, pedofiele, sadistische roverhoofdman met zijn grote in bloed gedrenkte kromme zwaard. Ze weten niet beter. Ze weten eigenlijk niks. Slechts dat allah bestaat omdat moordenaar Mohammed dat dwangmatig en onder geweld heeft opgelegd. Lekker toch?

In de loop van iets meer dan vijftig jaar heeft ONZE kennisbeschaving een ongelooflijke stortvloed van prachtige muziek en muziekinstrumenten, dans en liedjes aan de wereld geopenbaard. Van bebop, Jazz, Soul, Blues, Roch&roll, Jive, Twist, Salsa. Nog los van de Tango, Weense wals, Foxtrot, Cha-cha-cha, Klompendans en Vogeltjesdans.

De lijst met succesvolle artiesten loopt van A tot Z en bedraagt meer dan 400 namen. Bij mijn weten schuilt onder welk succes dan ook niet één mohammedaanse Allah-dwaas. Dat is toch raar? Of eigenlijk niet? Wie niet tot ONZE kennisbeschaving hoort, zal het moeten stellen met kamelenpis als medicijn tegen allerlei godsdienswaanzinnige kwalen die het Arabische warhoofd kenmerken.

Zo maar een greep uit het alfabet dat voornamelijk uit Rock and Roll en aanverwante artiesten bestaat: Steve Allan, Animals, Paul Anka, Frankie Avalon, Beach Boys, Beatles, Tony Bennett, Pat Boone, David Bowie, Jacques Brel, James Brown, Johnny Cash, Ray Charles, Sam Cooke, Doris Day, James Dean, The Doors, Fats Domino, Drifters, Bob Dylan, Fontana, Four Aces, Marvin Gay, Bill Haley, John Lee Hooker, Janis Joplin, Frankie Lane, Scott McKenzie, Bob Marley, Ricky Nelson, Roy Orbison, Peter and Gordon, Elvis Presley, Cliff Richard, Searchers, Frank Sinatra, Temptations, U2, Van Halen, Dionne Warwick, Weavers, Lester Young, Frank Zappa, Zombies..

Stel dat de islamitische wereld ook in staat zou zijn tot uitingen van vrijheid, blijheid en het ten toon spreiden van muzikale vitaliteit, zelfs dan zou de achterlijkheid van islam nog zichtbaar blijven. Het alfabet-register met namen zou buiten Achmed, hoofdzakelijk Mohammed kenmerken. Welke naam overigens weer te denken geeft als we denken aan creativiteit en originele composities.

BFA

Re: Islam kent geen ethiek. Al wat nieuws uitgevonden?

Berichtdoor BFA » Zo Dec 12, 2010 11:00 am

hans van de mortel schreef:De lijst met succesvolle artiesten loopt van A tot Z en bedraagt meer dan 400 namen.

Meer dan 400 namen onder elke letter. Dit zijn dan enkel de namen die door de zeef van de geschiedenis geraakt zijn. In werkelijkheid zijn het er: per letter, per eeuw meer dan 4000 geweest.

Alles voor extase. Dit is wat onze kennisbeschaving vooral brengt, duizenden vormen van extase.

In feite maakt het weinig uit of die extase haar oorsprong vindt in een omgekeerde garagedeur op een auto of muziek.
In de natuur net zoals in Islam is er geen of maar heel beperkte extase. De angst om te sterven of de angst voor de God zijn te groot.
Dit is waar onze kennisbeschaving vooral hulde voor verdiend. De duizenden angsten die ze weggenomen heeft. Angsten ingeruild voor nieuwe vormen vvan extase.

hans van de mortel

Islam kent geen ethiek. Uitsluitend afgoderij!

Berichtdoor hans van de mortel » Do Feb 24, 2011 9:15 pm

Nou, een fatwa uitroepen is dus niets nieuws. Elkaar als moslim uitroeien misschien wel. Over islamitische ethiek gesproken. Maar dat heeft dan ook alles met het geloof te maken. Kijk maar nu naar het midden-oosten. Daar wonen en bidden toch de Arabieren tot Allah, nietwaar? En als het even meezit wel vijf keer per dag. En die zijn toch allemaal volgers van het voorhistorische woestijnmonster Mohammed, is het niet? De Rooms-katholieke kerk had daar ook last van in Afrika toen duizenden en duizenden en duizenden gelovigen elkaar als beesten genadeloos afslachten. Wat was daar nou zo leuk aan, Pilgrim? Dat waren allemaal overtuigde christenen als aanhangers van Rome. Rooms-katholieken. Hutsi's en Tutti's als ik het goed zeg. Rot toch op met Jezus Christus en zijn overspelige heilige vader die net zo geil was blijkbaar als de rest van de wereld en een kind verwekte bij dat joodse meisje Maria die notabene verloofd was met een Jozef. Wat een gore viezerik is die God van de christenheid toch eigenlijk! Of moeten we God hier misschien buiten beschouwing laten en ons uitsluitend richten op dat zooitje proleten die dat Nieuwe Testament in elkaar gefrutseld hebben?

Uitroeien die hap! Ach, kijk nu eens, ze zijn inderdaad al lang geleden heen gegaan. We leven nu in de tijd van de verlichting, democratie en normen en waarden. Helaas pindakaas. Die linkse groep land- en cultuurgoedverrraders hebben alle sluizen destijds opengezet om een nieuwe lichting middeleeuwse randdebielen en achterlijke godsdienstwaanzinngen ONZE kennisbeschaving te laten bezeiken.

Ik hoop derhalve op een eclatante overwinning op 2 maart voor Wilders! Islam moet oprotten! Terug naar de afgoderij in het heilige woestijnland van de heidense stad Mekka. :sly:

Terug naar “Ethiek, Moraliteit en Logica”